de Oproep

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Werni


Nerveus nip ik aan mijn koffie. Daar zit ik dan in het afgesproken café. Denk nog steeds met veel plezier terug aan mijn eerste sessie. Heerlijk de zelf sprekendheid waarmee ze mij had ontvangen. "Dag jochie van me!" Deze woorden verstoren mijn overpeinzingen. Ik kijk op en kijk in de stralende ogen van Bianca. "Mooi op tijd!" We verwelkomen elkaar hartelijk en Bianca gaat naast me zitten.

"Natte luier?" Terwijl ze dat zegt streelt haar hand over mijn kruis. Ze lacht wanneer ze voelt dat ik inderdaad een luier om heb. Natuurlijk is die nat. Ze had me toch zelf gemaild dat ik met de trein moest komen en plaats moest nemen in dit café. Voorwaarde: Ik moest een luier om hebben waarin ik geplast heb en een droge luier in een tas hebben. Ik knik en zeg zachtjes van ja.

"Wilt u wat gebruiken?" Naast onze tafel staat een serveerster. ‘Ja, graag!"zegt Bianca. "Voor mij graag een koffie en voor hem graag een limonade met een rietje! Neem zijn koffie maar mee. Is hij nog te klein voor." Mijn kop kleurt als een boei. De serveerster kijkt me lachend aan. Aan mijn onzekere reactie merkt ze waarschijnlijk dat het geen grapje is. Ze pakt mijn halfvolle kop en verdwijnt om even later terug te komen met een koffie en een glas limonade en een rietje. Met een sereen lachje zet ze de limonade voor me. Ik schaam me dood. Is dit werkelijk wel wat ik wil. Mijn fantasieën per mail met Bianca gedeeld. Op een gegeven moment haar zelf carte blanche gegeven om met mijn fantasie om te gaan.

"Vergeet je me niet iets te geven." Klinkt de stem van Bianca. Oh ja ik zou haar de enveloppe met het afgesproken bedrag overhandigen. Vanaf dat moment wordt het spel gespeeld volgens Bianca haar regels. Zij bepaalt wat we doen en wanneer het afgelopen is. Met trillende vingers overhandig ik haar de enveloppe. Zonder de inhoud te controleren verdwijnt deze in haar tas. Ze drinkt haar koffie op en kijkt minzaam naar mijn glas limonade. "Kom schatje drink je limonade eens op!" Zonder mijn reactie af te wachten pakt ze het glas en houdt het rietje voor me. Snel drink ik het glas leeg. Over de schouder van Bianca kijk ik in het gezicht van een jonge vrouw. Geamuseerd kijkt ze naar het schouwspel. Ik voel me vernederd en gekleineerd. Toch als mijn blik de ogen van Bianca ontmoeten voel ik het vertrouwen toenemen. Aan haar durf ik me geheel over te geven.

Ze roept de serveerster en rekent af. Ze nodigt me uit om voor haar uit de zaak te verlaten. Ik sta op en pak de tas. Wanneer ik voor haar sta voel ik een klap voor mijn kont. Het doffe geluid van de tik op de natte luier vult in mijn beleving de ruimte. Ik zie de vrouw die me net zo zat aan te kijken in een lachbui uitbarsten. Ik weet niet hoe snel ik het café moet verlaten. Buiten aangekomen word ik bij de arm gepakt en zonder een woord te zeggen leidt, of moet ik zeggen lijdt, ze me door de winkelstraten. Kordaat stapt ze een lingeriezaak binnen. Rechtstreeks loopt ze op een verkoopster af.

"Ik wil graag een bodystocking voor hem hebben. Eén met drukknoopjes in het kruis zodat ik makkelijk zijn luier kan verschonen!" De verkoopster kijkt me lachend aan. Ze vraagt Bianca om haar te volgen. Ze stoppen bij een rek met allerlei body’s. De dames zoeken er één uit. Ze praten over mij maar gelijk ook langs mij heen. Alsof ik er niet bij sta. Dan krijg ik de opdracht om er één te gaan passen . Ik stap een kleedkamer binnen. Gehoorzaam kleed ik me uit en wil de body aantrekken. Onhandig sta ik er mee in mijn hand als onverwachts het gordijn open geschoven wordt. Bianca en de verkoopster staan me aan te kijken.

"Heb je hem nog niet aan?" Alleen gekleed in een luier en plasticbroek kijk ik de dames schaapachtig aan.

"Jjjjaa, nnneeneee!" Hakkel ik.

"Je hebt volgens mij een droge luier nodig!" Lacht de verkoopster.

"Gelijk heb je!" Lacht Bianca.

"Wil jij het doen?" De verkoopster lacht maar zegt dat er in de winkel geen plaats is. Stel je voor dat er andere mensen komen! Maar anders! Ik voel de vernedering maar ook de opwinding. Stel je voor zo door een vreemde vrouw verschoond te worden. Bianca trekt me de body aan en beveelt me een stukje te kruipen. De dames vinden het perfect en besluiten dat ik de body er over aan moet houden. De verkoopster knipt het prijskaartje er af en ik krijg de opdracht me verder weer aan te kleden.

Wanneer ik uit de kleedkamer kom heeft Bianca al afgerekend. De verkoopster en haar collega’s nemen lachend afscheid van ons. Weer pakte Bianca me bij de arm. Ze kijkt me lachend aan. Ik voel me opgewonden. Mede door de body die de luier stevig in mijn kruis drukt. Na ongeveer 10 minuten lopen stonden we bij een auto. Bianca’s auto. Ik moest op de achterbank gaan zitten. "Kindjes mogen niet voorin zitten" had ze spottend lachend tegen me gezegd terwijl ze de deur voor me open hield.

We rijden een poosje wanneer ze stopt in een woonwijk. Ik moet mee komen. Ze loopt een pad op en belt aan. Een vrouw doet open en een hartelijke begroeting volgt.

"Wat kom jij hier zo onverwachts doen?"

"Deze baby heeft een droge luier nodig!" Spottend kijkt ze mij aan. Haar vriendin lacht maar accepteert het alsof het gewoon was. We stappen de kamer in. Ik schrik. Er zit nog een jonge vrouw en in de hoek zie ik een boks staan. Ik krijg geen tijd om na te denken. Bianca beveelt me om op de grond te gaan liggen. De vrouwen staan om me heen. Ik kijk omhoog en zie hun benen en deels kan ik onder hun rok kijken. Maar nog meer word ik geraakt door de minachtende blikken.

Bianca kleed me uit. Als ik alleen nog in body en luier lig moet ik gaan staan. Bewonderend wordt mijn outfit bekeken en vertelt Bianca onze belevenis in de lingerie zaak. Ik word betast en krijg het bevel om in de boks te gaan zitten spelen. Niet wetend wat te doen zit ik waarschijnlijk niet al te snugger voor me uit te kijken. Bianca komt naar me toe en verkoopt me een paar oorvijgen. "Spelen!"

Onhandig pak ik het babyspeelgoed in mijn handen. Eén van de vrouwen komt over de boks staan. Gebukt speelt en praat ze met me. Ik bewonder haar borsten die ondeugend naar voor rollen.

"Volgens mij moet hij nog aan de borst!" lacht ze

"Wat let je." Hoor ik uit de kamer zeggen. De vrouw tovert haar borsten te voorschijn en nodigt mij uit om er aan te zuigen. Tot mijn verrassing proef ik de melk in mijn mond stromen.

"Ho! Stop maar! Ik moet nog wat overhouden!" De tepel wordt uit mijn mond genomen.

"Was dat lekker?" lacht ze terwijl ze mijn tas pakt en mij gaat verschonen. Dit onder toeziend oog van Bianca en de andere vrouw. Of het door de borstvoeding komt? Ik weet het niet maar de stemming was niet meer minachtend. Liefdevol word ik verschoond. Alvorens een schone luier om te krijgen word ik uitgebreid gewassen. Ondeugend worden mijn piemel en ballen behandeld. Het geilde me op maar juist wanneer ik dacht klaar te kunnen komen stopte ze en kleedde ze me weer aan. Inclusief luier etc. natuurlijk.

We nemen afscheid en gaan weg. Bianca rijdt zonder veel te zeggen naar haar huis. Ik word geheel uitgekleed en in een deuropening vastgebonden. Met gespreide armen en benen sta ik daar geheel naakt te wachten op de dingen die komen. Hoor gerommel op de achtergrond. Plotseling voel ik Bianca van achter tegen mij aan vlijen. Haar handen glijden over mijn lijf naar mijn tepels. Ze masseert ze terwijl ik haar borsten tegen mijn rug voel. Ik slaak een zucht. Dan glijdt haar lichaam langs me en staat ze plotseling voor me, Ze kijkt me strak aan.

"Jij wilt graag billenkoek hè!" Natuurlijk wil ik dat, dat weet ze toch. Ik ben geen liefhebber van pijn maar een stevig pak voor mijn kont mmmm. "Maar ik wil je overal raken!" Haar schitterend ogen kijken me doordringend aan. "Durf je dat voor mij aan?" Dit zeggend legt ze een zweep om mijn nek en trekt mijn hoofd naar haar toe. Hoe kan ik weigeren. Hakkelend stem ik toe.

Onverwacht kust ze me en stapt achteruit. Vervolgens voel ik de zweep over mijn borst strelen en volgen de eerste klappen. Ik zie dat ze er van geniet. Ze glipt weer langs me heen terwijl haar handen ondeugend mijn tepels strelen. Dan is mijn rug en billen aan de beurt. In wisselend tempo soms strelend dan weer harder. Gelukkig slaat ze niet voluit. Ik voel weer haar lichaam tegen de mijne wanneer ze me los maakt. Ze is schaars gekleed een tanga slip accentueert haar mooie billen en een bijpassend doorzichtig topje maken van haar een Godin die mij naar adem doen snakken. Ik moet gebukt gaan staan op een stuk plastic. Ze streelt mijn billen.

"Wanneer je de volgende spanking voor je kont weet te ondergaan, heb ik een beloning voor je!" Zonder mijn antwoord af te wachten volgt de spanking. Deze was wel wat heftiger dan de zweepslagen van zo even. Met handen en plak. Afwisselend hard, stevig zelfs en dan weer strelend.

Mijn kont gloeide als kool toen Bianca stopte. "Zo, jij gaat voor de beloning!" lacht ze.

"Liggen!" Gedwee ga ik liggen. Bianca gaat boven mijn hoofd staan. Ze zakt door de knieën. Even later sijpelen de eerste druppels urine door haar slip en spatten op mijn hoofd. Al snel worden de druppels een straal.

"Mond open!" commandeert ze. Weifelend voldoe ik aan haar bevel. Als ze klaar is kijkt ze op me neer.

"Liggen blijven!" Ik lig in de urine die al snel afkoelde. Na een poosje kwam Bianca de kamer in. Ze had zich opgefrist en een leren rokje aan gedaan. In haar hand heeft ze de natte slip. "Mond open!" De slip wordt in mijn mond gepropt! Ik moet me gaan douchen terwijl ik de slip in mijn mond moet houden.

Schoon en naakt meld ik me weer bij haar. Ze loopt om me heen en streelt me terwijl ze me stralend aan kijkt. Met lieve woordjes nodigt ze me uit om met mijn piemel te gaan spelen.

"Ga maar lekker liggen." Gehoorzaam leg ik me aan haar voeten. Bianca gaat op mijn hoofd zitten en streelt zacht mijn tepels terwijl ze me aanmoedigt om klaar te komen. Dat was niet aan dovemansoren gezegd. De smaak van haar slip en de druk van haar billen op mijn voor hoofd. Terwijl mijn neus haar intieme geur opsnoof kom ik hevig schokkend klaar. Bianca gaat naast me liggen. Ze kijkt me met die prachtige ogen aan. Wat een prachtige ervaring was dit weer.

Natuurlijk hebben wij ons avontuur nog uitgebreid besproken alvorens ze mij naar het station bracht. In de trein zat ik nog heerlijk na te genieten en al stil te dromen van
 
Bovenaan