De overnachting

Diaperon86

Nieuw lid
Ik ben het niet helemaal gewend om in het Nederlands te schrijven, aangezien ik normaal korte verhalen in het Engels schrijf. Omdat ik het een mooiere taal vind. Maar goed hier is een stukje dat ik in de laatste paar dagen heb geschreven.
Veel leesplezier.

Ik was 14 toen mijn nichtje van 10 aankwam bij mijn ouderlijk huis om een nachtje te slapen, dit kwam doordat haar ouders een avondje uit gingen en ze niet alleen thuis mocht blijven. Nu wist ik al dat ze al jaren luiers droeg tegen het bedplassen, en stiekem vroeg ik mij af of ze misschien meer dan 1 luier bij zich zou hebben. Je wist maar nooit wat ze van plan zou zijn, ik plaagde haar er immers al een tijdje mee. Het is niet dat ik haar wilde kwetsen maar ja dat deden jongens nou een maal. Ik hoopte maar dat ze geen wraak wilde nemen nu we op dezelfde kamer zouden slapen.

Ik onderbrak mijn gedachten ton de bel ging en deed de deur open met een glimlach en bood beide aan binnen te komen voor een drankje en verse appeltaart, tja iemand met een banket opleiding nam wel eens iets mee naar huis. Beide vond het een goed idee en al snel waren ze binnen en had ik ze een cola, koffie en gebak met slagroom gegeven. Toen dat eenmaal gedaan was kwam ik erbij zitten en vertelde dat mijn moeder bood schappen aan het doen was en zo wel thuis zou komen. Mijn tante vertelde me toen dat ze alles al met mijn moeder besproken had en het niet gaf,natuurlijk kreeg ik ook te horen dat het een lekkere taart was.

Ik knikte in dank en vertelde haar dat ik het fijn vond om te horen dat het lekker was, en begon over het slechte weer van de laatste tijd. Nadat we een tijdje over het weer hadden gesproken zei mijn tante dat ze weg moest en vroeg me of ik haar uit kon laten. Zo gezicht zo gedaan ik begeleide haar de gang in en hielp haar met haar jas en wenste haar een fijne avond, voordat ze weg ging keek ze me in mijn ogen en vertelde me dat ik aardig moest zijn voor mijn nichtje. Ik vertelde haar uiteraard dat ik dat zou zijn en zwaaide haar uit terwijl ze weg ging.

Toen het bed tijd was voor mij nichtje nam mij moeder haar mee naar boven om haar klaar te maken voor de nacht, ik begreep wat ze bedoelde, blijf beneden terwijl mijn moeder hielp met de luier. Hoeveel ik mij nichtje ook mocht plagen met haar luier, ik vond het toch zielig voor haar en besloot er geen aandacht aan te besteden. Twee uur later ging ik zelf ook naar bed, het licht liet ik uit omdat ik bang was mijn nichtje wakker te maken. Zachtjes sloop ik door mijn kamer richting mijn bed, waar ik natuurlijk mijn tenen stootte tegen de rand van mijn bed. Zachtjes vloekend trok ik mijn broek en shirt uit en liet die naast het bed vallen, waarna ik mijn bed in kroop en al snel in slaap viel.

Met een kuch werd ik wakker en wreef de slaap uit mijn ogen, waarna mijn hand al in de richting van het licht ging. Maar toen zag ik mijn nichtje en herinnerde me dat ze bleef slapen. Oja ik moest we stil zijn anders werd ze wakker, met dat in gedachte pakte ik mijn broek en shirt van de grond en trok deze aan. Stilletjes liep ik naar de keuken waar het koffieapparaten aanzette, terwijl ik stond te wachten tot die eenmaal was uitgelopen dronk ik een glas water en pakte alvast de suiker en de melk. Zwarte koffie vond ik maar vies en kon ook niet begrijpen dat mijn vader dat kon drinken. Maar goed hij en mijn moeder waren al naar de zaak, dus voorlopig zou ik rust hebben. Toen de koffie eindelijk was uitgelopen schonk ik voor mezelf een kopje in, genieten van de geur van verse koffie op de vroege ochtend. Glimlachend liep ik naar de kamer waar ik mezelf op de bank neer plofte en de tv aanzetten. Terwijl ik op de bank koffie zat te drinken toen mijn nichtje de kamer in kwam, en snel op mijn schoot kwam zitten, ik voelde dat ze nog steeds haar luier om had.
Zo zatten wij samen terwijl ik koffie dronk toen ze opeens zei: vind je het niet vies?
Daarop vroeg ik haar wat ik vies moest vinden. Er lag een speelse glimlach op haar gezicht toen ze vroeg of ik het niet vies vond dat ze met een volle luier op mijn schoot zat, ik fronste mijn wenkbrauwen en zei dat het inderdaad wel vies was, "misschien moet ik je dan maar verschonen. Weer een frisse luier om je billen."
Ze moest lachen en zei dat ze het goed vond, waarna ze van mijn schoot gleed en me aan de hand mee trok naar boven.
Terwijl we zo naar boven liepen vroeg ik me af waarom ze zo deed, ik dacht dat ze een hekel aan die luiers had. Waarom ging ze dan op maar geplaag in?

Eenmaal bij mijn kamer aangekomen waar zij op een luchtbed sliep liet zij mijn hand los en ging met een glimlach op haar bed liggen en wenste mij veel succes. Ik kon mijzelf niet bedwingen en vroeg haar waarom ze zo uitkeek naar een verschoning. Ze haalde haar schouders op en vertelde me dat ze het vies vond om in een volle luier te lopen, dit klonk voor mij wel logisch dus besloot ik het onderwerp te laten rusten en vroeg haar maar wat ik dan moest doen. Tja ik was een jongen en had al in geen jaren een luier vastgehad, hoe moest ik nu weten wat ik moest doen. Ze vertelde me wat ik allemaal nodig had waarna ik naar de badkamer liep voor handdoeken, een washandje en een emmertje water. En terwijl ik hier mee bezig was dacht ik na over de glimlach op haar gezicht, hoe kon zij het leuk vinden dat ik haar verschoonde. Ik een jongen die niet eens wist wat die moest doen, en haar bovendien nog wel eens plaagde dat ze in bed plaste. Nou ja het was ook niet zo erg wat ik tegen haar zei, daarvoor had ik te veel medelijden met haar.
Ik schudde de gedachte van me af en liep met volle handen terug naar mijn kamer, en zag dat mijn nichtje haar pyjamabroek alvast had uitgedaan. Ik legde de spullen naast het bed waarna zij snel een handdoek op het bed legde en er vervolgens op ging liggen.

Ik krapte mezelf achter me oren terwijl ik haar zo zag liggen en vertelde haar dat ze mij maar moest vertellen wat ik moest doen, dit lokte een een lach uit waarna ze zei dat ze het een leuke gedachte vond. Hierna begon ik de vieze luier los te maken en trok deze onder haar billen vandaan, nadat ik hem had opgerold zoals zij het had uitgelegd begon ik haar billen en schaamstreek te wassen. Terwijl ik dit deed vertelde ze me dat ik het erg goed deed en wel een goede babysitter zou zijn. Ook ik moest hierom lachen terwijl ik haar waste. Nadat ik dat had gedaan begon ik haar af te drogen waarna ik de talkpoeder moest pakken, ze zei dat het tegen luier uitslag was. Ik haalde mijn schouders op en begon ook aan dit karwij, blij dat het ergste achter de rug was. Nadat ik haar had klaargemaakt voor de schone luier vroeg ik haar of ze nog schone luiers in haar tas had zitten terwijl ik die oppakte en erin keek. Hierop begon ze heel hard te lachen en vertelde me dat ze helemaal geen schone luiers bij zich had, ik voelde me bedrogen en begon in de tas te graven naar spullen maar ze had gelijk er zat niet een luier in.

Ik stond op en vroeg haar waarom ze me had bedrogen, ze kon lang genoeg stoppen met lachen om me te vertellen dat ze zelf haar luier niet uit mocht doen van haar moeder. En dat ze daarom mij zover wilde krijgen omhaal vieze luier zo snel mogelijk af te doen.Ik schudde verslagen mijn hoofd en vertelde haar dat ze maar moest gaan douchen als ik mijn handen had gewassen, waarna ik toch een beetje verslagen de kamer uitliep. Ze had mee beet genomen, nou ja ik begreep wel dat ze haar vieze luier af wilde hebben, maar moest ze mij dan gelijk beet nemen? Bij de badkamer aangekomen deed ik de kraan open en spoot ik te veel handzeep over mijn handen en begon te schrobben, er schoot me een plan te binnen om wraak te nemen. Ik zou gewoon nieuwe luiers halen van mijn zakgeld, mijn ouders zouden toch de rest van de dag wegblijven. Tevreden droogde ik mijn handen af en riep naar mijn nichtje dat ze kon gaan douchen terwijl ik even naar de winkel ging om melk te kopen. Ze kwam lachend mijn kamer uit en zei dat ze wel tv zou kijken tot ik terug was, ik zei dat dit goed was en liep naar beneden om mijn jas aan te trekken.

Nadat ik mijn jas had aan gedaan liep ik naar de de achterdeur om deze open te doen en reed ik mijn fiets glimlachend naar buiten, ze zou niet weten wat haar overkwam. Voldaan deed ik de deur achter mij op slot en begon naar de winkel verder op te fietsen, ik liep naar binnen en pakte een mandje waarna ik naar de zuivel afdeling liep om een pak melk te kopen, tja het was waar dat we het niet meer hadden. Op de weg naar de kassa kwam ik langs de schappen met luiers, oei dat waren er een hoop. Ik besloot maar te kijken welke maat de grootste waren, die moesten toch wel passen besloot ik. Oei alleen grote pakken en nog best duur ook dit zou bijna al mijn zakgeld kosten deze week, Nou ja dan maar een beetje minder voor de rest van de week.
Zelfvoldaan liep ik naar de kassa waar ik nog een plastic tasje op de band legde, ik zou niet willen dat mijn vrienden mij zagen fietsen met een pak luiers. Wat zouden ze wel niet denken! Nadat ik alles had afgerekend deed ik behoedzaam de melk en luiers in mijn tas waarna ik naar huis ging.

Eenmaal thuis aangekomen zag ik mijn nichtje op de bank waar ze tv zat te kijken en ging naar binnen nadat ik mijn fiets op slot had gedaan, eenmaal binnen haalde ik het pak melk uit de tas en zette het in de koelkast. En besloot tot actie over te gaan, ik opende de kamerdeur en riep mijn nichtje dat ik wat voor haar had gehaald en of ze mee wilde komen naar boven. Haar gezicht straalde bij de gedachte dak ik iets voor haar had gekocht, ze sprong van de bank af en liep achter mij aan naar boven. Op de fiets had ik al bedacht wat ik moest zeggen om haar zo ver te krijgen dat ze zou mee werken, terloops vroeg ik haar waarom ze niet zelf haar luier mocht uit trekken. Ze bleef staan en keek me achterdochtig aan voordat ze antwoord gaf. "Omdat ze zelf wil zien of ik in bed heb geplast." Ik glimlachte naar haar in de de hoop haar achterdocht weg te nemen "Van jouw moeder verbaast mij niks meer, die verteld een steen nog dat die op de verkeerde plek ligt." Daar kon ze wel om lachen, "Dat klinkt inderdaad als mijn moeder."
Toen ik mijn kamerdeur open deed zag ik dat alles nog op zijn plek lag, ze had de verschoon spullen in ieder geval niet opgeruimd en dat zou me een hoop schelen.

Ik wees naar het bed waar ze op geslapen had en vertelde haar dat ik nog iets af te maken had, ze keek me verbaasd aan. Het was duidelijk dat ze de situatie niet helemaal vertrouwde, langzaam trok ik het pak luiers uit de tas van de winkel. "Je had me gevraagd om je te verschonen en daar is een nieuwe luier voor nodig..... Of ben je van gedachten veranderd?"
Haar ogen werden groter toen ze het pak luiers zag, ze begon te stamelen "Maar dat bedoelde ik niet... Ik bedoel dat zijn baby luiers die pas ik toch helemaal niet." Ik wilde mijn mond open doen om iets te zeggen maar vlug zei ze nog iets "Ik wilde je alleen maar plagen alsjeblieft doe dit niet." Haar stem klonk smekend, ze was duidelijk bang dat ik zou doen wat ze aan mij had gevraagd. Ik keek haar aan met medelijden in mijn ogen, neerkijkend op mijn nichtje vroeg ik mij af of ik dit wel kon bij mijn eigen nichtje. Resoluut trok ik het pak open "Ik heb ze alleen maar gehaald omdat jij om een schone luier had gevraag, ik kan nu niet teruggaan om ze terug te brengen.... Betaal de luiers en dan mag je ermee doen wat je wilt en zal je er geen aan hoeven te trekken als je het niet wilt." Argwanend keek mijn nichtje me aan "Dus als ik de luiers van jouw koop hoef ik ze niet te dragen?" Ik bevestigde dat door te knikken terwijl ik het kassa bonnetje uit mijn zak haalde, terwijl ik jet toestak vertelde ik haar dat het haar keuze was." Ze pakte het bonnetje en schrok van de prijs die op het bonnetje stond. "Dat kost me bijna twee maanden zakgeld!" Riep ze uit.
Ik knikte "Het blijft jouw keuze,doe ik wat je aan mij vroeg of koop je jezelf uit?"
Er rolde een traan over haar wang terwijl ze gaar broek uit trok, "ik heb mijn zakgeld te hard nodig, ga je gang maar." Ik slikte de brok in mijn keel weg, en duwde haar zachtjes het bed op waar ik haar de luier omdeed. Ik kreeg het niet voor elkaar om iets te zeggen terwijl ik bezig was, toen ik eenmaal klaar was liep ik naar mijn bed waar ik op de rand ging zitten. Verbaasd dat de luier paste. Mijn nichtje kwam langzaam van haar bed af en keek me vragend aan terwijl er nog een traan over haar wang viel "Moet ik... Moet ik ze allemaal gebruiken? Ondanks dat ik het zo zielig voor haar vond schoot ik in de lach toen ik haar zo zag staan in die baby luier. Kwaad gooide ze het pak luiers naar mijn hoofd, "Lach me niet uit!" Schreeuwde ze terwijl ze achter het pak aan dook. Ik kreeg het pak luiers tegen mijn neus aan en greep instinctief naar mijn neus, nauwelijks had mijn neus beet toen mijn nichtje boven op mij belande. Toen ze dat deed negeerde ik haar terwijl ze op min borst sloeg, zo sterk was ze nou weer niet. En controleerde of er geen bloed aan mijn handen zat, ik had een hekel aan bloedneuzen.
Toen ik zag dat ze schoon waren glimlachte ik even maar al snel begon ik te lachen toen mijn nichtje van tactiek veranderde, ze wist dat ik niet tegen kietelen kon en begon me genadeloos te kietelen. Terwijl ik kronkelde van het lachen probeerde ik onder haar greep weg te komen, ik duwde haar opzij maar ze kwam gelijk weer terug en ging gewoon verder. "Stop stop... Alsjeblieft!" Maar ze stopte niet en ging gewoon verder, ik probeerde weer onder haar greep uit te komen tot ze opeens stopte met kietelen en van mij af kwam, ze proestte van het lachen terwijl ze naar haar tas greep. Terwijl ik uitlachte hoorde ik een camera klikken, waarom zou ze nou foto's maken. "Wat ben je aan het doen? Waarom neem je foto's? De camera klikte nog een paar keer zonder antwoord te krijgen. Terwijl ik mijn handen naast me op het bed plaatste om overeind te komen voelde ik nattigheid, ik schrok en keek naar mijn broek. "Ja neef je hebt in je broek geplast en ik heb het bewijs." Nog steeds van de wijs tilde ik mijn hoofd omhoog en zag mijn nichtje om de hoek verdwijnen de badkamer in en hoorde de deur op slot gaan.
Douchen was dus nog geen optie, besluiteloos bleef ik zitten waar ik was terwijl ik nadacht over wat wat er zou gebeuren. Ik hoorde de deur van de badkamer open gaan en wilde al opstaan toen mijn nichtje riep, "En waar denk jij heen te gaan?" Ik liet me op mijn bed terug zakken en keek haar vragend aan, "naar de badkamer natuurlijk om te douchen, wat dacht je dan?"
Een sluwe glimlach krulde haar lippen, "Ik dacht dat jij niet zou willen dat ik de foto's zou gebruiken." Mijn ogen werden groter toen ik de luier zag die ze droeg. "Inderdaad neef het is mijn beurt om jouw te verschonen." Met een flair van zekerheid liep ze naar het pak luiers. Terwijl ze terloops de camera in haar tas liet vallen, ik zag hem vallen en voelde mijn redding nabij. "Je weet toch wel dat ik gewoon je camera kan pakken hè?" Ze keek naar me terwijl ze het pak luiers van de grond tilde met een spottende grijns. "Daar heb ik aan gedacht ja, pak hem maar als je denkt dat het helpt."
Ik duwde mezelf van mijn bed en liep naar haar tas, waar ik de camera pakte en open maakte. Tot mijn schrik zag ik dat die leeg was, mijn nichtje zette het pak luiers naast haar bed waar alle verschoon spullen nog op lagen.
"Sorry neef maar dat rolletje zal je niet vinden." Ze klopte op de handdoek die over haar bed lag, "Waarom ga je niet even liggen, zodat ik je even kan helpen met je natte broek." Ik keek naar mijn nichtje en zag haar opgetogen glimlach, en liep naar de handdoek voordat ik er op ging liggen. Mijn stem sloeg over terwijl ik haar aan keek. "Wat ga je met de foto's doen?"
Ze maakte de knoop van mijn broek los en ritste deze open. "Daar doe ik niks mee zolang mijn kleine neefje mee werkt, nou even je kont optillen." Ze knipoogde naar me terwijl ik mijn kont een beetje optilde en zij mijn broek en boxer uit trok. Ik schaamde me dood maar was bang voor die foto's. "Krijg ik het rolletje als ik mee werk?" Ze pakte het washandje en doopte het in het koude water voordat ze mijn edele delen begon te wassen. Ik huiverde van het koude water terwijl ze lachte.
"Die hou ik zodat je me niet meer zal pesten, dus ik zou voortaan maar lief zijn."
Ik vervloekte mezelf om de situatie waar ik in zat terwijl mijn nichtje vrolijk door ging, opeens drong de geur van het talkpoeder in mijn neus terwijl ze me klaar maakte voor de kuier die zou komen. Ik hoorde het gekraak terwijl ze de luier uitvouwde, toen ze hem onder mijn kont had gelegen duwde ze mijn beken naar beneden. Ik voelde hoe mijn kont op de zachte luier terecht kwam. Zonder aarzelen vouwde ze de luier dicht en trok hard aan de plakstrips, mijn hoop groeide terwijl ik mij bedacht dat die misschien niet zou passen.
"Blijf lichten neef ik pak even wat plakband." Zei ze terwijl ze in mijn bureau begon te zoeken, verslagen liet ik mijn hoofd achterover vallen. Mijn nichtje was niet dom en zou hiervan genieten.
Ik hoorde een vreugde kreetje, ze had het plakband gevonden.
Ze kwam naar mij toe en trok een stuk plakband van de rol die ze gebruikte om de plakstrip te verlengen, ze herhaalde het aan de andere kant en toen moest ik gaan zitten. "Doe maar lief je armen omhoog zodat ik je luiertje goed kan vast tappen." Ze rolde de tape vier keer om de luier voordat ze de plakband weg legde, ik voelde dat de luier strak zat en eigenlijk veel ste klein was.

"Het staat je wel goed neef, je zou vaker een luier moeten dragen." Ze lachte om haar grap terwijl ik bloosde van de schaamte, voordat ik iets kon zeggen hoorde ik de voordeur. Snel pakte ik mijn badjas en trok die aan terwijl ik naar beneden ging om de deur open te doen, snel keek ik naar mijn kruis maar kon niks van de luier zien. Toen ik de deur open deed zag ik mijn tante, "Hoi neef ik kom je nichtje halen."
Ik kinkte. "Dan zal ik haar even roepen, wil je koffie?" Ik hoopte van niet en werd blij toen ik hoorde dat ze haast had en geen koffie wilde. Ik liep gouw de trap op om mijn nichtje te halen, deze nachtmerrie was bijna voorbij. Ik riep naar mijn nichtje dat haar moeder er was om haar op te halen, toen ik de kamer in kwam deed ze haar tas dicht en trok ze haar broek aan. "Jammer dat ik alweer moet gaan, ik had het net zo naar mijn zin." Ze pakte haar tas op en liep naar de gang terwijl ze mij met haar vrije hand een klap op mijn kont gaf. "Je komt er deze keer goed vanaf."
Ik schrok van wat ze zei en liep achter gaar aan de trap af, ze zei me aan de deur gedag en liep al naar de auto van mijn tante. Mijn tante bedankte me snel en liep achter haar aan naar de auto, ik zwaaide ze vaarwel en deed snel de deur dicht.
Terwijl ik de trap opliep schuurde ik het plakband van de luier af en trok ik hem uit, ik gooide de luier en het plakband op de grond in de badkamer. Opgelucht dat het voorbij was ging ik douchen.

Ton ik eenmaal onder de douche uit kwam en me had afgedroogd ging ik naar mijn kamer. Ik trok de la waar mijn ondergoed in zat open en schrok van wat ik zag, al mijn ondergoed was vervangen door luiers. Ik vloekte luid toen ik een briefje zag liggen en het op pakte om te lezen:
"lieve neef ik ben zo aardig geweest om je grote jongens ondergoed mee te nemen en wat gepaster ondergoed achter te laten."

X- je lieve nichtje.

Ik staarde naar het briefje in ongeloof, die kleine heks had me behoorlijk zwaar te pakken. Ik vroeg mij af wat ik moest doen terwijl ik naar de la keek, en besloot uiteindelijk alle luiers weg te gooien en naar de stad te gaan voor nieuw ondergoed. Ik trok een korte broek aan en een shirt waarna ik een vuilniszak pakte en daar alle luiers indeed. Waarna ik de tuin in liep en alles in de vuilnisbak gooide. En vervolgens mijn fiets pakte en wegreed.
 

Diaperon86

Nieuw lid
Momenteel ben ik al wat verder in het verhaal, warin ik dieper in het verhaal wil gaan. Waarbij ik wil afremmen zodat er wat meer details naar boven komen. Maar in verband met werk durf ik niet te zeggen hoe snel ik het af heb. Wel ga ik proberen om binnen een week een vervolg te plaatsen.
 

Sy*

Gewaardeerd Lid
Leuk verhaal, ben benieuwt op een vervolg! Paar kleine type foutjes, maar merk je bijna niet :p
 

Diaperon86

Nieuw lid
DEEL 2
Terwijl ik over bospaadje fietste bedacht ik mezelf dat ik veel ste weinig geld had om nieuw ondergoed te kopen, die Björn burg boxers waren behoorlijk duur. Aan het einde van het bospaadje zette ik mijn fiets neer en ging op het bankje zitten, uitkijkend over het bos bedacht ik dat ik wel naar mijn nichtje toe zou moeten.
Boos stond ik op en gaf een trap tegen het bankje aan voordat ik op mijn fiets stapte, en koers zette naar het huis van mijn nichtje. Eenmaal daar aangekomen zag ik dat de auto's van mijn oom en tante weg waren, oei misschien was er niemand thuis. Ik belde aan en hoorde mijn nichtje roepen "Een ogenblikje ik kom eraan."
Ze deed het kleine raampje dat in de deur zat open en toen ze mij zag kwam dat glimlachje weer terug op haar gezicht. "Hoi neef wat kom je doen?"
Ik keek haar boos aan "Je weet heel goed dat ik hier ben voor mijn ondergoed."
Haar glimlach werd nog valser "dat grote jongens ondergoed is niet voor kleine jongetjes die in hun broek plassen." Ik liet mijn hoofd hangen en wilde het al bijna opgeven toen ik mij iets bedacht. "Het spijt me oké, niet alleen voor vandaag maar voor alles. Ik had je nooit zo moeten behandelen, wil je het alsjeblieft laten rusten?"
Ze keek even bedenkelijk "Nou mijn ouders zouden graag een week weg willen en ik mag dan niet alleen thuis blijven." Ze tikte even bedenkelijk op haar kin "Als jij er nou zou zijn zouden hun op vakantie kunnen."
Langzaam knikte ik terwijl ik mij afvroeg of er een maar was. "Dus als ik dat beloof, geef jij mij mijn ondergoed terug?" Ze knikte "Als ik die week op jouw mag passen krijg je alles, het ondergoed en de foto's... Maar pas nadat het is gebeurt."
Hier schrok ik wel van maar het idee om de foto's terug te krijgen stond mij wel aan. "En tot dan? Vroeg ik haar, terwijl ik het vroeg zag ik het sluwe glimlachje terug komen. "Tot dan mag je je speciale ondergoed gebruiken." Hier schrok ik wel van. "Maar mag ik dan op zijn mist een paar boxers hebben voor als ik naar school moet?"
De sluwe glimlach bleef terwijl ze naar mij keek. "Laat me maar zien dat je een natte luier hebt en dan pak ik er wel een paar." Ik voelde het bloed uit mijn gezicht weglopen. "Maar.. Maar die heb ik weg gegooid." Stamelde ik, daar moest ze om lachen. "Dan moet je maar in je broek plassen." Ik kon wel door de grond zakken, waarom had ik nou die luiers weg gegooid, ik viel stil terwijl ik mijzelf afvroeg wat ik moest doen.
Na een tijdje vroeg mij nichtje "Nou wat word het neef, wil je je grote jongens ondergoed of niet?" Ik moest eigenlijk wel plassen en liet het lopen, in het begin ging het langzaam maar al snel stroomde het met een grote hoeveelheid. Ik kon duidelijk horen dat mijn nichtje stond te lachen om haar grote neef toen ik opeens een auto het grind op hoorde rijden. Mijn ogen werden groot in het besef dat mijn oom of tante thuis was gekomen.
Daar stond ik dan met mijn natte broek en mijn lachende nichtje, ik besefte mij dat er een deur open ging en werd dicht geslagen. De stem van mijn tante galmde in mijn hoofd. "O hè bezoek, mariel ik heb de foto's die je wilde laten ontwikkelen." Ze viel stil toen ze dichterbij kwam, "Brian heb jij nou in je broek geplast?" Ik kon wel door de grond zakken. "Ik eh...ik... Ja tante." Wist ik uit te brengen. "Kom dan maar gouw mee naar binnen dan doe ik je natte spullen in de was, gebeurt dit wel eens vaker?" Vroeg ze me terwijl ze de deur opende en mij naar binnen duwde.

Voordat ik kon antwoorden hoorde ik mijn nichtje. "Hij had vanmorgen ook al in zijn broek geplast, misschien is hij ziek." Ik kon haar wel vermoorden toen ze dat zei, voordat ik kon antwoorden duwde mijn tante me naar de badkamer. "Is dat waar Brian?" Stamelend wist ik ja te zeggen, het was natuurlijk waar. "Trek je natte kleren maar uit dan doe ik ze in de wasmachine, en terwijl jij onder de douche staat zal ik wat droge spullen voor je klaar leggen." Ik schaamde me zo dat ik niks kon uit brengen en deed wat van mij werd gevraagd.
In stil zwijgen kleedde ik mezelf uit en stapte onder de douche, zonder aarzelen pakte ik het stuk zeep en begon mezelf te wassen terwijl ik me afvroeg wat er nu weer zou gebeuren. Ik besloot dat het aan mijn tante lag en stak en hoofd onder de water straal, al snel voelde ik mezelf weer kalm worden van het water in mijn gezicht. Nu ik mijn kalmte had hervonden begon mijn geest weer een beetje te werken, iedereen kon wel eens een ongelukje hebben, dit hoefde niks te betekenen.

Met een klein glimlachje kwam ik onder de douche vandaan en droogte ik mijzelf af. Ik zag dat mijn broek weg was gehaald, gelukkig was mijn shirt droog gebleven. Na mezelf te hebben af gedroogd trok ik mijn shirt aan en pakte ik de handdoek van de grond die ik om mijn middel wikkelde. Het zag er uit als of ik een rok droeg maar ja zo liep ik ook door mijn huis. Ik moest er niet aan denken naakt door het huis te lopen waar mijn ouders mij konden zien, ze hadden het natuurlijk vaak genoeg gezien maar dat betekende niet dat ze het nog steeds moesten zien.
Ik wilde net de deur klink pakken doen de deur werd open gedaan, verbaasd deed ik een stap achteruit toen het gezicht van mijn tante achter de deur zichtbaar werd.
"Oh Brian je bent al klaar met douchen, het spijt me maar we hebben geen kleren in jouw maat in huis dus je zal het even zonder broek moeten doen." Haar oog viel op de handdoek die ik om mijn middel had. "Je kan niet met een vochtige handdoek door het huis lopen, zo word alles nog nat." Mijn blik ging omlaag naar de handdoek die ik droeg en besefte me dat ze wel een punt had. " ik zou een schone handdoek kunnen pakken, dat moet helpen." Terwijl ik mijn blik omhoog bracht zag ik dat ze iets in haar hand had, met een schok besefte ik dat het een van mijn nichtje der luiers was. Een roze luier met prinsessen erop. "Dat is een heel goed idee Brian, maar je zal wel moeten kijken of deze groot genoeg is voor je." Terwijl ze het zei stak ze de luier naar mij toe.
Ik was verbaasd, eerst mijn nichtje en nu mijn tante. Kon deze dag nog erger.
"Maar tante ik hoef geen luiers te dragen, het was maar een ongelukje." Mijn tante keek me streng aan, "Je hebt zelf toe gegeven dat dit al de tweede keer is dat je in je broek hebt geplast, dus ik wil dat je deze luier draagt terwijl je hier bent." Haar blik zorgde ervoor dat ik bleef staan waar ik was, ik wist dat ze een harde was. "Maar tante het was echt maar een ongelukje, ik wilde niet tegen een boom plassen dus belde ik hier aan. Maar voordat Mariel kon open doen was het te laat." Haar strenge blik verzachte wat."Brian ik weet dat het niet leuk is maar het moet, kan je het zelf of moet ik je helpen?" Met een zwak stemmetje vertelde ik haar dat ik het zelf kon en pakte de luier uit haar hand.
Vaag besefte ik datzelfde me toe knikte terwijl ze de deur weer sloot. Na wat voor mij een eeuwigheid leek vouwde ik de luier open, het look geen sluiting te hebben en op de zelfde manier te werken als een onderbroek, ik wist niet wat erger was een luier of een meisjesluier.
Uiteindelijk trok ik de handdoek van mijn middel, bang dat mijn tante me zou komen helpen. Twijfelend keek ik naar de luier en ontdekte een label die de achterkant aanduidde, ik draaide de luier en stak mijn rechtervoet door de opening. Snel gevolgd door de linker, vurig hopend dat die te klein zou zijn. De luier simpelweg kapot maken durfde ik niet, mijn tante zou me misschien helpen als ze dacht dat ik loog. Met walging trok ik de luier omhoog, en was verast dat die paste. Tja het was wat strak maar hij scheurde niet, het zag er naar uit dat ik voorlopig gedoemd was tot deze roze luier. In mijzelf vloekend keek ik in de spiegel, daar stond ik dan als viertien jarige jongen in een roze luier. Terwijl ik naar mijn spiegelbeeld keek vroeg ik mij af of ik het minder erg had gevonden als die blauw was, snel vervloekte ik mijzelf voor het idee. Alsof het nog niet erg genoeg was dat het een luier was.
Met een zucht pakte ik een nieuwe handen en wond deze om mijn heup, zachtjes in mijzelf mompelend "pff een roze luier en een rokje, ik ben toch zeker geen meisje."

Hoofdschuddend liep ik de badkamer uit en ging ik naar de keukenwaar mijn tante net koffie aan het inschenken was. "Ah Brian je bent al klaar, wil je een kopje koffie?" Het idee om wat koffie te drinken stond me wel aan. "Heel graag tante, ik kan wel wat koffie gebruiken." Plots hoorde ik achter me mijn nichtje schateren van het lachen, proestend vertelde ze waarom. "Haha mijn grote neef hahaha met een roze luier en een rokje hahaha je lijkt wel een meisje...."
Ik voelde dat mijn wangen begonnen te gloeien en wist niet zo snel wat ik moest zeggen. Plotseling hoorde ik een klets waarna mijn nichtje stil viel. Met een vinger wees mijn tante naar mijn nichtje. "Uitkijken jij, ik wil je niet meer horen over zijn luier. Het is al erg genoeg voor je neef." Mijn tante glimlachte me eventjes toe terwijl ze zich weer omdraaide om uit de kastjes een nieuw kopje voor mij met pakken. Stilletjes droop mijn nichtje af naar de huiskamer terwijl er koffie voor mij werd ingeschonken. "De suiker en melk staat achter je op tafel, oja als de wasmachine klaar is breng ik je wel even naar huis. Als je wilt." Ik pakte mijn kopje van het aanrechtblad en liep naar de tafel in de keuken en nam daar plaats voordat ik een schepje suiker en een vleugje melk in mijn koffie deed. Tijdens het roeren keek ik mijn tante aan, die tegenover me ging zitten. "Heeft u nog vakantie plannen?"
Terwijl ik het vroeg bracht ik het kopje naar mijn lippen en vlies er even over voordat ik een slokje nam, nog genietend van de koffie luisterde ik naar het antwoord van mijn tante. "Je oom en ik zouden heel graag een weekje naar Spanje willen zonder de kinderen maar we moeten nog een oppas vinden voordat we het kunnen boeken." Ik knikte langzaam en nam nog een slokje van mijn koffie voordat ik antwoordde. "Als u het wilt zou ik wel op kunnen passen, buiten mijn krantenwijk op zaterdag heb ik toch geen plannen." Het gezicht van mijn tante klaarde op toen ik dat zei. "Ow dat is heel aardig van je, ik ga gelijk even kijken of we maandag al weg zouden kunnen." Ze pakte haar iPad van tafel en begon gretig te zoeken.
Zo zaten we nog een tijdje tot ze alles had geregeld en me naar huis bracht, ik zou een lijstje van haar krijgen met regels voor mijn nichtje en over drie dagen zou ik moeten beginnen met oppassen bij hun thuis.

Toen ik thuis kwam liep ik gelijk met het tante wasgoed naar boven waar ik mijn broek aan de waslijn hing, blij verast zag ik dat er vier onderbroeken in het tasje zatten. In mijn kamer trok ik de luier uit en gooide die op mijn bed, vlug deed ik schone kleren aan en keek toen naar de luier. Twijfelend vouwde ik hem weer een beetje dicht en legde hem bij mijn onderbroeken in de la, ik begreep niet helemaal waarom maar ik wilde deze nog niet weg gooien.
 

Diaperon86

Nieuw lid
Ik heb een kort stukje geschrevenom het verhaal een vervolg te geven, zodra mijn extra werk weer afgehandeld is ga ik een langer stuk schrijven.

De overnachting deel 3

Het grote huis was leeg op Brian na die bij de haard zat, de haard brandde al behoorlijk op de stormachtige avond. Terwijl het buiten bar een boos was zat Brian comfortabel bij de haard een Engelstalig boek te lezen om zijn Engels te verbeteren. Hij ging helemaal op in het meeslepende avontuur van Rand Altor, al vond hij de uitleg over de magie af en toe vaag en wilde hij meer diepgang. Toch bleef hij stug lezen, volledig in de ban van het verhaal nam hij zonder na te denken een slok van het wijntje dat die had ingeschonken. Langzaam Rolde de sauvignon Blanc door zijn mond, het was heerlijk soepel en maakte hem tevreden voordat de wijn werd doorgeslikt. Goed hij wist dat hij eigenlijk niet mocht drinken als zijn ouders er niet waren maar hij vond het nou eenmaal een lekker wijntje, wat maakte het uit dat hij een glas of twee dronk. Zoiets moest kunnen inzien vakantie.

Het ene na het andere hoofdstuk vloog door zijn vingers terwijl ondertussen het glas leegraakte, toen het eenmaal leeg was keek hij naar het glas en deed naar zijn mening een Zielige poging to magie om het glas te vullen. Zoals verwacht bleef het glas leeg, glimlachend haalde hij zijn schouders op en stond op waarna hij het boek op zijn stoel plaatste. Zonder na te denken liep hij naar de keuken waar hij de fles sauvignon pakte, terwijl hij de keukendeur sloot bekijk hij het etiket, het kwam uit Chili dat volgens zijn ouders betekende dat het uit de nieuwe wereld kwam en snel gedronken moest worden. Met een glimlach bedacht die zich dat die misschien de fles maar bij zich moest houden.

Twee uur later was de fles leeg en schudde Brian zijn hoofd, het voelde donzig alsof zijn hoofd vol zat met veren. Hij was niet gewend aan de hoeveelheid al alcohol die hij had gedronken, zichzelf vervloekend om zijn onhandigheid terwijl hij probeerde de boekenleger op zijn plaats te krijgen besloot hij naar bed te gaan. Hij schoof het glazen paneel terug voor de brandende haard, dit voorkwam dat het vuur kon ontsnappen uit de haard en het huis niet af zou branden. Hij legde zijn boek op tafel en schoof zijn stoel terug naar waar het hoorde waarna hij zwalkend door de gangen en over de trappen naar zijn bed ging. Onderweg pauzeerde hij terwijl hij zijn balans probeerde te vinden alvorens hij verder ging.

Eenmaal op zijn kamer kleedde hij zich met behoorlijk wat moeite uit een paar keer moest hij kleine sprongetjes maken om niet te vallen toen hij zijn broek probeerde uit te trekken. Toen hij eindelijk uitgekleed was en zijn kleding in de wasmand had gegooid keek hij naar zijn douche en draaide zich om, daar kon niks goede van komen besloot hij. Dan maar niet douchen, hij bedacht zich dat hij wel een boxer nodig had anders zou het raar zijn. Alleen rare mensen sliepen naakt vond hij, zwalkend liep hij naar zijn kleding kast. Onderweg stootte hij zijn teen tegen het bed en vloekte luid toen de pijn tot hem doordrong, op zijn tong bijtend vervolgde hij zijn weg naar de kast waar hij de la opentrok waar zijn ondergoed lag. Hij wilde al een boxer pakken maar stopte toen zijn oog viel op de roze luier die daar naast zin. Ondergoed lag.

Vertwijfeld ging zijn blik van de luier naar zijn ondergoed en terug, zijn moeder had gezicht dat je van teveel alcohol onder andere wel eens ongelukjes kon hebben. Bang dat Zijn bed nat zou zijn en zijn moeder de ontbrekende fles zou ontdekken besloot hij het zekere voor het onzekere te nemen en pakte de luier. Brian bedacht zich dat het beter was om op de rand fanzine bed te gaan zitten, op een been staan durfde hij niet aan nadat hij bijna was gevallen bij het uitkleden. Hij stak zijn benen door de gaten en trok de luier omhoog over zijn knieën waarna hij achterover leunde en de luier over zijn bovenbenen heen trok. Nadat hij de luier had aangedaan veerde hij terug en bekeek zichzelf in de spiegel, vlug deed hij het licht uit en kroop hij in zijn bed. Zodra zijn hoofd het kussen raatje trok hij zijn deken over zich heen en viel bijna gelijk in slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
R Overnachting op verplaatsing Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
1 Overnachting word erotisch! 16+ Verhalen 2
Similar threads


Bovenaan