De perfecte avond. (kort probeersel)

hans

gelukzaligheid inside:p
dit is een stukje van een verhaal waar ik ooit eens aan begonnen ben. vinden jullie het wat?

Ze lacht zenuwachtig naar me, haar beugel glinstert in het licht van mijn kamerlamp.


Opeens hoor ik van onder de dekens een raar geluid. Ik leg mijn handen op haar perfect gevormde kont en voel hoe er langzaam een bobbel ontstaat. Heel langzaam maar zeker trekt het plastic van de luier zich strak om zo ruimte te maken voor een flinke drol. Opeens stopt het. Met een fantastisch gevoel sla ik mijn arm om haar heen en val in slaap.
Het is 4 uur en ik wordt wakker van een sissend geluid. Gedesoriënteerd kijk ik om me heen maar ik zie niks. Plotseling voel ik bij mijn kruis een warmte ontstaan, ze is aan het plassen! Langzaam leg ik mijn hand op haar geluierde kruis en voel hoe de luier uitzet. Opeens hoor ik heel zachtjes naast me: “liefje, wat doe je?”. Liefkozend zeg ik tegen haar dat ze in haar slaap de luier goed gebruikt heeft en dat ze volgens mij toe is aan een verschoning. “Kan dat niet morgen?” zucht ze. Nee zeg ik, kom op, ik verschoon je wel. Nou, vooruit dan maar zegt ze. Even later ligt ze op de verschoonmat voor me. Door de grote plas zijn de indicatoren goed vervaagd en er kan niet veel meer bij. Langzaam maak ik de plakkers los en ontbloot haar onderlichaam. Langzaam voel ik hoe mijn pik stijf wordt. Ik wordt rood en mn vriendin begint te lachen, “wat is er met jou dan?”, vraagt ze. Langzaam antwoordt ik: “ik vind het eigenlijk wel geil, zo’n luier bij jou”. Ze schiet in de lach, “zal ik er dan ook een bij jou omdoen?”. Ja, antwoordt ik heel droog, “ja doe maar”. Even later liggen we allebei met een schone luier in mijn bed.
De volgende morgen kijk ik raar op als ik met een luier om in bed lig. Vooral omdat deze het niet droog heeft gehouden vannacht. Ook die van m’n vriendin heeft de nacht niet ongeschonden overleefd en ik ben dan ook heel blij dat ik haar verschoond heb. Deze luier zit ook overvol en als ze de oude aan had gehouden was mijn hele bed vernacheld geweest.
Langzaam wordt zij ook weer wakker; goedemorgen liefje, zegt ze. Goedemorgen, lekker geslapen? Vraag ik. Ja, zegt ze. Ik moet alleen heel nodig poepen. Als je wil mag je ook gewoon het toilet gebruiken hoor, zeg ik. Ze staat op en kijkt me met een ondeugende grijns aan. Ik zie haar gezicht langzaam rood worden en na een klein windje komt er een aardige drol haar luier in zeilen, als laatste pruttelt het laatste beetje darminhoud de luier in en zie ik hoe zij stotend in de luier klaarkomt. Nu jij zegt ze…
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Opzoek naar de perfecte luier! Luiers 7
N Baby flesje, hoe maak je de perfecte speen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
LuierN Afzakken van luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
N Bordspellen avond Contact advertenties 33
P 9 december Luier avond met kampvuur Kalender 5
Den-boy123 Boots en puppy avond… Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
L Elke avond mijn luier omgedaan krijgen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Dips N' Bricks AFOL-avond Legoland Discovery Centre Scheveningen! Pub 4
luiertje33 Goeden avond Voorstellen 10
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
Inco-plastic-24/7 Avond wandeling.... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Cuteboy Avond/Nacht wandeling dinsdag, woensdag of donderdagavond. Contact advertenties 1
LuierN Eerste keer onder de mensen een leuke avond 16+ Board 2
M een avond om niet te vergeten A 8
L Leuke avond gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Wat doe jij deze avond Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
I Ons nichtje een avond in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 76
D Wie zal geluierd zijn op Oudejaars avond Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
J Linda's avond uit 16+ Verhalen 8
brabojulio De ochtend na een avond stappen AB/DL Fotos 13
DL_Michel Laat in de avond L 1
S Effe kort voorstellen dan maar. Voorstellen 22
AliZer Kort voorstellen Voorstellen 17
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
C Kort gezegd; Wél superheld, geen cape - S Voorstellen 19
sissy_Mady CBB 15 december kort verslag Pub 0
M Even kort voorstellen Voorstellen 4
Bovenaan