de problemen van Max

hoe goed is dit verhaal

• slecht

Stemmen: 0 0,0%
  • meh

Stemmen: 2 7,7%
  • wel oke

Stemmen: 4 15,4%
  • goed

Stemmen: 11 42,3%
  • super goed!

Stemmen: 9 34,6%

• Totaal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Hij kreeg een appje van Joris ‘Ik en Rick zijn aangereden na het feestje. Ik had geen tijd om je te appen. We liggen nog in het ziekenhuis.’ Zonder te reageren fietste Max als een mallemoer naar het ziekenhuis. Hij had zeker een verschoning nodig, maar dat boeide hem niet. Meer poep zou de komende uren wel niet komen. Zijn Rearz luiers waren bijna geurloos dus dat was ook geen probleem. Niet dat hij daaraan dacht onderweg, hij kon alleen aan Joris en Rick denken. Zijn vrienden konden wel in levensgevaar zijn. Hij stormde naar de balie ‘Waar ligt Joris de Wolf?’ ‘Verdieping 3, kamer 2 maa-‘ De vrouw had haar zin nog niet afgemaakt en Max was alweer doorgerend.

Hij liep naar binnen en zag Joris. Hij zat rechtop en zat een puddinkje te eten. ‘Hey, wat doe je hier?’ ‘Gast! Wat is dit nou weer?’ Ik dacht serieus dat je dood ging.’ ‘Als je nou eens mijn appje daarna had gelezen had je kunnen weten dat er niks bijzonders aan de hand was. Ik moet alleen nog wat tests ondergaan voor de zekerheid. Rick is alweer weg hoor.’ ‘Godverdomme, Ik maakte me fucking veel zorgen. Waar is je Ma eigenlijk?’ ‘Geen idee, liep net weg.’ ‘Oh, maar hoe is het gebeurd dan?’ Met onze dronken koppen gewoon de straat over gewandeld. Een auto vloog met 60 km/u in de bebouwde kom voorbij, en knalde tegen ons aan. Ik en Rick vlogen zo’n 10 meter weg. Gelukkig niet al te hoog gekomen. Ook gelukkig aan de zijkant van de weg, anders had hij ons nog overreden. Ontiegelijk veel pijn in mn rug. Na een halfuur merkte iemand ons liggend op straat op, en belden ze 112. In het ziekenhuis verdoofd en van alles werd er bij ons gedaan. De dag daarna voelden we niets meer.’ ‘Sjezus wat heftig. Gelukkig gaat het beter!’ ‘Ja, ik begrijp ook niet helemaal waarom ik niet weg mag.’ ‘Ik mag wel een rondje lopen in het ziekenhuis. Dat doen?’ ‘Ja sure’ en dat deden ze. Niets bijzonders gebeurde, en na een goed uur ging Max weer naar huis. Tot zijn verbazing zat Gina binnen. ‘Ik had met Lisa afgesproken. Waar was jij eigenlijk?’ ‘In het ziekenhuis bij Rick’ Gina en Lisa keken hem vragend aan. ‘Lang verhaal en te weinig motivatie om het te vertellen.’ ‘Herkenbaar!’ zei Thomas hard genoeg vanuit de andere kamer zodat iedereen het hoorde.’ Max kon het niet laten een glimlach op te zetten en liep naar zijn kamer, om zichzelf dan eindelijk te verschonen. Vanuit de badkamer hoorde hij Gina tegen Lisa zeggen ; ‘Ik heb een leuke jongen voor je, ook uit de brugklas!’ Daarna fluisterde dat hij ook ABDL was, zacht genoeg dat Thomas het niet hoorde. Daarna stormde Thomas naar de woonkamer. ‘Mijn KLEINE zusje gaat echt geen vriendje hebben hoor. Ze is praktisch een kind.’ ‘Daarna kwam Lisa voor zichzelf op : ‘Ik ben 13, en volgens mij mag ik dat zelf bepalen. Ik geef toch ook geen commentaar op jou en jij neukt alles wat los en vast zit.’ ‘Wat weet jij daar nou weer van?’ ‘De brugklas weet ook van alles over de 4e klassers hoor ;)’ ‘Oke fair play dan’ Zei Thomas met tegenzin. Hij beschermde zijn zusje altijd, en ookal deed hij alsof hij haar maar een irritant meisje vond, hield hij wel van haar. Hij moest er niet aan denken dat een of andere smerige brugklasser haar zou zoenen. Daarom deed hij dat ook niet. ‘Het leven is best simpel’ dacht hij. Voor hem was dat ook zo.

De dag daarna hadden Max en Gina het huis van Gina voor hunzelf. Max ging in luier en al naar Gina toe. Even later zaten ze -beiden in enkel luier en Gina had ook een romper om- TV te kijken. Even later haalde Gina iets aparts tevoorschijn. Het was een speen, voor Max. Max stond met grote ogen te kijken ; ‘Vind je het niets?’ Max zei van wel en deed hem meteen in. God, wat voelde hij zichzelf klein. Gina vond het leuk om te zien dat haar vriendje zich als een peuter gedroeg. Max had de aandrang om zichzelf helemaal te laten gaan, en Gina liet dat ook zijn gang gaan. Max voelde zich veilig. Hij had een dikke luier met babyprint om en niks kon hem deren. Zijn hoofd lag op schoot van Gina en hij plaste zijn luier helemaal vol, precies toen Gina’s hand op de voorkant van zijn luier rustte. ‘Volgens mij heeft mijn kleine mannetje een plasje gedaan!’ Zei Gina. ‘Dat weet ik nwiet’ zei Max die de speen nog in had, zonder te liegen. Max speelde ook niet meer. Hij voelde zich echt zo. Hij was momenteel gewoon 3 jaar. Gina merkte dit, en liet hem zijn gang gaan. Max bleef gewoon rustig op haar schoot liggen, en Gina gaf hem een kusje op zijn wang ‘Wat ben je lief zo’ Max plaste zijn luier nog voller. Gina besloot hem niet te verschonen, hij was veel te schattig zo. Na nog 10 minuten stond Gina opeens op en rende ze naar de badkamer.

Max werd de normale wereld weer in geschud en merkte op dat zijn luier goed geplast was. ‘Gwote jongenspwas’ zei hij zachtjes. Pas daarna besefte hij dat hij 15 was en die woorden bloedserieus uitsprak. Hij vroeg af wat er met Gina aan de hand was. 2 minuten later kwam ze de deur uit. ‘Ik heb de wc gebruikt!’ schreeuwde ze en ze sprong in de ronde. ‘Word ik nou eindelijk een grote meid?’ Waarschijnlijk was er wel eens gezegd dat ze een grote meid moest worden, zoals je dat tegen een kleuter zegt die zindelijkheidstraining doet. Best zielig als die woorden zo in je gegraveerd worden als je 15 bent. Maarja Max genoot van het moment en Gina nog meer. Best grappig eigenlijk, dat een 15-jarige zo blij is dat ze de wc heeft gebruikt. Ze wilde meteen een onderbroek aandoen. Toen stopte Max haar ;Ho is even, ik ben heel trots op je dat je de wc hebt gebruikt, maar anders word die onderbroek dalijk nat. Als je 1 keer je stoelgang voelt aankomen ben je niet meteen weer zindelijk he. Max zei dat hij het wel zou doen. Hij zag dat Gina bedroefd was. Daarna kwam hij terug met een luierbroekje. Gina kom de goden wel bedanken en ze deed hem om. Ze hield natuurlijk ervan om klein te zijn, maar toch was het begrijpelijk fijn om je weereens wat normaal te voelen. Natuurlijk was het nogsteeds niet normaal, dat een 15-jarige een pull-up aanmoet, maar er zat verbetering in. Ze moest natuurlijk wel beloond worden hiervoor, dacht Max. Hij gunde het haar van harte om zindelijk te worden. Dit was wel een tegenslag voor Max, want bij hem zat er nog steeds geen verbetering in. Hij was nu de baby. Niet echt natuurlijk, maar zo voelde het voor hem wel. Gina liep zo trots als een pauw rond met haar luierbroekje. Elke 5 minuten zei ze vol trots ; ‘Ik ben nog droog, kijk is!’ Max voelde zich vernederd, ookal was dit niet Gina’s bedoeling. Hij liep inmiddels in een natte, vieze luier rond en zij was aan het showen hoe groot ze wel niet was. Na een tijdje rook Gina iets en vroeg : ‘Heb je een vieze luier?’ ‘Nee’ zei Max. ‘Ik ben geen baby hoor!’ Na het uitspreken van deze woorden realiseerde hij dat dit precies was wat peuters met een volgepoepte luier ook altijd zeiden. Na die realisatie barstte hij in huilen uit. Nu was het compleet. Een ventje met een speen in zijn mond en aan het huilen was met een vieze luier die wijdbeens op de grond zat met zijn handen voor zijn benen liggend, languit. De echte baby-positie. En dat tegenover een meisje in een droge pull-up. Gina ging naast hem zitten en probeerde hem te troosten. Ach, het komt wel goed joh! We zijn gewoon nog gelijk hoor! Max verstopte zijn hoofd in Gina’s borstkast en dus borsten. ‘Ik heb wel een vieze luier’ zei hij snikkend. ‘Ik 2 uur geleden nog. Wat maakt het nou uit?!’ Daarna werd Max weer vrolijk. Gina verschoonde hem, tijdens het verschonen merkte Max op dat Gina in haar pull-up plaste. Hij besloot er niets over te zeggen. Hij wilde haar van het moment laten genieten dat ze droog was. Hij bleef kijken naar haar broekje. Hij vond een luierbroekje bij Gina er nog aantrekkelijker uitzien als een echte luier. Hij wist niet waarom. Toen de verschoning klaar was, voelde ook Gina aan dat haar billen nat waren. Enigzins teleurgesteld dacht ze :’ He shit, blij dat ik geen onderbroekje aan heb, toch niet helemaal groot’ Alsnog was ze blij dat ze een natte pull-up had, in plaats van een natte luier. Zo deden iets grotere meisjes het ook, dacht ze.’

‘Max zag dat ook zij doorhad dat ze een ongelukje had gehad en gaf haar een kusje iets onder haar navel. ‘Je hebt nogsteeds de wc gebruikt vandaag he!’ ‘Gina werd weer trots.’ Daarna plaste Gina een tijdje niet meer. Ze had wel door dat haar blaas waarschijnlijk gewoon leeg, dacht Max. Maar voor haar moest het goed voelen, dat ze niet doorlekte in haar broekje. Max’ luier was wel goed in geplast, maar hij was in een kleine bui en ging er alsnog in slapen. Gina deed een nieuwe pull-up om. Het was pas 11 uur, dus Max appte naar Melanie ‘Hey, is het goed als ik bij Joris blijf slapen?’ ‘Ja is goed hoor, morgen heb ik vrij dus ben je om 1 uur thuis?’ ‘Okee!’ Max bleef dus bij Gina slapen ;)

Ze zoenden wat, en genoten gewoon van elkaar. Max ging bovenop haar liggen, en zoende haar. Hij schoof zijn hand onder haar shirt langs, en ging met zijn hand richting haar linker borst. Hij streelde deze, en Gina genoot zichtbaar. Gina ging op haar beurt met haar hand richting Max’ middelste been. Haar hand schoof Max’ luier binnen, en ze voelde meteen dat klamme warme gevoel in haar vingers. ze voelde nog iets nieuws langsstromen, maar zei hier maar niets over. Ze begon met strelen over het stijve lid van Max. Hier genoot Max van. Zo gingen ze even door, en uiteindelijk gingen ze slapen. De ochtend daarna was weer een klap in het gezicht van Max. Hij werd -wat een verassing- wakker in een vieze luier. Ook was hij doorgelekt. Dat was nieuw, maar waarschijnlijk omdat er al wat inzat voor het slapengaan. Gina daarentegen, werd wakker in een overvolle, maar niet doorgelekte pull-up, die veel minder konden opvangen. Gina dacht dat ze officieel geen luiers meer nodig had, maar bedacht zich dat het waarschijnlijk binnenkort een keertje fout zou gaan. Wel had ze er vertrouwen in dat ze uiteindelijk alleen nog maar zou plassen in luiers, maar dat zou zeker niet van de ene op de andere dag gebeuren. Tot die tijd besloot ze gewoon luiers te gaan dragen, maar toch voelde het als een overwinning. Gina verschoonde Max grondig en nog voordat de plakstrips vastzaten, liet Max een ochtendplas lopen. Gina gaf hem een kusje op zijn navel en Max vroeg zich af waarom. Toen hij opstond merkte hij dat zijn luier alweer hing. Nu dat Gina ook gewoon weer een luier omhad voelde het weer geweldig om zo klein te zijn.

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
De dagen daarna gebeurde er niet veel. Eigenlijk verliep alles normaal. Tussen Lisa en die jongen waar Gina het over had was het niets geworden. Max wist niet waarom en het interesseerde hem ook weinig. Het was nog een paar weken zomervakantie, alleen hij kon niet gaan zwemmen met zijn vriende, anders zou heel het zwembad volgepoept worden. Hij kwam erachter dat Gina ook al enkele keren was gaan zwemmen. Hij appte haar:’Hoe de fuck ga jij naar het zwembad? Luiers kunnen toch niet onder water?’ ‘Nee, maar zwemluiers wel! ;)’ Dat Max daar niet eerder aan had gedacht! Hij kocht een pak maat 6, en thuis aangekomen bleek het dat hij ze nog paste! Dus hij ging geluierd het zwembad in. Ze waren met 8 jongens, onder andere Rick en Joris. In het begin waren ze met zijn 3en, de rest zou later komen. Eenmaal aangekomen voelde Max zich toch oncomfortabel. Hij zag allemaal peuters en baby’s in zwemluiers, hij voelde zich gelijk aan hen. Joris liep richting de ingang, waar Max vandaan naar Joris liep. Joris zag dat Max er wat oncomfortabel liep, dus hij liet snel de voorkant van zijn zwembroek naar beneden glijden, en binnen enkele milliseconden weer terug omhoog. Max had het Nemo-patroontje wel kunnen zien in die tijd, Joris had ook een zwemluier om. Dat was al een grote last van Max’ rug af. ‘Waarom heb jij er een om?’ ‘Je weet toch dat ik daarvan hou?! Rick heeft er ook een om hoor!’ Max kon zijn lach niet onderdrukken ‘Zullen we in het babybadje gaan zitten?’ ‘Kon het maar’ zei Joris lastig. Beiden wisten ze dat die fantasie nooit tot werkelijkheid zou komen, omdat de wereld dat niet zou accepteren. Ze liepen terug naar hun plekken, en daar gingen ze wat zitten. Max had binnen no-time een volle luier, maar besloot even te wachten met verschonen. Ze gingen weer zwemmen en eigenlijk vergat Max het weer. Toen kwamen de 5 andere jongens. Ze zaten op andere scholen, kennissen van Rick en Joris. Ze waren wel aardig. Enkele uren later gingen ze naar de glijbanen. Onderweg naar de glijbanen kwam Max zijn nichtje tegen. ‘Hey mama, daar is Max!’ riep zijn nichtje Eva. ‘Hey Eva!, hoe is het?’ Eva rende naar hem toe. Zijn vrienden liepen door. ‘Ik kom er zo aan hoor’ zei Max. Zijn vrienden zeiden niets terug maar hun gezichtsuitdrukking zei;’is goed’. Eva rook iets. ‘Volgens mij heb je weer een goote bah daan!’ En ze trok zijn zwembroek omlaag, midden in het zwembad. Hij kon wel door de grond zakken. Zijn zwembroek was nat en daardoor stroef, dus het was nog lastig om hem op te trekken ook. Zeker over de bobbel, waar zijn poep zat. Hij moest een paar keer springen om hem daaroverheen te krijgen. Door deze stennis had iedereen in een radius van 15 meter zijn vieze luier gezien, en velen lachten hem uit en wezen naar hem. Gelukkig waren zijn vrienden doorgelopen, dacht hij nog. Hij rende daarna snel weg, en zijn nichtje riep hem nog onwetend na :’Kijk! Ik heb geen luier meer om!’ Hierdoor ontstond nog een lachbui in de menigte, en Max rende naar hun plek, pakte zijn tas en rende weg. Zijn tas stond nog open, en de zwemluiers vielen eruit. Hierdoor ontstond nog een lachbui. Hij pakte zijn fiets en fietste naar Gina toe. Hij had even een veilige plek nodig. ‘Ehm waarom kom je in een natte zwembroek mijn huis binnen als ik vragen mag. Max liep nietszeggend naar haar toe, ging voor haar staan en deed zijn armen om haar middel, en huilde uit met zijn hoofd liggend op haar schouder.

Nadat Max alles uitlegde zette hij er zich weer overheen. Gina liep haar hele leven al in luiers, en had dit soort dingen vaak meegemaakt. Ze had er dus begrip voor. Gina besloot Max’ vieze zwemluier om te ruilen voor een schone Rearz luier. Max had er behoefte aan om zich even klein te voelen, dus hij liep gewoon met enkel luier door het huis. Hij deed zijn tut in en speelde met blokken. (Gina had al haar baby-spullen in haar kast liggen) Hij voelde zich even veilig. Zijn hoofd had rust nodig. Dit hielp hem daarbij. Gina had er op zich ook wel behoefte aan, maar ze besloot Max even alleen zijn gang te laten gaan. Max appte Melanie : ‘Kan ik bij Joris blijven slapen vanavond?’ Dat was altijd zijn excuus als hij bij Gina bleef slapen, en het werkte altijd. ‘Ja is goed hoor. Morgen zijn we allebei werken dus je kan thuiskomen hoelaat je wil.’ Max ging even op de bank tv kijken. Het was een vermoeiende dag vol emoties, midden in de wedstrijd Psv-Heerenveen viel hij in slaap. Zo’n 2 uur later werd hij wakker. Het was toen 6 uur s’avonds en hij rook eten; ‘Sinds wanneer kan je koken?’ ‘Ik ben elke dag alleen thuis sukkel, ik moet toch eten he’ Max liep ernaartoe; ‘Wat gaan we eten?’ ‘Tagliatelle met zalm, het makkelijkste wat er bestaat.’ ‘Oh lekker’
Max kreeg zijn eten op een plastic bordje met drie van die vakjes, zo’n kinderbord, weet je wel. Max was echt een klein jongetje, in een nat luiertje en speen naast zijn bordje, Max voelde aan dat hij als een kind moest gaan eten. Hij kreeg ‘per ongeluk’ wat saus rond zijn mond. ‘Volgens mij kan je nog niet zelf eten!’ zei Gina streng maar toch kon je wat plezier in haar stem terugvinden. Gina ging op de stoel naast Max zitten en voerde hem. Af en toe deed ze een helikopter na, of een auto. Dat soort dingen. Na het eten verschoonde ze hem en Max liet dat gewoon gebeuren. Hij werkte niet mee ofzo, liet Gina zijn benen optillen enzo. Gina stond ervan versteld hoe goed hij klein kon spelen als hij dat wilde.

Om half negen zaten Max en Gina tv te kijken, en Gina viel in slaap. Max vond haar er wel lief uitzien in haar luier en speen. Ze had ook enkel een luier om, dus haar tieten waren ook te zien. Max was niet in de ‘mood’ om zich daar nu opgewonden van te voelen. Hij vond haar er nu gewoon lief uit zien, als peuter echt! Hij had het gevoel dat het nu haar beurt was om zich klein te voelen. Hij tilde haar op en bracht haar naar bed. Het was best zwaar, zo’n grote peuter ;) Halverwege werd Gina wakker. ‘Wat dwoe je?’ zei ze terwijl ze haar tut nog in had ‘Je zag er zo moe uit, dus ik dacht dat het wel tijd was dat mijn lieve meisje slaapie ging doen.’ Gina ging meespelen ;’ Aaw mwoet dat nouw?’ ‘Ja, maar misschien lees ik nog wel een verhaaltje voor!’ ‘Oow alsjebwief!’ zei Gina toen Max de kamer in liep met haar nog in haar armen liggend. Max legde haar op bed en stopte haar in. Hij pakte een van haar kinderboekjes uit de kast en begon te lezen. Af en toe liet Gina een glimlachje achter haar speen zien, als er iets gebeurde wat een peuter grappig zou vinden. Max kon niet zien of ze nu echt een peuter was en het daarom leuk vond of dat ze gewoon aan het meespelen was. Na een minuut of tien stopte hij Gina verder in, en ze was al gauw vertrokken. Even later ging ook hij slapen. Hij ging niet bij Gina in bed liggen, maar pakte de bank. Het voelde voor hem raar om eerst zo’n klein lief meisje te zien en er daarna mee te gaan zoenen. Ook hij was al gauw vertrokken.

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Max werd in een natte luier wakker en besloot nog eventjes in little space te gaan. Hij plaste ongemerkt in zijn luier en dat maakte het voor hem af, want zo deden kleine kindjes dat ook. Hij besloot wat leuks te doen, hij liep in zijn AB romper met een luier eronder naar Gina toe, en had een luier in zijn andere hand. Hij keek naar zijn voeten en stak zonder iets te zeggen de luier uit richting Gina en deed alsof hij zich erom schaamde. ‘Oh, heb je weer een ongelukje gehad?’ ‘Ja, sowwy...’ ‘Nou, misschien moet je heel de dag maar in een luier lopen?’ Duh wat een verassing, dacht Max maar hij speelde mee: ‘Nee dat kan je niet doen!’ ‘Tuurlijk wel, mijn kleine baby kan zijn plasjes niet ophouden, dan kan hij geen grotejongens onderbroek aan!’ ‘Echt wel!’ Zei Max stampvoetend. ‘Oh ja, dan moeten we dat maar eens gaan proberen!’ Max keek haar verward aan. ‘Zo, die stinkie luier af, en hier is een onderbroek!’ Max trok hem maar aan. ‘Zo, zullen we nu naar de stad gaan om meer grote jongens onderbroeken te kopen?’ ‘Nee dat hoeft niet hoor...’ zei Max angstig. ‘Oh, ben je bang dat je in je broek plast?’ ‘Nee ik wil gewoon niet’ zei Max duidelijk liegend. ‘Oh oke.’ zei Gina lachend. ‘Even later was het raak, en Max zijn onderbroek was nat. Max voelde zich wel vernederd, want Gina speelde het speel heel geloofwaardig. ‘Zozo, heeft Maxie toch wel een ongelukje gehad?’ ‘Misschien is hij toch wel een baby!’ ‘Nee echt niet, er is gewoon water overheen gevallen.’ Zei Max. Gina genoot ervan dat Max echt bang werd. ‘Nou dan doen we toch maar een luier om denk ik’ Max slaakte een zucht van opluchting. Even later had Max weer een lekkere droge luier om. ‘Waarom zeg je dat ik een baby ben terwijl jij zelf ook een luier om hebt?’ vroeg Max wat later, denkend dat hij slim was. ‘Omdat ik wel kan inschatten wat ik wel en niet kan, en baby’s niet. Max voelde aan dat hij het argument had verloren en keek bedroefd.

Even later was het spel afgelopen toen Gina opeens keihard moest lachen ‘Ik hou dit al heel de ochtend in, je was echt bang he?’ zai Gina lachend. ‘Ehh, ja’ zij Max daarna opgelucht. ‘Kun je me ff verschonen, ik heb een poepluier’ Vroeg Gina daarna. Max was blij dat ze gewoon weer gelijken waren, ookal vond hij het spel wel leuk. Max keerde terug naar zijn eigen huis.

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
ik ben r even niet en gelijk een hel lap stof ik ga het lezen

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Hey mensen, ik zit eraan te denken om ermee te stoppen, met dit verhaal. Ik ben de inspiratie een beetje verloren, ik schrijf de laatste tijd zomaar wat en ik ben ook niet zo blij met de uitkomst van de laatste paar hoofdstukken. Als jullie heel graag willen dat ik doorschrijf, laat dan wat ideetjes achter zodat ik misschien de inspiratie terug vind!

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Hey mensen, ik zit eraan te denken om ermee te stoppen, met dit verhaal. Ik ben de inspiratie een beetje verloren, ik schrijf de laatste tijd zomaar wat en ik ben ook niet zo blij met de uitkomst van de laatste paar hoofdstukken. Als jullie heel graag willen dat ik doorschrijf, laat dan wat ideetjes achter zodat ik misschien de inspiratie terug vind!
Neem rustig alle tijd om somehow toch nog inspiratie op te doen voor je verhaal, ongeacht wat je aan het doen bent, hier even een tip van iemand die zelf vaak met schrijversblokken (heeft ge)kampt. Mocht het toch niet lukken, dan mag je altijd een laatste aantal hoofdstukken van je verhaal maken, ongeacht van wat je ervan vindt, wellicht dat wij de lezers het misschien wel prima te lezen vinden.

In elk geval succes :)

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
OP zich begrijpelijk maar zou jammer zijn.
Opschorten, tot je wel inspiratie hebt is ook een optie.
Maar doe waar jij je goed bij voelt :eek:

beddenplasser

volwassen peuter
Eerlijk gezegd vind ik je laatste hoofdstuk nog wel ok als afsluiter. Als je er echt niet uitraakt, dan kan je er nog altijd EINDE aan toevoegen via 'bewerken'

bosma22

I love good stories, writing and music
Vind het verhaal erg leuk maar persoonlijk zou ik kiezen om te focussen op max en zijn luiervrienden as diaperlovers and niet als teenbaby’s omdat het dan minder rommelig overkomt

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
De dag daarna werd hij wakker met op zijn telefoon een WhatsAppje van Gina: ‘Zin om bij mij te komen luieren?’ Natuurlijk wilde hij dat! Hij reageerde met een beheerste ‘ja hoor’ en stapte op zijn fiets. Hij liep naar binnen en zag de ouders van Gina staan, en hij schrok zich kapot. Hij wist dat Gina’s ouders niet wilden dat vriendjes over de vloer kwamen, dus Max neigde ernaar zich om te draaien en gewoon doodleuk terug door de voordeur naar huis te gaan, maar dat leek hem toch niet strategisch handig. Een ongemakkelijke stilte ontwikkelde zich tussen een jongen die niet wist wat te zeggen, en een stel ouders van de vriendin van de jongen die voor hun stond, die ook niet wisten wat te zeggen, ookal hadden ze dit gesprek al 10 keer geoefend. Na een 20-tal van de langste seconden van Max’ leven kwam er wat leven in de brouwerij. ‘We hebben vanmorgen met Gina gepraat, en we vinden dat ze er aan toe is dat vriendjes bij haar thuis komen. We wisten niet dat je een halfuur na dat gesprek al zou komen, maar hoi, ik ben Ellen! Het was al langer dan een halfuur geleden dat Gina hem had geappt, maar hij besloot (alweer voor strategische handelingen) mee te spelen: ‘Ja, ze appte me dat het eindelijk mocht.’ ‘Ik ben Richard’ zei de vader van Gina. ‘Oke ehmmm’ zei Max niet wetend wat verder te zeggen. ‘Ow wacht, hoi! Ik ben Max, sorry ik schrok een beetje. Vandaar dat het even duurde voordat ik mezelf voorstelde!’ zei Max, licht gniffelend. Gina liep naar beneden: ‘Hey Max, kom je?’ zei ze met een blik die zei ‘ga weg’ richting haar ouders. Onderweg naar boven liep Gina achter Max aan en fluisterde ‘Je hebt toch niet laten merken dat je hier vaker bent geweest he’ naar Max. ‘ Nee, ik heb meegespeeld. Je ouders zouden toch niet thuis zijn?!’ ‘Eerst niet nee! Maar toen besloten ze niet weg te gaan. Ik ben maar met ze gaan praten want als je zomaar binnen zou wandelen had ik helemaal een probleem gehad.’ ‘Ik snap nogsteeds niet waarom je ouders zo moeilijk doen.’ ‘Ik ook niet.’ zei Gina teleurgesteld. Later op de dag zaten ze op de bank, Gina in enkel luier en Max in vol babygewaad. ‘De laatste tijd heb je nooit meer rompers aan en heb je nooit meer een speen in. Hoezo?’ vroeg Max. Het AB gebeuren trekt me de laatste tijd niet zo meer. ‘Wat raar opeens, dalijk word je nog een mama.’ zei Max nietsbedoelend, maar het bracht Gina op ideeën. Opeens leek het niet zo’n gek idee, mama zijn over een little! Maarja, bij wie dan, het leek haar dat Max het een raar idee zou vinden, dat zijn vriendin opeens mama was. Wat ze niet wist is dat Max daarop hoopte. Gina vond dat ze het gewoon moest vragen aan Max, dus ze nam even een paar seconden om zich voor te bereiden. Max zag dit.

Max lag, rechts van Gina op de bank. Gina zat rechtop. Hij schoof een stukje op en ging met zijn hoofd op Gina’s schoon liggen. Gelukkig waren haar ouders alweer weg. Gina zat nog steeds te twijfelen of ze het ging vragen. Max besloot zijn hoofd omhoog te draaien zodat hij Gina kon aankijken. Gina keek op hem neer. Max vroeg: Wil jij mijn mammie zijn?’ met puppy ogen. ‘Tuurlijk zei Gina.’ Een glimlach ontglipte Max en Gina zag zijn mondhoeken onder zijn speentje wegkruipen. Max liet een plasje lopen in zijn luier.

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
5 JAAR LATER

Max en Gina poseren naast elkaar. Ze staan beide lachend in de deuropening, Max heeft zijn rechterarm achter Gina's rug geplaatst en zijn hand kun je weer zien op haar rechter schouder. KLIK, en beide 19-jarigen halen de lach weer van hun gezicht af. Weerzinwekkend wat een verdraaid beeld van de werkelijkheid een foto verbeeldt. Lisa loopt naar Max toe en geeft hem een knuffel. 'Ik ga je missen' zegt Lisa snikkend. 'Ik jou ook' zegt Max, vechtend tegen de tranen. 'Ik moet me sterk houden' dacht hij en het lukte hem de brok in zijn keel te laten verdwijnen. 'Beloof je elke dag te bellen?' Vraagt Lisa na de knuffel. "Tuurlijk, en je kan me altijd komen opzoeken!' na een korte stilte zei Lisa 'Ja man, ik kan natuurlijk zo vaak als ik wil naar Los Angeles.' op een sarcastische toon. 'Hey, kom op, het is maar 2 jaar ja. zegt Max tegen Lisa. Gina kijkt maar een beetje naar het schouwspel. Na de dood van haar ouders 2 jaar geleden had zij niemand. Totdat Lisa ook naar Gina liep en dezelfde woorden tegen haar zei. Het voelde goed dat iemand zoveel om haar gaf. Max' oudere broer was niet op komen dagen, logisch natuurlijk. Nadat hij met het gezin had gebroken had hij geen contact meer met ze gehad. De pleegmoeders keken trots naar Max en Gina. Max ging studeren in LA, na al die jaren voor hem gezorgd te hebben was dit een mooie afsluiter. En Gina, het meisje dat ze 2 jaar geleden hebben geadopteerd nadat haar ouders waren gestorven, ging nog met haar vriendje mee studeren ook! Max' jongere broertje keek boos. Hij was al weken boos op Max omdat hij wegging, en hij negeerde Max al een week. Maar vandaag zei hij toch iets ;'Doei' en daarna liep hij weer boos weg. Max keek hem nog even verdrietig aan en stapte daarna in de auto. Na wat gezwaai enzo reden Max en Gina weg, onderweg naar schiphol!

Gina had intussen de controle over haar blaas en darmen eindelijk gekregen, en Max alleen over zijn darmen. Veel maakte het niet uit, want Gina en Max droegen nogsteeds luiers, want Gina was een DL, en Max een AB en DL. Het enige probleem was dat Max in luier door de douane heen moest. Enkele uren later was het moment daar, hij werd gefouilleerd. Hij werd gefouilleerd door een meisje, niet veel ouder als hem. Van nek tot navel was alles prima totdat haar handen over de luier heen gleden. Ze trok zijn joggingsbroek naar beneden, denkend dat er drugs in de verdikking zaten. Ja niet dus. Iedereen in een radius van 100 meter zag zijn luier, nat en wel. Hij werd meegetrokken naar een apart kamertje zonder een kans om zijn broek op te trekken. Wel kon hij nog even snel zijn tas meepakken.In het kamertje aangekomen, werd hij opgedragen om op een tafeltje te gaan liggen. 'Dacht je nou serieus dat smokkelen zo makkelijk was' ze trok de plakstrips los en opende de luier. 'Wacht, hier zit geen smokkelwaar in, ben je echt een baby ofzo?' vroeg ze onrespectvol. 'Nee, ik ben alleen incontinent.' 'ahh, dus toch een baby!' 'In het vliegtuig is er geen verschoontafel voor grote baby's als jij, zal ik je anders hier even verschonen?' Max bedacht zich dat hij het geen 7 uur zou volhouden in 1 luier en stemde onwillig in. "Oh, maar deze tafel kan niet vies worden, kom maar mee. En zomaar trok ze hem mee naar buiten, nog helemaal naakt. ze deed legde hem op een rij stoelen van gate D14 neer en legde 3 (!) luiers onder hem. voordat ze ze dicht kon doen liet Max een plasje lopen, recht in haar gezicht. Ze sprong op en de rest van Max plasje kwam op de grond terecht. 'Je bent echt nog een klein kindje he?' Max bloosde en voor hij het wist had hij 3 luiers om zijn kont. Lacherig zei het meisje ; 'ja, je broek moet ik innemen, er zitten misschien drugsporen in' Zo was max geforceerd om in enkel luier het vliegtuig in te stappen. Dit ging de langste vlucht van zijn leven worden.

Bovenaan