de problemen van Max

hoe goed is dit verhaal

  • slecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • meh

    Stemmen: 2 7,7%
  • wel oke

    Stemmen: 4 15,4%
  • goed

    Stemmen: 11 42,3%
  • super goed!

    Stemmen: 9 34,6%

  • Totaal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi vervolg, kan me voorstellen dat zijn vader baalt.
Maar om dan zo te vernederen! .
Ben benieuwd naar Gina :p
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
De politieagenten lieten Max met rust onderweg naar huis, ze begrepen dondersgoed hoe geshockt je kan zijn als je eigen vader opeens zoiets tegen je doet. Simpelweg traumatisch. Max liep thuis naar binnen, legde de situatie uit. Zijn eerste zin was ‘Ik ben niet meer zinderlijk en zit weer in de luiers.’ Zijn jongere broer moest lachen en zijn oudere broer deed zijn best om het niet te doen. Lisa bleef luisteren. De jongens stopten met lachen toen Max uitlegde hoe zijn vader hem had mishandeld en wat er ging gebeuren. De kinderen waren niet bepaald blij dat ze weg moesten bij hun vader, maar erg vonden ze het ook niet nadat ze hadden gehoord hoe ziek hij in zijn hoofd is. Het bleef natuurlijk wel hun vader, en ze moesten er wel aan wennen. Toen ze Max vroegen waar ze nou precies heen gingen, werd Max stil. Hij had werkelijkwaar geen idee. Ze stapten in bij de politieagenten en hij appte zijn vriendin, (natuurlijk niet verteld dat hij luiers droeg) en ze stuurde: Kom morgen naar het wilhelminaplein om 1 uur. We moeten face to face praten. Max was bang dat het klaar was. Hij had haar natuurlijk al een paar dagen niet eens geprobeerd te contacten. Ook had hij haar op school genegeerd, hij had natuurlijk veel aan zijn hoofd met die luiers enzo. Ook was hij van binnen niet zo geinteresseerd in haar. Alsof de nieuwigheid ervanaf was. Dit gaf hij in zijn hoofd niet eens toe, want zo hoor je meisjes niet te behandelen, alsof het producten zijn. Hij voelde zich vaak een slecht mens erom. Zo piekerde hij die nacht maar door. De politiemannen hadden ze op een speciale kamer op het bureau laten slapen, hier zouden ze nog wel even blijven. En ook kwam Gina in zijn gedachten tevoorschijn. Ze was zo verschrikkelijk mooi en dat ze zoiets aardigs voor hem zou doen, echt een geweldig mens. Van binnen dacht hij, veel beter als ik verdien. Ik ben veel te slecht voor zo iemand als haar. Hij voelde zich nog slechter dat hij al over Gina zat te denken terwijl hij nog met Elise was.

De volgende ochtend werd hij wakker, verassend genoeg een droge luier. Hij stond op en kwam erachter dat zijn luier wel vies was, balen! Maarja hij had net een nieuwe luier omgedaan en liet zijn ochtendplas al weer ongemerkt lopen tijdens het ontbijt, hij had net zo goed de poepluier daarvoor kunnen gebruiken. Ze kinderen hoefden allemaal niet meer naar school, door de gebeurtenissen van de dag daarvoor. Max trok zijn romper aan en ging zijn hond uitlaten, die was hij gelukkig niet vergeten. Die middag zouden ze wat meer informatie krijgen over wat er met zijn vader zou gebeuren. Moest hij de cel in voor kindermishandeling? Misschien een taakstraf? Hij zou de voogdij wel sowieso kwijtraken. Het was half 1 en Max liep naar het wilhelminapleintje. Elise was er al. Ze werd kwaad, en Max zei sorry. Dat werd niet aanvaard. Vooral de woorden ‘Dat je vader je zusje heeft mishandeld (hij ging echt niet zeggen wat er echt met hem was gebeurd) is geen excuus om me al een week te negeren. Daarvoor had je ook al geen reden’ deden hem pijn. Hij kon de echte reden van zijn stress niet echt vertellen natuurlijk. Uiteindelijk liep Elise weg en Max bleef alleen achter.

Hij liep terug naar het bureau en verschionde zijn luier weer, die ging bijna lekken. Tijdens het verschonen poepte hij bijna op de vloer, maar rende net op tijd naar de wc. Hij was opgelucht, voor de eerste keer in 1 week had hij weer als een grote jongen de wc gebruikt. Meteen daarna kwam de zelfhaat weer naar boven van dat hij over zoiets blij moest zijn als 14 jarige.

De dag verliep verder gewoon, totdat hij zijn hond weer ging uitlaten. Het was donker, en hij zag een vage schim in de verte. De schim kwam dichterbij en dichterbij, en hij was doodsbang dat het zijn vader was. Maar hij zag lange, blonde haren duidelijk worden. Een meisje in een oversized sweater en een spijkerbroek werd duidelijk. En toen zag hij Gina voor zich staan. Zijn maag deed een salto. Wat hij niet wist, was dat die van haar dat ook deed.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Max gaf haar een knuffel, en ze gingen op het bankje zitten. Ze praten ergens over, en gaven elkaar hun telefoonnummer. Ze probeerden het allebei cool te spelen. Ze deden alsof ze niet echt zo geinteresseerd waren. Van binnen gingen ze beiden dood van de zenuwen, maar ze gaven beiden niet toe. Gina moest weer naar huis na een tijdje. Ze zei:’ Ik moet weg, was wel gezellig!’ Max boog zijn hoofd naar haar toe en zoende haar. Het was voor beiden hun eerste zoen. Nadien zei ze, ‘ik moet nu echt weg! App me maar!’ Ze liep met kriebels in haar buik weer weg, en Max zat dolverliefd naar haar te kijken toen ze wegliep. Ze trok haar broek omlaag. Max zag een luier. Ze trok hem snel weer op verwachtend dat Max achter haar aan kwam. Voordat Max iets kon zeggen, zei ze al, ‘ik heb er ook last van, maar zo erg vind ik het nou ook weer niet om luiers om te hebben ;)’ Max wist niet goed wat ze bedoelde maar zag in dat het beter was om mee met haar naar huis te lopen, het was al laat. ‘Nou, wat een heer hoor!’ Max bloosde.

Eenmaal thuis aangekomen zei ze ‘Je mag wel binnen komen hoor, mijn ouders zijn niet thuis!’ Argwanend liep Max mee naar binnen, Het ging wel snel allemaal. Gina schonk wat drinken in en ging met Max op de bank tv kijken. Op de bank lagen ze naast elkaar, Gina haar hoofd liggend op Max borstkas. Beiden waren ze dolgelukkig. Impulsief draaide gina zich na enige tijd snel om. Ze trok Max zijn shirt uit, Max dacht van wow we zijn pas 14, maar wilde niet als mietje beschouwd worden. Maar toen deed Gina iets onverwachts. Ze trok zijn broek en romper uit, maar liet de luier even om. ‘Volgens mij moeten we eventjes wat checken!’ Zei ze met een grijns. Max moest lachen en ging als een baby liggen. ‘Beentjes omhoog’. Max dacht dat ze het niet serieus ging doen. Max deed zijn beentjes omhoog. Oh nee, dacht hij toen. Hij had een poepluier. Gina klopte op zijn achterwerk. ‘Goed gedaan jongetje!’ Zei ze lachend. Max kon niet zien of ze hem aan het uitlachen was of dat ze ervan genoot. Hij hoopte het tweede. Ze deed de plakstrips open en verschoonde Max liefdevol, met babypoeder en al. Ze deed de schone luier dicht, en het was weer zo’n Rearz luier. Max wist nu dat ze er daadwerkelijk van genoot. Max durfde erna toe te geven dat hij er ook van genoten had. Hij was er officieel voor uitgekomen, ookal wist hij niet eens wat hij was. Hij bleef nog even zo in enkel luier liggen. Daarna dacht hij, zij zou ook wel een volle luier hebben! Hij deed dezelfde handeling als Gina, en hij zag dat ze het geweldig vond! Ze liet zich helemaal gaan, met babygeluidjes en al. Na afloop gaf hij haar een kusje op haar navel. Zo lagen ze allebei, in enkel luier op de bank. Ze zoenden nog wat, en Max vroeg zich af :’Zijn we gewoon raar of hebben meer mensen dit’ Gina pakte haar telefoon en liet haar instagram account zien. Ze plaatste foto’s van haar in luiers op instagram. Ze zag er echt als babytje uit, Max vond het geweldig! Toen zag hij, 24000 volgers! Max zei ‘sjezus, we kunnen heel wat vrienden maken’! Gina zei, nou, er zit er een in jou klas, Joris heet hij!’ Max verstijfde en zei er niks over. Gina wist niet dat Joris Max’ beste vriend was. Ze lagen daarna nog samen wat te luieren, en Max stuurde een foto van zijn luier naar Joris. Joris reageerde meteen : ‘ BEN JIJ OOK ABDL?’. Max wist niet wat die afkorting betekende maar het zou vast wel betekenen dat het iets was voor mensen zoals hij en Gina. Hijs stuurde een foto van hij en Gina met de woorden ‘Ja, en zij ook!’ Joris reageerde niet meer. Hij zal wel gaan slapen, dacht Max.

Toen hij wegging vroeg hij aan Gina of hij wat van die Rearz luiers kon overkopen. Hij vond ze zo leuk! Nee, zei Gina, ‘je krijgt een pak van me!’ Max was haar dankbaar en gaf nog een afscheidszoen. ‘Ik had het heel leuk vanavond!’ zei hij. Zij zei hetzelfde terug.
Hij ging slapen in zijn Rearz luiers. Hij deed alleen de luier om, en ging met zijn duim in de mond slapen, zonder dekbed en met benen wijd. Zijn andere arm lag omhoog. Hij leek echt een peuter, en hij hield ervan. De dag daarna voelde hij zich extra stout en deed hij 2 luiers om naar school. Hij deed ook 4 reserves in zijn tas, voor het verschonen, zoals altijd. Op school liep hij naar Joris, ‘ik heb een nieuwe vriendin!’. ‘Ja, ik ben heel blij voor jullie’ zei Joris, en je kon wel zien dat hij probeerde blij te zijn, maar het niet was. Joris volgde haar al heel lang, en was eigenlijk een beetje verliefd op haar. Hij was jaloers op Max dat ze hem wel leuk vond, en Joris niet. Maar als hij dat zou zeggen, zou hij een slechte vriend zijn. Max sleurde Joris het bos in, en gaf hem een Rearz luier. ‘Ik dacht dat jij deze wel leuk zou vinden!’ Joris vond het geweldig, hij kon alleen aan Drynites komen! ‘Super bedankt!’ Hij stopte hem snel in zijn tas en liep naar de wc om hem om te doen. Daarna legde Max uit wat zijn vader hem had aangedaan, want Joris kon hij dus vertrouwen. Joris had medelijden, Zo vernederd worden was verschrikkelijk. Joris zei dat hij wel bij hem kon blijven slapen. ‘Kunnen we wel doen vanavond, maar ik kan niet blijven, ik laat mijn zusje daar niet alleen op het bureau. Morgen is de hoorzitting van mijn vader, wil je mee?’
‘Ja is goed, en neem wat meer Rearz mee als je blijft slapen ;)
Die avond fietste Max geluierd naar Joris toe, met zijn pak rearz en zijn playstation.
Hij belde aan. ‘Hey, hoe is het?’ Ja top, mijn ouders zijn niet thuis dus we kunnen baby’en wat we willen!’ ‘Serieus? Geweldig!’ Hij deed meteen zijn shirt en broek uit en liep alweer rond in enkel luier. Joris deed hetzelfde. Het voelde fijn om zo met zijn tweeën zoiets te doen. Joris had een poepluier. ‘Hoelang loop daar nou al in rond? Ik had hem om half negen sochtends gegeven’

‘Het leukste ooit is gebeurd! Het eerste uur poepte ik er ongemerkt in! Ik voelde me zo verschrikkelijk klein, was geweldig! Maar je loopt dus al 10 uur rond in een poepluier, dat zou ik niet doen...’ ‘Ach joh ik vind het geweldig!’ ‘Oke dan’
Ze gingen op Joris bed liggen en een beetje gamen. Joris zei een aantal keer ‘ Pff mijn luier begint te jeuken.’ ‘Dan moet je hem verschonen!’ ‘Hmm, zoveel werk.’
Max wist al waar hij op uit was, hij wilde verschoond worden. Begrijpelijk, dat is ook een geweldig gevoel. Na enige tijd had Max erover nagedacht en deed hij het maar. Nadat Joris weer schoon was zoende hij Max. Max trok weg. ‘Ehmm je weet dat ik met Gina ben toch’ ‘Ja maar ik dacht als je me zo verschoond dat je er wel voor open was’ ‘Nee sorry, dat kan ik niet doen tegenover Gina.’ ‘Ja snap ik, ik was gewoon zo blij dat ik verschoond werd, ik was ook gewoon een beetje nieuwsgierig naar hoe dat was met een jongen...’ ‘ Ja snap ik, maar ik ben nu echt met Gina...’. Het werd ongemakkelijk stil en ze lagen allebei nadenkend op bed, kijkend naar het plafond. ‘Kijk je anders naar me, omdat ik gay ben?’ ‘ Nee natuurlijk niet gast! Het is fucking 2019, onze vriendschap gaat voor!’ Een zucht van opluchting ontglipte Joris.’ Ben jij echt 100% straight? Zo’n vagina ziet er toch raar uit’ Allebei lagen ze in een deuk. ‘Op zich wel ja haha, ik weet het niet’ Ze gingen verder gamen alsof er niks was gebeurd. Beiden hadden ze nog een paar keer een verschoonbeurt nodig, en ze gingen laat slapen. Sochtends werden ze wakker en ze zagen Joris’ moeder geshockt kijken. Allebei lagen ze in een volgepoepte en volgeplaste luier te slapen. Het duurde even, maar Joris’ moeder kon de woorden vinden. ‘ Ik laat jullie lekker je gang gaan als jullie dit leuk vinden. Dat ik het niet snap kan ik niets aan doen, maar niet in het openbaar dit doen he, dan kun je mensen lastig vallen. En jullie zijn geen homo toch’ Joris’ moeder is anti-homo. Max vond het raar dat ze dit soort baby-dingen wel accepteert.’ Nee mevrouw, ik ben gewoon hetero.’ (Max was eraan gewend geraakt dat ze zo blind was, hij speelde maar mij om problemen te vermijden) ‘Nee mam’ zei Joris zuchtend. Max kon er niet aan denken hoe kut dit voor Joris was, nooit zichzelf kunnen zijn. Ze fietsten naar Max’ ‘huis’ en daarna naar de rechtszaal. Max was al bang, hij moest zijn vader onder ogen zien...
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
De hoorzitting begon. Max’ vader had een advocaat geregeld, blijkbaar. Max had al dagen niets van hem gehoord, en daar had hij ook geen behoefte na. Alle 4 de kinderen moesten getuigen. Gelukkig waren er niet veel mensen in de zaal, want Max moest zijn straf in geur en kleur uitleggen. Als laatste was Lisa. Snikkend liep ze naar voren. Max had geen idee wat er was. Lisa zei’ Toen ik 11 was, heeft mijn vader ook mij misbruikt. Ik wilde er nooit iets over zeggen, bang dat hij het nog een keer zou doen. Ik wil niet meer met hem wonen. Ik wil niet meer dat Max bij hem moet wonen. Ik wil niet meer dat Tommy en Thomas bij hem moeten wonen. Hij is ziek in zijn hoofd.’ Max, Tommy en Thomas liepen geschokt naar voren. Ze liepen naar Lisa en gaven haar een knuffel, met zijn 3en tegelijk. Ze bleven enkele minuten zo zitten. ‘Waarom heb je niks eerder verteld?’ ‘Ik weet het ook niet’ zei ze snikkend. ‘Je bent veilig nu’ zei Thomas, die normaal niets met zijn familie te maken wilde hebben. ‘Je hoeft niet meer met hem te wonen, jij ook niet Max’ Voor zijn gedrag tegenover Max kreeg hij de volgende straf : hij raakte de voogdij kwijt over de kinderen, 6 maanden cel en hij mocht niet binnen een radius van 1 km de woning van de kinderen komen gedurende de komende 20 jaar. Voor de verkrachting van Lisa werd niks uitgesproken, dat kwam een andere keer, dat was natuurlijk nieuwe informatie. Lisa leek opgelucht het van haar af te hebben, maar toch voelde het anders aan. Heel de wereld wist er nu van, zo voelde het althans. De komende dagen zou ze ectra liefde krijgen van haar broers, en ze hoefde niet naar school. Lisa hoefde haar huilbuien erover niet meer te vertellen zoals ze dat het afgelopen jaar deed. Ze had nachtelijks nachtmerries waarin ze de pijn herleefde die haar vader haar had bezorgd. Max voelde zich juist schuldig dat Lisa nog een jaar met die man (hij verdiende de term ‘vader’ niet) heeft moeten leven zonder dat Max er iets aan deed. Natuurlijk hoe moest hij het weten, maar alsnog. Max besefte dat de reden dat ze soms op Max kamer sliep niet was dat haar moeder snachts was overleden, maar dat ze bang was dat haar vader weer iets ziekelijks van plan was. Heel luguber. Weken gingen voorbij en de 2e hoorzitting van hun vader kwam eraan. De kinderen zaten in een pleeggezin en het was een gezellig huis. Met Lisa ging het steeds beter en ook Max (ookal was zijn ‘trauma’ een stuk minder erg) begon een punt erachter te zetten. Lisa zou haar vader nooit vergeven natuurlijk, en de broers misschien wel voor wat hij tegen Max heeft gedaan, maar never nooit zullen ze hem om de acties tegen Lisa vergeven. Je eigen dochter seksueel misbruiken, incest, pedofilie en verkrachting ineenkeer. Walgelijk. Gina was ook bij de hoorzitting. Ze was geintroduceerd in het pleeggezin en ze vonden haar een leuke meid. Ook was het fijn dat ze ook last had van haar zindelijkheid, Max stond er niet alleen voor. Gina en Lisa waren ook dikke vriendinnen geworden. Joris was ook weer bij de hoorzitting, ookal waren de dingen niet helemaal hetzelfde als Max, Gina en hij bij elkaar waren. Gina wist natuurlijk van niks, en Joris bleef zich toch elke keer weer kut voelen. Ook Max herinnerde zichzelf er steeds weer aan als ze met zijn drieën waren. Wel hadden ze samen geluierd met zijn drietjes, en Joris en Max hadden afgesproken dat als ze met zijn drietjes luierden, dat Max en Gina niet gingen zoenen enzo, daar voelde Joris zich niet comfortabel bij. De uitslag van de hoorzitting was: 32 jaar cel waarvan 7 voorwaardelijk. Voor een 46 jarige man bijna levenslang. Terecht, dachten alle kinderen. Dit was de laatste keer dat ze die man hoefden te zien. Lisa, Tommy, Max en Thomas mochten nog een keer iets tegen hem zeggen als ze wilden. Thomas en Tommy wilden dat liever niet, enigzins begrijpelijk. Max’ laatste woorden waren: ‘ Hoe kon je zoiets doen tegen je eigen meisje. Wat je tegen mij deed kon ik je wel voor vergeven, maar tegenover Lisa: Walgelijk. Ik hoop dat je verrot daarzo’ Heel hard zou je kunnen zeggen, maar misschien ook wel verdiend. Dit is typisch zo’n uitspraak waarover iedereen een andere mening heeft. Lisa’s laatste woorden tegen hem waren daarentegen : ‘Ik ben veilig nu, je kan me niks meer maken.’ Heel simpel maar voor Lisa was haar angst nu afgesloten. Volgende hoofdstuk.

Max had wat rust nodig die namiddag, en vroeg aan Joris of hij wilde chillen. Joris wees af. Max zei hopend op een ommekeer ‘ Ik heb Rearz bij!’ ‘Nee sorry, ik had al plannen’ ‘Oh oke!’ Toen dacht Max: Misschien wil Gina iets doen! Dus hij appte Gina met de woorden: Ey, zin om vanmiddag ergens wat te gaan drinken? ‘Ja tuurlijk, waar?’ ‘ehmm we kunnen wel bij starbucks gaan zitten ofzo, ik haal je zo wel op!’ Hij stapte op zijn fiets en fietste weg.

Hij belde aan bij Gina en ze liep naar buiten. ‘Hey, zullen we gaan?’ ‘Ja is goed, jou ouders zijn echt nooit thuis he haha’ ‘Nee, werken bijna altijd’ ‘Oh, word het niet eens tijd dat ik ze ontmoet eigenlijk?’ ‘Jij bent grappig! Mijn ouders vermoorden me als ik op mijn 14e met een vriendje thuiskom! Ik mag wel een vriendje hebben, maar thuiskomen mag pas op mn 18e. Heel raar, ik weet het. Maar ik kan er niets aan doen.’
‘Oh maakt niet uit, ik vind het sowieso gezellig om met jou te zijn!’ Beiden geluierd fietsten ze naar starbucks.

Eenmaal aangekomen bestelden ze, pakten ze hun drinken en gingen ze tegenover elkaar zitten. Het was leuk! Max liep even naar de wc om zichzelf te verschonen ‘Hier kan ik het niet voor je doen he!’ fluisterde Gina. Onderweg zag Max de rug van Joris. Hij liep naar hem toe, en hij zag dat hij met een gast van 16 ofzo zat. Max dacht dat hij al doorhad wat er aan de hand was. ‘Wat een gezellige date ;) zullen we er een dubbledate van maken haha’ De gast waar Joris mee was bloosde en zei tegen joris ‘We zouden toch wachten met ervoor uit komen?’ Nee, alleen hij weet het hoor! De jongen haalde opgelucht adem. Ik ging verder, ‘sorry ik heb me niet voorgesteld! Ik ben Max.’
‘Ja zoiets dacht ik al! Ik heb veel over je gehoord! Ik ben rick, trouwens!’ ‘ Nou ik weet zeker dat Gina ook wel wilt zien welke jongen Joris aan de haak heeft geslagen!’ ‘Als ik terug van de wc ben gaan we wel bij jullie zitten.’
‘ Ik dacht dat jij de wc niet gebruikte’ fluisterde Rick met een knipoog. Max ging snel naast Rick zitten. ‘ Wat weet jij daar nou weer van?’ Rick keek Max aan, en keek daarna naar zijn broek. Max had door dat het de bedoeling was dat hij Rick’s ogen moest volgen en deed dat ook. Rick trok zijn broek snel een stukje omlaag en weer omhoog en Max zag een luier zitten. Hij kijkt Joris aan en zegt ‘Hoeveel toeval kan je hebben?’ De drie jongens lachen zich rot. Gina had de commotie al gehoord en liep ook die richting op. Max slaat een arm om Rick’s schouders en zegt : ‘kijk eens wie Joris nou te pakken heeft!’ Gina kijkt even verward en zegt daarna ‘ Al die tijd waren we vrienden, en kon je nou niet even zeggen dat ik een gaybestfriend had! Moet je eens denken hoeveel we hadden kunnen shoppen!’ Zei Gina lachend! ‘En het stereotype is compleet!’ Zei Rick lachend. De vier bleven nog even zitten. Rick zei na een tijdje tegen Joris als grapje ‘ Wat jammer dat die Max niet gay is’ En weer lachten ze allemaal, behalve Max. Hij zei’ Maar wel bi’ Weer een lachbui begon totdat ze zagen dat Max nogsteeds serieus keek. ‘Ik moest er toch een keer voor uit komen’ zei hij daarna. Ze schrokten allemaal een beetje, maar daarna was Joris wel trots dat hij het verteld had. Rick was ook wel blij voor Max, maar die kende hem pas net. Voor Gina stond de tijd nogsteeds even stil, want toch was het even raar. Maar enkele minuten later zei ze: Ach, zolang je maar niks met andere jongens doet zolang je met mij bent ;) Toch best raar als je vriendje opeens zoiets zegt, maar hij verdient het zichzelf te zijn. Voor hun relatie maakte het weinig verschil, behalve dat Max misschien gelukkiger zou zijn. De vier gingen daarna op de fiets naar Gina’s huis, want haar ouders waren er niet. Op de fiets zei Rick nog tegen Gina :’ ik volg je insta trouwens’ Gina moest opeens lachen : ‘HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR JORIS, HOE DAN’ Echt wat een geluk hebben we alle 4. Nu konden ze allemaal met zijn vieren luieren. Dat is natuurlijk wat ze meteen deden. Allemaal in enkel luier tv kijken. Elkaar lekker verschonen en lekker van elkaars gezelschap genieten. Nu had ook Joris iemand, en hun eerste zoen was meteen geluierd. ‘Wat fijn om in 2019 te leven’ zei Rick erna. De niet-zoenen regel was ook verdwenen natuurlijk, er was geen reden voor ongemakkelijkheid meer natuurlijk. Rick keek ook met grote ogen naar de Rearz luiers van Gina en Max. Max zag het al, en gaf er een aan Rick. In zijn volgeplaste luier liep hij naar Joris toe met de Rearz luier in zijn hand. Hij krek naar zijn voeten en stak de luier uit. ‘Verswoone alsjebwief’ Joris speelde mee en de verschoonbeurt werd midden op de bank gedaan. Max en Gina draaiden tegelijkertijd om met de woorden ‘owkeeeeeeey’ Rick en Joris raakten hun rol kwijt en moesten lachen : ‘ohja sorry!’ zei Rick! ‘Maakt niet uit, maar je kunt hetzelfde terugverwachten, wij hebben een geheim wapen!’ enkele minuten later gooide Max Gina op de bank en haalde hij de plakstrips los. Toen Rick en Joris nietsvermoedend omdraaiden maakten ze allebei hetzelfde grapje : ze zeiden ‘ieuwww’ en draaiden terug om alsof het vrouwelijk geslachtsdeel een ziekte was. Max en Gina gingen dood van het lachen. Om een uur of zes gingen Rick en Joris weer weg.
‘Nou wat vond je van Rick?’ Vroeg Max Gina.
‘Verschrikkelijk leuke jongen! Jij dan?’ ‘ Ik mag hem wel! Wat toevallig ook dat hij ook ABDL is.’ ‘Ja, als we het toch daarover hebben, wil je misschien een foto van ons samen op mijn instagram?’ ‘ Ehmm ja is goed denk ik.., dan weet wel iedereen deze kant van me!’ ‘ Sukkel, alleen andere littles kijken toch naar dit account! alleen maar leuk als iemand die je kent ook geïnteresseerd is in deze shit!’ ‘Oke dan!’ Ze poseerden als Baby’s in hun volgeplaste luiers en Gina plaatste hem. In de comments bleven mensen zeggen dat ‘that boy’ ook een ABDL insta moest aanmaken! Dus, Max deed dat, en doordat hij was getagd in Gina’s foto, had hij al snel 1000 volgers! Hij had er ook al dezelfde foto van hun twee samen op geplaatst. Dit kon nog wel eens wat worden! Ook Max ging naar huis en de leuke middag/avond maakte de hoorzitting van de ochtend wel weer goed. Hij kwam thuis bij het pleeggezin en ook daar kwam hij aan tafel ervooruit dat hij bi was. Alleen hij zou wachten tot na de middelbare school om er helemaal voor uit te komen, om problemen te vermijden. Zijn pleegouders waren gelukkig blij voor hem, dat hij het zo open vertelde ookal woonde hij er nog geen twee weken. Zijn pleegouders waren ook 2 lesbische vrouwen, dus hij dacht al dat het geen probleem zou zijn. Nadat Lisa een jaar lang haar verkrachting had stilgehouden, wilde hij niets meeer stilhouden, dus hij kwam er ook voor uit over zijn ABDL gebeuren. Zijn pleegouders waren er blijkbaar mee bekend, dus hij mocht doen wat hij wilde, zolang hij er niemand mee lastig viel, en dat hij niet als een baby ging doen in de woonkamer ofzo, als ze thuis waren. Max gaf ze een dikke knuffel van dankbaarheid. Toen hij weer boven was zei Sandra tegen Melanie ‘Het is ook wel lastig voor die jongen he’ Hij liep Lisa’s kamer in, en zag haar in een ABU luier. Zijn woorden waren ‘Jezus, volgens mij is iedereen op de wereld ABDL. Jij bent nu al het 4e persoon wat ik tegenkom’
 

Dionysos

Toplid
Mijn God wat gebeuren er veel dingen in zeer korte tijd.
Tip. Bedenk waar je heen wil met je verhaal en werk dat uit.
Ik heb het idee jij meerdere verhalen in je hoofd hebt zitten en die er nu in 1 verhaal uitkomen.

Succes. En ik ben benieuwd naar volgende verhalen. Geef het niet op.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Ja, maar ik dacht dat als het hele hoofdstuk over de rechtszaken zou gaan, dat dat te saai zou worden, en dat sommige mensen zonder geluier zouden afhaken. Daarom, zocht ik een manier om het te combineren. Ook wilde ik interessante karakters creëren, dmv het uit de kast komen enzo, anders allemaal zo eenzijdig.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
De dagen erna verliepen gewoon. Af en toe ging hij wat doen met Gina, Hij was met Rick en Joris wezen voetballen, en hij kon het goed vinden met Rick. Sinds dat hij Lisa aantrof in een luier, vermeed Lisa hem een beetje. Max liet haar maar gaan, hij rende zelf ook altijd weg van confrontatie. Gina en Lisa zouden die avond samen naar de bioscoop gaan, een of andere meidenfilm. Max had met Gina afgesproken dat Gina er met Lisa over ging praten. Ook was Max erachter gekomen dat Joris en Rick elkaar hadden ontmoet op den luier-website. Max vond het al veel te toevallig. Max had de laatste dagen ook al wat luier-foto’s geplaatst op zijn instagram, waarbij Gina de fotograaf was. Op een foto kreeg hij 1300 likes, eentje waar hij in een duidelijk natte luier met open benen naar de camera keek. Hij leek echt een peutertje. Zijn instagram begon echt te exploderen. Gina had er al geld mee verdiend (niet veel, maar toch leuk) en Max stond ook al op het punt dat te gaan bereiken. Een meisje dat hij niet kende had hem in het openbaar ook al gezien. Ze gaapte hem met open ogen aan, en zei niks. Max had op dat moment geen idee wat er aan de hand was, maar later ontving hij een berichtje :’ Ik was dat meisje dat je in het openbaar zag, mocht je het je afvragen haha’ Max vond het wel leuk, hij voelde zich een BN’er. Verder ging het met zijn zindelijkheid nogsteeds niet goed, en hij geloofde ook niet dat de huisarts iets kon doen. Ook wilde hij daar niet heen mede door de gebeurtenissen van laatste keer. Hij genoot er wel van, als een kleine jongen geen controle te hebben. Hij had nu nog enkel Rearz luiers. Zijn zusje kwam die avond zijn kamer binnen en sprong op Max’ bed.’ Ik dacht dat ik alleen was!’ Max gaf haar een knuffel en zei :’ Tuurlijk niet! Ik hou er zelf ook van’ Max trok zijn dekbed omlaag en Lisa zag dat hij een Rearz luier om had. ‘Mag ik er een proberen?’ ‘Tuurlijk, maar mag ik dan een van ABU proberen die je van de week omhad?’ Even later hadden ze allebei een nieuwe luier om en Max vroeg : ‘Wil je misschien op mijn kamer slapen?’

Ze zaten samen te kletsen en Max moest lachen toen Lisa even stil viel toen ze aan het plassen was. Even later ging Lisa slapen, met duim in de mond uiteraard. Max kon zien dat ze gelukkig was, omdat ze kon doen wat ze wilde. Enige tijd later viel Max ook in slaap. De volgende ochtend kwamen hun pleegouders Max’ kamer binnen. ‘Jij dus ook al Lisa, het moet niet gekker worden!’ zei Melanie lachend. Lisa bloosde maar kon er daarna wel om lachen. Max had die dag geen zin om zijn luier te verschonen en dacht, ik heb maar 2 uur les dus ik kan het vanmiddag ook wel doen, en ging naar school in een natte luier. Het was de laatste schooldag. Inmiddels was hij 15 geworden, en hij ging naar de 4e volgend jaar. Gina appte hem : voordat je naar school gaat, fiets langs mij!’ Max zei ‘ ehmm oke’ en deed het. Gina stond al buiten te wachten en zei :’ Ik ga bij jou naar school vanaf volgend jaar, en ik ga vandaag al een keer!’ Max was blij, en dus fietsten ze samen naar school. Het was duidelijk dat Gina op proefles was, ze hoefde geen boeken mee te nemen enzo. Max’ klasgenoten mochten haar wel.
 

Dionysos

Toplid
Ja, maar ik dacht dat als het hele hoofdstuk over de rechtszaken zou gaan, dat dat te saai zou worden, en dat sommige mensen zonder geluier zouden afhaken. Daarom, zocht ik een manier om het te combineren. Ook wilde ik interessante karakters creëren, dmv het uit de kast komen enzo, anders allemaal zo eenzijdig.
Ik snap wat je bedoelt. Alleen gebeuren er zoveel dingen dat het een onoverzichtelijk verhaal wordt.
Het verhaal gaat over luiers. Probeer daarnaast 1 ding erbij te doen. Zo krijg je een prima verhaal.
Verhaal klaar. Ga nadenken over je volgende verhaal.
Heb namelijk wel door dat je genoeg te vertellen hebt. Dus stop vooral niet en gebruik het als positieve en opbouwende kritiek.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Max kwam thuis en had een poepbroek. Gina was er ook, en zijn pleegouders en broers waren er niet, dus hij werd lekker verschoond. Gina had ook een volgepoepte luier, dus ook zij werd verschoond. Lisa hoorde het gebeuren, en ook zij had verschoning nodig. Ze deed het zelf maar, want ze wilde het koppel niet storen. Ze voelde zich wel alleen. Inmiddels wist ze ook dat Rick en Joris een stel waren, ook een luierstel zelfs! Maar zelf was ze wat te jong voor een serieus vriendje. Ze was pas net 13, dus net even wat jonger als/dan (het spijt me, deze regel heb ik nooit kunnen beheersen haha) de rest. Ze liep naar de wc, en verschoonde zichzelf. Daarna ging ze wat tv kijken en liet ze Gina en Max met rust. ‘We gaan naar de bioscoop met Joris en Rick’ Zei Gina haar wat later. ‘Wil je mee?’ ‘ Nee, geen zin om jullie te zien zoenen’ Zei ze met een knipoog. Gina kon er wel om lachen, maar zag wel een beetje in wat de situatie was. Ze kon er echter niets aan doen, dus lachte ze maar. Ze zou er met Max wel over praten vanavond. Op de fiets vertelde ze het en Max reageerde met :’ Ja ze heeft ook njet echt iemand om haar gevoelens mee te delen, terwijl haar leven ook wel op zijn kop staat met die nieuwe pleegouders enzo. Misschien moet jij gewoon van de week iets met haar doen. Als ik het doe dan is het ook zo zielig, dat je met je broer dingen moet doen. Jij bent een vriendin van haar.’ ‘ Ja, goed idee. Ik zal ook wel open vragen hoe het gaat in haar leven enzo, zodat ze even haar hart kan luchten.

Het was zaterdagavond. Na de bioscoop kreeg Max een appje van Rick ‘Ik en Joris zitten in het wapen? Komen jullie ook mee?’ Het wapen was een Café in hun stad waar je onder de 18 makkelijk binnen kon komen. ‘ Ja is goed’ Max en Gina zaten thuis, en dus deden ze elkaar een schone luier om, en fietsten ze weer weg. Ze kwamen Joris en Rick tegen en Rick was al helemaal lam:’ Goeiemorgen apen’. Joris had nog geen druppel op en zei: ‘ ik heb maar even gewacht, ook zo lullig als jullie aankomen en dat wij al niet meer met jullie kunnen praten haha. Max dronk een biertje, daarna nog een, en daarna nog een. Het was geweldig, en tegen het einde gingen ze vodka drinken. Max had nog nooit zoveel gedronken en de volgende ochtend herinnerde hij nog weinig, en zag dat Gina en hij naakt in bed lagen. Hij hoopte voor Gina dat er niet was gebeurd wat hij dacht dat er was gebeurd. Voor een meisje ligt dat toch anders als voor een jongen. Gina had niet zo veel gedronken, dus als zij wakker werd zou hij wel antwoorden krijgen. Het bed had ook 2 pisvlekken. Waarschijnlijk hadden ze allebei geen luier om gedaan. Wat was hij blij dat zijn pleegouders het weekend weg waren. Hij liep naar beneden en krijg een high five van zijn oudere broer: ‘Lekker gedaan man!’ Hij deed zijn vlakke hand maar omhoog. Hij had een zieke kater, dus het duurde 5 seconden voor hij zei” Wacht, waarom weet jij hier meer van als ik?’ ‘Oh je weet het niet meer? Nou gisteravond kwamen jullie binnen en gingen jullie naar jouw kamer. Ik hoorde het wel gebeuren. Voelde best raar om dat van mijn broertje te horen maarja.’
‘Oh god, wat heb ik Gina aangedaan!’ zei hij en rende terug naar zijn kamer.
Hij maakte Gina wakker en zei (nog steeds versuft) ‘B-blijkbaar hebben wij seks gehad. Waarom weet ik het niet meer en wilde je het wel? Nu zeggen als ik iets heb gedaan wat je niet wilde. Alvast, in my defense, ik was dronken, als ik iets heb geforceerd dan zal ik dat nooit meer doen.’
Gina ging rechtop zitten met de handen in het haar. ‘Oh god wat heb ik gedaan? Ik ben verdomme pas 15. Nee, je hebt niks geforceerd. Ik was er ook niet helemaal meer bij. Maar weet jij er dus echt helemaal niks meer van?’ ‘Nee, eigenlijk niet’
‘Zullen we gewoon doen alsof dit nooit gebeurd is?’ Vroeg Gina daarna. ‘Ja is goed. We zijn veel te jong. Dit was gewoon een stomme fout. Gina kreeg een luier omgedaan aan en liep in enkel luier naar de woonkamer. Daar zat Thomas haar vragend aan te kijken. ‘Ehm Max, ik dacht dat er niemand thuis was?’ ‘Ehm gister niet nee, hoe moest ik weten dat je er nu nog zou zijn?’ ‘Tja’ zei Gina maar terug. Voordat ze iets kon zeggen zei Thomas al. ‘ Niet zo gek doen, ik ben het nu wel gewend, ik woon bij Max weet je nog’ Max besefte dat zijn broer wel aardig kon zijn. ‘ Volgens mij heb jij teveel gedronken gister’ Ging Thomas verder. ‘ Ik maak wel ontbijt voor jullie 2. Lust je cornflakes?’ ‘Zolang ik maar eten krijg vind ik het goed’

‘Ik zou maar gaan plassen als ik jou was, de eerste keer heb je als vrouw soms blaasontsteking;)’ Gina bloosde en zei snel:’ Ik plas in bed wist je nog’ om het ongemakkelijke gesprek de deur uit te rammen. ‘Oja’ zei Thomas lachend. ‘Niks tegen Lisa zeggen jij he? Niemand mag het weten anders beschouwt iedereen me als hoer’ ‘Ach zal wel meevallen joh, iedereen doet het toch?’ ‘Niet als ze 15 zijn, beschaafde meisjes niet in ieder geval’ kaatste ze terug. Thomas realiseerde dat ze een stukje jonger is als zijn vriendinnen. ‘Oke, ik zeg niks’

De rest van die dag bleef Gina een beetje bij Max thuis hangen. Lisa was er ook, dus daar zat ze een beetje mee te chillen. Ze was bang dat het ongemakkelijk kon worden als ze met Max was. Max praatte een beetje met Thomas
‘Dus je weet echt niks meer? Das kut’
‘Des te beter, anders wil ik volgende week misschien nog een keer, en dan wil ze natuurlijk niet.’
‘Tsja, misschien maar beter ook. Misschien kon je er wel helemaal niets van haha.’ Max deed zijn lach na als terugkaats. Hij wist niets te zeggen.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Gina was die avond thuisgekomen. Niemand was thuis. Natuurlijk. Ze liep naar boven, en deed een nieuwe luier om. Eerder voelde ze zich eenzaam op dit soort momenten. Gelukkig had ze Max nu, en Lisa, Joris, en Rick. Ze dacht eerder dat ze de enige was met deze gevoelens. Natuurlijk wist ze wel via internet dat er meer waren enzo, maar ze had niks echt voelbaars. Vaak ging ze op dit soort momenten dan alleen huilen op haar kamer. Niemand die haar kon troosten, niemand in de buurt, niemand die wist hoe ze zich voelde. Nu had ze altijd Max om mee te praten. Toch huilde ze af en toe nog. Ze waren pas 15, de kans was klein dat ze voor altijd bij elkaar bleven. Wat moest ze doen als het over was. Ook was ze nog verdrietig over wat er de afgelopen nacht gebeurd was. Ze wilde altijd dat haar eerste keer speciaal zou zijn. Nu was het gewoon een dronken vergissing. Zo zat ze hele nachten te denken. Die nacht ook weer. Ze kon er niet van slapen, dus ging ze maar een beetje op haar telefoon kloten. Om 04:17 kreeg ze opeens een appje van Max. ‘Zo, waarom ben jij nog online haha’ ‘Kon niet slapen’ ‘Ahh hoezo dan schat’ ‘Zit te piekeren.’

‘Zijn je ouders thuis?’ vroeg Max daarna uit het niets. ‘Nee natuurlijk niet.’ Dat las Max wel maar gaf geen antwoord. Enkele minuten later werd er op de deur geklopt. Gina hoorde dit niet, en na 5 minuten kloppen had Max een ander idee. Hij klom
in de boom naast Gina’s huis en via die boom klom hij door haar raam. Hij zag Gina daar liggen huilen, met haar rug naar Max toe. Max ging naast haar op bed liggen, en zei niets. Gina deed uit haar verhaal uit het niets en Max trooste haar een beetje. Hij sloeg zijn arm om haar heen en zo lagen ze urenlang. De volgende ochtend bedankte Gina hem. Ze voelde zich oprecht veilig. Max zou er altijd voor haar zijn. Max fietste terug naar huis. Hij vond het toch apart, de kinderen woonden pas 2 maanden in het pleeggezin, en toch werden ze een lang weekend alleen vertrouwd in hun huis. Hij kwam thuis en Lisa zei: ‘waar was jij nou?’ ‘None of your business’ Lisa wist dondersgoed waar hij was geweest, dacht hij. Hij had al sinds het feestje niets gehoord van Joris en/of Rick. Zal wel niets aan de hand zijn, dacht hij.
 

tony-abdl

Gewaardeerd Lid
Misschien dat er vanavond een nieuw stuk komt! Als jullie nog tips of een mening hebben over mijn verhaal, zeg ze maar. Ik probeer een zo goed mogelijk verhaal te schrijven en jullie hulp kan ik goed gebruiken!
 
Bovenaan