Verhaal Klaar de Servicemonteur

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 40,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Daiperman


Op een dag moest ik een storing gaan doen in een ziekenhuis. Ik moest me melden bij de technische dienst. Zo gezegd, zo gedaan. Ik moest een schaal nakijken op de baby afdeling.

Ik kwam op de baby afdeling en moest even mee lopen met een zuster, ze zij: "Wacht hier maar even dan komt er zo iemand aan die je verder kan helpen."

Ongeveer na 10 minuten kwam er een zuster binnen, zuster Ingrid. Ze zal me even de weg wijzen en we gingen de lift in naar de tweede verdieping. Bij de afdeling aangekomen zei ze: "Wacht maar even, dan kom ik zo. Kleed je maar uit." Ik dacht bij mezelf, wat gaat er gebeuren?

Een minuut later kwam ze terug met een lange tafel met een verschoonkussen erop. Ze zei tegen mij: "Je blijft hier een aantal dagen en we zullen je verschonen, fles geven en er gaat ook nog een operatie uitgevoerd worden, en je krijgt een volledige baby behandeling. Ga nou maar liggen dan verschoon ik je even, want toen ik binnen kwam zag ik dat je een luier om had."

Ik wilde wegrennen, maar er stond nog iemand bij de deur die me tegen hield, ze pakte me beet en legde mij terug op de tafel en bond mij vast. Zo nu krijg je een injectie die er voor zorgt dat je alles in je luier zult doen. Ik kon geen kant meer op en dacht wat gaat er gebeuren. Mijn billen werden opgetild en de zuster schoof er een tena maxi slip onder met inleg luiers, daarna werd de luier dicht geplakt met de plakstrips. Zuster ingrid vroeg de andere zuster om een bed met tuigje te halen en zo gezegd zo gedaan. Tien minuten later kwam het bed aan en vroegen me op het bed te gaan liggen en me armen en benen door het tuigje te halen,daar lag ik dan met een luier aan en een tuigje om. Ik vroeg de zuster wat er ging gebeuren maar gaf geen antwoordt. Zullen we hem naar de baby afdeling brengen en daar ging ik dan met alleen mijn luier om over de gangen van het ziekenhuis. Het was op dat moment erg druk in het ziekenhuis dus de reactie weet je wel hoe die was allemaal lachende mensen, ik kreeg een rood hoofd. Ik kwam aan op de baby afdeling en zag de zusters naar me kijken en lachen wat gaat er gebeuren. De baby komt bij jullie op de afdeling en jullie moeten hem verzorgen. Zo knul hoe gaat het met je zullen we gelijk even naar je luier kijken, en een flesje geven. De zuster doet de luier open en zegt bah wat heb je nou gedaan, een vieze poep broek. Nou we zullen je snel een nieuwe luier omdoen , wilt iemand mij de billen doekjes aangeven ik kreeg het steeds warmer, wilt iemand de fles voor deze knul warm maken. Daar lag ik met een schone luier om en een fles in mijn mond, wat doe je nou je hebt net een schone luier om plas je nou weer in je luier. Ik voelde helemaal geen drang meer alles kwam vanzelf, de zuster zei wat er nu gebeurde gaat in de toekomst ook met je gebeuren en dan voel je ook niets meer. Morgen word je vroeg wakker gemaakt voor de operatie, het moest namelijk voor de andere mensen gebeuren.Ga nou maar lekker slapen morgen gaat alles vanzelf.

De volgende dag:

Goeie morgen allemaal. We geven je nu een pilletje en dan val je in een roes en in de operatie kamer krijgen je een prikje. Ik kreeg een operatie hemd aan en een muts op en daar ging ik dan ik kon nog steeds geen kant op want ik lag nog vast en voelde me een beetje weg dommelen. In de operatie afdeling aangekomen werdt ik over gelegd op een andere tafel met beensteunen waar mijn benen op moesten. Mijn benen moesten vast gemaakt worden en werdt naar de operatie afdeling gereden, zo dus jij bent die baby die gisteren binnen kwam voor een storing. Nou wees maar niet bang we zullen er voor zorgen dat je dubbel incontinent word, dubbel!!!!!!!!!! Ik wil niet dubbel incontinent worden eigenlijk hellemaal niet, je kunt niet terug. Zuster wil je hem even aan het infuus leggen, ik begon met mijn armen te zwaaien ik wil geen infuus! De zuster bond mijn arm vast en begon het infuus in te brengen de operatie gaat twee uur duren. Het infuus was ingebracht en de zuster kwam met een spuit met de verdoofing. Ik voelde me zachtjes we dommelen. De operatie kon beginnen, Zuster wil je zijn luier even uit doen voordat we beginnen. De zuster deed mijn luier af en de dokter begon met de urine buisen een uur later met mijn darmen. De operatie was klaar, zo dat is gebeurd wil u hem een luier om doen en dan naar de uitslaap kamer brengen. Ik werd wakker en werd naar mijn afdeling gebracht. Ik alleen in mijn luier liggend kwam in op een normale afdeling te liggen met volwassen mensen toen ik binnen kwam begonnen er twee te lachen. Boven mijn bed lagen een stapel luiers en een Kruippakje. We zullen je kruippakje aandoen dan kun je op de afdeling spelen. De zuster vroeg wie die twee waren die lachten en staken er twee de vinger op, doe die ook maar een luier om, en geef ze een injectie. Ik voelde mijn broek vies worden en voelde helemaal niet meer het poep kwam bijna tussen de randjes heen lopen. De verschoon ronde kwam eraan en wij met z;n drieen werden verschoond. De zuster kwam mij vertellen dat ik morgen naar huis toe mag en een recept uitschrijft voor attents slip inmobile en dat ik dat naar de dokter moet brengen. Anders doen je alles in je broek. De volgende ochtend mog ik naar huis en mocht geen kleren van mezelf aan ik moest in een baby pakje.
 
Bovenaan