de Sollicitatie

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 2 28,6%
  • 9

    Stemmen: 1 14,3%
  • 10

    Stemmen: 3 42,9%

  • Totaal stemmers
    7
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Sissy AB

Dag 1


Na het lezen van een advertentie ben ik gaan schrijven en kreeg ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. Een huisarts vroeg een privé-verpleegkundige als assistent die ook manusje van alles moest zijn voor verschillende werkzaamheden.

Ik belde aan bij de poort van een grote oprijlaan in Bergen en meldde me. De poort ging open en na een lange brede oprijlaan kwam ik bij een schitterend landhuis terecht dat lag verscholen achter grote kastanjebomen. Een jonge vrouw deed open en stelde zich voor als de assistente van de huisarts, ze heette Petra.

Petra nam me mee naar een kamer en vroeg of ik koffie wilde, ik zei ja. Een minuut later kwam ze met een grote mok koffie binnen en vroeg me of ik eerst de vragenlijst wilde invullen omdat de arts nog in een uitgelopen spreekuur zat. Natuurlijk wilde ik dat en ik kreeg van Petra een dik pak vragenlijsten en een pen. Ze vroeg of ik rookte en haalde na mijn "Ja" een asbak voor me. Nadat ze vertelde dat één en ander wel een uur in beslag zou nemen vroeg ze me of ik eerst nog gebruik wilde maken van het toilet, ik zei "Nee", een vreemde vraag, maar ja. Ze zei dat ze nog even terug zou komen om het tweede gedeelte van de vragenlijsten te brengen en deed de deur dicht.

Na een shagje te hebben gedraaid begon ik aan de mok koffie en de eerste vragenlijst. Het waren allemaal vragen m.b.t. persoonlijke gegevens, opleiding, werkervaring e.d. Nadat ik de formulieren had ingevuld kwam ze al snel en bracht meteen een kop koffie en het tweede pak vragenformulieren mee. Verder zei ze dat het geplande uur wel wat kon uitlopen omdat de arts het nogal druk had, ik zei dat het geen probleem was. Toen de deur dicht ging hoorde ik een vreemde klik maar lette er verder niet op.

Ik begon met het tweede gedeelte van de vragenlijsten en de kop koffie. Nadat ik eerst algemene vragen had beantwoord kreeg ik het volgende vragenformulier. Vragenformulier 1, over alles wat met incontinentie te maken heeft. Een hele rare vragenlijst waarvan ik het idee er achter niet begreep. Nadat ik hem geheel met NEE heb ingevuld stond er onder aan de volgende zin:

Indien je een van de vragen met JA hebt beantwoord, vul dan ook vragenlijst nummer 2 in.

Omdat ik toch nieuwsgierig werd heb ik de vragenlijst wel even in gekeken. Toen snapte ik er echt helemaal niets meer van. De vragenlijsten volgen nu.
VRAGENLIJST 1
Naam: Marcel
Geboortedatum: 23-12-1960
Datum: 21-07-1998

Vul de volgende open vragen naar waarheid in. Sla geen enkele vraag over!
1 Op welke leeftijd was je zindelijk? Ik denk op mijn vierde
2 Tot welke leeftijd had je een rubberen bedzeiltje over je matras of een plastic hoeslaken om je matras? Ongeveer tot mijn vijfde
3 Plaste en/of poepte je op je zevende nog in je bed en/of broek? Nee
4 Droeg je toen nog luiers en/of plastic broekjes? Nee
5 Wisten je vriendjes/vriendinnetjes dat je luiers en plastic broekjes droeg? N.v.t.
6 Plaste en/of poepte je in de pubertijd nog in je bed en/of broek? Nee
7 Droeg je in je pubertijd regelmatig luiers en/of plastic broekjes? Nee
8 Plas en/of poep je nu nog in je bed en/of broek? Nee
9 Draag je nu en/of 's nachts een luier en/of een plastic broekje? Nee
10 Gebruik je rubberen bedzeiltjes en/of plastic matrashoezen in bed? Nee
11 Draag je 's nachts een babydoll over je luier en plastic broekje? N.v.t.
12 Wat voor luier en/of plastic broekje draag je nu? N.v.t.
13 Welke maat luiers en plastic broekjes heb je? N.v.t.
14 Wat doe je als in het openbaar je luier heeft gelekt en je broek nat is? N.v.t.
15 Hoe vaak moet je per dag je luier verschonen? N.v.t.
16 Zit er op dit moment plas en/of poep in je luier? N.v.t.

Ik heb deze vragenlijst geheel naar waarheid ingevuld! Marcel, 21 Juli 1998

Indien je een van de vragen met JA hebt beantwoord, vul dan ook vragenlijst nummer 2 in.

VRAGENLIJST 2
Naam: ............................
Geboortedatum: ............................
Datum: ............................

Kruis aan wat van toepassing is. Sla geen enkele vraag over!
nr. Het volgende vind ik prettig Ja Nee Soms Opmerkingen en/of aanvullingen
1 Babykleding dragen ........ ........ ........ ........................
2 Babyspeelgoed ........ ........ ........ ........................
3 Drinken uit babyflesje ........ ........ ........ ........................
4 Kleding voor jongetjes dragen ........ ........ ........ ........................
5 Kleding voor meisjes dragen ........ ........ ........ ........................
6 Klysma's krijgen ........ ........ ........ ........................
7 Lak-kleding ........ ........ ........ ........................
8 Luiers dragen ........ ........ ........ ........................
9 Plassen in de luier ........ ........ ........ ........................
10 Poepen in de luier ........ ........ ........ ........................
11 Plastic broekjes dragen ........ ........ ........ ........................
12 Plastic matras beschermhoes ........ ........ ........ ........................
13 Rubberen bedzeiltjes in bed ........ ........ ........ ........................
14 Rubberen broekjes dragen ........ ........ ........ ........................
15 Sabbelen op een speen ........ ........ ........ ........................
16 Slapen in een babykamertje ........ ........ ........ ........................
17 Slapen in een trappelzak ........ ........ ........ ........................
18 Spenen ........ ........ ........ ........................
19 Tuigje dragen ........ ........ ........ ........................

Eventuele opmerkingen:
-
-
-
-


Ik had mijn tweede kok koffie al op en op een bepaald moment een grote drang om te plassen en te poepen. Krampen kwamen spontaan en ik moest meteen maar het toilet. Ik liep naar de deur die op slot bleek te zitten. Na een paar minuten begon ik te roepen maar niemand reageerde. Op dat moment begon ik één en ander te plaatsen. Uiteindelijk ben ik na 5 minuten weer gaan zitten terwijl ik voelde dat ik een klein beetje in mijn broek had gepoept. Ik hoorde maar niets en voelde onder het wachten opeens de poep en de plas in mijn broek lopen.

De pijpen van mijn broek waren tot onder de knieën nat en aan de achterkant werd een grote bruine plek zichtbaar. Op een bepaald moment kwam Petra binnen en haar eerste reactie was "Wat ruikt het hier sterk". Ik excuseerde me meteen en zei dat ik zo nodig naar het toilet moest maar de deur dicht was en niemand me hoorde, zij ontkende dat de deur dicht zat. Verdorie, ik was ik er zeker van dat hij wel op slot had gezeten!

Ik moest met haar mee lopen naar een wachtkamer waarna de arts mij het sollicitatiegesprek zou afnemen nadat ze de vragenlijsten had bekeken. Petra kwam me na 10 minuten halen en vroeg me om mee te lopen. Met mijn natte poep en plasbroek liep ik met haar mee de gesprekskamer in. De arts zat achter haar bureau en stelde zich voor met Tanja.

Petra vertelde de arts dat ik tijdens het invullen van de vragen in mijn broek had gepoept en geplast. Tanja vroeg haar onmiddellijk een rubberen zeiltje te halen om over mijn stoel te leggen. Nadat ik kon gaan zitten kwam ze terug op de vragen over bedplassen en broekplassen c.q. poepen die ik allemaal met nee had beantwoord en naar waarheid had ondertekend.

Na een korte kennismaking stelde ze me het volgende voor: "Als je nu het contract tekent ga je er mee akkoord dat je door ons voorgeschreven en verstrekte kleding draagt, wij zullen jou kleding dan meteen even wassen en drogen zodat je na een paar uur weer naar huis kunt".

"Als je het contract niet ondertekend kan je met je natte broek gaan". Toen ik vroeg wat voor kleding dat zou zijn zei ze op een strenge toon:

"Dat merk je later wel, nu zeg ik er niets over". Ik moest wel tekenen en verklaren dat ik alle door hun voorgeschreven en verstrekte kleding in de toekomst zou dragen, was ook erg geschrokken door haar strenge stem en hoe ze me toesprak. Ik voelde me eigenlijk net een klein kind op dat moment, zoals zij me behandelde. Ze pakte het volgende korte contractje: Naam: Marcel D.
Geboortedatum: 23-12-1960
Datum: 21-07-1998

Ondergetekenden : Tanja (Huisarts) en Petra (Assistente) verklaren dat Marcel per 21 juli 1998 als privé-verpleegkundige en manusje van alles is aangenomen in onze praktijk. Marcel zal de door de werkgever voorgeschreven en verstrekte kleding dragen. De werkzaamheden zullen zeer divers zijn en in ieder geval altijd door Marcel worden nagekomen.

Werktijden in overleg, waaronder 24-uur diensten.
Aantal vakantiedagen : 24.
Salaris op basis van 36-urige werkweek volgens CAO ziekenhuiswezen.
Voor akkoord, Bergen, 21 juli 1998
Tanja Petra Marcel
........................ ........................ ........................



Na het tekenen vroeg Tanja aan Petra of ze me mee wilde nemen om me te douchen. Ik heb me uitgekleed en Petra vertrok met m'n kleding die ze zou wassen. Nadat ik me lekker warm had gedoucht en afgedroogd vroeg ze mij om een handdoek om mijn middel te slaan en mee te lopen. We liepen naar de gesprekskamer van Tanja die mij vroeg om op de onderzoektafel te gaan liggen met mijn benen in twee beugels.

Met haar stethoscoop ging ze mijn longen beluisteren en ze vroeg of ik mijn armen achterover wilde leggen in de twee steunen achter de onderzoektafel. Terwijl ik diep moest inademen voelde ik een metalen geklik achter mijn hoofd, het bleek dat Petra mijn polsen vast klikte in de steunen waar ze op lagen. Tanja liep meteen naar de beensteunen en ik voelde het koude metaal om mijn enkels vast klikken.

Voordat ik wat kon zeggen kreeg ik een roze soort rubberen bal in mijn mond die met een elastiek achterom mijn hoofd vast werd gezet.

Ze reden de onderzoektafel naar een lift die 1 etage lager eindigde. Toen daar de deur open ging zag ik een babykamer met alle attributen die je je maar kunt voorstellen, van wieg tot box en commode. Het gekke was alleen dat alles het formaat van volwassen personen had.

Tanja pakte een videocamera terwijl ik daar hulpeloos op de brancard lag. Ze begon meteen te filmen en Petra maakte mijn handen en benen aan een riem met een katrol vast. Ze liet de onderzoektafel zakken en voordat ik het door had lag ik op mijn buik voorover op één of ander kussen. Alle riemen werden strak aangezet zodat ik geen kant meer op kon. Ik voelde Petra haar vinger langs mijn anus gaan met één of andere vettige substantie. Tanja zei toen:

"Doe maar 1 liter zeepsop". Hierop voelde ik een dikke koude slang in mijn kont gaan en het water naar binnen lopen, ze gaf me dus een klysma. Petra zei een aantal keer dat ik diep moest doorademen omdat de fles niet snel genoeg leeg liep. De hele liter zeepsop zat op een bepaald moment in mijn darmen.

Via de hijsinstallatie kwam ik op een commode terecht met onder me een roze plastic zeiltje dat over een kussen met opstaande zijkanten was gespannen. Petra me vroeg me mijn bips omhoog te doen. Ze schoof een dikke broekluier onder me die ze vast maakte met vier plakstrips. Daarna trok ze mij een plastic broek over de luier aan, een witte met roze stipjes. Tanja was nog steeds aan het filmen en de eerste poep spoot al mijn luier in, ik kon het vanwege de kramp niet meer ophouden.

Na 15 minuten zat de hele luier vol en filmde Tanja dat Petra mijn luier open deed terwijl ze roze rubberen huishoudhandschoenen droeg.Tanja stopte toen met filmen en zei dat ik voortaan alles moest doen wat zij wilden, mocht ik het niet nakomen dan zouden ze deze videoband tegen mij gebruiken. Ik kon natuurlijk alleen "Ja" zeggen nadat Petra de mondknevel had verwijderd, een andere keus had ik niet.

Ze namen me mee naar een doucheruimte waar ik me kon wassen. Petra had in tussentijd mijn kleding gehaald en ik moest op de onderzoektafel gaan liggen. Ze bonden me weer vast met riemen aan de enkels en de polsen. Tanja gaf Petra de opdracht om een katheter te pakken en pakte mijn plasser in haar handen. Ze schoof de katheter langzaam naar binnen en knipte nadat hij liep het slangetje een paar cm. voor mijn plasser af. Tanja vertelde dat de katheter een goede training was om in je broek te leren plassen en ik na een tijdje mijn afsluitspier van de urineweg niet meer zou kunnen gebruiken zodat ik altijd in mijn broek zou blijven plassen. Nadat ze me nog een klysma van 500 ml lauw water had gegeven deed ze me een nachtluier om en zei dat ik de volgende dag kon beginnen met het 'werk'.

Ze vroeg Petra 'het speciale training plasticbroekje' te pakken en Petra kwam terug met een plastic broekje van roze lak stof met een verstevigde tailleband en beenelastiek. Tanja trok mij het broekje aan en maakte de tailleband strak vast. Met een speciaal slotje sloot ze de band en zei ze tegen me dat ik het broekje niet meer uit kon krijgen zonder één en ander kapot te maken. De pijpjes maakte ze daarna met een zelfde soort systeem vast zodat alles goed afsloot. Doordat ik een katheter had voelde ik de urine al in mijn luier lopen zonder dat ik het kon tegenhouden.

Ik mocht toen mijn kleren aantrekken maar de spijkerbroek kreeg ik niet over de luier heen. Tanja zag het en zei dat ik dat probleem de komende tijd niet meer zou hebben omdat ze daar een prima oplossing voor hadden, ze zou me daar de volgende dag meer van laten merken. Met mijn spijkerbroek half open en mijn jas met de mouwen om mijn bips gebonden ben ik weg gegaan. Ik moest beloven dat ik er de volgende dag om 9.00 uur weer zou zijn met de verzegelde roze lak plastic luierbroek.

Gelukkig was ik die periode alleen thuis. De luier was al snel doorweekt van de plas en ik begon er vanwege de klysma al snel in te poepen. Ik heb het plastic broekje echter niet kapot durven maken en het slotje kreeg ik met geen mogelijkheid los. Thuis heb ik zeer weinig gedronken maar ik voelde dat de luier tegen de ochtend daarop compleet vol zat met poep en plas.
Dag 2

De volgende ochtend om 7.45 uur heb ik de auto gepakt en als kleding maar een zwarte joggingbroek aangetrokken, zelfs die zat nog strak over de dikke nachtluier. Omdat het wat regende heb ik er een regenbroek over heen kunnen trekken toen ik naar de auto liep zodat één en ander niet zo op viel.

Vlak voor negenen belde ik aan en Tanja deed de deur open. Ze vroeg me mee te lopen naar de babykamer waar ze me liet uitkleden. Petra kwam er daarna ook bij en samen controleerden ze de luier en roze lak plastic luierbroekje. Nadat ze zagen dat het niet uit was geweest maakte Tanja het slotje van de tailleband open en vroeg zij Petra om me verder te helpen.

Petra deed mijn vieze luier af en ik kon gaan douchen. Toen ik klaar was gaf ze me een tuigje om en ze gespte mijn polsen kruislings achter op mijn rug vast. Ik moest mee naar de klysmatafel waar zij de opdracht kreeg om me een klysma van 500 ml. lauw water te geven. Nadat ze de canule had ingebracht voelde ik het water naar binnen lopen, het was erg snel gebeurd.

Daarna moest ik toen mee naar de commode waar ze me een hele dikke zalmkleurige nachtluier om deed met een doorzichtige plastic broek met roze stippen er over heen. De luier was zo dik dat je eerst echt moest wennen aan de dikke prop tussen je benen.

Intussen voelde ik de katheter maar blijven lopen en de luier al wat natter worden. Tanja kwam toen met een drankje dat ik bij de koffie moest innemen, het bleek 15 ml. lactulose te zijn! Ze zei dat het vandaag een speciale dag zou worden en we met de auto weg zouden gaan. Ze maakte en tuigje los en Petra kwam met een damesjoggingpak aanlopen. Het was witte nylon stof met roze en fuchsia motieven er op. Ik zei dat ik daar niet in durfde lopen als we weg gingen.

Tanja zei dat ik dan mocht kiezen en liet me een kort wit jurkje zien met een bijna transparant rokje en een plastic broekje in rood lak en attendeerden me op het contract en de videoband. Ik kon dus geen kant op en moest wel gehoorzamen.

Ik trok de joggingbroek aan en merkte dat de gladde stof vrij strak om de luier zat, de pijpen waren wel goed van pasvorm. Ik kreeg een roze T-shirt met een wijde hals aangereikt die ik er op moest dragen. Het T-shirt was een kort model zodat het niet over de luier viel. Daarop kreeg ik het jasje van het joggingpak aan, deze viel maar 1/3 over de luier. Verder kreeg ik nog een paar roze sokken en witte sportschoenen.

Petra zei dat ik er geweldig uit zag en liet me mezelf in een spiegel bekijken. Ik zag dat de zalmkleurige luier door de dunne witte stof van de joggingbroek te zien was en het was van verre te zien dat ik er één om had, zelfs de roze stipjes van de plastic broek waren van meters afstand te zien. Ze zei tegen me:

"Moet je eens kijken hoe mooi je je luier en plastic broekje ziet door de dunne stof van de broek" en wreef met haar hand over de achterkant van mijn luier.

Tanja was ook zeer tevreden over het resultaat en nadat we koffie hadden gedronken liep ik met hen het huis uit naar een grote garage achter in de tuin. Ze bleken een camper te hebben, een hele moderne met van alles er op en er aan. We namen plaats, reden de poort uit en gingen richting snelweg.

In tussentijd had ik vanwege de klysma al in de luier gepoept en vroeg ik of ik nog een schone zou kunnen krijgen. Tanja zat achter het stuur en zei:

"Misschien kunnen we straks in een winkel vragen of we je mogen verschonen", ik wist genoeg, er stond me nog heel wat te wachten.

Na anderhalf uur rijden kwamen we in Rotterdam aan waar we de auto in een parkeergarage zetten. Met een trap naar boven kwamen we direct midden in het centrum uit en liepen een drukke winkelstraat in.

Mijn luier en plastic broek accentueerden mijn billen onder het damesjoggingpak. Ik hoorde dat een paar mensen het over me hadden toen ze ons voorbij liepen, ze keken ook nog een paar keer om. Een paar honderd meter verder liepen we een lingeriezaak binnen en Tanja zei dat ik bij haar moest blijven.

Terwijl Petra wat rond liep ging Tanja naar een rek met nachtkleding en keek wat tussen de nachtjaponnen. Een jonge verkoopster kwam op haar af en vroeg of ze haar kon helpen. Tanja zei:

"Graag, ik ben voor hem op zoek naar een babydoll, het liefst iets met pastelkleuren en het onderbroekje moet vrij groot zijn". De verkoopster zat heel raar naar me te kijken en kreeg een rood hoofd, ze zei:

"Loopt U maar even mee". We liepen naar een rek en samen met Tanja bekeek ze de modellen en maten. De verkoopster pakte uiteindelijk een witte babydoll met ruches en pastel prints. Ze wees ons de paskamer en ik liep met Tanja mee.

In de paskamer moest ik me uitkleden en de babydoll aantrekken. Ik hoorde de verkoopster op de achtergrond lachen en met een collegaatje praten. Toen ik het broekje paste kwam de verkoopster voor het gordijn staan en vroeg:

"Past het mevrouw?" Tanja deed het gordijn open en zei:

"Nee, kijkt U maar, het broekje van de babydoll is te klein en past niet over zijn luier en plastic broek". Ik stond daar in een babydoll en recht tegenover me stond de verkoopster mijn luier en plastic broekje met een paar koeien-ogen te bekijken!

Twee dames liepen net voorbij het pashokje en bleven even een seconde stil staan, daarna hoorde ik ze druk pratend en lachend het kledinghokje verderop in gaan. Tanja zei tegen de verkoopster:

"Heeft U soms nog nooit een volwassene in een luier gezien?" Ze excuseerde zich meteen en pakte zenuwachtig een ander broekje wat wel paste. Ik moest toen weer mijn joggingpak aantrekken en we liepen naar de kassa. Terwijl we afrekenden zag ik dat haar collega op een afstand lachend stond toe te kijken.

De twee dames van het pashokje stonden achter ons bij de kassa toen Petra er aan kwam lopen. Zij zagen dat Petra met haar hand over de achterkant van mijn luier ging en aan mijn broek voelde. Petra zei toen tegen Tanja:

"Heb jij nog luiers bij je want deze is al helemaal nat". Tanja zei daarop:

"We hebben nog wel even de tijd, ik heb hem er namelijk een plastic broekje over aangetrokken". De klanten en de verkoopster wisten niet waar ze moesten kijken.

Tanja heeft de babydoll afgerekend en we zijn naar de auto gelopen. Buiten gekomen gaven ze me de complimenten dat ik het zo goed had gedaan, echter dat dit gebeuren nog maar het begin was. Toen ze me vroegen hoe ik het eerste winkelbezoekje vond zei ik dat het erg spannend voor me was geweest. Ze waren erg blij met deze reactie en Tanja zei:

"Om dat te vieren pakken we ergens een terrasje". Op dat moment moest ik helemaal niet aan terrasjes denken omdat ik dat met 'wat drinken' associeerde.

Na een kort stukje lopen voelde ik dat de luier ging lekken en de plas langs mijn benen de joggingbroek in liep. Ik zei het meteen tegen Tanja en die reageerde met:

"Dat is de bedoeling, dan hoeven we nu ook geen terrasje te nemen". We liepen bij een V&D naar binnen en gingen naar de tweede etage. Bij de toiletten aangekomen zei Petra tegen de toiletjuffrouw:

"Dag mevrouw, we willen zijn luier graag even verschonen, heeft U daarvoor een speciaal toilet?" De zeer welwillende dame wees ons het invalidentoilet waar Petra mij een schone luier om deed. Zalig, ik was in ieder geval van die drijfnatte poep en plasluier af! Mijn broek was nog wel nat maar zou in het zonnetje snel drogen.

Daarna zijn we toch naar een terrasje gegaan en hebben daar wat gedronken. Toen nog een eindje doorgelopen totdat we bij een babyzaak naar binnen gingen. Tanja kocht er verschillende zuigflessen en een paar fopspenen. Nadat ze had afgerekend zijn we naar de auto gelopen en reden we Rotterdam door, ze zei dat we nog een boodschap moesten halen. Uiteindelijk kwamen we langs een zaak voor verpleegartikelen en Tanja zette de auto een kilometer verder neer terwijl er voldoende parkeerruimte voor de winkel was.

Ik liep met hen naar de zaak en we gingen binnen, een verkoopster vroeg of ze ons kon helpen. Petra zei tegen de verkoopster:

"Wij willen graag broekluiers voor zware incontinentie in zijn maat." en ze wees naar mij. Een echtpaar dat ook in de winkel was hoorde het en zat heel erg te kijken. Toen de verkoopster mij vroeg welke luier ik op dat moment droeg zei Tanja:

"Een nachtluier in de maat medium met een plastic broekje er over heen in maat 44". Toen de verkoopster achter een beeldscherm ging zitten stoten Petra en Tanja me lachend aan, (we begrepen elkaar). Ze kochten 2 pakken Molicare Super Plus broekluiers voor de nacht en de verkoopster kwam met een doos naar de toonbank. Petra vroeg of ze de doos achter mocht laten en de verkoopster haalde de 2 pakken luiers uit de doos. Toen ze vroeg of ze er een papiertje om heen zou doen zei Petra dat het niet nodig was. Op de pakken stond aan de buitenkant een afbeelding van de broekluier voor volwassenen, ook stond er op dat ze speciaal voor de nacht geschikt waren.

Toen we de winkel uit liepen moest ik de 2 pakken luiers dragen. Het was in die buurt toch vrij druk op straat en we liepen langs een bushalte toen ik een meisje van circa 19 jaar hoorde roepen:

"Kijk mam, hele grote pakken Pampers". Een paar jongens van een jaar of 16 hoorden dat en keken naar ons, één riep er tegen zijn vrienden.

"Hé moet je eens kijken, die loopt nog in een luier rond". Wij liepen gewoon door ondanks dat door deze opmerking allerlei omstanders naar me zaten te kijken. Tanja vroeg:

"Gaat het met je?"

"Het gaat geweldig!" zei ik. Toen we wegreden kreeg ik alle complimenten. In Bergen aangekomen zijn we eerst even op de veranda gaan zitten met een koel biertje en hebben we de dag doorgesproken.

Tanja en Petra vertelden dat luiers en plastic broekjes hun allergrootste passie was. Petra was op een bepaald moment bij Tanja komen werken en bleek dezelfde dingen te hebben doorgemaakt als ik.

Ik stond er van te kijken toen ik hoorde dat ze allebei zeer vaak luiers en plastic broekjes dragen en graag verschillende 'aanstootgevende' dingen doen. We hebben geproost op een zeer lang 'contract' en Tanja vroeg me of ik die avond wilde blijven, nou ik wilde dat wel! Ze zei dat ik dan wel wat anders dan het joggingpak moest dragen en Petra me wel even de kleding zou geven.

Ik ben toen met Petra naar de babykamer gelopen waar ik me mocht douchen. Ze nam me toen mee naar de klysmatafel waar ik op mijn buik moest gaan liggen en maakte mijn polsen en enkels weer vast in de beugels. Tanja werd toen geroepen en samen legden ze de spullen klaar. Ze pakten nu 750 ml. water en deden er een scheut groene huishoudzeep door. De slang die Tanja inbracht was een stuk dikker dan de vorige en ze bracht hem er deze keer ook veel dieper in. Ik voelde onder het zuchten de warme vloeistof naar binnen lopen tot boven in mijn buik.

Meteen toen ze de slang uit mijn kont haalden pakten ze een opblaasbare rubberen plug die ze in mijn anus staken en daarna opbliezen om te voorkomen dat ik al meteen zou gaan poepen en het zeepsop er zo weer uit zou komen. Vastgezet in een tuigje namen ze me mee naar de commode waar ik na het verwijderen van de plug een nachtluier om kreeg met een plastic luierbroekje er over heen. Tanja kwam met de babydoll met ruches en bijbehorend broekje die ze me aan trok. Toen kreeg ik een fopspeen in mijn mond en namen ze me mee naar een groot bed met spijltjes, eigenlijk gewoon een wieg. Ze legden me er in en ik kreeg een trappelzak aan van geel plastic lak. De trappelzak werd boven mijn luier stevig aangesnoerd en met mijn tuigje maakten ze me vast aan de spijltjes. Tanja zei nog:

"Je wilde toch blijven, dan zal je het weten ook, tot morgenochtend!". Ik merkte toen weer dat strenge in haar stem, zou ik me hebben vergist in onze gezamenlijke passie? Zouden zij gemerkt hebben dat ik graag een luier draag? Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ze niet de waarheid spraken. Ik lag te piekeren, de luier werd nat en vies en de trappelzak begon aan mijn benen te plakken.
Dag 3

Toen ik vanochtend werd gewekt zat de binnenkant van de trappelzak vol met plas en poep, ik dreef mijn luier uit. Ze brachten me beiden naar de douchecel waar een groot plastic babybadje stond. Nadat ik was ontdaan van de vieze luier moest ik er in gaan liggen en heeft Petra me helemaal gewassen. Ik begon nu toch te protesteren over de afgelopen nacht en voor ik het wist duwde Tanja een zeer grote opblaasbare fopspeen in mijn mond zodat ik geen woord meer kon uitbrengen.

"Je denkt toch niet dat wij echt zo gek zijn om luiers te dragen?! Jij lijkt het lekker te vinden, dat was niet de bedoeling" zei ze.

"Wacht de komende dagen maar af, we hebben een nieuw plan!" Ik werd bang, dook ineen en was erg geschrokken van deze opmerkingen. Gisterenavond lag ik er nog over te piekeren maar ik zat er dus niet zo veel naast.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Eva ging solliciteren, en hoe?! E 95
Similar threads

Bovenaan