Verhaal Klaar De straf

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Mijn eerste verhaal 8)

De Straf
deel 1

Het was warm weer buiten ik,(daan 15 jaar) stond op het punt om naar buiten te gaan toen mijn moeder riep.
Daan! Daan! Ja mam wat is er?.
Moet je nog naar de wc voordat je weggaat ik ben de komende 2 uur niet thuis en je hebt zelf nog geen huissleutel.
Nee mam het is wel goed.
Dus zogegzegd zogedaan ik liep naar buiten en was van plan om naar een van mijn vrienden te gaan.
Ik whatsappte al mijn vrienden maar niemand kon dus ik dacht ikga weer terug naar binnen.
Maar shit dacht ik me moeder zag iknet de straat uit rijden. Ik moest nu dus 2 uur gaan wachtten op mijn moeder het eerste uur was geen probleem muziek luisteren en een beetje op mijn telefoon spelen alleen toen kwam het. Ik begon de drang te krijgen om te plassen. Ik belde aan bij de buren maar tevergeefs. De rest van de mensen in de straat kende ik niet en omdat ik nogal verlegen ben durfde ik niet bij hun aan te bellen. Toen ik na nog een half uur echt met mijn benen gekruisd zat zag ik mijn moeder aan komen rijden. Wat een opluchting ik heb het gered. Mijn moeder zette de auto neer en stapte uit. Maar toen gebeurde het onmogelijke ze struikelde over het opstapje uit mijn schrikreactie liet ik alles in mijn broek lopen. Ik liep naar mijn moeder toe om haar te helpen met op staan. Toen ze stond merkte ik eigenlijk pas wat ik gedaan had me moeder keek mij boos aan en het enige wat ze zei was ga naar binnen en wacht tot dat ik er ben en je mag onder geen enkel beding je broek uit doen!. Ik heb mijn moeder nog nooit zo boos gezien dus deed verstandig en luisterde.

Deel 2 komt eraan maar hoor graag eerst wat reacties wat is goed, wat is fout, moet ik mijn typwijze aanpassen ik sta open voor positieve en negatieve reacties want van negatieve leer ik alleen maar
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Deel 2 komt morgen of op zijn laatst overmorgen ik ben nu bezig met de kladversie :D
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Bedankt voor de positieve reacties deel 2 komt morgen en zal zeker ook een stuk langer zijn
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Ben bezig met deel 2word een stuk langer sorry van de losse belofte dat deel 2 er vandaag al zou zijn maar ben deuk bezig met examen en profielwerkstuk zit er middenin en morgen post ik een deel 2 en om het goed te maken ook morgen of overmorgen een deel 3
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Na lang wachtten presenteer ik deel 2

deel 2

Ik zat daar maar midden in de woonkamer te wachtten. Het leek wel alsof de minuten oneindig lang duurden. Ik zat maar te denken me moeder zei voordat ze weer weg reed dat ik aan de keukentafel moest gaan zitten en me niet movht bewegen totdat ze terug was met wat zei noemde 'mijn straf'. Mijn straf mijn straf ja wat betekende het nou ik had zelf geen flauw idee ik had eerder verwacht dat me moeder gewoon boos zou zijn me naar boven zou sturen zodat ik me kon wassen en misschien vanavond thuisblijven meer niet, dit deed ze de vorige keren ook. De eerste keer zei ze heel droog kan gebeuren lieverd de tweede keer was ze wel een beetje boos maar zei ze dat ik maar wat vaker naar de wc moest gaan maar dit dit is wel anders. Diep verzonken in mijn gedachten had ik niet gehoord dat de auto van mijn moeder de oprit was opgereden het viel me pas op toen de autodeur open deed. Ze had een grote tas van de winkel bij zich maar ik kon niet zien wat erin zat. Ze deed de voordeur open en riep mij: Daan! Daan! ja mam ik ben hier!. Me moeder kwam de keuken in en zei dat ik haar moest volgen naar de badkamer boven. Ik vroeg wat ze had gehaald haar enige antwoord was een verrassing die jou waarschijnlijk niet gaat bevallen zoon. We liepen de badkamer in en me moeder zei dat ik me helemaal moest uit kleden en alles in de wasmand moest gooien. Dus zo gezegd zo gedaan daar lag ik dan op de grond naakt terwijl ik geen flauw idee had wat er gebeuren gaat pakt me moeder de boodschappentas. Wat ik toen zag kon ik niet gleloven een groot pak luiers wat ze er ook uit haalde waren billendoekjes en een romper. Nee! Ik ga geen luier dragen ik ben geen baby meer. Nou sinds jij weer in je broekplast word het maar eens tijd dat we daar wat tegen gaan doen. Ik spreek het volgende met je af Daan vanaf dit moment totdat je gaat slapen draag je een luier als je moet dan ga je gewoon naar de wc, is je luier aan het eind van de dag nog droog hef ik de straf op maar zo niet zit jij de komende tijd weer in luiers deal?, deal! Zei ik ikweet niet waarom ik akkoord ging maar dat was het beste. Mijn moeder pakte een luier uit het pak en vouwde hem open, ze gebaarde dat ik mijn billen omhoog moest doen. Ze schoof de luier onder mijn kont en zei dat ik me kont mocht laten zakken. Het voelde raar maR ook zacht ik was er niet blij mee maar op de een of andere manier voelde het vertrouwelijk. Mijn moeder deed daarna mijn luier dicht met twee plakstrips en deed daarna ook mijn romper aan. Hoe zit ie,? Vroeg ze met een glimlach. Raar maar best goed zei ik terwijl mijn hoofd vuurrood werd. Mijn moeder zei dat ik naar beneden mocht en tv mocht gaan kijken totdat we gingen eten. Tijdens het tv kijken zat ik de hele tijd te worstelen met mijn luier dan zat die weer te strak dan weer te los. Ondertussen was mijn moeder bezig in de keuken ze pakte een flesje cola en kwam daarmee naar mij toe. Ze gaf mij het flesje maar wat ik niet wist was dat ze buiten mijn sicht een klein pilletje in de cola deed waardoor ik veel zou gaan plassen. Ongeveer een halfuur nadat ik het flesje op had riep me moeder dat we gingen eten ze vroeg me nog of ik nog naar de wc moest omdat we tijdens het eten niet van tafel mogen en dat die regel ook gelde voor wc bezoekjes. Ik dacht even na maar voelde nog geen druk op mijn blaas dus ging zitten. We zaten nog geen 5 minuten te eten of het noodlot gaf een belletje ik kreeg ineens een hele grote drang om te plassen. Me moeder zag dat en zeo dat ik eerst mijn bord leeg moest eten. Ik at als een wilde maar het hielp wel mijn bord was leeg en ik vroeg aan mijn moeder of ik naar de wc mocht. Toen ze ja zei rende ik zo hard als ik kon maar zoals je al kunt verwachtten telaat ik had nog geen 2 stappen genomen of ik was al aan het plassen. Daar stond ik dan een jongen van 15 jaar plassend in een luier. Mijn hoofd werd vuurrood mijn moeder had allang in de gaten waar ik mee bezig was maar zei niks het was gewoon stil geen geluidje te horen. Het enige wat ik voelde was mijn zware natte luier.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
vervolgvragers, kijk eens naar de datum van het laatste stuk, en naar de datum dat de schrijver voor het laatst actief is geweest : (eind 2014)... Dan is het antwoord toch wel duidelijk ?
 

De wolf

Hoi.
Leuk verhaal Joh. Maak snel een vervolg please. Anders zoek ik je op en dan... Grapje Joh. Ga zo verder.
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
Wauw!

Nooit had ik verwacht dat dit verhaal zovaak gelezen zou worden, echt geweldig!

Bij deze:

Op dit moment ben ik bezig met het verhaal Semper fi! (https://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=19189.0) wat flink wat tijd inneemt naast mijn normale leven aangezien ik voor dat verhaal veel plannen heb en die al uitgebreid heb uitgestippeld.

Toch hoor ik graag jullie mening is er interesse voor een vervolg? Of misschien een re-start? Of misschien toch helemaal niet? Ik hoor graag jullie meningen.

Groetjes!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
T Voor straf 24/7 in luiers V 7
DL-meisje25 Onderdanige DL meid zoekt dominante daddy Contact advertenties 60
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J luier straf VVV 4
Esus Meisje gezocht Contact advertenties 15
M vernedering/ straf 16+ Board 9
L Straf in het openbaar 16+ Board 4
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
S Verdien ik straf 16+ Board 5
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
S Strenge papa S 4
S Opdrachten/straf Contact advertenties 18
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
E Straf voor vieze onderbroek S 36
Winnie de Poep straf? AB/DL Fotos 24
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
klein Marina s straf. M 2
L Wat is jouw favoriete straf? Pub 3
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
M leuke "straf" ideeën 16+ Board 6
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
O straf hoekje 16+ Board 2
fatsuit-lover Fat suit straf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M raare straf Q R 6
G weet iemand een straf of beloning met luiers. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf (B) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar Susans straf S 8
A Verhaal Klaar Straf (A) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Gang naar de straf 16+ Verhalen 1
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
D wie geniet er nog meer van deze Straf, luier en kuisheidsgordel 16+ Board 18
Similar threads







































Bovenaan