de tiener die in zijn broek poept en dus een luier wil

matdamper

Beginneling
(dit is een zelfgeschreven verhaal op basis van wat er bij mij speelt)

Het was 8:00 uur en Matthew stond op. Hij wilde voor het eerst weten hoe het voelde om in een broek te poepen. Dus ging hij die ochtend na zitten denken wanneer en hoe hij zijn broek vol ging krijgen. Zijn ochtend op school verliep niet zo lekker want hij zit de hele tijd na te denken over wanneer hij het wil gaan doen zonder dat zijn ouders er achter komen.

De middag dat hij uit school komt gaat hij naar boven en gaat naar de wc. Op de wc plast hij eerst en gaat daarna met zijn vinger in zijn kont om te checken of het er wel in zit. Dus doet hij zijn vinger in zijn anus en ontdekt dat hij iets dik voelt. Hij wordt meteen opgewonden en krijgt meteen een erectie omdat hij zo blij is dat hij in zijn broek kan poepen. Onder tussen hoort hij zijn broer naar boven komen en schrikt Matthew en zijn reactie is dat hij stil is omdat anders zijn broer erachter komt.Nu komt het moment en drukt keihard zodat zijn poep in de luier komt en ermee rond kan lopen voor 1 dag.

WORDT GEVOLGD..........................
 

matdamper

Beginneling
Hoe vonden jullie dit eerste stuk verhaal?
geef een cijfer van 1 tot 10 (1=kut verhaal en 10=de beste verhaal ooit)
 

mike2

Gewaardeerd Lid
Ik ga eerlijk zijn dit vind ik een 2
veel te kort
en snel en ik vind dat sommige dingen vies zijn ''Met zijn vinger in zijn kont'' bah
 

gommu

Gewaardeerd Lid
mike2 zei:
Ik ga eerlijk zijn dit vind ik een 2
veel te kort
en snel en ik vind dat sommige dingen vies zijn ''Met zijn vinger in zijn kont'' bah
geef je groot gelijkt.
in een woord gewoon bagger dit.
 

matdamper

Beginneling
ok sorry daarvoor dan maak ik het volgend stukje een stuk netter en een stuk langer maar wilde eerst checken of iemand mijn verhaal lees
 

blijo

Gewaardeerd Lid
ik vind het ook een 3,
het is knap van je dat je de moeite doet om een verhaal voor ons te schrijven.
Maar, het heeft geen inleiding, het is te kort voor een verhaal en het slaat gewoon nergens op.

misschien even naar andere verhalen kijken hoe zij dat doen.


BLIJo

succes met schrijven
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Meer tiener jongens/Meiden hier? Contact advertenties 11
Handdoek Chatten Contact advertenties 15
A opzoek naar een (mede)tiener om te praten over ab/dl rondom Uden Contact advertenties 12
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
R Ontmoetingen in de tiener-chat? Tiener board 26
vanbartje broekplassen als tiener B 23
R Volwassen of Tiener VVV 8
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
tbdlA14 Tiener Forum Tiener Baby's / Luierliefhebbers 66
Bedplasser91 Verhaal Klaar Angry Young Tiener ( JL NL WL BP PB 18- ) A 13
DL_Michel Mijn Tiener Baby M 8
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
A Tiener in luiers T 11
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Timluierboy Weet iemand waar ik die kan halen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
Babyukkie dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 3
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Polls 45
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 50
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Floris24 Iemand die de Tena Maxi kan aanbevelen? Zijn ze goed of zijn er betere die niet te duur zijn? Luiers 34
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
aymond89 Me zelf maar eens voorstellen naar al die jaren Voorstellen 16
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
flipnl Op zoek naar mommy/daddy die masseert Contact advertenties 2
D Drie vrouwen die wellicht een man jn luiers zouden willen stoppen 16+ Board 7
Pamperslove Die draagt ook kinder luiers Contact advertenties 13
Hailey Knuffel voor iedereen die mij hier zo fijn en veilig laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
M Vrouwen die willen chatten over de combinatie luiers en bdsm 16+ Board 4
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
A Contact gezocht die wilt ontdekken! Contact advertenties 2
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
Inco-plastic-24/7 Chat of groep voor leden die inco zijn. Ideeën Bus 3
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
Similar threads


















































Bovenaan