de Treinreis

  • Onderwerp starter Babyfabiola_
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 16,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 16,7%
  • 8

    Stemmen: 2 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6
B

Babyfabiola_

Guest
geschreven door: Babyfabiola


Gisteren (13-08-03) na mijn werk ben ik naar de bioscoop in Hilversum gegaan om daar een film te bekijken. Het was een mooie film en op de terug weg na Alkmaar gebeurde het volgende. Dit is volledig waar gebeurd!!!

Na de film loop ik terug naar het station. Nog even vlug op de Groest in Hilversum geld pinnen maar dit lukte niet. Bij het station aangekomen moest ik wachten op de trein van 23:28 uur. Ik was behoorlijk moe, maar door het windje wat er stond bleef ik toch aardig wakker. Op het perron zat ik een beetje achteraf en zat te spelen en te sabbelen op mijn speen. Even later kwam de trein. Ik stapte in en had een coupe voor mij alleen. Ik stopte op het station al mijn speen in mijn mond. De trein begon te rijden en ik begon al gauw te doezelen.

In de verte hoorde ik "meneer waker worden", de conductrice riep mij. "Baby’tje wakker worden" riep ze nogmaals en toen ik wakker werd zag ik een conductrice staan. Zonder er bij na te denken greep ik naar mijn kontzak om mijn kaartje en kortingskaart te laten zien. De conductrice moest lachen toen ze me bezig zag. Ik stond helemaal niet meer stil bij mijn speen in mijn mond.

"Moet u soms ook nog een schone luier om meneertje" en ze keek in mijn kruis. Ik had die avond al mijn luier helemaal vol geplast en er kon dus eigenlijk niets meer bij. Ik zei "nee hoor", maar de conductrice wees op mijn kruis en zei dat die nat was. Ik had dit nog niet gevoeld. Schijnbaar was ik zo diep in slaap gevallen dat ik het weer in mijn broek had gedaan.

Ze pakte mijn hand en naam mij mee naar een kamertje voor de hoofdconductrice. Zij had mijn tas al vast gepakt. Ze trok mij mee en ik moest toen wij er waren op een tafeltje gaan zitten. Er paste in het kamertje misschien maar twee personen. Ze vertelde me dat ze me een schone luier wou gaan geven, en dat ik vanwege de ruimte maar beter even mee kon werken.

Ze trok mijn broek van mijn kont af en ik zat nu voor haar in mijn luier. Ze zei dat ze het volgende station moest omroepen en dat ik beter me even heel stil kon houden. "Geachte dames en heren en baby, het volgende station is Naarden Bussem, Naarden Bussem is het volgende station", riep ze om. Het werd stil en ze richten zich weer tot mij. Vakkundig trok ze de bandjes los van de luier.

Nu moest ik op mijn rug gaan liggen en ze trok de natte luier onder mij vandaan. Deze werd op de grond gegooid naast de tafel. Ze maakte mijn tas open en daar zat natuurlijk mijn luiers in en meer plastic spullen. Ze keek met open mond toe. Ze liep even weg om de deuren te sluiten. Daarna pakte ze uit mijn tas een schone luier en deed deze bij mij om. Snel keek ze verder in de tas en zag daar een plastic broekje in. Ook deze werd mij snel omgedaan en over de luier heen getrokken. Snel en vakkundig controleerde ze me of de luier wel goed.

Daarna deed ze me de broek weer aan, en bond ze me schoenen weer vast. Ze keek nog even in mijn tas en zag dat er naast mijn documenten ook een grote slab en potjes babyfruit zat. Vlug pakte ze de slab en deed deze bij mij voor. Het lepeltje wat onder in de tas zat pakte ze en draaide een potje babyfruit open en begon mij te voeren. Ze deed dit vrij vlug. Ik liet dit alles mij goed smaken.

Voordat we bij Weesp waren had ik het potje leeg. De slab werd mij afgedaan en ik werd in een coupe gezet. Mijn tas werd naast mij op de bank gezet. Ik kreeg mijn speen weer in mijn mond geduwd en er werd mij verteld dat ik tot na Weesp zo moest blijven zitten.

Na het fluitsignaal vertokken we vlug en de conductrice kwam tegen over mij zitten. Ik mocht de speen uit mijn mond doen. Ze stelde mij allemaal vragen waarom ik dit deed, en of ik altijd op een speen zat te sabbelen in de trein, of ik wel vaker in mijn broek plaste, en ga zo maar door. Ik vertelde haar alles. Toen ze zei dat ze ook de volgende trein met me meeging kreeg ik het even benauwd. Ik dacht als ze me maar niet weer voor schut zet.

We hebben in de trein naar Alkmaar nog lekker gebabbeld en het schijnt dat ze bij mij in de Hoef woont. Ik hoop dat ik haar nog veel vaker zal tegenkomen. Misschien heb ik dan eens een mammie voor een luier verschoon beurt.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Fantasie of niet het zou gebeurd kunnen zijn echter lijkt mij dit erg onwaarschijnlijk, wil niet zeggen dat het niet zo is maar het is fantasie of niet ern leuk verhaal
 
Bovenaan