de twee zusjes deel 3

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes deel 3

Ppff we lagen nu al 3 uur vast en we waren zo moe geworden dat we maar gingen slapen 7 uur later werden we ruw wakker gemaakt door de 2 mannen en ze zeiden verschoon tijd en ze maakte ons los zo zeg dat voelde lekker weer je heerlijk kunnen bewegen.

We moesten weer op de commode gaan liggen en we kregen weer een dikke luier om met inlegger en plastic broekje met slotje we vroegen waarom met slotje nou zeiden ze dan kunnen onze stoute baby meisjes niet aan hun luiertje komen.

We werden mee genomen naar de eettafel en we werden in een grote babystoel gezet met slabbertje en riempjes zodat we niet op konden staan we kregen allebij een bordje met babyeten voor en we werden gevoerd gadverdamme zeg wat smaakt dat vies he.

Toen kregen we nog wat warme melk en we gingen naar de stad zeiden dew mannen onee he dachten we bij ons zelf maar we deden wat ze zeiden en we gingen mee we werden achterin in 2 kinderstoeltjes strak vast met riempjes.

We reden weg en gingen naar de stad onderweg hadden we al in onze luiertjes geplast.

We waren aangekomen en we stapten uit op een grote parkeerplaats we werden meteen vast gemaakt met tuigjes en we moesten meelopen naar het winkelcentrum vanaf de parkeerplaats.

We gingen door de deuren naar binnen (overdekt winkelcentrum) en we liepen naar binnen ze zeiden okee we gaan eerst maar even wat drinken en we gingen naar de V&D en gingen naar de 2de etagen en zochten wat drinken uit dat werd Fristi voor ons dus en we gingen naar de kassa om aftereken en we zochten een tafeltje om te zitten we gingen zitten en dronken ons drinken snel op.
We stonden op en ze vroegen zijn jullie luiertjes al nat we knikte van Ja en we moesten mee lopen naar de Wc van onze (papies) .
Er zat zo’n toiletjuffrouw achter en onze (papies) vroegen waar we ons even konden verschonen en ze keek ons raar en ze zei ah wat schattig die grote baby’s ja lief he?

Ze zei ja echt heel lief we schamde ons dood en we wilden weg maar we hadden tuigjes om dus dat kon niet ho blijven staan meisjes.
Nou je kunt ze daar verschonen en er werd naar een hoek gewezen waar een baby verschoon tafel stond we liepen er heen en we werden weer verschoond toen we klaar waren legde we 50 cent neer voor de toiletjuffrouw en we liepen weg.
In deel 4 komt er meer……..
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
luiergek1 de twee zusjes T 3
DL_Michel Mijn zusjes luier M 4
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
Similar threads


















































Bovenaan