de Tweeling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 1,4%
  • 7

    Stemmen: 3 4,3%
  • 8

    Stemmen: 7 10,0%
  • 9

    Stemmen: 12 17,1%
  • 10

    Stemmen: 46 65,7%

  • Totaal stemmers
    70

LV

Toplid
<b>DE TWEELING</b>
door: LV

Dit verhaal is verplaatst naar de PDF bijlage. Ik hoop dat jullie allemaal PDF bestanden kunnen lezen... :D

Op dit forum mag je elkaar niet uitschelden, want dan worden die scheldwoorden automatisch verwijderd. In mijn verhalen zijn mensen wel vaak boos op elkaar en dus moet ik mijn verhalen dus op een andere manier plaatsen. Ik hoop dat dit werkt. Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

De komende weken zal ik alle acht delen van dit verhaal (91 hoofdstukken + epiloog) plaatsen. Ik heb wat kleine aanpassingen gedaan aan de eerste hoofdstukken, maar grotendeels is het gelijk gebleven sinds ik het verhaal voor het eerst plaatste. Maar nu dus ook met de scheldwoorden zoals ik die bedoeld had. ;)

Veel leesplezier!

LV
 

Bijlagen

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
he,

ehm.. ik kan het verkeerd gelezen hebben hoor maar, wie waren er nou tweeling? peter en sandra of peter en claudia?
Sorry voor het ongemak..

groetjes, Jhonny
 

LV

Toplid
Tuurlijk komt er snel een vervolg! Ik heb al meer dan dertig hoofdstukken geschreven, dus jullie hebben nog wat tegoed. Maar ik wil de spanning een beetje opbouwen.

Maar laat ik eerst nog even zeggen waar het verhaal over gaat. Het gaat over de tweeling Peter en Claudia, die gaan logeren bij een tante en een nicht (Sandra) in Amerika (niet echt origineel, sorry ). Peter (14) is een bedplasser, Sandra (19) is een gemene trut en de dochter van de buurvrouw (10) is geestelijk gehandicapt (beetje toevallig, maar ach...). Dus: genoeg leuke attributen voorhanden en daarbij ook natte bedden, vernedering, billenkoek, luierverschoningen, enz...

Ik bouw mijn verhalen altijd langzaam op, dus wees geduldig. Ik heb veel plezier bij het schrijven, en ik hoop dat jullie minstens zoveel plezier hebben met lezen.

Ik ben erg nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden, dus laat maar horen.
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Ik moet zeggen je bent echt erg goed bezig hoor:D!

ik wacht met smart op een 3e deel:D
ga zo dooor;)

groetjes Jhonny
 

klein

Toplid
Wat verhaal zou mij niet gebeuren.
Maar je schrijft goed heb ook wel eens verhalen geschreven maar maak te veel schrijf fouten :'(

kleine
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
en zoals altijd weer een prachtig stuk:D
het is bijna een marteling om telkens te moeten wachten op het volgende stuk:D
ga zo door:D

groetjes, Jhonny
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
he,

Het zijn prachtige verhalen maar waarom zo ongelofelijk kort??:DXD
Het is gewoon marteling om telkens aan een klein draadje te blijven hangen:D
maar toch ga zo door!:D

groetjes, Jhonny
 

diaper ed

Gewaardeerd Lid
jhonny11 zei:
he,

Het zijn prachtige verhalen maar waarom zo ongelofelijk kort??:DXD
Het is gewoon marteling om telkens aan een klein draadje te blijven hangen:D
maar toch ga zo door!:D

groetjes, Jhonny
me to :'(
!1
 

LV

Toplid
Tja, sorry dat dit hoofdstuk zo kort is.

Het volgende hoofdstuk is langer, dat beloof ik. Peter neemt wraak of zijn nicht, maar... daar krijgt hij heel snel spijt van.
 

LV

Toplid
Nou vooruit...

Alhoewel ik niet erg in de stemming ben door wat er nu met de verhalenwebsite (mijn oude website) gebeurt.
 
Bovenaan