de Tweeling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 1,4%
  • 7

    Stemmen: 3 4,3%
  • 8

    Stemmen: 7 10,0%
  • 9

    Stemmen: 12 17,1%
  • 10

    Stemmen: 46 65,7%

  • Totaal stemmers
    70

LV

Toplid
Het aller-aller-aller-allerlaatste deel, of... nee... toch niet.

Hierna komt alleen nog de/het (?!?) epiloog.

Veel leesplezier!

LV
 

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
Hoppa! Ik zie dat er ineens 3 delen bij zijn gekomen ;D

Nu ben ik weer helemaal vrolijk ;D

Goed bezig, LV! !1
 

LV

Toplid
:(

Ik heb het allerlaatste hoofdstuk van De Tweeling geplaatst: de epiloog. Weer een deel van mijn leven afgesloten. Snik.

LV
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Een topverhaal, heb ervan genoten. :)
Je toewijding aan je verhalen is een echte inspiratie. Zijn er, wat dat betreft, misschien nog hoofdstukken van 'Student in luiers' die nog niet gepost zijn? (Eén van jouw verhalen, toch?) Dat vind ik ook al zo'n goed verhaal. :D
 

LV

Toplid
Dank,

Ik zal nog eens kijken of ik nog wat hoofdstukken van student in luiers heb liggen.
Dat is een verhaal van flink wat jaren geleden. Dat zal in ieder geval nooit afgerond worden...

LV
 

Paddy

Superlid
Erg goed verhaal, je wordt helemaal mee genomen met de persoon.
Jammer dat het afgelopen is, maar heb het met veel plezier gelezen.
 

Luier14

Gewaardeerd Lid
Net het eerste deel gelezen, wat lang 37 pagina's, en dan te bedenken dat je er nog 10 heb geschreven.maar wat een goed verhaal, echt een goede opbouw.en met die spanning lees je ook lekker snel door. TOP
 

sportlife

Nieuw lid
Ik kan bestand nummero 8 niet open omdat die zegt dat het geen .pdf is ligt dit aan mij?

Groetjes and stay wet
 

Paddy

Superlid
sportlife zei:
Ik kan bestand nummero 8 niet open omdat die zegt dat het geen .pdf is ligt dit aan mij?

Groetjes and stay wet
Op mijn telefoon herkend hij hem gewoon als pdf. Rechter muis en opslaan als geprobeerd?
 

sportlife

Nieuw lid
Ik zit ook op mijn telefoon 1 tot en met 9 doet die gewoon behalven 8. Anders lees ik wel om mij pc als ik de einige ben.

Badankt :)
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ondanks dat dit een beetje een late reactie is wil ik toch nog even benadrukken dat dit het best geschreven verhaal is in de geschiedenis van deze website en eerdere luierverhalen websites.
Dit kun je serieus laten drukken en uitgeven binnen de community denk ik.
Zou graag de eerste druk kopen.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gelezen namelijk
 

Daltons

Toplid
wat een fantastisch verhaal. Ik weet niet of je nog steeds andere verhalen schrijft, maar misschien is het een leuk idee om een net zoals het laatste stuk een X jaren vooruit te skippen om te zien hoe hij is opgegroeid en wat er van beide is geworden
 
  • Like
Waarderingen: LV

YoloE

Superlid
Persoonlijk wil ik dit boek nog even onder de aandacht brengen.
Ik denk dat dit verhaal het waard is om uit te brengen en te vertalen naar het Engels en op de internationale markt te verkopen.
Dit verhaal is echt een aanrader voor iedereen die van luierverschoningen, vernederingen en het gevoel van klein zijn houdt en ooit tiener is geweest.
Door een reactie te plaatsen hoop ik dat er weer wat mensen dit verhaal gaan lezen.
Als ik zie hoe weinig mensen dit uiteindelijk gelezen hebben vindt ik dat enorm zonde.
 
Bovenaan