de Tweeling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 1,4%
  • 7

    Stemmen: 3 4,3%
  • 8

    Stemmen: 7 10,0%
  • 9

    Stemmen: 12 17,1%
  • 10

    Stemmen: 46 65,7%

  • Totaal stemmers
    70

Alex89

Nieuw lid
Nou ik zal vanavond het hele verhaal maar eens vanaf het begin opnieuw lezen om er weer helemaal in te komen.

@LV
Bedankt voor de extra moeite die je er voor hebt gedaan, met het verhaal omzetten in pdf en alsnog op het forum plaats. Wat het minder posten betreft, gewoon twee keer in de week het topic een bump geven ;), dan weet je zeker dat het verhaal continu de aandacht heeft.
 

LV

Toplid
Ik geloof dat het me wel bevalt zo, dat PDF gebeuren. De download statistieken geven ook een iets beeld hoevaak het gelezen wordt, dan de pagina hits van het topic. En je kunt zien hoeveel mensen er na elk deel afvallen. :-X

Misschien dat ik nog wel wat meer verhaaltjes als PDF ga plaatsen. Ik denk dat ik nog wel wat voorraad heb... :)
 

baby_boydaan

Nieuw lid
Een leuk verhaal tot nu toe.
in het begin vond ik het iets te soft en dat Sandra een directe nicht van Peter was vond ik het iets teveel incest. maar, zodra je verder leest word het steeds interessanter en het concept dat Peter zowel fysiek als mentaal meer een kleutertje begint te worden vind ik mooi bedacht en goed weergegeven.
Ga zo door ;)
Ik ben echt benieuwd naar de andere delen
 

Alex89

Nieuw lid
Ik ben weer helemaal bij, in één woord GEWELDIG !1. Ik hoop dat de volgende hoofdstukken snel volgen, kan bijna niet wachten ;D.
 

LV

Toplid
Ik had grote delen van het verhaal zelf eigenlijk nooit teruggelezen, dus ik moet er hier en daar nog wel wat spelfouten uithalen, enzo.

Ik denk dat ik morgenavond weer een deel zal plaatsen...
 

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Prachtig verhaal, vanaf deel4 word het volgens mij nog veel beterder! !1
 

LV

Toplid
Ja, deel 5 alweer van mijn verhaal. Ik hoop dat jullie het leuk (blijven) vinden.

Laten jullie even weten wat je ervan vindt?

Veel leesplezier,

LV
 

werni

Gewaardeerd Lid
Arme Peter Dat ziet er niet goed uit. Ben benieuwd wat hem nu weer te wachten staat.
Blijft een boeiend verhaal

Werni
 

LV

Toplid
Ja, deel 6 staat nu online op de bekende plek.

Veel leesplezier... en niet teveel medelijden hebben met Peter, hoor. Het is maar een verhaal. :D

Nog twee delen te gaan!

LV
 

LV

Toplid
Voor de druilerige dag... een nieuw deel van "de tweeling".

Hierna nog 1 deel, alhoewel... ik heb van het allerlaatste hoofdstuk toch maar een apart deel gemaakt. In dit epiloog springen we anderhalf jaar vooruit...

Laat maar horen of jullie het nog steeds leuk vinden, of dat jullie die tweeling nu wel een beetje zat zijn... ;)

LV
 

thomas

Nieuw lid
Mijn complimenten voor dit hele mooie verhaal.
Ik zou willen dat ik dit eens voor een paar dagen mee kon maken.
Goede verhaallijn en mooi geschreven.
Precies zoals mijn fantasie.

Thomas
 
Bovenaan