///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6

  • Onderwerp starter TeenerB@by
  • Startdatum
T

TeenerB@by

Guest
De vakantie Deel 1

Voor de mensen die dit verhaal willen downloaden hier is het: https://www.dropbox.com/s/rxxuzst05pczn5m/De%20vakantie.docx

PERSONEN ZIJN VERZONNEN.

Hallo ik zal mij eerst maar is netjes voorstellen ik ben Anna een jong vrolijk meisje en ik ben 16 jaar ik ben eigenlijk sinds kort Teenerbayby, nu zullen jullie je natuurlijk afvragen hoe is dit meisje teenerbaby geworden dat is vrij simpel en dat ga ik jullie vertellen in dit verhaal.

Het begon allemaal op een hete zomerdag, mijn moeder kwam naar mij toe om te vertellen dat we over 2 dagen op vakantie gingen naar Portugal, ik zei huh 2 dagen daar wist ik niks vanaf nee zij me moeder het was ook een verassing je vader en ik hadden het stiekem geboekt we gaan 2 weken naar een villa park in Portugal, lekker aan de portugese kust vlakbij het strand en de boulevard, ik zei nou dat klinkt super tof ik kan niet wachten...

2 DAGEN LATER...

We vertrokken met het vliegtuig om 2 uur s'middags vanaf Schiphol airport naar Portugal om te landen op Faro airport de vliegreis zou zo'n 2 en een half uur duren ik kon echt niet wachten totdat we er waren, eindelijk na 2 en een half uur gezeten te hebben eindelijk geland we stapten uit het vliegtuig en liepen naar de bagageband om onze bagage op te halen, gelukkig waren alle koffers er snel we gingen naar de auto verhuur service om onze auto op te halen en reden nadat we de auto hadden zo'n 16,5 Km naar onze bestemming toe, toen we daar aangekomen waren parkeerde we de auto en liepen we een hoge lange trap op maar wouw het uitzicht als je boven was prachtig...

Mijn ouders gingen alvast de sleutel halen en de koffers uitpakken etc... Me moeder zij ga jij maar een beetje rondkijken wezien elkaar zo wel weer hier, ik zij oke dat is goed en ik ging een stukje lopen over het park heen, ik liep een meisje tegemoet die heel toevallig ook nederlands was en ze sprak me aan (Are you Dutch?) ja zij ik, okee dat is mooi zij zem hallo ik ben Jessica hoe heet jij? Ik ben Anna okee zij Jessica ben je hier net vroeg ze? Ja zei ik we zijn echt net aangekomen okee zei jessica wij zijn hier al een week we blijven totaal 3 weken okee ik 2 weken zei ik, ow dat is leuk komt dus goed uit, ja zei ik blij, Jessica vroeg of ik mee wilde naar haar villa ik zei oke wat wil je gaan doen dan? Ik wil je iets laten zien, Okee zei ik en we liepen naar haar villa toe...

Wat zal dat iets zijn? Dat hoor je in Deel 2

Haha Ik sluit hem hier af volgende deel schrijf ik morgen.
 
T

TeenerB@by

Guest
Re: ///De vakantie Deel 2.\\\ (DL,TB,AB,16+)

De vakantie Deel 2.

Ik liep met Jessica mee naar haar villa achter op het park en we gingen haar villa naar binnen, ik vroeg zijn je ouders er niet? Jessica zei nee die zijn even op een uitstapje die zijn er over een uurtje of 5/6 pas weer, oke wat wilde je me laten zien?

Nou zei Jessica ik heb iets voor je wat je misschien ook wel leuk vind, okee zei ik verbaasd wat is dat dan? Jessica zei wacht hier ik ga het even pakken, na een paar seconden kwam Jesssica terug met 2 Luiers in haar hand, ik vroeg huh wat moet je daar mee? Jessica zei geen vragen stellen ga maar even op de bank liggen dan zal ik het je uitleggen ik deed wat Jessica zei en ging op de bank liggen, Jessica vertelde mij dat ze een Fetish had en dat ze het leuk vond om weer klein te zijn en daarbij luiers te dragen, ik vond het allemaal maar een beetje een vreemd verhaal en vroeg waarom is dat dan iets leuks voor mij?

Jessica zei nou ik hoopte dat je met mij samen een Luier aan zou willen doen dan kunnen we samen luieren, Ik zei geen denken aan dat ga ik echt niet doen Jessica liep naar de deur en draaide die op slot en stopte de sleutel goed weg, ze liep naar een aparte kamer en vroeg mij om mee te komen ik liep achter Jessica aan en we kwamen uit in de slaapkamer van Jessica, Jessica zei ga maar liggen op het bed ik ging liggen en jessica pakte 4 touwen uit de kast Huh zei ik wat ga je daar mee doen? Jessica zei blijf rustig liggen en zeg niks en ga ook niet schreewen anders zijn de gevolgen niet te overzien begrijp je me? Ik zei ja een beetje verbaasd, Jessica bond de vier touwen aan mijn armen en benen vast zodat ze uit elkaar lagen en daarna aan het bed vast ik kon geen kant meer op, Jessica schoof mijn broek omlaag en daarna mijn onderbroek ook ze pakte de luier en vouwde die uit, zo zei ze til je Kontje maar even op ik deed wat Jessica zei en ze schoof de luier onder mij ze parte wat babypoeder en smeerde dat uit daarna vouwde ze de luier dicht en plakte te plakers ook stevig dicht, zo zei Jesssica vanaf nu ben je mijn kleine Anna en luister je naar wat ik je opdraag snap je dat Anna? Ja zei ik. Ja wat? Je noemt me vanaf nu Mamma Jessica Begrepen Anna? Ja mamma Jesscia okee ze stopte een speen in mijn mond en zei tegen me je blijft hier zo liggen totdat je je Luier vies hebt gemaakt dan pas maak ik je los en mag je weer terug naar je eigen villa maar ik wil je hier elke dag zien voor je dagelijkse Punishment anders vertel ik tegen je ouders dat je stiekem luiers draagt begrepen Anna? Ik knikte ja en Jessica liep weg...
 

flapje

Beginneling
Re: ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1,2

Weer een leuk stukje hoor maar, zou je het niet wat uitgebreider schrijven, als je het allemaal zo vluchtig laat lopen moet je meer nieuwe dingen bedenken steeds he, misschien was het wat beter om er nadruk op te leggen dat anna het niet wou maar dat ze gedwongen werd met geweld, niet dat ze elkaar met messen aanvallen, maar meer iets als chantage of whatever..

tis jou verhaal maar dit zijn alvast wat tips ;)
 
T

TeenerB@by

Guest
Re: ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1,2

flapje zei:
Weer een leuk stukje hoor maar, zou je het niet wat uitgebreider schrijven, als je het allemaal zo vluchtig laat lopen moet je meer nieuwe dingen bedenken steeds he, misschien was het wat beter om er nadruk op te leggen dat anna het niet wou maar dat ze gedwongen werd met geweld, niet dat ze elkaar met messen aanvallen, maar meer iets als chantage of whatever..

tis jou verhaal maar dit zijn alvast wat tips ;)
Dankje ikga zeker wat met de tips doen
 
T

TeenerB@by

Guest
Re: ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1,2,3

De Vakantie Deel 3.

Sorry een beetje kort morgen schrijf ik Deel 4 dat hoofdstuk word langer.

Ik lag daar nu al zo'n half uur de tijd Kroop voorbij op een gegeven moment kwam Jessica de kamer binnen lopen en zij Je moeder had gebeld ik heb maar even gezegd dat je bij een nieuwe vriendin zat dat vond ze goed je mocht hier zelfs blijven eten Ik mompelde maar iets want kon niet echt praten met die speen in mijn mond, Jessica nam de speen uit mijn mond en vroeg en Kleine Anna heb je je luiertje al vies gemaakt? Ik zei nee ik moet wel plassen maar dat ga ik echt niet in die luier doen, onee zei Jessica ze liep naar haar kast toe en pakte een doosje en nam er een pil uit, ze zei streng Mond open ik deed mijn mond niet open dus Jessica kneep mijn neus dicht en dan weet je dan gaat vanzelf alles open dus ook mijn mond ze stak de pil er in en zei Doorslikken NU!
Ik slikte de pil door en vroeg wat het was, Jessica antwoorde een Plaspil nu ga je zeker plassen als je over 30 minuten nog niet je luier hebt vies gemaakt heb je een heel groot probleem begrijp je me? Ja Mamma Jessica antwoorde ik braaf ik begrijp je mooi antwoorde Jessica en ze stak de speen in mijn mond en liep weg...
Ik kreeg na 5 minuten echt heel erg de aandrang om te plassen en liet het allemaal lopen Gatver wat voelde dat vies en warm aan, ik begon te huilen en Jessica kwam de kamer in gelopen ahhh wat is er Anna? ik heb het gedaan me luier is helemaal vies zei ik, Goedzo zei Jessica en ze kwam bij me zitten om me te troosten opeens zei Jessica ik laat je nog wel even lekker zo liggen een uurtje en ze liep weg...
 
T

TeenerB@by

Guest
Re: ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1,2,3,4

De vakantie Deel 4.

Waarom Gaat de tijd zo traag Pfff, ik lag daar nog maar net een half uurtje En ik voel me echt vies Ik probeerde te touwen wat losser te maken met wat trekken en schuiven maar dat lukte niet maar toch doorgaan met proberen totdat Jessica binnen kwam en vroeg wat ben jij aan het doen? dit is niet de bedoeling he Anna, Je moet je mond houden schreeuwde ik maak me los Haha Jessica Lachte en liep naar haar kast en pakte een Ballgag en drukte die in mijn mond en maakte die vast achter mijn hoofd zo en nu stil blijven over een half uurtje mag je een nieuwe luier aan ze lachte nog even en ze liep weg.

Ik bleef daar dan maar liggen veel meer kon ik toch niet :(

Half uur later...

Jessica kwam de kamer rustig binnen gelopen en liep naar mij toe en zij als jij stil kan zijn haal ik die ballgag uit je mond begrepen?
Ik Knikte ja en Jessica maakte de Ballgag los, zo laat ik je luier dan maar verschonen he ze liep naar de kast toe en pakte een nieuwe luier + inlegger een plastic broekje+slotje en wat babydoekjes en legde die naast bij op het bed ze maakte de luier los en pakte een babydoekje om mij schoon te maken daarna trok ze de vieze luier onder mij weg en zei ik pak even wat speciaals voor je en ze liep de kamer uit na een minuutje kwam ze terug met een raar ding in haar hand en een flesje zo zei Jessica weet je wat dit is?
Nee dat weet ik niet Haha lachte ze dit noemen ze een Butplug en dat gaat zo regelrecht jou kontje in en als je moet poepen haal ik hem er pas weer uit Jessica opende het flesje wat dus glijmiddel was en smeerde dat op de Butplug en duwde die voorzichtig mijn kontje in en pakte de nieuwe luier oeps zij ze de poeder vergeten en ze pakte de babypoeder uit de kast en poederde mij flink in daarna schoof ze de luier onder mij met de inlegger er boven op en plakte de luier stevig dicht Okee zei Jessica nu moet je stil blijven liggen dan maak ik je benen los ik zei ja mamma Jessica en ze maakte mijn benen los en trok de plastic broek over mijn luier heen en sloot die af met een slotje, zo zei Jessica nu kun je niet meer bij je luier komen totdat ik daar toestemming voor geef ze begon mijn handen nu ook los te maken en ze zei sta op en ik kreeg een roze pyjama met voetjes aan en handboeien om mijn handen zo zei ze dan gaan we nu wat eten en we liepen naar de keuken toe...
 
T

TeenerB@by

Guest
Re: ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 5

De Vakantie Deel 5

Ik moest in de Keuken op een stoel gaan zitten en Jessica liep naar de koelkast toe en pakte daar een potje babyvoer uit en zette dat voor mij op tafel, ze liep nog even terug om een lepel te pakken en ging naast mij zitten zo Anna etenstijd Ik antwoorde ik heb geen honger! o nee zij Jessica jij hebt wel honger en ze draaide het potje open en stak de lepel erin Ze duwde de lepel tegen mijn mond aan en uit eindelijk werkte ik toch maar mee veel keuze had ik toch niet, Bluhhh wat was dat smerig zeg Lekker he vroeg Jessica? Ik zei NEE! Haha Jessica lachte en voerde me door na 10 minuutjes had ik het potje leeg en vertelde Jessica mij dat ik een middag dutje moest gaan doen dus we liepen met ze 2en terug naar de slaapkamer en ik moest gaan liggen op bed, Jessica zei tegen mij dat als ik rustig ging slapen de handboeien af mochten ik zei ja ik zal rustig gaan slaapen Mamma Jessica en ze maakte de handboeien los, Jessica liep de kamer uit en ik viel na 10 minuten in een diepe slaap...

Opstaan Hoorde ik ik keek op de klok die op de wand hing en zag dat het al laat was zo zei Jessica ik had je ouders toennet even gebeld en je mag hier blijven slapen gezzelig he? ik mompelde maar wat en Jessica zei vrolijk we liggen dan wel samen in dit bed dat vind je niet erg toch? waarop ik maar antwoorde nee hoor, ooke mooizo ik zei tegen Jessica dat ik nodig moest poepen ahaa zei Jessica ja dat gaat moeilijk he met zo'n butplug in je kontje zal ik hem er dan maar even uithalen zodat jij even lekker kunt poepen? ja zei ik en Jessica maakte het plastic broekje en de luier los en haalde de butplug eruit ze deed de luier en de plasticbroek weer vast en ik kon poepen ik moest ook gelijk echt heel nodig en gooide alles eruit gatver wat is dat vies zeg... Jessica zei zo zal ik je dan maar gelijk verschonen? Ik antwoorde ja graag mamma en ze haalde me luier en plastic broekje los ze pakte wat babydoekjes en ik werd van top tot teen schoongemaakt Jessica trok de vieze luier onder mij weg en ik kreeg een nieuwe dikkere luier aan en natuurlijk het plastic broekje met het slotje ook weer zo Slaapjes tijd zei Jessica en ze trok mij een pyjama met voetjes aan zelf kleede zij zich ook uit tot haar BH en haar slipje en kwam naast mij liggen Weltrusten Anna Weltruste Mamma zei ik en zo vielen we in slaap...

Word vervolgd...
 
T

TeenerB@by

Guest
De Vakantie Deel 6. (laatste deel)

Het afscheid

Anna Wakker worden hoorde ik naast mij ik zag Jessica als naast mij staan en ik vroeg slaperig zijn je ouders al thuis ja toennet even maar die gingen weg naar vrienden een paar parken verderop dus daar hebben we geen last van. Is je luier vies Anna? Nee zij ik Jessica trok de dekens van mij af en voelde even aan mijn luier Goedzo Anna dan mag je nu naar je eigen villa toe Met luier aan vroeg ik? Ja waarom niet zei Jessica nou daar komen mijn ouders toch achter nee hoor die zijn boodschappen doen smste ze je 2 minuten geleden okee nou dan ga ik maar ja jammer zij Jessica maar ik wil je hier wel de komende twee weken zien he dat weet je Ja Mamma zei ik en ik kleede me aan en liep naar de deur toe Jessica gaf me een zoen op mijn wang en ik liep langzaam terug naar mijn eigen villa...

Zo ik hoop dat jullie van mijn verhaal genoten hebben ik ben nu een echte luierliefhebber en dat alleen maar door die twee weken vakantie ik ga nu een schone luier aan doen en slapen weltrusten...

Kusjes Anna
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Similar threads


















































Bovenaan