De vakantie

DatDiaperDoh_

Gewaardeerd Lid
"Tom ?", zijn je koffers al klaar, Riep mijn moeder van onder aan de trap, "Ja mam die zijn al klaar en ze liggen al in de auto".'dit moest het begin van een geweldige vakantie worden dacht hij, ze zouden tien dagen naar Italië vertrekken en daar logeren aan het Gardameer . Ik kwam beneden aan met mijn gsm in mijn hand tot mijn moeder riep :" Tom verdomme doe die gsm nu eens weg we vertrekken bijna sebiet in de auto kan je er nog de hele tijd op spelen!", ik stopte snel en stopte hem weg. "ben je al naar het toilet geweest?" Vroeg mijn moeder en ik antwoorde "ja mama,ik ben geen klein kind meer hoor." Samen met mijn zus stapten we in de auto naar Italië.

"We hebben een lange reis voor de boeg", zei papa,"ga maar even slapen dan gaat alles sneller vooruit", en we gehoorzaamde volledig. Toen ik weer wakker werd speelde ik en mijn zus nog even het spelletje 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' en toen was het al tijd voor onze eerste tankbeurt
. We stopten bij een Esso en direct vroeg onze moeder "wie moet er naar het toilet, ga nu want we stoppen niet meer." Ik voelde geen drang om naar het toilet te gaan en bleef dus lekker in de auto zitten terwijl mijn zusje en mijn mama naar het toilet gingen. We kochten nog snel een pizza om in de auto op te eten en vertrokken. Eenmaal in de auto at ik mijn pizza op en dronk wat maar door die pizza te eten had ik meer dorst en dronk wel de hele liter fles leeg. 100 km verder voelde ik de lichte drang om te plassen maar ik negerde hem compleet en ik besloot dan maar op te gaan slapen. Eenmaal toen in wakker werd was de drang om te plassen wel groot maar ik negeerde hem weer want ik was namelijk een spel op mijn gsm aan het spelen. Ik en mijn zus speelden nog wat maar ik begon steeds meer en meer zenuwachtiger te worden,ik kon niet meer ophouden en ik vraag aan mijn papa :" kunnen we please stoppen ik moet heel hard naar het toilet" waarop mijn vader cru antwoorde "neen".
Daar zit ik hier met een volle blaas en geen toilet. En er nog bovenop begon mijn zus expres verhalen te vertellen over watervallen en pssssss geluidjes te maken. Ik dacht bij mezelf " ik ga nog maar wat slapen dan gaat het vanzelf over.", ik viel snel in slaap. En ja hoor toen ik wakker werd was de druk over maar niet op de manier die ik had gewild ! Ik had in mijn broek geplast ! Mijn moeder voelde dat er iets was en draaide zich om naar mij:"Tom wat heb je nu gedaan in je broek plassen, dat is voor baby's maar niet voor grote jongens",ik antwoorde "sorry mam, het is een ongelukje" mama overlegde snel met papa en zei " bij ongelukjes horen soms maatregelen Tom , deze autorit ga je luiers dragen en als je nog een ongelukje hebt ga je ze dragen voor de hele vakantie"
ik begon te snikken maar mijn ouders negeerde me compleet, ze meende het dus echt.

Even later stopten we bij een supermarkt aan de autosnelweg. Mijn moeder stapte uit en nam me mee naar binnen ze pakte een mandje en liet mij dat dragen. We liepen direct af op de verzorgingsproducten en de luiers. Ik begon weer te snikken en mijn moeder zei " stop met snikken en aanvaard je straf ,of wil je nog meer?" Ze pakte een pak tena luiers maat s, talkpoeder, verschoningsdoekjes en zinkzalf. We gingen afrekenen en de kassierster zei "ongelukje gehad ?" Tegen mij en ik keek haar boos aan. Mijn moeder liet mij het pak luiers dragen terwijl zij de rest droeg. Eenmaal bij de auto aangekomen moest ik een luier aan en mijn moeder zei: ga maar liggen op die picknick tafel daar kan ik je luier goed aandoen. ...
Word vervolgt
 
Mooi begin helaas komt er nooit meer een vervolg de schrijver isnu namelijk al vanaf 2017 niet meer op het vorm geweest
 
Mooi begin helaas komt er nooit meer een vervolg de schrijver isnu namelijk al vanaf 2017 niet meer op het vorm geweest
tja misschien kunnen we het zelf afschriven….

“Tom smeekte zijn moeder om genade “ nee mam, niet waar iedereen het kan zien.” Zijn moeder fronsde en dacht even na “ goed we gaan nu naar het invalidentoilet waar ik je zal verschonen maar als dit probleem heel de vakantie blijft dan mag wat mij betreft heel de wereld weten dat jij nog luiers nodig hebt.”

De toilet was bezet en zijn moeder stond met een luier en het babypoeder in de hand met een norse blik naar tom te staren. Steeds liepen er mensen voorbij en steeds had Tom het idee aangestaard te worden. Na vijf minuten kwam er een moeder met haar baby uit de verschoonru8mte. Ze zag Tom en zijn moeder staan en moest lachen “zo, dat is een grote baby” Tom zette het bijna op een huilen.”

ik ben benieuwd hoe Tom zijn vakantie verder gaat…
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
R Dingen die ik kan doen in/op vakantie Pub 6
Similar threads


















































Bovenaan