de Waarzegster

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 33,3%
  • 7

    Stemmen: 1 16,7%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    6
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Drynites Lover


Na op de kermis een waarzegger bezocht te hebben (dacht eerst je moet alles een keer gedaan hebben) kwam ik toch behoorlijk verslagen naar buiten. De kaarten liegen nooit zij hij nog. Een kaart van een persoon, een kaart van een soort van mutatie en een kaart met een regenwolk. Dat waren mijn kaarten, de laatste die ik pakte was een getal: de vier. Ik dacht gelukkig geen dertien, maar deze 4 had een heel andere betekenis als geluk. Op het moment realiseerde ik het me nog niet, maar die vier stond voor leeftijd waarnaar ik terug moest of ging.

Toen ik thuis kwam dacht ik wat een onzin: terug moest of ging naar vier jarige leeftijd. Echter werd die nacht al een ding verduidelijkt. Rond een uur of vier werd ik wakker en wat bleek: ik had in mijn bed geplast. Shit dacht ik op dertien jarige leeftijd een nat bed dat kan niet echt. Dus ik kneep in mijn arm om te kijken of het een boze droom was maar nee het was echt ik had op dertien jarige leeftijd in bed geplast. Ik ging snel maar mijn bed verschonen tot op een moment mijn moeder de kamer in kwam en mijn natte pyjama en bed zag. Ongelukje gehad, ja stotterde ik. Kan iedereen gebeuren kom snel droge kleding aan en maar door slapen.

Op school kon ik maar aan een ding denken die waarzegger. Hoe kan hij weten dat ik weer in bed zou plassen. Stond die persoon dan voor mij, die vier voor iets dat vierjarigen nog wel eens doen en die regenwolk voor het natte bed, ik weet het niet. 's Nachts viel ik maar moeilijk in slaap ik dacht van als het nu maar niet weer gebeurd. Toch viel ik in slaap maar dat was maar voor korte duur nog voor mijn ouders naar bed kwamen voelde ik dat het weer mis ging ik wilde nog snel naar de W.C maar het was te laat.

De volgende dag ging mijn moeder maar naar de super om een pak pampers maat 6 te kopen deze moest ik volgens de verkoopster nog wel passen. Dus ik die nacht een pamper aan gedaan en zag voor mijn hoofd weer die kaarten. Ik hoopte dat mijn pamper droog was als ik wakker werd, ik had wel de hele nacht door geslapen, maar toen ik wakker was voelde ik al aan mijn pamper dat hij nat was, hij voelde warmpjes aan.

Lange tijd liep ik met die pamers maat 6 om. Maar toen ik die avond naar de T.V keek zag ik een reclame-spot met echt iets voor mij, het waren de nieuwe Pampers Junior-dry, niet Baby-dry voor baby's maar junior-dry voor de grotere kinderen. Ze werden verkocht in 3 maten. Voor kinderen van 7jr tot 12jr ( nee te klein ik was in middels zeventien ). Kinderen van 12jr tot 16jr kan wel, maar de laatste was beter kinderen 16+jr.

De volgende dag ging ik naar de supermarkt en ging gelijk een pak kopen voor me. Wat raar al die mensen keken me aan van hij bedplassen. Toen ik gewone pampers kocht keken ze ook wel maar nu heel anders. Gelukkig had ik allen 's nachts maar een luier nodig en niet overdag op het werk.

Ook vele nachten volgde in die nieuwe Pampers Junior-dry en haast iedere dag was ik nat, maar deze pampers absorbeerde zeer goed. Op een avond waar lotgenoten elkaar ontmoeten vroeg iemand me een keer wat ik droeg, en ik vertelde wat ik droeg en hij vond dat super dat hij ze ook maar eens ging proberen. Ook hij was super tevreden over die Pampers Junior-dry.

Op een dag was de waarzegger weer op de kermis een beste vriend wilde er ook eens naartoe maar dat raadde ik heb sterk af. Wat die man verspelt komt uit ik heb het zelf meegemaakt. Sindsdien ga ik door het leven als een bedplasser en dat was exact wat hij vertelde in kaarten taal. Mijn beste vriend wist me ook te vertellen dat hij een bedplasser was, waarop ik vroeg wat hij gebruikte. Hij moest het doen met gewone ouderwetse katoenen luiers met een strikslip. Toen vertelde ik hem van die Pampers Junior-dry en ook hij klok heel opgelucht toen ik het vertelde. Samen gingen we naar de supermarkt om een pak te kopen voor ons beide hij een en ik een, en dit gaat nu alweer een maad of twee zo. Wij willen niets anders meer als Pampers Junior-dry.

Als je ooit een waarzegger gaat bezoeken let op deze kaarten
Een persoon = Jezelf
Een regenwolk = Heeft met natheid te maken
Een mutatie = Wat er met je gaat gebeuren
En getal = Een leeftijd waar in je veranderd

Persoon + Mutatie + Regenwolk + Getal rond kleuter / peuter leeftijd: Je gaat weer in bedplassen en misschien ook poepen. Maar Pampers Junior-dry bied de beste oplossing.
Pampers-Junior-dry in Rotterdam

Op zekere dag gaat het tweetal weer naar de winkel om hun Pamper voorraad aan te vullen, want door de vele nachtelijke ongelukjes raken de pampers redelijk snel op.

Ze stellen voor om een brief te sturen naar Pampers om te vragen om er meer in een pak te stoppen (i.p.v. 15 een stuk of 20-25). Ze schreven die brief en na een week was er al een reactie de aantallen worden aangepast. (Yes).

De eerste nacht na het goede nieuws konden ze niet in slaap komen ze dachten heel de tijd aan dat nieuwe aantal, ze voelde dat de pamper zich weer vulde alsof ze echt weer baby's waren, precies zoals de waarzegger had voorspelt. Langzaam maar zeker raakte hum Pamper voorraad op en gingen weer naar de winkel om ze te halen. Maar tot hun schrik was het Pamper Junior-dry schap leeg "tijdelijk uitverkocht" wat is dat voor onzin gisteren was er nog een heel schap vol, zeker meer kinderen die in bedplassen zeker. Maar ons tweetal moest toch wel die Pampers hebben anders ging het goed mis en in natte-bedden hadden ze geen zin en zeker niet op 16jarige leeftijd.

Ze besloten naar Rotterdam te gaan om de Pampers Junior-dry te kopen en om eens een ritje te maken met de hagelnieuwe Citatis-trams. Eenmaal opweg kwamen ze met de bus door de vreemste plaatsen waar ze werkelijk nog nooit waren geweest, maar desondanks kwamen ze toch aan in Rotterdam. Maar waar zullen ze nu onze Pamper junior-dry hebben, laten we eens richting het centrum gaan. Daar vertrokkenze met de hagelnieuwe Citadis over de Coolsingel bij halte Beurs stapte ze uit en gingen opzoek naar een drogist om te kijken of daar wel Pampers Junior-dry verkochten en ja hoor daar lagen ze 2 schappen met de twee maten 7 (kinderen van 11 t/m 14jaar) en 8 (kinderen van 15+jaar) Ze kochten gelijk een pak 14 Euro dat is veel goedkoper als bij ons en er zitten er meer in ook. Bij de kassa vroeg de verkoper of ze toevallig een zogenoemde Dl-er waren beide zijden ze nee hoezo, heeft u daar problemen mee vroeg een persoon achter hen. Nnnee stotterde de verkoper.

Ons tweetal voelde zich wel even beledigt, alleen omdat ze grotere luiers kochten en ze ouder waren als een gemiddelde luierdrager al uitgemaakt worden voor DL-er.

Ze moesten eens weten hoeveel mensen er in bedplassen (het zij gewoon het zij na bezoek aan waarzegger). Maar niet meer aandenken ons tweetal ging wat eten en daarna nog even de stad in. Na wat ronfgelopen te hebben kwamen ze een man tegen die een van hen wel heel bekend voorkwam; het was de waarzegger van de kermis die liep wat in het rond te staren. Snel weg voor hij ons ziet. Maar het was te laat ze waren al gezien met de pakken Pampers Junior-dry, de waarzegger keek ze even na en toen ze uit het zicht verdwenen pakte hij een papiertje en zette daar twee streepjes op.

Ons tweetal liep verder de stad in ineens werden ze aangesproken door een persoon van Pampers en die zag gelijk die pakken Pampers Junior-dry en vroeg aan hen of ze mee wilde werken aan een reclame om de Pampers Junior-dry te promoten. Dat wilde ze wel en de camera draaide gelijk op volle toeren. Na de opnames werden ze bedankt en kregen als beloning een leuk geld bedrag en een bon voor een gratis pak.

Weken later ging ons tweetal weer naar Rotterdam omdat daar de Pampers Junior-dry gewoon veel goedkoper waren en ze gingen naar de zelfde winkel en wie stond daar de waarzegger maar ze deden of ze hem niet zagen en liepen gewoon naar het Pamperschap voor hun pakken en liepen gewoon naar de kassa, de waarzegger was inmiddels naar buiten gegaan. Het tweetal gaf de bonnen aan de verkoper en gingen naar buiten. Eenmaal buiten kwamen ze ook weer die waarzegger tegen die ze uitnodige om naar zijn huis te gaan. Ook weer met zo'n hagelnieuwe Citadis reden ze naar Rotterdam zuid alwaar ze uitstapte in een doodgewone volksbuurt. Bij het huis van de waarzegger aan gekomen zij hij dat het veilig was en ze gewoon naar binnen konden gaat. Hij legde uit dat hij de ontwerper was van de Pampers Junior-dry omdat zijn zoontjes 14 en 17 jaar beide nog alles in hun broek / luier deden 's nachts en hij vond de dat Luiers voor oudere kinder gewoon maar in de winkel moesten komen ipv via de docter en apotheek.

Zo is hij begonnen met het ontwerp van de Pampers Junior-dry. Maar hij moest zeker wten of het werkte, bij zijn zoons was dat al het gevas geen natte bedden meer, maar hij wilde zekerheid en testen op vreemde en zo ging hij een paar kermissen af en deed wat trucks en klaar was het een paar bedplaaser erbij, en ook daar werkte de Pampers Junior-dry goed op. Zijn idee werkte en was een gat in de markt. Hij boot aan om de bedplas truck ongedaan te maken, maar dat hoefde niet. Ons tweetal was immers zo gewent geraakt dat ze het eigenlijk best fijn vonden zo'n luier te dragen. De waarzegger ging hiermee akkoord en bracht de twee naar het station. Ons tweetal ging weer naar huis met de Pampers Juniordry.

Ons tweetal is inmiddels nog een keer gevraagd om een reclamespot te maken voor Pampers Junior-dry en hun slogan is "Bedplassen is niet erg en Pampers Junior-dry is DE oplossing..
 
N

natte-broek

Guest
DiaperFan zei:
geschreven door: Drynites Lover Shit dacht ik op dertien jarige leeftijd een nat bed dat kan niet echt......Gelukkig had ik allen 's nachts maar een luier nodig en niet overdag op het werk.
/quote]

Oeps...foutje? 8)
 

anoniemaccount

Gewaardeerd Lid
Tja, verwarrend al die age-play games, soms weet je echt niet meer hoe oud je bent!

Ik blijf gewoon m'n echte leeftijd ;)
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Grappig verhaal! Een paar jaar geleden zijn we met een paar jongens op de kermis ook eens bij een waarzegster geweest. Gelukkig bleek ze niet erg helderziende. Ze zei er tenminste niets van dat ik nog in bed plaste, wat ik toen nog elke nacht deed. Ook niet of het op zou houden of zo. Wel voorspelde ze me dat ik 86 zou worden! Nou, daar ga ik dan maar van uit... ;D
 
Bovenaan