De Wegloper

Anon BillieJoe

Beginneling
VERZONEN


Het was de laatste week voor de vakantie,maar op school was er niet echt iets van te merken.
Er gebeurde overal gevechten,pesterijen en het kwam zover dat pestkopen dreigen tegen meisjes zodat ze in hun broek zouden plassen.
Ik was erbij op dat moment...

Amber wederom de snelste van de klas zei de leerkracht met een lach op haar gezicht.
Zozo Amber,zei Lukas aka Mister fantastic,probeer jij hier met mijn eer te strijken?
nee,kan ik er aan doen dat ik gewoon sneller ben dan jij antwoorde Amber.laat me gewoon met rust.
Amber stond een beetje zenuwachtig haar blaas tegen te houden en stapte rustig naar de wc.
maar Lukas was haar voor en blokeerde de ingang.laat me erlangs klootzak! zei Amber.
Nene ik laat je er niet door totdat je een race doet tegen mij antwoorde Lukas.en als je sneller bent dan mij mag je naar de wc.
Amber en Lukas stonden beiden klaar toen ik het startsein gaf omdat ze me dat gevraagd hadden.(ik was Ambers beste vriend maar ze wisten dat ik haar niet zou bevooroordelen)
start!
de 2 liepen zo snel als ze kunnen,Amber word halverwege getackeld door Lukas.
ik liep naar haar toe aleen maar om te zien hoe ze in een hoopje nat zand zat te huilen.
de leerkracht was razend om te zien hoe onsportief dat was en zei tegen mij dat ik met haar naar de kleedkamers moest gaan.
eens aangekomen in de kleedkamer:
Ryder(dat is mijn naam die mijn vader mij(die naam hat hij eens gehoord in een game en hij vond hem wel cool)gaf nadat mijn moeder stierf na de bevaling)
ja?
kun je even helpen ik ben een beetje verlamd van de shock zei Amber.tuurlijk(ze wist dat ik haar naakt zou zien maar dat gaf niet want we hadden elkaar al eens naakt gezien op kamp)

dit was de laatste dag van school

na school moest ik alles even van me af laten komen.het ene moment plast ze in haar broek,het andere moment zie je ze naakt.
ik fietste met Amber naar haar huis op het industrieterein.ik moest toch die kant op want ik moest naar mijn grootmoeder.
ik keek even achter me om te zien of die pestkoppen ons volgden.
Amber had een beetje een nerveus gezicht.ik begreep meteen waarom.
ik zag een waterig spoor.had Amber net weer in haar broek geplast?
ik kon het niet zien want ze had een rok aan die over haar zadel hing.
ik deed alsof ik het niet gemerkt had en belde mijn grootmoeder dat ik liever naar huis ging omdat ik me niet goed voelde.

De volgende week was het vakantie en was mijn vader een hele week weg naar een Anime en gamingconventie in Amerika.
ik zag op de lokale tvzender dat Amber vermist was en dat er een zoekactie was gestart in en rond het industrieterein.
ik ging er meteen naartoe en hielp met zoeken en ging rond de middag weer naar huis.
maar ik had nooit verwacht dat ze daar op mijn stoep zou zitten.
Ryder,alsjebieft help me.kom toch binnen zei ik.
waarom ben je weggelopen?
wel dat ga ik je nu vertellen:
niemand weet dit maar ik plas nu al een tijdje in mijn broek en bed en mijn ouders begonnen dat beu te worden...
ze wouden dat ik luiers zou dragen en dat wil ik gewoon niet.dus heb ik wat pyjama's en kleren ingepakt en ben hierheen gekomen.

je vind het toch niet erg dat ik hier blijf? vroeg Amber met een stil stemetje
tuurlijk niet mijn vader is toch weg naar Amerika.
we keken samen nog wat tv en speelden een paar multiplayergames.
we gingen toen slapen op de luchtmatras.

De volgende ochtend...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
ik werd waker van een luid gegil en zag Amber naast me liggen.
meteen begon ze te huilen en ik begreep waarom.haar hele broek was kletsnat.
verdorie nu bevuil ik mezelf in het huis van mijn beste vriend zei Amber.
Amber ik heb een oplosing voor je probleem maar dat ga je niet leuk vinden.
nee,NEE ik ga geen luiers dragen antwoorde Amber.
we hebben helaas geen keuze,ik wil niet zo abrupt waker worden en jij wil niet nat waker worden+ik zal er ook een dragen zodat je je niet alleen voelt.
nu ja als jij het ook doet...maar gaan mensen ons niet herkennen? vroeg Amber
nee,ik ben de enige van de school die hier woont maak je geen zorgen.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
*
ik kon het niet geloven
mijn hoofd nog steeds gevuld met gedachten van 2 dagen geleden en ik moest weer al een raar moment verwerken.
maar ik had nooit gedacht dat mijn fantasie werkelijkheid zou worden.
Amber en ik samen luiers kopen...
*

Amber!bijna klaar in de badkamer? riep ik luidkeels
jaja ik kom eraan,ik kom eraan! riep ze terug
snel zocht ik het geld dat papa mij gegeven had om de week door te komen,denkend aan een plek om die luiers te verstopen...en Amber voor als mijn grootmoeder zou komen.
al snel kwam ze beneden gelopen.toen ze binnenkwam dacht ik even slowmotion te zien.
is er iets?vroeg Amber.nee,ik..eh zocht wat geld dat is alles antwoorde ik snel maar volgens mij had ze door dat er meer aan de hand was.
we vertrokken snel naar de winkel.
we hadden geen idee welke te kopen...tot een verkoopster ons aansprak.
excuseer maar ik zie dat jullie een probleempje hebben.
ja ik en mijn zus hier hebben sinds kort weer last van broek en bed plassen en we zochten naar een oplossing loog ik snel.
we hebben hier een pak dag en nachtluiers voor jongens en meisjes.hmmm...volgens mij zullen deze jullie wel passen zei de verkoopster.
bedankt en snel kochten we de luiers om naar huis te gaan.

eenmaal thuis aangekomen...
dus wie wil eerst?
 

Anon BillieJoe

Beginneling
blijkbaar had Amber toch meer moed dan ik.al had ik nooit gedacht dat ze mij ging vragen om hem om te doen.
zou het kunnen?nee Amber zou nooit verliefd zijn op mij.
het leek of ik het al duizenden keren gedaan had en haar luier was snel om.
net zoals zij hem snel bij mij aandeed.een minuut ofzo keken we elkaar aan,in aleen een t-shirt en een luier.
ik plofte me in de zetel om wat tv te kijken en opeens sprong Amber op me en schreeuwde:WORSTELEN!
het duurde niet lang of ik had gewonnen.maar tijdens ons gevecht konden we blijkbaar allebei ons niet inhouden.
bij Amber zag je het meer dan bij mij maar toch.
ik besloot om maar wat spaghetti te maken,maar misschien had ik er teveel peper in gedaan...

ok binnen een paar minuten is de spaghetti klaar en kunnen we lekker eten zei ij tegen Amber terwijl ze pikmin aan het spelen was op mijn vader's originele gamecube.
zo moeilijk en het lijkt op een kinderspel antwoorde Amber.

*
pfff ik moet naar de wc,maar ik ben nu zo goed bezig
nog even en dan kan ik nog een onderdeel voor het schip hebben.
verdorie,of ik bevuil mezelf en speel gewoon lekker verder of ga naar de wc en krijg het onderdeel niet.
*

is er iets Amber?het eten is trouwens klaar.
ok ik kom.

na gegeten te hebben,had ik niet echt problemen met de peper,maar ik zag dat Amber moeite begon te krijgen...
we speelden nog wat games en toen gebeurde het.
ik hoorde duidelijk het geluid van diarhee en plas.ik zag Amber's luier heel bruin worden.
ze liep naar me toe en begon in mijn armen te huilen.
ik moest ook eigenlijk wel naar de wc dus liet ik het gewoon lopen in de hoop dat ze haar minder zou schamen.
Amber deed haar luier af en de poep zat overal.
nadat ik haar wat had schoongeveegd gingen we samen in bad.
we speelde nog wat games en gingen toen slapen.
Ryder?slaap je al? vroeg Amber.nee waarom?antwoorde ik.
ik moet je iets vertellen,eigenlijk kan ik je het niet vertelen dus...
Amber kuste me op men mond...
daarna viel ze in slaap in mijn armen.

de volgende morgen werd ik waker van de deurbel.het was Ambers vader en hij wist dat Amber hier was.
na een kleine conversatie:
alsjeblieft pap?mag ik hier de rest van de week nog blijven?smeekte Amber bij haar vader.
ok goed dan,en aangezien dat je bij Ryder blijft mag je van mij wat langer blijven.
wat gaan we nu doen?vroeg Amber.we kunnen zwemmen in het zwembad maar dan moeten we wel zwemluiers halen.
nadat we zwemluiers hadden gingen we lekker zwemmen.
we gingen een uurtje slapen.
Amber had het geweldige idee om te gaan wandelen.
ik deed een wijde broek aan en Amber een t-shirt en een rok.
hand in hand wandelden we door het bos.
onderweg raakten onze luiers wel goed gevult.
 

Anon BillieJoe

Beginneling
tijdens het wandelen zag ik ineens een bekend gezicht.het was Lucas,de pestkop met zijn vrienden.
we sprongen snel de heuvel af in de hoop dat ze ons niet zagen.
zouden ze ons gezien hebben?fluisterde Amber met een bang stemmetje.
ik hoop van niet antwoordde ik,als we door het bos gaan zien ze ons niet.
vanzodra we ze niet meer konden horen,stapten we verder door het bos,niets vermoedend...

aaaaaaaah!
ik zag hoe Amber voor mijn ogen in het ravijn viel.ik dacht dat dat ravijn 50 meter naar het oosten lag.
met snelle reflexen kon ik haar nog net pakken voordat ze de ruïnes in het ravijn zou zien.
ik trok haar omhoog maar zag dat ze bewusteloos was van de klap.
ik had nog 2 luiers meegenomen voor het geval dat...ik verschoonde haar en liep zo snel ik kon met haar in mijn armen naar het dichtstbijzijnde medische centrum zo'n 200 meter verderop.
de dokter zij dat het een lichte hersenschudding was en dat ik haar goed moest verzorgen.een vriendelijke man die mijn situatie begreep,bracht me met Amber naar huis(die overigens nog steeds bewusteloos was).
ik legde haar in de zetel en deed mezelf en haar een schone luier om.
ze kwam rustig bij...
wat is er gebeurt?ik ben gevallen in dat ravijn,ik zou dood moeten zijn.zei Amber toen ze zich realiseerde dat ik haar had gered.
ze sprong in mijn armen en kuste me.ik dacht dat ik droomde,Amber,mijn vriendin.
het was al heel laat en we waren allebei erg moe.we deden een schone luier aan en omdat het zo warm was,besloten we aleen in on ondergoed te slapen.ik in alleen mijn luier en Amber in haar luier en bh.
ze zei slaapwel en gaf me een kus.
 
Bovenaan