De Wraak van de Baby-verzorgster

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Hoi allemaal,

bij deze alweer mijn vierde verhaal.
Ik denk dat jullie deze wel kunnen waarderen.
Hierbij de 1e drie delen. De volgende delen volgen ben ik bang pas volgende week, maar dit wilde ik julie niet onthouden. Ik denk dat jullie wel weten waar dit naartoe gaat, maar ik beloof genoeg verrassende wendingen.

De wraak van de babyverzorgster (DL AB JL ML WL OB NL PL GL)

Deel 1 – onverwacht op pad

Het was een mooie vrijdagavond en eigenlijk terrasweer, maar ik had geen zin om weg te gaan vanavond. Heel de week had ik me verheugd op dit weekend. Ik kreeg geen bezoek en had niet gepland om weg te gaan, dus: Luierweekend ! Ik kon van vrijdagavond tot maandagochtend onafgebroken luiers dragen.
Af en toe plan ik zo’n weekend bewust in, om aan mijn luiergevoelens toe te kunnen geven. Daarna kan ik weer makkelijk een paar weekenden afspraken maken, zonder dat ik de luiers mis.
Ik was na het werk direct naar huis gegaan, had me thuis direct uitgekleed en nu stond ik mezelf met een mooie, schone Tena Maxi om te bewonderen in de spiegel. Tijd om mezelf aan te kleden en de boodschappen voor het weekend te gaan halen. Ik had een ruimzittende spijkerbroek uitgekozen en een redelijk lang vallend shirt. Ik wilde namelijk iets nieuws uitproberen. Normaliter zorg ik altijd dat ik twee laagjes kleding aan heb als ik luiers ga dragen in het openbaar, bijvoorbeeld een hemd en een overhemd of poloshirt. Er is dan helemaal geen kans dat mijn luier te zien is door een opwaaiend, of opstropend shirt. Nu het zo warm was ging ik voor het eerst met alleen een shirt op mijn spijkerbroek. Ik werd redelijk opgewonden van het idee dat iemand per ongeluk de bovenkant van mijn luier zou kunnen zien, want die steekt standaard een paar centimeter boven de rand van mijn broek uit. Ik had mezelf wijs gemaakt dat die kans redelijk klein was, als ik voorzichtig bleef, bijvoorbeeld bij het van mijn fiets afstappen..

Ik had mezelf net aangekleed en mijn schoenen aangetrokken toen er iets onverwachts gebeurde: de deurbel luidde. Waarschijnlijk de buurman, die had me thuis zien komen en wilde misschien kort praten over ons idee voor een nieuwe schutting. Gelukkig had ik me net aangekleed, dus dan maar direct de vuurdoop, openbaar optreden nummer één, in luier, met alleen shirt op mijn spijkerbroek. Ik werd al behoorlijk zenuwachtig in de gang richting de voordeur. “Rustig ademhalen,” vertelde ik mezelf, ”niemand die erop let of ik wel of niet luiers draag, Dat doen alleen andere luierdragers.” Bij de voordeur aangekomen hoorde ik dat er iets anders aan de hand was. Ik hoorde een aantal jongens lachen. Voor de deur stonden twee goede collega’s, inmiddels vrienden, genaamd Patrick en Ronald. “Ha die Mark,”zei Patrick,”Ronald en ik hebben besloten dat het prima weer is voor een paar biertjes op een terras voordat we naar huis gaan. Zin om mee te gaan ?”
Eigenlijk had ik best zin om mee te gaan. “Zeker weten,” hoorde ik mezelf zeggen,” ik zie jullie straks voorbuiten, dan haal ik mijn fiets uit de tuin.”
Dit was nog wat spannender dan naar de supermarkt gaan in een luier. Ik was nog nooit met een luier om met vrienden op pad gegaan. Nou ja, voor alles een eerste keer.

Deel 2 – de oppas

Met z’n drieën fietsten we naar ons favoriete terras, op een plek waar de zon nog lang schijnt en waar ze veel lekkere biertjes hebben. Daar aangekomen duurde het niet lang, of we zaten alle drie met een heerlijk biertje te genieten van de zon. Het was erg gezellig en dus volgde er nog een tweede, en daarna een derde. Na twee slokken van het derde biertje voelde ik dat ik dat ik moest plassen. Ik had een luier om, maar durfde het toch niet te laten lopen, bang dat mijn vrienden het misschien zouden merken. Ik besloot om gewoon op het toilet te gaan plassen. Toen ik terug kwam en weer ging zitten, gebeurde er iets dat ik niet gepland had. De rugleuning van de terrasstoel was vrij ruw en mijn shirt bleef aan de leuning plakken toen ik ging zitten. Daardoor was plotseling mijn broekrand zichtbaar en dus ook mijn luier. Snel trok ik mijn shirt weer omlaag. Gelukkig waren mijn vrienden druk in gesprek en ik denk niet dat ze het gezien hadden.
De rest van de avond gedroegen zowel Ronald als Patrick zich niet anders dan normaal en voelde ik me weer compleet op mijn gemak, en laat op de avond, vroeg in de nacht, ging ik moe en tevreden naar huis.
Onderweg had ik wel in mijn luier durven plassen, en thuis viel ik snel, na een verschoning, in slaap.

De volgende morgen werd ik wakker van de voordeurbel. Slaapdronken stond ik op om snel wat aan te trekken en de deur open te doen. Toen herinnerde ik me dat ik een luier om had. En ik voelde nu ook dat die doorweekt was. Als ik moe ben en veel bier drink, plas ik nog wel eens in bed, dus eigenlijk maar goed dat ik een luier om had. Ik besloot de bel te negeren en terug naar bed te gaan.
Een paar seconden later ging de bel weer, gevolgd door een luid bonzen op de voordeur. Dit was niet te negeren. Ik zocht snel een ruimzittende joggingbroek en shirt uit en liep snel naar de voordeur.
Wat ik zag toen ik de deur opendeed, had ik nooit kunnen bedenken. Voor de deur stond een vrouw, twee koppen groter dan ik, met meer spieren dan de gemiddelde mannelijke bodybuilder en met een grote koffer. “Ben jij Mark,”vroeg ze, met een veel te lage stem. “Euhm, ja,” was het enige dat ik kon bedenken. “Mooi,” zei de vrouw,” dan ben ik hier op het juiste adres. Mag ik binnen komen ?”
Nog steeds beduusd opende ik de deur voor haar en met stevige stappen liep ze langs me heen de gang in. “Ik zal me even voorstellen,” zei de vrouw,” ik ben Gertrude, maar jij moet me vanaf nu tante noemen.” ”Wat bedoelt U,” wilde ik zeggen, “maar na ‘wat ‘had’ ik al een klap op mijn wang te pakken. “Houd je mond,” zei Gertrude,” je mag alleen praten als ik je wat vraag. Zoals nu. Geef eerlijk antwoord, heb je nog een droge luier ?” Mijn mond viel open van verbazing. “Hoe, hoe bedoelt U,” wilde ik zeggen, maar na ‘’hoe’ had ik weer een klap te pakken. Dit keer wat harder. “Ja of nee, Mark. De vraag was makkelijk,” zei Gertrude. “Au,” was mijn antwoord. Gertrude vervolgde:”Mark, zeg me nu of je een natte luier hebt, anders kleed ik je buiten op straat uit.”
Dat gaf me weinig keus en het antwoord was dus:”ja,” zo zachtjes dat niemand het kon horen. Dus weer een klap op mijn wang. “Wat zeg je Mark,” vroeg Gertrude nu boos. “JA,” schreeuwde ik geschrokken. “Mooi,” was het enige dat Gertrude zei,” dan kom ik niet voor niets. Ik ben bang dat we een beetje vervelende start hadden samen, maar ik kom niet om je te pesten. Ik ben ingehuurd om voor je te zorgen, omdat je nog te klein bent om alleen te wonen. Laat maar even zien waar jouw slaapkamer is en dan zal ik je verschonen."
Ik was volledig overdonderd en het enige wat ik kon bedenken om te zeggen was:”Wacht even, dit is nog steeds mijn huis en ik heb niemand nodig om voor me te zorgen. Wilt u nu weg gaan, anders bel ik de politie.” Als antwoord pakte Getrude me stevig beet, trok mijn broek uit en tilde me op alsof ik niets woog. Ze duwde me het huis uit, de straat op en deed mijn voordeur dicht. Ik stond op straat met alleen een luier om en een T-shirt. Enigszins in paniek begon ik op mijn voordeur te bonken en schreeuwde: ”Laat me binnen, dit is niet leuk meer.” “Het is ook niet leuk bedoeld Mark,” hoorde ik Gertrude zeggen aan de andere kant van de deur. “Jij bent een kleine baby die nog in zijn luier plast en ik ben hier om voor je te zorgen. Als je binnen wilt komen, moet je zeggen dat je inderdaad een kleine baby bent en dat je wilt dat Tante Gertrude voor je zorgt.” “Doe de deur open,” zei ik boos. Aan de overkant zag ik hoe een gordijn voorzichtig opzij geschoven werd. “Dat is niet wat ik wil horen Mark,”zei Gertude,”Ik geef je nog één kans” Ik moest even slikken.
Ik zag nog een gordijn bewegen, hoorde een voordeur open gaan en ik fluisterde:”Laat me alsjeblieft binnen, ik ben een baby met een natte luier.” “Wat zei je “, vroeg Gertrude,”wees duidelijk. Moet ik nou voor je zorgen of niet. Ben je een kleine baby ?” Gefrustreerd hoorde ik mezelf roepen:”Ja, je moet voor me zorgen want ik ben een kleine baby !” Direct daarna hoorde ik iemand aan de overkant lachen, maar gelukkig hoorde ik ook dat mijn deur open ging. “Goed zo Markje,” zei Gertrude,”kom maar binnen en wees vanaf nu lief. Dan zal ik je een schone luier geven.”

Deel 3 – geef je over, of.. ?
Vlug duwde ik de voordeur verder open, stormde naar binnen en duwde de deur achter me dicht. Mijn hart bonkte in mijn keel en mijn longen waren op hol geslagen. Ik kneep mijn ogen dicht om de bonkende pijn in mijn hoofd te proberen te verdrijven. Ik hoorde het lachen aan de overkant nog echoën in mijn hoofd en ik voelde een traan langs mijn wang lopen. “He nou jochie,” hoorde ik een zachte stem zeggen,” rustig maar. Alles is goed. Ik ben hier voor je, toch ?” Ik deed mijn ogen open en keek in een lief, vrolijk gezicht, waarop ik niet boos kon zijn. “Geef me een hand en dan gaan we wat doen aan die vieze luier,” hoorde ik de stem bij het gezicht zeggen. Blijkbaar wachtte ik te lang met reageren, want plotseling voelde ik hoe ik, net als een kleine baby, opgetild werd. Eén hand tussen mijn benen door op mijn kont en één hand onder mijn nek en hoofd. “Rustig maar Markje,” hoorde ik,”tante Gertrude is hier.” Toen werd alles weer helder en begon ik tegen te sputteren. “IK ZEI RUSTIG,” zei Gertrude met strenge stem,”je kunt toch niet van me winnen, dus houd je koest.” “Hoezo koest, ik zal jemmmmhmmm,” was wat ik zei, tot ik na vier woorden een grote speen in mijn mond gedrukt kreeg. “Zo ben je tenminste stil,” zei Gertrude,”ik hoop dat je snapt dat ik nog veel vervelender kan zijn.” Ik keek nog eens naar haar spierballen en besloot dat ik beter stil kon blijven voorlopig.
Gertrude droeg me naar mijn slaapkamer en legde me op mijn bed. “Mooi bed,” zei ze,” hier zal ik lekker slapen. Je snapt denk ik wel dat dit bed voor grote mensen is en dus niet voor jou.” “Blijf liggen, dan pak ik mijn koffer,” zei ze daarna. Nadat ze de kamer uitgelopen was, besloot ik mijn kans te benutten.
Mijn slaapkamer heeft een deur naar mijn achtertuin, dus dat was mijn kans op ontsnappen. Halverwege de weg naar mijn schutting voelde ik een hand op mijn schouder, die me stevig onderuit duwde. Met een smak viel ik op de grond. Ik keek in het boze, bijna duivelse gezicht van Getrude. “Tart mijn geduld niet verder Markje,” zei je. “Of je bent mijn baby, of ik begraaf je in je eigen tuin…”
Na nog een keer slikken hoorde ik mezelf vragen:”Sorry Tante Gertrude, mag ik nu een schone luier ?”
Het gezicht van Gertrude klaarde op en liefkozend zei ze”Kom maar Markje, wees niet bang, niemand kan beter voor je zorgen dan ik.” Ze reikte me de hand en trok me omhoog. Ik liep naast haar, hand-in-hand ug richting mijn slaapkamer. Dat liep echt heel vreemd. Door mijn natte luier liep ik al iets meer wijdbeens dan normaal, maar omdat Gertrude zoveel langer was dan ik, en ik haar hand vast hield, kan ik amper op mijn benen blijven staan en struikelde voortdurend. “Kom maar jochie,”zei Gertude en zonder enige aarzeling tilde ze me weer op. Dit keer als een peuter, op één arm en tegen haar schouder gedrukt. Hoewel ik wist dat ik nog steeds boos moest zijn op Gertrude, voelde ik me op een vreemde manier op mijn gemak. Heel mijn lichaam kwam tot rust, rustend op die stevige arm, tegen haar stevige schouder en, nu ik erop let, enorme boezem.
Ik voelde hoe ik slaperig werd en na drie keer geeuwen, viel ik slaap.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Denk je. En ja, er komt zeker een vervolg. Het is nog maar net begonnen.
Ik heb alleen dit keer niet vooruit geschreven, dus het gaat wat trager dit keer.
Houdt de spanning erin zullen we maar zeggen.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 4 – baby Mark

Toen ik wakker werd was ik behoorlijk meer uitgerust dan eerder die ochtend. Ik dacht aan de gezellige avond ervoor en had zin in een vrije zaterdag. Slaapdronken rekte ik me uit en tikte daarbij hard tegen een soort houten paal. Klaarwakker keek ik wat ik geraakt had en zag dat ik in een heel ander bed lag dan normaal. Toen herinnerde ik me alles van die ochtend. Dat ik op straat geweest was in alleen een luier en ook Gertrude en wat ze gezegd had over mijn bed. Nu ik beter om me heen keek, zag ik dat ik in een groot kinderbed lag, met houten tralies van wel bijna een meter hoog. Het bed stond in mijn logeerkamer. Ook alle andere meubelen, mijn computerbureau en een boekenkast, waren weg. In het kamertje stonden verder alleen nog een grote ladekast met kussen en een hoge enkele kast met deur.
Ik lag onder een dekbed met knuffelberen motief. Ook had ik een pyjama aan van een dun soort badstof. Ik keek onder het dekbed en zag dat die lichtblauw was, ook helemaal met beertjes bedrukt. De broek en shirt waren uit 1 stuk, net als een overall. Nu voelde ik ook de rits in de rug.
Ik voelde dat ik nog steeds een luier om had. Gelukkig was die nog droog, maar niet voor lang was ik bang. Ik voelde dat ik behoorlijk nodig moest plassen en trouwens ook poepen. Die ochtend was Gertrude gekomen voor ik naar het toilet was geweest en ik had mijn behoefte nog niet kunnen doen. Ik probeerde het op te houden, maar ik wist al dat het geen zin had. Gertrude zou me nooit naar de wc laten gaan.
Ik had nog nooit eerder in mijn luier gepoept en eigenlijk was ik wel benieuwd hoe dat zou voelen. Ik draaide me op mijn buik en probeerde me te ontspannen. Niet veel later voelde ik meer druk en met een pruttelend geluid poepte ik in mijn luier. Ik voelde de dikke bal poep tussen mijn billen en ik rook nu ook duidelijk de poeplucht. Voorzichtig draaide ik me op mijn rug. Ik voelde hoe de dikke massa uitgesmeerd werd over mijn kont. Na een minuut lukte het ook om te plassen en ik voelde hoe het vocht zich vermengde met de poep. Vreemd genoeg voelde het fijn en warm aan.

Niet veel later ging de deur van mijn nieuwe slaapkamer open en ik zag Gertrude binnen komen.
“Is mijn kleine baby wakker ?,” begon ze,” heb je lekker geslapen ?” “In elk geval heb je jouw luier al goed gebruikt zo te ruiken. Daar zullen we zo eens wat aan doen. Maar eerst eten. Baby’s plassen en poepen vaak nog tijdens het eten, dus ik verschoon je wel na het ontbijt. Dat ontbijt is ook wat anders dan normaal. Ik zal je lekker aan de borst leggen. Nadat ik een kind gekregen heb, is de melkproductie nooit gestopt zoals normaal, dus eten genoeg voor je. Vanmiddag en vanavond krijg je vast voer, maar ’s ochtends en voor het slapen gaan moet je me helpen mijn borsten leeg te maken.”

Ik wist niet wat ik hoorde. Borstvoeding klonk helemaal niet smakelijk. Gertrude zag blijkbaar dat ik wilde protesteren, want voordat ik iets kon zeggen, zei ze:”Denk aan wat ik gezegd heb Mark. Hoe meer je meewerkt, des te liever zal ik voor je zijn.”
Daarna zag ik dat ze naast mijn bed op een soort trap stapte, zodat ze over de spijlen heen kon reiken. Ze tilde me als een baby uit bed. Ik voelde hoe de poep in mijn luier verder werd uitgesmeerd door de arm tussen mijn benen. “Oef, dat is echt een volle luier,” zei Gertrude. “Snel eten maar, dan wordt je snel verschoond.” Ze droeg me naar mijn woonkamer en ging op de bank zitten, terwijl ze mij op haar schoot legde. Ze deed haar shirt omhoog en ontblootte een borst. Ze had de grootste borsten die ik ooit gezien had, met grote, rode tepels. Voorzichtig bracht ze mijn hoofd naar haar borst.
“Begin maar voorzichtig met drinken Markje, je zult zien dat het best lekker is.” Ik aarzelde nog even, maar gaf me uiteindelijk snel over. Ik had weinig keus. Voorzichtig nam ik de tepel in mijn mond en begon zachtjes te zuigen. Al snel proefde ik de melk stromen. De melk was warm en smaakte zoetig, inderdaad best lekker. De melk ging steeds sneller stromen en ik moest steeds vaker slikken.
Tijdens het drinken wreef Getrude liefkozend over mijn buik en af en toe drukte ze op mijn onderbuik. Na een paar minuten zat ik al behoorlijk vol en wilde ik stoppen. “Doorgaan tot de melk op is Mark, dat is fijner voor mij,” zei Getrude. Met lichte tegenzin ging ik door met drinken. Al snel werd de melk minder en uiteindelijk was de melk op.
“Grote jongen,” zei Gertrude,” nu de andere borst. “Weer moest ik drinken. Ik voelde hoe mijn maag zich vulde en daardoor kreeg ik ook weer kramp in mijn darmen. Doordat Gertrude bleef drukken en wrijven voelde ik dat ik plotseling weer erg nodig moest poepen. Ik probeerde het op te houden, maar Gertrude zag het blijkbaar ook en ging wat meer masseren. Met een zucht liet ik de poep in mijn luier lopen.
Snel daarna moest ik ook weer een flinke plas en die liet ik ook maar lopen. Mijn luier voelde nu dikker aan dan ooit.
“Dat bedoelde ik dus,” zei Gertrude,”zou zonde zijn geweest als ik je een schone luier omgedaan zou hebben. Nu heb je wel genoeg gedronken. Omdat je zo’n lieve jongen bent geweest, mag je zelf lopen naar je slaapkamertje, voor een schone luier.” Ze tilde me op en zette me op mijn voeten. Door de dikke luier kon ik mijn benen niet tegen elkaar drukken. Gertrude pakte mijn hand en gaf me een klein duwtje richting de logeerkamer. Ietwat wankel liep ik aan haar hand naar mijn nieuwe slaapkamer.

“Zo, dan gaan we je lekker opfrissen,”zei Gertude terwijl ze me op het kussen legde.” “Je moet schoon zijn en er leuk uitzien, want we krijgen straks bezoek.” Daar schrok ik van. Ik had er geen zin dat iemand me zo zag. “Je hoeft niet bang te zijn. Het wordt vast erg gezellig. Je hoeft vandaag alleen maar stil te zijn en lief te lachen, dan komt alles goed,” zei Gertude.
“Misschien heb ik een verassing voor je, dat ligt aan het bezoek.”
 
R

Rozerood

Guest
Heerlijk !! Ik vond het heel spannend en opwindend om te lezen!! ,./ Je hebt een fan bijgekregen !1
Ik kijk uit naar het vervolg, super! ;D :-*
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Lang verwacht, toch gekomen.
Voor alle fans... 8)

Deel 5 – speelkameraadjes

Binnen een mum van een tijd had Gertrude mijn vieze luier afgedaan, me schoon gemaakt met natte doekjes, daarna ruim billenzalf en talkpoeder op mij gedaan en me voorzien van een dikke, schone luier. Ik moet zeggen dat zo’n heerlijk schone luier toch wat beter voelde, dan de dikke, stinkende poepluier van een minuut geleden. Blijkbaar zag ik er gelukkig uit, want Gertrude pakte me op, nam me op mijn schouder en wiegde me heen en weer terwijl ze zei:”Kijk eens wat een gelukkig baby. Ik had me geen lievere jongen kunnen wensen.” Daarna droeg ze me naar de woonkamer en droeg ze me naar een hoek, waar ik nu pas zag dat er een grote box stond, met houten spijlen. “Ga maar even rustig spelen met je knuffels, dan zal ik de kamer en keuken opruimen voor het bezoek.” Ze zette me op mijn kont in de box en drukte een grote speen in mijn mond.
Om me heen lagen allemaal knuffels in alle soorten en maten. Ik zag dat de spijlen ruim tot mijn borst zouden komen als ik zou gaan staan, dus daaruit zou ik niet ongemerkt kunnen ontsnappen. Eerlijk gezegd voelde ik me best op mijn gemak bij dit nieuwe spelletje. Zoals ze zelf gezegd had, was ze ingehuurd, dus uiteindelijk zou het spelletje ook wel weer eindigen. In besloot het nog een tijdje mee te spelen. Ik vond een grote pandabeer en drukte die tegen me aan. Het gaf me een heerlijk rustig gevoel. Terwijl ik op mijn speentje sabbelde en deels naar Gertrude keek die de kamer opruimde en deels naar mijn knuffels, voelde ik mezelf opnieuw slaperig worden. Ik besloot eraan toe te geven en te gaan liggen in mijn box, met mijn pandabeer stevig tegen me aan gedrukt.

Ik merkte dat ik in slaap gevallen was, toen ik wakker schrok van lawaai in de kamer.
Vaag zag ik twee figuren over mijn box hangen en wilde gebaren maken. Ik hoorde de stemmen van twee volwassen mannen. Na een geeuw herkende ik de mannen als mijn vrienden, Patrick en Ronald. Met een schok realiseerde ik me dat ik met een luier om en een grote knuffel en speen in een box zat. Zo te voelen was die luier ook alweer nat. Dat was ook mijn vrienden niet ontgaan. “Hey Markje, moet ons baby’tje een schone luier ? Toch maar goed dat we een babysitter voor je geregeld hebben,” riep Ronald.
Daarop moest Patrick hard lachen, waarop die zei:”Echt leuk voor Youtube, zo’n lieve, grote baby.”
Ik voelde een traan over mijn wang lopen en zocht Gertrude. Mijn blik vond haar in de deuropening, staand, met haar armen over elkaar en een grote grijns. Toen ze mij zag, bracht ze haar vinger naar haar lippen, alsof ze me tot stilte wilde manen. “Misschien willen de heren wat te drinken bij de voorstelling ?,” hoorde ik haar vragen. “Nou, dat lijkt ons wel wat,” antwoordden mijn vrienden en ze gingen onderuit gezakt op mijn bank zitten. Na een kleine minuut kwam Gertrude terug in de kamer met twee grote glazen limonade.
“Jullie hebben me goed betaald, dus verdienen jullie wel wat lekkers,” zei ze. “Ik denk dat jullie wel van whisky cola houden. Gretig pakten mijn vrienden hun glas aan en namen een grote slok.
Ik wist niet wat ik moest denken. Hadden Patrick en Ronald Gertrude ingehuurd ? Toen viel het kwartje. Zij hadden op het terras mijn luier dus wél gezien en dit was hun grap, of straf misschien wel. Ik voelde mezelf boos worden en was al half overeind, toen ik voelde hoe Gertrude me uit de box tilde en op haar arm nam. “Het is tijd voor het middagdutje van deze kleine baby,” zei ze. “Blijven jullie rustig zitten. Ik kom straks terug en dan zal ik nog wat te drinken meenemen voor jullie.” Daarop hoorde ik Ronald en Patrick juichen.
Ik had geen zin meer om ze te zien en ik drukte mijn gezicht tegen Gertrudes schouder. Daardoor moesten mijn vrienden weer lachen. In mijn slaapkamertje voelde Gertrude aan mijn luier en legde me daarna in bed. “Ik verschoon je straks wel. Ik denk niet dat je de enige bent die dan verschoond moet worden.”
Na deze, zoals gebruikelijk cryptische, boodschap liep Gertrude mijn kamer uit, en deed de deur dicht.
Ik was niet moe, maar besloot toch maar wat te blijven doezelen. Na een paar minuten viel ik alweer in slaap.

Toen ik wakker werd, lag ik niet meer in mijn spijlenbedje. Ik zag dat ik achterin een busje zat, in een groot kinderstoeltje. Ik was net als een peuter vastgezet met kunststof riemen, als een vijf-punts- gordel.
Aan de andere kant van de bus stonden nog twee stoeltjes, of beter gezegd hele grote maxi-cosi’s. Daarin lagen Patrick en Ronald vast, net als baby’s. Nu ik beter wakker was, rook ik duidelijk dat tenminste één van hen ook een groot ongeluk had gehad in zijn luier. Heel de bus rook naar poep.
Door het raampje dat uitzicht gaf op de cabine zag ik dat Gertrude achter het stuur zat. Ze keek om en toen ze zag dat ik wakker was, stak ze haar duim op en keek me vragend aan. Ik beantwoordde het gebaar met mijn eigen opgestoken duim en daarna zag ik haar hard lachen. Daarop moest ik zelf hard lachen en ik zag dat ik daarmee Patrick wakker had gemaakt. Hij opende zijn ogen en probeerde overeind te komen. Toen dat niet lukte, zag ik zijn ogen groot worden. Ik zag hem proberen naar zijn broek te kijken. Blijkbaar voelde hij dat er iets helemaal mis was. Ik hoorde hem binnensmonds vloeken en daarna begon hij te schreeuwen.
“Maak me los, jij vervelende heks,” riep hij,”ik weet dat jij erachter zit.”
Daarop werd Ronald ook wakker, die in eerste instantie ook niet door leek te hebben wat er aan de hand was. Voordat hij iets zegde, zag ik zijn ogen groot worden en zijn gezicht verkrampen. Twee harde scheten en een luid gepruttel verraadde dat hij zijn luier ook nog maar eens gebruikte waarvoor die bedoeld is. Ik zag zijn gezicht rood worden en tranen in zijn ooghoek vormen. Ik kon mezelf niet bedwingen en moeste even hard lachen.
Daarna zocht ik mijn speentje weer op en stopte die in mijn mond. Ik zag dat mijn lievelingsknuffel naast me lag en greep die stevig beet, terwijl ik het toneelstuk voor me aanschouwde. Niet veel later voelde ik hoe de bus langzamer ging rijden en uiteindelijk tot stilstand kwam.
 
R

Rozerood

Guest
,./I love gertrude !!! ,./

Dit s gewoon de max!! !1
Prachtig!!, een mens word gewoon gelukkig om jou schrijven te lezen, zeker DIT stuk !!

Succes !! dikke kus! :-*
 

abdenhaag

Mijn lieve DL hond - Switch
babygwiffy zei:
Bettypoop zei:
ik krijg gewoon trek om aan de borst te drinken mmmmmmmm
liefs
Betty
mag ik aan de jouwe zuigen?? ,./ ,./ ,./
Dit zijn nou net de vragen waardoor vrouwen weg blijven op fora's!

Ontopic:

Heel leuk verhaal leuk geschreven ben benieuwd naar het vervolg
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Ach ja, een wat vreemde reactie misschien. Laten we Rozenrood de kans geven om te reageren en er dan verder over op houden. Laten we ons focussen op het verhaal zelf.
Ik heb weer een deel af en ik hoop dat jullie het leuk vinden.

groet,
Mark

Deel 6 – op de plek van bestemming

Ik zag dat Getrude haar portier opende en de bus uitstapte. Even later hoorde ik het geluid van een sleutel in een slot en daarna werden de achterdeuren van de bus geopend. Langs Gertrude scheen een aangenaam zonnetje de bus in en heel even rook ik de frisse lucht die bij een bos hoort. Jammer genoeg was die geur niet sterk genoeg om de inmiddels behoorlijk indringende poeplucht in de bus te verdrijven.
“Pfoeh,” zei Gertrude,” jullie kunnen er wat van, jochies. Dat ruikt alsof ik een aantal baby’s moet verschonen.” “Maak me los, heks, ik ben geen baby,” was het antwoord van Patrick en daarna nog een hele stortvloed aan scheldwoorden die ik liever niet vertel in dit verhaal.
Binnen een seconde was Gertrude de bus binnengestormd en had ze Patrick een harde klap gegeven op zijn wang. Ik had niet verwacht dat Gertrude zo snel zou zijn, zo groot en zwaar als ze is. Ook Patrick niet, want heel even was hij te beduusd om te schreeuwen, maar dat duurde niet lang.
Gertrude gaf hem nog twee harde klappen, op elke wang één. “Luister Patrick, we kunnen dit op een prettige manier afhandelen, of ik kan de komende dagen tot een hel maken voor je, maar hoe dan ook zul je de komende week bij mij doorbrengen. Jij en je vriendje daar hebben je schandalig gedragen tegenover Mark en daarvoor moet ik jullie straffen.”
Patrick was blijkbaar niet snel van begrip, want hij zei:”Jij zult ons helemaal niet straffen, zodra ik kan bel ik de politie en dan zullen we eens zien wie er gestraft gaat worden.” Getrude begon te lachen toen ze dat hoorde. “Patrick toch, zo’n stoere vent. Zo stoer zie je er echt niet uit in die maxi-cosi met die dikke, vieze luier om. Je kunt beter meewerken, dan is de week zo voorbij. Wie weet ga je het zelfs leuk vinden.”

"Als ik dan niet mag bellen, roep ik zelf wel om hulp,” zei Patrick en begon hard te schreeuwen.
Direct trok Gertude de deuren van de bus dicht en zei:”Wie niet horen wil moet voelen.” Ze maakte de riempjes van het ligstoeltje van Patrick los en tilde hem op. Patrick probeerde los te komen, maar Getrude was ook voor hem veel te sterk. Ze draaide hem op zijn buik en legde hem over haar knie.
Met vlakke hand begon ze op de geluierde kont van Patrick te slaan. Je kon de klappen op Patrick’s kont door de luier heen horen. Patrick begon te krijsen als een klein kind, waarna Getrude alleen nog maar harder begon te slaan. Je zag hoe de dunne poep in zijn luier zich een uitweg zocht langs de anti-lekranden tegen Patrick’s bovenbenen. Na ongeveer tien klappen stopte Getrude en legde ze Patrick terug in de maxi-cosi.
Ze maakte de riempjes weer stevig vast. Patrick lag zachtjes te jammeren met zijn ogen dicht.
“Nu begrijp je me wel, toch ?,” vroeg Gertude aan Patrick,” Ik hoop dat je vanaf nu ook zo braaf kunt blijven liggen zonder al die onzin.” Ze wreef Patrick door zijn haar en gaf hem een kus op zijn wang.
“Stil nu maar. We gaan zo lekker naar jullie nieuwe kamer en dan zal ik je wassen en je pijnlijke billetjes verzorgen.”

Al die tijd had Ronald niets durven zeggen en lag hij met grote, bange ogen zachtjes te huilen. “Jij bent tenminste een brave baby,” zei Gertrude terwijl ze op Ronald afstapte. “Ze wreef Ronald door zijn haar, gaf hem een kus op zijn voorhoofd en wreef over zijn buik. Daarop stopte Ronald met huilen en hij keek ook al wat minder angstig.
Daarna stapte ze op mij af. “Aahh, mijn lieve Markje. Wat ben je toch schattig met die beer en dat speentje.” Ze voelde aan de voorkant van mijn luier. “Net wat ik dacht. Jij kan ook wel een droge luier gebruiken.”
En inderdaad, nu ze dat zei voelde ik ook dat mijn luier behoorlijk natter was dan toen ik in mijn eigen huis naar bed gebracht was. Ik had er nog helemaal niet op gelet door alles wat er voor me gebeurde. “Ik zal eerst de baby’s naar binnen brengen en daarna zal ik jouw komen halen,” zei Gertrude. “Ik ben benieuwd hoe je jouw nieuwe kamertje zult vinden. Hij past echt supergoed bij zo’n stoere peuter als jij, want je hebt nu wel bewezen dat je geen kleine baby meer bent.”
Ze wreef ook mij een keer door mijn haar en pakte daarna het handvat van het bedje van Patrick vast. Met één arm tilde ze het van de grond. Ik had niet verwacht dat ze zó sterk zou zijn. Mijn mond viel open van verbazing en dus viel mijn speen uit mijn mond. Gertrude moest lachen toen ze dat zag.
“Ik ben zo terug jongens”, zei ze terwijl ze met haar vrije hand de achterdeur weer open deed en met Patrick naar buiten stapte.”
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 7 – mijn nieuwe kamer

Na een paar minuten kwam Gertrude terug en pakte ze het ligstoeltje van Ronald vast. Ze begon op zijn buik te kriebelen en maakte schattige babygeluidjes. In eerste instantie keek Ronald alleen maar verbaasd, maar daarna vormde zich een glimlach in zijn mondhoeken en begon hij zelfs een beetje te lachen.
Gertrude wreef hem over zijn hoofd en haalde iets uit haar broekzak. “Omdat je zo braaf bent geweest heb ik voor jou ook een lekker speentje meegenomen van binnen,” zei ze. Ze stopte de speen in Ronald’s mond, die er gelijk op begon te sabbelen. Blijkbaar was hij behoorlijk gevoelig voor dit babyspel.
Getrude pakte de maxi-cosi van Ronald op en ging weer naar buiten, waardoor ik alleen achterbleef in de bus. Ik keek naar buiten en zag een klein grasveld achter de bus met daarachter de rand van een loofbos.
Diep in me voelde ik dat ik me eigenlijk zou moeten verzetten tegen de situatie. Een vrijwel onbekende vrouw had me achterin een bus vastgezet in een kinderzitje en meegenomen naar haar huis, waar ze me als een onzindelijke peuter ging behandelen. Voor veel mensen, en zeker ook de politie, zou dat inderdaad veel weg hebben van een ontvoering. Voor mij voelde het vreemd genoeg als een spannende vakantie.

Ik voelde ook dat ik weer moest plassen en liet het rustig lopen in mijn luier. Ik voelde dat de luier niet meer alles kon absorberen en hoe er een natte plek ontstond tussen mijn benen en op mijn kont. Direct daarna was Gertrude terug. “Ik heb de baby’s in de woonkamer gezet en nu zal ik jou los maken uit je stoeltje,” zei ze. “Zit het stoeltje goed ?” Ik schudde van ja. “Jij bent toch al oud genoeg om een beetje te kunnen praten, zeg maar na: 'ja, tante Getrude',” zei ze. Door de speen in mijn mond klonk mijn antwoord als:”ja, anthe Ertude,” waarom ik moest lachen. Gertrude ook en ze keek me liefdevol aan, als een moeder die trots is op haar slimme baby. Ze maakte de riempjes van mijn autostoeltje los en pakte me op haar schouder.
“Oeps, voortaan moet je toch een wat dikkere luier aan overdag,”zei ze toen ze de natte plek in mijn broek voelde. “Ik maak straks het stoeltje wel schoon, nu eerst jij een schone luier. Daarna is het hoog tijd voor een middagdutje. Je zult wel moe zijn van de reis.” Hoewel ik helemaal niet moe kon zijn na het dutje van voor de autorit, moest ik toch weer geeuwen bij de gedachte aan een zacht en warm bed. Ik had echter ook alweer behoorlijk honger. “Tante Getrude,” begon ik voorzichtig. “Ja jongen, zeg het maar,” zei Gertrude.
“Mag ik ook wat eten ?,” vroeg ik. Gertude glimlachte en wreef over mijn buik. “Mijn kleine schrokop. Ik zal een lekkere fles melk voor je klaarmaken, dan kun je die in bed opdrinken voor je gaat slapen,” beloofde tante Gertrude me.

Nadat we uit de bus waren en de bus op slot zat, droeg tante me richting haar huis. Naast het grasveld stond een groot houten huis, gebouwd in de stijl van een Oostenrijks chalet. Er omheen zag ik een nette tuin, met veel gras en mooie bloemen. Daar moest het heerlijk zijn in een zomer als deze.
“Dat wordt je nieuwe huis Markje, voor zo lang als je wilt,” zei Gertrude. Ze droeg me naar het huis toe en stapte door de openstaande deur naar binnen. We liepen door een kleine hal, waaraan ik zag dat een keuken en een grote woonkamer grensde. We liepen te snel voor me om de kamers goed te kunnen zien en ook Ronald en Patrick zag ik niet. “Ik zal je meteen naar je kamertje brengen,” zei Gertrude,"nog voordat ik de baby’s op bed leg. Als je vanmiddag wakker wordt, zal ik je de rest van het huis laten zien en ook de babykamer van Ronald en Patrick. Jij mag beneden slapen. Ik zelf slaap boven en de babykamer is ook boven. Dan kan ik de baby’s goed in de gaten houden.”
“Dit is jouw nieuwe kamer,” zei Gertrude terwijl ze de achterste deur in de gang open duwde. We stapte een grote, lichte kamer binnen. De muren, vloer en het plafond waren betimmerd met lichtbruin hout. Een groot raam keek uit op de tuin aan de achterkant van het huis. In de kamer stond een groot bed, zonder spijlen en daarvoor lag een groot, zacht, donker kleed. Verder stonden in de kamer een grote commode en een linnenkast. Ook zag ik een grote houten kist staan. Langs de muren hingen planken met daarop kleurrijke boeken en heel veel verschillende knuffels.
“En wat vind je van je nieuwe kamer,” vroeg Gertrude terwijl ze de speen uit mijn mond haalde.
“Mooi,”antwoordde ik eerlijk,”net als op vakantie.” Getrude leek opgelucht, maar toch keek ze streng. “Dat is wel een heel moeilijk woord voor een peuter als jij Markje, ‘vakantie’” Ze moest lachen toen ze zag dat ik schrok en wreef me door mijn haar. “Grapje Markje,” zei ze,”jij bent zo lief, op jou kan ik niet boos worden.” Ze tilde me boven haar hoofd en met een grote boog liet ze me naar het bed zweven en liet me op het dekbed vallen, waarbij mijn knuffel uit mijn handen viel. Het dekbed was zacht en ik zag dat er een overtrek met allerlei Disney-figuren omheen zat. Ik heb altijd al wat gehad met Disney en was verbaasd dat ze dat wist. Misschien was het een goede gok van haar.

Daarna pakte ze me weer op en legde me op mijn rug op het kussen op de commode. Ze maakte mijn broek los en trok die van mijn kont en benen af. “Die moet meteen in de was,” zei ze. Daarna trok ze mijn shirt over mijn hoofd en armen. Ze maakte de strips van mijn luier los en deed hem af. Met natte babydoekjes maakte ze me schoon. Na een flinke hoeveelheid billenzalf en talkpoeder kreeg ik een schone luier om. Deze was inderdaad een stuk dikker dan de vorige. “Zo, nu weet ik zeker dat je voorlopig niet door zult lekken. Ze pakte me van de commode en zette me op de grond. Ze sloeg het dekbed terug en legde me met alleen een luier om in bed. “Het is veel te warm voor een pyjama vandaag,” zei Gertrude. “Ik kom je zo het flesje brengen dat ik je beloofd heb.” Ze legde het dekbed over me heen en stopte me stevig in. Ook stopte ze mijn speen terug in mijn mond en legde ze mijn knuffel naast me onder het dekbed. “Ik ben zo terug,” zei ze en ze stapte de kamer uit.
Ik voelde me fijner dan ooit, in een warm bed, zonder verplichtingen, met een lieve tante die op me lette. Ik voelde hoe een warm gevoel zich verspreidde door mijn hele lichaam en hoe mijn oogleden te zwaar werden om open te kunnen houden. Voordat Gertrude terug was, was ik al weggezakt in een diepe slaap.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Jappie1996 Verhaal Klaar De Wraak van Lotte W 6
klein Saskia en Martin s wraak!! 16+ Verhalen 0
P De wraak van de jonge heks (short) W 3
bosma22 De Wraak B Vebeterde versie W 16
K Wraak van de amazone's 16+ Board 45
E Wraak W 20
K De wraak is zoet W 12
A de Wraak (B) W 5
A de Wraak van Bart W 0
A Verhaal Klaar de Wraak (A) 16+ Verhalen 0
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan