De Wraak van de Baby-verzorgster

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 12 – in bad

Ongeveer een kwartier later kwam Gertrude onze kamer binnen. “Ach, moet je nou eens zien,” zei ze, terwijl ze in de deuropening bleef staan. Daarna liep ze naar het bed en sloeg ze het dekbed terug. “Tijd om op te staan, we gaan lekker eten,” zei ze. “Ik heb net de baby gevoed en op bed gelegd, dus nu is het tijd voor ons. Patrick zit al op ons te wachten.” Door mijn onverwachte slaapgenootje was ik mijn vrienden helemaal vergeten. Ik was benieuwd hoe Patrick zich inmiddels zou voelen, na de ongelukkige ochtend en middag die hij achter de rug had.
“Opstaan jullie, slaapkoppen,” zei Gertrude en daarbij wreef ze eerst mij door mijn haar en daarna Kim. Ik schoof naar de rand van het bed en liet me ervan af glijden. Na mij deed Kim hetzelfde. Samen liepen we achter Gertrude aan naar de keuken. In de keuken was de tafel al gedekt. Het rook heerlijk in de keuken, naar gebakken aardappels en gebraden vlees. Om de tafel stonden nu drie kinderstoelen en in één daarvan zat Patrick, aan het hoofd van de tafel. Hij had een groene pyjama aan, ook uit één stuk, met voeten. Op zijn pyjama stonden allemaal speelgoedauto’s. “Hoi Patrick,” zei ik en Patrick zwaaide kort naar mij, zonder wat te zeggen, volop sabbelend op zijn speen. Hij zag er al een stuk beter en blijer uit dan een paar uur geleden.

“Gaan jullie eerst maar eens lekker zitten,” zei Gertrude en daarbij tilde ze Kim op. Ze gaf Kim een zoen op haar wang, wreef even over haar rug en zette haar in de kinderstoel links van Patrick. Ik zag dat Patrick Kim aandachtig bekeek. “Zeg onze gast Patrick eens netjes gedag, Kim,” zei Gertrude. Daarop haalde Kim haar speen uit haar mond en zei voorzichtig:”Hoi.” Patrick haalde ook zijn speen uit zijn mond en groette terug. Nadat Kim zat, tilde Getrude mij op, gaf me een zoen en zette me in de kinderstoel rechts van Patrick, tegenover Kim. Ze haalde mijn speen uit mijn mond. Zodra ik zat, zag ik dat Kim naar me keek en knipoogde. Ik glimlachte en keek verlegen omlaag. Daarna verbrak Gertrude de stilte.
“Ik zal voor jullie alle drie een lekker bordje klaarmaken.” Daarna liep ze naar het fornuis en schepte van alles op uit verschillende pannen. Allereerst kreeg Patrick een bord. “Omdat jij al zo lang gewacht hebt, krijg jij eerst,” zei Gertrude,” maar wel netjes wachten tot iedereen heeft. Op Patrick’s bord lagen geprakte aardappelen, appelmoes, fijngemaakte worteltjes en klein gesneden stukjes gehakt. Naast zijn bord had Gertrude een kleine toetjeslepel gelegd. Na Patrick was Kim aan de beurt en daarna ik. Zelf nam Gertrude hetzelfde, alleen dan niet fijngeprakt. “Eet smakelijk, “zei ze.
Wij antwoorden haar en gingen aan de slag met ons bestek. Het was een beetje lastig eten met die lepel en ik liet regelmatig het eten van mijn lepel afvallen voor ik het in mijn mond kon krijgen. Kim en Patrick hadden er minder moeite mee en toen iedereen zijn bord leeg had, was ik nog niet eens op de helft. Terwijl ik aan het stoeien was met mijn eten, voelde ik plotseling hoe een dikke massa poepo zich tussen mijn billen perste en zich verspreidde onder mijn kont. Het rook opeens wat minder lekker in de keuken. Geschrokken liet ik mijn lepel vallen. Het voelde echt heel gek om zonder controle in mijn luier te poepen. Normaal moet ik altijd vlak na het eten naar de wc, maar die regels gingen nu natuurlijk niet meer op.
Ik keek op toen ik Kim hoorde lachen en daarna Patrick ook. Ik zag dat Kim naar me wees:”Mark heeft bah gedaan,”zei ze. “Grote bah, zei Gertrude en daarom moesten Patrick en Kim weer lachen.
Gertrude stond op en liep naar mijn stoel toe. Ze zette mijn bordje opzij, opende het tafelblad, tilde me uit de stoel en nam me op haar arm. Daardoor werd de poep nog verder tussen mijn billen uit gedrukt, naar de voor- en achterkant van mijn luier. Ze liep met me naar mijn slaapkamer terwijl ze tegen Patrick en Kim zei, dat die rustig moesten blijven zitten.

Gertrude legde me op mijn buik op het verschoonkussen van de commode en ritste mijn pyjama open. Ze schoof de pyjama van mijn armen, en benen af. Daarna legde ze me op mijn rug, in de grote hoop poep. Ze pakte een aantal natte doekjes en maakte de plakstrips van de luier los . Ze tilde mijn benen op, schoof de luier voorzichtig opzij n begon mijn billen schoon te vegen.
“Zo, helemaal niets aan de hand,” zei Gertrude,”maar misschien moet je nu maar alvast in bad, in plaats van vlak voor het slapen gaan. Blijf maar rustig liggen, dan kom ik je zo halen.” Daarna liep Gertrude de slaapkamer uit en hoorde ik haar de trap oplopen. “Kleine verandering van de avond jongens,” hoorde ik Gertrude roepen,” jullie moegen vandaag al voor de film in bad.” Nog een verassing, moesten, of eigenlijk mochten, we met z’n drieën in bad ? Leek me wel vreemd om Kim nu al naakt te zien en nu ik erover nadacht, had ik Patrick ook nog nooit naakt gezien en hij mij ook niet. Ik hoorde dat Gertrude de trap op liep en even later sloeg de geiser in de badkamer aan. Gertrude kwam weer naar beneden en naar mijn kamer. Ze had een handdoek meegenomen en droeg me daarop naar de badkamer. In de badkamer zette ze me voor de wastafel op de vloer. Ik zag dat het bad al helemaal vol zat met water, met een dikke laag badschuim. Ze waste mijn kruis en kont schoon met een washand. Daarna pakte ze een scheermesje. “Eerst maar eens van dat overbodige haar af Markje, daar was ik ook nog niet aan toe gekomen, zei Gertude. “Patrick, Ronald en Kim zijn al helemaal glad. Alleen jij nog.” Voorzichtig en behendig ging ze met het mesje langs mijn onderbuik, mijn balzak en mijn bovenbenen. “Dat zal wel even jeuken, maar dat is morgen wel weer over,” zei Gertrude. Mijn onderlichaam zag er nu een beetje vreemd uit, zonder het vertrouwde schaamhaar.

Daarna pakte Gertrude me weer op en zette me in het bad. Ik voelde het warme water langs mijn lichaam glijden terwijl ik in het bad gezet werd. Het bad was dieper dan ik gedacht had en alleen mijn schouders, nek en hoofd kwamen boven het schuim uit. “Rustig blijven zitten, dan ga ik jouw speelkameraadjes halen,” zei Gertrude. Ze trok een douchegordijn langs de zijkant van het bad opzij, waardoor ik de wastafel en de deur niet meer kon zien. Ik hoorde haar de badkamer uit lopen en de trap af.
Ik zat nu alleen in een dik pak warm water en schuim. Ik voelde al mijn spieren ontspannen en liet me achterover zakken, alleen met mijn hoofd boven het schuim, op de rand van het bad.
 
R

Rozerood

Guest
Je zou je eigen soap serie kunnen schrijven ;) Dit blijft gewoon lekker lezen !1
kus x x
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Wat later dan beloofd, maar nu dan toch 2 delen erbij.
Ik kreeg ineens weer inspiratie...


Deel 13 – in bad

Ongeveer een minuut later hoorde ik Gertrude de trap weer op lopen. Ze kwam de badkamer in en zei:
” Zo, eerst die luier maar eens af en je billen schoon maken.” Door het douchegordijn heen kon ik alleen silhouetten zien en ik zag hoe Gertrude iemand van haar arm op de grond zette. Daarna hoorde ik hoe er plakstrips werden losgemaakt. “Zo, jij bent alweer behoorlijk nat jochie,” zei Gertrude. En daardoor wist ik dat Patrick als eerste bij me in bad zou komen. Wel jammer, ik had gehoopt dat het Kim zou zijn.
Het idee alleen in bad te zitten met Kim maakte me behoorlijk opgewonden, maar dat mocht blijkbaar nog niet van Gertrude. Even later trok Gertrude een deel van het douchelaken opzij. Daarna verscheen Patrick aan de rand van het andere eind van het bad. Ik zag dat ook zijn borst, oksels en kruis helemaal geschoren waren. “Hoi,”zei Patrick,”is er nog een plekje voor mij ? Ik kan niet wachten om jou helemaal vol te gooien met dat schuim.” Daarna tilde Gertrude Patrick bij zijn middel op en zette hem in het bad, tegenover mij. “Gedraag jullie jongens,” zei Gertrude, “dan ga ik Kim halen.” Direct nadat Gertrude de badkamer uit was en de trap af liep, gooide Patrick een grote vlok schuim mijn kant op. Ik antwoordde met een golf water. Daarop probeerde Patrick mij onder water te trekken en dat was het startsein voor een ouderwets partijtje stoeien. Het schuim en water vloog alle kanten op.

Plotseling werd het douchegordijn weggetrokken en keken we in het boze gezicht van Gertrude. “Ik kan jullie ook geen seconde alleen laten. Heel de badkamer is nat.” Geschrokken schoven Patrick en ik voorzichtig terug naar onze hoek. “Als jullie niet kunnen luisteren is het straf voor jullie. Ik had jullie drieën willen voorlezen in bad, maar het ziet er naar uit dat alleen Kim een verhaaltje verdiend heeft voor het slapen gaan.”
Nu zag ik dat Kim achter Gertrude stond voor de wasbak. Haar pyjama was al uit en ze had alleen nog een luier om. Haar lichaam was nog strakker en mooier dan ik al gedacht had en ook haar borsten pasten perfect bij de rest van haar lichaam. Kim had wel door dat ik naar haar keek en gaf me een kushandje en een knipoog. Plotseling pakte Gertrude mijn kin vast en draaide mijn hoofd naar haar toe. “Kijk naar me als ik tegen je praat Markje,” zei ze, anders wordt ik Echt boos.” Daarna draaide Gertrude zich om.
“En jij moet je hier niet mee bemoeien Kim, anders krijg jij ook straf,” zei ze. Kim kreeg een rood hoofd en keek naar de grond. “Bedtijd voor jullie jongens,” zei Gertrude tegen ons, “wacht jij maar even in de babykamer Kim, dan mag jij straks in bad.” Daarop liep Kim de badkamer uit.
Daarna pakte tilde Gertrude eerst mij uit bad, iets ruwer dan gebruikelijk, en sloeg ze een grote handdoek om me heen. De handdoek was heel erg zacht en rook naar lavendel. Ik voelde mezelf tot rust komen terwijl Gertrude me begon af te drogen. Terwijl ik stond te genieten van de zachte handdoek over mijn lichaam, zag ik ook weer een glimlach op het gezicht van Gertrude ontstaan. “Jongens blijven speels, dat blijkt maar weer,” zei ze en ze gaf me een zoen op mijn wang.
Op dat moment kwam Kim de badkamer inrennen. “Mama, Ronald, de baby is weg !,” riep ze.
Geschrokken riep Gertude:”Wat zeg je daar ? Blijf hier staan Markje en jij blijft rustig in bad zitten Patrick.” Daarna stormde ze langs Kim de badkamer uit.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 14 – Waar is de baby ?

Ik hoorde hoe Gertrude naar de kinderkamer toe rende. Niet veel later kwam ze terug. “Ronald is niet op zijn kamer, “ zei ze,”eerlijk antwoorden nu anders zwaait er wat. Heeft iemand van jullie wat gezien de afgelopen uren ?” Zowel Patrick, Kim als ik moesten dat ontkennen. “Ik geloof jullie,” zei Gertrude,”de voordeur was op slot en alleen ik heb de sleutel, dus hij moet nog in huis zijn. Blijf hier wachten.”
Niemand van ons durfde zicht te verroeren terwijl Gertrude weg liep. Ze rende de trap af en even later weer op. "Alle ramen zaten nog dicht en zijn nu op slot,'" zei ze. "Ook alle deuren zitten op slot. Hij kan nergens heen. Het spijt me Kim maar dat wordt een korte wasbeurt voor jou.”
Daarna tilde ze mij op haar arm, droeg me naar mijn slaapkamer en legde me op de commode. Sneller dan ooit had ik een dikke, schone luier om en mijn pyjama weer aan. Daarna pakte ze een slotje uit een la van de commode en zette de bovenkant van mijn rits vast. “Zo,”zei ze,” ik vind het erg schattig hoe snel Kim en jij elkaar gevonden lijken te hebben, maar ik wil niet hebben dat er meer gebeurd. Jullie zijn nog peuters.” Daarna legde ze me in mijn bed. Gertrude liep mijn kamer uit en ik hoorde haar de trap oplopen. Waarschijnlijk werd nu eerst Patrick op bed gelegd en daarna Kim gewassen.

Vlak nadat Gertrude de trap op was gelopen hoorde ik een stem van onder mijn bed vandaan komen.
“Psst Mark,” hoorde ik iemand fluisteren, “ik moet hier weg. Ik wil naar huis. Kun je me helpen ?”
Ronald lag onder mijn bed ? Lef had hij wel blijkbaar.
“Houd je kop Ronald,” fluisterde ik terug,” ik wil niet weten wat Gertrude met ons doet als ze hier achter komt.” “Maar ik moet weg hier Mark," antwoordde Ronald,"snap je dat dan niet ? Ik wacht al dagen op deze kans, de baby-act was de enige manier om veel alleen te kunnen zijn.”
Het enige wat ik kon zeggen was:”Dit kan niet goed gaan Ronald, straks komt Gertrude weer terug met Kim en waar ga je dan heen ? Alle deuren en ramen zitten op slot, je kunt nergens heen. Je moet het opgeven en met haar praten, misschien mag je dan ook peuter zijn, of zo. Misschien mag je zelfs wel eerder weg.”

Voetstappen op de trap verraadde dat Gertrude eraan kwam. Ze kwam mijn slaapkamer binnen met Kim op haar arm, gewikkeld in een dikke badhanddoek. Ze legde Kim op de commode en hurkte naast het bed, zodat haar gezicht op dezelfde hoogte was als dat van mij. “Wat zie je er zenuwachtig uit Mark,” zei ze,”moet je me wat vertellen ?” Ik durfde niet te liegen tegen Gertrude, maar wilde Ronald ook niet verraden.
Na een korte stilte herhaalde Gertrude haar vraag, nu op wat dwingender toon:”Is er iets dat je me moet zeggen Mark, geeft antwoord, NU.” “Ik, ik, weet niet,” stotterde ik.
“Hoezo, je weet niet ?,” antwoordde Gertrude boos. “Ik kan heel vervelend worden voor kinderen die liegen Markje. Was Ronald hier ?” Ik schrok van zo’n directe vraag, wat genoeg antwoord was voor Gertrude.
Ze pakte me stevig bij mijn schouders en draaide me op mijn buik. “Geef antwoord Mark, anders krijg je het grootste pak billenkoek dat iemand ooit gehad heeft.” Ik rilde bij die gedachte, maar wilde Ronald nog steeds niet verraden. Met een doffe klap liet Gertrude haar hand op mijn kont neerkomen. De pijn schoot als een intense steek door mijn billen en de tranen schoten in mijn ogen. “Nog steeds niets Markje ?,” vroeg Gertrude en wat volgde waren drie harde klappen. Mijn billen leken nu haast in brand te staan en de pijn schoot door mijn rug naar mijn hoofd. Ik kon me niet bedwingen en begon zachtjes te jammeren,”Alstublieft tante Gertrude, ik moet iets vertellen.”
“Te laat Mark,” zei ze wreed en ik kreeg nog 5 harde klappen.

Plotseling schreeuwde een stem van onder het bed vandaan:”Stop, houdt op, Mark kan hier niets aan doen.” Meteen dook Gertrude onder het bed en trok ze Ronald onder het bed vandaan. “Kleine baby’s worden altijd sneller groot dan je denkt,” zei ze met een stem waar ik direct bang van werd. “Jij hebt heel wat uit te leggen Ronald.” Ik zag hoe Ronald in elkaar kromp van de angst. “Blijf daar in die hoek zitten terwijl ik Kim op bed leg en daarna ga jij mij alles vertellen.”
Daarna liep Gertrude weer naar de commode. Ze deed Kim een luier om en haar pyjama weer aan. Ook bij haar deed ze een slotje om de sluiting van de rits. Daarna legde ze Kim naast mij in bed. Gertrude tilde Ronald op als een baby en liep met hem te trap op.

De pijn in mijn kont en onderrug was nog altijd niet weggetrokken en ik kon niet helpen dat ik nog zachtjes lag te huilen. “Dat was erg dapper van je Mark,” zei Kim zachtjes,””jij bent echt heel goed voor je vrienden.”
Daarna gaf ze me een kus op mijn wang en begon zachtjes over mijn rug te wrijven. “Sssst,” zei ze,” stil maar, ik ben bij je nu. Ga maar lekker slapen en morgen is alles weer goed. Mijn moeder kon niet anders. Ik weet zeker dat ze alleen maar meer respect voor je gekregen heeft nu.” Door de lieve woorden van Kim en het zachte masseren van haar hand voelde ik mezelf warm worden van binnen en slaperig. Het laatste wat ik voelde was nog een kus op mijn wang voordat ik in een diepe slaap viel.
 
R

Rozerood

Guest
,./ heerlijk gewoon!!! een leuk spannend moment, ik betrapte mezelf erop dat ik ook sneller ging lezen hihi :-* ,./
Heerlijke luiergroetjes!!!

x x x
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Zo, eindelijk weer de tijd genomen voor een vervolg.
Bij deze weer 2 delen.
Ik hierna ga ik naar een einde toewerken en beginnen aan een nieuw verhaal.

Deel 15 – Zondagochtend

Toen ik wakker werd na mijn eerste nacht in het huis van Gertrude, zag ik dat Kim al uit bed gehaald was. Ik lag alleen in de kinderkamer en ik merkte dat ik mijn speen nog in mijn mond had en mijn pandabeer nog steeds stevig omarmd had. Mijn luier was behoorlijk nat en ik had ook al gepoept.
Ik besloot dat ik geen zin had om langer te blijven liggen in die luier en stapte uit bed. Ik nam mijn knuffelbeer mee en hield mijn speen in mijn mond.
Ik wilde op zoek gaan naar Gertrude en haar vragen om een schone luier. Toen ik de deur van mijn slaapkamer open deed, hoorde ik Kim praten en daarna Patrick en Gertrude lachen. Het geluid kwam uit de keuken. Ik liep door de gang en stapte voorzichtig de keuken in.
“Hé, daar is mijn kleine slaapkop,” begroette Gertrude me. “Je lag zo lekker te slapen dat ik je maar heb laten liggen. Wij waren alvast begonnen met het ontbijt.
Ik zal je meteen verschonen en aankleden.” Daarna stond ze op en pakte mijn hand vast.
“Julie blijven rustig zitten hier hè,” zei ze tegen Kim en Patrick. Die knikten van ja en daarna begeleidde Gertrude me terug naar de slaapkamer.

Ze tilde me op de commode en legde me op mijn buik. Gertrude maakte het slotje van mijn pyjama los en trok de rits omlaag. Daardoor werd de scherpe lucht van mijn poepluier pas echt sterk. “Pfoeh, kleine scheiterd,” zei Gertrude en tikte op mijn kont. Ze keerde me op mijn rug en deed mijn pyjama uit.
Daarna maakte ze mijn luier los. Ze tilde mijn benen op, zodat mijn kont loskwam van de luier. Met wc-papier haalde ze het grootste deel van de viezigheid van mijn billen. Daarna trok ze de luier onder me vandaan en maakte me beter schoon met natte doekjes. Daarna legde ze een handdoek op haar arm, tilde me erop en liep met mij op haar arm de trap op en naar de badkamer.
Nadat ik gewassen was en afgedroogd, droeg ze me weer naar beneden. Ze legde me op het bed van Kim en mij en ruimde mijn vieze luier op.
Daarna kreeg ik een schone luier om op de commode en dezelfde broek als de dag ervoor en ook weer het pandashirt. Ze zette me op de grond en gaf me een tik op mijn geluierde kont. “Snel naar de keuken maar Markje, tijd voor jouw ontbijt,” zei Gertrude.

Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik holde naar de keuken. Ik bleef staan bij mijn kinderstoel. Toen Gertrude binnenkwam moest ze lachen door hoe ik bij de stoel stond te wachten. Ze tilde me in mijn kinderstoel en begon een boterham voor me te smeren.
Ik besloot dat dit een goed moment was om te vragen hoe het met Ronald was. “Gertrude ?,” begon ik. “Ja Markje, zeg het eens,” was het antwoord.
Ik ging verder met:”Hoe gaat het eigenlijk met Ronald ?” “Jullie babyvriendje heeft deze morgen straf. Hij blijft heel de morgen vastgebonden liggen in zijn wieg en krijgt niets te eten. Vanmiddag ga ik wel eens met hem praten.”
Meer wilde ze er blijkbaar niet over kwijt, want daarna zweeg ze. Gelukkig verbrak Kim de stilte met: “Kleine baby’s horen toch niet aan tafel.” Iedereen moest lachen.

Nadat we allemaal twee boterhammen op hadden en een beker melk, Haalde Gertrude ons uit de kinderstoelen en liep met ons naar de woonkamer.
“Ik had eigenlijk met jullie in de tuin willen zitten vandaag,” zei ze,”want er was heel goed weer voorspeld. Maar nu is het nog behoorlijk bewolkt. Misschien dat het vanmiddag beter wordt. “ Ik had best zin om naar buiten te gaan die middag en om dat te laten blijken ging ik op mijn knieën op de bank zitten, met mijn gezicht naar het raam. “Inderdaad niet goed weer Tante Gertrude,” zei ik,” jammer.”
Daarna kwamen Patrick en Kim ook naar de bank gerend en naast mij zitten om uit het raam te staren. “Daar kun je vast goed verstoppertje spelen,” zei Patrick.
“Of tikkertje,” zei Kim, “kan ik jullie eens lekker op jullie luierkontjes slaan !” “Dat wordt gezellig vanmiddag merk ik al,” zei Gertrude met een grote glimlach op haar gezicht. “Ik zelf heb wel behoefte aan een paar uurtjes met een boekje op een tuinstoel. Maar dat is pas voor vanmiddag.
Willen jullie tot die tijd een film kijken ?” “Jaaaa,” riepen we alle drie in koor. Daarop tilde Gertrude eerst Kim op en zette haar in de box. “Maar dan wel vanuit de box, dan kan ik even de kamer uit,” zei ze. Nadat ook Patrick en ik in de box gezet waren, pakte ze de DVD van de Leeuwenkoning en zette ze die aan. Daarna liep ze richting de keuken, maar bleef halverwege staan.
“Ahh, veel schattiger kan het niet worden,” zei ze. “Drie kleine peuters netjes naast elkaar en helemaal geobsedeerd door het begin van de film. Het is dat ik bewust geen foto’s neem, maar anders zou deze zeker een prijs kunnen winnen ! Nu braaf blijven zitten schatjes, dan ga ik even een hartig woordje wisselen met Ronald.
Dan is dat ook maar uit de lucht.” Daarna liep ze de kamer uit en de trap op.
Ik had nu al medelijden met Ronald.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Deel 16 – De beslissing van Ronald

Even later hoorde ik het geluid alsof er een schakelaar omgezet werd en daarna hoorden we de stem van Gertrude uit de luidspreker van de babyfoon komen, die nog altijd naast de bank lag. “Zo, Ronald, wij gaan eens even goed praten met elkaar en ik heb de babyfoon aangezet, want in dit huis hebben we geen geheimen voor elkaar,” begon Gertrude. “Jij vond dat blijkbaar wel nodig met je snode uitgedachte plannetjes. Wat denk je nou, dat je ik je met rust laat als je stiekem wegglipt zonder wat te zeggen ? Nou, denk je dat ?”
Toen er geen antwoord kwam ging Gertrude verder met haar betoog. “Je mag blij zijn dat ik in een milde bui ben vandaag Ronald. Ik heb geen zin om je nog meer te straffen, dat heb je aan jezelf te danken. Je was in elk geval netjes genoeg gisteravond om wat van je te laten horen toen ik Mark strafte."
"Ik stel je zo meteen een duidelijke vraag en ik wil duidelijk antwoord. Alleen ‘Ja Gertrude’ of ‘Nee Gertrude’. Heb je dat begrepen ?”

Toen er geen antwoord kwam herhaalde ze haar vraag. ”Dat begint al goed. Ik vroeg, heb je dat begrepen ?”
Daarop volgde een schuchter:”Ja Gertrude,” van Ronald. “Mooi,” ging Gertrude verder.
“Voordat ik de vraag stel wil ik zeggen dat als je iets te melden hebt voortaan, je dat gewoon moet zeggen. Ook als je liever naar huis wilt."
"Ik houd van eerlijkheid in dit huis. Bovendien moet je niet denken dat het mijn plan is om iemand hier gevangen te houden. Iedereen is welkom om hier een paar dagen door mij verzorgd te worden, maar ik dwing niemand in die rol, normaliter dan."
"In het geval van Patrick en jou vond ik dat jullie het verdiend hadden, maar dat weet je denk ik nu ook wel.
Dan komt nu de vraag:”Wil je bij ons blijven, of wil je naar huis ?”

Mijn mond viel open van verbazing bij het horen van die vraag en mijn speen viel op de bodem van de box. Ik had verwacht dat Gertrude Ronald alle hoeken van de babykamer zou laten zien. Dit was wel het laatste wat ik verwacht had. Kim moest lachen om mijn verbaasde blik en zei:”Mijn moeder is echt geen gemene heks hoor,” en terwijl ze dat zei keek ze uitdagend naar Patrick. “Ja ja,”zei die lachend,”ik weet het, sorry hoor Kim.”
Daarna was onze aandacht weer bij Ronald en Gertrude.

“Denk goed na voor je wat antwoord Ronald,” ging Gertrude verder. “Ten eerste, als je besluit weg te gaan, moet je alles geheim houden. Het enige dat de buitenwereld mag weten is dat ik een aardige vrouw ben, waar iedereen graag op bezoek komt. Een soort suikertante zeg maar. Je snapt denk ik wel, dat als ik erachter kom dat je grootse verhalen over me opgehangen hebt, ik je weet te vinden."
"Ten tweede, als je nu weg gaat, begrijp ik daar uit dat je niets voelt voor onze spelletjes en dan wil ik je nooit meer zien. Ik zou dat echter helemaal niet geloven."
"Ik heb zelf gezien hoe lekker je lag te slapen in je babybedje. Ook denk ik dat je een vervelende verassing krijgt vannacht als je geen luiers meer draagt."
"Ik heb zelf gezien hoe je zonder controle in je luier plaste na het drinken gisteren. Blijkbaar heb je een knop omgezet in je onderbewustzijn en het zou me niet verbazen als je nog een aantal nachten in bed blijft plassen.”
Daarna laste Gertrude even een pauze in voor ze verder ging.

“Aan de andere kant, als je besluit te blijven, mag je zelf kiezen wat je wilt zijn, hoe oud bedoel ik. Ik zal je weer opnemen in de groep en dan spreken we nooit meer over wat er gebeurd is. Dan maken we het gezellig met zijn vijven.”
“Wat wordt het ? Naar huis, of blijven ?”

Daarna was het stil. Ik merkte dat ik mijn adem in hield van de spanning. Even bleef het stil en daarna hoorde we Ronald zeggen:”Ik…..ik….denk dat ik wel wil blijven….”
“Dat was geen goed antwoord Ronald, pas op jongen,” zei Gertrude boos”
Daarop hoorde we Ronald zelfverzekerd zeggen:”Ik wil blijven Tante Gertrude.” Verrast keken Patrick, Kim en ik elkaar aan.
“Goed zo, jochie,” hoorden we Getrude zeggen. “Zoals beloofd ben ik nu niet boos meer. Ik heb alleen wel besloten dat ik je nog moet straffen."
"Ik moet je nog doodkietelen !” Daarna hoorde we een hoop gerommel in de babykamer en begon Ronald steeds harder te lachen.
Gelukkig niet als dat vreemde baby gekraai van de dag ervoor, maar echt als zichzelf.

Vervolgens hoorde we een schakelaar omgezet worden en hoorden we alleen nog het geluid van de televisie. “Ik ben benieuwd wat hij kiest,” zei Patrick,
” welke leeftijd bedoel ik. Ik kan me niet voorstellen dat hij echt een kleine baby wil blijven, met al die melk. Maar ja, ik kon me voor dit weekend wel meer dingen niet voorstellen.”
“Ssst,” was het antwoord van Kim,”nu komt mijn favoriete liedje uit de film.” “Daarna hadden we alle drie weer alleen aandacht voor de film.
Drie peutertjes met een dikke luier om, dierenshirtjes aan, een speentje in de mond en een grote knuffel in onze armen.
Inderdaad wel schattig waarschijnlijk zoals Gertrude eerder al zei.
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Het is zo ver.
Nog net in 2011: het laatste deel van dit verhaal.
Ik vind dat ik dit niet verder uit moet melken.
Ik beloof dat ik snel begin aan een nieuw verhaal hierna.

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties !


Deel 17 – Slot

Na ongeveer een kwartier kwam Gertrude de woonkamer weer binnen. Vol spanning keken wij drieën haar vanuit de box aan. “Ach, wat zijn jullie ook een schatjes,” zei Gertrude “En vanaf nu heb ik vier schatjes. Ronald heeft besloten dat hij graag wil blijven. Hij wilde graag net zo oud zijn als jullie, dus nu heb ik vier peutertjes.”
Dat laatste zei Gertrude met zo’n lieve stem en met zo’n grote glimlach dat wij alle drie begonnen te lachen. “Ik heb Ronald natuurlijk eerst even geholpen. Jullie kennen de regel, peutertjes hier in huis hebben geen controle en gebruiken gewoon hun luiertjes. Hij slaap nu nog, door de verdoving. Over een uurtje kunnen jullie hem weer zien.”
“Oh ja,” ging Gertrude verder, ”ik heb vanaf woensdag een betaalde klus gekregen, dus ik ben bang dat deze vakantie maar tot en met dinsdag kan duren. Woensdagochtend moeten jullie jammer genoeg weer naar huis. Dan zal de verdoving bij jullie ook wel uitgewerkt zijn denk ik. Bij Ronald natuurlijk nog niet, maar die vond dat geen probleem zei hij.”
Toen Gertrude uitgepraat was begonnen wij enthousiast door elkaar te kwebbelen. “Ik ben benieuwd wat voor pyjama Ronald aan heeft,” zei Kim.
Patrick vroeg zich af wat voor knuffel hij zou kiezen. Ik vroeg me vooral af of het weer beter zou worden vanmiddag, ik had nog steeds zin om de tuin in te gaan.

Ongeveer drie kwartier later was de film afgelopen. “Zo,” zei Gertrude, “ik ga even bij Ronald kijken, blijven jullie maar rustig zitten spelen.” Daarna liep ze de kamer uit en hoorden we haar de trap oplopen. Een paar minuten later kwam ze naar beneden. Toen ze de kamer binnen kwam zagen we Ronald op haar arm zitten.
Hij had een zelfde soort wijde spijkerbroek aan als Patrick en ik en op zijn T-shirt stond een olifant. Ook had hij een grote olifantenknuffel in zijn armen.
Gertrude liep naar de box en zette Ronald tegenover ons in de box. “Ik zal wat boterhammetjes maken voor ons allemaal, dan kunnen we vroeg lunchen en hebben we een lange middag in de tuin,” zei Gertrude,” Ik zie dat het zonnetje al doorgebroken is gelukkig.” En inderdaad zag ik nu door het raam ook het felle zonlicht dat verraadde dat de wolken aan het verdwijnen waren.

Direct nadat Gertrude de woonkamer uit ging, richting de keuken, sprong Patrick bovenop Ronald. “Foei jochie,” zei hij,” wil je ons niet meer zo laten schrikken. Vervelende idioot. Voor hetzelfde geld had Gertrude ons allemaal een dag lang gestraft.” Het lukte Ronald om weg te rollen en op zijn beurt duwde hij Patrick mijn kant op.
Lachend dook ik op Patrick, waarna een ouderwets partijtje stoeien was losgebarsten. Kim bekogelde ons met knuffels.
“Uchum,” hoorde we Gertrude zeggen en plotseling zagen we haar naast de box staan. “Stelletje lawaaierige opdonders,” zei ze en één voor één haalde ze ons uit de box,
gaf ons een tik op onze luierkont en een klein zetje richting de keuken. “Tijd voor een boterham en een beker melk,” zei ze, “ kunnen we daarna lekker de tuin in.”

De rest van onze vakantiedagen bij Gertrude waren om nooit meer te vergeten. Na die lunch hebben we heel de middag in de tuin mogen stoeien en verstoppertje spelen. Gertrude lag in een stoel, met een boek, en keek af en toe verliefd onze kant op, of waarschuwde ons als we te ruw werden. Ik merkte op een gegeven moment ik bij het stoeien voornamelijk bezig was om Kim te beschermen tegen Ronald en Patrick. Dat had Patrick ook door en af en toe gaf hij me een vriendschappelijke por op mijn schouder en een knipoog. “Dat gaat goed zo Markje,” zei hij aan het eind van de middag,” misschien ben jij nu ook eindelijk niet meer de verstokte vrijgezel.”
Ik moest schuchter lachen na die opmerking, maar inderdaad voelde ik nu ook dat ik deze kans moest grijpen.

Die nacht, toen Ronald en Patrick in de babykamer lagen en Kim en ik samen in onze kinderkamer, stelde ik haar de verlossende vraag.
Zenuwachtig en stotterend begon ik haar te vertellen dat ik haar erg leuk vond en dat ik haar graag vaker zou willen zien na deze vakantie.
Pesterig zei Kim:” Mannen, jullie zijn net kleine jongens he, wat wil je nou eindelijk vragen ?” Daarop vroeg ik of ze mijn vriendin wilde worden, waarna ze zei: “ Was dat nou zo moeilijk ? Tuurlijk wil ik dat. Je denkt toch niet dat ik je voorlopig nog laat gaan he….Kom hier.”
En wat volgde was de meest intieme en lekkerste zoen die ik ooit gehad heb. Na nog een aantal zoenen, draaide ze zich uitdagend op haar andere zij en zei:” Maar hier zijn we eerst nog peutertjes, dus handjes boven de dekens he.” Ik wenste haar welterusten en ging op mijn rug liggen. Pas na een uur was het zweverige gevoel in mijn buik zo veel minder geworden dat ik ook in slaap kon vallen.

De maandag en dinsdag verliepen vergelijkbaar aan de zondag. In de ochtenden speelden wij vieren in de box, terwijl Gertrude het huishouden deed of boodschappen ging doen. ’s Middags speelde Gertrude met ons in de tuin.
De tijd vloog om en voor we het wisten was het woensdagochtend. Het was een gek idee om mijn eigen kleding weer aan te moeten. Voor de zekerheid deed Gertrude ons allemaal een luier om voor onder onze kleding, maar ik had niet het idee dat het nodig was. Die ochtend was ik al niet meer nat wakker geworden, dus de verdoving was waarschijnlijk uitgewerkt. Na het ontbijt liep Gertrude met Patrick en Ronald richting de bus. Zij werden eerst thuisgebracht. Ik bleef nog even achter met Kim, tot Gertrude terug was. Wij ruimden de rommel in de keuken op. Ik doorbrak de stilte:” Het voelt heel gek om nu alleen naar huis te gaan, weet je dat Kim ?”
“Tuurlijk snap ik dat Markje, “ zei ze en gaf me een knuffel en een zoen. “Als je wilt kom ik vanavond al bij je langs hoor, “ zei Kim, “ ik zou ook niet weten wat ik nu alleen thuis zou willen doen.”

Al vrij snel kwam Gertrude terug. “Ik kom dit liefdeskoppeltje even uit elkaar halen,” zei ze, waarbij ze zichtbaar glunderde van geluk. “Kom je Mark ?,” vroeg ze.
Ik gaf Kim nog een korte afscheidszoen en liep met Gertrude naar buiten. Vanuit de deuropening kreeg ik nog een kushandje van Kim.
Stil zat ik naast Gertrude in de bus op weg naar mijn huis. “Ik wil je laten weten dat je altijd langs mag komen bij me Mark,” zei Gertrude. Kim heeft me vanmorgen verteld dat jullie elkaar willen blijven zien en ik wil dat je weet dat ik daar erg blij om ben.” Ik wist niks anders te zeggen dan:”Dankuwel tante Gertrude.”
Gertrude moest lachen en zei:” Jij bent al netjes opgevoed zeg, maar je mag het tante wel weglaten hoor vanaf nu.”

Thuis aangekomen zei ik Gertrude gedag en stapte ik alleen mijn huis binnen. Nog nooit voelde ik me zo alleen thuis. Gelukkig had ik niet teveel tijd om me ongelukkig te voelen, want na een dringend nodige schoonmaakbeurt en boodschappen, ging de deurbel alweer en stond Kim voor mijn deur.
Ze sprong in mijn armen en zei,” ik miste je nu al.” Toen we binnen waren zei ze:” Oh ja, en ik moet ook een schone luier.” Dat laatste zei ze met één vinger in haar mond en met een hoog kinderstemmetje.” Ik antwoordde met:” Ja, maar, ik ben zelf ook niet zo groot hoor, en moet ook alweer een schoon luiertje om.”
Ik leidde haar naar mijn slaapkamer en nadat onze luiers af waren duwde ze me op mijn bed en wat volgde was de fijnste vrijpartij die ik ook heb gehad. Daarna deden we elkaar weer een luier om.
Samen lagen we geluierd op mijn bed na te genieten. “Ik ga jou erg gelukkig maken, mijn kleine peutertje,” hoorde ik Kim zeggen en ik beloofde haar hetzelfde.
En met heel mijn hart hoopte ik dat dit gevoel nooit meer voorbij zou gaan.
 
R

Rozerood

Guest
Absoluut prachtig,.. heerlijk einde,... wat eigenlijk geen einde is maar een nieuw en schitterend begin voor Marcje :-D

Dank je voor je prachtig schrijven,.. ben blijf nog steed je nr 1 fan !1

Groetjes x
 

gommu

Gewaardeerd Lid
leuk verhaal heb hem al een paar keer gelezen via mobile wel zo makkelijk en lekker lang zo lezen.

leest ook zo lekker weg.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Jappie1996 Verhaal Klaar De Wraak van Lotte W 6
klein Saskia en Martin s wraak!! 16+ Verhalen 0
P De wraak van de jonge heks (short) W 3
bosma22 De Wraak B Vebeterde versie W 16
K Wraak van de amazone's 16+ Board 45
E Wraak W 20
K De wraak is zoet W 12
A de Wraak (B) W 5
A de Wraak van Bart W 0
A Verhaal Klaar de Wraak (A) 16+ Verhalen 0
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan