de zusjes deel 4 (laatste deel)

luiergek1

Beginneling
de zusjes deel 4 (laatste deel)

mmm we waren net verschoond door onze papies in de V&D ahh.

Maar het ging allemaal goed niemand heeft ons gezien behalve de toiletjuffrouw en we gaan nu verder met winkelen.
Zo meisjes waar willen jullie heen?

Waarop leonie antwoorde naar huis we willen naar huisje toe ah willen onze kleine babymeisjes naar huisje toe nou dat zal niet gaan he je kunt je papies toch niet zo maar alleen laten?

Jawel hoor kan prima want jullie zijn onze papies niet en leonie probeerde weg te lopen shit dat stomme tuigje toch…
Nou zullen we dan maar naar de speelgoedwinkel gaan mmm okee antwoorden we.

We liepen door de straat en kwamen een intertoys tegen en we liepen meteen naar de knuffeldieren toe zo zoek er maar 1ntje uit meisjes mmm okee dan maar en leonie zocht een teddybeer uit en manuela een tijger.

Zo maar even afrekenen maar he jaa antwoorden we dus we liepen naar de kassa en er stonden 2 jongens van een jaar of 17 voor ons leonie botste tegen 1ntje op omdat ze niet uitkeek he rot wijf kijk uit en hij draaide zich om en begon hard te lachen ah moet je eens kijken zij hij tegen zijn vriend 2 babymeisjes en zijn vriend begon ook te lachen.

De papies pikte dit niet en zeiden he bekken houden jullie of willen jullie 2 babyjongetjes worden en ze zijden niks en liepen snel weg wij keken onze papies aan en zeiden dankje papies ahjoh geen dank hoor en we rekende af.

We liepen verder door de straat met onze knuffeldieren in onze handen en kwamen langs een ijskraam en we vroegen mogen we een ijsje?
Ja tuurlijk mag dat welke willen jullie aardbij en chocolade oke is goed meisjes en de papies bestelde een aardbijen en een chocolade ijse en gaven het aan ons nou nu krijgen we toch wel een dikke knuffel he als we thuis zijn en we knikte jaa.

We liepen terug naar de parkeergarage en we stapte in en we werden weer vastgezet in onze babystoeltjes En we reden naar huis.
Toen we thuis waren werden we losgemaakt en we gingen mee naar binnen toen we binnen waren gingen we weer naar de babykamer en we gaven onze papies een dikke knuffel jaah zo mag ik het zien.

Okee nu moeten jullie slapen en lief slapen he okee en we werden in onze pyjama’s gehezen en in bedje gelegd met onze knuffels erbij.
En nu lief slapen weltrusten meisjes……….. welrusten papie’s en we vielen in slaap zzzzz………..

Dit ging nog zo 5 dagen en toen mochten we eindelijk naar huis wat hebben wij een paar top dagen gehad.

Einde
[/size][/size][/size]
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
luiergek1 de twee zusjes T 3
DL_Michel Mijn zusjes luier M 4
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
Similar threads


















































Bovenaan