De Zwembadjuf (18- DL JL VL WL DR NL)

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 11,1%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 22,2%
  • 6

    Stemmen: 1 11,1%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 3 33,3%
  • 9

    Stemmen: 1 11,1%
  • 10

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal stemmers
    9
A

Augur_DL

Guest
Geschreven door: Sander


Het is nu zo'n 10 jaar geleden dat ik op een warme zondagmiddag naar het zwembad ging.
Ik droeg een joggingbroek en had daaronder een nogal drijfnatte luier aan. Daardoor was ik tamelijk opgewonden en de zon, die in de buitenlucht mijn koppie ook al flink had opgewarmd, had daar nog een schepje bovenop gedaan. Om maar te zwijgen over al het vrouwelijk schoon dat je op zulke dagen meestal lekker sexy gekleed langs ziet komen.

Dan fantaseer ik over hoe het zou zijn als zo'n knap ding mij flink onderhanden neemt terwijl ik op de commode lig met een drijfnatte plastic-pamper. Het (voor mij) ongelooflijke zou enkele ogenblikken later gaan gebeuren: Daar liep ik dus met rooie wangen het zwembad binnen, door naar de kassa. Daarachter zat een werkelijk bloedmooie, jonge vrouw een tijdschrift te lezen. "Nursing" stond op de kaft. Ze was een verpleegster in opleiding, zo bleek later. Ik rekende af en liep de kleedkamers binnen. Boy ! wat was ik opgewonden, 'als zij mij toch eens......' Uiteindelijk na wat gedrentel en wat gevoos met mezelf in het veel te kleine kleedhokje, besloot ik om m'n volgezeken luier aan te houden en de stoute schoenen maar eens aan te trekken.

Na ongeveer een kwartiertje liep ik aangekleed terug naar de kassa. Ze zat daar nog nog steeds. Alleen was ze. Er was werkelijk geen zak te doen in dat zwembad en dus zat ze nog steeds te lezen. Toen stond ik voor haar en stamelde wat nerveus terwijl ze me aankeek met haar prachtige ogen. Met een kop als een boei vroeg ik haar iets in de trant van:"of mensen met een broekplasprobleem in het zwembad beter een luier kunnen dragen" Verrassend genoeg antwoordde ze heel resoluut en bevestigend. Zomaar flapte ik eruit dat ik ook een natte broek had en een verschoning nodig had: "Zoudt U mij misschien willen helpen" vroeg ik. Ze zei dat ze dit best wilde. "Ik studeer voor verpleegster en kan dan meteen wat oefenen" Werkelijk waar kon ik het bijna niet geloven toen ze vanachter de balie opstond en met me meeliep naar achteren.

We liepen langs de kleedhokjes en kwamen uit bij een aparte kleedkamer die op slot zat. Zij had hiervan een sleutel waarmee ze de deur opende. Het was een aanzienlijk grotere ruimte dan de normale kleedhokjes waarin een aantal rolstoelen geparkeerd stond. In het midden van de ruimte ging ik dan maar als vanzelf op de grond liggen nadat ik de joggingbroek naar beneden gedaan had. Aan de buitenkant van de luier zag je duidelijk hoe nat deze was.

De juffrouw boog zich over mij heen om bij de luier te kunnen. Ik wist niet hoe ik het had toen ze de plakstrips los begon te trekken, zo'n ongelooflijk mooie meid was echt m'n luier aan het verschonen !! "Als ik nou maar geen stijve krijg", hoor ik mezelf nog denken. Dit was niet het geval. Kennelijk was ik te overdonderd door wat er zomaar met me gebeurde. De plastic-zak waarin de schone luier zat gaf ik aan haar. Ze pakte de luier en vouwde deze open wat een heerlijk gekraak teweeg bracht. "Zo jongetje, dus jij plast nog in je broek !" "Daar weet ik wel raad mee hoor; lekker dik pampertje om je billen en je bent weer een grote vent !" Dat ze zoiets tegen me zei fantaseerde ik er bij.

Maar wel toen de schone luier al om zat natuurlijk want het genereerde een aardig dik, kloppend geslachtsdeel bij me. Uit de natte luier die ze bij me had afgedaan kwam een zware urine-lucht die ze wel moet hebben geroken. Waar ze door moet hebben gedacht dat ik maar zo gauw mogelijk verschoond moest worden. Het meest geile van de hele gebeurtenis was misschien nog wel dat ze het deed alsof het de allergewoonste zaak van de wereld was. Dat het als vanzelfsprekend was dat ik een luiertje moest dragen omdat ik als een klein kind in mijn broek geplast had. Werkelijk een van de zoniet de meest opwindendste gebeurtenissen in mijn leventje als luier-fetisjist. Rare gasten, die luierliefhebbers ! Ja toch nietdan?
 

12345

Gewaardeerd Lid
daiperke1 zei:
nie slecht voor te beginnen , hoop op een vervolg want was wel kort . !1
Een verhaal uit 2009 van iemand die geen lid meer is, ik denk niet dat er nog een vervolg zal komen :)
 
Bovenaan