Debbie in haar natte piesbroek

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Hoelang stond ze nou te wachten? Het leek wel meer dan een half uur. Normaal zou ze er geen moeite mee hebben, de bus bleef wel vaker lang weg.
Maar deze keer moest ze wel heel nodig plassen. Ze stond een beetje te wiebelen op haar hoge pumps en drukte haar boven dijen tegen elkaar aan. Zo had ze het gevoel dat ze het langer op kon houden. Zou je net zien, had ik nu maar mij luier om gedaan dacht Debbie. Ze ging op visite bij haar moeder.

Daarom was ze zo netjes gekleed. Een keurig mantelpakje sierde haar slanke lichaam en het strakke koker rokje zat nauw gesloten langs en om haar heupen. Debbie plast af en toe nog in haar broek, ze is nu 27 maar nog altijd niet helemaal zindelijk geworden.

Soms plast ze kleine beetjes zodat alleen haar kruisje nat wordt maar het gebeurd ook nog regelmatig dat ze haar hele broekje nat plast. In opdracht van haar moeder moest Debbie, hoe beschamend kan het zijn voor een jonge vrouw, weer luiers dragen.

Op de gekste momenten had Debbie weer een donkere plek in haar broek of rokje en dat vond haar moeder zo beschamend voor een dergelijk jonge vrouw, dat ze Debbie maar weer in de luiers zette. Debbie wilde vandaag aan haar moeder laten zien dat ze er als een volwassen jonge dame bij liep en niet dagelijks een luier nodig heeft. Maar nu staat Debbie op haar lippen te bijten omdat ze het bijna niet meer op kan houden. Stel je toch voor, dat ik nu midden op de halte in mijn broek ga staan plassen dacht ze verschrikt. Ze keek om zich heen er stonden een paar vrouwen en een moeder met een klein jochie aan haar hand. Ze keek ook naar het einde van de straat, maar er was nog geen Bus te bekennen. Oeps ze voelde al een klein scheutje plas haar broekje in lopen.

Gelukkig nog weinig zodat het nog niet langs haar panty naar beneden liep. En gelukkig dat ze een rokje droeg, bij haar spijkerbroek had je meteen een donkere plek in haar broek gezien. Ze had al zo vaak in het openbaar in haar broek geplast, zodat ze precies wist wat voor plekken er kwamen bij welke kleding. De eerste keer had ze gekruist met haar benen gestaan, angstvallig met haar handen drukte ze haar jurkje in het kruis om de stroom plas tegen te houden. Hier door liep de hele plas in haar jurk door en langs haar benen. De warme straal liep haar laarzen in en vulde deze tot haar enkels. De mensen in het waren huis keken haar verbijsterd aan. Debbie had in de rij voor de kassa gestaan toen ze het in haar broek deed. Een andere keer moest ze zo verschrikkelijk nodig midden in een drukke winkelstraat, ze vluchtte een portiek in en plaste haar hele rok kletsnat.

De laatste tijd kon ze in haar luier plassen.

Soms midden in een winkel voelde ze hoe haar luier helemaal warm begon te worden, soms plaste ze hem zo vol dat hij een beetje ging door lekken en hangen. Vandaar dat ze er de laatste twee jaar een plastiekbroek over heen droeg. Ze kreeg er hele schrijnende billen van en een schraal poesje. Toen ze met haar klachten bij de huidarts kwam merkte deze onmiddellijk wat er aan de hand was. Mevrouw het is misschien een beetje gênant om het u te zeggen, daarom heb ik het opgeschreven. Toen Debbie buiten de brief openmaakte zag ze wat de arts had geschreven. Mevrouw u heeft een klacht die ik meestal tegen kom bij baby's, zuigelingen en onzindelijke kleine peuters. U heeft namelijk Luier uitslag in de hoogste gradatie. Dat betekend dat u nog 24 uur per dag onzindelijk bent. Ik geef u een doorlopend recept voor luiers en plastiekbroeken en tevens een recept voor babyolie, baby talkpoeder en baby crème. Aan de plekken te zien gaar het om luier en broekplassen. Mocht u ook nog in uw broek drukken dan vraag ik u een nieuwe afspraak te maken.

Nee in haar broek drukken deed ze niet, haar vriendin Betty wel. Die kakte soms wel drie keer per dag haar broek vol . Debbie was echt nog niet zindelijk, daar kon ze niets aan doen. Maar Betty daar in tegen poepte expres in haar broek. Nu was haar kringspier uitgerekt en kwam er doorlopend poep in haar broek. Echt van die volle stront broeken. Ze draagt nu ook luiers net als Debbie.

Debbie hield het nu echt niet meer, ze ging een beetje uit het zicht staan.......Ojee ze voelde hoe een warm straaltje haar broekje in liep.....ze ging snel met haar benen wijd staan zodat haar rok zoveel mogelijk gespaard zou blijven. Er kletterde nu een enorme stroom pis op de stoep neer.

Ooo, mama kijk nu eens die grote mevrouw daar staat nog in haar broek te plassen riep het kleine jochie hilarisch uit. Iedereen keek nu haar kant uit. Debbie rende zo snel als haar hoge pumps haar konden dragen het trapje af naar beneden terwijl ze een spoor van natte pies achter zich aan liet kletteren. Haar rokje werd als nog klets nat. Ze bleef stil staan achter een boom en belde met haar mobieltje het nummer van haar moeder.

.......ja mamma met mij.......ik heb in mijn broek geplast mamma...ik hield het echt niet meer.....nee geen luier......ik wilde zonder.........ja neem maar mee....ja ik wacht onder aan de trap......tot zo. Daar stond Debbie in haar zeiknatte broek te wachten tot haar moeder met de auto zou komen. Mama zou ook een droge luier meenemen en een plastiek broek had ze gezegd tegen Debbie. Tien minuten later lag Debbie met haar billen omhoog op de achterbank van de auto en kreeg ze een schone luier onder haar billen geschoven. Haar vol geplaste pumps werden leeg gegooid in de goot. Even snel nog een natte washand over die plas billen en een cremetje. De natte pisrok en kletsnatte panty verdwenen in de luierzak.

Toen de auto weg reed zat er een volwassen vrouw met een bolle luier en een heel kinderachtige plastiek broek achter in de auto. Die zal niet lang droog blijven dacht de moeder van Debbie terwijl ze de straat uit reed.
 

AvdP

Beginneling
Heerlijk verhaal Betty. Volgens mij ben je in een zeer productieve fase (in meerdere opzichten !1)
 

friendly

Superlid
Leuk verhaal. Jammer dat er geen hoop is op een vervolg, gezien het jaartal waarin het geplaatst is.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 7
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
W Dita en haar vriendinnen D 1
L Haar Grote Geheim H 7
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DaddyDave Geluk is.... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
K Ervaring broekplassen & natte kleren Broekplassers en Poepers 17
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Natte luiers gezocht 16+ Board 11
K (Verzoek) plassen in broek / natte kleren AB/DL Fotos 5
K Contact broekplassen / natte kleren Contact advertenties 3
Similar threads


















































Bovenaan