Debutant

Luieraard

Superlid
Ochtendbespreking achter de rug. Daarna lunch. Maar dan. Een ondeugend gevoel verstoord mijn gemoedrust.
Niemand die 't weet. Stiekem sniek ik naar de plee’s. Uit mijn rugzakje haal ik een luier en een plastic broekje.
Met enige opwinding en geharrewar lukt het mij om de luier te bevestigen en knoop het plastic eroverheen.
Check alles en hijs me weer in mijn lerenbroek. Voel de luier tussen mijn benen en op mijn kruis rusten.
Waarom vind ik dit zo’n heerlijk aangenaam gevoel? Veiligheid? Toch iets uit het hele verre verleden?
Geluierd sluip ik naar mijn werkplek. Ik ben één van de gelukkigen die een eigen ruimte heeft en ongestoord aan mijn
creatieve uitdagingen op mijn computer los kan gaan. Het duurt niet lang of de koffie dient zich aan en verteld m'n blaas
dat het tijd is. Ik leun achterover en geniet van de warmte die mijn kruis in vloeit. Jeetje wat lekker. Waarom eigenlijk?
Gewoon lekker jongen. Het gevoel windt me op maar verder geen sexuele neigingen. Geniet als mijn hand op mijn leren kruis rust.
Ver weg voel ik de warmte. Moet ik onthouden als het winter is. Een extra kacheltje om je vingers en handen op te warmen.
Mijn mailbox vloeit ook vol en haal eerst de spam eruit. Dan eerst maar het noodzakelijke doen. Even leun ik weer achterover
om over een kwestie te denken. Hoe formuleer ik dit het beste. Ik zie mijn leren kruis. Jeetje wat staat die bol. Als ik zo zit zie je 't toch duidelijk.
Misschien eens tijd om slobbertruien te gaan dragen. Toch wel een mooi gezicht zo’n glimmende volle leren kruis. Even druk ik wrijvend erop.
Hm fijne ervaring. Dan een melding. Mijn leidinggevende Mira wil even praten. Oh jee! Mijn luier verwijderen? Ik antwoordt zeg maar hoe laat?
Antwoord terug. Blijf lekker op je plek ik kom er nu aan. Potverdomme dit is niet de bedoeling. Net een hele ochtend gekletst met haar erbij.
Een kleine paniek aanval maakt van mijn meester. Kijk om mij heen kan ik nog dit verwijderen maar waar verstop ik het.
Mijn ruimte is nogal transparant. Daar in de kast achter de ordners? Ik sta op en wil aanvangen tot verwijdering als er geklopt wordt.
Snel ga ik zitten. Ja? Mira komt binnen. Ze glimlacht, knikt en vraagt of ik lekker bezig ben. Ik knik en zeg ja. Geen woord gelogen maar
ze moest eens weten. Ze komt naast me zitten als zij uit de hoek een tweede stoel erbij trekt. Ik zit krampachtig met gesloten benen,
doe alsof er niks aan de hand is en toch heb ik het gevoel dat ik enorm zweet. Ik wil een pen weg leggen maar mijn hand trilt.
Mira pakt mijn hand en vraagt waarom ik zo nerveus ben. Met een leugen dat ik bang ben voor ontslag? Mira geeft mij een klopje op mijn schouder.
Is dit geen hashtag? Ik weet wel dat zij nogal van het aanraken is zonder bijbedoelingen. Ze wil 't hebben over een nieuwe klant die iets anders wil.
Iets totaal verschillend dan hun vorige reclamefilmpjes. Mira dacht meteen aan mij en wil samen met mij bij hen meer te weten willen komen
in welke richting zij denken. Dan opeens heeft ze het over mijn leren broek. Mooie broek. Echt leer? Ik knik mijn motto is een heer prefereert leer.
Ze glimlacht en brutaal legt ze haar hand op mijn leren boven been, laat het leer fijntjes door haar vingers glijden.
Goddank ze laat los met een compliment dat het me goed staat. Eigenlijk zou zij ook wel leder willen dragen maar ja
hoe denkt men op het kantoor daarover en vooral klanten. Ze vraagt waar ik deze gekocht heb en vertel haar het adresje.
Ze pakt mijn pen en scheurt een stuk papiertje af, schrijft het op. Ze staat op en met een gemoedelijk klopje op mijn schouder
bedankt ze mij en weet nog bij de deur te melden dat ze data zal mailen wanneer we samen op pad gaan.
Ik knik joviaal blij dat er nu een flinke afstand is zodat ze mijn gevulde liefde niet kan zien. Weg is ze. Ik leun op mijn bureau en kijk naar een leeg scherm.
Oef dit was kantje boord. Mijn blaas wist zich goed te gedragen maar eist nu weer zijn aandacht. Oh god wat lekker.
Sorry voor de gelovigen onder u. Die warmte. Ik kijk naar mijn leren kruis. Onder mijn ogen groeit de leren bobbel.
Leg mijn hand erop en geniet van de warmte. Druk het leer wat dieper naar mijn kruis en wrijf. Maar dan komt het calvinistische druk op.
Ik moet nog wat afmaken. Tekst in beeld brengen. Ik open de map en ben goed bezig. Dan klopt het geluid opeens niet meer. What the fuck?
Nieuwe ongevraagde uitdaging. Druk bezig en geef geen aandacht aan mijn blaas. Maar de warmte brengt even een korte rustpauze met zich mee.
Ik sta op, pak een mok water. Ik ga nu echt niet thee halen in de kleine keuken. Koud water uit de fles uit de koelkast. Neem een paar teugen.
Zo heeft mijn blaas ook weer wat te doen. Duik ik mijn materie en vergeet de tijd. Als ik het eindelijk heb opgelost
en alles klopt na wel vier keer checken blijkt het al zeven uur te zijn. Ik had ook eerder hiermee moeten beginnen.
Als ik opsta roert mijn blaas. Sta voorovergebogen leunend aan mijn bureau en laat het voluit gaan. Wat een genot. Sluit voor vandaag mijn werk af.
Hijs me in een colbert en pak mijn rugzak in. Oh jee wat doe ik met mijn volle luier? Ik waag het erop. Tegen halfacht zal er maar weinig zijn hier.
Op de gang brandt al de nachtstand aan verlichting. Vrij summier dus minder zichtbaar. Iedereen weg. Alle plekken leeg.
Bij de lift sta ik te wachten als opeens Mira aan komt zetten. Snel mijn rugzak voor mijn kruis. Ze grijnst en prijst mijn plichtbesef dat ik zo laat door werk.
Braaf knik ik maar. Ik laat haar voor gaan als de lift deuren zich ontsluiten. Ik volg haar en draai meteen de hoek in. Neen nu niet.
Mijn blaas wil zeggenschap in dit gezelschap. Ik probeer 't maar, toch wind deze het van mijn spieren. Langzaam stroomt het erin.
Ik bloos en schaam me diep. Had ik het toch maar niet gedaan die luier en vooral dat koude water. Gelukkig maakt de lift iets meer lawaai dan mijn plassen.
Op de begane grond openen de deuren verlossend. Ik laat haar voor gaan. Ze vindt mij een echte heer.
Die jeugd tegenwoordig weten dit soort kleine attenties niet. Beetje schuin loop ik achter haar richting uitgang. Dan opeens draait zij zich om.
Vraagt of ik honger heb en misschien samen iets zullen gaan eten. Oef. Ik weet dat zij slecht tegen weigeraars kan.
Ik krab met mijn vrije hand achter mijn oren en zoek naarstig naar een goed klinkend excuus. Maar dan als ze vlak bij me is krijg ik een klopje op mijn leren kont.
Ze giechelt en zegt gecharmeerd te zijn dat ik geluierd ben. Ze vindt dit zo heerlijk vertederend gezicht. Graag zou ze met me uit eten willen
en mij daarna bij haar thuis verschonen. Ik ben stomverbaasd. Ze ziet mijn uitdrukking en knikt. Ja ze had het al meteen door toen ze naast me kwam zitten.
Ze herkende meteen mijn opgezwollen leren kruis. Ik herhaal herkende? Ze grinnikt, ja zij draagt immers ook luiers.
Dan bloost zij, onthult een gevoelige blaas te hebben. Ik kijk haar nog steeds verbaasd aan. Dan legt ze haar hand op mijn schouders
en staat erop dat we nu samen gaan eten. We hoeven nu niet meer voor elkaar te schamen nu we het van elkaar weten. Toch?
Ik bevestig dit met een verlegen ja. Ze laat me los en nu lopen we samen naar de uitgang. Ze giechelt en wil nu mij voor laten gaan. Ik vraag waarom nu.
Bloost ze. Kan ze genieten van mijn luierkont in glimmend leder. Ik ga en voel haar hand op mijn leren kontje. Potjandorie ik krijg gevoelens voor haar.
Geniet hoe haar hand op mijn kont rust. Dan trekt ze aan mijn arm tot stilstand. Ze wijst naar de garage en zegt dat daar haar auto staat.
Ik maak een gebaar met mijn hoofd oké dan maar daarnaartoe. Bij haar auto op afstand te openen loop ik naar de bijrijders kant.
Schuif erin maar zij blijft staan. Leunt met beide handen op haar autodak en zucht diep. Ja nu hoor ik het ook. Een ferm gesis van haar zijde.
Dan pas stapt ze in. Ik grap. Opgelucht? Ze knikt maar onthult die heerlijke warmte heb jij dat ook? Ik bloos omdat dit wel intiem is voor mij
maar knik heldhaftig. Ze grinnikt, vind 't superfijn om zo samen uit eten te gaan. Twee geluierde mensen die ervan genieten om het ook te gebruiken.
Verlaten de garage en belanden een eind verder op in de stad bij een restaurant. Daar bemachtigen we een tafeltje voor twee en eten een heerlijke maaltijd.
We praten nu toch over werk en drinken wijn. Zij iets minder vanwege het rijden. Tijdens de maaltijd voel ik mijn blaas
en blozend verlaag ik de druk in mijn plassen. Het is al flink laat en zij rekent af. Werkmaaltijd wordt wel gedeclareerd bij de opdracht.
Ik merk dat ik nu een andere Mira ken. Humor speelt een grote rol. Zelf spot ook en vrolijk opgeruimd. Ze nodigt mij bij haar thuis uit.
Ik vraag openlijk of dat wel zo goed idee is. Ze knikt van wel. Ik laat me om lullen en maak kennis met haar ruime appartement.
Modern ingericht en lach om de vele plastic meubels. Ze wimpelt het af als zeer praktisch vanwege haar toestand. Dan gaat het onderwerp er ook over.
Welke luiers en welke plastic luierbroekjes. Schoonmaakmiddelen en zo. Ik geef te kennen dat ik een debutant ben.
De wijn komt op tafel. Eerst zaten we tegenover elkaar maar later na een halve liter wijn zitten we gebroederlijk naast elkaar.
Geven elkaar een hint als we plassen. Ik voel mijn taks aan mijn luier omvang. Ook Mira heeft haar taks bereikt en begint te lekken op de plastic bank.
We giechelen en zijn net pubers die iets ondeugends vies bezig zijn. Ze trekt half teut haar rok, die een flinke vochtige vlek heeft, uit.
Ze wil dolgraag mij verschonen. Ik ga accoord. Wat heb ik te verliezen? Genoeglijk lig ik op de plastic bank en zij met moederlijke gevoelens
kleedt me uit, verwijderd mijn luier. Wast me met speciale doekjes en poedert me in. Dan van haar een luier. Wel een roze met liefelijke printjes.
Ze giechelt, vind mij heerlijk vertederend. Krijg mijn eigen plastic luierbroekje weer om die met aandacht wordt gecheckt.
Beëindig met een volle klopjes op mijn geluierde plastic kruis. Dan moet ik haar verschonen. Onder haar leiding krijg ik inzage op haar vrouwelijkheid.
Ze giechelt en bloost als ze wijdbeens naakt voor mij ligt. Braaf was ik en poeder haar. Vouw een luier om haar heen en hijs haar ook in een
plastic luierbroekje. Ze wil er twee. Puur voor het geluid. Oké. Samen in schone luiers zitten we dan. Ik krijg warme gevoelens bij haar.
Ze leunt tegen mij aan en kust zomaar mijn wang. Ik kijk haar aan. Ze legt bezitterig haar hand op mijn plastic kruis en vind mij erg lief
maar durft nog geen seks met mij. Ze bang dat het onze prille verhouding zou kunnen verstoren. Ik begrijp het.
Maar dan vraagt ze of ik wil blijven slapen. Het is altijd haar natte droom geweest letterlijk als zowel figuurlijk om samen bij een man
te slapen die ook is geluierd. Maar geen seks. Het is al enorm laat en denk na. Als ik nu met de taxi naar huis ga staat mijn fiets nog steeds
bij het kantoor in het fietsenhok. Ik stem erin. Hup weer een plemp wijn in de glazen, leunen nu als een jong pril stelletje tegen elkaar aan.
Als we plassen giechelen al voelend bij elkaar. Als ook deze wijn zijn ziel laat zien schuiven we naar de badkamer.
Ik krijg een tandenborstel te leen uit de reservepot. Maken ons bed klaar en kruip bij haar in bed.
Ze schuift naar mij toe en drukt haar lichaam tegen de mijne. Haar luier en plastic kont drukt tegen mijn plastic geluierde kruis aan.
Ik plas genoeglijk en hoor haar dronken van de slaap grinniken. En weg zijn we.
 
Bovenaan