Verhaal Klaar DERTIEN

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 7,1%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 7,1%
  • 6

    Stemmen: 1 7,1%
  • 7

    Stemmen: 1 7,1%
  • 8

    Stemmen: 8 57,1%
  • 9

    Stemmen: 1 7,1%
  • 10

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal stemmers
    14

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: marinatje


Het is eindelijk zover, mijn nichtje (3) heeft in haar luier gedaan en gaat verschoont worden. Dat moet ik zien!

Ik als 13 jarige spurt achter mijn tante aan naar de badkamer. Wat ga je doen? Vraagt ze. Ehhh... Ik ga mee kijken naar Liese.

Vind je dat leuk om te zien dan? Vraagt tante. Als smoes zeg ik dat het handig is voor later als ik ook kinderen heb. Tante lacht, wijze woorden van z'on klein mannetje.

Als Liese verschoont wordt begint Tante opeens te praten over luiers en baby's. Vol aandacht en interesse luister ik maar laat absoluut niet merken dat het me interesseert. Denk ik...

Het boeit je wel he?

Wat? Vraag ik.

Luiers en baby's enz.

Neuj! Roep ik stoer.

Geintje zegt tante. Als een boer met kies pijn lach ik om de grap.

Maar... Zegt tante. Er zijn wel mensen/kinderen die geinteresseert zijn in luiers en die willen ze dan graag omdoen.

Owja? Vraag ik, terwijl ik heel goed weet waar ze het over heeft. Dragen die dan zelf ook een luier? Vraag ik

Ja en die dragen soms ook kleding van baby's, in grotere maat natuurlijk. Maar we gaan maar weer is terug naar beneden anders is het feestje zo voorbij.

Ik heb niks van heel de verschoning mee gekregen en denk alleen maar aan wat tante vertelde. Zou ze het weten...?

's Avonds om 18:00 uur gaan we naar huis. Nog effe msnne... Opeens komt een ander nichtje online. 16 jaar best wel knap, maar ja ze is mijn nicht. dus...

Hej Lauy! Hoi Judith antwoordt ik. Hoe issie? Vraagt ze. Goed hoor, waar was je vanmiddag vroeg ik Ik was naar de film met Kelly. Die ken je toch vraagt ze. Is dat die ene met die blonde halflange haren? Ja die ken ik. En was het gezellig vroeg ik?

Ja echt mega gezellig, en was het bij ons thuis ook nog gezellie? Ja best wel vertelde ik.

En had je ons mam nog geholpen? Vroeg judith.

Geholpen... Hoezo? Met Liese zei ze. Ooow dat ja je moet wat he, verzon ik.

Opeens typte ze iets wat mijn leven zou veranderen.

Judith: volgens mij draag jij graag een luier. Hoe weet jij dat? Vraag ik. Dus het is zo? Antwoordt zij.

Hoe weet jij dat? Vraag ik. Gewoon als luierliefhebber merk je dat bij een ander.

Ben jij ook een luierliefhebber dan? Ja en toen ik het net met mama over jou en toen ging ik er bij jou is naar vragen.

Draag je zelf ook? Vroeg ik. Ja altijd vertelde ze. Elke dag? Vroeg ik. Ja en nacht ook.

Kom anders dit weekend is langs kunnen we erover praten. Owkej dan ga ik nu gtst kijken typ ik. Doeiii.

Rond een uur of 21:00 besluit ik te gaan slapen.

Als ik weer wakker wordt en op mijn gsm kijk hoe laat het is kleedt ik me aan. Ik ga vandaag naar judith en liese.

Met de fiets cross ik naar hun huis. Er staat een bestelbusje met pampers op de zijkant getekend.

Er worden 3 grote dozen luiers naar binnen gedragen. Mijn hart zit in mijn keel als ik binnen stap.

Judith is druk bezig met Liese te spelen. Ze draagt een rompertje met daaronder duidelijk de luier. Heeej neefje kom je mee spelen??

Ehh... Owkej en begin mee te doen met twister. Plotseling komt tante binnen. Kom judith, ow hoi lauy. Judith: nee mam ik wil nog geen schone luier, geef lauy er maar een. Ze knipoogde naar me.

Owkej lauy kom je?! Ik liep achter tante aan. Waarom weet ik niet, maar ik liep gewoon achter Tante aan. Wil je het echt? Vraagt ze. Ja ik wil... zeg ik. Wist ik wel zegt Tante, eindelijk was het dan zover. Ik heb alleen meisjes rompertjes dus... Ow geeft niet antwoordt ik. Maar die zijn wel roze hoor reageert Tante. Ow ik vindt roze wel mooi en terwijl mij een luier wordt omgedaan komt mijn nichtje kijken.

Ow Lauytje die luier staat je wel hoor, knipoogt ze. Zo blijf als een kleuter stap ik van de commode en ga lekker spelen met mijn nichtje.

Wil je hier blijven slapen? Vraagt judith. Ehh... Ok is goed, het is toch weekend... Ik belde ons mam op om te vertellen dat ik bleef slapen. Ze vond het goed.

Tante riep om te gaan eten. Ik en Judith kregen geprakt ons eten en terwijl we aan tafel gingen zitten deed tante ons een slabbertje om. Tijdens het eten moest ik ineens heel nodig poepen. Ik durfde niet te vragen of ik naar de WC mocht en plots deed ik het in mijn broek.

Ik zei niks en we aten door totdat Tante aan Judith vroeg of ze het in haar broek had gedaan. Ze zij dat ze het niet was en ik begon enorm te blozen. Lauy!!, ik keek op.

Heb jij in jou broek gedaan?? Ja antwoorde ik en ik moest bijna huilen. Jij stoutertje zei Judith. Ik werd na het eten meegenomen naar de badkamer waar ik werd verschoont en samen met judith in bad werd gestopt.

We speelde en waste elkaar. Nadat we klaar waren werden we om de beurt op de commode gelegd en kregen we een grote dikke luier om.

We moesten naar beneden en daar mochten we Sesamstraat kijken. Van Tante mochten we ook nog tv kijken tot 21.00u.

Daarna moesten we naar bed. We liepen achter Tante aan naar de kamer van Judith. Ik mocht bij Judith in bed slapen want die heeft een 2 persoonsbed.

Samen gingen we slapen met een dikke pamper om. 's Nachts werd ik wakker doordat Judith tegen mij praatte.

Lauytje! Fluisterde ze. Ben je nog droog? Ik voelde aan mijn luier en merkte dat ik een flinke plas had gedaan.

Ik schudde nee. Ik ook niet zei ze. Zal ik je een nieuwe omdoen?? zei Judith. Okej zei ik. Maar dan moet jij mij ook verschonen zei ze.

En zo verschoonde we elkaar midden in de nacht en sliepen we weer verder.

's Ochtends werden we wakker. En weer hadden we beide een flinke natte luier. Tante kwam binnen en kleedde ons uit. We lagen naast elkaar op bed met een natte luier om
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: DERTIEN by buurmanbaby

mooi verhaal.
ik wou dat ik zo'n nichtje had.
hopelijk komt er nog een vervolg.
 

battlefield

Geen behoefte aan mannelijk contact
luierfan_boy zei:
Maar waarom staat er steeds ruimte tussen ze zinnen haha? :p
Ik ben daar een groot voorstander van, vind dat zo veel makkelijker lezen.
Van mij mag iedereen dat gaan doen. :)
 
Bovenaan