Diaper Friends

Hoe goed vond je dit verhaal? 10=goed 1=prut


  • Totaal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dit is het begin van m'n 1e verhaal. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Sorry als er spelfouten instaan.... en natuurlijk veel leesplezier!


Diaper Friends

Voordat dit verhaal begint info over de hoofdpersonen

Lisa:
Lisa is een 16 jarige meid die nog dag en nacht luiers moet dragen omdat ze een beschadigde blaas heeft opgelopen tijdens een fiets ongeluk op haar 4e. Ze voelt maar af en toe dat ze naar de WC moet en ’s nachts heeft ze totaal geen controle over haar blaas. Naar school draagt ze DryNites en thuis Tena Pants Maxi of Tena Slip Maxi. ’s Nachts draagt ze Tena Slip Maxi met inlegluier of een Tena Slip Ultima. Haar klasgenoten weten dat ze luiers moet dragen en pesten haar er niet mee. Ze vinden het zelfs stoer en knap dat ze gewoon met een luier om naar school durft te komen en geven haar veel respect.

Sanne:
Sanne het zusje van Lisa is 14 jaar en draagt ook dag en nacht luiers. Maar niet omdat ze incontinent is. Op haar 13e begon Sanne in bed te plassen en moest van haar ouders toen DryNites gaan dragen. Sanne zag dit helemaal niet zitten en zei dat luiers voor baby’s waren. Maar na 2 weken natte bedden besloot ze toch maar de DryNites te gaan dragen. Maar omdat ze het nog steeds niet eerlijk vond begon ze expres in luiers te poepen en extra veel te plassen zodat de broekjes gingen lekken. Haar ouders waarschuwden haar en dat als ze niet zou stoppen met het poepen in de luiers dat er consequenties zouden volgen. Maar Sanne bleef toch doorgaan tot haar ouders het zat waren. Op een avond kreeg Sanne in plaats van een DryNites een Tena Slip Ultima om. Haar moeder zei: Je gedraagt je als een baby Sanne en zo gaan we je dus ook behandelen vanaf nu ga jij voor onbepaalde tijd 24/7 in luiers doorbrengen en niet in DryNites overdag en Tena’s ’s nacht zoals je zus. Nee overdag draag je Tena Slip Maxi naar school en thuis. ’s Nachts draag je Tena Slip Ultima zo nodig nog met een inlegger erin begrepen kleine meid? En sindsdien draagt Sanne 24/7 luiers.

Destiny:
Destiny is een 15 jarig meisje die een relatie heeft met Lisa en ook tevens haar klasgenoot is. Destiny is een bedplasser en DL. ’s Nachts draagt ze een Molicare Slip Super Plus en overdag draagt ze ook graag luiers. Meestal draagt ze overdag DryNites maar soms ook een Molicare Slip. Haar ouders weten dat ze overdag graag luiers draagt en laten het toe. Toen Destiny vertelde dat ze ook luiers naar school wilde dragen zeiden haar ouders dat ze daar mee gepest zou worden maar ze zei: Lisa draagt ook luiers naar school en zij wordt ook niet uitgelachen dus bij mij zou het ook wel meevallen. Oké zeiden haar ouders maar naar school draag je in ieder geval geen Molicare je gebruikt maar DryNites. Hiermee stemde ze in en draagt sindsdien ook 24/7 luiers. Lisa weet dat Destiny voor haar plezier overdag luiers draagt maar de rest van haar klas denkt dat ze die luiers nodig heeft.


Hoofdstuk 1. Ochtend
Lisa wakker worden meid, het is tijd voor school. Lisa opent haar ogen en ziet dat haar moeder de kamer inloopt en de gordijnen opent. Felle stralen komen de kamer binnen en Lisa komt rustig uit bed.
Moeder loopt naar haar dochter toe en knielt bij haar neer. Ze tilt de pon van Lisa en stukje op en controleert haar luier. Moeder ziet de blauwe streep op de luier van haar dochter zitten en zegt: zo te zien heb je flink geplast vannacht Lisa, ga maar snel douchen dan leg ik je kleren klaar voor school. Lisa loopt naar de badkamer en ziet dat haar zusje al in bad zit. Goedemorgen Sanne heb je lekker geslapen? Moeder komt de badkamer binnen en zegt: ze heeft denk ik een enge droom gehad want ze had haar luier al weer helemaal vol gepoept. Maar ik heb haar net gewassen dus nu kan jij jezelf wassen Lisa. Lisa gaat in bad zitten terwijl haar moeder Sanne afdroogt. Moeder pak een schone luier en poedert Sanne in met talkpoeder en doet haar de luier om. Lisa ziet dit aan en ziet dat Sanne er wel van geniet als ze haar luier omkrijgt. Even later als Lisa zichzelf heeft gewassen loopt ze haar kamer in en stuurt ze een whats app naar Destiny waarin staat: Met welke DryNites beginnen we vandaag diegene met de vlinder erop of met de bloem? Een paar seconden later appt ze terug en zegt diegene met een vlinder erop. Zie ik je over een half uur bij de bushalte? Lisa stuurt terug: Thanx zie je dan over een half uur. Lisa opent de kast en pakt de roze Drynite met een vlinder erop en trekt deze aan ze pakt nog 4 extra Drynites voor de rest van de dag en stopt deze in haar rugzak. Ze kleed zich verder aan en loopt naar beneden om te gaan ontbijten. Lisa loopt de keuken in en ziet dat Sanne gevoerd wordt door haar vader. Hoi pap, goedemorgen! Goedemorgen Lisa lekker geslapen? Ja hoor pa heerlijk! Dat is mooi, kan jij je zusje nog even de fles geven want ik moet naar m’n werk. Is goed papa werkze! Ze geeft haar vader nog snel een kus en pakt dan het flesje melk voor haar zusje van het aanrecht af.
Ze neemt haar zusje op schoot en begint haar te voeren. Terwijl ze haar zusje aan het voeren is ziet ze hoeveel haar zusje ervan geniet om als baby behandeld te worden. Even later komt haar moeder beneden en zegt tegen Lisa: ik had beloofd dat Destiny mocht komen slapen hier vannacht maar er zijn niet meer genoeg luiers voor het weekend. Zou jij die vanmiddag nog even op kunnen halen bij de apotheek? Ik heb ze al besteld dus ze weten er al van maar ik moet tot laat werken en kan ze dus niet ophalen. Is goed mama zegt Lisa ik vraag wel of Destiny meegaat met het ophalen dan kunnen we allebei een pak dragen. Maarja wij moeten naar school dus tot vanavond! Lisa en Sanne geven hun moeder nog snel een kus en rennen de deur uit naar de bushalte.

Hee Destiny! Oh hoi Lis en Sanne. Zo, net op tijd daar komt de bus al aan. Snel geeft Destiny Lisa een zoen en beginnen ze te praten over hoe het schoolrooster er vandaag uitgaat zien. Even later zitten ze in de bus en zegt Destiny we hebben een lang weekend dit weekend. Oh ja hoezo dan? Vraagt Lisa. De Laatste 2 uur valt uit vandaag omdat Mr.de Beer zich ziek heeft gemeld ik las het net op de mail. Oh dat is wel vet relax zegt Lisa dan kan ons logeer weekend vroeg beginnen. Maar voordat we naar huis gaan uit school moet ik nog wel ff naar de apotheek om luiers op te halen. Vind je het erg om mee te gaan. Nee, tuurlijk niet ik moet ook nog DryNites halen voor volgende week dan kunnen we dat tegelijk doen. Dat komt goed uit zegt Lisa ik heb al wel veel zin in dit weekend. Even later stappen ze uit de bus en lopen naar de ingang van school.

Hoofdstuk 2. School
Tot ziens Sanne tot vanmiddag! zegt Lisa terwijl ze haar zus naar haar klasgenoten ziet rennen. Zo ik heb weer zin om te gymmen vandaag zegt Lisa terwijl ze haar gymkleren uit haar kluisje haalt. Inderdaad zegt Destiny lekker als gymmen het 1e uur op school is wordt je gelijk snel wakker. De bel gaat en de meiden lopen naar het gymlokaal.

Even later gaan ze de kleedkamer binnen. Tijdens het omkleden vraagt Destiny aan Lisa: ben jij nog droog? Lisa voelt aan haar broekje en zegt ik heb een klein beetje geplast maar ik kan er nog wel mee gymmen en jij dan? Mijn luier zit best wel vol ik denk dat ik beter een schone om kan doen. Dan doe je dat toch zegt Lisa. Ja er is alleen een probleem ik heb de luiers in m’n kluisje laten liggen. Kan ik er eentje van jou lenen? Oké is goed heb je nog een babydoekje nodig? Asjeblieft dan ben ik in ieder geval iets frisser als ik die schone luier aantrek. Ondertussen komt Leonie op Lisa en Destiny afgelopen en zegt: Die luiers die jullie dragen ken ik ook. Terwijl ze begint praat begint ze te blozen en zegt: Sinds kort ben ik in bed gaan plassen en moet ik van m’n ouders ook die broekjes dragen. Als ik overdag zulke broekjes ga dragen mag ik dan bij jullie luier groepje komen? Ho wacht is ff een luiergroepje? Vraagt Lisa stomverbaasd aan Leonie ze zegt: ik en Destiny dragen luiers omdat we ze nodig hebben niet omdat we ze lekker vinden zitten! Kom op zeg zegt Leonie ik ben ook niet gek hoor! Als ik jullie in jullie luiers zie dan hebben jullie er volgens mij niks op tegen om ze dragen. Even weten ze niks te zeggen en Leonie zegt: O dus jullie vinden het toch niet zo erg om er een te dragen… dus mag ik bij jullie groepje? Oke zeggen beide meiden maar vertel niemand dat je het lekker vind om luiers te dragen anders gaan andere klasgenoten denken dat het populair is om luiers te gaan dragen. Is goed zegt Leonie mag ik ze volgende week aal gaan dragen? Ja is goed zegt Destiny maar ook op dagen dat we geen gym hebben moet je ook een luier om dat begrijp je toch wel he? Ja tuurlijk, om eerlijk te zijn ik draag ze soms ook al stiekem overdag als ik ga winkelen en plas er dan soms ook in niemand die het merkt echt spannend. Ik probeer in het weekend mijn moeder over te halen dat ik overdag ook DryNites mag gaan dragen. Ik probeer het al langer door overdag als ik thuis ben expres in mijn broek te plassen, maar ik heb mijn moeder nog niet over kunnen halen om mij overdag een Drynite te laten dragen. Ik hoop het dit weekend voor elkaar te krijgen. Na het gymmen komen alle meiden de kleedkamer inlopen. Lisa vraagt aan Destiny of zij haar wil helpen met het verschonen van haar luier. Destiny trekt het broekje van Lisa uit en begint Lisa’s schaamstreek af te vegen met babydoekjes. Als ze klaar is gaat Lisa douchen en poedert ze zichzelf in met talkpoeder en trekt dan een schone Drynite aan en kleed zich daarna verder aan. De rest van de dag verloopt snel en om 12:15 zijn de meiden klaar en gaan ze met de bus naar de apotheek in de stad.

Hoofdstuk 3. Naar de apotheek
Lisa en Destiny stappen uit de bus en lopen richting het centrum. Voordat ze naar de apotheek gaan lopen ze eerst even de Dirx drogist in en ze lopen direct naar het luierschap. Destiny pakt 2 pakken DryNites en loopt richting de kassa. Hallo heeft u alles kunnen vinden? Vraagt de caissière vriendelijk. Ja hoor zegt Destiny. Oke dat is dan €12,80 alstublieft. Destiny rekent af en ze lopen met de luiers naar buiten. Dan gaan ze op weg naar de apotheek. Ze stappen de apotheek binnen en kunnen gelijk doorlopen naar de balie. Hallo kan ik u helpen? Vraagt de apothekersassistente. Ja ik kom incontinentiemateriaal ophalen voor L. van Berchum Giessenweer 7. De apothekersassistente tikt dit in op de computer en zegt ik zal het even pakken. Even later komt ze aanlopen met 2 tassen waar de luiers in zitten. Het spijt ons zeer maar bij de laatste levering hebben we alleen de Tena Maxi Slips meegekregen en niet de Ultima Slips die ook zijn besteld maar als u wil zouden we die morgen nog thuis kunnen bezorgen zou dat goed zijn? Lisa zegt dat is goed maar eigenlijk heb ik die Ultima Slip vannacht al nodig. Oh zegt de apothekersassistente en zegt: heeft u een moment… De Apothekerassistente loopt naar achteren en komt terug met 3 proefpakketjes Ultima Slips deze krijgt u er dan voor vannacht alvast bij. Dankjewel. zegt Lisa en stopt de Ultima Slips in haar tas. Dat is dan €50,- alstublieft. Kan ik pinnen? vraagt Lisa. Natuurlijk hier is het pin apparaat. Lisa pint het bedrag en verlaat even later met Destiny de apotheek. Samen dragen ze 1 tas met Tena’s en DryNites en ze lopen naar de bushalte waar de bus aankomt die hun thuis zal brengen.

Hoofdstuk 4. Thuiskomst
Lisa en Destiny stappen het huis binnen en het eerste wat Destiny zegt is: Ik kan wel een schone luier gebruiken en jij Lis? Lisa zegt: Inderdaad mijn Drynite is ook behoorlijk gevuld. Ze lopen naar boven en kleden zich uit. Lisa loopt naar haar kast toe en pakt er 2 Tena Slip Maxi’s uit. Ondertussen is Destiny op het bed gaan liggen. Lisa scheurt de zijkanten van het broekje open en begint de Luierstreek van haar vriendin schoon te maken met babydoekjes. Als ze schoon is haalt Lisa het broekje onder haar vandaan en schuift ze een schone Tena onder haar billen. Ze smeert haar in met zinkzalf en strooit nog een beetje talkpoeder in haar schaamstreek en sluit de luier. Ze trekt Destiny en geeft haar een dikke zoen. Zo lekkere meid jij kan er weer tegen aan! zegt Lisa lachend. Oke nu ben jij aan de beurt. zegt Destiny. Moet je niet eerst een shirt aan? vraagt Lisa. Dat kan zo ook nog kom op kleine ga liggen dan kan ik jou ook een schone luier omdoen. Lisa gaat liggen en laat heel de verschoning over haar heen komen normaal verschoont ze zichzelf maar eigenlijk doet nooit iemand het voor haar. Als haar vriendin de laatste plakstrip dicht heeft geplakt komt ze omhoog en vliegt ze Destiny om haar nek. Dankjewel Destiny dat was heerlijk! zegt Lisa. Hoezo heerlijk je wordt toch wel meer verschoont? vraagt Destiny verbaasd. Nou eigenlijk verschoon ik mezelf en niemand anders doet het eigenlijk bij mij. zegt Lisa. Nou dan heb je het eindelijk een keer meegemaakt. zegt Destiny. Ik vind het best wel vreemd dat jij jezelf moet verschonen mijn moeder doet mij ook nog altijd een luier om. Ja maar jou ouders weten dat je graag luiers draagt mijn ouders weten dat van mij niet. zegt Lisa. Ik zou niet eens moeten weten hoe ik het ze uit zou moeten leggen. Ik ben al inco en nu moet ik ze ook nog uitleggen dat ik het fijn vind om als baby behandeld te worden. Destiny zegt: voor jou is het best makkelijk uit te leggen toch? Bij mij was het veel moeilijker. Ik moest uitleggen dat ik luiers lekker vond zitten terwijl ik ze overdag niet eens nodig had maar toch stemden mijn ouders toe dat ik ze overdag mocht dragen. Jij zou makkelijk tegen je moeder kunnen zeggen zoiets als van: Mam ik wil eigenlijk ook zo behandeld worden zoals je Sanne behandeld. Als je moeder dan vraagt waarom? Zeg je gewoon dat je het moeilijk vind om te accepteren dat je inco bent en dat je het zo beter kan verwerken. Weet je wat ik laat je een paar AB/DL sites zien waar je inspiratie uit kan halen. En die kan je dan eventueel aan je ouders laten zien. Na een tijdje op het internet zitten kijken zegt Lisa: Je hebt gelijk Destiny dit moet wel lukken. Zullen we ons nu maar even verder aankleden? Wat voor shirt wil je aan ik heb er eentje van Owl City die wel schattig staat maar ik heb ook een leuke roze waarop staat i’m a Barbie girl. Geef mij die van Barbie maar want ik weet dat Owl City jou favoriete band is. zegt Destiny. Ze lopen in alleen hun luier en shirt de trap af en gaan nog even lekker voor de TV hangen totdat Sanne thuiskomt.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
nog een paar stukken van dit verhaal (please comment)

Hoofdstuk 5. Baby Games
Een klein uurtje later komt Sanne thuis en ziet dat Lisa en Destiny op de bank liggen te slapen. Stilletjes loopt ze Lisa af en schud haar rustig wakker. Lisa… wakker worden… wordt eens wakker. Huh? Oh hoi Sanne ben je al weer thuis? Alweer? Vraagt Sanne, die dag op school leek geen einde te krijgen. Maar eeuh zou je mijn luier kunnen verschonen? Oke kom maar even mee naar je kamer dan kan ik je verschonen. Als ze op de kamer van Sanne komen begint Lisa haar zusje uit te kleden tot ze alleen haar luier nog maar aan heeft. Ze vouwt een verschoningsmatje open en legt deze op haar bed neer. Sanne gaat er op liggen en Lisa pakt alvast een schone luier, doekjes, poeder en zinkzalf. Ze opent de luier en ziet daar haar zusje een beetje gepoept heeft in haar luier. Ze veegt de meeste poep weg met de voorkant van de luier en begint haar daarna te wassen met babydoekjes. Als ze klaar is met het wassen schuift ze een schone luier onder haar billen zalft haar en strooit nog een beetje talkpoeder in haar schaamstreek en ze sluit de luier. Ze helpt haar zusje omhoog en vraagt: wat voor kleren wil je aan? Ik zou graag hetzelfde willen dragen als jij en Destiny. Dan kunnen wel lekker spelen in de tuin. Even later lopen Sanne en Lisa van de trap af en lopen ze de woonkamer in waar Destiny nog steeds op de bank ligt te slapen. Lisa loopt op haar af en schud haar wakker. Destiny wakker worden schone slaper. Huh? Zegt Destiny. Zo dat werd ook tijd zegt Lisa lag je in coma of zo? De meiden beginnen te lachen en even later lopen ze met z’n drieën de tuin in. Het is een vrijstaand huis en niemand heeft zicht op de tuin dus niemand kan zien dat de meiden in alleen in hun luier en shirt in de tuin zitten. Na ongeveer een halfuurtje zonnen krijgen de meiden behoorlijke dorst. Lisa vraagt aan Destiny en Sanne of ze iets willen drinken. Ik lust wel cola zegt Destiny. Oke zegt Lisa zou je even kunnen helpen met halen van het drinken? Tuurlijk zegt Destiny maar moet je niet eerst aan Sanne vragen wat zij wil drinken? Nee, zegt Lisa ze mag alleen maar appelsap drinken van mijn moeder en dat krijgt ze dan ook in een flesje. Even later lopen de meiden terug de tuin in met drinken. Kom eens hierheen Sanne! Roept Lisa ik heb wat lekkers voor je. Sanne komt aangelopen en knielt bij Lisa neer. Ze legt haar hoofd op schoot bij Lisa en Lisa begint haar de fles te geven. Gulzig begint ze aan de speen te zuigen en na een tijdje is de fles leeg. Destiny zag het zo aan en vraagt aan Lisa: vind je het niet gek om je zusje als een baby te behandelen? Lisa zegt: het is misschien wel een beetje gek maar ik weet dat mijn zusje het fijn vind om zo behandeld te worden en zo kan ik ook een beetje fantaseren over baby zijn. Zou jij dan liever ook niet even als baby gevoerd willen worden Lisa? Vraagt Destiny je hebt toch wel zeker wel meer flesjes staan? Destiny rent naar binnen en komt even later terug met een flesje. Ze giet het glas cola van Lisa in het flesje en zegt: kom maar bij tante Destiny zitten dan zou zij je een lekker een flesje drinken geven. Lisa loopt een beetje onzeker op Destiny af en legt net zo als haar zusje daarnet haar hoofd op Destiny ’s schoot en krijgt de fles naar haar mond gerijkt. Ze opent haar mond en begint aan de speen te zuigen. Lisa zuigt aan de fles terwijl Destiny haar door haar haren streelt en zegt heel veel lieve kleine woordjes tegen haar. Lisa weet niet wat haar overkomt ze heeft zich nog nooit zo klein en veilig gevoeld. En even droomt ze helemaal weg en dan zegt Destiny ineens: zo wat zie ik daar nou heb je een plasje gedaan kleine meid? Lisa schiet uit haar trance en ziet dat ze inderdaad in haar luier heeft geplast. Nou zal ik je maar een schone luier omdoen kleintje? Lisa knikt oké en Destiny loopt naar binnen om schone luiers te pakken. Even later loopt ze de tuin weer in en ziet dat Sanne en Lisa tikkertje aan het spelen zijn in tuin. Ze rennen achter elkaar en er is duidelijk te zien dat ook Sanne in haar luier heeft geplast. Hee rustig aan he meiden! zegt Destiny ik wil ook meedoen! Ze spelen nog een paar andere spelletjes en als de meiden helemaal uitgeput neervallen zegt Destiny: zo laten we nu maar even die luiers verschonen ik kan namelijk zelf ook wel een verschoning gebruiken. Nadat de luiers verschoont zijn is het al half vijf en de meiden besluiten weer naar binnen te gaan. Als ze weer binnen zijn en gaan ze aan hun huiswerk zitten. En gaan zich klaarmaken voor het avondeten.

Hoofdstuk 6. Avond
Even later gaat de telefoon. Lisa neemt op: Hee Lisa met papa ik dacht Destiny blijft vanavond eten dus laten we iets lekkers eten. Daarom ben ik op dit moment bij de snackbar wat wil jij bij de frietjes? En vraag ook gelijk wat Destiny wil. Lisa vraagt wat Destiny wil eten bij haar frietjes en zij zegt: een frikandel alsjeblieft. Lisa geeft het door aan haar vader en een halfuurtje later komt hij thuis met het eten. Meiden aan tafel het is etenstijd! roept vader. De meiden komen in alleen een luier en shirt van de trap afgerend en ze gaan snel aan tafel zitten. Pa kijkt een beetje verbaasd als hij ziet dat Lisa en Destiny ook alleen een luier en shirt dragen. Van Sanne is vader het wel gewend maar hij zag Lisa eigenlijk nooit zo behalve dan soms voor het slapen gaan maar overdag eigenlijk nooit. Vader besluit er nog maar even niks van te zeggen. Dus hebben jullie een leuke schooldag gehad meiden? Vraagt vader. Ja hoor zegt Lisa. We waren lekker snel uit want Mr. de Beer was ziek en die gaf de laatste 2 uur les.
Dus daarna konden we nog ff snel naar de stad om luiers op te halen bij de apotheek en hadden we nog de hele middag over om lekker te spelen. Sanne zit naast haar vader en vader snijdt haar frikandel in kleine stukjes en begint haar te voeren. Zo zegt vader dat vind je wel lekker he kleine meid? Ja papa ik ben gek op frietjes met een frikandel zegt Sanne. Even later zijn ze klaar met eten en vader zegt tegen Destiny en Sanne dat hun alvast een spelletje mochten spelen op de Wii. Lisa mocht nog niet want die moest helpen met het afruimen van de tafel. He Lisa je liet me wel even schrikken toen je met alleen een luier aan naar beneden kwam lopen waarom heb je niet iets meer aangetrokken? Vraagt vader. Nou papa vanmiddag waren we aan het zonnen in de tuin en het is heel erg warm vandaag. En we hadden toen we aan het zonnen waren ook geen broek aan natuurlijk. Toen we weer naar binnen gingen zijn we eigenlijk gewoon vergeten ons verder aan te kleden want we hadden het gewoon heet. En nog steeds vind ik het niet koud. zegt Lisa. Oke dan. zegt vader dan snap ik het. Ga nu ook maar even Wii’en met je zusje en vriendin dan ruim ik verder de keuken op. Oke thanx papa zegt Lisa en ze rent de woonkamer in en gaat ook meespelen op de Wii. Na ongeveer een halfuurtje spelen zijn de meiden moe en ploffen ze op de bank neer en gaan tv kijken. Het liefst kijken ze tekenfilms dus schakelen ze gelijk in op Nickelodeon. Ondertussen is het 20:00 uur en moeder komt binnenstappen. Ze loopt richting de woonkamer waar vader ondertussen ook is gaan zitten. Ze ziet dat vader de krant zit te lezen en ziet dat Lisa, Sanne en Destiny alle drie met alleen een luier en shirt op de bank zitten. Ook zij besluit er niets van te zeggen en gaat ook in de woonkamer zitten. Ze vraagt aan Lisa of het nog gelukt is om de luiers op te halen bij de apotheek. Lisa zegt dat ze al op de kamers staan maar dat morgen nog de Ultima slips worden bezorgd. Moeder pakt een tijdschrift en begint hierin te lezen terwijl de meiden TV blijven kijken.

Hoofdstuk 7. Bedtijd
Toen het 21:30 uur was zei moeder tegen Lisa: Lisa wil je even je zusje verschonen en haar op bed leggen het is bedtijd voor haar. Oke mam, kom je mee Sanne? Vraagt Lisa. Sanne geeft haar vader en moeder een dikke kust en rent Lisa achterna de trap op. Als ze op Sanne haar kamer komen komt Destiny ook binnenlopen en zegt: moet ik je helpen met het verschonen van Sanne? Oh dat is goed zegt Sanne. Kan jij alvast een schone luier pakken ze moet vanavond een tena slip ultima om met een inlegluier. Terwijl Destiny opstaat om de luiers te halen opent Lisa de luier van haar zusje. Ze had gelukkig alleen geplast en niet gepoept dacht Lisa. Zo je bent een grote meid geweest Sanne. zegt Lisa je hebt alleen geplast in je luier en geen vieze bah gedaan he? Sanne lacht een beetje en zegt: ik ben ook een grote meid maar soms heb ik nog en ’’ongelukje’’. Lisa lacht terug en begint haar zusje te wassen. Als ze schoon is zegt Lisa tegen Destiny: doe jij haar maar haar luier om dan pak ik alvast een rompertje voor haar. Destiny tilt Sanne op bij haar enkels en schuift de luier en inlegger onder haar billen ze smeert haar luierzone in met zinkzalf en strooit er nog een beetje talkpoeder overheen. Ze sluit de luier en helpt haar met het aan trekken van haar rompertje. Dat is een schattig rompertje of niet Sanne? vraagt Destiny. Sanne knikt en zegt: hij zit ook heel lekker hij is lekker zacht. Nou kruip maar alvast in bed dan zoeken wij nog een boekje waar we je uit voor kunnen lezen. Lisa komt terug de kamer in met het Jip en Janneke boek en een speentje. Ze geeft Sanne de speen en Sanne begint er op te sabbelen. Lisa zoekt een verhaal op en leest het voor aan Sanne. Als ze klaar is met het voorlezen geven Lisa en Destiny haar nog een kusje en verlaten de kamer. Ondertussen is het bijna 22:00 uur en Destiny zegt tegen Lisa moeten wij onze luiers ook niet verschonen? De mijne is namelijk al erg vol. Nou dat is goed hoor zegt Lisa ga maar alvast naar mijn kamer en ga op bed liggen dan pak ik alvast luiers voor ons beiden. Even later komt Lisa de kamer in lopen met twee Ultima slips en twee inlegluiers. Moeten wij ook een inlegger in onze luiers dragen Lisa? vraagt Destiny een beetje verbaasd. Ja natuurlijk zegt Lisa terwijl ze de luier van Destiny losmaakt. Je wilt toch geen lekkende luier hebben en zo weten we zeker dat dat niet gebeurd. En we gaan pas over een uur slapen dus we kunnen voordat we gaan slapen er ook nog een plasje in laten lopen haha. Destiny glimlacht terug en laat zich de luier omdoen. Als ze de luier omheeft zegt ze: zo hee die zit lekker zo dik tussen m’n benen. Ik zei toch dat dit veel beter was… vertrouw me nou eens wat meer zegt Lisa terwijl ze hard begint te lachen. Even later heeft ook Lisa haar luier om en lopen beide meiden de kamer in om de ouders welterusten te wensen. Lisa geeft haar vader en moeder een dikke kus en loopt samen met Destiny naar haar slaapkamer. Ze gaan samen in het bed van Lisa liggen en kijken nog even tv. Om 23:00 uur vind Lisa het wel laat genoeg en zet de tv uit. Ze kruipt tegen haar vriendin aan die ondertussen al in slaap is gevallen en ook niet veel later valt Lisa in slaap.
 
  • Like
Waarderingen: vino

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
nog een paar hoofdstukken ( ik zit een beetje met een Writers block dus het komt er niet zo snel meer uit)

Hoofdstuk 8. Zaterdagochtend
De volgende ochtend zijn beide meiden tegelijk wakker als de wekkerradio afgaat. Het is weekend en de meiden kunnen lekker lang in bed blijven liggen. Lisa vraagt aan Destiny: en heb je lekker geslapen? Heerlijk! zegt Destiny ik heb nog nooit zo’n lekkere nacht gehad. En zegt Lisa heb je je luier droog kunnen houden? Ik ben bang van niet zegt Destiny terwijl ze Lisa hand pakt en deze tegen de voorkant van haar luier aandrukt. Zo dat is wel erg nat zegt Lisa gelukkig maar dat ik er gisteravond een inlegger in had gedaan anders hadden we vanochtend een nat bed gehad. Destiny begint te lachen en zegt: hoe staat het met jouw luier dan kleine Lisa? Destiny trekt het deken weg en kijkt naar de volledig verzadigde luier van haar vriendin. Haha zegt Destiny de pot verwijt de ketel he? Beide meiden beginnen hard te lachen en even later gaat de telefoon. Lisa kijkt op het scherm en ziet dat het de interne lijn van het huis is. ze neemt op en zegt: Ja?? Aan de andere kant hoort ze haar moeder die zegt: Komen jullie naar beneden dan kunnen we samen gezellig met z’n allen ontbijten. En kan je gelijk je zusje ook meenemen? Maar ik wil wel graag dat jij en Destiny iets meer dragen dan alleen een luier en shirt oké? Dat is goed mam we komen er zo aan! zegt Lisa en ze gooit de hoorn weer op de haak. Dat was m’n moeder ze vraagt of we naar beneden willen komen om te gaan ontbijten zegt Lisa. Oke dan gaan we toch zegt Destiny ze springt uit bed en loopt richting de slaapkamer deur. Wacht even zegt Lisa mijn moeder wil niet hebben dat wij in alleen een luier en shirt aan tafel komen zitten. Hoezo niet? vraagt Destiny ik zit thuis ook altijd met een luier en shirt aan tafel. Mijn moeder wil het gewoon niet hebben zegt Lisa kan je niet iets aantrekken over je luier? Heb je geen badjas bij je? Nee zegt Destiny ik dacht dat het geen probleem zou zijn om ’s ochtends met een luier aan rond te lopen door huis. Mijn ouders dragen in de ochtend ook altijd een shirt en onderbroek en een luier is gewoon mijn onderbroek. Weet je wat zegt Lisa ik heb nog wel een bigshirt in de kast liggen deze kan je aan trekken en deze bedekt in ieder geval een groot gedeelte van je luier. Dat zullen mij ouders vast niet erg vinden als ik zeg dat je geen badjas bij je hebt. Even later als Destiny en Lisa omgekleed zijn lopen ze richting de kamer van Sanne en gaan hier naar binnen. Destiny loopt naar het bed en ziet dat Sanne ligt te slapen met een speentje in haar mond en een knuffel in haar armen. Lisa loopt naar het raam en opent de gordijnen. Rustig schud Destiny Sanne wakker en zet zachtjes: Sanne kleine meid wakker worden het is tijd om een happie te doen. Sanne opent rustig haar ogen en ziet uit haar positie de verzadigde luier van Destiny onder het bigshirt uitkomen. Ze haalt haar speen uit haar mond en zegt: zo Destiny heb jij ook al zoveel geplast vannacht? Hoezo zoveel geplast vannacht ik heb her helemaal niets van gemerkt haha. Even later lopen de meiden de trap af en gaan ze aan tafel zitten. Hoi meiden hebben jullie lekker geslapen vannacht? vraagt moeder. Ja hoor zeggen de meiden in koor terug. Wat ruikt er zo lekker mama? vraagt Sanne. We eten pistoletjes uit de oven Sanne zegt moeder terug. Kom maar even bij mama op schoot zitten dan doe ik je alvast je slab om. Sanne gaat bij haar moeder op schoot zitten en laat haar een slab omdoen. Destiny ziet dit aan en vind het een grappig gezicht. Even later hebben ze allemaal een pistoletje op hun bord leggen en eten ze deze op.

Hoofdstuk 9. Bad en aankleden
Nadat ze hebben ontbeten gingen de meiden naar de badkamer en doken Lisa en Destiny in bad. Tijdens het wassen voelde Lisa aan haar schaamstreek en voelde dat er al weer stoppels op stonden ze pakte haar scheerapparaatje en begon haar schaamstreek weer kaal te scheren. Destiny zelf deed dit nooit en vroeg uit nieuwsgierigheid aan Lisa waarom ze dat deed. Nou zegt Lisa het is veel beter schoon te houden als je een kale schaamstreek hebt. En ik vind het ook fijn het zo te hebben want dan kan ik me gewoon weer een beetje een baby voelen want die hebben ook geen haar daaronder. Destiny zegt: misschien moet ik me dan ook maar scheren want je hebt wel gelijk dat al dat haar moeilijk schoon te houden is. Weetje wat zegt Lisa mijn mesje is nu toch bot je mag mijn scheermesje vandaag gebruiken om je schaamstreek voor de 1e keer te scheren. Moet ik het eerst niet een beetje korter knippen dan? vraagt Destiny. Ja misschien is dat nog wel een beter idee dan gelijk scheren zegt Lisa terwijl ze uit bad stapt en een schaar van de wastafel afhaalt. Ze pakt ook gelijk een nieuw scheermesje en geeft deze beide aan Destiny. Een beetje onwennig begint Destiny met het kortwieken van haar schaamhaar maar niet veel later is ook haar schaamstreek helemaal kaal. Oei, daar krijg je het toch best wel koud van he? zegt Destiny lachend. Lisa zegt lachend terug: inderdaad zullen we ze maar lekker warm inpakken in een schone luier? Beide meiden stappen uit bad drogen elkaar af en lopen snel terug naar de kamer van Lisa. Destiny loopt als ze de kamer binnen zijn gekomen naar haar tas en haalt er 2 Molicare luiers aan en zegt tegen Lisa: Zullen we vandaag deze luiers eens dragen? Lisa pakt een van de luiers aan en kijkt er aandachtig naar. Ze vindt het mooie luiers en vind het fijn dat deze ook een plastic buitenkant hebben. Ze zegt dit tegen Destiny en zegt dat ze het wel wil proberen maar liever niet in het openbaar want ze zegt dat de luier best wel dik lijkt. Daar heb je misschien wel gelijk in maar wat bedoel je met in het openbaar? Vraagt Destiny blijven we niet thuis dan vandaag? Nee zegt Lisa terug ik wilde het eigenlijk een verassing laten maar omdat je volgende week jarig bent wilde ik samen met jou gaan shoppen op mijn kosten. Destiny ’s mond viel open van verbazing maar vloog daarna gelijk haar vriendin om de hals en gaf haar een dikke kus. En vroeg daarna gelijk: Maar dat is toch veelste duur? Lisa zegt normaal wel maar ik heb een paar klusjes gedaan waar ik wat geld mee heb verdiend en omdat het je 16e verjaardag is dacht ik ik wil je een super sweet sixteen geven. Destiny was met stomheid geslagen en kon maar niet geloven dat Lisa haar mee uit winkelen nam. Ondertussen pakte Lisa 2 wat dunnere Tena Super ’s uit de kast en deed hem gelijk bij Destiny om. Destiny deed hetzelfde bij Lisa en daarna kleden de meiden zich verder aan. En vertrokken een uur later met de trein richting Rotterdam.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
nog 1 deel....... Veel plezier met lezen en thanx voor de comments

Hoofdstuk 10. Shoppen
In de trein zitten de meiden te genieten van een koel drankje terwijl ze de plaatsen bekijken die voorbij flitsen. Destiny vraagt aan Lisa: hoelang van tevoren had je dit al gepland? Oh, zegt Lisa een maand of twee of zo. Serieus twee maanden?! Zegt Destiny geschokt. Ja zegt Lisa nuchter terug. Kom op je bent m’n allerbeste vriendin en je wordt 16 jaar dat moet natuurlijk groots gevierd worden. En je moet op zo’n grote dag het beste uitzien. Dus heb je al een idee wat voor kleren je aan wilt op je verjaardag? Ik weet het eigenlijk nog niet zegt Destiny misschien moeten we gewoon kijken wat we tegenkomen. Dat lijkt me het beste. Lisa zegt: nou gelukkig hebben we nog de hele middag om te beslissen wat het gaat worden. Ding Dong’’ Dames en Heren het volgende station is Rotterdam Blaak’’ Dat is onze halte Destiny kom op! De meiden stappen uit de trein en lopen de trap op naar boven. Boven aangekomen kijken ze een beetje rond en lopen over het marktplein richting de winkelstraat. Ze kwamen aan bij de koopgoot en gingen bij de H&M naar binnen. Ze keken een beetje rond of ze wat leuks konden vinden. Beide meiden het heel erg naar hun zin tijdens het winkelen en na een kwartier rondlopen in de H&M liepen ze naar buiten zonder kleren omdat ze niets leuk konden vinden. Destiny vond dit wel jammer. Ze zei ook tegen Lisa: jammer dat we daar niks vonden normaal vind ik wel leuke kleren bij de H&M. Geen nood zegt Lisa terug er zit hier dichtbij nog een H&M de laatste keer dat ik daar shopte vond ik een paar leuke tuniekjes. Daar zitten ook nog een paar andere leuke winkels in de buurt een Pull & Bear een New Look en er zit ook nog een skate winkel waar we Vans schoenen kunnen kopen. Oh Nice! Zegt Destiny mijn laatste Vans zijn versleten. Nou zullen we dan maar snel doorlopen? Zegt Lisa. Ja kom op! Zegt Destiny terug en samen rennen ze door naar de volgende winkels. Ze zijn de volgende winkel naar binnen gegaan en ze willen daar wat kleren passen. Lisa en Destiny gaan samen een pashokje in en kleden zich uit. Destiny pakt haar telefoon en maakt een foto van haarzelf en haar vriendin. Kijk zegt Destiny terwijl ze de foto laat zien aan Lisa. Zo’n foto hadden we nog niets van ons samen he? Waarom moest je die hier nemen? Vraagt Lisa we konden thuis toch ook makkelijk zo’n foto maken? Ja maar dan is de spanning weg toch? Zegt Destiny terug. By the way over spanning gesproken mijn luier zit al behoorlijk vol. kunnen we hier ergens in de stad onze luiers verschonen? Ja hoor dat kan makkelijk we gaan straks wel even naar de V&D daar kunnen we ons makkelijk verschonen op het gehandicapten-toilet. Oke zegt Destiny maar zou die toiletjuffrouw niet vragen waarom we daar naar binnen willen gaan? We vertellen gewoon dat we inco zijn dan zal ze er vast niet moeilijk overdoen. Even later zijn ze bij de V&D en de toiletjuffrouw deed inderdaad niet moeilijk over het gebruik van de WC. Als ze het Toilet inlopen pakt Lisa een handdoek uit haar luiertas en legt deze op het grote aanrecht. Destiny gaat er op liggen en Lisa maakt haar broek los en stroopt deze af tot op haar enkels. Ze bekijkt de natte luier van haar vriendin en ziet dat de urine indicator helemaal vervaagt is en de luier had waarschijnlijk niet veel meer urine kunnen opnemen. Ze maakt de luier los en begint haar te wassen met babydoekjes terwijl ze lieve kleine woordjes tegen Destiny vertelt. Destiny vind het wel fijn en voelt zich weer helemaal klein en voor dat ze het weet heeft Lisa alweer de laatste plakstrip van haar luier dichtgeplakt. Hetzelfde gebeurt even later bij Lisa en na ongeveer 20 minuten lopen ze het toilet uit en gaan ze weer verder winkelen. Ze lopen verder naar de Sevenply om te kijken of er nog leuke Vans schoenen te vinden zijn. En niet veel later hebben ze ook schoenen ingekocht Ze lopen naar buiten en kijken nog bij een paar winkels in de etalage. Ze lopen langs de E-plaza en Lisa ziet een leuke game staan voor op de Wii en deze is afgeprijsd ze sleurt Destiny mee de winkel in en laat het ook aan haar zien. Check, Destiny Guitar Hero 5! zegt Lisa. Die heb ik nog niet zullen we deze ook gelijk meenemen? Kunnen we die dan nog wel erbij dragen lacht Destiny terug. Gaaf toch zegt Lisa dan kunnen we eindelijk samen tegelijk Guitar Hero spelen. Ja je hebt gelijk Lis maar kun je dat nog wel betalen? Tuurlijk kan dat hij is afgeprijsd zegt Lisa. En ze loopt met het spel naar de kassa ze rekent het spel af en ze lopen even later volbepakt met tassen terug richting het station. Als ze bij Blaak zij aangekomen zegt Lisa ik heb nog 1 laatste verassing voor je. Wat dan? vraagt Destiny verbaasd. Zie je dat grijze gebouw daar verderop? Zegt Lisa daar gaan we lekker eten het heet: Very Italian Pizza. Destiny geeft haar vriendin een dikke zoen en vraagt. Hoeveel klusjes heb je wel niet gedaan om al dit geld bij elkaar te krijgen? Dat maakt niet uit zegt Lisa kom op we gaan lekker eten. De meiden genoten enorm van hun eten en na anderhalf uur stappen ze weer op de trein richting hun huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
en nog een deel.....

Hoofdstuk 11. Ik moet u iets vertellen…
De meiden lopen het huis binnen waar Lisa’s ouders en Sanne nog steeds aan de eettafel zitten. Oh hoi pap en mam eet smakelijk. Hallo meiden hoe was het in Rotterdam? Vraagt moeder. Leuk hoor maar wel erg druk zegt Lisa terug. Maar ik en Destiny gaan ons even verschonen de trein had namelijk vertraging en het was zo’n mooie trein die geen WC aan boord had. Oke is goed tot zo zegt moeder. Destiny en Lisa rennen de trap op naar Lisa’s kamer en kleden zich uit. Lisa zegt tegen Destiny: zullen we nu die luiers van jou eens uitproberen? Ja is goed zegt Destiny. Ze loopt naar haar rugzak en pakt de 2 Molicare’s eruit. Ze opent de luier van Lisa en begint haar luierzone schoon te maken met een billendoekje. Ze haalt de natte luier onder haar billen vandaan en schuift er een schone Molicare onder. Destiny smeert de billen en vagina van Lisa in met zinkzalf strooit er nog wat talkpoeder op en sluit de luier. En? vraagt Destiny hoe zit dat? Heerlijk zegt Lisa hij is lekker dik. Ja he zegt Destiny terug daarom is dit bij mij thuis m’n nachtluier. Nu ben jij aan de beurt zegt Lisa. Destiny gaat liggen en Lisa bekijkt de luier van haar vriendin en alweer is de gehele urine indicator vervaagt. Lisa zegt misschien is het toch beter als we je de volgende keer een dikkere luier omdoen je plast deze wel heel erg vol. Lisa maakt de plakstrips los en opent de luier. Ze kijkt naar de schaamstreek van haar vriendin die helemaal glimt van het vocht. Lisa zegt. Kom maar even mee naar de badkamer Destiny dan kan ik je goed wassen want zo’n natte luier bij een net geschoren schaamstreek is niet goed voor je huid en zo kan ik je goed schoonmaken. Nadat Lisa Destiny heeft gewassen lopen ze terug Lisa’s kamer in en Destiny gaat weer op het bed van Lisa liggen. Lisa pakt een schone Molicare en schuift deze onder Destiny ’s billen. Ze smeert haar in met zinkzalf strooit wat talkpoeder over haar schaamstreek en sluit de luier. Kom zullen we onze nieuwe kleren showen aan je ouders? Vraagt Destiny. Is goed zegt Lisa ze pakken hun nieuwe kleren en lopen ermee naar beneden. Beneden aangekomen trekken ze in de gang snel een outfit aan om de luiers te bedekken. Ze lopen de kamer in en showen hun nieuwe outfits. Moeder, vindt de outfits mooi en geeft de meiden een compliment op hoe mooi ze eruit zien in de nieuwe kleding. Vader complimenteert ook de meiden op hun outfit en Sanne is zelfs een beetje jaloers op de nieuwe kleding van haar zus. Het zijn hele mooie outfits meiden zegt moeder maar het zou misschien nog mooier zijn als jullie niet zo’n dikke luier er onder zouden moeten dragen. Nee mama we hadden toen we in de stad waren een Tena Super om en dat viel niet op onder deze kleren. Maar omdat we nu thuis zijn dragen we liever een wat dikkere luier. Oké is goed meiden en nu gaan jullie zeker ook gelijk Guitar Hero uitproberen? Vraagt moeder. JAZEKER! Zeggen de meiden in koor terug en zetten de TV en hun Wii aan ook Sanne pakt een controller en samen spelen ze een paar nummers en genieten ze van hun nieuwe game. Even later zijn Destiny en Sanne omhoog gegaan omdat Sanne een beetje moeite had met haar wiskunde huiswerk en Destiny was behoorlijk goed in wiskunde en wilde Sanne wel helpen. Ondertussen liep Lisa naar haar moeder toe en zei een beetje nerveus mama mag ik je wat vragen? Tuurlijk zegt moeder terug. Wat wil je vragen? Zou je mij ook eens een keer zo willen behandelen zoals je Sanne behandeld met het omdoen van luiers enzo? Moeder kijkt haar aan en vraagt waarom zou je dat willen? Nou mama ik vind het gewoon moeilijk te accepteren dat ik nog steeds luiers moet dragen omdat ik nog steeds in m’n broek plas. En als ik me weer eens klein kan voelen vind ik het niet zo erg meer omdat het bij peuters en baby’s niet vreemd is als ze een natte of vieze luier hebben. Maar wil je dan net als je zusje als baby behandeld worden? Vraagt moeder verbaasd. Ja mama dat zou ik erg graag willen maar alleen thuis, buitenshuis zou ik gewoon een meid zijn van 16 jaar. Ja Lisa daar zeg je me wel wat zegt moeder ik weet eigenlijk niet wat ik hierop moet zeggen. Wacht maar mama zegt Lisa ik pak even m’n laptop ik heb een site gevonden die kan helpen met het nemen van een beslissing. Moeder bekijkt de site aandachtig en leest een paar artikelen op de site. Even later loopt ze naar Lisa toe en zegt ze ik heb begrepen dat het beter is als ik het gewoon toe sta. Maar je snapt toch ook wel dat ik het met je vader hier over moet hebben. Ja dat snap ik mam zegt Lisa maar ik wou het eerst van u weten hoe u ertegenover staat. Moeder zegt ik sta aan jou kant maar ik moet er wel even aan wennen. En ik heb ook een paar vragen ben je een baby of peuter. En ben je dat altijd als je thuis bent of gedraag je je soms ook gewoon na je leeftijd. Ik voel me zelf graag een peuter. zegt Lisa maar niet altijd alleen als ik me weer even klein wil voelen neem ik deze rol aan en wil ik ook graag als peuter behandeld worden. Oke ik denk dat ik het snap zegt moeder dus af en toe heb ik twee babymeisjes in huis. Ja haha zegt Lisa en geeft haar moeder een dikke knuffel. Moeder vertelt vader over Lisa’s bekentenis en vader zegt: Ik vind dat Lisa gewoon moet doen waar ze zich goed bij voelt als zij zo beter haar situatie kan verwerken kan het ook helemaal geen kwaad. Vader praat ook nog even met Lisa over haar bekentenis en vraagt: Wat vind Destiny hier eigenlijk van? Zij vat het heel erg goed op papa zegt Lisa ze heeft zelfs voorgesteld om af en toe eens als oppas te fungeren als jullie een weekend weg zijn en ik en Sanne alleen thuis zijn. Ga nu maar lekker naar Destiny toe en bespreek dit ook goed met haar zegt vader. Dat zal ik doen papa zegt Lisa en ze geeft haar vader ook een dikke knuffel. Even later komt Destiny beneden en vertelt Lisa gelijk dat ze aan haar ouders heeft vertelt dat ze ook wel eens baby wil zijn. En? Vraagt Destiny wat vinden ze ervan? Ze vinden het goed! Zegt Lisa opgewekt terug de meiden kijken nog even Tv en na ongeveer een halfuurtje komt moeder de kamer binnen en vraagt: Komen jullie mee meiden want volgens mij kunnen jullie beiden wel een schone luier gebruiken. Eindelijk kwam Lisa’s droom uit ze zou verschoond worden door haar moeder. Tijdens het verschonen geniet Lisa van hoe haar moeder tegen haar praat met lieve kleine woordjes. Moeder verschoont ook Destiny en even later liggen ze samen in bed en knuffelen de meiden nog even met elkaar en niet veel later vallen beide meiden vredig in slaap.



please comment!
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
mooi weer hoor iets meer alineas erin alsjeblieft leest makkelijker anders moet je steeds zoeken waar je gebleven was met lezen
 

friendly

Superlid
Superverhaal! Lief en onschuldig en het klopt ook "psychologisch" gezien (lijkt me).
Meer van dit Ultimaslip!

Eén feedbackpuntje: je zou de dialoog tussen aanhalingstekens kunnen zetten, dat leest makkelijker.
Nu moest ik af en toe een zin herlezen om hem te kunnen begrijpen.

Maar dat is maar een kleine terzijde bij een fantastisch verhaal!
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd om te schrijven maar hier is nog een gedeelte van mijn verhaal.

please comment!

Hoofdstuk 12. Baby Ochtend
Lisa wordt rustig wakker en ziet dat Destiny nog slaapt. Ze kijkt op haar wekker en ziet dat het pas 5 uur is. Ze draait zich om en ruikt dan ineens een sterke poepgeur onder haar dekens vandaan komen. Ze vindt het vreemd want zij heeft niet in haar luier gepoept en Destiny deed dit eigenlijk ook nooit. Ze schudt Destiny wakker en vraagt: Destiny wakker worden volgens mij heb je in je luier gepoept.
Destiny wordt rustig aan wakker en vraagt: huh? Waar heb je het over? Ruik je dat niet zegt Lisa laat mij je luier eens controleren. Destiny draait op haar rug en voelt dan ineens wat brei aan haar billen plakken en zegt: Volgens mij heb je toch gelijk Lisa ik heb per ongeluk toch in m’n luier gepoept. Zou je mij willen verschonen Lisa? Dat is goed zegt Lisa ze loopt stilletjes naar de badkamer en vult een bakje met warm water. Ze loopt terug naar haar slaapkamer en schuift een verschoningsmatje onder Destiny. Ze opent de luier en een sterke poepgeur dringt haar neus binnen.’’ Waarom heb je in je luier gepoept ?’’ vraagt Lisa. Ik heb het niet expres gedaan Lisa echt niet zegt Destiny die bijna in tranen uitbarst. Lisa begint Destiny te wassen en schuift dan een schone luier en inlegger onder haar billen. Ze sluit de luier en gooit de vuile luier in de luieremmer. Destiny geeft Lisa een knuffel en zegt: Sorry dat ik in m’n luier heb gepoept ik heb het echt niet express gedaan ik heb het echt niet gemerkt. Terwijl Destiny dit vertelt begint ze zachtjes te huilen. Lisa slaat een arm om haar heen en zegt: Kom op joh dat kan toch weleens gebeuren ik snap dat je dit niet expres deed. Ze geeft Destiny nog een dikke kus en zegt: kom op laten we nog even een paar uurtjes slapen want mijn moeder komt ons pas om 8 uur uit bed halen. En maak je maar geen zorgen ik zal niet tegen haar vertellen dat je in je luier hebt gepoept. Destiny veegt haar tranen van haar gezicht af en geeft Lisa een dikke knuffel. Ze kruipen samen weer onder de wol en slapen nog even een paar uurtjes totdat moeder hen komt wekken.

Hee meiden wakker worden het is tijd om jullie luiers te verschonen. Moeder loopt de kamer binnen en loopt naar het bed toe en trekt de dekens van het bed af. Ze tilt Lisa uit bed en vraagt: Hoe gaat het met m’n kleine meid ben je nog droog gebleven vannacht? Nee mammie zegt Lisa terug. Ik heb een klein ongelukje gehad vannacht. Oh oh dan moeten we je dan maar snel verschonen zegt moeder. En hoe zit dat met de luier van je grote vriendin heeft zij het wel droog kunnen houden vannacht? Moeder loopt naar het bed en vraagt aan Destiny of zij haar luier mag controleren. Destiny zegt ja en trekt haar pon een beetje omhoog en moeder bekijkt de luier. Ze ziet de nog gele urine-indicator en zegt:’’ Goed gedaan Destiny je bent nog helemaal droog gebleven. Ik ben heel trots op je!’’ Kan je Lisa een schone luier omdoen dan kan ik Sanne verschonen. Dat is goed mevrouw van Berchum. zegt Destiny ‘kom maar mee Lisa dan verschoon ik je luier’. Lisa loopt naar de badkamer toe en Destiny loopt met twee schone luiers achter haar aan de badkamer in. Ze doet de natte luier van Lisa af en begint haar vriendin te wassen. Even later hebben beide meiden een schone luier om en lopen ze terug naar de slaapkamer van Lisa. Lisa loopt naar de kleding kast en haalt er twee witte rompertjes uit. Ze geeft er een aan Destiny en zegt: ’Mijn moeder wilt dat we vandaag deze rompertjes dragen want zo kunnen we onze luiers onder onze rokjes verbergen’. Waarom moeten we een rok dragen dan vandaag? Vraagt Destiny. Nou zegt Lisa vandaag gaan we naar de kerk en mijn moeder vindt niet dat je als meisje een broek aan mag naar de kerk. Even later zijn de meiden omgekleed en lopen ze naar beneden.

Ze gaan aan de tafel zitten en Vader komt aanlopen en doet Lisa een slab om. En vader vraagt aan Destiny: zou jij Lisa de fles willen geven Destiny? Destiny knikt en pakt de fles van vader aan. Destiny zegt: en Lisa heb je zin in een lekker flesje? Ja ja! Zegt Lisa terug en ze rijkt met haar armen naar het flesje. Lisa legt haar hoofd op de borst van Destiny en zij geeft haar de fles. Ondertussen komt moeder binnen lopen samen met Sanne. Ze neemt Sanne op schoot en doet haar een slab om vader geeft moeder een flesje en moeder brengt de speen naar de mond van Sanne. ’’doe je mond eens open Sanne dan kan ik je een lekker flesje geven’’ zegt moeder. Sanne opent haar mond en begint gulzig aan de speen te zuigen. En meiden hebben jullie lekker geslapen? vraagt vader. Destiny zegt terug: ‘’Ik heb heerlijk geslapen meneer van Berchum zo lekker dat ik zelfs m’n luier droog heb kunnen houden.’’ Echt waar Destiny? Goed gedaan! Zegt vader. En jij dan Lisa ben jij nog droog gebleven vannacht? ‘’Ik ben bang van niet pappie.’’ Dat is jammer zegt vader maar gelukkig had je je luier om. Niet veel later is iedereen uitgegeten en vertrekken ze naar de kerk.

Halverwege de kerkdienst voelt Lisa dat ze naar de wc moet en zegt tegen haar moeder: ‘’Mama ik moet nodig plassen kan u met mij meegaan naar de wc?’’ Ben je nog droog Lisa ? vraagt moeder. ‘’Ja ik ben nog droog maar ik moet echt heel nodig.’’ Oke kom maar snel mee dan zegt moeder. Lisa en haar moeder lopen snel naar de wc en moeder doet Lisa haar luier af in de wc van de kerk. Lisa zit op de wc en moeder wacht buiten het hokje met Lisa’s luier nog in haar handen. Ondertussen kwam de EHBO-er uit de kerk lopen en vraagt aan Lisa’s moeder of alles goed gaat. Moeder zegt: ‘’ja alles gaat goed maar mijn dochter heeft hulp nodig met naar het toilet gaan. Ze heeft een beschadigde blaas en moet daarom luiers dragen en deze kan ze zelf niet goed omdoen.’’ Oke ik snap het zegt de EHBO-vrouw en loopt terug de kerk in. Lisa loopt iets later het wc-hokje uit en moeder doet haar weer snel de luier om. De rest van de kerkdienst vliegt voorbij en na een uurtje in de kerk te hebben gezeten is de dienst voorbij en gaat het gezin weer terug naar huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Voordat ik een week op vakantie ben plaats ik nog maar een Hoofdstuk van Diaper Friends please comment.

Hoofdstuk 13. Baby Play
Het gezin loopt het huis binnen en moeder vraagt aan Lisa: ‘’Lisa zou jij Destiny en Sanne willen verschonen?’’ Ja hoor mama is goed. Zegt Lisa terug ‘’mogen we ook wat anders aantrekken want ik wil graag lekker kunnen spelen in de tuin.’’ Dat is goed zegt moeder terug maar schiet wel op want ik en papa hebben een verassing voor jullie. De meiden stormen de trap op naar de slaapkamer van Lisa. Lisa kleed Sanne uit en Destiny kleed zichzelf ook uit. Sanne gaat op het bed liggen en Lisa begint haar te verschonen. Tijdens het verschonen vraagt Sanne aan Lisa ‘’wat zouden papa en mama als verassing voor ons hebben?’’ Ik zou het niet weten zegt Lisa terug maar ja het is een verassing he...?
Nadat Sanne en Destiny allebei een schone luier om hebben kleden de meiden zich om en gaan in alleen een luier en T-shirt naar beneden en rennen de tuin in. ‘’Meiden komen jullie even hier zitten?’’

Nou meiden begint moeder. ‘’We waren heel trots dat Destiny vannacht droog was gebleven en Lisa in de kerk aangaf dat ze naar de WC moest. Dat we jullie willen belonen met een lekkere barbecue hier in de tuin. Wat denken jullie hiervan? ’’ Super lekker! Roepen de meiden in koor. Oke zegt moeder ga dan nu maar lekker braaf spelen met elkaar. Lisa loopt terug naar binnen en komt even later weer naar buiten gelopen met het spel Twister. De meiden genieten alle drie met volle teugen van Twister maar na een klein halfuurtje zitten ze vast en beginnen ze weer opnieuw na 2 keer spelen besluiten ze iets anders te gaan doen. De meiden besluiten om tikkertje te gaan spelen en na een lange middag in de zon te hebben gespeeld loopt moeder op de meiden af en vraagt: ’’Wie van jullie heeft een schone luier nodig?’’ Lisa roept als eerste: ’’Ik wil een schone luier mama!’’ Is goed Lisa ga maar op je rug liggen dan verschoon ik je luier. Moeder opent Lisa’s luier en ziet tot verbazing dat Lisa niet alleen in haar luier heeft geplast maar ook heeft gepoept. ‘’Heb je in je luier gepoept Lisa?’’ vraagt moeder. Sorry mama maar ik was zo druk aan het spelen het was veel te leuk om te stoppen. ‘’Oh dat geeft toch niet Lisa het is niet vreemd als een klein peutertje in haar luier heeft gepoept toch?’’ Moeder verschoont Lisa en de andere meiden en ze gaan dan aan tafel in de tuin om te genieten van een heerlijke barbecue.

Na heerlijk gegeten te hebben gaan de meiden even uitbuiken op de bank en voor dat ze het door hebben vallen ze in slaap. Een uurtje later worden ze gewekt door moeder. Moeder vraagt aan Destiny. ‘’Destiny we willen graag dat jij een keertje op Lisa en Sanne komt passen maar je moet ze wel helpen met alles dus zou jij de meiden beiden willen wassen in bad?’’ Natuurlijk mevrouw van Berchum ik doe het zelfs graag. ‘’Dat is mooi Destiny zou je ze na hun bad gelijk een nachtluier met inlegluier om willen doen?’’ Ja hoor zegt Destiny terug en roept de meiden mee naar boven. Destiny zet de kraan van het bad open en begint Sanne als eerste uit te kleden en daarna is Lisa aan de beurt. Destiny zelf kleed zich ook uit tot ze alleen haar luier nog aan heeft. Sanne en Lisa stappen in bad en Destiny begint hun te wassen. Dat was nog een hele klus want Lisa en Sanne bleven gewoon doorspelen met hun bad speeltjes. Na een klein halfuurtje waren beide meiden gewassen en deed Destiny hun nog een schone luier om. Ze liet de meiden weer naar beneden gaan naar hun ouders zodat zij zelf ook nog in bad kon gaan. Ook als Destiny gewassen is doet zij haarzelf ook nog een luier om. Ze loopt ook nog naar beneden waar de ouders met Lisa en Sanne zitten te spelen. ‘’Oh hoi Destiny ben je ook gewassen?’’ vraag moeder. Ja hoor mevrouw van Berchum. zegt Destiny terug. ‘’Oke dat is mooi’’ zegt moeder terug. ’’want we wilden net een leuke Disney film gaan kijken Sanne heeft vorige week namelijk een hele leuke film gekocht. Heb je ooit gehoord van Tangled?’’ O ja zegt Destiny. volgens mij is dat het verhaal van Rapunzel maar dan een beetje verdraaid toch? ‘’Ja inderdaad heb je die film al gezien?’’ Nee zegt Destiny terug maar ik heb er wel van gehoord en ik zou hem graag willen zien.
‘’Oke ga dan maar bij Sanne en Lisa op de bank zitten dan schenk ik wat te drinken in voor jullie en papa zet de film wel even aan.’’ De meiden genoten van de film en nadat de film afgelopen was werden de meiden op bed gelegd door moeder. Lisa en Destiny praten in bed nog wat na over de afgelopen dagen en knuffelen nog een beetje met elkaar. Dus zegt Destiny vanaf morgen ben je 2 avonden bij mij voor m’n verjaardag toch? Ja inderdaad zegt Lisa terug ik moet alleen nog even een tas inpakken maar morgen is daar genoeg tijd voor we hoeven toch pas om 10 uur naar school. De meiden geven elkaar nog een nachtzoen en kruipen tegen elkaar aan. Niet veel later vallen ze in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
En nog een klein deel Please comment!

Hoofdstuk 14. Voorbereidingen voor logeren
Om 7:30 gaat de wekkerradio en de meiden horen de ochtendshow van GIEL met: begin de dag met een dansje. De meiden vinden dit het leukste gedeelte van de ochtendshow en zingen daarom ook uit volle borst mee met het liedje terwijl ze nog slaapdronken zijn. Het klinkt heel erg vals en de meiden worden inderdaad wakker met een lach… De meiden stappen uit bed en ondertussen komt moeder de kamer in gelopen en zegt: ’’Zo meiden hebben jullie lekker geslapen?’’ Jaaaa zeggen de meiden in koor terug. Lisa geeft haar moeder een zoen en zegt: ‘’Ik en Destiny gaan even in bad en daarna pak ik m’n tas in voor de logeerpartij bij Destiny, is dat goed?’’ Nou zegt moeder eigenlijk wil ik dat je nu je tas inpakt dan kan ik je spullen gelijk meenemen en ze bij Destiny thuis afzetten als ik onderweg ben naar het werk. ‘’Oh oke ‘’zegt Lisa terug dan pak ik nog even snel m’n weekendtas in. Lisa pakt 3 Tena slip Ultima’s en 3 inleggers voor de nacht in. En ze pakt nog een paar rompertjes 2 paar kleren en haar nieuwe jurkje wat ze afgelopen zaterdag had gekocht in. Ze sluit de tas en moeder pakt nog een pak Tena Maxi luiers uit de kast en loopt ermee naar de auto. Lisa pakt nog snel een paar Tena Supers in en legt deze samen met haar weekendtas achter in de auto en zegt haar moeder gedag. Moeder rijd weg en Lisa gaat terug naar de badkamer waar Destiny al in bad zit. Destiny zegt tegen Lisa: ‘’Kom er ook in het is super lekker water!’’ Ja, ja zegt Lisa terug ik moet me toch eerst even uitkleden. Lisa stapt in bad en de meiden beginnen elkaar te wassen.

Even later lopen de meiden de badkamer uit en Lisa’s kamer in. En Destiny zegt tegen Lisa: ‘’zullen we vandaag in plaats van DryNites gewoon een Tena omdoen naar school?’’ Weet je dat wel zeker? vraagt Lisa onzeker terug.
Tuurlijk zegt Destiny we hoeven vandaag toch niet te sporten dus niemand in de klas zal er van weten. Lisa zegt terug: ’’Maar als we die luiers dragen vallen ze toch teveel op of niet?’’ We hoeven toch niet een Maxi om te doen je hebt toch ook Tena Supers liggen? Ja dat is wel zo maar ik heb er nog maar 8 liggen en als we op jou verjaardag ook een luier om willen onder onze jurkjes hebben we er niet genoeg over. En trouwens ik heb er al 6 meegegeven aan m’n moeder dus ik heb er maar 2. Kunnen we anders geen rompertje dragen over een Tena Maxi? vraagt Destiny dan valt ie wat minder op toch?
‘’Ja dat zou wel kunnen denk ik’’ zegt Lisa. Weetje wat zegt Destiny we proberen het gewoon en kijken in de spiegel of het opvalt. En als je denkt dat het teveel opvalt doen we gewoon een DryNite aan oke? Oke zegt Lisa ga maar alvast op het bed liggen dan pak ik wat luiers en rompertjes. Destiny gaat op bed liggen en Lisa doet haar snel een luier om Destiny doet hetzelfde bij Lisa en even later staan ze aangekleed voor de spiegel te kijken of het niet teveel opvalt. Zie je wel zegt Destiny het valt helemaal niet op! Je hebt inderdaad gelijk Destiny maar lijkt onze kont niet wat te dik? Nee hoor zegt Destiny dat lijkt maar zo omdat je zelf weet dat je een luier draagt maar iemand die niet weet dat je een luier draagt zal het niet eens opvallen. Oke dan zegt Lisa zullen we gaan ontbijten? Lekker! zegt Destiny en de meiden lopen de trap af de keuken in. En anderhalf uur later vertrekken ze richting school.

Btw hier is een link naar Begin de dag met een dansje van Giel's Ochtend show (voor de mensen die het programma niet kennen)
Begin de dag met een dansje.wmv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5690
Similar threads


















































Bovenaan