Diaper Friends

Hoe goed vond je dit verhaal? 10=goed 1=prut


  • Totaal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 35!!! Please comment!!!

Hoofdstuk 35.Voorbereiding voor een luierfeestje.
Kim opent de deur en laat Lisa en Destiny binnen. ’’Kom verder meiden ik was net Sanne aan het voeren.’’ Lisa en Destiny lopen de kamer binnen en zien Sanne in een dikke luier zitten met een knuffel in haar ene hand en een flesje in de andere. Kim gaat weer naast Sanne zitten en Sanne laat haar hoofd weer op Kim ’s schoot rusten. Kim geeft Sanne weer de fles en Sanne begint hier gulzig aan te zuigen. Als Sanne haar flesje op heeft vraagt Lisa aan Kim: ’’Kan ik je even privé spreken Kim?’’

Kim en Lisa lopen even weg en Kim zegt: ’’Wat wil je vragen?’’ Lisa vraagt: ’’Heeft Sanne zich nog een beetje gedragen deze week?’’ Kim: ’’Hoe bedoel je?’’ Lisa zucht en zegt: ’’Sanne poept heel vaak in haar luier heeft ze dat deze week niet gedaan?’’ Kim: ’’Nee hoor ze heeft mij laten zien hoe lekker het is om een luier te dragen.’’ En ze laat zien dat ze een DryNite broekje draagt. Lisa: ’’Draag je nu een luier 24/7?’’ Kim: ’’Alleen deze week, maar op school ga ik geen luiers dragen.’’ Lisa vraagt: ’’Maar aankomende week dan, draag je dan ook een luier?’’ Kim antwoord ik weet het nog niet zeker. Waarom vraag je dat?’’ Lisa glimlacht en zegt: ’’Ik en Destiny willen een luierfeestje houden met wat andere meiden. En jij zegt dat je ook graag luiers draagt dus zou jij ook langs willen komen? Het begint morgen en we gaan door tot woensdag.’’ Kim zegt: ’’Wauw supergaaf ik vraag mijn moeder of ik mag gaan als ze weer thuis is. Wie komen er allemaal?’’ Lisa antwoord: ’’Nou euh... ik, Destiny, Sanne en Leonie. En we gaan de hele tijd leuke dingen doen met een luier om.’’

Ondertussen hebben Sanne en Destiny Sanne ’s spullen ingepakt. Ook heeft Destiny Sanne ingelicht over het luierfeestje. Sanne was gelijk enthousiast en vroeg: ’’Mag Kim ook komen?’’ Destiny vraagt: ’’Draagt zij ook luiers dan?’’ Sanne zegt: ’’Ze draagt de hele week al DryNites overdag en een Tena Slip ’s nachts. Destiny zegt lachend: ’’Nou dan is ze meer dan welkom!’’ Als Kim en Lisa uitgepraat zijn lopen ze terug de kamer in waar Destiny en Sanne al staan te wachten om te vertrekken. Kim zegt: ’’Ik laat vanavond nog wel even weten of ik mag komen.’’ Sanne bedankt haar voor een fantastische week en groet haar.

Als de meiden thuis zijn gaan ze meteen weer spelen met alleen hun luiers om. Destiny vraagt aan Lisa: ’’Liz mag ik even je Laptop gebruiken?’’ Lisa zegt: ’’Tuurlijk wat ga je doen dan?’’ Destiny antwoord: ’’Ik ga even luiers bestellen bij de AB-DL-TB club shop’’ Lisa is benieuwd naar wat de shop allemaal verkoopt en kijkt mee met Destiny. Destiny scrolt door de wegwerp luiers en stopt bij de Aww So Cute luiers. En ze zegt: ’’Kijk Lisa ik denk dat je moeder die luier hier heeft besteld denk je ook niet?’’ Lisa knikt en kijkt ook verder naar andere luiers die ze nog niet kent. Als Destiny de Molicare luiers in haar winkelwagentje heeft gezet zegt Lisa: ‘’Kan je ook nog een pak voor mij bestellen?’’ Destiny zegt: ‘’Tuurlijk’’ en ze scrolt gelijk naar de Tena luiers. Als ze vraagt welke Tena ’s Lisa wilt kijkt ze mee en ziet dan ineens staan (productie gestopt). ’’What the fuck!?’’ zegt Lisa ’’maken ze de Tena Slips niet meer?’’ Destiny vraagt verbaasd: ’’Wist je dat dan nog niet? Het speelt al heel lang in de ABDL community hoor. Er zijn al een paar mensen die zeggen dat ze niet meer goed zijn.’’ Lisa zegt: ’’Ik bestel morgen dan nog 2 of 3 dozen bij de apotheek want ik wil de luiers nog zoals ze nu zijn.’’ Destiny zegt: ’’Zal ik anders 2 losse luiers van de nieuwe soort bestellen dan doe ik een plastic luier en een cotton-feel en natuurlijk nog 2 pakken van de normale slips. Maar je zegt nu wel dat je nog eens drie dozen wilt bestellen, maar morgen komt de apotheek toch alweer 2 dozen brengen?’’ Lisa zegt: ’’Ja oke misschien valt het wel alles mee. Ik kijk wel als jij de nieuwe luiers binnen hebt. Destiny zegt: ’’Ik laat ze hier bezorgen.’’ Lisa zegt: ’’Tuurlijk is ook goed…’’ en ze beginnen beide hard te lachen. Even later komt Sanne opgewekt de kamer binnen en zegt: ’’Kim mag komen van haar moeder appte ze net. Ze wil weten hoe laat we beginnen.’’ Lisa zegt: ’’Als ze hier om 10-11 uur is is dat vroeg genoeg maar vraag wel of ze zelf ook nog wat luiers mee neemt.’’ Sanne zegt: ’’Is goed en welterusten!’’ Sanne geeft Lisa en Destiny nog een kus en verlaat dan de kamer. Even later gaan Lisa en Destiny ook naar bed. Ze knuffelen in bed nog even met elkaar maar niet veel vallen ze in slaap.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 36

Please Comment!!!

Hoofdstuk 36. Luierfeestje.
Lisa wordt wakker en kijkt op de wekker hoe laat het is. Bijna 9 uur ziet ze en besluit uit bed te gaan. Ze schud Destiny rustig wakker. ’’Destiny kom op wakker worden we moeten nog wat dingetjes regelen voor vandaag.’’ Destiny opent rustig haar ogen en zegt: ’’Hey Liz lekker geslapen?’’ Lisa zegt: ’’Ja inderdaad, alleen… ik heb m’n luier niet droog gehouden.’’ Destiny glimlacht en zegt: ’’Maakt niets uit joh ik ben ook nat hoor.’’ Lisa en Destiny stappen uit bed en lopen naar de babykamer.

Op weg naar de babykamer zegt Lisa tegen Destiny: ’’Laten we maar allebei even luier pakken en op mijn kamer verschonen want ik wil Sanne niet wakker maken.’’ Lisa opent de deur van de kamer en ziet dan dat de gordijnen al open staan en dat Sanne al wakker is. Ze heeft de radio zachtjes aangezet en zit in bed een spelletje te spelen op haar telefoon. ’’Goedemorgen Sanne was je al lang wakker?’’ vraagt Lisa. ’’Nee ik ben pas rond half negen uit bed gekomen. Ik heb toen een schone luier omgedaan en ik kwam daarna niet meer in slaap dus toen ging ik maar wat anders doen.’’ zegt Sanne. ’’Oh oke dan snap ik het.’’ zegt Lisa terwijl ze Destiny op de commode helpt. Als ze Destiny ’s natte luier af heeft gedaan vraagt Lisa: ’’Wat voor een luier wil je om vandaag?’’ Destiny zegt: ’’Ik wil graag een Molicare om die heb ik nog in m’n tas zitten.’’ Lisa zegt lachend: ’’Wij hebben ze tegenwoordig ook in de commode liggen voor als jij komt logeren.’’ Lisa pakt een Molicare onderuit de commode en doet deze om bij Destiny. Als Lisa ook een schone luier om heeft gaan de meiden met z’n drieën naar beneden om te ontbijten.

Als de meiden klaar zijn met het ontbijten gaan ze alvast dingen voorbereiden voor het luierfeestje. Lisa pakt een paar flesjes uit het aanrechtkastje en schrijft op alle flesjes een naam van iedereen die komt. Ze vult die van haar Sanne en Destiny alvast met appelsap en ze gaan naar boven om alvast luiers klaar te leggen bij de commode. Als ze bij de commode zijn zegt Sanne: ’’Liz hebben we nog wel genoeg luiers tot woensdag?’’ Lisa zegt: ’’Ja morgen komt de apotheek weer luiers bezorgen en we krijgen waarschijnlijk woensdag luiers binnen van de AB-DL-TB shop.’’ Sanne zegt: ’’Oh oké…mag Kim ook Tena ’s dragen want zij heeft alleen DryNites.’’ Lisa antwoord: ’’ ’s Nachts mag ze die wel gebruiken anders hebben we er voor onszelf niet genoeg. Maar Leonie draagt ook overdag broekjes en ’s nachts normale luiers dus het is niet vreemd als zij een broekje draagt in plaats van een echte luier. En misschien mag ze wel een luier van Leonie lenen want zij zou een heel pak slips meenemen.’’ Sanne bedankt haar zus voor de info en ze maakt plaatsop het plankje boven de commode en legt er alvast een stapeltje DryNites neer. Ondertussen is het half elf en de deurbel gaat.

Lisa doet de deur open en laat Kim binnen. ’’Hey Kim, heb je een beetje zin in de aankomende dagen?’’ Kim antwoord: ’’Echt wel ik vond het zo fijn dat Sanne me heeft laten merken hoe fijn het is om een luier te dragen.’’ Lisa zegt: ’’Zullen we je maar gelijk een luier omdoen?’’ Kim zegt: ’’Nee hoor dat is niet nodig ik heb namelijk al een luier aan haha.’’ Lisa zegt: ’’Ga maar naar Sanne zij is boven in de babykamer wil je trouwens wat drinken?’’ Kim zegt: ‘’Ja lekker.’’ Lisa vraagt: ’’Wat wil je?’’ Kim antwoord: ’’Maakt niet uit doe maar iets.’’
Even later is ook Leonie aangekomen en alle meiden zitten in de woonkamer met alleen een luier en shirt aan te genieten van een flesje appelsap.

Als het twaalf uur is gaan Lisa en Destiny de keuken in om het eten klaar te maken van vandaag. Leonie, Kim en Sanne blijven in de kamer zitten en zetten de Nintendo Wii aan. Als de meiden aan het spelen zijn praten Destiny en Lisa in de keuken over wat ze allemaal kunnen doen de aankomende dagen. ’’We kunnen een keer de stad in gaan met z’n vijven ik denk dat dat best wel leuk kan zijn.’’ zegt Destiny. ’’Ja maar we kunnen ook gewoon thuis leuke dingen doen toch?’’ zegt Lisa. Destiny vraagt: ’’Zullen we het anders overleggen met de rest dan mogen hun beslissen.’’ Lisa stemt hiermee in en ze gaan verder met het voorbereiden van het eten. Als het eten klaar is gaat iedereen aan tafel zitten en de meiden mogen kiezen of ze met of zonder slab om willen eten. Lisa en Sanne kiezen allebei om met slab om te eten en Lisa wordt zelfs gevoerd door Destiny. Sanne vraagt aan Kim of zij haar wil voeren en Kim stemt hiermee in. Als iedereen het eten binnen heeft ruimen ze de tafel af en gaan ze weer terug naar de woonkamer. ’’Oke meiden het is tijd om de luiers te verschonen.’’ zegt Lisa en iedereen gaat mee naar de babykamer. Sanne wordt als eerste verschoont. Ze klimt op de commode en Kim opent haar luier en ziet dan dat Sanne in haar luier heeft gepoept. Ze rook wel een poeplucht maar dacht niet dat die van Sanne was. Lisa vraagt aan Kim: ’’Wil je liever dat ik haar verschoon?’’ Kim zegt: ’’Nee ik denk dat het wel lukt maar wil je me helpen?’’ Lisa stemt hiermee in en helpt met het wassen van haar kleine zusje. Als Sanne gewassen in doet Kim haar een schone luier om en daarna is Leonie aan de beurt.

Alle meiden zijn verschoont en ze kleden zich aan om naar buiten te gaan. Ze gaan niet iets bijzonders doen maar gewoon een rondje lopen door het dorp. Het is zondag en helemaal niet druk op straat. Het is wel heel lekker weer en de meiden besluiten om naar het park te gaan. Ze hebben een kleed mee waar ze op kunnen zitten en ze hebben ook broodjes gesmeerd. Als ze een plaatsje hebben gevonden op het grasveld besluiten ze hier te zitten en eten. Iedereen geniet van zijn broodje en na het eten krijgen ze ook een flesje. Lisa vraagt: ’’Wil iemand van jullie gevoerd worden met de fles?’’ Sanne zegt dat zij wel wil. ’’Oke Sanne kom maar en leg je hoofd maar op mijn schoot.’’ Sanne doet dit en Lisa brengt de fles naar haar mond en Sanne begint hier gulzig aan te zuigen. De rest wil liever niet gevoerd worden. Als iedereen het eten en drinken binnen heeft besluiten ze om nog maar even in het park te blijven om te genieten van het weer.

Ondertussen is het half vijf geworden en de meiden zijn alweer onderweg naar huis. Als ze weer thuis zijn krijgt iedereen een schone luier om en gaan ze voor de televisie zitten. Lisa pakt een leuke Disney film en stopt deze in de DVD-speler. Terwijl Sanne, Leonie en Kim TV kijken besluiten Lisa en Destiny om zich even af te zonderen van de rest. Ze gaan beide naar de babykamer. Als ze in de babykamer zijn vraagt Lisa aan Destiny: ’’He Destiny toen we in Frankrijk waren heb je je wel gekleed als baby maar vond je dat eigenlijk wel leuk?’’ Destiny zegt: ’’Om eerlijk te zijn deed ik het meer omdat jij het wel leuk vond maar ik denk dat ik toch puur DL ben en niet ook AB. Maar ik vind het wel leuk om jou te verzorgen en vertroetelen. Waarom kom je ineens met die vraag?’’ Lisa zegt: ’’Ik heb een beetje het gevoel dat ik misschien mijn fetisj andere mensen opdring. Ik wil anderen liever niet opdringen als ze het zelf niet willen.’’ Destiny lacht een beetje en vraagt: ’’Had je een schuldgevoel daarover?’’ Lisa knikt een beetje beschaamd. ’’Kom op Liz ik vond het best leuk om baby te zijn want ik wou het wel eens uitproberen. Maar je hebt me niets opgedrongen dus je hoeft je nergens schuldig over te voelen.’’ Lisa vraagt: ’’Maar dit feestje dan? Iedereen MOET een luier dragen…’’ Destiny zegt: ’’We hebben ze uitgenodigd en als ze het niet zouden willen hoefden ze toch niet te komen?’’ Lisa zegt: ’’Je hebt inderdaad gelijk. Ik wilde alleen gewoon zeker weten dat ik andere mensen niet iets laat doen wat ze niet willen.’’ Destiny glimlacht en zegt: ’’Ik weet wel wat jij wil op dit moment.’’ Ze geeft Lisa een dikke zoen en ze eindigen samen naakt in bed met alleen hun luiers nog om.
 

tena69

Beginneling
He ultima
je hebt er werk van gemaakt!
wat een heerlijke verhalen
joh wat heb jij een inspiratie zeg.
Ik lees niet vaak verhalen hier maar dit was een heel mooi exemplaar.
bedankt !
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 37

Please comment!!!

Hoofdstuk 37. Luierfeestje (Leonie de oppas)
Lisa wordt rustig wakker en kijkt gelijk in de helder blauwe ogen van Destiny. ’’Wajt djoe je?’’ vraagt ze half slaperig. Destiny lacht een beetje en zegt: ’’geef mij die speen maar dan kan ik je beter verstaan.’’ Lisa glimlacht terug en zegt: ’’Wat deed je nou?’’ Destiny antwoord: ’’Ik zat te kijken hoe je lag te slapen zo lief en onschuldig… je bent echt een schatje als je slaapt haha.’’ Lisa geeft Destiny een kus en knuffel en vraagt gelijk of ze nog droog is. Destiny bekend dat ze nat is en Lisa zegt dat ook zij nat is. Lisa vraagt aan Destiny: ’’Destiny misschien even een vreemde vraag maar plas je nog steeds echt in bed of ben je nat van de vorige avond?’’ Destiny haalt haar schouders op en zegt: ’’Ik weet het eigenlijk niet meestal laat ik voor het slapen gaan een plasje lopen zodat ik helemaal ontspan. Maar elke ochtend is mijn luier wel veel voller dan 1 plasje toch of niet? Ik heb geen idee of ik nog steeds een bedplasser ben.’’ Lisa besluit om er niet meer verder over te praten want ondertussen is het 9 uur en het is tijd om de rest wakker te maken.

Als iedereen wakker is krijgt iedereen een schone luier om en gaan ze naar beneden om te ontbijten. Het is super lekker weer en de meiden besluiten om vandaag thuis te blijven en in de tuin te spelen. Lisa heeft voor haarzelf een broek meegenomen die ze over haar luier kan aantrekken want vandaag zou de apotheek nieuwe luiers komen brengen. Als iedereen het ontbijt op heeft zet Lisa de deuren naar de tuin open en de meiden rennen naar buiten. Lisa ziet dit aan en vind het een leuk gezicht om 4 meiden in alleen luiers en een shirt rond te zien rennen in de tuin.

Terwijl de rest buiten aan het spelen is begint Lisa met het opruimen van de tafel. Sanne komt binnen en vraagt: ’’Kom je niet meespelen in de tuin?’’ Lisa zegt: ’’Ik kom zo ik moet eerst even opruimen.’’ Sanne zegt: ’’Eigenlijk moesten we een soort nanny hebben denk je niet?’’ Lisa kijkt haar een beetje vreemd aan. ’’Hoe bedoel je een nanny?’’ Sanne zegt: ’’Toen ik bij Kim logeerde was ik baby en zij was een beetje mijn oppas/nanny. Is Destiny dat niet een beetje bij jou?’’ Lisa zegt: ’’Nou ze is niet echt een oppas maar gewoon mijn vriendin we nemen niet echt een bepaalde rol aan. Ik doe ook gewoon grote meiden dingen met een speen in m’n mond. En ik verschoon haar en zij mij dus niet echt een mommy/baby verdeling.’’ Sanne zegt: ’’Oke, ik dacht gewoon… ach laat maar. Zullen we anders iemand vragen of die nanny wil zijn voor een dag Liz?’’ Lisa zegt: ’’Is goed, gooi het maar in de groep.’’

Sanne loopt weer de tuin in en vraagt: ’’Meiden kom eens!’’ De meiden komen naar Sanne toe en luisteren naar haar idee. ’’Dus wie zou vandaag oppas willen zijn?’’ Leonie steekt haar hand op en vraagt: ’’Mag ik dan nog wel gewoon m’n luier blijven dragen?’’ Sanne zegt: ’’Tuurlijk alleen als je nat bent moet je wel jezelf verschonen’’ Leonie zegt: ’’Dat vind ik niet erg ik wil wel oppas zijn vandaag.’’ Sanne zegt: ’’Mooi dan is dat opgelost!’’
Leonie gaat naar boven en trekt wat normale kleren aan over haar luier en haalt de strikjes uit haar haar. Als ze weer beneden is gaat de bel en Leonie loopt naar de deur. De vrouw van de apotheek staat voor de deur. Leonie opent de deuren zegt: ’’Goedemiddag mevrouw.’’ De vrouw antwoord: ’’Goedemiddag ik kom incontinentiemateriaal bezorgen voor mevr. L van Berchum.’’ Leonie antwoord: ’’O ja dankuwel moet er nog voor betaald worden?’’ De vrouw zegt: ’’Nee er is al voor betaald. De vrouw zet de 2 dozen in de gang neer en groet Leonie en ze vertrekt weer.
’’Lisa!’’ roept Leonie. Lisa komt aanlopen en zegt: ’’Wat is er?’’ Leonie antwoord: ’’De apotheek is langs geweest en heeft nieuwe luiers bezorgd. Waar moeten die staan?’’ Lisa zegt: ’’Laat maar 1 pak hier staan en de rest moet opgeborgen worden in de commode.’’ Lisa opent een doos en haalt er 1 pak uit de andere 2 brengt ze naar boven en zet ze bij de commode neer. Ondertussen heeft Leonie de andere doos ook geopend en zij komt met de resterende 3 pakken binnenlopen. Ze bergen de luiers op en ze gaan weer terug naar beneden.

De dag verloopt snel en het is ondertussen half vijf geworden. Iedereen zit te genieten van een flesje appelsap en Lisa stelt voor om vanavond een leuke film te kijken. De meiden vinden dit een goed idee alleen weten ze nog niet welke film ze moeten kijken. Lisa zegt: ’’Welke film is leuk om te kijken er zijn best wel een paar goede film uitgekomen laatste tijd welke hebben jullie nog niet gezien?’’ de meiden denken even na en naar een paar seconden roept Destiny: ’’Mockingjay! The Hunger Games!’’ Lisa zegt: ’’Wat denken jullie is dat een leuke film om te kijken?’’ Sanne vraagt aan Lisa: ’’We hebben die film toch niet thuis liggen?’’ Lisa antwoord: ’’Nee maar we kunnen hem toch huren bij Video on Demand?’’ Sanne snapt het. ’’Zullen we maar even naar de supermarkt gaan dan. Want we willen natuurlijk wel wat lekkers eten tijdens de film.’’ zegt Lisa. ’’Hoho wacht even’’ zegt Leonie. ’’Jullie moeten eerst een schone luier om want volgens mij heb jij een verassing in je luier zitten of niet Sanne?’’ Sanne lacht een beetje en ze lopen naar de commode voor een schone luier. En als iedereen verschoont is vertrekken ze naar de supermarkt.

Een half uurtje later komen ze weer thuis en ze slepen een paar slaapmatjes naar de woonkamer zodat ze lekker knus kunnen zitten voor de TV. Ondertussen is het tijd voor het avondeten en omdat Leonie geen eten wou klaarmaken hebben ze pizza besteld en deze wordt even later bezorgd. Rond negen uur krijgt iedereen al een nachtluier met inlegger om en gaan ze voor de TV zitten. Kim en Leonie vinden het lastig om een goede zitpositie te vinden want ze zijn het niet gewend om met zo’n dikke luier om te zitten. Kim vraagt aan Sanne: ’’Heb jij nooit last van zo’n dik pakket aan je billen.’’ Sanne haalt haar schouders op en zegt: ’’Ik heb het echt nodig dus veel keuze heb ik eigenlijk niet…’’ Lisa zegt: ’’Oke is iedereen klaar voor de film?’’ Iedereen roept volmondig: ’’JAAA!’’ En Lisa start de film. Rond elf uur is de film afgelopen en de meiden gaan naar bed.

De volgende morgen wordt Kim met een kletsnatte luier wakker. Kim sliep deze avond samen met Sanne op de babykamer en de rest sliep op Lisa’s kamer. Kim wordt rustig wakker en kijkt de kamer rond en vindt het er wel heel leuk uitzien. Ze draait zich om en kijkt naar Sanne die nog steeds ligt te slapen. Kim moet een beetje giechelen als ze ziet dat Sanne op een speentje sabbelt. Ze streelt haar door haar haren en Sanne ontwaakt rustig. ’’Hey slaapkopje wakker worden’’ zegt Kim en Sanne kruipt tegen Kim aan. ’’Kom op Sanne wakker worden we moeten verschonen. Of ben jij vannacht droog gebleven?’’ Sanne haalt haar speen uit haar mond en zegt: ’’nee ik ben ook nat.’’ Sanne en Kim stappen uit bed en Kim gaat op de commode liggen. Sanne kijkt naar de volledig verzadigde luier van haar vriendin en zegt: ’’Haha en jij zei gisteren dat je geen inlegluier nodig had.’’ Sanne wast Kim en doet haar daarna een DryNite om want vandaag gaat iedereen weer naar huis. Daarna wordt Sanne door Kim gewassen en verschoont. Even later komen ook Lisa, Destiny en Leonie de kamer inlopen als iedereen verschoont is gaan ze ontbijten en daarna pakt iedereen hun spullen in en vertrekken ze richting huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het heeft een tijd geduurd om nog iets nieuws te bedenken maar hier is nog een nieuw hoofdstuk van Diaper Friends ik ben nog met 1 hoofdstuk bezig op het moment en dat wordt denk ik het einde van het verhaal want dit verhaal wordt anders wel erg langdradig en ten tweede raken mijn ideeën een beetje op... ;) have fun.

Please comment!!!

Hoofdstuk 38. Zomervakantie(naar de dokter).
Ondertussen is het hartje zomer en Lisa en Destiny zijn terug van vakantie in Italië. Ze waren naar Elba geweest en hebben heel veel leuke dingen gedaan. Ze stonden op de camping bij een jongerenreisgroep en hier gingen ze ’s avonds nog wel eens wat drinken. Maar nu zijn ze weer thuis en moeten ze zichzelf weten te vermaken. Lisa is alleen thuis deze vakantie want haar ouders gingen op vakantie de dag dat zij thuis kwam. Sanne komt later die week thuis want zij is samen met een paar vriendinnen van school op reis naar Mallorca.

Om 8:00uur gaat de wekker af en rustig wordt Lisa wakker ze pakt haar telefoon en kijkt wat ze vandaag moet doen. Boven aan haar agenda staat Destiny komt logeren en naar de kinderuroloog. Lisa stapt uit bed en loopt naar de badkamer ze moest de afgelopen 2 dagen bijhouden hoeveel haar luier wogen en hoeveel luiers ze had gebruikt. Ze deed haar luier af en legde hem op de weegschaal. De weegschaal gaf 1,163kg aan Lisa schreef dit op en kruist het hokje verband vervangen aan. Daarna waste ze zichzelf in bad en maakte zich klaar voor haar bezoek aan de kinderuroloog. Lisa gaat liever niet alleen naar de dokter en omdat haar ouders op vakantie zijn gaat Destiny vandaag mee. Rond half10 stond ze voor de deur en om kwart voor tien vertrokken ze richting het ziekenhuis.

Tijdens de busrit kijkt Destiny naar Lisa die duidelijk geen zin heeft in haar doktersbezoek. “hey Liz wat is er aan de hand?” vraagt Destiny. Lisa zegt: “Ik heb helemaal geen zin om naar de dokter te gaan. Om eerlijk te zijn ik ben een beetje bang voor ziekenhuizen ook al kom ik er elk jaar.” “Kom op ik ben er toch bij. En ik blijf de hele tijd bij je zitten.” zegt Destiny. Dit lucht een beetje op maar als de bus stopt bij het ziekhuis wordt Lisa toch wat huiverig als ze uitstapt. Destiny pakt haar hand vast om haar een beetje te kalmeren en ze lopen hand in hand het ziekenhuis in.

Als ze binnen zijn kijken ze op de wegwijzer en gaan ze naar de kinderafdeling. Lisa komt bij het loket op de kinderafdeling en geeft haar patiënten pas af aan de vrouw. Lisa zegt: ’’Ik heb om half 11 een afspraak bij dokter Cruijssen.’’ De vrouw zegt: ”Gaat u maar zitten de dokter komt u dan zometeen halen.” Lisa bedankt de vrouw en ze gaat naast Destiny in de wachtkamer zitten. Na ongeveer 10 minuten ziet Destiny een vrouw van rond de 30 jaar de gang in lopen en ze vraagt aan Lisa: “is dat je dokter?” voordat Lisa antwoord kan geven hoort Destiny de stem van de vrouw: ”Mevrouw van Berchum?” Lisa stapt op en loopt samen met Destiny de dokter achterna naar haar kamertje. Lisa en Destiny gaan de kamer binnen en de dokter zegt: ”Neem plaats.” Als beide meiden zitten vraagt de dokter: ”Heb je je vriendin vandaag meegenomen?” Lisa zegt: ”Ja mijn ouders zijn op vakantie en ik ga liever niet alleen naar het ziekenhuis. Dus ik heb mijn beste vriendin Destiny meegenomen” De dokter zegt: “Oké ik snap het. Hallo Destiny ik ben dokter Cruijssen.” Destiny stelt zichzelf voor en de dokter richt zich daarna weer op Lisa. Ze vraagt aan Lisa: ”Heb je luierdagboek bijgehouden?” Lisa levert het blad in wat ze de afgelopen 2 dagen heeft bijgehouden en de dokter neemt dit met haar door. Toen ze dit door had genomen vroeg ze nog of Lisa nog vreemde dingen had ervaren i.v.m. haar incontinentie maar dit was niet het geval. “Oke dan moet ik je alleen nog even onderzoeken wil je je uitkleden en op die tafel gaan liggen?” zegt de dokter terwijl ze naar de onderzoekstafel in de hoek van de kamer wijst. Lisa kleed zich uit tot ze alleen nog maar haar romper aan heeft en ze gaat op de tafel liggen. De dokter maakt haar romper los en stroopt deze op totdat Lisa’s onderbuik zichtbaar is. Ze voelt aan Lisa’s buik en vraagt haar om haar plas op te houden en ze voelt of ze haar spieren voelt bewegen. Als ze dit gedaan heeft zegt ze: ”Ik moet ook even bij je vagina voelen vind je het erg als ik dat doe?” Lisa zegt: “Het is voor het beste dus het moet maar.” De dokter opent haar luier en onderzoekt Lisa’s blaas en ze vraagt Lisa nog een paar keer om haar blaas aan en te –ontspannen. Als ze hiermee klaar is zegt ze: “Oké we zijn klaar ik zal nog even een schone luier voor je pakken want je luier is wel een beetje nat.” Lisa krijgt een Tena Flex aangereikt en ze doet deze haarzelf om. Lisa kan zich daarna verder aankleden en als ze weer bij de dokter aan het bureau zit zegt de dokter dat haar incontinentie niet verslechterd is en dat ze pas over jaar weer terug hoeft te komen. Lisa bedankt de dokter en ze lopen weer naar buiten. Bij het loket maakt ze een afspraak voor over en jaar de meiden vertrekken weer. Als ze door de gangen van het ziekenhuis lopen zegt Destiny: ”Ik heb een beetje honger gekregen Lisa zullen we even wat gaan eten bij de koffiecorner hier in het ziekenhuis?” Lisa vind dit een goed idee en ze lopen naar de koffiecorner. Ze bestellen allebei een saucijzenbroodje en een flesje DubbelFrisss en gaan aan een tafeltje zitten. Tijdens het eten vraagt Destiny: ”Liz gaat het weer een beetje want ik denk dat je niet zo van de dokter houdt als ze zo’n onderzoek uitvoert.” Lisa zegt: ”Ja het gaat wel en het is inderdaad niet zo’n fijn onderzoek maar het is voor het beste resultaat. Gelukkig is het maar 1 keer per jaar dat ik hier langs hoef te komen want het onderzoek is niet fijn maar ik schaam me ook als ik in een natte luier voor de dokter lig. Ik snap dat dit niet heel vreemd is bij een kinderuroloog maar ik vind het nog steeds niet fijn.” Als ze uitgegeten zijn zegt Destiny dat ze nog even haar luier verschoont en ze loopt het toilet in en even later kunnen ze vertrekken richting huis.

Als ze een kwartiertje later weer uit de bus stappen zegt Lisa: “Kom we hebben nog een hele week leuke dingen te doen!” en Lisa rent vanaf de bushalte naar huis. Als ze uitgeput bij het huis van Lisa zijn aangekomen ziet ze dat Sanne al voor de deur staat. “Oh hoi San ik wist niet dat je vandaag al thuis kwam anders had ik ff een sleutel voor je klaargelegd.” Sanne zegt: ”Nee je kon niet weten dat ik thuis kwam want ik zou nog een paar dagen bij Kim blijven maar zij moest naar de dokter vandaag omdat ze oorontsteking op had gelopen tijdens de vakantie. Ik wist dat je binnenkort naar de dokter moest dus toen je deur niet opendeed dacht ik al dat dat vandaag moest zijn. Maar ik ben hier nog maar 10 minuten dus het maakt niet zo heel veel uit.” Lisa zegt: ”Nou laten we maar naar binnen gaan want dan kunnen we ff lekker wat napraten over de vakantie.” Lisa opent de deur en de meiden gaan naar binnen in het huis.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het laatste hoofdstuk van Diaper Friends ik hoop dat iedereen dit een leuk verhaal vond en iedereen bedankt voor het lezen.

Please Comment!

Hoofdstuk 39. Zomervakantie(op Steven passen).
Als Sanne binnen is rent ze gelijk naar boven naar haar slaapkamer en begint haar spullen van de vakantie op te ruimen. Lisa en Destiny gaan aan de keukentafel zitten en Lisa start haar laptop op. Ondertussen schenkt Destiny wat te drinken in en als Sanne weer beneden is gaan ze foto’s kijken. Als Sanne weer beneden is pakt ook zij haar laptop erbij en laat Lisa en Destiny haar vakantiefoto’s zien. Als alle foto’s bekeken zijn en de meiden zijn bijgepraat zegt Sanne: ”Lisa ik heb een natte luier zou je mij alsjeblieft willen verschonen?” ‘’Tuurlijk kleine meid” zegt Lisa grappend. “Kom maar mee naar de commode.” Lisa en Sanne gaan naar de babykamer en Sanne gaat op de commode liggen. “Ik ben zo blij dat ik nou weer lekker verschoont wordt. Tijdens de vakantie moest ik het zelf doen want Kim had niet zo’n zin om mij te verschonen. Misschien lag dat aan alle andere meiden die ook bij ons op de kamer sliepen…” Lisa zegt: “Ha ha daar kan je zomaar eens gelijk in hebben.” Sanne laat heel de verschoning over haar heen komen en als ze haar schone luier om heeft bedankt ze haar zus en ze gaat lekker spelen in de tuin. Ook Lisa en Destiny kleden zich om tot ze alleen nog maar een top en luier dragen en hun gaan ook spelen in de tuin.

Een paar uur later zitten alle meiden aan tafel voor het avondeten. Lisa had geen zin om gezond eten te maken dus eten ze vanavond uit de frituur. Iedereen geniet van het eten en ineens gaat Destiny ’s telefoon over. Destiny neemt haar telefoon op. “Hey lieverd met Mama.” ”Oh hoi mam wat is er?” ”Ik en Papa willen je om een kleine gunst vragen” “Een kleine gunst?” vraagt Destiny onzeker “En dat is?” “Nou ik en Papa zijn uitgenodigd door Lisa’s ouders om een weekje op de camping te komen staan bij hun. Dit willen wij heel graag maar Steven wil niet mee. Dit vinden we niet erg maar Steven kan natuurlijk niet alleen thuis blijven dus de vraag is of Steven ook mag komen logeren bij Lisa.” Destiny zegt: ”Ik zal het vragen aan Lisa” Lisa zegt: ”Ik vind het geen probleem en jij Sanne?” Sanne vind het ook goed en Destiny geeft dit door aan haar moeder. Haar moeder zegt ”Oh dat is mooi zeg nou overmorgen vertrekken we halverwege de ochtend komen jullie Steven dan ophalen?” ”Oke is goed tot overmorgen” zegt Destiny en ze hangt haar telefoon op. Sanne zegt: ”Ik vind het echt super leuk dat jou broertje komt logeren want hij houd toch ook van Lego?” Destiny zegt: ”euhh … ja volgens mij wel.” ”Nou Lego is het lievelingsspeelgoed van mij en Lisa en er ligt nog heel veel Lego in de babykamer. Dan kunnen we samen daarmee spelen.” Destiny zegt: ”Hartstikke leuk toch en Steven is ook een echte Disney-fan dus je kan ook nog lekker Disney films kijken.” Sanne zegt: ”Echt super gaaf!” Lisa zegt: ”Zullen we nog maar wat Pampers inslaan voordat we je broertje ophalen overmorgen?” Destiny zegt: ”Dat is goed dan hoef ik die niet mee te nemen vanaf huis.” Lisa vraagt: ”Wil jij morgen even extra luiers gaan kopen bij de Dirx Sanne?” Sanne zegt: ”Tuurlijk en by the way het is geen Dirx meer het is tegenwoordig een Trekpleister. Maar whatever moet ik alleen Pampers kopen.” Lisa zegt: “Nee neem ook nog maar een paar pakken DryNites mee. En Destiny welke maat Pampers draagt Steven?” Destiny antwoord: ”Hij draagt de grootste maat dus volgens mij is dat maat 6 kan dat kloppen?” Sanne zegt: ”Ja dat klopt moet ik 1 pak meenemen of meer.” Lisa zegt neem maar 2 pakken mee” Destiny zegt dan: ”Misschien ook nog een pak inlegluiers voor de weekend nachten…?” Sanne zegt: ”Die verkoopt de Trekpleister niet. Maar we kunnen die nog bestellen bij de apotheek want we moeten voor onszelf ook nog wat luiers bestellen. Kan jij die bestellen Liz?” Lisa zegt: ”Tuurlijk! Nou de plannen zijn gemaakt laten we nu maar verder eten voordat alles koud wordt.”

Twee dagen later staan Lisa en Destiny vroeg op om Steven op te gaan halen bij Destiny ’s ouders. Lisa en Destiny stappen uit bed en ze gaan naar de babykamer om te verschonen. Sanne slaapt nog en wordt ook niet wakker als de meiden binnen komen. De meiden beslissen om haar te laten slapen en lopen rustig door naar de commode. Destiny gaat op de commode liggen en Lisa begint haar te verschonen. Ze opent haar luier en ziet tot haar verbazing dat Destiny een beetje in haar luier gepoept heeft. ”Heb jij vannacht in je luier gepoept?” vraagt Lisa bezorgd. Destiny antwoord: ”Ja ik had vannacht een beetje buikkrampen maar ik dacht dat ik alleen een windje had gelaten maar er is toch een beetje poep meegekomen.” Lisa laat een beetje water in de wastafel naast de commode lopen en ze begint Destiny te wassen. Terwijl Destiny gewassen wordt zegt ze tegen Lisa: ”Ha ha normaal moet ik jouw poepluiers verschonen en nu mag jij eens een keer de mijne verschonen.” Lisa lacht vriendelijk terug: ”Tja je hebt me al zo vaak verschoont ik dacht al wanneer mag ik nou eens jouw poepluier verschonen ha ha.” Als Destiny verschoont is Lisa aan de beurt zij is alleen nat en als beide meiden een schone luier om hebben kleden ze zich verder aan en gaan naar Destiny ’s huis.

Destiny en Lisa staan bij het huis van Destiny en ze bellen aan. Moeder opent de deur en zegt: ”Zozo Destiny is het niet wat vroeg voor jouw? Het is negen uur Steven die slaapt nog en ik ben ook nog niet aangekleed.” Destiny zegt: ”Dat geeft toch niet dan kunnen we alvast een tas voor Steven inpakken.” Moeder zegt: ”Dat heb ik gisteren al gedaan je moet alleen nog luiers, pyjama en z’n lievelingsknuffel inpakken.” Lisa zegt: ”Luiers zijn niet nodig hoor mevrouw de Jong. We hebben thuis al een paar pakken Pampers staan voor Steven.” Moeder vraagt: ”Heb je die speciaal voor Steven gekocht? Dat hoefde je niet te doen je weet toch dat we ze hier hebben?” Lisa: ”Dat klopt maar dan moesten we weer een pak luiers meenemen van hier en dan blijf je maar slepen en daar hadden we geen zin in. Daarom liggen hier ook luiers die ik draag en bij mij thuis luiers die Destiny graag draagt mevrouw de Jong.” ”Daar heb je ook weer gelijk in. Maar laat mij dan in ieder geval er voor te betalen.” zegt moeder. Lisa zegt: ”Dat is ook niet nodig hoor.” Maar moeder blijft toch aandringen en uiteindelijk neemt Lisa toch het geld van moeder aan. Vader was al wel langer wakker en was de auto al wezen wassen en was nu aan het inpakken. Destiny wilde nog even stoeien met haar vader voordat ze Steven wakker zou maken. Terwijl vader wat kleren in zijn koffer stopt springt Destiny op haar vaders rug. ”Hey pappie!” roept Destiny lachend. Vader verliest zijn evenwicht en valt op het bed en Destiny begint gelijk haar vader te knuffelen. Vader zegt geschrokken: ”Sodeju Destiny wil je me alsjeblieft niet meer zo laten schrikken!” Met een onschuldig stemmetje zegt Destiny: ”Sorry pappie…” en ze zet een klein glimlachje op. Vader zegt: ”Hoe kan ik nou boos blijven op zo’n gezichtje.” En hij geeft zijn dochter een dikke knuffel.

De meiden hebben Steven z’n tas al bij de deur gezet en nu lopen ze naar Steven ’s kamer om hem wakker te maken. Destiny loopt naar het bed van haar broertje en maakt hem rustig wakker. ”Hey Steven kleine bro wakker worden.” Steven opent rustig zijn ogen en ziet dan ineens Destiny ”DESTINY!!!” zegt hij blij. Destiny zegt: ”Hey kleine bro heb je lekker geslapen?” Steven zegt: ”ja ik ben alleen een beetje nat en ik heb ook nog een beetje gepoept.” Destiny zegt: ”Gepoept? Kom op Steven dat je in bed plast is tot daar aan toe maar poep voel je toch wel aankomen?” Steven zegt: ”Ja dat klopt Destiny maar ik heb sinds eergisteren een beetje last van diarree gekregen en af en toe loopt er wat uit zonder dat ik het door heb.” Destiny zegt: ”Oh sorry Steven ik wist niet dat je last van diarree had. Nou laten we jouw dan eerst even in bad doen voordat we je aankleden.” Tijdens het wassen zegt Destiny tegen Steven: ”Zou je het erg vinden om vandaag een luier te dragen want ik wil liever niet hebben dat je het in je broek doet vanwege de diarree.” Steven zegt: ”Nee hoor dat vindt ik niet erg van mama moest ik de afgelopen dagen ook een luier om dus ik vind het niet zo erg.” Na het wassen neemt Destiny Steven mee naar de commode en doet hem een schone Pamper om. Daarna kleed ze Steven aan en ondertussen heeft Lisa Steven ’s pyjama en lievelingsknuffel ingepakt. Steven geeft zijn ouders nog snel een knuffel en hij vertrekt samen met Lisa en Destiny het huis.

Even later komen ze bij Lisa thuis en ze stappen het huis binnen. Als ze binnen zijn roept Lisa: ”Sanne ben je al wakker!?” Sanne steekt haar hoofd om de hoek van de gang en zegt: ”Ik ben al lang wakker. Hebben jullie zin in ontbijt ik heb pistoletjes in de oven zitten.” Lisa zegt: ”Goed bezig sis!” Ze knuffelt haar zus en geeft haar een klopje op haar geluierde bips. Destiny en Steven lopen even later de keuken in en Steven kijkt alweer gelijk naar Sanne die hij weer in alleen een luier en T-shirt ziet lopen. Sanne zegt: ”Hoi Steven heb je trek in ontbijt?” Een beetje verlegen zegt Steven: ”Ja alstublieft” Sanne zegt lachend: ”Je hoeft me geen u te noemen hoor zo oud ben ik ook weer niet hahaha. Zullen we na het eten anders samen met de Lego gaan spelen?” Steven kijkt Destiny aan en zij zegt: ”Je mag gewoon met Sanne gaan spelen als je dat wilt hoor Steven ze bijt heust niet en als ze dat wel doet moet je het maar zeggen haha.” Steven moet een beetje lachen en zegt: ”Ik wil heel graag met de Lego spelen Sanne.” Sanne zegt: ”Nice, zullen we lekker gaan eten?”

Als iedereen klaar is met eten gaat iedereen naar de babykamer. Als ze daar aangekomen zijn kleden Lisa en Destiny zich om zodat hun ook alleen nog in een luier en shirt rondlopen. Steven vraagt: ”Destiny waarom kleed je je om?” Destiny zegt: ”Nou ik vind het veel fijner om zo rond te lopen lekker vrij en ten tweede er is toch niemand die het ziet zelfs niet als we de tuin in gaan. En trouwens zou jij ook liever niet zo als ons erbij willen lopen.” Steven zegt: ”Nee liever niet ik wil niet dat iemand mij in een Pamper ziet.” Sanne hoort dit en zegt: ”Je hoeft je voor ons niet te schamen hoor Steven wij dragen toch ook alleen een luier en shirt ik denk dat deze look jou ook wel staat.” Destiny zegt: ”Zie je Steven niemand hier kijkt er vreemd van op als je met je luier in het zicht rondloopt. Wil je het proberen?” Steven zegt: ”Oke ik probeer het wel een keer.” Steven wordt door Destiny verkleed en ook hij loopt even later met alleen een Pamper en shirt door het hele huis. Als iedereen wat te drinken heeft gehad gaat iedereen weer naar de babykamer om te spelen. Tijdens het spelen met de Lego komt Lisa langs om Sanne te controleren ze is alleen nat en hoeft nog niet verschoont te worden. Destiny zegt: ”Steven kom eens even hier… heb je een poepluier?” want je ruikt een beetje raar. Steven staat bij Destiny en Destiny kijkt voorbij het beenelastiek in de luier en ziet dat Steven gepoept heeft. ”Kom mee Steven tijd voor een verschoning.” Steven zegt: ”Nee Destiny ik wil niet verschoont worden hier!” Lisa hoort Steven tegenstribbelen en zegt: ”Ook Destiny heeft een schone luier nodig hoor dus je bent niet de enige.” Toen Steven dit hoorde liet hij zich toch behoorlijk makkelijk verschonen. Als Steven verschoont is zegt Lisa: ”Zo Destiny nu ben jij aan de beurt voor een schone luier.” Destiny gaat op de commode liggen en Lisa opent haar luier Destiny heeft alleen geplast en nadat haar schaamstreek gewassen is zalft en poedert Lisa haar in en sluit daarna de luier. ”Zo lekkere meid jij kan er weer even tegenaan” zegt Lisa. Na een paar uur spelen in de babykamer. Komt Lisa op Sanne en Steven aflopen en zegt: ”Steven jullie hebben nu al een paar uur gespeeld en Sanne doet altijd nog een middag dutje en dat moet ze nu doen wil jij ook een dutje doen of wil jij nog even verder spelen? Steven zegt: ”Ik wil nog even doorspelen.” Lisa verschoont Sanne en legt haar op bed en geeft haar een flesje melk om in slaap te komen. Als Lisa terugkomt in de kamer vraagt ze aan Destiny of zij haar wil verschonen Destiny doet dit graag en niet veel later heeft Lisa weer een schone luier om. Na een uurtje wordt Sanne weer uit bed gehaald en gaat iedereen naar beneden om film te kijken. Sanne en Steven mochten samen een film uitkiezen om te kijken en ze kozen allebei voor The Lion King. Voor tijdens de film kreeg Sanne een flesje appelsap en ook dronk Lisa appelsap uit een flesje ook hadden beide een meiden een speentje bij zich om op te zuigen tijdens de film dit vond Steven niet heel vreemd want hij zoog ook nog graag op zijn duim. Tijdens de film vroeg Destiny aan Steven hoe het met zijn luier stond Steven zei: ”Ik heb alleen geplast maar niet gepoept.” ”Wil je verschoont worden?” Steven zegt: ”Nee nu nog niet ik wil eerst de film afkijken. Als de film is afgelopen kan iedereen wel een schone luier gebruiken en iedereen krijgt een schone luier om. Ondertussen is het al zeven uur en iedereen heeft behoorlijke trek in het avondeten. Lisa besteld een pizza en ze gaan deze in de tuin opeten. Het is laat op de avond nog steeds lekker weer en iedereen speelt nog lekker in de grote tuin achter het huis als het tien uur is moet Steven toch echt naar bed Destiny neemt Steven mij en wast hem in de douche en neemt hem dan mee naar de commode. Ze pakt een pamper en een inlegger en doet Steven deze om. Steven zegt: ”Ik wil geen inlegger in mijn luier Destiny.” Destiny zegt: ”Dat moet van Lisa ’s moeder Steven ik moet vanavond ook een inlegger in mijn luier doen en Sanne en Lisa ook. Jij slaapt hier in de babykamer goed Steven?” Steven gaat in het bed liggen en Destiny knuffelt nog even met hem voordat ze hem instopt. Ze pakt voor Sanne, Lisa en haarzelf nog een luier en inlegger zodat ze niet meer in de babykamer hoeven te komen. Niet veel later wordt ook Sanne op bed gelegd. En om elf uur gaan ook Destiny en Lisa naar bed.

De volgende dag wordt iedereen nat wakker en iedereen gaat naar beneden om te ontbijten. Tijdens het ontbijten zit Steven naast Sanne en Steven fluister naar Sanne: ”Sanne ik moet poepen.” Sanne zegt terug: ”Ik doe het gewoon in m’n luier. Dat is best fijn hoor probeer het maar eens. Niemand die dat vreemd vind hier zeker niet omdat je last hebt van diarree.” Steven vind het een beetje een vreemd antwoord maar als hij even later een poepgeur van Sanne vandaan ruikt besluit hij ook om expres in zijn luier te poepen. Lisa en Destiny ruiken allebei de poepgeur en nemen Steven en Sanne mee naar de badkamer daar worden ze beide uitgekleed en in bad gezet. Destiny wast Steven en Sanne en als ze klaar zijn staat Lisa in de babykamer al op ze te wachten met een schone luier. Als Steven en Sanne allebei aangekleed en geluierd zijn mogen ze even samen spelen terwijl Destiny en Lisa in bad gaan. Als Sanne en Steven met de Lego aan het spelen zijn vraagt Sanne: ”En hoe vond je het om expres in je luier te poepen?” Steven zegt: ”Ik vond het eigenlijk niet zo heel erg.” Sanne zegt: ”Fijn he? Ik vind het fijnste aan een vieze luier het moment dat ik weer een schone luier omkrijgt jij ook?” Steven zegt: ”Ja ik vind het ook fijn om verschoont worden.”
Even later als Destiny en Lisa ook meespelen met Sanne en Steven zegt Steven tegen Destiny: ”Ik vind het eigenlijk best fijn om luiers te dragen Destiny” Destiny zegt: ”Echt waar Steven?” Steven zegt een beetje beschaamd: ”Ja… b-ben je boos?” Destiny lacht: ”nee joh gekkie helemaal niet. Ik, Lisa en Sanne vinden het ook fijn om een luier te dragen. Steven vraagt dan: ”Destiny zou je mij ook zo willen behandelen zoals Lisa Sanne behandeld?” Destiny zegt: ”Dan kan ik niet doen… Ik ben veel liever dan Lisa hahaha” Steven lacht en geeft zijn zus een dikke knuffel.



Als Lisa en Destiny 24 jaar zijn verlaten ze hun ouderlijk huis en gaan ze op zichzelf wonen Destiny heeft een eigenbedrijfje opgericht in Graphic Design en Lisa is lerares op een basisschool ze dragen nog steeds graag luier en ook hun nieuwe huis heeft een babykamer. Sanne en Steven komen maar wat graag langs bij hun grote zus.

-Einde-
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Beste lezers van dit verhaal ik ben van plan om misschien een vervolg te schrijven op dit verhaal maar waar zou ik volgens jullie moeten beginnen. Moet ik de tijd van 16 jaar tot 24 jaar nog beschrijven of kan ik doorgaan bij de 24 jaar wat aan het einde van het verhaal al een beetje staat beschreven. En als je nog suggesties hebt voor het verhaal zijn deze van harte welkom (als ik het in het verhaal vindt passen uiteraard) ik hoor graag jullie mening.

Gr Marcel
 

annel

Nieuw lid
ultimaslip zei:
Beste lezers van dit verhaal ik ben van plan om misschien een vervolg te schrijven op dit verhaal maar waar zou ik volgens jullie moeten beginnen. Moet ik de tijd van 16 jaar tot 24 jaar nog beschrijven of kan ik doorgaan bij de 24 jaar wat aan het einde van het verhaal al een beetje staat beschreven. En als je nog suggesties hebt voor het verhaal zijn deze van harte welkom (als ik het in het verhaal vindt passen uiteraard) ik hoor graag jullie mening.

Gr Marcel
Leuk verhaal, ik zou verder gaan wanneer ze 24 jaar zijn. Ben wel benieuwd wie ze nu als vrienden hebben en hoe ze het doen met werk en relaties e.d. of zijn ze echt elkaars partner geworden.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
annel zei:
Leuk verhaal, ik zou verder gaan wanneer ze 24 jaar zijn. Ben wel benieuwd wie ze nu als vrienden hebben en hoe ze het doen met werk en relaties e.d. of zijn ze echt elkaars partner geworden.
Bedankt voor de reactie Annel. Ik ben vanavond aan het nieuwe verhaal begonnen maar weet nog niet wanneer ik het eerste deel of delen online zet. Het is een tijdje geleden dat ik een verhaal heb geschreven dus ik moet er weer ff inkomen maar ik hoop toch zeker in de loop van volgende week het eerste hoofdstuk klaar te hebben en online te zetten.

Als er mensen nog ideeën hebben voor leuke personen die misschien ook in het verhaal passen ideeën zijn welkom.

Gr Marcel
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het eerste deel van het vervolg is hier te lezen>>> http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=17074.msg154316;topicseen#msg154316
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 19
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5690
Similar threads


















































Bovenaan