Diaper Friends

Hoe goed vond je dit verhaal? 10=goed 1=prut


  • Totaal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 26 (sorry dat het zo lang duurde ik heb het druk) Veel leesplezier

Please comment!!!

Hoofdstuk 26. De verbouwing
Een week later is het eindelijk zover de dag van de verbouwing vandaag zouden de kamers afgemaakt worden. Eerder deze week waren de kamers al voorzien van een nieuw behang en vandaag zou Destiny de kasten in Lisa ’s kamer beschilderen zodat deze goed aansloten bij het nieuwe behang. Ook Destiny ’s vader(Bas) was aanwezig want die ging Lisa ’s vader (Sander) helpen met het maken van een commode. Sander vraagt aan Bas: ‘’Hoe lang heeft Destiny al een commode op haar kamer staan Bas?’’ Bas antwoord: Oh ongeveer een maand denk ik. Destiny vind het hartstikke fijn om verschoont te worden op een commode en voor Steven is het ook makkelijk om hem daarop te verschonen.

Ondertussen is Destiny op Lisa’s kamer bezig met het schilderen van haar kast. Lisa kijkt naar Destiny en vraagt: ‘’Ik dacht dat je zei dat je vandaag oude kleren aan zou trekken?’’ Destiny antwoord: Dit zijn oude kleren toch? ‘’Nouja je zou het niet zeggen. Je ziet er ook hartstikke bad-ass uit net een rocker. Met een zwart topje waar de armen afgescheurd zijn en je hebt je nagels ook nog een zwart gelakt. Rock ’n Roll! ‘’ Destiny antwoord lachend: misschien heb je toch wel gelijk! Maar dit zit wel lekker! Zeker omdat mijn broek ook lekker strak mijn luier bedekt. Maar Lisa jij ziet er ook heel mooi uit vandaag. Leuke kleren in het roze mooi hoor. Maar je draagt niet een normale luier maar een broekje waarom? ‘’Vandaag doe ik een rollenspel dat ik een meisje bent dat moet leren om de WC te gebruiken. Dus daarom draag ik Tena Pants vandaag.’’ zegt Lisa. Haha dat is grappig zeg. zegt Destiny. even later komt moeder de kamer inlopen en vraagt: Lisa ga je mee naar de WC? ‘’Ik wil niet mama’’ zegt Lisa terug. Kom op nou. zegt moeder. Je wilt toch een grote meid zijn? Kom nou maar mee. Moeder loopt met Lisa aan de hand naar de WC en trekt haar broekje naar beneden en zet haar op de WC. Het broekje is wel een beetje nat geworden he Lisa? zegt moeder. ‘’Sorry mama’’ zegt Lisa speels. Maar nu moet je en middag dutje doen he kleine meid maar dat kan natuurlijk niet met een nat broekje. Dus zal ik je een schone luier omdoen? ‘’Dankuwel mama!’’
Terug in Lisa kamer doet moeder Lisa een schone Tena Slip om en stopt haar in bed. Als ze onder haar dekbed ligt krijgt ze nog een speentje aangereikt en ze begint hier meteen op te zuigen.
Ondertussen schildert Destiny gewoon lekker door en Lisa ligt in bed stilletjes te slapen. Als Destiny klaar is met schilderen trekt zij ook haar broek uit en gaat naast Lisa in bed liggen.

Sanne is in de babykamer bezig met het in elkaar zetten van een box. Het is een makkelijk bouwpakket en met een beetje hulp van haar vader is ze zo klaar. Ook hebben Sander en Bas de commode snel in elkaar gezet. Als de commode klaar is vraagt Sander aan Sanne: ‘’Sanne wil jij even de luiers pakken dan kunnen we deze alvast in commode zetten.’’ Sanne antwoordt: dat wil ik wel papa maar de luiers staan in Lisa’s slaapkamer en ik mocht niet binnenkomen als deze kamer nog niet klaar was. ‘’Klop maar op de deur dan zal Destiny wel opendoen denk ik.’’ zegt Sander.

Sanne loopt even later naar Lisa’s slaapkamer en klopt op de deur. Destiny en Lisa worden wakker door het geklop op de deur snel loopt Destiny naar de deur en vraagt: ‘’Wie is daar?’’ Sanne antwoord: ik ben het Sanne! ‘’Oh doe je ogen dicht dan kom ik op de gang staan.’’ zegt Destiny. Sanne antwoord nee ik heb alleen alle pakken luiers nodig uit de kast kan je die hier op de gang neerzetten. ‘’Oh tuurlijk een momentje.’’ antwoord Destiny. Destiny pakt meerdere pakken luiers uit de kast en stapelt deze op in de gang. ‘’Moet ik helpen met het dragen naar de kamer Sanne?’’ vraagt
Destiny. Oh alsjeblieft. zegt Sanne. Destiny pakt 2 pakken en loopt achter Sanne aan die ook 2 pakken draagt. Destiny vraagt aan Sanne: ’’Mag ik de babykamer wel zien of moet ik buiten blijven wachten?’’ Sanne antwoord: Je mag wel binnenkomen als je maar belooft dat je niks aan Lisa vertelt. Destiny gaat hiermee akkoord en loopt samen met Sanne de kamer in.

‘’Wauw wat een schattige kamer is dit zeg met al die lichte kleuren. Echt perfect voor 2 kleine meisjes.’’ Zegt Destiny met een knipoogje naar Sanne. Die een beetje verlegen terug glimlacht. Sanne pakt een aangebroken pak en pakt er een stapeltje luiers uit en ligt deze neer op het plankje boven de commode. ‘’Hee papa heb je de commode hetzelfde ingericht als bij ons thuis?’’ vraagt Destiny. Bas antwoordt: Ja inderdaad schat. Deze commode is ook mooi he? ‘’Jazeker!’’ antwoordt Destiny. Wil je even voelen of de commode lekker ligt Destiny want jou luier is wel erg nat. Dan kan ik je gelijk verschonen. zegt Bas. ’’Ja dat is goed papa.’’ zegt Destiny terwijl ze op de commode gaat liggen. Sanne ziet dit aan en vind het een beetje vreemd zij moet er niet aan denken dat haar vader haar verschoont maar Destiny doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Als Destiny is ontdaan van haar natte luier vraagt Bas aan Destiny: heb je nog wel schone luier voor jezelf meegenomen Destiny? ‘’Ja papa maar die zit nog in m’n tas op Lisa’s kamer.’’ zegt Destiny. Je mag ook wel een luier van ons gebruiken hoor. zegt Sanne. Oke dat is goed. zegt Bas. Wat voor een luier wil je om Destiny ik zie hier een luier met groene bolletjes een met paarse bolletjes en eentje die gewoon wit is. ‘’Die met de paarse bolletjes papa!’’ zegt Destiny. Goede keus! zegt Sanne grappend. Bas vouwt deze luier open en schuift deze onder Destiny ’s billen. Hij strooit wat talkpoeder op haar billen en vagina en sluit daarna de luier. Bas helpt Destiny van de commode af en zegt: Zo lekkere meid jij kan er weer even tegenaan! ‘’Dankjewel papa en de commode ligt heel lekker.’’ Heb je zin in een bakkie koffie Bas? vraagt Sander. Ja lekker. antwoord Bas. En beide mannen verlaten de kamer. Sanne vraagt aan Destiny: Wordt jij altijd door je vader verschoont? ‘’Nee maar af en toe. Maar ik wordt meestal verschoont door mijn moeder. Maar mijn vader kan het ook goed en het maakt niet uit vroeger toen ik een baby was deed hij het ook al dus waarom nu dan niet? Het is niet dat hij iets ziet wat die nooit eerder heeft gezien toch?’’ zegt Destiny nuchter. Sanne zegt: ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vader mij verschoont. ‘’Maar wie gaat jou dan zometeen verschonen’’ zegt Destiny terwijl ze naar Sanne ’s natte en vieze luier wijst. Sanne vraagt stilletjes: zou jij me alsjeblieft willen verschonen? ‘’Tuurlijk ga maar op de commode liggen.’’ zegt Destiny.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 27 Please Comment!!!

Hoofdstuk 27. De Onthulling
Die avond zit iedereen aan tafel te genieten van het avondeten. Destiny en haar vader zijn ondertussen naar huis vertrokken.
Lisa en Sanne gedragen zich allebei gewoon naar hun leeftijd alleen zijn hun luiers niet bedekt. Lisa zegt: ‘’Vanavond is het eindelijk zover he Sanne dan kan ik de babykamer bekijken en jij ONZE nieuwe kamer!’’ Jah ik kan echt niet wachten je hebt toch geen lelijke dingen neergezet op de kamer toch? zegt Sanne lachend terug. Nou meiden we zijn nu toch klaar met eten dus zullen we de kamers maar onthullen? zegt moeder. De meiden roepen in koor: ‘’JA!!!’’ Lisa en Sanne rennen de trap op en bij de babykamer aangekomen gaat Sanne bij de deur staan.

Ze zegt: Oke Lisa ogen dicht dan leid ik je binnen in de kamer. Lisa sluit haar ogen en Sanne leid haar de kamer binnen. Oke open je ogen maar! zegt Sanne. Lisa opent rustig haar ogen en als ze de kamer ziet slaat haar hart een slag over. ‘’HOLY F**KING SH*T sis! Dit ziet er super mooi uit zeg! Oh je hebt echt aan alles gedacht een box, speelkleed, de tv, Lego en natuurlijk de commode. Super mooi!’’ Sanne zegt: Leuk he en kijk mijn bed heeft in plaats van een gewoon dekbed een kinderprint dekbed. Gaaf he? ‘’Zeker weten!’’ zegt Lisa terug. ’’Zullen we nu mijn… ik bedoel ONZE nieuwe kamer gaan bekijken?’’ Sanne zegt: Ik weet het nog niet hoor ik ben een beetje bang voor wat ik ga zien…haha. Bij de kamer aan gekomen zegt Lisa: ‘’Oke Sanne nu moet jij je ogen dichtdoen terwijl ik je naar binnen leid….. Oke open je ogen maar Sanne’’ Sanne opent haar ogen en zegt: WAUW!!! Super mooi en stoer. ‘’Gaaf he of niet?’’ zegt Lisa. Zeker weten Liz echt goed gedaan. Dus in welke kamer gaan we de rest van de avond doorbrengen? vraagt Sanne. ‘’Wat denk je zelf?’’ zegt Lisa terwijl ze naar de babykamer rent.

De meiden zitten even later op de babykamer te spelen met Lego als moeder binnenkomt met een grote doos. ‘’Wat zit daarin mama?’’ vraagt Lisa. Moeder antwoord: Ik heb nog een paar verassingen voor jullie in deze doos zitten willen jullie het zien. Beide meiden roepen volmondig: JA!!! Moeder opent de doos en haalt er een pak luiers uit. ‘’Wauw wat een schattige luiers zijn dit zeg met deze roze beertjes erop.’’ zegt Lisa. Ook Sanne pakt een pak luiers uit de doos. Deze zijn ook leuk dezelfde print alleen in het blauw. zegt Sanne. Leuk toch meiden. Ik denk jullie zijn kleine meisjes en die willen natuurlijk leuke plaatjes op hun luiers en niet van dus suffe plaatjes van druppels op de luier. Dus zullen we deze luiers ook maar in de commode leggen? De meiden zetten de pakken in de commode en moeder zegt: Nou meiden over een uur is het bedtijd dus jullie krijgen nu al jullie nachtluier om. Jullie krijgen nog niet de nieuwe luiers om want die absorberen niet zo goed als jullie normale luiers. Maar morgen krijgen jullie deze wel om. Ondertussen klimt Lisa op de commode en moeder zegt: Hee wat ruik ik nou heb je een verassing voor mij achtergelaten in je luier? Moeder opent de luier en ja hoor Lisa heeft weer in haar luier gepoept. Haar moeder begint haar te wassen en snel daarna krijgt ze haar schone luier om. Na de verschoning vraagt moeder: En hoe was dat om op een echte commode verschoont te worden. ‘’Ik vond het heerlijk mama dankuwel.’’ Ondertussen verschoont moeder ook Sanne en ook zij heeft in haar luier gepoept. Als beide meiden verschoont en aangekleed zijn mogen ze nog even TV kijken op de kinderkamer en daarna gelijk naar bed. Beide meiden worden ingestopt en moeder leest nog een verhaaltje voor. Tijdens het voorlezen zuigen beide meiden op een speen. En na het lezen knuffelen de zusjes nog even met elkaar en vallen in elkaars armen in slaap.

De meiden worden de volgende dag gelijktijdig wakker en gaan uit bed om met de Lego te spelen. Beide meiden genieten van klein zijn. Allebei zitten ze met een natte luier op het speelkleed en ze bouwen een groot Lego gebouw. Even later komt moeder binnen en kijkt naar haar beide dochters die braaf met elkaar aan het spelen zijn. Moeder maakt een foto van haar dochters op haar telefoon en zegt dan: ‘’Meiden komen jullie mee naar beneden? Het is etenstijd en we gaan daarna naar de kerk.’’

Na de kerk gaat de familie weer huiswaarts en als ze thuis zijn gekomen kunnen beide meiden niet wachten om hun nieuwe luiers om te krijgen. De meiden rennen de trap op en staan al snel uitgekleed met alleen hun luiers om naast de commode. Moeder komt lachend de kamer binnen en zegt: ‘’Jullie hebben hier wel veel zin in he?’’ Sanne wordt door moeder op de commode geholpen en moeder opent haar luier. Ze bekijkt de schaamstreek van haar dochter die glimt van het vocht. Moeder begint haar schoon te maken met babydoekjes en veegt alles goed schoon. Als Sanne schoon is vouwt moeder een schone luier open en schuift deze onder Sanne ’s billen. Ze smeert haar in met zinkzalf en strooit nog wat talkpoeder op haar luierzone. Moeder plakt ondanks dat het een andere luier is de luier snel dicht. Sanne wordt van de commode afgeholpen en even later ligt Lisa ook op de commode en krijgt zij ook een schone AB luier om. ‘’Zo meiden wat schattig jullie allebei in zo’n roze luier heel lief! Nou laten we jullie nog even een shirt aan trekken dan kunnen jullie weer lekker gaan spelen.’’ zegt moeder. De meiden zijn snel aangekleed en gaan dan verder met de Lego waarmee ze die ochtend waren begonnen.

Die middag komt Destiny even langs omdat Lisa haar had geappt over haar nieuwe luiers. Moeder laat Destiny binnen en vraagt: ‘’Wat brengt jouw hier vandaag Destiny?’’ Ik werd geappt door Lisa ze wou me iets heel leuks laten zien zei ze. antwoord Destiny. Oh en trouwens ik en Lisa moeten ook nog wat dingen doornemen voor volgende week want dan gaan we naar Parijs. ‘’Oh ja dat is waar ook heb je er al zin in of niet?’’ vraagt moeder. Jazeker ik kan echt niet wachten. ‘’Volg mij maar naar boven daar zijn Lisa en Sanne aan het spelen.’’ Destiny en moeder lopen de kamer in en zien dat Lisa en Sanne lief aan het spelen zijn ze tillen hun Lego huis op en zetten het neer op de ladekast. ‘’Zo jullie zijn wel lekker bezig geweest. Hoelang hebben jullie over dat huis gedaan?’’ vraagt moeder. Ongeveer 4 uur mama mooi gebouw he? zegt Lisa. ‘’Kijk Lisa Destiny is langsgekomen.’’

‘’Hoi Lisa wat zie jij er lief uit met die roze luier.’’ Lisa zegt: ja ze zijn super gaaf he Destiny? ‘’Hoe komt je moeder aan deze luiers?’’ Via het internet maar ik weet niet welke site. ‘’Zou ze het kunnen hebben van de AB-DL-TB club shop hebben want ik heb die luiers wel eens zien staan op de site.’’ Want ik bestel daar ook meestal m’n luiers en dan zie ik die Aww So Cute luiers voorbijkomen.’’ Ik keek op de doos en ze gaven iets aan over webdesign of zoiets. ‘’Oh ja dan zijn ze van de club shop.
Maar ik heb een vraagje welke luiers ga jij dragen als we in Parijs zijn?’’ ik denk overdag gewoon Tena Slip Maxi’s met een romper eroverheen. En ’s nachts een Tena Slip Ultima met inlegger. zegt Lisa. ‘’Oke dan. Hoeveel luiers heb je nodig voor de vakantie?’’ Lisa antwoord: Ik denk dat ik aan 1 pak wel genoeg heb maar ik neem voor de zekerheid nog een paar extra luiers mee in m’n handtas. ‘’Oke ik zie je dan morgen weer bij de bus?’’ vraagt Destiny. Ja inderdaad tot morgen!
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 28 Please Comment!!!

Hoofdstuk 28. Op Weg Naar Frankrijk
De week op school ging snel voorbij en voordat ze het weten is het vrijdag en zitten de meiden in de bus naar huis. ‘’Heb je al zin in deze week Liz?’’ vraagt Destiny. Lisa antwoord: Oh echt wel! Ik kan bijna niet wachten. ‘’Wel fijn dat je moeder alle spullen voor jou al heeft gebracht vanochtend. Dan hoef je niet eerst naar huis en kunnen we gelijk bij mij thuis alles voor mij inpakken.’’ De bus stopt bij het centrum en Destiny zegt: ’’Hey Lisa we moeten nog even hier eruit.’’ Als ze uit de bus zijn gestapt vraagt Lisa: Waarom moesten we hier uitstappen? ‘’Ik moet nog een pak Pampers voor m’n broertje kopen. Want mijn ouders vinden het beter als Steven een luier draagt als we in Disneyland zijn want de rijen voor sommige attracties zijn erg lang.’’ De meiden lopen naar de Dirx en gaan binnen ze lopen naar het luierschap en zien dat de Pampers in de aanbieding zijn. Lisa zegt welke luiers moet Steven dragen in Disneyland Baby-Dry of Easy Ups luiers. Destiny zegt: ‘’Ik denk gewoon Baby-Dry maar ik denk dat Steven liever overdag broekjes draagt in plaats van ‘echte luiers’… Weet je wat ze zijn toch in de aanbieding ik neem gewoon beide mee. Ik leg thuis wel uit waarom ik ook Easy Ups heb meegenomen.’’ Destiny rekent de luiers af en de meiden stappen weer in de bus en gaan richting huis.

De meiden stappen het huis binnen en lopen naar de keuken. Moeder begroet de meiden: ’’Hey meiden goedemiddag hebben jullie zin in een bakje thee?’’ De beide meiden zeggen: Ja alstublieft!
Als ze met z’n drieën aan tafel zitten vraagt moeder: ’’Destiny heb je nog luiers voor Steven meegenomen?’’ Destiny antwoord: Ja, ik pak even de tas die staat nog op de gang. Destiny komt terug de keuken inlopen en zet de tas op tafel neer. Moeder zegt: ‘’Je hoefde maar 1 pak mee te nemen hoor. En trouwens dit zijn broekjes en geen normale luiers.’’ Dat weet ik mama maar ik denk dat Steven liever luierbroekjes draagt overdag dan normale luiers. Ik snap dat normale luiers makkelijker te verschonen zijn maar ik denk dat Steven zich beter voelt als hij deze broekjes mag dragen in Disneyland. ‘’Ja je hebt gelijk Destiny. Ik vind het ook wel erg lief van je dat je zo aan je broertje denkt. Je bent een goede grote zus!’’ De meiden hebben de thee op en Lisa vraagt stilletjes aan Destiny: Destiny ik ben nat wil je mijn luier verschonen? Destiny antwoord: Tuurlijk kom maar mee naar boven dan kan ik mezelf ook gelijk verschonen.

Als beide meiden op Destiny ’s kamer zijn kleed Lisa zich uit en gaat ze op de commode liggen. Als Destiny haar begint te verschonen vraagt ze: ‘’En hoe gaat het thuis? Wordt je tegenwoordig ook elke dag op de commode verschoont?’’ Lisa antwoordt: Ik heb me de afgelopen dagen eigenlijk alleen maar als peuter gedragen toen ik thuis was ik zat elke middag de hele tijd in de babykamer samen met Sanne. We hebben de Wii ook op de babykamer gezet zodat we daar ook leuke spelletjes op kunnen doen. Ondertussen scheurt Destiny de DryNite open en verwijderd deze bij Lisa en begint haar schoon te maken met baby doekjes. Als ze schoon is pakt Destiny een Molicare slip en schuift deze onder Lisa ’s billen. Lisa vraagt: Ik heb zelf ook Tena’s bij me hoor. ‘’Dat weet ik Liz maar omdat we vannacht vertrekken is het misschien makkelijker als we zometeen ook even gaan slapen. En dan is een dikkere luier wel makkelijker.’’ Oh ja daar heb je wel gelijk in. Destiny sluit de luier en helpt Lisa van de commode af. Destiny gaat ook op de commode liggen en Lisa begint met het verschonen van haar vriendin. Als Lisa de luier opent komt Steven ineens binnen lopen en rent gelijk naar de commode. Lisa schrikt zich rot en bedekt snel Destiny ’s schaamstreek met de voorkant van de luier. Steven zegt: Dankjewel Destiny! Destiny zegt: ‘’Zie je niet dat ik verschoont wordt kon je niet even wachten!?’’ Steven zegt: Oh… euh sorry Destiny. ''ga maar even naar je kamer dan kom ik er zo aan.'' En Steven verlaat de kamer weer. En Lisa gaat verder met het verschonen van Destiny. Ook Destiny wil een Molicare Slip om Lisa kijkt op het plankje boven de commode en ziet er geen liggen. En zegt dit tegen Destiny. ‘’Ook kijk maar even in een van de kastjes onder de commode.‘’ zegt Destiny. Lisa opent het kastje en ziet een pak Molicare en een pak Tena slips. Lisa pakt een stapeltje Molicare’s uit het pak en legt deze op het plankje neer. En doet haar vriendin de schone luier om. Ondertussen vraagt ze: Ik dacht dat jij alleen Molicare’s gebruikte. ‘’Dat klopt maar voor de vakantie heb ik een pak Tena Maxi luiers gekocht die zij iets dunner en makkelijker te verbergen onder kleding.’’ Oh oke zullen we maar even gaan dutten.’’ Dat is een goed idee maar ik ga eerst nog even met Steven praten. Ga jij maar alvast liggen dan kom ik er zo bij. Lisa kruipt in bed en stopt een speen in haar mond en begint hier op te zuigen. Even later komt Destiny de kamer binnen en ook zij kruipt in bed tegen Lisa aan en even later slapen ze vredig.

Rond 5 uur komt moeder de kamer binnen lopen en zegt: ‘’wakker worden meiden het is etenstijd!’’ Beide meiden worden wakker en stappen uit bed. Moeder bekijkt de luiers van een afstandje en ziet dat beide meiden niet meer droog zijn. De meiden trekken beide een jogging broek aan over hun luiers en gaan naar beneden en dekken de tafel. Even later komt vader de keuken binnen lopen en zegt: En meiden al zin in de vakantie? De meiden antwoorden: Echt wel! Destiny vraagt: Papa hoe laat vertrekken we vannacht? Vader antwoord: Rond 3 uur dan komen we om ongeveer 8 uur aan. En we kunnen zondag pas Disneyland in dus kunnen we zaterdag lekker uitrusten in het huisje of even de buurt verkennen. Ondertussen zijn moeder en Steven ook beneden gekomen en ze gaan aan tafel zitten. Ook Steven heeft geslapen en draagt ook nog steeds zijn natte Pamper.

Na het eten zegt moeder: ’’Willen jullie nog even slapen of wachten jullie tot normale bedtijd?’’ Steven zegt dat hij nog wel even wil slapen. Lisa wacht af wat Destiny zegt. En zij zegt dat zij wel tot 22:00 uur wacht. ‘’Oke dat is duidelijk nou Steven kom je mee dan verschoon ik je luier wel even.’’ Beide meiden zijn ook nat maar kunnen hun luiers nog wel even omhouden. Als moeder terug beneden is gaan ze de auto inpakken. Destiny haalt de luiers van boven en zet deze achterin de auto ook heeft ze haar koffer met kleren al klaarstaan en zet deze er ook in. Vader en moeder hebben dit ook gedaan en zetten als laatste nog Lisa’s koffer erin en de sporttas van Steven omdat hij geen koffer heeft. Om 22:00 uur gaan ze tegelijk met hun ouders naar bed. Ze trekken snel allebei een nachtluier met inlegger aan en gaan in bed liggen.

Rond 3 uur komt moeder binnen met Steven op haar arm ze legt Steven op de commode en doet hem een schone Pamper met inlegger om. En kleed haar zoon daarna aan. Daarna loopt ze naar het bed en zegt zachtjes: ‘’pssst meiden wakker worden we vertrekken zometeen.’’ Beide meiden stappen uit bed en controleren hun luiers deze zijn nog droog en snel trekken beide meiden hun kleren aan en gaan naar beneden. Waar vader al zijn TOMTOM instelt. Als iedereen beneden is vraagt moeder heeft iedereen alles? Iedereen zegt dat ze alles hebben en moeder richt zich dan tot Lisa en zegt: ’’Zeker weten?’’ terwijl ze Lisa haar speen laat zien. Oh dankuwel mevrouw de Jong! zegt Lisa. Iedereen gaat in de auto zitten en ze gaan op weg. Onderweg worden Steven en de meiden nog een keer verschoont en om 9:30 komen ze aan bij hun vakantiehuisje.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 29! Please comment!!!

Hoofdstuk 29. Het Huisje
Iedereen stapt uit de auto en bekijkt de omgeving. Het is een heel rustige buurt en het huisje staat los met een behoorlijk groot grasveld eromheen. Een wat oudere man staat bij het huisje te wachten om de sleutel te overhandigen. De Franse man Jean spreekt zelf Nederlands maar met een zeer aanwezig Frans accent. ‘’Bonjour! Familie de Jong neem ik aan?’’ zegt Jean. Inderdaad. zegt vader.
De man loopt met het gezin door het huisje en legt de regels uit. En na zo’n 20 minuten vertrekt de man weer en zegt dat het huisje niet schoon gemaakt hoeft te worden zolang alle vuilnisbakken maar weer geleegd zijn en de bedden netjes opgeschud zijn. Vader zegt: dat komt wel goed.

‘’Oke laten we alle spullen maar uit de auto halen!’’ zegt Destiny ’s moeder. De achterklep van de auto gaat open en de koffers worden er eerst uitgehaald. Lisa draagt de tas van Steven en haar eigenkoffer. Destiny sleept met haar eigen koffer en die van haar moeder. En Steven draagt een paar pakken luiers naar binnen. Vader haalt ook zijn eigen koffer uit de auto en iedereen gaat uitpakken op zijn eigen kamer. Het is een groot huis geschikt voor 5 personen en over 2 dagen zullen Destiny en Lisa het huis voor zichzelf hebben want hun ouders blijven alleen voor Disneyland en de meiden komen later thuis met de Thalys. Het huis heeft twee 2-persoons kamers en een kinderkamer. Steven slaapt in de kinderkamer en de eerste 2 nachten zullen Lisa en Destiny in de 2-persoons kamer met aparte bedden doorbrengen. Vader en moeder hebben de grootste kamer met het 2-persoons bed en het home cinema systeem. Alles wordt opgeborgen en na een klein halfuurtje is iedereen klaar om vakantie te vieren. Vader en moeder zeggen zullen we het dorpje verderop even bezoeken? Destiny heeft hier niet zoveel zin in en zegt dat zei liever even bij het huisje blijft. Ook Lisa blijft bij het huisje en vader vertrekt samen met moeder en Steven naar het dorp.

Als Lisa en Destiny alleen zijn zegt Lisa tegen Destiny: ‘’ Wat is het hier mooi he?’’ Inderdaad! Paris de stad van de liefde! zegt Destiny terug. ‘’Wat zullen we eens gaan doen?’’ vraagt Lisa. Ik weet het niet ik heb eigenlijk niet ergens zin in gewoon een beetje niks doen vandaag. Ik ben een beetje lam van in de auto zitten. ’’Heb je niet geslapen in de auto dan?’’ vraagt Lisa verbaasd. Nee, ik kan niet goed slapen in de auto. zegt Destiny. ‘’Zullen we anders nog even in bed duiken?’’ stelt Lisa voor. Destiny stem hiermee in en even later liggen de meiden samen in bed met elkaar te knuffelen. De dag gaat snel voorbij en de grote dag breekt aan DISNEYLAND!

Iedereen wordt vroeg gewekt door moeder ‘’Wakker worden kinderen! Tijd om op te staan!’’ De meiden stappen uit bed en lopen naar de badkamer ze ontdoen zich uit hun natte luiers en gaan onder de douche staan. Ze wassen zichzelf en elkaar en zijn behoorlijk snel weer uit de douche ze pakken allebei een schone luier en lopen weer terug naar hun slaapkamer. Destiny zegt: ‘’ga jij maar op het bed liggen dan doe ik je jou luier om.’’ Lisa gaat op het bed liggen en Destiny vouwt de schone Tena open. Ze tilt Lisa op bij haar enkels en schuift daarna de luier onder Lisa ’s billen. Ze smeert haar billen in met talkpoeder en doet dit ook met haar vagina. Ze haalt de luier tussen Lisa’s benen door en sluit de luier. Lisa doet hetzelfde bij Destiny en al snel zijn de meiden helemaal aangekleed. Lisa zegt: heb je een luiertas meegenomen voor vandaag? ‘’Meegenomen? Ik heb een hele nieuwe gekocht! Kijk’’ Destiny laat Lisa een grote tas met een Hello Kitty design zien. Lisa zegt: Wauw wat een leuke tas zeg. ‘’Ja he? ik vond hem zo leuk en er kunnen ook nog best veel luiers in. Hoeveel hebben we er vandaag nodig denk je 4 ofzo?’’ vraagt Destiny. Lisa antwoord: Ik denk het wel maar neem er voor de zekerheid maar 2 extra mee als die er nog bij kunnen. Destiny pakt zes luiers in en pakt ook nog doekjes en poeder in en zet de tas klaar bij de deur. Ook moeder pakt een luiertas in voor Steven terwijl hij nog op bed ligt. Moeder vraagt aan Destiny: Wil jij Steven even verschonen dan kan ik even wat dingen inpakken voor vandaag. Destiny helpt haar kleine broertje uit bed en neemt hem mee naar de badkamer daar ligt een verschoonkussen die net groot genoeg is voor Steven. Ze legt hem hierop neer en opent zijn natte Pamper. Ze wast hem met baby doekjes en smeert hem daarna in met talkpoeder. ‘’Zo zullen we je nu maar zo’n mooi luierbroekje aantrekken Steven?’’ zegt Destiny. Destiny pakt een luierbroekje uit het pak en trekt deze aan bij Steven. Ze zegt ‘’dit is veel makkelijker dan een normale Pamper toch?’’ Steven zegt: Bedankt Destiny. En hij geeft zijn grote zus een dikke knuffel. Snel gaat iedereen eten en een uur later zijn ze in het park.
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
leuk stukje weer alleen wat aan de korte kant
komt de film die ze voor hun verjaardag hebben gekregen ook nog van pas??

gr LL
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik moet nog even bedenken hoe ik de dvd in het verhaal ga verwerken maar hij komt zeker te weten voorbij ;) Ik probeer het wel een beetje binnen de perken te houden want ik wil het wel lief en onschuldig laten overkomen.
 
  • Like
Waarderingen: vino

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 30... Please Comment!!!

Hoofdstuk 30. Disneyland
Bij de ingang worden ze begroet door Pluto. De meiden gaan met hem op de foto en vragen zijn handtekening. Als ze deze hebben gekregen lopen ze verder en hun oog valt meteen op het sprookjeskasteel wat boven alle andere gebouwen uitsteekt. Ze spreken af dat Steven samen met zijn ouders op trekt en dat de meiden hun eigen plan trekken. De meiden gaan meteen opzoek naar een gave achtbaan Space Mountain Mission 2 is natuurlijk de beste van het hele park en de rij is daardoor erg lang. Zeker een kwartier wachten maar de meiden besluiten toch gewoon in de rij aan te sluiten. Ondertussen maken ze foto’s van alles wat ze zien. Als ze binnen zijn worden ze overladen met waarschuwingen voor mensen met rugklachten dat deze mensen niet in deze attractie mogen. Lisa fluister in Destiny ’s oor: ‘’gelukkig zeggen ze niet over incontinentie… haha’’ de meiden moeten hier hard om lachen. Als ze bij de karretjes krijgen ze toch wel een beetje kriebels in hun buik. Even later zitten ze in het karretje en rustig beginnen ze te rijden. De rit is heel leuk maar er is eigenlijk niets te zien en na een paar minuten komen ze weer aan waar ze waren gestart.

Na heel wat uren rond te hebben gelopen en in verschillende attracties te hebben gezeten. Besluiten de meiden wat te gaan eten. Destiny appt haar moeder en vraagt of hun ook al hebben gegeten. Even later appt ze terug dat hun nog niet hadden gegeten. Dus Destiny stelt voor om over 5 minuten te verzamelen bij een restaurant genaamd : Au Chalet de la Marionnette een eettentje uit de wereld van Pinokkio. Het is een restaurant waar je gewoon een snelle hap kan bestellen en is daarom wel makkelijk. Voordat Destiny en Lisa naar het restaurant gaan besluiten ze eerst nog om hun luiers te verschonen want deze zijn door alle opwinding behoorlijk nat geworden. Het verschonen was makkelijk want de WC-hokjes waren behoorlijk groot en er stond ook een prullenbak in het hokje waar de luier inpaste. Toen beide meiden verschoont waren gingen ze snel naar het restaurant. Waar ondertussen ook hun ouders al waren aangekomen.

Tijdens het eten vraagt moeder: ’’En vermaken jullie jezelf een beetje?’’ Oh ja zeker mama! zegt Destiny. We hebben al in heel wat achtbanen gezeten ook eentje die achteruitging dat was echt super eng wat je ziet niet wat er gaat gebeuren! ‘’En Lisa vermaak jij jezelf ook een beetje?’’ vraagt moeder. Lisa antwoord: Jazeker hoor mevrouw de Jong. We hebben ook al iets leuks gezien om vanmiddag te doen want omdat het winter is is er een kleine show van Mickey Mouse en zijn vrienden op het ijs. ‘’Oh dat klinkt leuk. Mogen wij met jullie mee naar die show?’’ Destiny zegt: Tuurlijk het lijkt me heel gezellig als je met het hele gezin ernaartoe gaat. Lisa ziet dat Steven een knuffel van Donald Duck heeft en vraagt aan Steven: Waar heb je die knuffel gevonden Steven? Steven antwoord: bij een winkel aan het begin van het park. Bij Main Street USA? vraagt Lisa. Ja volgens mij wel. Zegt Steven. Moeder vraagt aan Lisa: ‘’waar is die ijs-show van Mickey?’’ Oh op een klein podium tussen Frontierland en Adventureland in. antwoord Lisa.
Een halfuurtje later hebben ze gegeten en gaan ze naar de show.

Iedereen geniet van de show en als deze is afgelopen gaan Lisa en Destiny nog even in de winkels kijken in Main Street USA. Ze lopen bij een paar winkels naar binnen en ze verkopen echt alles van Disney. Films, Knuffels, kleding echt heel gaaf allemaal. Lisa gaat opzoek naar een knuffel van Sully haar favoriete Disney Pixar figuur. En ondertussen heeft Destiny haar favoriet ook al gevonden namelijk Nemo. Als Lisa Sully heeft gevonden gaat ze ook nog even bij de films kijken en zegt tegen Destiny: ‘’Heb je Frozen al gezien?’’ Nee. antwoord Destiny. ‘’Zullen we deze ook kopen kunnen we deze ook nog kijken met het hele gezin. Ik heb al een paar preview ervan gezien en hij lijkt me heel leuk.’’ Destiny zegt: Dat is goed want ik denk niet dat mijn ouders samen met ons Diaper Twins willen kijken. Ondertussen is het al laat in de middag en er komt nog een grote optocht door de straten van Disneyland en de meiden genieten en maken veel foto’s. De volgende dag gaan ze nog naar het Disney Studios Park en genieten daar ook met volle teugen van maar ze kunnen eigenlijk niet wachten op de volgende dag als ze het huisje voor zich alleen hebben.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 31. Please comment!!!

Hoofdstuk 31. De Eerste Keer
Die avond als ze terug zijn uit het Studios Park zeggen Destiny ’s ouders dat ze die nacht zouden vertrekken naar huis en dat de meiden nu in de grootste slaapkamer mochten slapen met het 2-persoonsbed zolang ze ook maar een onderlegger in het bed gebruiken want ze willen niet dat lekkende luiers het bed verpesten. De meiden verplaatsen hun spullen gelijk naar de grote slaapkamer en liggen onderleggers op het bed neer. Ook zoekt Destiny gelijk in haar tas naar de luier fetisj DVD en stopt deze alvast in de DVD-speler en legt de afstandsbediening neer op het nachtkastje naast het bed. Ze gaan deze film vanavond nog niet bekijken maar waarschijnlijk morgenochtend omdat ze behoorlijk moe zijn geworden van de hele dag rondlopen door het Disney park. Destiny zegt tegen Lisa: ’’Morgen ochtend gaan we onze luier fetisj film kijken toch?’’ Lisa zegt: …euh ja is goed. ‘’Zullen we dan vannacht allebei een Molicare dragen want dat hebben de meiden in die film ook aan.’’ Oke dat is goed. zegt Lisa. terwijl ze op het bed gaat liggen. Snel hebben beide meiden hun luiers om en rond 23:00 uur gaan de meiden naar bed. Een uur later vertrekken Destiny ’s ouders en Steven naar huis.

De volgende morgen worden beide meiden rond 10 uur wakker en ze blijven nog even lekker onder de dekens liggen. Ze zoenen elkaar goede morgen en Destiny vraagt: ‘’ben je klaar voor de film Liz?’’ Ja zeker weten Destiny maar ik ben wel een beetje nerveus. antwoord Lisa. ‘’Oh maak je maar geen zorgen over Lisa. Laat het maar gewoon gebeuren net als die ene ochtend op mijn verjaardag weet je nog?’’ Dat weet ik nog wel dat was zo’n mooie ochtend. zegt Lisa. Beide meiden gooien het dekbed van het bed af en kleden zich uit tot ze alleen nog maar hun luiers om hebben. Destiny pakt de afstandsbediening en zet de tv en DVD-speler aan. En beide meiden krijgen een beetje de kriebels in hun maag.

De film begint met een preview van een andere luierfilm genaamd: Diapered Girlfriends. Maar de meiden zien de preview en verheugen zich meer op de hoofdfilm. Als de film begint komt er een aantrekkelijke vrouw van een jaar of 20 in beeld haar naam is Kathy. Ze begint een verhaal te vertellen dat ze inco is geworden en hoe het verder ging. Ze zegt ook als je mijn verhaal wilt zien leun achterover en geniet van: Diaper Twins. Het eerste gedeelte van de film vinden de meiden om moeilijk doorheen te komen omdat de vrouwen Duits praten en de meiden hebben nooit Duitse les gekregen op school. Het wordt pas interessant als Kathy de blonde dame een lekkende luier heeft en verschoont moet worden. Ze wordt verschoont door haar zus Anna.
Destiny vond het altijd opwindend om een verschoning te zien en terwijl Kathy tijdens de film verschoont wordt glijd Destiny 's hand naar benden haar natte luier in. Lisa ziet dit en vraagt ‘’dit is toch nog niet zo opwindend?’’ Voor mij wel hoor Liz, ik vind verschoningen altijd opwindend om te zien. zegt Destiny. Maar net als ze verschoont is gaat de luier weer af en krijgt ze een andere om. Destiny vraagt: snap jij dit? Lisa antwoord: ’’Volgens mij was die luier te groot. Ze heeft verschillende luiers daar liggen en sommige zijn een verkeerde maat.’’ Uiteindelijk krijgt Kathy een Molicare om. Deze luier kennen beide meiden maar al te goed.

Even later in de film komt Anna uit de badkamer en zij pakt een Molicare uit het pak en deze trekt ze aan. Lisa zegt: ’’Die meid met dat donkere haar doet me een beetje aan jou denken want volgens mij is zij ook een DL.’’ Ongeveer een minuut later liggen Kathy en Anna te slapen en zie je een close-up van hun luiers. Op de beelden zijn duidelijk te zien dat ze in hun luiers plassen. Lisa vind zulke beelden ook opwindend en ook zij begon rustig de voorkant van haar luier te masseren. Later in de film ontwaakt Kathy en zij begint haar borsten te masseren terwijl ze zichzelf vingert in haar natte luier. Als ook Anna ontwaakt helpt zij haar zus hiermee. Lisa en Destiny komen hiermee in de stemming en ook hun beginnen elkaar te betasten op verschillende plaatsen. In de film wordt Anna natte luier opengemaakt en Kathy begint haar schoon te maken met een babydoekje maar dan begint Anna ineens te plassen bij het zien van deze beelden kunnen Lisa en Destiny zich niet meer bedwingen. Ze beginnen elkaar te zoenen en ook de luiers vormen geen obstakel meer Destiny ’s hand gaat naar binnen in Lisa’s luier en zij begint haar te vingeren. Ook Lisa herhaalt deze actie bij Destiny die het uitschreeuwt van genot en na een vrijpartij van ongeveer een kwartier eindigen de meiden naakt en hevig hijgend op het bed. Beide luiers zijn kapot gescheurd en het hele bed is bedekt met pulp uit de luiers. Het tweede deel van de film krijgen de meiden niet meer mee. Maar dat maakt niets uit want het zelf ervaren is toch veel beter dan het zien toch?
Beide meiden gaan douchen en even later zitten ze samen met alleen een luier aan tafel om te ontbijten.

‘’Oh Destiny ik vond dat zo geweldig!’’ zegt Lisa. Destiny zegt: Anders ik wel! Zullen we morgen de rest kijken? ‘’Dat is een goed idee maar wat zullen we vandaag gaan doen?’’ vraagt Lisa. De meiden kijken naar buiten en zien dat het hard regent. ‘’Zullen we vandaag maar gewoon binnen blijven?’’ zegt Lisa. Destiny antwoord: Wat wil je dan gaan doen vandaag? ‘’Zullen we gewoon een beetje rondhangen in het huis want met die regen ga ik liever niet naar buiten.’’ Oke dat is goed. zegt Destiny. ‘’Trouwens ik heb een verassing voor jou Destiny’’ zegt Lisa. Echt waar? vraagt Destiny. ‘’Zeker weten Destiny doe je ogen maar dicht.’’ Destiny sluit haar ogen en even later zegt Lisa. ’’Oke doe je ogen maar weer open’’ Destiny opent haar ogen en ziet Lisa die met 2 Aww So Cute luiers in haar handen staat. ‘’Ik denk dat jij als DL deze luiers vast wel wil uitproberen of niet?’’ Oh dat lijkt me best leuk! zegt Destiny opgewekt terug. Als even later beide meiden een AB luier omhebben vraagt Lisa aan Destiny: ‘’Zou jij ook niet eens een klein meisje willen zijn net als ik?’’ Destiny antwoord: Ik heb er eigenlijk nooit over na gedacht maar ik denk dat het best wel leuk zal zijn als we met z’n tweeën baby kunnen zijn. ‘’Dus je zou het wel willen proberen?’’ zegt Lisa. Destiny antwoord: zeker het lijkt me harstikke leuk. Even later komt Lisa met een speentje en flesje binnen lopen en even later gaan ze samen lief spelen.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Heb laats weer tijd gevonden om een stukje te schrijven het is misschien niet zo goed maar ik moet er weer ff inkomen. Please comment!

Hoofdstuk 32. Weer Thuis
Beide meiden worden wakker en stappen uit bed vandaag gaan ze weer op weg naar huis. ‘’Wil je eerst verschonen of wil je eerst ontbijten?’’ vraagt Lisa. Destiny antwoordt: ’’Ik wil liever eerst eten ik heb best honger.’’ Lisa dekt de tafel terwijl Destiny het bed opschud. Ze haalt de onderleggers van het bed af en gooit deze in de vuilnisbak. Die wordt toch geleegd voordat ze vertrekken. Ondertussen is Lisa klaar met het dekken van de tafel en ze roept Destiny om aan tafel te komen. Beide meiden zitten aan tafel en praten een beetje na over de afgelopen dagen. ‘’Was Diaper-Twins de eerste luierfilm die je ooit hebt gezien?’’ vraagt Lisa. Destiny zegt: ‘’Nee ik wel meer filmpjes op mij laptop staan maar dat zijn korter en niet perse seks gerelateerd.’’ Lisa vraagt of zij die ook een keer mag zien en Destiny zegt: ’’Natuurlijk mag dat!’’ De meiden eten verder en Destiny vraagt aan Lisa: ‘’Lisa tijdens die film plaste Anna in een open luier is dat bij jou ook wel eens gebeurd dat toen je verschoont werd dat je ineens begon te plassen?’’ Het is weleens een paar keer gebeurd maar het was absoluut niet expres. antwoordt Lisa. Lisa vraagt aan Destiny: ’’Heb jij thuis nog onderbroekjes in de kast liggen?’’ Destiny antwoordt: ‘’Nee niet meer ik heb ze allemaal opgeborgen op zolder ik wil die rotdingen niet meer aan een luier zit veel lekkerder! Waarom vraag je dat eigenlijk.’’ Nou ongeveer op de helft van de film net na het eten zie je Anna liggen in een luier met een sexy onderbroekje erover heen, ik denk dat het jou ook wel leuk zou staan. ‘’Haha je hebt misschien gelijk daar in misschien moet ik toch maar wat onderbroekjes opzoeken als ik weer thuis ben.’’ De meiden eten snel hun ontbijt op en gaan van tafel.
Als de meiden de tafel afgeruimd hebben gaan ze verschonen. Lisa gaat op het bed liggen en overlegt met Destiny wat voor luier ze vandaag het best kunnen dragen omdat ze toch behoorlijk lang onderweg zullen zijn naar Nederland. ‘’Ik denk dat het misschien het beste is om een Tena Maxi met inlegger te dragen en dan een rok erover zodat het niet zo opvalt. Of misschien nog een rompertje om de luier plat tegen me aan te drukken.’’ Dat is goed toch zegt Destiny terwijl ze Lisa begint te wassen met babydoekjes. Lisa krijgt een schone luier met inlegger om en Destiny zegt dat zij het ook zo gaat aanpakken. Als beide meiden verschoont en aangekleed zijn ruimen ze het huisje op en als ze de sleutel terug hebben gegeven aan Jean gaan ze op weg naar de trein. De meiden zijn op tijd bij het perron als de Thalys aan komt rijden snel maakt Destiny nog een foto van de voorkant van de trein en even later stappen de meiden in. In de trein pakt Lisa haar laptop en ze sluit de camera van Destiny erop aan om de foto’s te importeren. Als alle foto’s zijn geïmporteerd gaan beide meiden een film kijken. Tijdens de treinreis vermaken de meiden zich prima en af en toe lopen ze even een stukje door de trein om hun benen te strekken. Tijdens de treinreis vraagt Destiny aan Lisa of zij ook weleens zo’n luier om heeft gehad Waarin Kathy aan het begin van Diaper-Twins doorheen lekt. Lisa zegt dat ze deze meestal omkrijgt als ze wordt verschoont in het ziekenhuis. Want elk jaar moet Lisa langs de dokter om te kijken hoe haar incontinentie zich ontwikkelt naarmate ze ouder wordt. En meestal wordt ze dan ook verschoont bij de dokter. ’’Weet je misschien hoe dat model luier heet Lisa?’’ vraagt Destiny.
‘’Ja dat zijn Tena Flex luiers ze zitten op zich best lekker maar ik draag toch liever een Tena Slip.’’ zegt Lisa terug. ’’Oh ik wilde ze eigenlijk wel een proberen.’’ zegt Destiny. Lisa zegt ’’Geloof me maar Destiny niet doen ze zeggen misschien dat ze hetzelfde zijn als de slips maar dat is niet zo de slips zijn veel beter!’’ Als de trein Nederland in komt rijden gaan de meiden naar het toilet om zich te verschonen. En even later komt de trein binnen op het station van Rotterdam de meiden pakken hun spullen en stappen uit de trein. Destiny appt haar ouders dat ze zijn aangekomen en vraagt waar hun zijn. Ze krijgt bericht terug waar haar ouders zijn en Destiny en Lisa lopen naar de afgesproken plek. Als ze haar ouders ziet rent Destiny er snel naartoe en omhelst haar ouders. De meiden zetten hun tassen achter in de auto en ze gaan richting huis.

Tijdens de rit worden er heel veel vragen gesteld over onze week in Parijs. En de meiden praten heel graag nog even over hun vakantie. Als ze in hun woonplaats zijn aangekomen wordt Lisa bij haar thuis afgezet. Destiny zegt dat zij er vanavond ook weer langs zal komen. Lisa loopt binnen bij haar huis en geniet van de rust in huis ze is nog een hele week alleen thuis omdat haar ouders hebben besloten om nog een weekje extra vakantie erbij te nemen. Lisa kleed zich om en gaat naar de babykamer en zet de TV aan. Ze pakt een speentje en begint hierop te zuigen terwijl ze langzaam in slaap valt.
Een paar uur later wordt ze gewekt door haar telefoon die afgaat. Lisa neemt op: ’’Met Lisa’’ Hee lieverd met mama ben je weer veilig thuis gekomen? ‘’Hoi mama ja ik ben een paar uurtjes gelden huis gekomen en nu rust ik even uit van de reis.’’ Dus je ligt zeker lekker in de babykamer of niet…hahaha. ‘’Hoe kom je daar nou weer bij’’ zegt Lisa lachend terug. Nouja in ieder geval vergeet je niet Sanne morgen op te halen bij Kim? ‘’Oh moet dat morgen pas ik dacht dat het vanavond al moest. A whatever maakt niet uit veel makkelijker zo dan hoef ik de deur niet meer uit.’’ Nou een fijne avond nog Lisa en we bellen nog wel een keer later deze week doei! ''Dag mama groetjes aan papa!'' Lisa hangt op en kijkt hoe laat het is. Het is bijna acht uur en Lisa besluit om wat te eten want Destiny staat over een halfuur voor de deur.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik wijk af van het verhaal van Lisa en Destiny om wat te vertellen over Lisa 's zusje Sanne. Ik kom later nog wel terug op Lisa en Destiny maar ik wil ook graag wat vertellen over Sanne en wat zij meemaakt.
Please comment!!!

Hoofdstuk 33. Sanne & Kim.
Sanne loopt uit de klas naar haar beste vriendin Kim en spreekt haar aan. ’’Hey Kim! Heb je al zin in de aankomende week? ’’ Kim antwoord: ’’O jazeker ik vind het echt super leuk dat je weer is een keer komt logeren het is echt veel te lang geleden!’’ Beide meiden gaan gezellig naast elkaar zitten in de bus als ze onderweg gaan naar huis. De bushalte waar Sanne eruit moet komt eraan en beide meiden stappen uit. Kim belt alvast haar moeder of ze haar en Sanne zo op zou kunnen halen. Kim en Sanne komen aan bij Sanne ’s huis en ze gaan naar binnen.

Als ze binnen zijn gaat Sanne naar boven om luiers voor komende week te pakken. Kim loopt met haar mee naar haar slaapkamer. En Sanne trekt een kast open en pakt er een pak Tena Maxi Slips uit en geeft deze aan Kim. Kim wist al heel lang dat Sanne luiers draagt en dit heeft ze nooit erg gevonden zij zelf plast ook nog wel eens in bed en zij draagt DryNites. Als Sanne deze luiers heeft zoekt ze ook nog naar Ultima Slips maar ziet deze niet in de kast liggen. En dan bedenkt ze zich ineens dat ze die luiers alleen draagt als ze gaat slapen of als ze baby speelt. En die luiers liggen dus in de babykamer. Sanne snapt dat ze dit niet verborgen kan houden voor haar vriendin en met trillende voeten loopt ze naar de babykamer en ze opent de deur. Kim loopt naar binnen en ziet de volledig ingerichte babykamer en haar mond valt open en ze vraagt vol verbazing: ’’OMG Sanne wat is dit!?’’
‘’Dit is de speelkamer van mij en Lisa.’’ zegt Sanne en ze begint bijna te huilen. Kim kijkt vol verbazing de kamer rond en ze ziet alles wat je ook in een normale babykamer kunt verwachten. ‘’Waarom is deze kamer zo ingericht?’’ vraagt Kim. Sanne antwoordt: ‘’Ik en mijn zus vinden het fijn om ons te gedragen als baby’s. En toen mijn kamer verbouwd zou worden mocht ik beslissen wat voor kamer dit werd en ik wou graag een babykamer.’’ Kim hoort dit verhaal aan en kan het bijna niet geloven wat ze hoort. Ze kan zich ook geen voorstelling maken van Sanne als een baby want op school is ze juist een van de meest volwassen personen in de klas. Sanne loopt naar de commode en pakt daar een pak Ultima Slips uit en nog een paar inleggers en deze stopt ze in haar weekend tas. Sanne pakt nog een paar kleren en stopt deze ook in haar tas. Als Kim alles een beetje heeft verwerkt zegt ze: ‘’Sanne ik vind het heel moedig van je dat je me dit verteld heb en ik zal het niet doorvertellen. Om eerlijk te zijn zou ik je ook wel eens als klein meisje willen zien. Vol verbazing kijkt Sanne Kim aan en vraagt: ’’Echt?’’ Kim antwoord: ‘’Ja echt dus wil je misschien nog een baby outfit inpakken?’’ Sanne krijgt weer een glimlach op haar gezicht en ze geeft haar beste vriendin en knuffel. Ze pakt nog snel een baby-outfit uit de kast. En haar favoriete knuffel en even later worden ze opgehaald door Kim ’s moeder.

Kim ’s moeder stopt met de auto voor het huis van Sanne en de meiden komen met alle spullen naar buiten lopen. Moeder opent de achterklep en ze laden de kofferbak in. De meiden gaan achterin de auto naast elkaar zitten en ze beginnen al te praten over wat ze de aankomende week willen gaan doen. Kim ’s moeder vraagt aan Sanne: ’’Heb je de deur van het huis goed op slot gedaan of komt er nog iemand thuis?’’ Sanne antwoord: ‘’Ja ik heb het huis afgesloten maar zou u alstublieft de sleutel in bewaring willen nemen mevrouw Boot want ik ben bang dat ik hem kwijtraak.’’ Moeder gaat hiermee akkoord en ze neemt de sleutel van Sanne aan. Kim ’s moeder vraagt daarna aan Sanne: ‘’Heb je genoeg incontinentiemateriaal voor een hele week bij je?’’ Sanne zegt: ‘’Ja ik heb meer dan genoeg mevrouw Boot ik hou er denk ik nog wel een paar over.’’ Moeder zegt: ‘’Oke dan is het goed maar wil je me alsjeblieft geen mevrouw noemen maar noem me maar gewoon Cindy.’’ Sanne stemt hiermee in. Na een kleine 10 minuten rijden zijn ze bij Kim ’s huis aangekomen en ze gaan naar binnen. Als ze binnen zijn zegt Cindy: ‘’Ik denk dat jullie zelf wel alles op kunnen bergen of niet?’’ Kim zegt dat dat wel zal lukken en de meiden lopen met alle spullen naar Kim ’s slaapkamer.

Als alles is opgeruimd zegt Sanne dat ze een schone luier om moet. Kim vraagt: ‘’Moet ik je even alleen laten?’’ Sanne zegt: ‘’Dat kan maar het maakt mij niet zoveel uit hoor. Je mag ook blijven kijken.’’ Sanne pakt een verschoningsmatje en een schone luier en ze gaat op de grond liggen. Ze trekt haar broek uit en Kim ziet de natte luier van haar vriendin. Sanne maakt de plakstrips los en vouwt de luier open. Dan zegt Sanne tegen Kim: ‘’Oh Kim kan jij nog even billendoekjes en talkpoeder uit mijn tas pakken?’’ Kim loopt naar Sanne ’s tas en pakt de spullen eruit. Als Kim de spullen aan Sanne wilt geven zegt Sanne: ’’Je hebt de doekjes nu toch al vast zou jij me niet willen schoonmaken?’’ Kim zegt: ‘’Vind je dat niet erg dan als ik dat doe want ik heb nog nooit iemand verschoont.’’ Sanne zegt: ‘’Het is heel makkelijk je pakt een doekje en veegt van voren naar achteren totdat mijn schaamstreek niet meer glimt dit doe je ook bij mijn billen. Dan haal je de natte luier onder me vandaan en de gebruikte doekjes stop je in m’n natte luier. Daarna pak je een schone luier en schuif je deze onder mijn billen en daarna leg ik je de rest uit oke?’’ Een beetje onwennig begint Kim Sanne schoont maken en als ze de nieuwe luier pakt zegt Sanne: ’’Oke je vouwt nu de nieuwe luier open en let goed op de lekrandjes deze moeten openstaan en de plakstrips moeten aan de achterkant.’’ Kim schuift de luier onder Sanne totdat Sanne zegt dat deze goed legt. Dan zegt Sanne: ’’Oke nu strooi je wat talkpoeder op mijn schaamstreek en billen dan sluit je de luier.’’ Kim doet dit en als ze klaar zijn geeft Sanne Kim een dikke knuffel. ’’Goed gedaan.’’ zegt Sanne. ‘’Zit je luier goed?’’ vraagt Kim. Sanne zegt: ‘’Ja je hebt het heel goed gedaan voor een eerste keer.’’ Sanne pakt de natte luier van de vloer rolt hem op en vraagt: ’’Waar moet ik de natte luiers weggooien?’’ Kim antwoord: ’’Oh meestal als ik nat ben gooi ik de luier buiten in de container.’’ Sanne zegt: ’’Oke’’ En ze loopt met de luier in haar hand naar buiten en ze gooit de luier in de container. Als ze terug binnen komt loopt ze Cindy tegen het lijf en zij zegt: ’’Je hoeft niet steeds je luier in de container te gooien hoor ik heb een luieremmer in de badkamer gezet daar kan je deze week je natte luiers in kwijt.’’ Sanne bedankt haar en ze gaat weer terug naar Kim.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hoofdstuk 34. Please comment!!!

Hoofdstuk 34. Logeren bij Kim.
Als Sanne terug de kamer in komt ziet ze dat Kim met een luier van haar in haar handen zit. Ze kijkt er aandachtig naar en merkt niet eens dat Sanne binnenkomt. Sanne zegt: ‘’Ben je benieuwd hoe ze aanvoelen om ze te dragen.’’ Snel legt Kim de luier weg en zegt: ’’Euh nee hoor maare…’’ Sanne onderbreekt haar en zegt: ‘’Als je wilt mag jij er anders ook wel een proberen vanavond.’’ Kim zegt: ‘’Ik draag ’s nachts toch al DryNites dus zo’n luier heb ik toch niet nodig?’’ Sanne zegt: ’’Ik ben deze luiers juist gaan dragen omdat ik door de DryNites lekte. Lekken ze bij jou nooit door?’’ Kim zegt een beetje beschaamd: ’’Ja af en toe lekken ze door maar daarom heb ik ook van die bed mats van DryNites zodat het matras alsnog droog blijft.’’ Sanne zegt: ‘’Als je deze luiers omdoet beloof ik dat je 100% niet zult lekken. Cindy roept van beneden: ‘’Etenstijd!’’

Als iedereen het eten op heeft ruimt Cindy de tafel af en de meiden gaan TV kijken. Als het half negen is gaat Kim douchen en Sanne gaat een boek lezen op Kim ’s slaapkamer. Als Kim uit de badkamer komt en haar slaapkamer in loopt staat Sanne op haar te wachten met een Ultima Slip in haar handen. ‘’En zullen we je nu maar deze luier omdoen?’’ Kim zegt: ’’Oké maar ik ben wel een beetje nerveus hoor Sanne.’’ Sanne zegt: ’’Dat is helemaal nergens voor nodig het is gewoon een luier net als je DryNite alleen dikker.’’ Kim gaat naakt op bed liggen en Sanne vouwt een schone luier open. Ze tilt Kim op bij haar enkels en schuift de luier onder haar billen. Ze laat haar benen weet rustig los en Kim voelt de zachte luier onder haar bips. Sanne vraagt: ’’Wil je je benen even in een O-vorm houden? Dan kan ik wat talkpoeder op je schaamstreek strooien.’’ Kim doet dit en Sanne strooit wat talkpoeder op haar schaamstreek. Daarna sluit Sanne de luier en helpt haar vriendin weer omhoog. ‘’En hoe zit dat?’’ vraagt Sanne. Kim antwoord: ’’Het zit eigenlijk wel heel lekker maar het is wel dik tussen mijn benen.’’ Sanne zegt: ’’Het is gewoon even wennen wil je mij mijn luier omdoen?’’ Kim stemt hiermee in en kleed Sanne uit. Sanne gaat met alleen een luier op het bed liggen terwijl Kim een luier en inlegger pakt. Kim opent Sanne ’s natte luier en begint haar te wassen met doekjes. En al behoorlijk snel is Sanne schoon en klaar voor een schone luier. Kim legt de inlegger in de luier en schuift deze onder Sanne billen. Ze strooit wat talkpoeder in Sanne ’s luierzone en ze sluit de luier. Sanne zegt: ’’Je leert snel de tweede keer en m’n luier zit gelijk helemaal perfect!’’ Beide meiden moeten lachen en ze kleden zich aan voor de nacht Sanne draagt een wit rompertje en Kim draagt een kort T-shirt. Ze gaan nog even naar beneden om nog even wat te drinken. Cindy begroet beide meiden als ze beneden komen en ziet dan dat Kim geen DryNite draagt. Ze snapt al wat er aan de hand is en ze zegt: ’’Zozo Kim je wou eens wat anders proberen ’s nachts? Haha.’’ Kim glimlacht naar haar moeder en geeft haar een knuffel moeder geeft een klapje op haar geluierde bips en ze wenst de meiden een goede nacht.

De volgende morgen wordt Kim wakker als Sanne bij haar bed staat en vraagt of ze bij haar in bed erbij mag. Kim houdt haar deken omhoog en Sanne kruipt tegen haar aan. ’’Ben jij nog droog Kim?’’ vraagt Sanne. Kim bekend dat ze nat is en vraagt hetzelfde aan Sanne. Sanne moet ook bekennen dat ze nat is en Kim vraagt: ’’Wil je verschoont worden?’’ Sanne zegt: ’’Liever pas na het ontbijt.’’ Kim zegt: ’’Dat is goed dan verschoon ik me ook na het ontbijt.’’ Als de meiden hebben ontbeten gaan ze beiden douchen en als ze de kamer binnen lopen vraagt Kim aan Sanne: ’’Zou jij het leuk vinden om vandaag baby te zijn?’’ Sanne kijkt verbaasd en vraagt: ’’Meen je dat?’’ Kim zegt: ’’Tuurlijk mijn moeder is toch de hele dag weg.’’ Sanne kan haar oren niet geloven en zegt dat ze heel graag een baby wil zijn vandaag. Kim zegt dan iets wat haar droom nog beter maakt: ’’Oké dan ben jij vandaag mijn baby en ik ben jou verzorger die nog wel eens een ongelukje heeft en daarom DryNites draagt.’’ Kim trekt een DryNite aan en helpt daarna Sanne in een schone luier. De hele vakantie lang draagt Kim ook luiers en vind het heerlijk om Sanne als baby te verzorgen. De volgende zaterdag. Krijgt Sanne een flesje als ineens de bel gaat en Lisa en Destiny voor de deur staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
Dips N' Bricks Leonie a Diaper Friends story L 150
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5984
Similar threads


















































Bovenaan