Dick's oppasmiddag

Chefke

Nieuw lid
Overeenkomsten met waargebeurde situaties zijn puur toevallig, de namen en gebeurtenissen zijn allemaal uit mijn eigen duim gezogen.

Dick's oppasmiddag,

Dick is 25, al 3 jaar getrouwd met Ezri, zij is 26.
Samen hebben ze nu ook besloten om kinderen te nemen.
Ezri zei nog grinnekend, ik wil jou wel eens een baby zien verschonen.

Dick is boodschappen doen, en kijkt ook even bij het advertentie bord.
Er hangt weer van alles, fietsen, auto's, muziekinstrumenten en schoonmaak werk gezocht, maar een springt er tussen uit.
Oppas gezocht voor 3 lieve baby's, alleen op zaterdag middag.
Onder de 21 hoef je niet te reageren staat er nog bij.
Hij neemt het kaartje mee en denkt dan kan ik vast wennen en word er nog voor betaald ook.
Eenmaal thuis belt hij meteen op, na een aantal keer overgaan klinkt er een lieve vrouwenstem.

Hallo met Fen, met Dick zegt hij zenuwachtig terug, ik bel voor de oppas voegt hij er aan toe.
Heb je ervaring vraagt ze, en hij zegt eerlijk dat hij niet veel ervaring heeft.
Geeft niet zegt Fen, de eerste keer blijf ik er bij om je te helpen.
Ik ben 25 zegt Dick, getrouwd en binnen kort gaan we zelf aan kinderen beginnen.
Mooi zegt Fen, dat klinkt goed, je kunt nog veel leren.
Dick vraagt zich af wat ze daar mee bedoeld, maar maakt toch een kennismakings afspraak.
De volgende dag rond 3 mag hij langs komen, is prima zegt Dick.
Hij wil het geheim houden voor zijn vrouw, zodat ze bij hun eigen baby trots op hem kan zijn.

Bij het eten is Dick erg opgewekt en vrolijk, verteld Ezri dat hij het echt leuk vind dat er kleintjes komen.
Ohh, en we moeten een baby kamer maken zegt hij enthoushast.
Nou jij hebt er zin in zegt Ezri, zal dan wel erg gezellig worden vannavond, ze grinnikt een keer.
Gelukig heeft ze niets in de gaten, denkt Dick, maar in zijn achterhoofd knaagt het wel dat hij nu stiekem doet.

De volgende morgen word er gebeld, Ezri neemt op, het is Fen, ze vraagt naar Dick, maar die ligt nog te slapen.
kan ik de boodschap aannemen vraagt Ezri vriendelijk.
Fen vertelt haar dat ze de afspraak moet verzetten naar 2 uur.
Ezri denkt ik moet hem zo maar eens stevig uithoren, ik zal het doorgeven zegt ze tegen Fen.

Als Dick uit bed komt staat er geen ontbijt klaar, goeie morgen Ezri zegt hij.
Goeie morgen Dick, en weet je al wat je gaat doen vandaag vraagt ze.
Effe langs de bouwmarkt ideëen op doen voor de babykamer zegt hij.
Ohh leuk dan ga ik mee, zegt Ezri, maar ik kan pas om kwart voor drie.
Hmm dat is te laat, zegt Dick, dan moet ik naar een afspraak.
En wat voor een afspraak is dat... ga je vreemd met die Fen?
Dick word knalrood, en zegt nee ik moet alleen maar oppassen op een paar baby's.
Dick pakt het kaartje er bij, hier kijk maar zegt hij.
Ezri vertrouwd het nog niet en zegt, ik ga wel mee om 2 uur.
Fen heeft gebeld en de afspraak verzet, zegt Ezri.
Sorry, het was een verassing Ezri zegt Dick.

Om 2 uur staan ze op de stoep bij Fen, beiden wat gespannen.
Fen doet open, ze ziet er vriendelijk uit en is al wat ouder.
De boerderij is simpel ingericht, geen tv, geen electriciteit in gebruik, het is als of ze een eeuw het verleden inlopen.
Als ze plaatsnemen op de bank, klinkt er een fluitketel uit de keuken.
Koffie of thee vraagt Fen, veras me maar zegt Dick.
Fen denkt de grote verrassing moet nog komen.
Misschien is het leuk als jullie samen komen oppassen zegt Fen, en het betaalt nog goed ook goed.
Ezri ziet dat wel zitten, een kinderkamer is duur genoeg denkt ze.

Na wat gekeuvelt te hebben word er op de deur geklopt, ha daar zijn de baby's zegt Fen.
Er komt een jong stelletje binnen, maar ze hebben geen baby 's bij zich.
Ze stellen zich voor al Gisa en Han,ze zijn beide 24, 3 jaar getrouwd, en ze hebben nog geen kinderen.
en de kleintjes dan vraagt Ezri, ja, voegt Dick er aan toe.
Gisa en Han kijken elkaar even aan pakken een fopspeen en doen die in.
Ezri en Dick zijn even stil, dit hadden ze niet verwacht.
Kom zegt Fen, dan laat ik je de kinderkamer zien, samen lopen ze naar een enorme zolder.
Het is inderdaad een kinderkamer, alleen is alles een stuk groter, in de hoek staat een enorm bad.
Kijk zegt Fen de box kun je open doen dan hoef je ze niet te tillen, en daar staat een plank vol met voorlees boeken.
Neus gerust even rond, en als je vragen hebt dan gil maar zegt Fen.
Ezri ziet iets hangen dat ze totaal niet herkent, het lijkt op een skatebord zonder wieltjes dat in een U-vorm gebogen is, ook zit er een riem aan.
Wat is dit vraagt Ezri, Fen krijgt een brede smile.
Gisa ga jij even op de grond liggen vraagt Fen, Gisa doet het direct.
Ze krijgt het plastic ding tussen haar benen en het rug en buik gedeelte worden stevig vast gezet met de riem.
Dat heet een spreider zegt Fen, en nu kan ze alleen nog maar kruipen, Gisa laat zien dat ze nu echt niet meer kan opstaan.
Han loopt even naar beneden en komt terug met de fopspeen van Gisa.
Wil jij het doen vraagt hij aan Ezri, en houd de speen voor haar, ze word knalrood.
Dick duwt de hand van Ezri naar de speen toe en zegt, doe het maar.
Aarzelend pakt ze de speen en doet hem in de mond van Gisa die meteen straalt van tevredenheid.
Dan loopt Dick naar de kast en vraagt mag ik er in kijken,tuurlijk zegt Fen.
Dick doet de kast open en ziet dat er uisluitend luiers in liggen, wow dat zijn er veel zegt Dick.
In het midden zitten 2 laden, en daar liggen allerhande plastic broekjes, met kindermotief maar ook zwart en felle kleuren.
Dan word er aan Dicks broekspijp getrokken, het is Gisa, ze wijst naar de luiers en maakt rare geluiden.
Dick kijkt naar vragend naar Fen en Ezri, Fen zegt, ik denk dat Gisa een luier aan wil Dick.
Nu is het Dick's beurt om knalrood te worden, hulpeloos hij kijkt Ezri aan.
Ik help je wel zegt Ezri, die ziet dat haar maatje het nu even moeilijk heeft.
Dick neemt haar even mee naar een een hoek en vraagt, zullen we het doen dat oppassen?
Ja zegt Ezri, lijkt me wel leuk, zag je hoe blij Gisa met haar speen was, dat wil ik wel vaker zien.
En jouw vind ze ook leuk, anders zou ze niet vragen dat ze een luier aan wil.
Ja die luier,zegt Dick, ik ben bang dat ik wat opgewonden ben, Gisa is een aantrekkelijke vrouw.
Dat snap ik zegt Ezri giechelend, we gaan even naar de auto dan laat ik de druk wel even van de ketel zegt ze.
Ze geven elkaar een knuffel en zeggen dat ze graag willen oppassen.
Maar Gisa moet nog heel even op haar luiertje wachten wij zijn zo terug, Ezri geeft Fen een knipoogje.

Fen zet de ketel op het vuur, en legt de luiers en de baby kleertjes klaar
Zet 2 thee potten klaar, een groene en een bruine, de groene gaat normale thee in, en de bruine krijgt kruidenthee
en als Ezri en Dick weer terug komen drinken ze eerst een kopje thee met z'n allen
Ezri en Dick krijgen uit de groene pot, Dick vraagt wat er in de andere pot zit.
Dat wil je niet drinken Dick zegt Fen, tenzij je verstopping heb, voegt ze er lachend aan toe.
Na een tweede kopje thee gaan ze met z'n allen naar boven, daar ziet Dick dat er 2 setjes baby kleding en luiers klaarliggen.
Gisa klimt op de tafel en sabbelt op haar speentje, Fen komt achter Dick staan en fluisterd, zeg maar handjes omhoog.
Dick voelt zich meteen een stuk zekerder met de hulp van Fen, en doet precies wat ze zegt.
Een paar minuten later ligt Gisa naakt op tafel, Dick pakt de baby kleertjes en de luier er bij, en bekijkt ze wat onwennig.
hij legt de kleertjes weer neer en gaat eerst met de luier aan de slag,Gisa kontje omhoog, zegt hij.
Maar net als hij de luier er onder wil schuiven fluisterd Fen, andersom, Dick word weer knalrood en draait hem snel om.
Hij trekt de luier voor en achter gelijk, maar dat valt niet mee, als ie eindelijk goed ligt, zegt Fen, eerst de onderste plakkers
Maar Dick trekt de eerste plakker te strak aan en de luier zit scheef, Fen legt het even uit.
Aan de andere kant van de tafel is Ezri begonnen met Han uit te kleden, en ook hij ligt nu poedelnaakt op de tafel.
Als de luier van Gisa mooi strak zit gaat er een plastic broekje over en Dick vraagt of dat niet dubbelop is omdat de luier ook een plastic laagje heeft.
Gisa vind het lekker zegt Fen, verder lukt het wel hé Dick voegt ze er aan toe, Dick knikt.
Fen kijkt hoe het bij Ezri gaat, zo, zegt ze, je bent een natuurtalent.

Als ze beiden klaar zijn mogen Gisa en Han nog even spelen.
Fen neemt Ezri en Dick mee naar beneden, daar maken ze flesjes melk en warme kruiken.
Het gaat goed hé zegt Fen met een brede glimlach, Gisa en Han zijn ook zeer tevreden.
Jullie begrijpen wel dat dit babyzitten wat meer oplevert dan op kleine baby's, wij dachten aan 100 per middag per persoon.
Dick kijkt Ezri even aan en zegt, oké is heel redelijk.
En omdat jullie het vandaag al zo goed deden, krijg je voor vandaag al de helft.
Weer klinkt de fluitketel, het water voor de kruiken is warm, zegt Fen.
De kruiken worden gevuld, en in een doek gewilkkeld en met een veiligheids speld vast gezet.
Maar Dick krijgt de speld niet open, hij duwd en wringt, maar het gaat niet, Ezri ziet het en zegt zachtjes eerst het kapje omhoog doen.
Dick maakt snel de doek dicht en duwd het kapje weer omlaag.
Dan gaan ze weer naar boven, om de kleintjes in bed te stoppen

Eenmaal boven hebben de kleintjes al het speelgoed door de kamer liggen, Fen schiet in de lach.
Dat doen ze alleen als ze blij zijn, zegt Fen, het ziet er naar uit dat jullie toch nog even moeten werken voor het geld.
Dick verzameld het speelgoed terwijl Ezri alles op zijn juiste plek legt.
Maar Gisa wil een blokje maar niet loslaten, Dick probeert van alles, niets werkt.
Hij merkt niet eens dat Ezri en Fen al een tijdje staan te giechelen.
Dan vraagt Dick, Fen kun je me even helpen?
Fen steekt alleen het flesje melk omhoog, en geeft een knipoogje.
Dick pakt het flesje melk en gaat terug naar Gisa, en als Gisa dat ziet laat ze meteen het blokje vallen en strekt haar armen uit naar Dick.
Dick wil het flesje aangeven, maar dat wil Gisa niet, Dick twijfelt en kijkt naar Fen.
Fen fluisterd wat in het oor van Ezri, en Ezri pakt het tweede flesje, gaat op de grond zitten naast Han en Han kruipt meteen bij haar op schoot.
Dick gaat ook zitten, en ook Gisa zit meteen op schoot, ze gaat lekker tegen Dick aan liggen met haar hoofd tegen zijn schouder.
Dick geeft haar het flesje en aait een keer over haar hoofd, Gisa geniet, en ook Dick begint er van te genieten.
Halverwege het flesje stopt Gisa met drinken en gaat met haar benen om Dick geklemt zitten, Dick heeft het niet meer.
Hij was al opgewonden geworden van Gisa toen ze naakt voor hem op tafel lag, en nu voelt hij zelfs haar harde tepels.
Een beetje paniekerig kijkt hij naar Fen, die beduid dat hij even moet kloppen voor een boertje, Dickt klopt een paar keer op haar rug.
En het boertje volgt snel, maar Dick heeft al weer een beginnende erectie.
Gisa Drinkt de rest van het flesje leeg, en als Ezri niet kijkt wrijft Gisa even over de bult in Dick's broek, en zegt zachtjes, stoute Pappa.
Dick heeft het niet meer, het liefste zou hij haar luier uit doen en ter plekkke zijn lusten botvieren met Gisa.
Ezri kijkt naar Dick, en hij herkent die blik maar al te goed, ze is botergeil, dat word dikke fun straks denk hij.
De flesjes zijn leeg en Fen zegt kom dan brengen we ze naar bed, ze neemt hun mee naar de slaapkamer.
Daar staan 3 kinderbedjes, nou ja en grote versie er van.
Hee, zegt Dick, 3 bedjes, net als in de advertentie stond, wanneer ontmoeten we de derde baby Fen?
Fen draait zich om naar Dick met haar duim in de mond, ohh, zegt Dick, dat had ik niet verwacht.
Fen heeft een boek mee genomen en zegt dat ze nog een verhaaltje krijgen, hier zijn we gebleven Dick, en geeft het boek open aan.
Dick en Ezri lezen afwisselend voor, en het duurt niet lang voor de kleintjes slapen, stillletjes gaan ze van de kamer af en naar beneden.
Beneden praten ze nog even bij, Fen zegt dat het erg goed ging, en dat het ze het jammer vond dat ze zelf niet klein kon zijn vandaag.
Ze maken een afspraak voor de volgende zaterdag, en Fen zegt ik zal wat luiers meegeven voor jullie om te oefenen.
Bij het het afscheid geeft Fen beiden een kusje en geeft Dick een envelop met het "loon", maar Dick zag het niet eens als werk.
Dick vraagt of hij nu nog iets kan doen nu, Fen word een beetje rood, en zegt, zouden jullie mij ook als een baby willen aankleden.
Ezri zegt natuurlijk dat doen we wel even Fen, haar ogen lichten helemaal op en met een duim in haar mond gaat ze voor Ezri staan.
Ezri kleed Fen uit en Dick kijkt toe, er gaat een een fantasie door zijn hoofd heen, tot Ezri, zegt haal even een luier.
Terwijl Dick de luier en een plastic broekje haalt denkt hij dat het wel erg sexy is zo'n geschoren poesje, en Han had zich ook geschoren daar.
Fen wijst aan waar de plakkers moeten komen zodat het in een keer goed gaat, en Fen ziet er zo onschuldig uit als ze weer aangekleed is.
Tot zaterdag zegen Ezri en Dick tegelijk

In de auto kijken Dick en Ezri elkaar aan, beiden opgewonden van de ervaring.
Dick verbreekt de stilte en zegt, dat was niet wat ik verwachtte toen ik dat kaartje pakte, maar wel leuk.
Ze praten even over de middag, en Ezri zegt dat het opwindend was om die jongen een luier aan te doen.
Dick vertelt dat Gisa over zijn kruis geaaid heeft, Ezri grinnikt, het is een mooie vrouw hé, zegt ze
Als je maar bij mij komt eten is het goed, voegt ze er aan toe.
Dick start de auto met een brede smile, en rijd naar huis, dat word nog een gezellige avond denkt hij.
Onderweg smeed hij al een plannetje voor vanavond, hij wil zijn vrouw nu ook geschoren zien en in een luier.

Thuis maken ze samen eten, en Dick herkent de samenwerking die ze met het opruimen van het speelgoed hadden.
Onder het eten bespreken ze de bijzondere middag die ze hadden, verliep toch iets anders dan verwacht.
Maar het betaald goed zegt Dick, ja, zegt Ezri met een opgewonden blik, en dat niet alleen, voegd ze er aan toe.
Dick is even stilen denkt, kan het zijn dat Ezri zelf geschoren wil worden en in een luier gezet word...
Hij verwerpt het idee meteen, dat is mijn wens denkt hij, en vraagt wat vond jij er van Ezri?
Han was helemaal kaal zegt Ezri, dat was best opwindend, Ezrie word een beetje rood.
Gisa ook, zegt Dick, en dat was vet opwindend, voegt Dick er aan toe.
Dick zegt ik ben blij dat je mee ging Ezri, deze situatie had ik je niet eens kunnen uitleggen.
Ezri proest het uit, nee dat had ik ook niet gelooft zegt ze.
Maar we hebben luiers en ik heb scheermesjes zegt Dick, mag ik jou baby zijn vraagt hij?
En precies zoals Dick verwachtte, wil Ezri eerst geschoren worden en in een luier gedaan worden.
Beiden eten nu flink door als of ze nog tieners zijn die van tafel willen.
Als het eten op is blijft de afwas gewoon staan, Dick en Ezri hebben andere plannen....

Dick en Ezri gaan hand in hand naar boven, dat hadden ze al een tijd niet meer gedaan.
Op de slaapkamer duwt Dick de duim van Ezri in haar mond, en Ezri denkt meteen weer aan vroeger, toen ze dat nog dagelijks deed.
Ze vertrouwd Dick volledig, hij mag alles met me doen denkt ze op haar duim zuigend.
Dick kleed haar uit en moet haar duim een paar keer terug haar mond in duwen.
En als Ezri poedelnaakt met haar duim in haar mond met de benen wijd ligt, zegt hij ben er zo weer.
Dick pakt scheerschuim, een bakje heet water en een scheermesje.
doe je voorzi... klinkt het als Dick de duim weer terug naar binnen duwd.
Psssshhht en haar hele poesje zit onder het schuim, Ezri slikt een keer, en denkt ik hoop dat hij voorzichtig is.
Maar stiekem geniet ze wel van de overgave die Dick nu van haar verwacht, en laat alles gelaten toe.
Dick scheert haar voorzichtig, en het doet niet eens pijn, ze droomt al een beetje weg als Dick inneens zegt kijk eens hoe mooi je er uit ziet nu.
Dick houd een handspiegel omhoog, Ezri denkt is dat echt mijn poesje en wil met een hand voelen.
Maar Dick geeft een klap op de hand die naar beneden glijd, eerst Pappie, zegt hij streng maar met een glimlach.
Ezri denkt nog langer wachten... ze is al kletsnat sinds ze Han een luier aandeed, en kreunt een keer om Dick aan te moedigen.
Rustig maar Ezri, zegt Dick zachtjes en aait een keer over haar bolletje, straks mag je lekker genieten.
Ezri denkt moet ik nu zijn kleine meid spelen, dan voel ze Dick's tong op haar buik en denkt, eindelijk hij begint.
Ze doet haar ogen dicht en probeert zich voor te stellen dat ze een kleine meid is, die niks te zeggen heeft.
Dick stelt zich voor dat het Gisa is die hij nu likt, en werkt zich met zijn tong langzaam naar beneden.
Ezri kreunt zachtjes, Dick denkt net als vroeger toen hij voor het eerst naar beneden ging bij Ezri.
heel rustig likt hij en laat het lang duren, een paar keer probeert Ezri haar hand naar beneden te duwen, maar Dick straft dat af.
Ezri heeft het niet meer en zegt, nu Dick nu, Dick stopt meteen en duwt haar duim terug in haar mond.
shhh, zegt hij, Pappie helpt je wel, en Dick begint weer opnieuw bij haar navel.
Ezri kronkeld en moet vechten om haar duim in haar mond te houden, Dick is weer beneden en plaagt Ezri met zijn tong.
En na een tijdje gespeeld te hebben stop hij ineens, en gaat over haar staan , trekt de duim er uit en zegt,ik heb een betere lollie voor je.
Ezri kent die lollie maar al te goed, maar verwend haar man als of ze er voor het eerst er aan likt.
Het duurt niet lang voor Dick het niet meer houd, en zich totaal overgeeft aan zijn genot.
Dick heeft het niet meer en word helemaal slap bij het hoogtepunt, Ezri slurpt hem helemaal leeg.
Maar Dick is nog niet klaar met zijn vrouw, nu wil hij dat ze Dick ook scheert van onderen, Ezri kijkt even raar, maar ziet dat Dick het meent.
Ergens vond Ezri het kale slurfje van Han ook wel opwindend, en nu wil haar eigen vent dat ook, Ezri denkt wat een dag vandaag.
Ze doet haar best om het pijnloos te laten verlopen, en Dick heeft een brede glimlag terwijl ze hem kaal maakt.... en Ezri doet ook een stuk van zijn buik.
Geen pluisjes meer in jou navel zegt ze trots.
Dick kijkt naar zijn kale paaltje en omgeving en denkt, ik hoop dat Ezri het nog mooi vind.
Maar Ezri ziet in dat paaltje alleen Han nog, en vraagt hij kan nog wel een ronde mee hé.
Op het antwoord wacht Ezri niet, laat zich over hem heen zakken met haar kale poesje.
Ook vraagt ze Dick om aan haar tepels te zuigen, Dick doet dat altijd, maar vandaag stelt ze zich voor dat het Han is die zijn melk nodig heeft.
Het durt niet lang voor Ezri druipend klaar komt, maar Dick blijft hard en wil meer.
Dick fluister doe hem maar achter in, oke zegt Ezri en duwd zijn mond weer naar haar tepel, zuigen zegt ze streng.
Dick is altijd snel klaar als hij achterin mag, en na zijn hoogtepunt moet hij blijven zuigen van Ezri.
Ze blijven nog even lekker tegen elkaar liggen, tot Ezri zegt ik moet plassen en wil opstaan.
Dick zegt, we hebben luiers gekregen om te oefenen, ik doe er jou nu een om en jij vertelt me morgen hoe het is om in een natte luier te slapen.
Ezri krijgt een luier om en plast meteen een keer, maar ze trekt geen vies gezicht, ze lijkt het wel prettig te vinden.
Hoe voelt dat Ezri vraagt hij meteen, Ezri zegt trek er zelf maar een aan... of moet ik het doen voor je.
Ezri heeft een brede seksy grijns nu, en Dick weet al lang dat ze het dan goed bedoeld.
Dick zegt oké, maar word weer opgewonden van de luier, geile donder zegt Ezri, moet ik je weer eerst pijpen voor dat de luier past?
Dirk zegt dat hij het ook wel even zelf op de wc kan doen, maar Ezri trapt daar niet in.
Voor hij het weet word Dick weer gepijpt, wat een dag denkt hij, en allemaal door dat kaartje bij de AH.
Houd je gedachten er bij zegt Ezri, zal ik wat neurien voor je vraagt ze, en begint meteen
Ezrie zet haar kreunen in neurien om en Dick heeft het niet meer.
Binnen een minuut voelt Ezri weer dat hij in haar mond komt, ze zegt dat was lekker, maar als we kleintjes willen moet je dat wat lager doen.
Ezri legt bij Dick ook een luier om, zo zegt ze, nu hoef jij ook niet in de wc te plassen.

Smorgens worden ze beide nat wakker, en Ezri zegt ik heb heerlijk geslapen met die luier aan, haar ogen stralen
Dick zegt ja was heerlijk, maar ik wil wel douchen nu.
Ezri zegt ik wil je luier uit doen, ik heb dat nog niet gedaan, Ezri haalt een voor een alle plakstrips los, en het ruikt niet eens naar plas.
Dick is weer opgewonden, elke morgen eigenlijk, en Ezri doet alsof ze niets ziet, Dick maakt hem schoon en zegt nu jij.
Dick wil de luier losmaken, maar Ezri zegt NEE, maak er een gat in en neem me zoals ik nu lig schreeuwt ze.
Dat had Dick totaal niet verwacht, maar het idee staat hem wel aan, voorzichtig maakt hij een gat en ziet er allemaal korreltjes uitkomen.
Hij wil de bui van zijn vrouw niet verpesten, en hoewel hij door de luier niet zo diep bij haar kan binnen dringen geniet hij er zeker van.
Dick vind het ook lief om de zien dat Ezri haar duim in houd tot na dat ze haar hoogtepunt had.

En Dick denkt, ik hoopt dat het deze keer is die haar zwanger maakt, hij haalt haar duim uit de mond en geeft haar een kusje, Ezri kijkt hem tevreden en lief aan.
Dan doet hij haar luier uit en zegt we gaan douchen, Ezri volgt haar man als of ze nog steeds een kleine meid is met haar duim weer in haar mond.
Ze zuigt nog steeds op haar duim en blijft dat tijdens het douchen ook doen, Dick wast haar helemaal en ook haar poesje, maar Ezri blijft afwezig op haar duim zuigen.
Dick droogt haar af en vraagt wat ze aan wil, maar Ezri zegt niets, hij kleed haar zoals hij haar graag ziet, een sport bh, paars topje een sloggy slipje en een spijkerbroek.
Ezri doet alles gewillig, maar de duim gaat meteen na de bh en het topje weer terug in haar mond, ze speeld het goed denkt Dick.
Na het ontbijt vind Dick het wel genoeg en vraagt haar wat ze wil doen vandaag, maar Ezri laat haar duim zitten.
Ach in de supermarkt trekt ze wel bij denkt Dick,maar dat gebeurt niet, Ezri laat haar plas zomaar lopen in de supermarkt.
En als Dick het een paar minuten later ziet gaat hij meteen naar de kassa...sleept Ezri mee, ze lijkt wel een kleuter nu.
Maar bij de kassa, laat Ezri haar poep lopen, nu schaamt Dick zich de sterren van de hemel, het stinkt en haar broek bolt op en word bruin.
Snel rekent hij af en negeert de opmerkingen en het wijzen van de anderen, maar maakt zich best wat zorgen nu.
Gelukkig zat er een rol afval zakken bij de boodschappen en Dick legt een zak op de stoel voor hij Ezri laat zitten en de gordel om doet.

Maar met wie kan Dick hier over praten, hij wil niet naar de huisarts, die laat haar meteen opnemen denkt Dick.
Thuis maakt hij haar eerst schoon, en doet haar maar een van de luiers om, Ezri kijkt Dick lief aan als hij klaar is.
Dan denkt Dick misschien even naar Fen bellen voor advies, en belt direkt, maar krijgt voicemail en hangt op.
Online dan maar zoeken hij zoekt naar volwassen babys op medische sites maar vind niets, hij vind wel een forum met chat.
Daar moet hij eerst een naam verzinnen als inlog, hij kiest Opasser, die naam is nog vrij, en verteld ook een beetje hoe hij daar beland is.
Hij leest de regels en kijkt of alles goed gaat met zijn vrouw, maar die ligt in bed en blijft maar zuigen op haar duim.
Ergens is ze het zelfde als Gisa nu, maar dat vind Dick niet zo leuk, hij mist zijn maatje.
Als hij daar naar de chat gaat stelt hij zich voor, verteld over het probleem, en krijgt hij een prive bericht, "ben jij dat Dick"
Hoe weet je dat vraagt hij, ik herken mijn zolder wel als die beschreven word, ik ben het Fen.
Ohh zegt Dick, ik heb geprobeerd je te bellen, maar kreeg voicemail, klopt zegt Fen, hij ligt nog thuis.
Fen zegt dat hij het maar een paar dagen moet aankijken, en dat hij wel een pak luiers mag komen halen.
Bel maar als je weer thuis bent schrijft Dick, die zich al een stuk beter voelt, na een uurtje gaat de telefoon.
Het is Fen, ze zegt dat ze de luiers wel even komt brengen, en na een kwartiertje staat ze op de stoep.

Ze heeft een grote sporttas bij zich, deze is gevuld met alles wat je als beginnend pappie nodig, hebt zegt ze.
Eerst pakt ze de speen en doet die bij Ezri in, dan krijgt haar duim weer wat rust grapt ze.
Dick is blij dat ze er zo normaal mee omgaat, wanneer is het precies begonnen, vraagt ze?
Vanmorgen toen ik haar luier uit wilde doen hij vertelt over de supermarkt en hoe hij zich geschaamt had, en dat ze niets meer zegt.
Ik zal me maar ziek melden morgen zegt Dick, ik wil haar zo niet alleen laten, breng haar maar bij mij zegt Fen.
Dan legt Fen uit waar alles voor is en dat je aan de buitenkant al kunt zien of een luier nat is.
Als Fen merkt dat Dick weer helemaal rustig is zegt ze, ik ga weer en tot morgen en beterschap met Ezri.
Bel me maar als er nog iets is Dick, roept ze nog vanuit de auto.

Ik ga voorlopig wel naar een andere supermarkt denkt Dick, terwijl hij even naar Ezri kijkt, ze ziet er tevreden uit
Dick gaat tegen haar liggen en geeft haar een dikke knuffel, aait haar haartjes uit haar gezicht en zoent haar op de wang.
Maar denkt Dick , ik heb helemaal geen slaap, het is net 15 uur, dus haalt hij een paar dvd's en en wat te snacken.
En kruipt snel weer tegen haar aan, na de eerste film kijkt Dick weer of ze nog met haar luier vooruit kan.
Hij geeft haar wat te drinken, en wat frietjes, ze eet gelukkig nog wel, denkt Dick.
Dan pakt Ezri zelf haar speen weer, en gaat weer liggen, Dick ruimt de borden op en gaat snel weer naar boven.
Na de volgende film moet Ezri echt weer een droge luier aan, Dick pak de tas en legt een luier en vochtige doekjes klaar.
Even een droge luier aan Ezri, zeg hij tegen haar, Ezri kijkt blij op en gaat op haar rug liggen met de benen wijd.
En Dick denkt, er is toch nog iets wat ze graag wil en trekt de plakstrips rustig los, Ezri geniet van het geluid lijkt het wel.
Dick doet de laatste strip weer dicht, en trekt hem weer open... Ezri vind het prachtig.
Als de plakker geen geluid meer maakt, gaat hij verder met het verschonen, hij haalt de natte weg, en maakt haar schoon met de doekjes.
De droge gaat onder haar maar het goed plaatsen duurt even, Ezri duwt haar kontje gewillig omhoog om de luier goed te krijgen.
Dick heeft bij de vorige luier opgelet en weet precies waar de plakkertjes nu moeten, en Ezri is weer veilig verpakt.
Ezri steekt haar hand in de luier en speelt een beetje, Dick denkt ze is oud genoeg om dat te doen.
Dick gaat even zitten en kijkt toe en laat haar gaan, na een tijdje komt ze klaar, en Dick denkt even een pyama aan doen.
Ezri laat alles toe en werkt zelfs mee, ze kijkt nog lief en vertederend naar Dick ook, hij weet niet wat hij daar van moet denken.
Dick weet het even niet meer, maar Ezri ligt lekker te slapen nu, en besluit om het het nog even aan te zien.

Na nog een nog een paar films valt Dick naast Ezri in slaap, maar dan word hij wakker omdat Ezri ligt te woelen in bed, en ze praat in haar slaap ook.
Snel pakt Dick de laptop en neemt alles wat ze zegt op, dat kent hij van vroeger, hij heeft ook wat tapes gehoord van praten in zijn slaap.
Bij het horen daar van wist hij meteen weer waar de droom over ging, misschien kan het haar helpen denkt Dick.
Als het weer rustig word duwd Dick de speen zachtjes tegen de mond van Ezri, en zonder wakker te worden pakt ze hem weer in haar mond.
Dick valt ook weer in slaap, en als de wekker gaat is hij nog doodmoe van de stress, hij laat Ezri lekker liggen en maakt een ontbijtje.
Maar zelfs na een stevige koffie is hij nog steeds afgepijgerd, en besluit een paar dagen vrij te nemen, hij kent Fen nog maar net en durft zijn liefje daar nog niet achter te laten.
Hij kleed haar aan en geeft haar stukjes brood met jam, en een boterham met kaas en spek, ook in stukjes.
Een glas vers sinasappelsap, en een glas melk, Ezri geniet van het eten en drinken, maar zegt geen woord.
Dan poetst Dick haar tanden en zegt dat ze vandaag naar Fen gaan, Ezri lijkt het leuk te vinden.

Bij Fen krijgt eerst Ezri en dan Dick een dikke knuffel, ze gaan naar de keuken en drinken warme chokomel.
Ezri zit stil aan tafel en zuigt op haar speentje, zullen we haar naar bed brengen vraagt Fen.
Dick vraagt of hij even met Ezrie mag blijven, en zegt, ik ben vrij vandaag, maar staat toch op om Ezri in bed te leggen.
Als Ezri in een van de drie bedjes ligt, praten Dick en Fen over het voorval, Fen zegt dat Dick er moe uit ziet.
Dick zegt dat het veel van hem vergt, zoals Ezri nu is, en is radeloos, over de oplossing.
Fen denkt dat Ezri een maatje nodig heeft, en stelt voor om Dick ook als baby met haar in bed te leggen.
Dick zegt daar zijn die bedjes te klein voor, maar Fen zegt ze zijn modulair, je kunt er 2 of meer koppellen.
Fen legt haar hand op die van Dick, en zegt het is oké hoor, je vrouw heeft je nodig nu, Dick stemt toe.
Hij vind het maar raar om als een baby aangekleed te worden, maar voor Ezri gaat hij door het vuur.
Fen duwd zijn duim in z'n mond, en begint hem uit te kleden, eerst zijn schoenen en sokken.
Dan zijn bovenbroek, en voor het overhemd en T-shirt moet de duim er even uit, maar Fen duwt de de duim er meteen weer in.
Ahh zegt ze je bent al geschoren, dat scheelt weer, ze duwd Dick op de bank, en zegt liggen jij.
Ze pakt een luier en zegt kontje omhoog, snel legt ze de luier er onder, en 15 sekonden later zit Dick strak verpakt, wow ze is snel denkt Dick.
Dan krijgt Dick een romper aan en een fopspeen in, en er gaat ook een kinderpyama overheen.
Dit had hij niet verwacht toen hij opstond vandaag, denkt dick, als hij aan de hand van Fen naar boven loopt.
Boven nemen ze Ezrie mee naar een tweede kamer met gekoppelde bedjes, samen gaan ze er in liggen, en Ezri kruipt meteen tegen Dick aan.

Na een uurtje komt Fen boven met twee flesjes melk, ze aait Ezri en Dick wakker, en zegt dit is voor jullie.
Ze klimt in het bed, en laat ze beiden drinken, Dick merkt dat er een bitterre smaak aan zit, en vraagt zachtjes wat het is.
Een slaap middeltje van moeder natuur zegt Fen, het is wilde sla en dat is zelfs voor kinderen veilig.
Mooie dromen zegt ze en samen vallen ze in slaap, maar wat Fen niet gezegt had was is dat ze er ook van gaan dromen.
Fen kijkt regelmatig of ze nog lekker slapen, en als ze rond 7 uur in de avond wakker worden, krijgen ze eten.

Ze heeft mie gemaakt met gebakken ei, Dick eet zelf maar Ezri word hapje voor hapje gevoerd.
Dick zegt dat het heerlijk is, en Ezri laat het op haar eigen maniertje merken dat ze het lekker vind.
Na het eten gaan ze lekker op de bank zitten , Fen speelt gitaar en zingt liedjes.

Dan gaan ze lekker op een berenvacht zitten voor de open haard, en Fen vraagt welk verhaaltje ze moet voorlezen.
De drie biggetjes, De gemene Pappa, Alice in wonderland, De strenge Oom, De wizzard van Oz, De stoute oppas, en inneens duikt Ezri in elkaar en trilt helemaal.
De stoute oppas dus, zegt Fen, maar eerst even een flesje voor jullie, en loopt naar de keuken.
Fen komt terug met 2 flesjes chokomel, ze gaat naast Ezri zitten en geeft de flesjes en pakt het boek.
Er was eens een heel lief meisje, begint ze, die een keer alleen thuis moest blijven, maar mamma had een oppas gevraagd.
Twee bladzijden verder ligt Ezri al te slapen, Dick is nog wakker, wijst naar zijn lege flesje en zegt zachtjes het werkt niet.
Fen glimlacht en zegt, nee alleen voor Ezri nu, samen leggen ze Ezri neer op de bank.
Fen en Dick gaan op de kleine bank zitten, Ezri heeft een verkeerde oppas gehad vroeger zegt Fen.
Ohh zegt Dick, en hoe lossen we dat op?
Nou, bel haar moeder op en vraag een lijstje van alle oppassen die ze gehad heeft vroeger.
Maar word ze dan niet achterdochtig, vraagt Dick, Fen zegt, we moeten een smoesje verzinnen.
Jullie willen een of meerdere kleintjes toch, zegt Fen.. ja, zegt Dick.
Dan zeg je haar, dat je iedereen die op haar gepast heeft vroeger wil nodigen voor een zwangerschap feestje als het zover is.

Dick belt op, en vraagt het, maar één naam wil ze niet geven, het is een lange lijst zegt Dick ik kom wel even langs.
Als Dick bij zijn schoonouders is hoort hij haar Pa uit over de ontbrekende naam, en met succes.
Hij gaat snel weer terug naar Erzri en Fen, Ezri ligt nog heerlijk te dromen op de bank.
Ik heb de lijst zegt Dick, maar ik denk dat dit de oppas is die het gedaan heeft, en wijst naar een naam op een ander briefje, Gia Diro.
Fen zegt dat ze wel wat kennissen heeft die haar kunnen vinden.
Na nog wat praten stelt Fen voor om ook maar te overnachten.
Samen dragen ze Ezri naar boven en Dick kruipt lekker tegen haar aan.
Fen geeft ze beiden een kusje, en gaat zelf ook slapen

Het is ochtend, en Ezri heeft een poepluier, Dick is meteen klaar wakker, dit mag Fen niet merken denkt hij.
Maar het is al telaat om er iets aan te doen, Fen klopt een keer aan de deur, en doet meteen open.
Die lucht moet niet te harden zijn denkt Dick, maar Fen laat niets merken.
Euhh Ezri heeft een ongelukje gehad denk ik, stamelt Dick
Fen geeft Dick een vette knipoog, en zegt, speciale chokomel.
Kom, zegt Fen,we gaan even koffie drinken en laten Ezri nog even slapen.

Dick vraagt een theetje, en Fen neemt koffie.
Vandaag gaan we die foute oppas opsporen, zegt Fen fanatiek, zo'n monster moet gestraft worden.
Hoe vind je dat ze gestraft moet worden, vraagt Dick bezorgd.
Nou, ik denk op de zelfde manier straffen als ze Ezri behandeld heeft, en we zoeken wel uit wat dat was, verzekerd Fen.
Ik heb het adres van haar ouders al, zegt Fen, ik ga er zo naar toe, verschoon jij Ezri maar even.
Oeps denkt Dick, ik had gehoopt dat Fen haar zou verschonen, maar zegt toch, oké.

Alles wat je nodig hebt ligt op zolder roept Fen als ze weg gaat, en terwijl de dicht slaande deur door de boerderij dreunt beseft hij dat de eerste poepluier die hij verschoont die van zijn eigen vrouw zal zijn.
Dick loopt eerst langs Ezri op weg naar de zolder en zet een raampje open op haar kamertje.
De geur is te snijden, maar Dick vind het niet erg, het is zijn maatje, voor haar doet hij alles.
Op zolder pakt hij natte doekjes een schone luier en romper, en gaat weer naar Ezri.
Maar ze ligt zo vredig te slapen, en Dick gaat naast het bed op de grond zitten om naar haar te kijken.
Ze ziet er zo lief uit terwijl ze daar ligt te stinken, en Dick vraagt zich af of dat ook zo zal zijn met zijn, hun kleintjes.
En als hij denkt hoe iemand in die geur nog kan slapen valt hij zelf ook tegen de muur aan in slaap.

Fen belt aan bij de ouders van Gia, Gia doet open, en zegt Oma verwacht je al.
Je Oma, zegt Fen, ik dacht met je moeder afgesproken te hebben.
Euhhh mijn Moeder heeft een ongelukje gehad, zegt Gia, die heeft in bed geplast met een elektrische deken.
De urn is nog warm, wil je hem voelen?
Fen denkt ze is nog gestoorder dan ik dacht, maar gaat toch mee naar binnen.

Binnen condoleerd ze de mensen en vraagt Gia om haar Oma te ontmoeten.
Fen stelt zich voor als een vriendin van Ezri, ohh zegt Oma.
Gia heeft vroeger nog op Ezri gepast, gaat ze verder, dat was niet zo'n succes.
Ja, zegt Fen daar wilde ik het over hebben, wat is er toen gebeurt?
Gia heeft haar stroomstootjes gegeven, en deed soms jenever in de melk, om haar stil te houden
En ook heeft ze Ezri soms extra lang in een vieze luier laten liggen, aan haar haren getrokken en op haar billetjes geslagen.
Hoe oud was Ezri toen vraagt Fen?
Tussen 2 en 3 jaar oud zegt ze, en hoe gaat het nu met Ezri?
Het gaat prima met haar, liegt Fen, maar over de stroomstootjes, hoe deed Gia dat.
Ze had daar een elektrische spiertrainer voor gekocht, en plakte de elektrode's in de luier.
Oei zegt Fen, ik hoop dat ze zelf geen kinderen heeft.
Nee die heeft ze niet, zegt Oma, en gelukkig ook geen huisdieren.
Fen vraagt zich nu af of het wel een ongelukje was met die elektrische deken.
Dan zegt Oma, maar nu is ze te ver gegaan.
Ik kan het niet bewijzen maar ik weet zeker dat Gia haar moeder vermoord heeft, gaat ze verder.
Dat kreng was er bij die nacht, maar de politie zegt dat het een ongeluk was.
Pak haar maar een keer goed terug voor Ezri, zegt Oma, dat ben je toch van plan hé?
Fen word rood, en knikt ja.
Goedzo zegt Oma, dat heeft ze nodig, en als ze een ongelukje krijgt... mij hoor je niet klagen.
Fen heeft het niet meer, vraagt haar Oma nu of ik haar koud wil maken?
Oma schrijft wat op en geeft dat aan Fen, bel me als je hulp nodig hebt, zegt ze.
Ze praten nog wat over de mishandelde huisdieren, dan zegt Oma, ik moet weer naar beneden voor de gasten.
Fen kookt van binnen terwijl ze naar huis rijd.

Dick schiet wakker, Ezri huilt, Dick weet meteen weer dat hij vergeten is om haar te verschonen.
Hij troost haar en gaat naar de zolder om een schoon maak spullen en een verse luier te halen.
De billetjes van Ezri zijn helemal rood, en gevoelig, Dick schaamt zich dat hij haar niet eerder verschoont heeft.
Voorzichtig doet hij de schone luier om en doet haar weer een pyama aan.
Dan hoort hij Fen thuiskomen, en zegt, tot zo Ezri
Hij vraagt een zalfje voor Ezri, en smeert het meteen op haar billetjes.

Beneden vraagt hij of Fen de moeder van Gia gesproken heeft.
Nee, zegt Fen, ze is dood, en verteld het hele verhaal.
Dick zegt, dat is een rare meid, heb je al een plan?
Min of meer, zegt Fen, ik wil haar eerst uithoren over haar moeder, daarna alles wat ze met Ezri heeft gedaan op haar proberen.
Strak plan Fen, maar ze kent je al, word dat niet lastig dan?
Misschien wil Gisa het wel doen, zegt Fen, of een van haar vriendinnen.
Ze blijven slapen bij Fen, en Dick voelt zich niet prettig, bij het feit dat hij zich liet betalen voor het oppassen terwijl ze nu zoveel voor hun doet.

Smorgens zit Fen al aan de telefoon met een lange lijst namen.
Ik heb brood gemaakt zegt ze snel, en wijst naar de gedekte tafel.
Het ruikt heerlijk in de keuken, en er staat een pan soep op het vuur groot genoeg om een hele basis school te voeden.
Dick eet een paar boterhammen, en maakt een flesje voor Ezri.
Net als Dick naar boven wil gaan roept Fen hem terug, ze is klaar met de lijst.
Het word heel erg druk van middag zegt ze tegen Dick, en ze blijven allemaal slapen.
Er komen ook veel kleintjes mee, dus je kunt flink verdienen vandaag Dick.
We gaan het helemaal oplossen Dick, ik kon er niet van slapen vannacht en heb die tijd nuttig gebruikt.
Samen gaan ze naar boven en verschonen Ezri, geven haar een flesje melk.
Dan zegt Fen kom we moeten opbouwen, en na zo, 20 ledikantjes voor 1 of meerdere kleintjes zijn ze klaar.
Kun jij de boodschappen straks doen vraagt Fen, is oké zegt Dick, die nog geen idee heeft wat er gaat gebeuren vandaag.
We gaan eerst de tent opzetten zegt Fen, en het is een grote tent, 10 bij 30 meter, uitrollen, oppompen en verankeren is zo gebeurd.
Wow denkt Dick, hoeveel mensen komen er wel niet, Fen ziet Dick staren en zegt niet dromen er is meer werk.
Binnen laat Fen foto's zien van de tent en hoe die ingericht moet worden, en de boodshappen vraagt Dick.
Die doe je op het laatst pas, als we weten hoeveel er komen, Fen kijkt op de klok, effe een theetje en dan verder zegt ze
Samen aan de thee legt Fen het uit, ze heeft al haar kennissen uitgenodigd, de kleintjes gaan Ezri gezelschap houden.
En een gedeelte van de pappie's en mammie's gaat achter Gia aan, we laten haar bekennen op video.
Na de thee gaat Fen weer aan de telefoon, en Dick richt de tent in.

Het is inmiddels 2 uur, en de eerst kleintjes zijn er al, Dick neemt ze mee naar de speelzolder, en brengt Ezri er ook naar toe.
Ezri speelt met de andere kleintjes, en schijnt tevreden te zijn, en Dick heeft het er maar druk mee.
Dan komt er een mammie de zolder op, en stelt zich voor als Hind.
Ik kom je even helpen, zegt ze, en precies op tijd , voegt ze er aan toe.
Dick staat onder het zweet, hij heeft in een paar uur 20 kleintjes verschoond, en het blijft maar doorgaan.
Samen werken ze het even bij, dan zegt Hind, ik kan het nu wel alleen af, ga jij maar boodschappen doen.

Beneden is het ook druk nu, iedereen is aan het bijpraten maar nog geen woord over de problemen.
Als Dick Fen vraagt om de boodschappen lijst, zegt ze, Ivan rijd wel even mee.
Ivan neemt Dick mee naar zijn (ex)legertruck.
Rond 6 uur hebben ze alle boodschappen, en voor ze het weten is de vrachtwagen al uitgeladen.
Dick kijkt rond, er staan campers en tentjes en er word een kampvuur voorbereid, en alles gaat als of het een dagelijkse bezigheid is.
Als of een leger het kamp op zet is, in amper 10 uur tijd, de boerderij veranderd in een levendige camping.
En vreemd genoeg kijkt hij niet eens meer op van de vele "kleintjes" die er zijn.

Dick gaat naar Ezri, hij heeft haar gemist, en Ezri hem ook, ze klampt zich helemaal vast aan Dick.
Hij aait haar en is blij dat ze hem nog herkend, maar het vreet hem op om haar zo te zien.
En terwijl hij bezorgd is over haar, beseft hij dat zijn lieve vrouw er niets van merkt en hem als een anker vast houd.
Het eten is klaar, en ze gaan met z'n allen naar de grote tent, de tafels staan gedekt en het ziet er gezellig uit.
De soep ruikt heerlijk, en er staan verschillende kaasjes op tafel, brood en kruidenboter.
Dick zit met Fen en Ezri aan een apart tafeltje, Fen kijkt tevreden naar de mensen die gekomen zijn.
Waar haal je al die mensen vandaan vraagt Dick.
We zijn een hechte groep van lotgenoten met aanhang, na het eten word het wel duidelijk voor je Dick.
De maaltijd is heerlijk maar Dick mist het vlees, hij vraagt zacht aan Fen of er ergens wat vlees is.
Fen zegt, ga maar naar de tent achteraan, daar is het vlees.
Maar zorg dat je over 20 minuten weer terug bent.
Dick gaat naar de tent, maar luistert eerst voor hij binnen gaat...
Ze praten over de uitdaging, en dat Fen niets wil loslaten er over, en dat het deze keer wel heel erg heftig moet zijn.
Dan gaat hij de tent binnen , het word inneens stil, Dick vraagt, is er vlees hier?
Ja vlees genoeg hier, wat wil je zegt een fors gebouwde man.
Iets met een korstje maar rauw van binnen, zegt Dick een beetje schuchter.
Chef's ossehaas klinkt het in koor.
Dick zegt, klinkt prima, en het smaakt heerlijk, Dick zakt lekker onderuit na de ossenhaas.

Het is tijd zegt iemand, en iedereen gaat naar de hoofd tent, Dick loopt mee.
Onderweg hoort hij weer dat er gespeculeerd word over de samenkomst.
De tafels zijn afgeruimt, en er is een klein podiumpje opgebouwd, Fen neemt het woord.
Ze bedankt iedereen voor het komen, en voegt er aan toe dat Dick nu wel erg nieuwsgierig moet zijn.
Wie wil er iets over vertellen, vraagt Fen.
Er loopt een jonge vrouw naar het podium, ik ben joke en ik ben verkracht, zegt ze.
Maar dankzij jullie heb ik wraak kunnen nemen, nu werkt die man tegen zijn wil als tranny in de sexindustrie.
Joke gaat weer en er komt een man het podium op.
Ik ben Hans en mijn vrouw is vermoord bij een overval, we hebben hem kaalgeplukt en met eten voor een week naakt achtergelaten op een onbewoond eiland.
Zo gaat het nog even door, dan komt Fen weer het podium op, vandaag hebben we een echt beest, zegt ze.
Ze verteld over Gia en wat ze allemaal heeft gedaan, en ook over de moord die nog niet bewezen is.
De ideeën stromen binnen, ze gaan haar volgen en stiekem uithoren, en ook voor de wraak komen er al wat voorstellen.

Als het beginplan er is, gaan de meeste naar het kampvuur, Dick en Fen praten nog wat na.
De wraak mogen jullie drieën zelf uitkiezen, wij doen de rest.
Drieën, vraagt Dick?
Jullie beide en de oma van Gia, antwoord Fen.
Fen's telefoon gaat over, momentje, zegt ze.
Haar gezicht word inneens heel ernstig, ja ik kom er nu aan, zegt Fen.
Ze springt op en roept een paar mannen en schreeuwd, we moeten naar de oma van Gia NU !
Met gierende banden rijden ze weg.

Dick verschoont Ezri en neemt haar mee naar het kampvuur, ze vind het prachtig
Er word wild gespeculeerd over wat er aan de hand kan zijn, maar er word ook gitaar gespeeld en gezongen voor de kleintjes.
Dick denkt na over de dag, en valt samen met Ezri in slaap bij het kampvuur.
Hij word gewekt door Fen, zou je niet liever binnen slapen zegt ze.
Ahh je bent er weer, zegt Dick, wat was er aan de hand?
Gia probeerde haar oma ook te vermoorden, we hebben haar hier nu, en haar oma is er ook.
Gaat het goed met haar? vraagt Dick.
Ja hoor, maar Gia baalt een beetje van de dwangbuis waar ze nu inzit, grinnikt Fen.
Ze brengen Ezri naar bed, en die valt meteen weer in slaap.
Ik hoop dat ze snel weer terug komt, zegt Dick, Fen neemt hem mee naar beneden.
Daar ontmoet hij de oma van Gia, ze heeft veel wonden, maar houd zich sterk.
Ze heet Karli, en vind het fijn om kennis te maken, afgezien van de omstandigheden.
Karli verontschuldigt zich voor wat Gia Ezri aangedaan heeft, en betreurt het dat ze Gia als kind niet al een ongelukje had laten krijgen.
Dick zegt dat het niet haar schuld is, en vraagt haar of ze Ezri wil ontmoeten.
Graag zegt ze, ik heb haar al zo lang niet meer gezien.
Ze gaan naar boven en Karli zegt, ze is nog net zo mooi als toen ze 2 was.
Ik noemde haar "Ezrica" toen ze klein was, Ezri word wakker en roept "ali, ali".

Ezri staat op en loopt naar Karli toe, en geeft haar een knuffel.
Dick krijgt weer hoop dat het goed komt, hij weet het soms ook niet meer.
Gelukkig sleurt Fen hem er doorheen, maar met al wat er gebeurt is zou hij ook het liefste even klein zijn en de wereld vergeten.
Fen ziet dat Dick moe is en fluisterd, tijd om met Ezri te gaan slapen, wil je als baby bij haar slapen vraagt ze.
Dick knikt ja, en schaamt zich dat Fen precies weet hoe hij zich voelt.
Fen kleed Dick uit en kleed hem weer aan als een kleine baby, en als Dick zegt dat hij nog moet plassen krijgt hij alleen een speen in zijn mond en een vriendelijk klapje op zijn dikke luier.
Dick kruipt bij Ezri in bed en hoewel ze nog niet in orde is voelt hij zich veilig in haar armen en valt in een diepe slaap.

De volgende dag word Dick pas laat wakker, en na een ontbijtje, gaat hij naar de bijeenkomst in de grote tent.
Er heerst een rare stemming in de tent, als een spreekkoor roepen ze "donatie's, donatie's", Dick gaat met Ezrie aan het tafeltje van Fen zitten en vraagt wat er aan de hand is.
Fen legt uit dat iedereen in de komende kosten wil bijdragen, en verteld dat ze deze keer wel heel fanatiek zijn.
Kosten vraagt Dick, we hebben haar toch al te pakken?
Fen zegt dat er elke keer een speciale, toepasselijke wraak genomen word, en dat dat niet altijd goedkoop is.
Dat ze nu zo roepen wil zeggen dat ze met Ezri meeleven en Gia stevig te grazen willen nemen, voegt Fen er aan toe.
Dan word er een ledikantje met Gia stevig er in vastgevonden de tent binnen gebracht, dit is het leukste deel van onze "projectjes", zegt Fen.
Het word stil in de tent en alleen Gia's stem klinkt nog.
Ezri krijgt een kwade blik in haar ogen, spuugt haar speen uit, en roept dat is ze!
Ze gaat naar het podium en drukt haar hand op de mond en neus van Gia, en schreeuwd, dit deed ze vroeger met mij, terwijl ze Gia bijna laat stikken.
Dick rent naar het podium en kalmeerd Ezri die weer helemaal de oude lijkt te zijn.
Dan vraagt Dick of ze zich wil omkleden, en beseft Ezri pas dat ze er als een baby uit ziet.
Ze word knalrood en verbergt haar gezicht tegen de borst van Dick.
Fen komt er ook aan en zegt dat ze wel iets heeft dat haar past.
Na een minuut of 15 komt Ezri de tent weer binnen en krijgt een luid aplaus, Gia ligt nog steeds te schelden en vloeken in haar ledikantje op het podium.
Aan het tafeltje van Fen zit Karli nu ook, ze verontschuldigd zich meteen voor haar kleinkind, Ezri zegt dat Gia het goed verborgen hield, en dat Karli het ook niet kon helpen.
Fen heeft Ezri al kort op de hoogte gebracht bij het omkleden, en als ze weer zitten stoot Ezri Fen aan en vraagd zachtjes, zijn ze allemaal voor mij gekomen?
Ja Ezri zegt Fen, we doen het wel vaker, is ons geheime clubje.
Weet je al wat je met Gia wil laten doen, vraagt Fen, nog voor dat Ezri kan antwoorden zegt Karli, maak haar maar af.
Fen legt uit dat ze dat niet doen, maar dat ze wel de keuze krijgen om er zelf een eind aan te maken.
Dan klimt er een man het podium op, en vraagt wat gaan we met haar doen.
Als de ideeën binnen komen word Gia steeds stiller, en beseft dat haar leven niet meer het zelfde zal zijn na de wraak.
Dan komt er een chirurg naar het tafeltje, en fluisterd wat in het oor van Ezri, en haar ogen gaan stralen.
Karli beduid dat ze het ook wil horen, en ook zij begint te grinneken.
Fen stoot Dick aan en fluisterd Ezri heeft haar keuze gemaakt.
Er word een half uurtje pauze ingelast, ze laten Gia gewoon op het podium staan alsof ze een meubelstuk is.

Dick word door Ezri naar boven gesleurd, daar aangekomen zijn haar intenties over duidelijk.
Hij krijgt twee klappen in zijn gezicht, en nog voor hij iets kan zeggen, maakt Ezri zijn riem los en zegt, daar komt de melk vandaan die ik wil Dick.
Ja ze is er weer denkt Dick en geeft zich over aan haar lust.
De mensen druppellen weer de tent in en er is een geroesemoes aan speculatie over de wraak.
Dan gaat de chirurg het podium op, en vraagt of iemand het ledikantje van Gia kan draaien.
Er volgt een hele presentatie met medische termen, en Gia kan de beelden van de presentatie goed zien.
Net als Dick begrijpt Gia er niks van, tot er iemand vraagd wat het in het nederlands betekend.
Gia word wild als ze het hoord, en het ledikantje schuift zelfs heen en weer.
Donatie's zijn niet nodig deze keer, zegt de chirurg, ik heb al geregeld dat ze het zelf kan afbetalen.
Gia rukt nog een paar keer aan de dwangbuis, maar beseft dat haar lot bezegeld is.

Het kamp word weer ontruimt, ze bedanken Ezri en Karli voor de kans om hun te helpen.
En op de derde dag is er alleen het platgedrukte gras van de tenten nog als getuige van de bijeenkomst.
De chirurg is klaar, en presenteerd zijn werk, maar Dick zegt dat er niets te zien is.
Ezri giegeld, en fluisterd het is allemaal binnenin gebeurd, ze gaat naar de sexindustrie om de operatie te betalen met rente.
Dick ruikt ineens een vieze luier, en vraagt of Ezri dat is, die schiet in de lach en vertelt Dick dat Gia geen controle meer over haar blaas en sluitspier heeft.
En ook haar klitje heeft geen gevoel meer voegt ze er aan toe.
Gia word Wakker en begint meteen te vloeken en tieren.
De chirurg zegt een kleine ingreep en ze is muisstil, Ezri en Karli roepen gelijktijdig "Ja, doe maar".

Thuis praten Ezri en Dick over de afgelopen week, en dat Fen zo behulpzaam was.
En als Dick de tas uitpakt vind hij een dikke envelop, voor de kinderkamer staat er op.
Als ze s'avond's nog wat na praten vragen ze zich af wat er met Gia gebeurt is...

Gia word wakker het is donker maar toch lawaaierig
het ruikt naar pis en poep, en het duurt even voor ze beseft dat het haar eigen plas en ontlasting is.
Ze zit naakt in een doos lijkt het, en als ze de doos open scheurd, moeten haar ogen even aan het licht wennen.
Ze ziet een totaal vreemde omgeving, maar bij nadere inspectie blijkt het het Rode Plein in Moscow te zijn.
En nog voor ze tijd heeft om zich te schamen word ze in een busje gesleurd.
De dag erna al, werkt ze als baby in een bordeel.
Ze baalde nog lang en stevig...
Einde.
 
Laatst bewerkt:

Chefke

Nieuw lid
de website heeft die bij het plaatsen verweiderd

bezig met aanpassing
ga morgen verder
 
Laatst bewerkt:

beddenplasser

volwassen peuter
Je kan altijd je eigen verhaal corrigeren. Die mogelijkheid is er speciaal voor de verhaalschrijvers ingebouwd, en bestaat volgens mij enkel in de verhalensectie. Onder je bestaande berichten zie je in het blauw 'Rapporteer Bewerk Verwijder' staan. Ik stel voor om voor bewerken de middelste optie te nemen.;):rolleyes:
 
Bovenaan