Verhaal Klaar DIONE

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 2 50,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Michael74


HOOFDSTUK 1 - HET WEERZIEN EN HAAR VERHAAL


Het is een jaar geleden dat ik Dione weer tegen kwam in de bus. Dione is nu 26 jaar, 1.58 groot en heeft lang donker blond haar wat tot halverwege haar rug loopt en een figuurtje van een model. Ze kwam net van paardrijden af en was gekleed in een zwarte blouse en beige paardrijbroek. Haar lange haren had ze in een staart gedaan en aan haar voeten had ze hoge rubberen rijlaarzen.

We spraken wat over koetjes en kalfjes toen ik tot mijn grote schrik al bij de halte was waar ik er uit moest. Ik vroeg haar om haar telefoonnummer en schreef die op een papiertje en zei haar dat ik haar spoedig zou bellen. Na een week belde ik haar op en we maakten voor vrijdag avond een afspraak in de stad.

Die avond hoorde ik dat Dione toen best wel gek op me was maar dit op school niet durfde te laten blijken. We zaten samen op de middelbare school en de eerste twee jaar ook samen in dezelfde klas. Haar gevoelens waren dezelfde als de mijne want in die tijd durfde ik ook nog niet veel bij meisjes maar daar is nu verandering in gekomen.

Na nog vaker te zijn uit geweest hebben we na een maand vriendschapsringen gekocht en hadden we verkering. We waren gek op elkaar en Dione bleef nu ook vaker bij me slapen. Tot er na een half jaar er op een woensdag middag er een hele draai in onze relatie kwam.

Dione kwam na paardrijden in haar rijkleding thuis en zou bij mij blijven eten. We zaten weer over haar hobby te praten en dat was natuurlijk paardrijden.

"Vind je het niet zielig vond om z'n paard met een zweep te slaan?" vroeg ik.

"Dat voelt ene paard toch niet" antwoordde ze me verbaasd.

"Oh nee? Geef mij die rijzweep eens en buk dan eens dan zal je voelen wat het paard ook voelt." Tot mijn grote verbazing liep ze naar een stoel en boog zich diep over de rugleuning zodat haar billen strak in d'r broek naar boven wezen.

"Sla maar" zei ze en ik pakte de zweep en ging achter haar staan. Ik liet de zweep rustig op haar billen neer komen en ze begon te lachen.

"Dat is aaien wat jij doet je moet wel harder slaan hoor." zei ze met een glimlach. Dat heeft ze geweten ook want ik haalde gelijk hard uit en er kwam een klein gilletje over haar lippen maar toen ik door ging hield ze die op elkaar. Ik bleef harde slagen op haar strak gespannen billen geven en begon na verloop van tijd ook harder te slaan.

Na de drieenveertigste slag begon ze wild met haar onder lichaam te schudden en kwam ze diep kreunend klaar. Ik was weer met stomheid geslagen toen ik dit zag en liep naar d'r toe toen ze zich omdraaide en huilend in m'n armen nog na lag te snikken.

Toen ik haar troosten en met me hand over haar billen gleed kwam ze weer klaar. Ik liet haar even bij komen en legde haar op de bank neer en pakte wat te drinken voor ons omdat Dione nu een heleboel had uit te leggen.

Toen ze was bij gekomen vroeg ik haar hoe dit kon gebeuren en met een rood vertelde ze mij d'r ervaringen van een pak slaag krijgen.

"Herinner jij het ongeluk nog dat ik in de 2e klas kreeg ik was 14 jaar?" Natuurlijk herinnerde ik dat nog, want voor het ongeluk was je best een spontaan meisje wat altijd d'r babbeltje klaar had. Maar daarna was je een terug getrokken meisje waar je geen hoogte meer van kreeg en deed alles braaf en netjes.

"Dat klopt" zei ze om dat ik tijdens dat ongeluk de controle over m'n blaas verloren heb door de klap die m'n fiets in m'n kruis gaf. De doktoren konden niets lichamelijk vinden en zeiden dat het psychisch was.

Toen ik weer eens voor de zoveelste keer in m'n broek en bed had geplast werd m'n stiefmoeder (omdat m'n ouders toen ik klein was bij een ongeluk om het leven waren gekomen) zo boos en zei me dat als ik niet beter m'n best ging doen om hier meer op te letten en ik me bleef gedragen als een klein meisje zij mij ook als een klein meisje ging behandelen. Ik kreeg voor die tijd al eens met de mattenklopper op m'n billen. Dit gebeurde wanneer ik ongehoorzaam was of als ik een grote mond had gegeven tegen m'n moeder.

Tot m'n grote schrik bleek ik die avond weer in m'n broek en bed te hebben geplast. M'n moeder zei dat ze hier wel raad mee wist en toen ik die middag thuis kwam van een vriendin had me moeder een cadeautje voor me.

Ik pakte het uit en schrok me te pletter toen ik uit de doos een pak katoenen luiers, veiligheidsspelden en plastic broekjes haalde. Ik riep uit angst dat ik beter me best deed maar dat het niet lukte.

Mijn moeder zei dat ik op deze manier geen moeite meer hoefde te doen om dat ik nu alles in een luier kon laten lopen. Ik moest me uitkleden en over de leuning van een stoel gaan liggen met m'n billen in de lucht. Mijn moeder pakte de mattenklopper en begon hard op me billen te slaan tot dat deze goed rood waren.

Hierna moest ik op de tafel gaan liggen en talkte me moeder me billen in en deed mij en katoenen luier om en spelde deze vast. Hierna moest ik opstaan en in een plastic broek stappen.

Hoe ze aan deze spullen kwam dorst ik niet te vragen maar het gaf wel en raar gevoel om weer in een luier rond te lopen. M'n billen branden gewoon in de luier van het pak slaag en toen ik over het plasticbroekje vreef voelde ik duidelijk de luier over me billen er onder zitten.

Mijn moeder pakte een nachthemd wat tot boven mijn knieen kwam en ik aan tafel gaan zitten en huiswerk gaan maken omdat ik maandag weer naar school zou gaan. Al snikkend zette ik me aan het werk en toen ik na verloop van tijd vroeg om naar de wc te mogen gaan begon me moeder hard te lachen.

"Nee natuurlijk niet, je heb toch een luier aan laat het daar maar in lopen" zei ze. Toen ik het niet meer kon ophouden liet ik het in m'n luier lopen. Vlak voor het eten gleed ze met d'r hand over me plasticbroekje en voelde dat me luier nat was. Ik moest van haar een trap pakken en waar ik aan tafel op moest gaan zitten. Dit voorkwam dat de stoel nat werd.

Toen het bedtijd was moest ik weer op de tafel gaan liggen en ontdeed mijn moeder mij van het plastic broekje en luier. Ze waste me en ik kreeg weer met de mattenklopper op m'n billen omdat ik in m'n luier had geplast. Ze bleef door slaan totdat deze donkerrood waren. Hierna talkte ze me billen en deed mij een schone luier om en een plastic broekje aan toen dit gedaan was kreeg ik hierover nog een plastic broekje aan alleen was deze iets groter.

Tegen lekkage zei ze en me moeder nam me mee naar mijn slaapkamer waar ze in me bed een plastic zeiltje had gelegd en ik me moest omdraaien. Ik kreeg een soort tuigje om wat bestond uit een brede riem om die net onder m'n borsten zat en over elke schouder een riem die aan de achterkant van de riem vast. Deze kwamen van voren tussen mijn borsten samen waar ze aan een verbindingsriem werden afgesloten.

Ik begreep de bedoeling hiervan niet maar kwam er snel achter toen me moeder ook de brede riem afsloot met een slot. Ik moest gaan liggen en een ketting werd met kleine sloten aan de schouderriem waar stalen ogen aan zaten vast gemaakt. Hierna werd elke ketting ieder aan een zijde afgesloten.

Ik kon nu niet meer opstaan en was genoodzaakt in de luier te plassen. Met het gevolg dat ik de volgende ochtend wel weer een pak slag zou krijgen. Huilend viel ik in slaap mede omdat mijn billen in brand stonden onder de katoenen luier.

De volgende ochtend werd ik uit bed gehaald en nam mijn moeder me mee naar de huiskamer waar ik voorover over de rand van de tafel werd gedrukt en mijn moeder de kettingen onder het blad aan elkaar vastmaakte zodat ik niet meer omhoog kon.

M'n plastic broekjes en luier werd uit gedaan en ik werd daarna gewassen om weer met de mattenklopper op m'n billen te krijgen. Ze maakte mij los toen mijn billen donkerrood waren. Ik moest op de tafel gaan liggen waarna ze mij een schone luier en twee plastic broekjes aan trok.

Mijn moeder nam mij daarna mee naar m'n slaapkamer waar ze mij het tuigje afdeed en mijn kleren voor die dag pakte. Dat was een blouse en een lange wijde rok. Voor m'n voeten zocht ze een paar pumps uit en zo moest ik beneden wachten tot m'n moeder zich had omgekleed.

Waar ik toen al bang voor was gebeurden ook. Ik moest zo gekleed met haar mee gaan en na een uurtje rijden stopten we voor een winkel waar ze medische spullen verkochten. Toen we aan de beurt waren vroeg mijn moeder aan de verkoopster of zij ook luiers voor kleine meisjes hadden en wees met haar duim over d'r schouders naar mij. Ik voelde het schaamrood naar mijn oren stijgen en we moesten de verkoopster volgen naar een apart kamertje. Hier moest ik van m'n moeder mijn rok uit doen en de verkoopster de maten laten opnemen.

De verkoopster vertelde mij dat ik me nergens voor hoefde te schamen voor het feit dat ik nog luiers droeg omdat ze wel vaker meisjes van mijn leeftijd hier op bezoek had om een gepaste luier uit te zoeken.

Toen ze klaar was en even wat spullen ging pakken werd m'n luier en plasticbroekjes uitgedaan en op een plastic tas gelegd. Mijn moeder pakte een handdoek uit d'r tas en maakte alles van onderen droog. Dit moest wel omdat ik alweer in de luier had geplast. Toen de verkoopster terug kwam met een hele boel spullen deed ze als eerste mij een Pamper aan.

"Dit is een groot formaat Pamper die ook peuters dragen en veel absorberen dus heel geschikt voor 's avonds en tijdens lange uitstapjes" zei ze tegen m'n moeder. Hierna kreeg ik een plastic broekje met drukknopjes aan met inleg luier en zei de verkoopster dat dit broekje geschikt was als ze mij snel wou verschonen maar dat niet waterdicht was. Ook een nadeel was dat het niet zo veel vocht op kon nemen als een Pamper.

Hierna kreeg ik een gewone katoenen luier omgespeld en zei ze dat dit de standaard luiers waren van vroeger. Dit in samenspel met het plastic broekje wat ze me nu aan trok.

"Maar zo te zien zijn jullie daar al van op de hoogte en wees naar de natte luier en plasticbroekjes. Voor de verandering zijn er ook plasticbroekjes met franje of in leuke kleuren met motiefjes" zei ze met een glimlach en ze gaf mij een blauw plastic broekje met witte franjes die ik moest passen.

Mijn moeder vroeg of ze ook plastic broekjes hadden die ze kon afsluiten tegen het uitdoen van mijn kant en de verkoopster ging weer weg om het gevraagde te halen. Ik moest de nog droge luier en plastic broekjes uitdoen en mijn moeder deed mij weer de natte luier om die in de tussentijd koud was geworden en liet mij de natte plastic broekjes weer aantrekken.

De verkoopster kwam terug met een op zich gewoon plasticbroekje maar toen ik deze aan had bleek de bovenrand van het plasticbroekje verder door te lopen dan het elastiek.

De verkoopster pakte een apart soort riem die ik nog nooit eerder had gezien en reeg die door de tunnel van het plastic broekje. Toen dat gedaan was trok ze de riem strak om me middel om daarna de gesp van een slot te voorzien. Ik kon inderdaad op die manier het broekje of luier niet uitdoen en was op deze manier dus verplicht altijd in de luier te plassen.

"Uitstekend" zei mijn moeder en ik kon me aankleden en de spullen meenemen en in de auto wachten. Hierna gingen we de stad in om boodschappen doen en bij een groot warenhuis kochten we een paar badstof broekjes en een kleine meisjes babydoll. Aangezien ik niet zo groot ben zou ik best wel de babydoll passen. Het was een van geel kant gemaakte babydoll waarvan het hemdje pofmouwtjes had met daar onder een los pofbroekje die over de luier en het plasticbroekje heen zou vallen.

We gingen samen naar het pashokje waar ik me moest uitkleden en de complete babydoll moest aantrekken. Toen ik de babydoll aan had kon je duidelijk de luier in het pofbroekje zien zitten. Tot m'n grote schrik riep mijn moeder de verkoopster er bij om het te laten keuren. De verkoopster keek mijn moeder en mij vreemd aan toen ze me luier en afgesloten gesp van het safety-broekje (want zo noemde mijn moeder het broekje) in het pofbroekje zag zitten maar zei hier gelukkig niets van.

Bij aankomst thuis moest ik gelijk me uitkleden en onder de douche. Toen ik eronder vandaan kwam werd ik over een leuning van een stoel gelegd kreeg weer met de mattenklopper op mijn billen totdat ze vuur rood waren. Hierna kreeg ik een Pamper om met daar over het safety-broekje. Ze pakte de babydoll en liet mij deze aantrekken. Over het hemdje kreeg ik het tuigje aan en werd aan een stoel vast gezet want ik moest mijn huiswerk verder afmaken.

Toen mijn moeder vond dat het bedtijd was moest ik weer op tafel gaan liggen en kreeg ik een schone katoenen luier om met inlegluier. Hierover kreeg ik een gewoon plastic broekje met daar over heen het safety-broekje. Ik werd door d'r naar bed gebracht en gelijk weer op dezelfde manier vast gelegd.

Ik viel snel in slaap van de inspannende dag en maar was vroeg wakker. Ik kon niet op staan dus liet ik eerst maar m'n plas in de luier lopen en hierna de grote hoop. Toen mijn moeder dit die ochtend ontdekte was ze helemaal niet meer te houden en werden m'n billen bont en blauw geslagen met de mattenklopper.

Maandagochtend deed mijn moeder mij een Pamper om met daar over heen een plasticbroekje gevolgd door het safety-broekje. Ze bracht me die eerste dag na het ongeluk weer naar school en maakte een praatje met de directeur.

Vroeger droeg ik een spijkerbroek naar school maar dat was nu over en zou ik alleen nog maar jurkjes of rokjes dragen. Dit was omdat niemand dan mijn luier zag zitten en vandaar dat toen ik terug kwam zo rustig was geworden.

Na een paar maanden begon ik het zelfs normaal te vinden om weer met een luier rond te lopen. Als ik een onvoldoende haalde of stout was geweest werden ook mijn polsen vast gelegd in bed.

Na ongeveer twee jaar in luiers te hebben rondgelopen gingen we op een warme dag naar het strand. Ik vond het een leuk idee en was er aan gewend om in dit soort gevallen een Pamper met inlegluier om te krijgen. Dit was om die dag meer absorptie te krijgen en ze mij niet hoefde te verschonen. Deze werd gevolgd door het safety-broekje en een plasticbroekje met gele franje en daar over heen een kort zomer jurkje.

In die afgelopen 2 jaren gingen we vaak naar familie toe en kreeg ik een kort rokje met een blouse aan. In het begin schaamde ik me er voor om op mijn leeftijd nog een luier te moeten dragen en bleef dus netjes zitten.

Het was prachtig weer aan het strand en toen we ons op een plekje neer nestelde gaf me moeder mij een schepje, emmertje en zeefje. Door dat het altijd zo waait aan de kunst kon iedereen mijn plasticbroekje met franje zien zitten omdat me jurkje steeds omhoog waaide. Maar het werd nog erger toen ik m'n jurkje uit moest doen en een badstof broekje over het plastic broekje aan kreeg.

De bovenkant van het safety-broekje stak boven de rand van het badstofbroekje uit en nu kon iedereen ook de riem met slot zien zitten. In het begin schaamde ik me er voor dat andere mensen mijn luier nu zagen maar dit gevoel ging snel over in opwinding om wat die mensen nu dachten en begon het zelfs leuk te vinden. Je had al die mensen moeten zien kijken toen ik een ijsje voor ons beiden ging halen.

Dit is zo door gegaan tot dat ik op me zelf ging wonen. In het begin ging het wel maar ik begon het pak op mijn billen te missen. Totdat ik in een dagblad een advertentie zag staan voor een sekscatalogus. Ik heb toen de stoute schoenen aan gedaan en deze bestelt.

Hier zag ik verschillende video's, hulpmiddelen en kledingstukken in staan. Ook zag ik plaatjes van vrouwen die met een zweep slaag kregen en wist dus gelijk dat ik een SM fan was. Ik bestelde verschillende SM/bondage blaadjes, video's en diverse soorten dildo's en vibrators. Ook viel me oog op laarsjes met een slot, rubberen slips al dan niet met dildo, rubberen rokjes, kousen en handschoenen.

Op de laatste pagina stond een afsluitbare kuisheidsgordel, tepelklemmen en pols en enkelboeien. Ik bestelde voor meer dan 750 gulden aan spullen en wachtte gespannen af. Op een avond werd het bezorgd en gelijk maakte ik het open om te zien wat er allemaal in zat. Mijn hart stond stil toen ik het rubberen slip met dildo voor hield. Ik kon mijn gedachte er niet meer bij houden en ging snel naar de slaapkamer waar ik de slip aantrok. De dildo vulde me goed van onderen wat me nog meer opwond.

Ik zette gelijk een videoband op en betrapte me zelf er op dat ik met me hand tussen me benen aan het klaar komen was. Dit ging eigenlijk allemaal zo automatisch dat ik besloot om een afspraak met mezelf te maken. Als ik ongeoorloofd zou klaarkomen dan zou ik de slip en gordel naar mijn werk om moeten.

Uiteraard kwam ik gigantisch klaar en wist wat ik had afgesproken. Ik begon steeds meer van dit soort straffen op te schrijven om later te gebruiken. Op een gegeven moment schreef ik zonder het zelf te realiseren dat ik katoenen luiers, plasticbroekjes en Pampers moest halen. Ik wou wel eens weten hoe het was om meerdere dagen verplicht te worden om een luier te dragen. Ik had wel eens een verhaal gelezen waar een slavin meerdere dagen (bijna 2 weken) verplicht was een kuisheidsgordel te dragen. Zij kon toen alleen moeilijk naar de wc gaan omdat dit ging ruiken en door een luier te dragen was dit probleem opgelost.

Ik besloot op een dag om weer eens een weekend bij me moeder te logeren. Ik zou dan dezelfde behandeling als vroeger krijgen want dit had ze gezegd toen ik het huis verliet en op mezelf ging wonen. Toen ik vrijdagavond bij mijn moeder kwam, spraken we over wat er allemaal gebeurd was. Ik vertelde haar van mijn dromen en zei haar dat ze gelijk had en dat ik een klein meisje was. Ik vroeg haar of ik de luiers, plasticbroekjes en het tuigje mee naar huis mocht nemen.

Ze vertelde me dat ze een studente in huis had genomen wat een kamer zocht. Het bleek een meisje van 20 jaar te zijn genaamd Jill en had haar mijn kamer gegeven. Na verloop van tijd kreeg ze dezelfde behandeling als toen ik nog thuis woonde. Mijn moeder had haar deur op slot gedaan en op deze manier was ze genoodzaakt in bed te plassen.

Mijn moeder vertelde me dat als ik me morgen netjes gedroeg ik alles en een cadeau mee zou krijgen. Wat ze met het laatste bedoelde begreep ik ook niet maar stemde akkoord.

Ik moest mijn rokje laten zaken en over de rand van de tafel gaan liggen. Ik kreeg een gigantisch pak op me billen met een tafeltennis badje. Me moeder stond raar te kijken toen ik liggend over de leuning klaar kwam en gooide me zo wat op de tafel waar ze mij een katoenen luier gevolgd door een plasticbroekje omdeed.

Ik moest daarna de meegebrachte pyjama aantrekken wat een jumpsuit was. Mijn moeder bracht me naar de logeerkamer waar ik me tuigje omkreeg en net als vroeger weer aan het bed werd vast gemaakt.

Ze vertelde me dat ze voor Jill een ander tuigje had laten maken. De volgende morgen werd ik door haar gewekt en mee naar beneden genomen. Hier werd ik op het tafelblad gedrukt en kreeg klappen op me billen. Hierna deed ze mij een Pamper om met daarin 2 inlegluiers. Ik moest nu in een geel plastic broekje stappen met hierover het safety-broekje. Ze gaf mij een blauw plasticbroekje met franje die ik aan moest trekken en kon mij hierna verder gaan aankleden. Ik kleedde mij in een kort ballonrokje en een halter T-shirt.

Toen ik weer beneden kwam moest ik van me moeder op de bank plaats nemen. Na 5 minuten kwam ze met Jill naar beneden en maakte haar in dezelfde positie vast. Ik zag toen ze binnen kwamen dat Jill ook in d'r luier had geplast en was opeens getuige van een pak slaag wat iemand anders kreeg. Zo zag het er dus uit als ik een pak op kreeg van d'r.

Mijn moeder begon hard bij Jill op haar billen te slaan tot ze goed rood waren. Hierna werd ze omgedraaid, gewassen en gepoederd en kreeg een katoenen luier om met plasticbroekje. Nu moest ze naar boven en kwam mijn moeder met haar een kwartier later beneden. Ze bleek mij nog niet gezien te hebben en schrok zich een hoedje toen ze mij zag.

Ik stelde me voor en zei haar dat ik de dochter was van de hospita. Jill zag er knap uit met een kort blond kopie, groene ogen, smal postuur en was anderhalve kop groter. Ze droeg een kort plooirokje met een blouse en aan haar voeten korte kousjes en pumps. Ze gaf me beverig een hand en vroeg me hoe lang ik hier al was.

Mijn moeder schonk koffie voor ons in en we begonnen ons gesprek. Ik vertelde haar dat ik gisteravond was aan gekomen en dat ik al vanaf mijn veertiende luiers droeg. Toen ik dit zei kleurde ze gelijk knalrood en vroeg al stotterend of ik het niet wou doorvertellen.

"Nee natuurlijk niet, want ik draag nu zelf ook nog een luier" zei ik en stond op. Toen ik voor haar stond tilde ik mijn rokje op en liet me blauwe plasticbroekje zien. Ze gleed met d'r hand over mijn buik en voelde. Ze vroeg of ik een Pamper om had.

Na nog 2 kopjes koffie gedronken te hebben en ik haar mijn verhaal verteld had kwam ze eindelijk wat los. Waarschijnlijk ook omdat ik zo nuchter reageerde om nog een luier aan te hebben. Me moeder nam ons na een uur mee naar de medische winkel waar ik vroeger ook was geweest maar Jill nog niet.

Hier moest Jill dezelfde luiers passen als wat ik vroeger moest doen. Hierna gingen we met z'n drieen naar een warenhuis waar ik van me moeder een strakke spijkerbroek kreeg. Het leuke van deze spijkerbroek was dat je deze kon je met een klein slot afsluiten. Jill moest een jumpsuit passen alleen riep mijn moeder gelukkig voor haar niet de verkoopster er bij en konden we gaan afrekenen.

Thuis gekomen moest ik mijn ballonrokje uittrekken en de spijkerbroek aantrekken. Mijn moeder zei me dat ik nu beter naar huis toe kon gaan en gaf me een dikke zoen. Ik begreep de bedoeling niet gelijk maar vermoedde dat ze alleen met Jill wou zijn en nam dus afscheid. Ik maakte de afspraak dat Jill eens langs zou komen en nam een sporttas vol met spullen mee. Ik wilde me nog even omkleden maar mijn moeder deed voor mijn neus de sleutel in een enveloppe die ze op weg naar de bushalte in een brievenbus deed.

Toen ik instapte en naar achteren liep keken de mensen me raar aan en zag je hun ogen van de mijne naar de dikke bult in mijn broek afglijden. Toen ik goed en wel in de bus zat realiseerde ik me dat ik mijn spijkerbroek niet uit kon doen. Ik had met mijn stomme kop mijn dromen aan mijn moeder verteld die het gelijk tot uitvoering bracht. Ik was dus genoodzaakt om op deze manier de luier een paar dagen om te houden.

Op het station toen ik de trein in stapte en wou gaan zitten gebeurde hetzelfde. Ik hoopte maar zo snel mogelijk thuis te zijn wat na 3 uur reizen lukte. Ik kon op mijn werk niet gemist worden en trok over de spijkerbroek een dikke zwarte maillot aan met daar over een enkellange rok.

Gelukkig heeft niemand die dag iets ontdekt en kon ik maandagavond toen de sleuteltjes er waren mijn spijkerbroek uitdoen. Tot mijn grote schrik zat niet het sleuteltje er bij van mijn safety-broekje zodat ik nog een dag in mijn vieze luier moest rond lopen. Dit vond ik best wel vernederend omdat mijn grote hoop ook al in de luier zat.

Ik bedacht steeds extremere straffen om tot uitvoering te brengen. Toen ik dinsdag na mijn werk thuis een brief van Jill kreeg zat daar ook de sleutel in en besloot ik de volgende keer het langer vol te houden. Ik kon me niet voorstellen dat haar moeder dit bij haar gedaan had maar was er nu wel blij om.

Nu begreep ik ook waarom ze niet zo vaak naar d'r moeder wou. Vooral toen we net verkering hadden heeft ze zich daarvoor geschaamd en begreep ik de terughoudende houding van Jill als we er waren. Ik hoopte maar dat het allemaal goed zou komen tussen ons. Ik was d'r moeder nu heel dankbaar voor het feit dat ze Dione zo had opgevoed.

Ik had met ingehouden adem naar haar verhaal geluisterd en soms nog wat te drinken ingeschonken. Haar verhaal beviel me wel omdat ik ook gevoelens in die kant had. Het begon buiten al licht te worden toen ik aanstalten maakte om haar naar huis te brengen. Daar gaf ze mij een sporttas en zei dat ik de inhoud maar thuis moest bekijken en dat ze hoopte dat ik er niet van geschrokken was.

Ik stelde haar gerust en zei haar dat we over een paar weken een heel leuk weekend zouden beleven. De tas was behoorlijk zwaar en toen ik die thuis open maakte bleken er allemaal katoenen luiers, veiligheidsspelden en plasticbroekjes al dan niet met drukknopjes en safety-broekjes in te zitten. Verder lagen er 2 badstofbroekjes die ze zelf met plastic aan de binnenkant had gevoerd, dildo's, vibrators en een kuisheidsgordel in.

Ook vond ik onderin Nederlandse vertalingen van Duitse en Engelse blaadjes die er ook in zaten. Onderin vond ik het beroemde tuigje en een mapje met foto's. Op deze foto's zag je hoe Dione er vroeger in bed bij lag. Op sommige foto's lag ze in bed te slapen en op andere stond Dione aan het strand of winkelcentrum. Ik pakte de vertalingen en begon ze op bed te lezen. De verhalen wonden mij zo op dat ik na z'n 10 minuten klaar kwam. Toen ik in dromenland was zag ik allemaal beelden voor me van Dione in d'r luier.
HOOFDSTUK 2 - VRIJDAG: HET WINKELEN EN HAAR EERSTE AVOND

De daarop volgende dag begon ik het plan samen te stellen en begon te bellen. Ik had die avond niet geslapen van al die dingen die door mijn hoofd gingen en ook Dione bleek slecht geslapen te hebben van spanning.

Ik ging na drie weken op een vrijdag ochtend in de pauze even naar Dione d'r huis om daar een briefje en een tas met wat spullen neer te leggen. Dione moest van mij die vrijdagmiddag vrij nemen zodat we het spel konden spelen.

Toen ik terug op mijn werk kwam kon ik m'n gedachten er niet meer bij houden. Ik belde om 11.45 uur Dione op met de mededeling dat er een brief op het nachtkastje voor haar lag en dat ze precies moest doen wat er op het briefje stond.

Toen ik om 4 uur thuis kwam had Dione zich zelf vastgebonden in de slaapkamer zoals op het briefje stond. Ze stond namelijk naakt met uitzondering van een luier en safety-broekje (die ze toch niet uit kon doen). Haar polsboeien zaten met een slot hoog boven d'r hoofd vast aan een ketting en tussen d'r enkels had ze een spreidstang met sloten verzegeld. Over d'r hoofd had ze een van rood rubber gemaakt masker getrokken. In dit masker zat een ruimte die d'r ogen en neus vrij lieten. In d'r mond zat een mondknevel met gaatje en voor d'r ogen had ze een rubber oogmasker gedaan.

Ik verwijderde de spreidstang tussen haar enkels en ontsloot het safety-broekje. Ik trok deze naar beneden gevolgd door de Pamper met inlegluier die helemaal nat was. Hierna plaatste ik de spreidstang weer tussen haar enkels. Ik pakte de rijzweep en begon van zacht strelend naar harde slagen op haar billen te geven.

Na zo'n 30 minuten waren haar billen donker rood geslagen en sloeg er na op d'r buik, borsten, rug en dijbenen. Als laatste gaf haar nog een paar klappen in d'r kruis voor het nat maken van d'r luier.

Tijdens de slagen wou ze 2 keer klaar komen wat ik op tijd wist te verijdelen. Ik liet haar even uitrusten en na vijf minuten kwam ik bij haar en gaf haar een zoen op de wang. Ik pakte de bus met scheerschuim en begon haar poesje hiermee in te smeren waarna ik haar daar ontdeed van alle haren.

Hierna deed ik haar een katoenen luier met inlegluier om en liet haar in een geel plastic broekje gevolgd door het safety-broekje stappen. Ik deed haar d'r tuigje om en maakte haar polsen op d'r rug hier aan vast. Om d'r nek kreeg ze een brede halsband waar ik een ketting aan bevestigde en haar mee nam naar de huiskamer waar ik haar op d'r knieen drukte. Ik sloot de 2 zakken met water aan op d'r knevel en begon in de tijd dat ze het opdronk weer met de zweep op d'r billen te slaan.

Na 50 slagen op d'r billen en 25 op d'r buik en borsten had ze het op en maakte d'r polsen van d'r rug los. Ik zette haar met het tuigje aan een stoel vast in de werkkamer en deed aan elke pols een stukje ketting die ik aan ogen op het bureaublad vast maakten. D'r enkels maakte ik met enkelboeien aan de stoel poten vast. Ik haalde het oogmasker van d'r hoofd en plaatste op elke tepel een klem met een belletje.

Ze keek raar op toen ze de naaimachine zag staan en ik zei haar dat ze deze kleren die voor haar lagen ook met plastic moest voeren. Voor ik weg ging zei ik tegen haar dat voor elke keer het belletje ging ze 25 slagen zou krijgen. Ik liet haar met rust en kwam 2 uur later na het eten en douche bij d'r langs toen ze d'r spijkerbroek met plastic te voeren was.

D'r rode blouse zonder mouwtjes en een kort blauw plooirokje had ze al gedaan. Ik legde een b.h. van op de tafel samen met een tekening en ging weer met de gevoerde kleding stukken weg.

Het was te zien dat Dione dit vaker had gedaan want alles was perfect afgewerkt. In deze tussentijd hoorde ik 15 keer het belletje gaan. Na een uur keek ik nog even bij d'r en Dione was bezig de laatste hand aan d'r b.h. aan het leggen.

Toen ze klaar was maakte ik het tuigje, enkels en polsen los om deze weer op d'r rug vast te maken. Aan d'r halsketting nam ik haar mee naar de slaapkamer waar ik d'r handen op d'r rug aan de takel vastmaakten. Ik trok d'r plasticbroekjes en natte luier naar beneden en pakte het batje om hiermee hard op d'r billen te slaan.

Na een kwartier stopte ik toen omdat d'r billen nog roder waren als daarvoor. Ik stopte 2 benwha balletjes gevolgd door een liefdes banaan (dat is een dildo met 2 rollende balletjes) in d'r spleet. Hierna deed ik haar een plasticbroekje met drukknopjes om met hier in 3 inlegluiers.

Hierna liet ik haar in de van binnen nog natte plasticbroekjes stappen. Ik nam haar mee naar de huiskamer waar ik haar weer op d'r knieen liet zitten. Ik bekeek de b.h. nauwkeurig en zei haar dat ze goed werk had geleverd. Ik maakte d'r polsen vast aan d'r enkels en maakte een slang van een zak weer vast aan d'r mond knevel. Ik had hier in vloeibaar voedsel gedaan en langzaam maar zeker gleed de inhoud van de zak in d'r keel.

Toen deze leeg was bevrijde ik haar van pols en enkelboeien en liet haar zelf als eerste de geprepareerde b.h. aan trekken. In deze b.h. waren eerst kleine scherpe pennetjes aan gebracht en daarna gevoerd met plastic. Toen ze dit gedaan had controleerde ik de b.h. wel strak genoeg zat. Hierna liet ik haar de rode blouse en spijkerbroek aantrekken en verwijderde als laatste het masker. Nu kon ze zich gaan opmaken en d'r haar weer goed in een staart doen voor dat ze nog wat te drinken zou krijgen.

Na een half uur kwam ze op d'r knieen voor me zitten en bedankte me alvast voor deze behandeling. Ik zei haar dat ze nu alles moest vertellen wat ze tot nu toe had meegemaakt.

"Toen ik vanmiddag thuis kwam" zei ze "vond ik je briefje en deed wat er op stond dus ik ging eerst onder de douche en daarna heb ik de tas die je me gebracht had uitgepakt. Ik vond het best wel opwindend om voor jou me zelf een luier om te doen en niet te weten wanneer ik van jou een schone kreeg. Hierna stapte ik in het safety-broekje en sloot deze af zodat ik nu niet meer terug kon. Ik trok mijn kleren aan (het wijde korte blauwe rokje en het mouwloos rode blousje met de knoopjes op de rug). Hierna deed ik een paar kleine rode sokjes aan en daarna een paar pumps. Ik dronk onderhand de tien glazen water wat je had bevolen en begon het behoorlijk warm te krijgen van opwinding. Nog voor ik weg ging had ik al in m'n luier geplast en ging dus weg met een natte broek."

"Op straat dacht ik dat iedereen naar me keek maar dat was verbeelding omdat iedereen luchtig gekleed was. Ik kreeg toch weer het benauwde maar O zo heerlijke gevoel van vroeger terug." ging ze verder.

"Tijdens het wachten op de tram kon ik het niet meer ophouden en liet m'n plas voor de tweede keer in de luier lopen. Toen ik bij je thuis kwam en niemand aan trof werd ik even bang maar toen ik het briefje vond kalmeerde ik weer. Ik heb mezelf met de boeien vastgezet en toen ik ook nog een masker en blinddoek omdeed heb ik snel m'n polsen op de tast zo hoog mogelijk vast gezet. Dit had ik gedaan zodat ik echt niet meer terug kon. Zo heb ik gestaan tot dat je thuis kwam en je bij mij op m'n billen begon te slaan."

Ik liet haar pumps met hoge hakken aandoen, d'r tas pakken en een lange zomerjas aan doen. Ze vroeg wat we gingen doen en zei haar dat ze dat wel zou merken. Ze vertelde me dat ze had gedacht dat we met de auto gingen. Ik zei haar dat het zo leuker was en meteen hield ze d'r mond.

Bij de eindhalte stapte we uit en liepen het centrum in. Ik sloeg een arm om d'r schouders en gingen bij een winkel gespecialiseerd in oude meubels naar binnen. Hier vroeg ik of ze ook nog dat ziekenhuisbed hadden. Het oude mannetje keek me even aan en sjokte toen naar achteren.

Na een paar minuten kwam hij naar weer naar voren om ons mee naar een achter gelegen opslagplaats te nemen. Al snel kreeg ik het bed te zien wat ik hier gezien had. Het was een oud ziekenhuisbed waarvan je de zijkanten omhoog kon doen zodat je er niet kon uitvallen. Ik betaalde de man en vroeg of hij het morgen kon laten bezorgen. De man deed een beetje moeilijk maar toen ik hem 100 gulden vooruit gaf was dat geen probleem.

Dione en ik gingen weer naar buiten en begaven ons richting winkelcentrum. Onderweg vroeg Dione wat ik met dat bed wou en ik zei haar dat ze dat wel zou zien. Toen we langs een apotheek liepen gaf ik Dione geld om hier een pak Pampers en inlegluiers voor d'r zelf te gaan halen. Na 5 minuten kwam ze met een rood hoofd weer buiten en had een pak onder d'r arm.

Ik gaf haar een zoen en vroeg haar of dit nou zo moeilijk was.

"Nee helemaal niet ze keken niet eens raar op en pakte de Pampers en inlegluiers zo. Alleen kreeg ik weer dat rare gevoel van binnen of iedereen naar me keek alleen was niemand er." Met mijn arm om d'r schouder geslagen liepen we verder naar een kleding warenhuis.

Op de meisjes afdeling vonden we een strakke skibroek die hoog in de taille sloot en aan elke zijkant een rits had. Vlak hierbij lag een bak met een kleine maar dikke zwarte maillot die we ook namen. Dione had geen benul van wat voor kleding ik zocht en dat wou ik ook zo laten. Ik pakte de kledingstukken, keek er naar en gaf het toen aan Dione om het te dragen die me soms wel raar aankeek.

Hierna gingen we naar de kant waar de bloesjes hingen en ik vond daar een zwarte blouse met lange mouwen en een opstaand kraagje voor d'r. Daarnaast hing een rek waar halter T-shirts aan hingen en ik zocht er een gele en licht blauwe van uit.

Bij de sjieke kleding vonden we een zwart plooirokje die tot halve wege haar bovenbenen kwam. Hierna pakte ik een avondjurkje die tot d'r knieen kwam en een even grote petticoat die er perfect onder zou passen. Op een ander rek vond ik een overgooier en badstof broekjes die we ook mee namen.

De mensen keken wel raar op omdat ik de kleding pakte en niets aan Dione vroeg. Hierna gingen we alles passen en omdat het al rustig was kon ik met d'r mee lopen. Als eerste paste ze de halter T-shirts en daar na de blouse die alle bij goed waren. Nu waren de rokjes aan de buurt met petticoats en overgooier. Ik moest nu wel eerst d'r afgesloten spijkerbroek los maken.

Toen ze het plooirokje aan had (wat inderdaad erg kort was namelijk tot halverwege haar bovenbenen) liet ik haar de petticoat er onder aantrekken. Door de band goed om hoog te trekken kwam er een heel klein laagje kant er onder uit maar dat stond haar juist leuk.

Hierna moest ze het rokje uit doen en avondjurk over de petticoat aan trekken. Het stond haar geweldig vooral omdat d'r luiers niet zichtbaar waren. De overgooier bestond uit een strak boven lijfje wat met een veter dicht geregen kon worden. Hieronder zat een soort van hoepel rok die heel ruim was en de petticoats deden de rok wijd staan. Na het rijgen zat het lijfje strak om haar bovenlichaam en kwam tot net onder d'r borsten waardoor deze naar buiten gedrukt werden. Met twee banden over d'r schouders kon deze worden afgesteld. Het maakte haar een meisje uit de 50' jaren en kon zo mee doen in een rock-'n-roll film.

Dione moest daarna de skibroek passen en met een beetje hulp van mijn omdat deze strak over de luier heen moest paste ze die ook. We rekenden af en gingen in een koffieshop een kopje koffie drinken. Toen we de koffie op hadden gaf ik haar het gele halter T-shirtje waar ik een Pamper in had gedaan en plooirokje met petticoat. Ik zei haar dat ze zich in de wc moest gaan omkleden en de inlegluiers die in het plasticbroekje zaten in de Pamper moest doen waarna ze de hele zaak weer op slot kon doen. Ik gaf haar een sleutelring waar de sleutel van haar spijkerbroek en safety-broekje aan zaten.

Na vijftien minuten kwam ze omgekleed terug en verlieten wij de zaak. Onderweg in een rustige straat liet ik haar d'r T-shirt op tillen en controleerde of ze het safety-broekje had afgesloten en de Pamper aan had. Na vijf minuten lopen bleef ik op een hoek stil staan en gaf Dione geld. Ze wist nog niet wat ze moest doen en keek me raar aan. Ik zei haar dat ze in de sekswinkel verderop een stel afsluitbare dijbeenboeien en een slave-girl moest gaan kopen. Ze kleurde gelijk rood maar ging even later toch naar binnen.

Na vijfenveertig minuten kwam ze weer naar buiten met de gevraagde spullen. Ik vroeg haar waarom het zolang duurde. Ze vertelde me dat ze daar leuke dingen gezien had zoals rubberen kleding, andere dildo's of vibrators en een paar laarsjes met hoge hakken die je ook kon afsluiten. Ik gaf haar nog wat geld en liet haar de laarsjes halen.

Na vijf minuten liepen we samen nog een tijd door tot dat ik haar op eens in een portiek duwde en d'r rokje liet optillen. Ik pakte de dijbeenboeien die ik haar omdeed en maakte de sleutel bij de rest van de sleutels vast. Hier liet ik haar de laarsjes die ze zo graag wou gelijk aantrekken.

Na vijftien minuten te zijn door gelopen, wat voor Dione een ramp was omdat ze nu alleen nog maar kleine pasjes kon maken, stond ze op het punt van klaar komen door de bewegende balletjes in d'r spleet. Ik verijdelde dit door hard in een van d'r borsten te knijpen waardoor de pennetjes hard in d'r borsten drukten.

Ik zei haar dat we nu naar huis zouden lopen en dat ik niet wou dat ze klaar kwam. Ik moest haar onderweg nog 5x corrigeren en ze was dolblij toen we daar aankwamen.

Toen we binnen waren liet ik haar gelijk pols- en enkelboeien om doen en deed tussen d'r enkels een kleine ketting. Waardoor ze nog kleinere pasjes moest maken. Ik liet haar mij wat te drinken brengen en bedacht daarna steeds wat waardoor ze een stuk moest lopen.

Na een uur liet ik d'r halter T-shirt en b.h. en rokje uittrekken en deed haar vervolgens de halsband en tuigje om. Haar polsen maakte ik op d'r rug aan het tuigje vast en nam haar aan de ketting van d'r halsband mee naar de huiskamer. Hier liet ik haar over een leuning van een stoel liggen en begon met een tafeltennis batje hard op d'r billen te slaan.

Toen ze een klein gilletje gaf trok ik over d'r hoofd een gesloten rubber masker met knevel. In dit masker zaten neusgaatjes en in de knevel een gat. Ik begon daarna weer op d'r billen door te slaan tot ze op het punt van klaar komen stond liet ik haar liggen. Ik ging wat spullen in de slaapkamer klaar leggen en kwam daarna bij haar terug.

Toen ik terug kwam nam ik haar mee naar de slaapkamer waar ik in plaats van de ketting een spreidstang tussen d'r enkels deed. D'r polsen maakte ik los om ze daarna aan de spreidstang vast te maken. Ik verwijderde het tuigje en wikkelde om elke borst een touw die ik aan de lier vast maakte en langzaam begon op te draaien. Ze zat eerst met d'r billen op de grond maar toen de touwen steeds hoger gingen kwam ze mee omhoog tot ze niet meer kon. Met d'r hoofd naar achteren en een naar achter gebogen lichaam zat ze nog op de grond terwijl d'r borsten strak in de takels hingen.

Ik nam de slang van 2 met water gevulde zakken en sloot deze aan op d'r mond knevel. Terwijl ze alles aan het op drinken was begon ik met een rijzweep hard op en tussen d'r boven benen te slaan. Toen alles op was en de slang verwijderd was begon ik ook op d'r borsten te slaan. Gelijk bij de eerste slag begon ze wild te kreunen waar na ik er een over d'r buik gaf.

Dit is zo doorgegaan tot ze weer op het punt van klaar komen stond. Ik liet haar zakken om even uit te rusten, om daarna d'r polsen los te maken. Hierna moest ze opstaan en zette ik d'r polsen op d'r rug vast aan de lier. Toen de lier ver genoeg was opgehaald stond ze voorover gebogen met d'r armen bijna verticaal omhoog en gespreide benen. Ik pakte een rietje en begon hard op d'r billen te slaan.

Ik wist dat ze door de luier hier in het begin wel bescherming aan had en dat ze de slagen na verloop van tijd toch begon te voelen. Toen het zo ver was pakte ik de rijzweep in mijn andere hand en begon daarmee op d'r naar beneden hangende borsten te slaan.

Op een gegeven moment begon ze luid te kreunen en begon d'r lichaam wilde bewegingen te maken waardoor ik wist dat ze stond klaar te komen. Het was of er geen einde aankwam en ze bleef maar schokken. Ik liet haar zo staan om bij te komen en maakte haar na een kwartier los. Hierna liet haar in het met plastic gevoerde pofbroekje van d'r mee gebrachte babydoll stappen. Daarna moest ze het hemdje van de babydoll aantrekken en deed ik haar het tuigje weer om. D'r polsen had ik aan de boven kant van d'r tuigje vast gemaakt.

Toen ze lag stapte ik in de slip met masker en ging naast haar op het met rubber overtrokken bed liggen. Ik trok het ene masker van d'r hoofd en trok gelijk de andere er over heen zodat ze nog net niet zag wat haar te wachten stond.

Ik liet me heerlijk afzuigen en toen ik twee keer was klaargekomen gleed ik uit de slip die ik over d'r hoofd liet hangen. Ik lag uitgeput naast Dione en begon zacht d'r O zo pijnlijke billen en borsten te masseren.

Toen ze weer wilde klaar komen duwde ik het rubber van de slip wat over d'r hoofd hing verder in d'r gezicht en sloeg met me hand plat op een van d'r borsten zodat ze gelijk weer was afgekoeld.

Ik deed het licht uit en trok het masker van d'r hoofd. Met een geile vragende blik zag ik dat ze nog lang niet genoeg was klaargekomen.

"Dit is genoeg was voor vandaag en voor het feit dat je toch ongevraagd net bent klaargekomen wordt je luier pas morgen verschoond." Ze vroeg me haar een mondknevel om te doen omdat ze stilletjes kon blijven genieten.

Ze ging languit op bed liggen waar ik haar met d'r enkelboeien en tuigje aan het bed vastlegde. Ik voldeed aan haar verzoek waarna we samen in een diepe slaap vielen.
HOOFDSTUK 3 - ZATERDAG: DE ONTWERPSTER EN AVONDJE UIT

Toen ik wakker werd ging ik onder de douche en liet Dione nog even liggen maar bij het betreden van de slaapkamer zag ik dat Dione net wakker was geworden. Ik maakte haar los en nam haar mee naar de huiskamer waar ik haar op d'r knieen liet zitten. Hier deed ik d'r mondknevel af en vroeg haar hoe ze het tot nu toe vond.

Ze vertelde me dat die balletjes in d'r spleet haar helemaal gek maakte. Ze zei ook dat haar billen gisteren goed rood geslagen moesten zijn omdat deze nog steeds in d'r luier branden. Ik maakte een pols los en gaf haar een sigaret en een kop koffie.

Na een uur nam ik Dione mee naar de werkkamer waar ik haar op een stoel vastzette en d'r nieuwe kleren met plastic liet voeren. Om 3 uur was ze daar mee klaar en nam ik haar mee naar de slaapkamer waar ik haar het hemdje van de babydoll liet uittrekken. Ik trok het masker met mondknevel over d'r hoofd en maakte d'r polsen daarboven vast. Een spreidstang completeerde de boel en ik begon hard met de rijzweep op d'r billen te slaan. Ik wist dat d'r luier ondertussen al goed nat moesten zijn omdat ze deze al vanaf gisteravond droeg.

Na honderd slagen op d'r billen en 50 op d'r borsten kwam ze weer wild aan d'r boeien rukkend klaar. Na een half uur zo gestaan te hebben trok ik d'r plastic pofbroekje naar beneden en ontsloot d'r safety-broekje. Ik deed d'r Pamper af waar de natte inlegluiers in dreven en stuurde haar onder de douche. Toen ze er onder stond pakte ik alvast de kleren die ze vandaag aan moest trekken. Dit bestond uit d'r met plastic gevoerde korte rokje en rode blouse.

Na een kwartier kwam ze er onderuit en nam ik haar mee naar de lier waar ik haar polsen op d'r rug met boeien vast zetten. Ik trok deze net zolang op tot ze met naar achteren gestrekte armen onder stond. Hierna stopte ik een op volle toeren werkende vibrator in d'r spleet en een lange dunne dildo in d'r kont gevolgd door een katoenen luier met 2 inlegluiers.

Hierna maakte ik d'r los en liet haar in een gewoon plasticbroekje stappen die werd gevolgd door een schoon safety-broekje. Ik zei haar dat ze nu de rest van d'r kleren kon aantrekken en wees naar de stapel op bed. Na een half uur kwam ze binnen in d'r rokje en rode blouse en daar onder haar b.h.. D'r luier was niet onder het rokje te zien en door de riem die ze strak om d'r middel had kon je zien hoe slank ze was.

Ze had zichzelf alvast opgemaakt en d'r haar in een staart gedaan. Een kleine rode strik van dezelfde kleur als d'r blouse hield de staart bij elkaar. Nu pas viel me oog op de kleine zwarte petticoat die ze onder d'r rok droeg. Het stond haar best leuk en ik liet het haar maar aan houden.

Toen ze naar de bank liep kon je het geritsel van d'r nieuwe plasticbroekje horen. Deze was gemaakt van iets dikker plastic dan waar de chinees eten in deed. Dus als Dione zich bewoog hoorde je het plastic knisperen. We aten wat en dronken nog een kopje koffie waarna ik haar het tweede kopje liet inschenken.

Bij het lopen naar de keuken ritselde het plasticbroekje wat over het safety-broekje zat. Ze vroeg me hoe ik aan dit broekje kwam en ik zei haar dat ik dit broekje zelf gemaakt had. Dione vond het een te gek broekje omdat ik nu precies kon horen waar ze was door het geknisper maar dat ze was er wel bang voor om zo over straat te lopen, zei ze.

Ik zei haar dat ze toch zo mee de stad in moest maar dat het geluid van het verkeer het wel overstemden. Dione pakte na de koffie d'r tas en we gingen we gingen naar een mode-ontwerpster die kleding maakte van rubber en plastic. Na een half uurtje rijden stopten we voor een woonhuis en belde ik aan.

Dione keek me wantrouwend aan en ik zei haar dat ze zich nergens zorgen om hoefde te maken. De deur werd opengedaan door een jonge vrouw van ongeveer 30 jaar en ze liet ons in de huiskamer plaats nemen. We spraken wat over koetjes en kalfjes en opeens zei ze:

"Maar nu voor waar jullie gekomen zijn. Kom maar eens mee naar m'n atelier!" We gingen naar boven. Toen we de trap op liepen keek Hellen (zo heette de mode-ontwerpster) wel steeds naar Dione die achter ons liep. Hellen hoorde waarschijnlijk het geknisper van Dione d'r plasticbroekje. Wanneer Hellen de deur open deed kwam de heerlijke lucht van rubber en plastic ons al te gemoed en keek Dione aan toe die haar passeerde.

Dione kleurde gelijk helemaal rood om dat ze nu zeker wist dat Hellen het gehoord had. Hellen pakte een boek en liet het ons zien. Er stonden allemaal ontwerpen in die zij kon maken en ze zei tegen Dione dat ze zich achter het scherm kon uitkleden. Ik ging met d'r mee naar het scherm waar ze d'r blouse, b.h. en rokje uit moest doen zodat ik en het safety-broekje kon ontsluiten. Ik gaf haar een handdoek en ging terug naar Hellen die druk bezig was een aantal kledingstukken op tafel uit te spreiden.

Met een rood hoofd kwam Dione naakt tevoorschijn en dat was best wel begrijpelijk want de afdrukken van het elastiek zaten nog in haar benen. Nog maar niet gesproken over de putjes van de scherpe pennetjes in d'r borsten en knal rode billen. We riepen Dione naderbij en ik talkte haar in. Ze kreeg als eerste een gewoon rubber pak met lange mouwen en voeten aan. Het pak zat haar als gegoten en we lieten haar even het pak showen. Hierna moest ze een ander gekleurd pak met capuchon.

Het volgende pak was van dik rubber gemaakt en had lange mouwen en voeten en capuchon. In dit pak zat een dop in d'r nek alleen waarvoor deze diende was Dione nog onduidelijk maar daar zou ze wel eens achterkomen. Na dit pak kreeg ze een kort rokje, hemdje, kousen en elleboog lange handschoenen aan.

Toen we hierna wat zouden gaan drinken en Dione op de bank plaats wou nemen zei Hellen tegen d'r dat ze geen natte plekken wou en hiervoor een hulpmiddel had. Ze liep samen met Hellen naar d'r werktafel waar Dione d'r rubberen rokje op moest tillen. Hellen pakte een plastic strikslip met een inleg luier en deed haar die om waarna ze beiden naar me toe kwamen.

Hellen vroeg aan Dione of ze zin had om eens een keer een modeshow voor haar te lopen. Dit voor het feit dat ze de kleding zo mooi showde en een perfect figuurtje daarvoor had. Dione vond dit een leuk idee en ging akkoord.

Na 2 drankjes moest Dione d'r kleren uit doen en kreeg ze een plasticpak aan. Dit pak was van doorzichtig plastic gemaakt en aan dit pak zaten voeten en lange mouwen. Toen ze het aan had pakte Hellen een klein slot en sloot de rits af. Dit deed ze aan het opstaande kraagje waar een oog aan gemaakt was. Nu kon Dione het pak niet meer uittrekken en was verplicht dit plastic pak aan te houden.

We lieten haar daarna in een van rubber gemaakte dwangbuis stappen. Dione stak haar armen in de veel te lange mouwen en Hellen en ik trokken het bovenstuk om haar bovenlichaam omhoog en ritsten het van achteren dicht. Hellen pakten de riemen van Dione d'r mouwen en kruiste haar armen op d'r buik en maakte ze de riemen op haar rug vast. Hellen liet Dione omdraaien en ons d'r dwangbuis showen.

Een soort wielrennersbroekje waar Dione eerst in moest stappen van de dwangbuis zat strak over d'r inlegluier en strikslip heen. We maakten haar dwangbuis los en lieten Dione in een van dik rubber gemaakt pak stappen. Het pak had geen armen en Dione moest d'r armen op d'r rug doen waarna Hellen het pak strak naar achteren trok en d'r schouders in de daar voor gemaakte plaatsen deed.

Samen regen we het pak met een veter strak dicht en Hellen trok nu een rits over de veter omhoog en maakte deze ook aan het slot vast van Dione d'r kraag. We lieten Dione weer door de kamer lopen en toen Hellen en ik het over eens waren dat het pak van Dione goed zat riep ik Dione naar me toe om een meegebracht rubber masker met mondknevel over d'r hoofd te trekken.

Ik nam haar mee naar de andere kant van het atelier waar ik haar in een soort van slaapzak met capuchon liet stappen en daarna legden we haar op het bed. Ik deed een rubberen band om d'r enkels, middel en bevestigde twee haken aan de speciaal daarvoor bestemde ogen van d'r slaapzak.

Toen ik met mijn hoofd knikte hoorde je een luid gezoem en langzaam maar zeker werd de zak waar ze in vast zat omhoog gehesen. Ik maakte een zak gevuld met water aan d'r knevel vast en toen ze een halve meter van de grond was lieten we haar zo hangen en gingen terug naar de zithoek.

We bespraken mijn ideeen en suggesties voor andere kledingstukken en 2 uur later bevrijde we haar uit d'r netelige positie. Toen ze uit de zak en dwangpak (zo noemde zij dit pak) was losgemaakt lieten we haar zich aankleden. Ik liep met d'r mee en maakte in het hokje het slot los het plasticpak en liet haar hier uitstappen. Nu kon ik de strikslip los maken en legde d'r natte inlegluier op de andere 2 in d'r al natte katoenen luier.

Ik stopte de balletjes en een werkende vibrator weer in d'r vagina gevolgd door de liefdesbanaan in d'r kont. Hierna trok ik haar d'r natte katoenen luier met 3 inlegluiers aan gevolgd door de 2 plasticbroekjes.

Hellen en ik gingen in een ingerichte zithoek wat zitten te drinken en we spraken af dat Dione haar zou helpen bij een volgende show. Met een rood hoofd kwam ze weer naar buiten en toen ze wou gaan zitten vroeg Hellen of er geen plekken in d'r bank kwamen. Dione keek naar mij en ik zei tegen haar:

"Nou! Laat Hellen maar controleren of er plekken op d'r bank komen". Ze liep naar Hellen en tilde haar rokje op en boog met d'r billen naar Hellen toe. Hellen zag het speciale broekje wat Dione droeg en gleed met d'r hand over Dione d'r billen en kruis.

Ze zei tegen Dione dat het goed was en uiteraard had Hellen de luiers die onder het knisperende broekje zaten gevoeld. Nu kon Dione wat te drinken krijgen en na een half uurtje te hebben nagepraat gingen we weg.

Hellen liet mij nog even wat andere spullen zien. We namen alles mee en dronken beneden nog wat waarna Dione en ik ons op weg naar huis begaven. Toen we weer thuis waren liet ik haar zich uitkleden en ontsloot d'r safety-broekje. Toen dit gebeurd was stuurde ik haar onder de douche.

Toen ze er onder stond ging de bel van de voordeur en kwamen 2 mannen het speciale bed brengen. Ze zetten het voor mij in de logeerkamer in elkaar en dronken na afloop een biertje buiten. Dione was toen de heren nog bezig waren klaar met douche en nam ik haar mee naar de slaapkamer. Hier kreeg ze een katoenen luier met inlegluier om, welke gevolgd werd door het safety-broekje. Hierover liet ik haar de met plastic gevoerde jumpsuit aantrekken en bracht haar naar de bijkeuken.

Ik liet haar de vuil gemaakte katoenen luiers en plasticbroekjes wassen. Toen de mannen het biertje bijna op hadden kwam Dione naar buiten om de was op te hangen. Ze keken hun ogen uit toen Dione de schone luiers en plasticbroekjes aan de waslijn hing maar zeiden verder niets. Toen Dione klaar was ging ze binnen op de bank zitten lezen.

Na 5 minuten gingen de mannen weg en kwam ze buiten zitten. Na wat gedronken te hebben liet ik haar d'r nieuwe bed zien en opmaken. Over het matras ging een plastic hoes en als laken kreeg ze er een van dik rubber. Ik nam haar mee naar de slaapkamer waar ik haar de jumpsuit uittrok. Ik zette haar polsen boven d'r hoofd vast met boeien en trok het gesloten masker over d'r hoofd. Ik verwijderde d'r natte luier en begon met de rijzweep hard op d'r billen, bovenbenen, rug, buik en borsten te slaan.

Tijdens de 50 klappen op haar billen met het batje kwam ze wild schokkend klaar. Haar billen waren nu donkerrood gekleurd en ze kwam nog en keer klaar toen ik met me handen er over wreef. Ik stopte 2 benwha balletjes in d'r spleet gevolgd door een dikke geribbelde vibrator. Hier zaten verse batterijen en een tijdmechanisme in welke op onverwachte momenten aan sprong. Een dunne dildo ging in d'r kont en hierover kreeg ze d'r vieze luier weer om.

Ze rilde bij de aanraking van d'r koude, natte en vieze luier. Ik zei haar dat ze deze zelf had bevuild en dat ze niet gelijk weer een schone om kreeg. Toen deze zat kreeg ze nog een Pamper met inlegluier en als laatste een safety-broekje hierover heen aan.

Hierna maakte ik haar los en hielp haar bij het aantrekken van d'r met plastic gevoerde halterjurkje. Als eerste kreeg ze over het safety-broekje een wit plasticbroekje met licht blauwe ruches. Hierna kreeg ze de petticoat aan en volgde het halterjurkje. De plaats waar haar borsten het bovenstukje naar voren duwde was afgewerkt met hele kleine gemene pennetjes die zich in het vlees van Dione d'r borsten drukten.

Op de kraag van de jurk die om d'r nek ging (de bovenkant van het halter jurkje) moest ze vanmorgen 2 kleine ringetjes aan de binnenkant vastmaken waar ze de bedoeling niet van begreep. Ik pakte een klein slot en deed deze door de 2 ringen zodat ze d'r jurk nu niet meer kon uit doen. Ik liet haar d'r afsluitbare laarsjes met hoge hakken aantrekken en vervolgens zich opmaken.

Na het eten en drinken gingen we naar een houseparty waar we ons danig vermaakte. Dione viel op deze plaats niet veel op omdat er andere personen waren die nog veel extremer gekleed waren. Om 1 uur gingen we weg en dacht Dione dat we naar huis gingen maar ik had nog wat in petto voor haar.

We kwamen in een donker bos aan waar we uitstapten en ik de kofferbak open deed om er wat spullen uit te halen. Als eerste moest ze zich uitkleden en het plasticpak aantrekken die afgesloten werd. Hierna kreeg Dione het gesloten masker om en toen het masker goed zat deed ik haar een brede halsband om met volgketting. Om d'r enkels kreeg ze enkelboeien om met een ketting ertussen. D'r polsen werden op d'r rug met polsboeien aan elkaar afgesloten. Tussen d'r pols en enkelboeien kwam ook een ketting en zo nam ik haar verder mee het bos in.

Na een half uur lopen liet ik stoppen en over een dikke boomstam heen buigen. Ik maakte d'r polsen aan d'r enkels vast zodat ze diep voor over gebogen lag. Met het mee gebrachte rietje begon ik gelijk hard op d'r naar boven gestoken billen te slaan. De klappen op d'r billen werden door het plasticpak als eerste opgevangen wat een nog hardere knal gaf.

Nadat ik ongeveer een half uur zo op d'r billen te hebben geslagen en ze twee keer was klaargekomen maakte ik haar los. Ik nam haar mee naar 2 bomen die verder op stonden en maakte 'r polsboeien voor d'r aan elkaar vast en bevestigde er een dik touw aan. Dit touw gooide ik over een dikke tak op 3 meter hoogte en begon haar hierna langzaam maar zeker op te hijsen. Toen ze 20 cm van de grond was deed ik aan elke enkelboei een stuk touw en maakte deze aan weerskanten waar een andere boom stond strak vast. Ze hing nu totaal gespannen tussen de bomen en begon ik weer op d'r billen te slaan.

Na 15 minuten waren ook d'r borsten en d'r buik aan de buurt. Na een half uur begon ik met het rietje tussen en op d'r bovenbenen te slaan. Toen dit gebeurde kwam ze weer gigantisch klaar en liet ik haar zakken.

Uitgeput zakte ze op de grond en ik liet haar zo even bijkomen. Na een kwartier hielp ik haar bij het aantrekken van het dwangpak. Nadat deze was dicht geregen en geritst maakte ik d'r enkelboeien op dezelfde manier vast als toen ze hierheen liep. Bij de auto verwijderde ik de enkelboeien en trok ik haar een maillot en d'r halterjurkje weer aan. Alleen staken d'r armen d'r armen niet naar buiten maar waren op d'r rug in het dwangpak gebonden.

Ik gooide een zomerjas over d'r schouders en deed 2 etalagepoparmen in de mouwen van de jas. De mouwen maakte ik met veiligheidsspelden vast in de jaszakken. Ik stopte een klein kokertje in d'r knevel en trok over d'r masker een ander masker waar een gezicht met een pruik op waren gemaakt. Hierdoor kon ik haar overal mee naar toe nemen zonder dat het echt opviel.

Voordat ik haar in de auto liet zitten deed ik haar de dijbeenboeien met een kort stukje ketting er tussen om. De rit naar huis werd voor haar een echte kriem omdat ze niet wist of iedereen haar zo kon zien zitten. Ik parkeerde mijn auto 2 blokken verderop en met een arm om d'r schouders nam ik haar zo al lopend mee naar huis.

Hier aangekomen kleedde ik haar uit en verwijderde de maskers. Ik zag dat ze gehuild had en vroeg haar of alles goed ging. Ze vertelde me dat ze zich zo vernederd voelde omdat iedereen haar nu zo heeft zien zitten waarop ik haar het masker liet zien. Toen ze was bijgekomen vertelde ze me dat ze genoten had van de behandeling in het bos.

Ik ging naar de slaapkamer waar ik me uitkleedde en haar op het rubberen bed legde. Dione kroop lekker bij me en ik begon d'r nog steeds zo pijnlijke billen en borsten te masseren. Na verloop van tijd stapte ik in de slip met masker en begon ze me heerlijk af te zuigen. Nadat ik twee keer was gekomen nam ik haar mee naar d'r bed waar ik haar d'r dwangpak wilde uitdoen.

Ze vroeg me om haar morgen pas te bevrijden omdat haar dit zo opwond. Ik gaf aan haar vraag gehoor en liet haar in de rubberen zak plaats nemen. Ik trok de capuchon over d'r hoofd en ritste de water dichte rits tot haar kin dicht. Hierna deed ik banden om d'r enkels en maakte deze vast aan het voeten eind. De bovenste ogen van de zak maakte ik allebei een weerskanten vast zodat ze er niet uit kon rollen.

Na haar welterusten te hebben gewenst stopte ik een mondknevel in d'r mond en liet haar an d'r lot over. Ik kroop in me bed en was snel in dromenland waar ik weer over Dione droomde in allerlei extreme situaties en houdingen.


HOOFDSTUK 4 - ZONDAG: HAAR LAATSTE DAG ALS SLAVIN


De volgende morgen maakte ik haar los nam haar mee naar me slaapkamer waar ik d'r dwangpak los maakte zodat ze d'r armen weer wat kon bewegen. Ik liet haar de jumpsuit aantrekken en het ontbijt klaar maken. We aten het ontbijt buiten op en toen we klaar waren liet ik de boel opruimen. Hierna maakte ik d'r plasticpak en safety-broekje los waarna zij onder de douche kon gaan en gelijk haar vies gemaakte luiers kon gaan schoon maken.

Het zou vandaag warm worden en ik had voor haar een verrassing in petto. Toen ze er onderuit kwam nam ik haar mee naar de slaapkamer waar ik d'r polsen op d'r rug aan de ketting vast zette. Tussen d'r enkels plaatste ik de spreidstang en begon d'r polsen omhoog te takelen. Toen ze ver voor over gebukt stond pakte ik de rijzweep en begon hiermee op d'r naar beneden hangende borsten te slaan. Na de vijftiende slag begon ze te kreunen en deed ik haar een mondknevel in. Bij de vijfenveertigste slag kwam ze rukkend aan d'r boeien klaar.

Toen dit gebeurde zei ik haar dat ze hiervoor streng gestraft zou worden. Ik pakte het batje en begon hiermee op d'r billen te slaan tot het punt dat ze weer wou klaar komen. Ik liet haar even bijkomen en deed haar daarna het plasticbroekje met drukknopjes om. Hierin lagen 2 inlegluiers waarna ik de spreidstang verwijderde. Ik verwijderde d'r enkelboeien en liet haar in een schoon safety-broekje stappen die op slot ging. Hierna liet ik haar d'r bewerkte blouse zonder mouwen, bh en skibroek aantrekken. Om d'r middel ging een brede elastische riem die d'r figuur nog beter lieten uitkomen. D'r lange haar stak ze naar achteren met een diadeem en toen ze naar voren boog om d'r pumps aan te trekken zag je duidelijk de brede bult vanaf d'r onder rug tussen d'r benen lopen.

Na de koffie gingen we lopend op weg naar het zwembad waar ze verschrikt zei dat ze geen badpak bij d'r had. Nadat we betaald hadden gaf ik haar een plastictas en zei haar dat hierin d'r badpak zat. Meteen liet ik haar staan en verdween in de heren kleedkamers. Toen ik klaar was bleef ik bij de uitgang op d'r wach
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B Dione Algemeen 2
Similar threads

Bovenaan