Dita en haar vriendinnen

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 40,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

werni

Gewaardeerd Lid
Dita breidt haar invloed uit!

Verbaasd kijk ik in het gezicht van Samantha de vriendin van Dita. Niet verwacht haar hier te zien.
Heb me verheugd op eindelijk weer eens een weekendje met Dita.
Beide moeders weg en alle ruimte om me aan haar over te geven.
Ik ben via de achterdeur de kamer in gelopen en zie alleen Samantha zitten.
“Dita komt later!” Samantha heeft mijn speurende blik begrepen en lacht fijntjes.
Nu pas valt het me op dat ze heel uitdagend is gekleed. Super kort rokje en een laag uitgesneden blouse.
“Dan kom ik later wel weer!” merk ik op en wil me omdraaien. Samantha staat op en pakt me bij de schouder.
“Dat wil Dita niet hebben! Ze heeft ons gevraagd om zolang jou babysitter te zijn!”
Ze kijkt me indringend aan. Ik buig mijn hoofd en voel het schaamrood tot achter mijn oren.
“Ik kom wel weer als Dita er is!” stamel ik nogmaals. “Dacht het niet!” klinkt het streng. “Ik wil geen tegenspraak jongetje! Als ik nog een ’maar’ of verzet opmerk zwaait er wat!” Met één hand heeft zij me bij de kin gepakt en dwingt me haar aan te kijken. Haar ogen fonkelen.
“Ja, maar….” Verder kom ik niet. Ze slaat me in mijn gezicht. Geschrokken wrijf ik over mijn wang. Heb moeite mijn tranen te bedwingen. Niet omdat het zo’n pijn doet. Maar de schrik, boosheid en angst. Plotseling word ik van achteren vast gepakt. “Dita heeft gelijk! Een opstandig ventje!”klinkt het van achter me. Verschrikt kijk ik om en zie het gezicht van een mij onbekende vrouw. In mijn achterhoofd gonzen Samantha’s woorden na…’Dita heeft ons gevraagd jouw babysitter te zijn!’

Ik voel me verward en Samantha maakt van de gelegenheid gebruik om mijn broeksriem en bovenste knoop los te maken. In één beweging trekt ze mijn broek en onderbroek naar beneden. Ik kom weer tot mij zelf en wil me losrukken . Tevergeefs! De voor mij vreemde vrouw houdt me stevig in haar greep. “Ik zal je even voorstellen aan je nieuwe oppas!”
Voordat ze de naam zegt neemt de vrouw het woord. “Wacht maar dan stel ik me zelf even voor!” Dit zeggende pakt ze me in mijn nek en dwingt me haar te volgen naar een stoel.
Ze zet een been op de stoel en legt mij over haar been. Wat volgt is een stevig pak billenkoek.
Tegenstribbelen heeft geen zin. Ze houdt me met haar ene hand in bedwang terwijl haar andere hand zonder pardon zijn werk doet. “Au, au!” jammer ik al snel.
Het helpt nie, ze gaat door tot ze het genoeg vindt.
Als ze eindelijk stopt moet mijn kont rood gloeiend zijn. Zo voelt het in ieder geval wel aan.
“Zo nu ken je me en je mag me Dhéna noemen! En kleed je nu helemaal uit! Dan zullen we je eens passend kleden!” klinkt het streng.
Ik aarzel en kijk van Dhéna naar Samantha. Laatst genoemde komt op me af en geeft me nog een paar tikken met een rietje voor mijn kont. “Ben je doof!”
Aarzelend doe ik mijn schoenen uit en dan mijn broek sokken etc.. De dames kijken toe. Een spottend lachje siert hun lippen. Als ik naakt voor hun sta, lopen ze keurend om me heen.
Zachte strelingen worden afgewisseld met klapje voor mijn kont of kneepjes in mijn tepels.
“Zo in zijn kleren lijkt het nog wel wat! Maar Dita heeft gelijk! Moet je dat babypikkie zien.!”
Hun hatelijke lach schalt door de kamer. “Ga op de tafel liggen spartelen als een klein kind!”
Wanneer ik niet snel genoeg reageer volgen er een paar striemende tikken voor mijn kont.
Gedwee ga ik liggen en spartel onhandig met mijn benen. Samantha buigt over me heen en praat tegen me alsof ik een klein kind ben. Ze kietelt me met haar hand onder de kin.
Ik sluit mijn ogen om de spottende blik van Samantha te ontwijken.
“Beentjes omhoog!” Ik open mijn ogen en zie Dhéna aan het einde van de tafel staan.
In haar hand houdt ze een luier vast. Vakkundig wordt die onder me geschoven en omgedaan.
“Ga op die stoel staan en laat ons eens zien hoe goed jij in je broek kunt plassen!”
Ik voel dat verzet zinloos is en gehoorzaam gedwee.
Beschaamd voel ik hoe mijn luier zich vult.
Na door de dames uitgebreid bespot en uitgelachen te zijn moet ik tot mijn verbazing mijn broek en T-shirt weer aantrekken.
“Meekomen!”klinkt het kort nadat ik aangekleed ben. We verlaten het huis.
Schuchter volg ik. Ze openen de portiers van een auto en ik moet achterin gaan zitten. Het is een warme zomerdag maar dat is niet de enige reden dat zweetdruppels op mijn voorhoofd zichtbaar zijn. Na een poosje rijden we de parkeerplaats van een pannenkoekrestaurant op. We stappen uit en gaan naar de achterkant. Ik zie een speeltuintje en een terras.
Ik schrik! Ze zullen me toch niet verplichten in de speeltuin te gaan spelen? De dames nemen me bij de hand. Gedwee volg ik hun het terras op. “Ha daar zijn jullie. Is het gelukt met de kleine!” Nu pas zie ik Dita aan een tafeltje zitten. Ik had haar niet eerder gezien door de schrik maar ook doordat het terras goed bezet is. Er zitten veel moeders iets te drinken terwijl hun kroost in de speeltuin speelt. We gaan bij Dita aan tafel zitten. Ze lacht me lief toe. “Of krijg ik geen kusje van mijn grote jongen!” Ze spreek normaal maar haar woorden lijken als donderslagen de lucht te vullen. Ik heb het gevoel dat iedereen de vraag heeft gehoord .
Ik wil haar zoenen zoals ik dat de laatste keer ook heb gedaan. Maar Dita keert me demonstratief haar wang toe en tikt op haar wang, waarmee ze te kennen geeft dat ik dáár een kusje mag geven. Vlug geef ik haar een zoen en wil gaan zitten. “Ho, niet zo snel. Laat mij eens voelen of je nog droog bent!” Haar hand glijdt over mijn kruis. “Volgens mij heeft hij een natte luier?” ze kijkt vragend naar haar vriendinnen. “Tjonge jonge, we hebben voor dat we weggingen hem net een schone luier omgedaan!”
Ik kijk geschrokken om me heen en zie hoe de vrouwen aan de tafels om ons heen geamuseerd het schouwspel volgen..

“Wilt u wat eten en drinken?” Een jonge vrouw staat bij onze tafel. De drie vriendinnen bestellen drie koffie. “En wat wil jij?”vraagt ze. “Een cola…” “Laten we dat maar niet doen! Moet je altijd zo van die boertjes van laten. Heeft u limonade en graag met een rietje anders knoeit hij zo!” De serveerster schiet in de lach: “Ja hoor! Wat voor een kleur rietje wil je?”
Als mijn antwoord uitblijft dringt Samantha aan “Vooruit geef eens netjes antwoord of moet je weer over de knie!” Ik sla mijn blik naar beneden en zeg zachtje: “Blauw aub!” De serveerster loopt lachend weg. “De volgende keer blauw a.u.b. mevrouw. Begrepen!” voegt Dhéna toe. Dita informeert bij haar vriendinnen hoe het was gegaan. Zonder rekening te houden dat hun gesprek hoorbaar is voor anderen, wordt uitgebreid verslag gedaan.
Ik zie hoe er gelachen wordt en spottende opmerkingen richting mij geplaatst worden.
“Drie koffie en één limonade! De blauwe rietjes waren op. Heb ik een mooie roze gedaan.”
Ik bedank maar snel en vergeet niet om ook mevrouw te zeggen.
Ik pak het glas en wil hem snel leeg drinken. “Stop, stop, Dhéna wil jij hem niet even helpen!” Dhéna neemt het glas uit mijn handen en houdt me het rietje voor. Een steeds groter aantal moeders krijgt belangstelling voor onze tafel. Ik wil het glas zo snel mogelijk leeg drinken. Maar Dhéna trekt na elk teugje het rietje uit mijn mond. “Niet zo gulzig of heb je zo’n dorst?” hoor ik Dita zeggen. Wanneer het glas leeg is drinken de vriendinnen rustig hun koffie op. Opgelucht hoor ik hoe Dita om de rekening vraagt en afrekent. We staan op om te vertrekken.
Een vrouw naast ons spreekt ons aan. “U kunt hem toch niet zo in een natte luier rond laten lopen? Hij moet nodig verschoond worden!” klinkt het spottend. Samantha is het met haar eens. “We hebben een schone luier voor hem in de auto. We verschonen hem op de achterbank wel even. Kunnen dat toch niet op het terras doen. Is zo’n slecht voorbeeld voor al die andere kindjes!” Lachend beaamt de vrouw het. “Wel jammer! Ik had dat wel eens willen zien!” “Kom rustig mee hoor! Wie wil mag best meekomen !”
Twee vrouwen staan op en lopen mee. Op de parkeerplaats aangekomen worden de portieren ontgrendeld. De portier rechtsachter wordt geopend en Dita kijkt me aan. Ze hoeft niets te zeggen. Gedwee ga ik liggen. Dita trekt mijn schoenen uit en daarna mijn broek. Dan pakt ze op haar gemak de tas uit de kofferbak. De andere portier wordt ook geopend door de twee vrouwen die meegelopen zijn. Nieuwsgierig informeren de vrouwen waarom ik zo behandeld wordt. Dita legt uit dat wij van machtsspelletjes houden. Kleineren is daar een wezenlijk onderdeel van. “Dacht ik wel!” zei de jongste van de twee vrouwen. “Prachtig, waren alle mannen maar zo gedwee! Kinderachtig zijn ze over het algemeen allemaal!”
Dita maakt mijn luier los en maakt mijn piemel schoon met natte doekjes. Ze speelt er mee en al gauw lig ik daar met een stijve. De vrouwen kijken geïnteresseerd toe. De jongste vrouw haalt uit haar broekzak een speen te voorschijn en stopt die in mijn mond. “Heeft de kleine meid van mij niet meer zoveel nodig . Mag jij wel hebben!” Voordat ik zo geil ben dat ik klaar ga komen doet Dita mijn schone luier om. Ik moet uit de auto komen om mijn broek aan te trekken. Dhéna heeft mijn broek in de hand en loopt bij de auto weg. “Kom maar halen!” lacht ze gemeen. Beschaamd blijf ik tussen de auto’s staan. De twee vrouwen maken gebruik van de gelegenheid om mijn luier te betasten. “Ik zou best wel eens op je willen passen!” zegt de vrouw die me de speen in de mond gedrukt heeft. Haar stem klinkt zwaar en ze kijkt me met glinsterende ogen aan. “Kom maar met de broek Dhéna, dan kunnen we gaan!”
Ik trek snel mijn broek aan en ga achter in de auto zitten. We zwaaien nog naar de twee vrouwen en rijden weg. “Waarom die haast in eens?” vraagt Dhéna zich omdraaiend naar Dita af.
“Nou, volgens mij raakte die ene vrouw een beetje opgewonden van onze kleine! Ze werd me te handtastelijk Werni is van mij en alleen mijn vriendinnen mogen zo nu en dan op hem passen” Dit zeggende aait ze me over mijn hoofd en trekt mij naar zich toe. Ik leg mijn hoofd op haar schoot. Ook Dita is erg zomers gekleed en ik geniet van haar blote benen. Ik voel hoe ze me minzaam streelt. “Wat heb jij met roze?” doorbreekt Samantha na een tijdje de stilte.
“Een roze rietje een roze speen. Volgens mij moeten we hem zo als een klein meisje aankleden?” De andere vrouwen beamen het volmondig. “Kijk me eens aan!” Gehoorzaam draai ik me op mijn rug. Het gaat moeizaam maar het lukt. Ik kijk om hoog. Het eerste wat ik zie zijn Dita’s borsten. Strak zitten ze in het niet veel bedekkende bloesje. Ik moet slikken en kijk Dita aan. Ze glimlacht. “Ja lijkt me leuk. Mooie babydoll aan en zullen we de kleine meid ook eens lekker verwennen?” Ik kijk haar vragend aan. “Lekker spannend schatje! Maar wij weten uit ervaring dat je er niet bang voor hoeft te zijn!” Voor in de auto hoor ik gelach. Ik draai mijn hoofd richting Dita. Haar rokje is opgeschoven en ik zie haar slipje. Zachtjes drukt ze mijn hoofd tegen haar aan. Ik voel haar handen mijn hoofd strelen. Ik laat het gebeuren en geniet van haar geur terwijl ik mij afvraag wat er bedoeld wordt..

Dhéna neemt afscheid. Ze moet naar huis.. “Jammer, maar we zien elkaar vast nog wel vaker!” Ze slaat me voor mijn kont. Het klinkt dof. Ze neemt afscheid van haar vriendinnen pakt haar fiets en algauw is ze om de hoek verdwenen.
Ik volg Dita en Samantha. Ik moet naar de kamer gaan en mijn kleren uitdoen. Wanneer ik alleen nog mijn luier om heb ga ik op de grond zitten. Ondanks dat ik weet dat je moeilijk naar binnen kunt kijken neem ik toch geen risico. Samantha en Dita komen de kamer binnen.
Dita heeft een blad met twee dampende mokken koffie en een groot glas limonade in de hand.
Ze zet het blad neer en pakt het glas limonade. Ze zet het glas aan mijn lippen. Langzaam maar kordaat dwingt ze me het glas leeg te drinken. Dan gaat ze naast Samantha op de bank zitten. “Kruip naar Samantha toe en kus haar voeten!” Gehoorzaam begeef ik me naar de bank en begin ijverig Samantha’s voeten te kussen. Vol overgave neem ik haar tenen in mijn mond. De vrouwen kijken teder op me neer terwijl ze aan hun mokken koffie nippen.
“Nu mijn benen!” Voorzichtig zet ik Samantha’s voet op de grond en schuif iets opzij, zodat ik recht voor Dita zit.
Ik kijk omhoog via haar mooie benen onder haar rokje. Ik moet slikken. Wat vind ik haar toch mooi. Hoe vaak droom ik er niet van Dita boven mijn gezicht te zien zitten terwijl de urine door haar slipje sijpelt en op mijn gezicht terecht komt. Gek dat ik daar bij Samantha niet aan moest denken…”Komt er nog wat van!” Dita’s stem doet me ontwaken uit mijn overpeinzingen.

Met trillende handen neem ik haar voet in mijn handen. Teder kus ik de voet en lik aan haar tenen. Langzaam ga ik al kussend naar boven. Via het scheenbeen en de kuit naar de knie.
Ik schuif iets op zodat ik beter haar bovenbeen kan kussen. Ik kus haar tot de rand van haar slipje. “Via mijn andere been weer naar mijn voeten!” Hoor ik Dita zeggen. Verbeeld ik me dat of klinkt haar stem anders. Windt het haar op. Ik kan het niet nalaten haar een kus op haar slipje te geven. Dita pakt me bij mijn oren. Even drukt ze mijn hoofd in haar kruis. Stevig! Zo stevig dat het mijn adem ontneemt. Dan trekt ze mijn hoofd naar achteren en slaat me in mijn gezicht en kijkt me met glinsterende ogen aan. “Heeft onze baby heimwee naar de poort des levens?” De klap in mijn gezicht voel ik amper. Ik geniet na van Dita’s geur die mijn neus nog prikkelt. “Ik zal je leren ongevraagde initiatieven te ondernemen!” Dita lacht gemeen.
“Samantha, doe jij hem zijn luier maar af en bind hem in gebukte houding vast. Misschien ook wel handig dat je hem blinddoekt.!” Dita verlaat de kamer en Dita trekt mijn luier van mijn kont. “Wat een grote jongen!” lacht ze kleinerend als ze bemerkt dat de luier nog droog is. Samantha gebied me over een bankje te gaan liggen. Met polsriemen maakt ze mijn handen vast. Daarna worden mijn enkels vast gemaakt. Niet aan elkaar vast. Maar zo dat ik met gespreide benen sta. Dan bindt ze me een sjaal voor de ogen. Ik hoor Dita de kamer in komen en spulletjes op de bank leggen. “Mooi, zullen we eerst zijn kont eens bewerken. Je begrijpt zeker wel dat je straf hebt verdiend!” Kleintjes bevestig ik haar vraag. Ik voel hoe handen mijn kont strelen. Dan volgen er een paar stevige klappen. Dan is het stil er wordt niets gezegd en ik voel hun handen ook niet meer. Toch bespeur ik hun aanwezigheid achter me.
Het maakt me bang. Machteloos wacht ik af. De spanning is voelbaar. “Auuuwww” een gierend geluid gevolgd door een striemende pijn doen mij kronkelen. “Aansteller!” hoor ik zeggen gevolgd door een serie tikken. Ik heb het gevoel dat ze gelijk slaan. “Aauw, auw!”
Jammer ik als een klein kind.. Twee paar handen strelen mijn rug en billen.. “Ah goh, voel eens hoe hij zweet! Is onze kleine meid zo bang?” Blij dat de slagenregen is gestopt dringt het maar half tot me door wat er gezegd wordt. Eén van mijn kwelgeesten loopt even weg en ik hoor hoe ze iets van de bank pakt en terug komt..
Voel hoe een hand gehuld in een latexhandschoen iets op mijn anus smeert. Ze masseert het goed in en drukt dan een vinger in mijn kont. “Ik zal jou eens laten voelen wat het is wanneer mensen ongevraagd bij je naar binnen dringen!” Haar vinger gaat heen en weer. Het voet vreemd. “Geef maar hoor ik Dita zeggen. Ze haalt haar vinger uit mijn kont en ik voel hoe ze iets tegen mijn anus drukt. Langzaam voert ze de druk op en mijn kont vult zich. Mijn spieren spannen samen om de indringer naar buiten te persen, maar de tegendruk is te groot. “Ik zal maar ontspannen, maakt het een stuk makkelijker voor je!” Teder worden mijn billen en rug gemasseert terwijl het voorwerp langzaam in mijn kont verdwijnt..

Ik wordt los gemaakt en moet op mijn rug gaan liggen. Voelt vreemd aan maar durf naar de afstraffing van zo-even niet te protesteren. Ik krijg weer een luier om. Dan moet ik gaan zitten. Geen pretje met zo’n voorwerp in je kont. “Fijn hè, zo’n plug in je kont!” De beide vriendinnen genieten van hun macht. En ik….ik voel me klein, heel klein.
“Armen omhoog!” Er wordt iets over mijn hoofd aangetrokken. Het lijkt erop dat ze me een jurkje aan doen. Ik moet gaan staan. “Been om hoog!” Gehoorzaam doe ik het been om hoog waar een tikje tegen aan gegeven werd. “Goedzo, nu het andere been!” Wanneer ik ook dat gedaan heb voel ik hoe iets omhoog getrokken wordt..”Prachtig!” klinkt het enthousiast: “Zo kun je zijn luier ook goed zien zitten!” “Haar luier, bedoel je zeker! Koddig hoor!”
Ik moet op een kruk gaan zitten. Ze doen mijn blinddoek af terwijl ik de opdracht krijg mijn ogen dicht te houden. Ze gaan me opmaken. Ik voel hoe er lippenstift op mijn lippen aangebracht wordt. Ik wil protesteren maar een klap in mijn gezicht en een dreigend “Ssssst” weerhouden me van verder verzet. Dan zijn mijn ogen en wenkbrauwen aan de beurt.
Vervolgens wordt me een pruik opgezet.

Ik word bij de hand genomen en meegenomen naar na ik vermoed Dita’s kamer.
“Kijk maar!” klinkt het enthousiast. Ik open mijn ogen en kijk in de spiegel.
Ik zie er belachelijk uit. Herken me haast niet. Ze hebben me een jurkje met een petticoat aangetrokken. Stom gezicht met die benen van mij er onder. En mijn gezicht….Ik kan wel huilen. In tegenstelling tot mij zijn de dames razend enthousiast. “Draai je maar eens om en buk je iets voorover.”Ik word omgedraaid en kijk bukkend achterom. In de spiegel zie ik hoe de petticoat omhoog komt en mijn luier goed zichtbaar is.
“Zo en nu aan het werk! Je gaat stofzuigen en de kamer stoffen!” Ik voel me opgelaten. Maar gehoorzaam voldoe ik aan mijn opdracht. Dita kijkt tevreden toe. “Zo het nuttige met het aangename delen! Had mijn moeder beloofd de kamer te doen!” Samantha ligt in een deuk.
“Best handig zo’n luiersletje in huis!” Tijdens mijn werk ben ik steeds bang of iemand anders me kan zien. Als de telefoon gaat probeer ik te luisteren of er geen andere meiden worden uitgenodigd. Eindelijk ben ik klaar en moet ik voor ze gaan zitten. De plug irriteert me nog steeds. “Hoe vind je het om een meisje te zijn? Eerlijk antwoorden!” draagt Dita mij op.
“Stom, ik zie er stom uit. En mijn kont vindt het ook niet fijn zo’n ding er in!” “Zooooo”
Zegt Dita nadrukkelijk; “Maar je drukte wel ongevraagd jouw lippen op mijn slipje. Wees eens eerlijk wat had je gedaan als je vrij je gang kon gaan?” Ik buig mijn hoofd. Maar Dita pakt me bij de kin en dwingt me om haar aan te kijken. “Ik had je willen likken.”komt het zachtjes uit mijn mond. “Ja, ja en dan liefst zonder slipje zeker?” Ik knik. “Het is omdat je zo eerlijk bent. Zullen we hem belonen?”
Samantha kijkt Dita aan. “Waar denk je aan?” “Zijn jurk uitdoen en zijn gezicht wassen!” Samantha knikt en de dames kleden me uit. Alleen gekleed in een luier word ik meegenomen naar de bad kamer. Ga in het bad liggen. Dita en Samantha kleden zich uit. Gespannen volg ik hun handelingen. Moet slikken bij het zien van al dat vrouwelijk schoon. Dita gaat op de rand van het bad staan en plast me in het gezicht. Daarna doet Samantha het zelfde.

Dita pakt een washandje en doopt deze in de urine. Ze maakt mijn gezicht ermee schoon. Daarna krijg ik opdracht de luier af te doen en te douchen. Na het douchen moet ik naakt naar de kamer komen. “En je komt pas binnen als je geklopt hebt en binnen mag komen!” Dita en Samantha laten met alleen. Ik zet de douche aan en geniet van het warme water dat over me heen stroomt. Ik gebruik veel doucheschuim om de pislucht kwijt te raken.
Daarna droog ik me af. Ruim de badkamer op en meld me bij de deur van de kamer
Ik weifel even. Wat zal me nu te wachten staan.
Dan klop ik aan. “Binnen!” Ik open de deur en zie de beide dames op de bank zitten.
Ze zijn nog steeds schaars gekleed. Hun lichamen worden slecht deels bedekt door een lange zijden sjaal die vanaf de nek langs hun borsten op hun schoot valt en hun middel bedekt.
Dita gebiedt me om voor haar te komen zitten. Ze steekt haar been iets naar voren als teken dat ik die moet kussen. Vol overgave kwijt ik me weer van mijn taak. Begin bij de voet en langzaam ga ik naar boven.
Wanneer ik boven de knie ben aangekomen wil ik weer terug gaan naar haar voeten. “Nee doorgaan naar boven. Nu moet je mijn kruis ook maar eens verwennen! Wil je toch graag?”
Een sinister lachje doet mij ontwaken uit de roes waarin ik zat. Ik voel dat me iets te wachten staat. Wanneer mijn lippen de sjaal raken trekt Dita die langzaam weg. Van schrik stop ik met kussen. Daar zit ze voor me met een……dildo voorgebonden.
Dita kijkt me aan en glimlacht fijntjes als ze mijn schrik reactie ziet. “Samantha laat jij ook eens zien wat je voor onze kleine meid hebt!”
Samantha trekt de sjaal ook weg. Ook zij zit met een dildo voorgebonden op de bank.
Samantha reikt me twee condooms aan. “Om doen en ons pijpen!”
Met trillende vingers haal ik de condooms uit de verpakking en doe die om de dildo’s.
Op mijn knieën pijp ik eerst Dita en daarna Samantha.
Wanneer ik met Samantha bezig ben knielt Dita achter me. Ze trekt de plug uit mijn kont.
Dat voelt als een opluchting. Niet voor lang. Dita heeft een kussen gepakt en onder haar knieën gedaan. Ik heb ondertussen de opdracht gekregen door te gaan met Samantha te pijpen.
Ik voel hoe Dita haar dildo bij me naar binnen duwt. “
“De plug heeft zijn werk goed gegaan.!” Hoor ik Dita zeggen.
Ze bespot me terwijl ze me van achteren neemt. Vindt dat het mijn eigen schuld is om zo behandeld te worden. Moet ik maar meer respect tonen voor haar vrouwelijke lichaamsdelen.

Eindelijk stopt ze en mag ik ook stoppen met het ‘verwennen’ van Samantha.
Samantha staat op en verwijdert de dildo. Dita doet hetzelfde. Ik zit nog steeds op mijn knieën. Uitdagend lopen ze om me heen. Alleen gekleed in een tanga slip. Om beurten blijven ze voor me staan en bevelen mij hun benen te kussen. Uit de zojuist gekregen ervaring weet ik nu maar al te goed dat met benen ook alleen de benen bedoeld worden.
Als Dita voor me staat drukt ze mijn hoofd tegen zich aan.
“Ik geloof dat hij zijn lesje heeft geleerd!” hoor ik haar tegen Samantha zeggen.
“Denk dat hij nu wel een beloning heeft verdiend?” Samantha is het daar mee eens.
Dita’s hand aait nogmaals mijn hoofd. “Kom kruip maar achter je Meesteres aan! Dan zullen wij jou nu ook verwennen!” Ze gaat me voor. “Meesteres?” Dat woord heeft ze tot nu toe nog niet gebruikt tijdens onze spelletjes. Maar het is duidelijk dat ze ons spel blijft uitbreiden.
“Ons spel!” gonst het in mijn hoofd na. Ik moet glimlachen en volg ‘mijn Meesteres’ en haar vriendin vol verwachting.




:D ;)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Dita en de zevende hemel D 1
W Thuiskomen bij Dita T 11
nat Ze plast in haar luier AB/DL Filmpjes 14
Daddy777 Haar of kaal. Pub 22
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
P Yael haar weekendje weg X Y Z 9
N Kim haar verhaal K 33
P Yael haar avond alleen thuis X Y Z 8
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
P Yael haar vrije middag X Y Z 21
nina15000 Charlotte en haar geheim bedplassen C 124
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
T Betrapt door haar 16+ Board 7
lovediaper Vriendin haar zus Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B hebben jullie wel eens iemand in het openbaar gezien die in haar broek geplast/gepoept had? Polls 91
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
Jayden_dl Nathalie en haar liefde voor luiers N 17
TedWheel Verhaal Klaar Ze gaat op haar knieën voor me zitten. 16+ Verhalen 0
V Nog niet klaar Ilse plast op school in haar broekje. 16+ Verhalen 19
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
luierjong Tess haar eerste keer (hoofdstuk 2) (18+) 16+ Board 4
luierjong Tess en haar eerste keer (DL 18+) 16+ Verhalen 14
Dijkronald Mijn vrouw in haar broek gepoept Broekplassers en Poepers 9
Spreeuwtje Nog niet klaar Astrid en haar nieuwe liefde 16+ Verhalen 39
nina15000 Femke en haar probleempje F 22
nina15000 Verhaal Klaar geheim van Nienke en haar moeder G 79
nina15000 Verhaal Klaar moeder en haar kleine meisje madelon M 62
N noompje stelt haar voor.. Voorstellen 19
Winnie de Poep Lalaloopsy en haar Luierverassing Aanbevolen 4
J Anne en haar moeder A 293
StayStrong mammie en haar kleinerd <3 M 8
smurfke een vriendin en haar geheim Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Bab Diap Haar of scheren? Polls (T) 4
A hoe haar geheim ons geheim werd 16+ Verhalen 10
Nattebroek Tanja houdt van plassen in haar Luier T 6
Tuutje24 Luna en haar papa Daan L 300
B jeanette stond met haar vieze poep billen te kijk J 1
B Debbie in haar natte piesbroek D 3
sonnypup Dracky in haar luier en romper AB/DL Fotos 15
D lotte, haar levens verhaal L 12
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
B Grote vrouw plast nog in haar broek deel 1 en 2 G 3
B Barbara poepte weer in haar broek ( een nieuw vervolg er bij) B 9
Sardonyx Hoe ik haar ontmoette... (18- AB DL ML JL TL WL PB DR NL PL OL) ~31 delen~ H 124
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
L Haar Grote Geheim H 7
B Plas en poep expres stiekem ophouden in bijzijn van vrienden en vriendinnen. Broekplassers en Poepers 2
B vriendinnen & baby vriend V 1
Similar threads
















































Bovenaan