Verhaal Klaar Djappie

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 25,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Djappie


Hallo, hier mijn waargebeurd verhaal over luiers dragen. Ik noem dit verhaal: Djappie omdat dit verwijs naar mijn bijnaam.
EERSTE CONTACT

Het begon allemaal in mijn kindertijd, ik was ongeveer 6 jaar als ik voor het eerst mee ging op scouts weekend. Daar heb Stijn leren kennen een jongen van 6 en op zich een dood gewoon maar leuke jongen. Ik heb met hem veel plezier gemaakt op de scouts, we speelde allebei samen en we waren twee echte vrienden.

Op een weekend in Eken moesten ik en Stijn op de zelfde kamer slapen. Normaal sliep Stijn altijd op een aparte kamer, waarom wist ik niet en heb mij dat ook nooit afgevraagd. Nu het was bedtijd en tijd om ons te wassen, tandenpoetsen en een avondlied zingen. Daarna kropen we vlug onder de lakens.

Eens het licht uit hoorde ik gegriffeld naast mij waar Stijn lag. Ik was nog wakker en draaide me om en nam mijn zaklamp om te zien wat er gaande was? Tot mij stom verbazing zag ik Stijn knoeien met een luier hij probeerde een luier om zich heen te doen. Noch voor ik iets kon vragen vroeg hij mij wil je ook één luier om? Ik twijfelde niet en zij spontaan ja, omdat Stijn mijn beste vriend was en ik hem niet wou kwetsen. Ik greep naar de luier op dat zelfde ogenblik kwam de begeleiding op inspectie ronde, voor te kijken of iedereen rustig sliep.

De begeleiding zag dat wij allebei een luier vast hebben en dat wij deze probeerde om te doen. Stijn werd onmiddellijk naar een aparte kamer gebracht waarna ik naar die kamer moest. Al snel merkte ik welke kamer het was, het was de kamer van de begeleiding. De begeleiding vroeg me hoe ik aan deze luier kwam? Ik zei "van Stijn". Waarop de begeleiding vroeg "wat wil je bereiken met deze luier"? Ik kon geen antwoord vinden en zakte in de grond van de schaamte.

De begeleiding vroeg me of ik mijn pyjama wou uitdoen? Ik vroeg "waarom"? Maar kreeg als antwoord dat ik mijn mond moest houden. Tevens deed ik ook wat de begeleiding mij vroeg en deed snel mijn pyjama uit. "Ook je onderbroek" hoor ik hen snel zeggen. Dan moest ik op het bed gaan liggen. Iemand van de begeleiding kwam bij mij staan en zei "als je dan toch graag een luier zullen wij je er ééntje aandoen". Daarna deed iemand van de begeleiding mij een luier om. Eens ik een luier om had mocht ik mijn pyjama terug aan doen. De begeleiding zei dat ik mijn luier niet zelf mocht uit doen en ik hem moest aan houden tot ik terug bij de begeleiding geroepen word.

Eens ik terug in mijn bed lag met een luier om vroeg ik aan Stijn of hij het zelfde heeft ondergaan en ja hoor Stijn moest ook een luier om doen van de begeleiding tot de volgende dag.

De volgende dag moesten ik en Stijn samen op de kamer van de begeleiding, al snel wisten waarom. De begeleiding deed onze luier uit om te kijken of wij nog droog waren? Ik was zelf nog droog maar Stijn niet. Ik mocht terug beschikken en mocht me aan kleden voor het ontbijt. Aan tafel zat ik naast Stijn, hij vroeg me of ik het leuk vond om die nacht een luier om te hebben en ik wou eerlijk zijn en zei "ja eigenlijk we, dat is wel een fijn gevoel zo een dikke prop om je kruis heen".
TWEEDE CONTACT

Ik moest twee zware operaties ondergaan en ben 14 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis te Gent. Ik was zo'n 7 jaar. Eens de twee operaties achter de rug waren moest ik nog 8 dagen blijven om te herstellen en omdat ik te zwak was. Dat was zeker zo ik had geen evenwicht doordat ik mijn spieren niet onder controle kon houden. Ik moest een paar dagen plat liggen in bed. Daardoor moest ik ook een luier omdoen. En ik moet eerlijk vertellen dat ik dat zeer plezant vond. Elke ochtend, middag en avond werd ik vakkundig gecontroleerd door de verpleegster of ik nog droog was en of ik zo nodig verschoond moest worden.
DERDE CONTACT

Ik ben nu 18 jaar en heb altijd wat luiers in de kast liggen, omdat lekker gevoel van vroeger nog eens op te roepen. Inmiddels slaap ik van maandag tot vrijdag op een internaat waar ik naar school gaat. Op een nacht werd ik wakker omdat ik steeds iets voelde aan mijn kruis en ik niet wist wat het was. Ik draaide me om en zag dat het Stijn die voelde aan mijn kruis. Stijn sliep op de kamer recht over mij.Hij vroeg me jij draag een luier, waarop ik zei af en toe. Stijn stelde mij gerust en zei dat hij er ook één om heeft Ik wilde me recht zetten in mijn bed maar Stijn hielde mij tegen blijf maar liggen jongen zei hij, mag ik bij jou komen liggen? Ik trok mijn lakens weg en maakte plaats voor hem, zodat hij naast me kon liggen.

Stijn nam plaats en legde zijn hand op mijn buik. Stijn vroeg me of ik dat fijn vond om een luier om te hebben. Ik zei ja ik vind dat zalig, dat heeft een veilig gevoel. Waarop hij zei ja: dat vind ik ook, daarom heb ik elke nacht een luier om. Na een poosje voelde ik Stijn zijn handen zakken naar mijn luier toe, en bij begon er over te wrijven. Dat gaf een hemels gevoel, ik deed het ook bij Stijn. Nadien kwam Stijn op mij liggen en begon als maar meer te wrijven over mijn luier, ook stak hij zijn hand in mijn luier en begon hij over mijn penis te wrijven. Ik deed ook steeds het zelfde ritueel bij Stijn na een poosje kwamen wij allebei klaar. Na die nacht heb ik nog drie weken op het internaat gezeten. Nadien was het schooljaar om en ben ik afgestudeerd.

Inmiddels, heb ik geen enkel contact meer gehand met Stijn.

Graag wil ik jullie er op wijzen dat dit verhaal een waargebeurd verhaal is. Jullie kunnen mij steeds bereiken op het volgende mail adres: [email protected]
 
Bovenaan