Door ziekte in luiers

Hoofdstuk 1.

Mirian en haar moeder zaten bij de dokter.
Ze waren net klaar met een aantal onderzoeken en waren aan het wachten tot de dokter de kamer binnen kwam met de resultaten.
Mirian had al enige tijd last van buikpijn en haar moeder maakte zich zorgen en nam het zekere voor het onzekere.

De dokter kwam binnen en ging zitten.
Zo Mirian, ik heb hier je resultaten voor je onderzoeken en we hebben iets bij je ontdekt.
Moeder schrok, 'hoe erg kon het zijn, haar dochter is een gezonde meid van 15' dacht ze.

De dokter vertelde dat mirjan een aandoening had waarbij een soort van virus sommige spieren van haar lichaam zou verlammen, vooral die die de functies van het urineren en ontlasten.

'We weten nog niet hoe erg het zal worden, het kan meevallen of juist niet, helaas is hier nog geen medicijn voor maar ik kan je wel wat voorschrijven voor je buikpijn'.

'Dokter wat betekend dit voor haar leven' vroeg moeder.
De dokter antwoorden, 'het zal waarschijnlijk betekenen dat ze deels of helemaal incontinent zal worden, dit hangt af hoe agressief het virus is.'

Het zal in de komende maanden steeds meer merkbaar zijn dat je minder je plas en poep zal kunnen ophouden, het is niet zeker hoe snel dit gaat zei de dokter.
Het lijkt me daarom handig als ze daarom voortaan incontinentiemateriaal zal gaan dragen.
Mirian schrok, bedoelde de dokter nou dat ze binnenkort een LUIER aan moest elke dag.
Moeder was ook geschrokken.
'Dokter, kan ik u even alleen op de gang spreken' zei moeder

Op de gang vroeg moeder of het echt de enige optie was.
De dokter knikte.
Heeft u toevallig nu een luier voor haar in haar maat, zodat ze alvast aan het idee kan wennen.
Die zal ik even voor u pakken.

[Word vervolgd]
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Klein foutje aan het begin: Miriam staat op 2 verschillende manieren gespeld, hoe is het echt gespeld?

Ben desondanks wel benieuwd hoe het verder gaat !1
 

duimelot

Superlid
Er staan heel veel taalfouten in.
De naam van het meisje is ook vreemd. Mirjam of Marjan,
Maar Mirian... Het kan maar komt heel weinig voor.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) 16+ Verhalen 158
P Door AI gegenereerde afbeeldingen of foto's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 134
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
Tim80 Foto's van luiers zichtbaar door broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Stoere_DL Wat is de reden dat je door luiers opgewonden raakt? 16+ Board 55
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
L Pijnlijke voortanden door fopspeen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
O Erectiestoornis door abdl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Berth Grotere luiers door grotere kinderen of anders om. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
T Betrapt door haar 16+ Board 7
D Verzending nog niet ontvangen door Postnl Vragen & Info Shop 43
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
L Incontinent door hypnose Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
K Ontvoerd door een meisje uit mijn klas O 56
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Door omstandigheden kom er een boel spullen te koop. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
B Incontinente gebruikers: op welke manier word je getroffen door bezuinigingen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
J Diarree door antibiotica Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
H Natte broek door de vrieskou Broekplassers en Poepers 4
W rugpijn door luier VVV 56
max79 Foto's gepost door tieners moderator talk 7
cooney Geaccepteerd door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Tena lekt door!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Derper Ontdekt door de verkoopster O 8
A "Dorpje in shock door luierman" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
yellow rose welke handelingen door mama Algemeen 26
Landsmeerder Hoeveel luiers kan je in elkaar door laten lekken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Acceptatie door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LotteXS Niet naar de wc durven door stroom uitval.... N 2
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Ron Gered door mijn luier. Broekplassers en Poepers 8
Kris de Babie huidproblemen door luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
P De kogel is door de kerk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
klein het moeten doen in luier door ketting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Snowbaby In luier door Amsterdam AB/DL Filmpjes 2
E Verschoond door de juf 16+ Verhalen 3
snoekkie Ontvoering kinderen naar Azië/Afrika door ouders Pub 5
Similar threads


















































Bovenaan