Doorgelekt (waargebeurd verhaal)

erik

Beginneling
Het is vrijdagmiddag en ik ben aan het werk op mijn thuiskantoor. Dit kantoor is op de begane grond en ik moet door de woonkamer als ik het kantoor wil verlaten. Ik had een drukke week achter de rug en echt zin om te werken had ik niet meer. Ik had al de hele middag contact met een man via MSN. Hij had mij gevraagd of ik een luierbroek aan wilde doen en dat had ik aan het begin van de middag gedaan. Toen was ik nog alleen thuis, maar inmiddels was mijn vrouw thuisgekomen met een vriendin en zij zaten in de woonkamer aan een wijntje.

Met de man op MSN had ik vaker contact gehad en hij leidde mij een beetje door steeds opdrachtjes te geven. Ik was nog niet zo lang aan de luier, dus alles was nieuw voor mij. Hij had dan ook gevraagd of ik de luier die ik aanhad niet wilde testen. Ik had best al veel gedronken, dus zei ik ja.
Steeds deed ik een beetje en dan vertelde ik hem wat ik voelde. Ik voelde die lekkere warme golf in mijn luier en genoot ervan. Wat hij niet kon zien en wat ik niet wist was steeds hoeveel er nog bij zou kunnen in mijn luier. Dus zei hij dat ik het maar moest proberen en zo kwam er steeds een beetje bij. Ondertussen zat ik ook thee te drinken en ik merkte dat de aandrang toch redelijk hoog werd.

De man op MSN wilde echter niet van stoppen weten, hij was redelijk dominant (wat ik op zich niet erg vind). Ik voelde aan de luier en hij was heerlijk zacht. Extra spannend was natuurlijk dat mijn vrouw in de kamer zat met een vriendin en zij weten niets van mijn hobby. Ik zei tegen de man dat ik de luier wel aardig vol vond zitten, maar hij zei dat we nog een scheutje zouden doen. Ik durfde niet tegen te spreken, want ik was al blij dat ik een vriendje had om mee te spelen via MSN.
Dus probeerde ik nog maar een beetje te plassen, maar de aandrang was inmiddels wel hoog. Dus toen ik ontspande om een beetje te plassen, kwam er veel meer dan ik verwachtte. Het was zoveel, dat de luier het niet allemaal meer kon absorberen. Ik voelde het de warmte door de pijpjes van mijn luier heengaan en ik zal in mijn lichte spijkerbroek een natte plek in mijn liezen ontstaan. Daar zit ik dan in mijn kantoor. Ik kan niet ongemerkt het kantoor verlaten, want in de woonkamer zitten mijn vrouw en haar vriendin nog. En zo te horen duurt dat nog wel ff. En al zou ik er ongemerkt langs kunnen, dan ga ik naar boven in de ene broek en kom ik terug in een andere. Dan krijg ik vast vragen. Ik heb wel een trui aan, dus een beetje verbergen kan ik het wel. Dus ik bedenk een plannetje, wat wel moet slagen anders sta ik voor joker bij mijn vrouw én haar vriendin. En dan weet in no-time de hele buurt het.

Ik sluit mijn MSN af en trek mijn trui naar beneden, zodat hij het meeste van de nattigheid bedekt. Dan loop ik de kamer in, zo nonchalant mogelijk en ga aan de tafel zitten waar mijn vrouw en haar vriendin ook zit. Zij begroeten mij en ik ben opgelucht dat het tot zo ver goed is gegaan. Mijn vrouw vraagt of ik ook een wijntje wil, maar ik zeg haar dat ik dorst heb en dat ik wel een groot glas water wil. Zij haalt voor mij het water en ik zit een beetje te kletsen met haar vriendin. Ondertussen zit ik met mijn natte luier en spijkerbroek onder de tafel. Als een van beide iets laat vallen en bukt om het op te pakken, dan ben ik de klos.

Na een paar minuten besluit ik dat het zover is om mijn plan verder uit te voeren. Het moet wel in een keer goed gaan, want ik krijg geen tweede kans. Ik rijk uit over de tafel en terwijl ik met mijn arm terug kom stoot ik mijn glas naar mij toe om. Mijn glas ligt om en het water loopt precies in mijn kruis, BULLSEYE! Ik begin me te verontschuldigen en zeg dat ik me even moet verschonen. Mijn vrouw loopt naar de keuken om een doekje te halen en zegt tegen mij dat zij het wel even opruimt hier. Ik loop weg naar boven met een nat kruis. Boven doe ik alles uit en droog me af. Met een schone boxer en broek loop ik weer naar beneden. Nu lust ik wel een wijntje. Dit was behoorlijk door het oog van de naald….
 

Lily

UITLEG: 'geen contact aub' betekent geen contact!
Mooi verhaal!

Heb je nog meer MSN-avonturen?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN Vriendin ( waargebeurd ) 16+ Verhalen 1
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
E Verhalen van Emina. (Waargebeurd) V 8
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
G Hoe ik tbdl werd waargebeurd H 0
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Jappie1996 Verhaal Klaar De Afsluitdijk (waargebeurd) A 5
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
S Konijntje vindt pappie (waargebeurd) K 1
S Mijn Pets & Littles Playground verslag (waargebeurd) 16+ Verhalen 23
S Mijn allereerste AB-DL meeting ooit! (Waargebeurd!) 16+ Verhalen 17
Tom-dl Nog niet klaar Mijn Schoolvriend (deels waargebeurd) 16+ Verhalen 218
J Eerste poepluier waargebeurd E 4
Luierkind_123 luier tijd! (waargebeurd) L 1
P Luier met hardlopen (waargebeurd) Broekplassers en Poepers 13
H Dulcolax avontuur (waargebeurd) D 5
G Mijn waargebeurd verhaal M 14
S Begin van mijn luiertijd. (waargebeurd) B 17
A Waargebeurd W 6
diaperdrenthe Mijn eerste afspraak (waargebeurd!) M 1
N Waargebeurd verhaal W 4
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Similar threads


















































Bovenaan