Dragen jullie wel eens luiers buiten huis en in de stad

loodje

Nieuw lid
Als ik buiten huis een luier aan heb vind ik altijd wel super spannend en het geeft mij een fijn gevoel om een luier aan heb kan niet meer bedenken dat ik zonder luiers boor het leven zou moeten hoor gaag reactie van hoe jullie het doen en ervaren gr loodje

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Heb tot nu toe alleen pull-ups in het openbaar gedragen (wel een beetje bedekt met rompers en/of doormiddel van bretels aan de broek), en ik voelde me er ook prima en comfortabel bij, geen spanning of niks eigenlijk.
Slips met plakstrips daarentegen nog nooit in het openbaar gedragen, dat vind ik nog net te spannend nu.

petersbaby

Toplid
Ja ik ben wel een uit eten geweest met een Abu Space aan en dat zonder romper.
Ik heb er zelfs ook een dikke plas in gedaan.
Ik vond het wel spannend om te doen.
Ik ga het zeker nog een keer doen.

Henk-DL

Een fijn praatje? henk2323 op Skype! Tot zo!
Was de auto wel een in luier, een stukje wandelen in luier en heel soms doe ik de boodschappen er in!

Spreeuwtje

Little Rebel
Af en toe draag ik een luier tijdens het boodschappen doen of een (bos)wandeling.
De eerste keer (met name in de supermarkt in het dorp, waar je dus onherroepelijk bekenden tegen komt..) was wel echt even spannend, maar het viel me al vrij snel op dat er eigenlijk geen kunst aan is, wanneer je doet alsof er niets aan de hand is valt het vrijwel niemand op.
Indien wel, dan zal men er omwille van je privacy niet snel over beginnen.. en ik trek me sowieso al niet gauw wat aan van wat anderen denken / vinden. Maar het blijft wel een soort spannend en bijzonder gevoel om geluierd in het openbaar rond te lopen, al doe ik het minder vaak dan ik zou willen, puur om praktische redenen.

ikkuh!

Toplid
Als ik bij mn luiermaatje op visite ga ben ik de hele dag geluierd.
Ook als we samen een hapje gaan eten.
Eerste keer was wel erg spannend ,maar niemand let er op .

We houden elkaar wel in de gaten of er iets te zien is , maar dat wat er te zien is word alleen gezien door iemand die er bewust op let ( een andere abdl zou het wel zien en mag het ook zien ).

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Als ik een luier aan heb en ben nog van plan om naar buiten te gaan, dan doe ik niet specifiek hem uit weer afhankelijk van de bestemming.
Maar dan wel met een zo min mogelijke geluid makende luier, anders draag ik die wel maar dan gaat er een regenbroek overheen, die weer dan over de joggingbroek zit.

Monkeybaby

Ik hou van luierkontje37
Afgelopen weekend wezen winkelen met luier om en vriendin mee
Nu al een aantal dagen volledig geluierd ook met werk spannend om te doen maar ik probeer zoveel mogelijk normaal te doen

Drynites

Gewaardeerd Lid
Jazeker, in de stad of de supermarkt om de hoek. Het maakt me niet uit. Dunne luier onder de kleding ziet toch niemand.

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Dagelijks loop ik in luiers rond.
Gewoon onder mijn kleding.

Niemand die er wat van zegt.
Er zijn wel een paar mensen die weten dat ik luiers draagt.

Elvis42

Nieuw lid
Ja ik draag luier om naar mijn werk schaken in de zomer op de scooter wandel dik 10 kilometer in een luier neem een reserve luier mee heb 2 jaar geleden dik 40 km gelopen in luier in korte broek laat de broek wel eens zakken zodat alleen de luier zichtbaar is ongeacht nat of droog heb ook wel buiten een luier volgepoept en daarna een nieuwe luier om gedaan

Lotje 66

Ikke lief???
Ik kom zo weinig mogelijk in de stad
Ik voel me daar altijd niet fijn
Maar verder
Eigenlijk overal wel hoor
Hihihi lekker een fijne luier onder mijn kleren
Ziet geen mens wat van
Zóó fijn
Ik vindt mezelf dan best wel een beetje stout
Maar ik zou echt niet meer zonder willen

loodje

Nieuw lid
Ik ga wel naar de winkel.en met een dikke luier aan dat vind ik wel spannend en is mij nog nooit opgevallen dat iemand het heb gemerkt heb ook romper er bij aan dat help ook altijd wel beetje tuurlijk

DL-dinges

Toplid
Af en toe draag ik een luier buitenshuis.
Wel probeer ik voor vertrek dan te verschonen zodat kans op lekkage kleiner is.
Ook is een ongebruikte luier vaak een stukje dunner en valt minder op.
Maar een L4 of een tena ultima gaan ook af en toe aan.
Wat ik vaak wel doe is ruim voldoende drinken voor ik vertrek.
Dan is de kans op een plas onderweg een stuk groter. Meestal op de terugweg. Maar dat is ook afhankelijk van hoe lang ik weg ben.

Bovenaan