Dromen komen uit!

PAPA013

Nieuw lid
Dit is mijn eerste verhaal dus help me alsjeblieft op weg!!!

Hoofdstuk 1: Even voorstellen.

Hallo ik ben Mitch 17 jaar. Ik zit in mijn examenjaar op de havo, kortom meisjes zijn erg belangrijk. Bij mij in de klas zitten super veel leuke meisjes en aangezien ik erg populair ben heb ik dus al snel een voordeel. Ik had al veel meisjes gehad, maar mijn droom kwam niet uit. Mijn droom is namelijk: De papa zijn van een leuk meisje en die dus als mijn baby behandelen. Ondanks dat ik erg populair was durfde ik hier niet over te praten.
Zoals ik al zei: "ik zit in mijn examenjaar." Dit betekend veel feestjes, meisjes en veel drank. In mijn klas zaten de leukste meisjes zoals: Sanne, Sandy, Jill, Lianne, melissa en Kim. Jill was vooral het schattigste. Iedere dag als ik terug kwam van school hoopte ik dat zij net zoals Melissa ooit mijn baby zouden zijn, maar helaas gebeurde dat niet.

Hoofdstuk 2: Eerste uitnodiging

Omdat Facebook een hype is(net als twitter en whatsapp) kreeg ik al snel een Facebook vriendschapsverzoek van al die leuke meiden. Na een tijdje kreeg ik een beetje lef en begon ik zomaar tegen Jill te praten, later volgde ook het lef om met Melissa te praten, want heel eerlijk ik was dan wel populair maar dat durfde ik niet.
Na vele gesprekken over school heb ik hun nummers gevraagd. Dit allen natuurlijk om te kunnen appen.
Na een tijdje praten kreeg ik een uitnodiging voor het eerste feestje van het jaar. Melissa werd 18! Om dit te vieren gaf ze een klein feestje met natuurlijk drank en alles erop en eraan, omdat ik en mijn vriend samen uitgenodigd waren besloten wij samen het cadeau te gaan doen zodat we meer geld konden besteden en het leuk konden maken.
Maar wat moet het worden? Omdat ik toch wel veel contact met Melissa had ging ik op een slinkse manier proberen iets te regelen. Na vele gesprekken was het nog een week voor het feest en ik wist nog niks. In deze tijd is het ook nog eens druk op school dus dat zat ook nog tegen.
Toen mijn school werk af was ging ik weer met Melissa appen (Dat was het plan tenminste). Helaas had ze het zo druk dus had ze even geen tijd.
's Avonds appte ze terug zoals het volgende gesprek:
Melissa: Heey ik ben eindelijk klaar x
Ik: Mooi x
Melissa: vagina school! :mad:
Ik: jaa he idd! x
Melissa: Ja, soms he droom ik ervan weer eens klein te zijn.
Melissa: verzorgd worden, niks doen en rust hebben
Ik: ik snap wat je bedoeld xd xx
Melissa: thnx ,./

Toen wist ik nog geen cadeau maar wel het voorschutten deel! In onze vriendenkring krijg je namelijk altijd iets voorschuts als je 16, 18, 20, 30, enz. word. Dus zodoende!!

Hoofdstuk 3: Cadeau halen

Op school aangekomen had ik met mijn maat afgesproken om te overleggen. We zijn na school dus ook meteen naar mijn huis gefietst om alles te regelen. Aangezien we maar 50 euro hadden was het dus even kijken wat we gingen halen.

Mijn idee:
Mijn maat verzint het cadeau en heeft 30 euro te besteden, ik verzorgde de voorschutten opdracht. Ik zei: "We doen de opdracht als volgt. We gaan een dag kiezen alleen met haar en op die dag is ze een baby. ze mag niks doen wat een baby niet kan doen of niet doet. Als ze deze opdracht niet uitvoert krijgt ze haar cadeau niet."

Dit vond hij een erg leuk idee maar hij durfde niet op te passen dus of ik dat alleen wilde doen(natuurlijk ;D). We zouden echter wel alle cadeaus samen halen.
(Nu is het woensdag vandaag gaan we het cadeau halen. we hebben nog 3 dagen en dan is het feest!)
Na school gaan we op pad. Eerst langs de drogist om spullen te halen. We kochten luiers, een speentje, een flesje en nog veel meer babyspullen.
Toen langs de Hunkemöller voor een lingerie setje.
Hoe dichter we bij het feest kwamen hoe meer opgewonden ik werd.

Hoofdstuk 4: Aftellen

Wow wat ben ik zenuwachtig de laatste dagen voor het feest. Ik begon daarom dus maar Melissa te vervelen. Het gesprek ging als volgt:
Ik: Heey xx
Melissa: Heey xx
Melissa: Hoe is het?
Ik: Goed hoor! Met jou?
Melissa: Goed hoor x
Ik: Ben je al zenuwachtig?
Melissa: Jaaa :'( heel erg
Ik: Ook voor je Cadeau?
Melissa: Jaa echt niet normaal
Melissa: vooral voor het voorschutten deel! :'(
Ik: Alles komt goed xd
Melissa: Jaja :-\

Dit gesprek alleen al wond mij enorm op natuurlijk. Dus ik bleef haar klieren en haar bang maken. Het begon allemaal door erover te beginnen en daarna door te zeggen dat het zo erg voorschut was dat het niet leuk meer was, maar dat ze het wel moest doen. Hoe dichter we bij het feest kwamen hoe erger het werd en hoe meer zij ging beweren dat ze het niet zou doen.
Dit leverde bij mij toch wel wat schrik op. Daarom besloot ik om te vertellen dat het cadeau zo leuk was en dat als ze de opdracht niet uit zou voeren dat ze dan het cadeau niet kreeg. Hierdoor nam (dat ze de opdracht niet wilde uitvoeren) af.

Hoofdstuk 5 Het feest dance

Ik en mijn maat waren er helemaal klaar voor. We fietste samen naar het feest om daar dit leuke cadeau af te geven.
Daar aangekomen gingen we naar binnen en wachten we tot iedereen er was. Heel de groep besloot om op dat moment de cadeautjes pas te geven. Dus eerst nog feesten!
Na een half uurtje was dan ook iedereen er en was het tijd voor de cadeau's. Iedereen had eigenlijk wel iets wat met seks te maken had. Wij moeten daar natuurlijk weer vanaf wijken. Hoewel het lingeriesetje toch wel erg sexy was en de baby die eraan zat te komen mij ook wel erg opwond vielen wij mee! Andere overdreven namelijk met seks spullen. Ze had op het einde van de avond condooms, dildo, glijmiddel enz. maar wij hadden het leukste (vond ik zelf natuurlijk)!
Toen waren wij aan de beurt, dus ik zei: "luister goed. Wij hebben een super leuk cadeau, maar er moet eerst een opdracht door jou uitgevoerd worden. Wat de opdracht is leggen we je morgen uit. We spreken morgen dus af met zijn tweeën. Dan leg ik je alles uit en weet je wat je te doen staat." Ze zei: "oké" en het feest kon bijna verder gaan.
Iedereen moest namelijk eerst even zingen.
Nu kan het beginnen. Er werd veel gedronken en gelachen. Omdat er superveel gedronken werd Gebeurden er ook veel gênante dingen. Ik maakte daar enorm veel gebruik van en begon dit te filmen devil2 (Je weet nooit waar het goed voor is). Aan het einde van de avond was ik als enige nuchter. Het voordeel daaraan is dat je je ALLES herinnert. Dingen zoals Seks bijvoorbeeld.

Hoofdstuk 6: De opdracht

De volgende dag spraken we af om 2 uur bij haar thuis. Dat was makkelijk aangezien haar ouders toch weg waren. Dus ik had me aangekleed en ik was om 2 uur bij haar.
Bij haar aangekomen hebben we eerst nog even na gekletst met elkaar over de avond ervoor. Maar na een tijdje kwam het grote moment. Ze vroeg wat de opdracht was.
Ik zei tegen haar: "In de komende tijd, is er dan een dag waarop je ouders niet thuis zijn?" Ze zegt: "Ja mijn ouders gaan volgende week 3 weken naar Australië." Ik voelde me zo opgewonden, dit was gewoon fantastisch. Zou mijn droom om een meisje als baby te behandelen dan toch uitkomen? Ik zei: "Nou dan volgende week als je ouders 3 weken naar Australië zijn, kom ik hier! Je bent dan voor 24 uur een BABY. Dit betekend dat je niet mag praten, geen wc mag gebruiken. Kortom je moet je gedragen en laten behandelen als een baby. Als je dit goed doet krijg je je cadeau! Nog vragen?"
Ze zegt: "dus word ik dan door jou als een baby behandeld?"
Ik zeg: "Ja"
Op dat moment zie ik haar blozen en twijfelen. Het enige waar ik aan denk nu is: Ik heb het verpest, mijn droom komt niet uit.
Ze zegt: "Mag ik er nog even over nadenken dan app ik je morgen en dan spreken we af en krijg je het antwoord?"
Ik zei: "Ja is goed!"

Hoofdstuk 7: De Beslissing

Melissa appt mij om te zeggen dat we de volgende dag om 2 uur afspreken. Ik ben ook echt niet normaal zenuwachtig.
Dus de volgende dag vertrek ik al extra vroeg naar Melissa. Daar gingen we een rondje lopen. Ze zei: Mitch ik doe het. we spreken volgende week maandag af en dan ben ik een hele dag een baby. Vanbinnen was ik superblij en ik viel bijna flauw van opwinding, maar ik besloot cool te blijven en rustig te antwoorden.
De rest van de week was ik zo erg zenuwachtig. Niet normaal. Ik besloot alvast dingen te bedenken. Wat ging ik allemaal bij dit baby'tje doen?

Hoofdstuk 8 De dag is aangebroken!!

Het is maandag 9:30 en ik moet NU vertrekken zodat ik om 10:00 bij Melissa ben, dus ik rijd weg op de fiets met de tas met alle spullen die ik en mijn vriend gehaald hebben.
Bij Melissa aangekomen doet ze erg enthousiast de deur open. Ik kom binnen en ze ziet de tas en vraagt of daar alle spullen in zitten. Ik zeg dat daar alles in zit wat we nodig hebben, maar dat zij niet mag kijken.
Ik vertel haar dan dat ze op de tafel moet gaan liggen en ik pak uit de tas een speentje, een luiertje en een knuffelbeertje. Het knuffelbeertje geef ik haar en het speentje stop ik in haar mond. (Dit is zo geweldig!!) Als ik het luiertje vast heb zie ik haar een beetje twijfelen.
Zonder pardon doe ik haar schoentjes en sokjes uit. Daarna volgt al snel haar broek en slipje. Ik til haar benen op en leg haar luiertje onder haar kontje. Ik vouw haar luier dicht en ze is helemaal klaar. Ik laat haar een beetje spelen en daarna loop ik naar de tas en haal er een flesje en babymelkpoeder uit. Ze merkt er gelukkig niets van en blijft met de blokken spelen die ik had meegenomen. Als ik even later naar de bank toe loop ziet ze het flesje en ze stribbelt niet tegen maar komt gewoon naar me toe.
Ik til haar op mijn schoot en begin haar haar flesje te geven. Na tien minuutjes heeft ze het helemaal opgedronken en til ik haar nog even op voor een boertje en dan mag ze weer even verder spelen.

Hoofdstuk 9 De middag is aangebroken.

Het is nu half 2 en ik zie dat het baby'tje nu al wel een beetje last krijgt om haar plas in te houden. en binnen 5 Minuten zie ik dat ze het opgegeven heeft. Omdat ze alleen een T-shirtje en een luiertje aan heeft zie je de luier goed verkleuren. Maar tot mijn verbazing begint ze ook meteen te huilen, en zegt ze geen woord. Alleen maar huilen.
Ik sta op en til haar op de tafel waar het verschoonkussen lag en begon haar te verschonen. Toen was Ik helemaal gek aan het worden want na het verschonen stopte ze met huilen en ging lekker verder spelen. Het leek wel of ze het leuk vond!!
Ik besloot op de bank te gaan zitten en wat tv te kijken maar ik snapte het gewoon niet. Van de andere kant vond ik het wel super geil! Toen het 5 uur was besloot ik potjes voor mijn lieve baby klaar te maken. en zette haar op de stoel, binden haar vast met een riem en begon haar eten te geven. Door haar eten had ik een beetje laxeermiddel gedaan en rond 8 uur kreeg dat zijn werking wel. ik had haar net verschoont en toen zag ik haar eventjes rood worden. Ze huilde even en riep: "papa kom." Ik tilde haar op het verschoon kussen en verschoonde haar nog een maal en besloot haar in bed te leggen. om een uur of een liep ik naar boven om te gaan slapen en heb haar tewijl ze sliep verschoond. Ik verwachtte eigenlijk dat ze wakker zou worden, maar dat gebeurde niet.

Hoofdstuk 10 De bekenning.

De volgende ochtend om 7:45 werd ze wakker en begon ze te huilen. ik ben opgestaan en naar haar kamer gelopen. Daar heb ik haar verschoond en ik heb haar naar beneden getild. Eenmaal beneden heb ik gelijk weer een flesje warm gemaakt en haar weer gevoed. ik heb haar nog een keer verschoont en toen was het 10:00. ik zei: "baby'tje kom eens bij me zitten." en zij zei: "oke papa!" Toen gaf ik haar haar cadeau, en vertelde dat de 24 uur om waren.
Omdat ik nog steeds met stomheid geslagen was besloot ik haar om antwoorden te vragen.

Na lang praten heeft ze verteld dat ze het erg leuk vond en we hebben dit nog veel vaker gedaan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
diaper-lover2 vragen, dromen & nog meer vragen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
V Dromen over kind zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
luieluieraar dromen zijn wel leuk om te beleven maar.... D 2
tbdlA14 Dromen zijn bedrog (of toch niet?) D 36
yoyo Dromen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M dromen over luiers Pub 25
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
D Wij zouden graag in contact komen met een ander koppel of v/mtf little Contact advertenties 3
P Luier komen aandoen Contact advertenties 4
Lookie Komen deze luiers in de shop? Vragen & Info Shop 2
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
P Hoe met contant geld aan luiers te komen? VVV 12
P Hoe moet ik er achter komen of ik TB ben? VVV 10
comfycosy Hoe ver ben jij wel eens gegaan om aan luiers te komen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 112
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
Mommy Maaike Uit huis gegaan en op een leefgroep komen U 9
P Hoe aan luiers te komen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
M Luiers die hoog op middel komen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
SNOOPY_ zouden deze ooit in de shop komen? Vragen & Info Shop 13
Brett010 In contact komen met papas/mamas Algemeen 0
L Wie komen er uit de omgeving Leiden of Den Haag? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
L Hoe kan je het beste in contact komen met mensen die dit ook willen? Broekplassers en Poepers 13
spruitje77 Bestellen in de shop. Hoe komen ze aan? VVV 11
Winnie de Poep Uit de kast komen als AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Fun-luier hoe kan ik luiers krijgen zonder dat mijn ouders erachter komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
pampervuller Wie komen er allemaal uit Breda E.O Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Winnie de Poep ervoor uit moeten komen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
A moest er toch eens van komen na jaren. Voorstellen 12
Luierboy28jr Moest er maar eens van komen... Voorstellen 13
WhaleKing Hoe moet ik aan luiers komen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 7
D Hoe kan ik aan luiers komen Product & Winkel Testverslagen 11
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
yannick Hulp aan luiers komen. Buurt van Groningen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
BabyUni Dagje dat uitgaat komen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
JustYouri hier komen je fantasieën uit! Pub 6
Little Simba hoe kan ik luiers bestellen zonder dat me ouders er achter komen en waar Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierliefhebber Brent Zitten er leden op dit forum uit of in de buurt van lommel, Belgisch Limburg? Contact advertenties 33
P Luier liefhebber uit Ermelo: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
P Uit het leven gegrepen U 44
M Het komt uit het niets ABDL Luierverhalen 1
T Ik nodig je graag uit! Contact advertenties 13
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
Similar threads


















































Bovenaan