Dromen zijn bedrog (of toch niet?)

Welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1 of minder

    Stemmen: 1 6,7%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 6,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 6 40,0%
  • 9

    Stemmen: 4 26,7%
  • 10

    Stemmen: 3 20,0%

  • Totaal stemmers
    15

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Hallo allemaal, dit is mijn eerste verhaal, en ik weet niet of het goed is dus please geef commetaar of tips zodat ik het de volgende keren beter kan doen :)

Hoofdstuk 1: De Droom

Daar ligt ze dan, in haar bed met spijlen. Met niets anders aan dan een luier. Heerlijk. De zachtheid van de luier streelt haar billen en haar doosje zachtjes. Ze merkt dat ze de aandrang krijgt om te plassen. Ze laat het langzaam lopen. Het warme vocht verwarmt de luier en geeft een ontzettend ontspannend gevoel. Ze geniet er intens van. Ze besluit te gaan spelen, met de blokken. Opeens komt haar moeder binnen. Ze tilt haar op de commode. Haar moeder verschoont haar zorgvuldig en al snel heeft ze weer een andere luier aan, deze zit nog lekkerder. 'Ga maar fijn spelen' Zegt haar moeder, terwijl ze haar weer bij de blokken neerzet. Ze speelt en ze speelt, ze geniet er zo van. Geen verantwoordelijkheid, niets. Ze is eindelijk weer een peutertje. Ze voelt opeens nodige aandrang om te poepen. Ze staat op en gaat gehurkt staan. Al snel komt de warme, zachte poep in haar luier. Als ze klaar is, loopt ze naar de spiegel en kijkt aandachtig naar de bobbel. 'Wauw, geweldig is dit zeg!' Ze loopt weer naar haar blokken toe, en ploft neer om haar ontlasting nog eens extra te verspreiden. 'Hmmmmm, waarom doe ik dit niet vaker?' Vraagt ze zich af. 'Dit is echt geweldig!' Langzaam zakt de droom weg, naar het volgende stadium van de slaap.

Hoofdstuk 2: De 'Morning After' (Ja, het vorige hoofdstuk is wat kort maar anders kwam ik niet uit)
'Piep, Piep, Piep, Piep, PIEP, PIEP, PIEP, PIEP!' Hoort ze naast zich. De wekker! Ze wil het liefst een grote hamer pakken, maar die heeft ze niet. Ze besluit toch maar op te staan. Niet dat ze een andere keus heeft, want het is maandag. Zodra ze gaat zitten voelt ze iets raars. Ze vind het wel prettig maar wat... 'OH SHITZOOI,' Denkt ze, 'IK HEB MIJN DROOM VERWARD MET DE WERKELIJKHEID!' Snel staat ze op en meteen valt er iets in haar onderbroek naar beneden. Ze schrikt ervan. Ze tilt de dekens op. 'Oh shit nee hè?!' Denkt ze. Piekerend denkt ze na, hoe gaat ze dit verborgen houden? 'Eerst maar eens van deze poepbroek af.' Denkt ze. Ze doet haar deur open en kijkt of er niemand is die haar kan zien of eventueel ruiken. Dan sluipt ze haar kamer uit, snel de badkamer in, deur op slot. 'Pffff, deel 1 geslaagd.' Denkt ze.
Snel trekt ze haar onderbroek naar beneden. Echt alles zit eronder. Van de achterkant tot de voorkant van haar witte onderbroek, en van haar billen tot haar doosje tot achter de schaamlippen zit de bruine smurrie van de boodschap die ze vannacht had gedaan. 'Eerst maar eens douchen.' Mompelde ze. Ze zette de douche aan en stapte eronder.
Onder de douche waste ze zich grondig, geen restje blijft nog zitten. Nadat ze schoon en wel uit de douche stapte, bedacht ze zich dat ze geen schone onderbroek bij zich had en al helemaal geen kleding. 'Dan maar even mama's badjas lenen.' Denkt ze. Snel trekt ze hem aan en vliegt naar haar kamer.
Nadat ze zich heeft omgekleed loopt ze opgelucht de kamer uit. Haar beddengoed gooit ze maar in de was, dat kan ze toch niet oplossen. Ze zegt gewoon dat ze een ongelukje had, teveel water gedronken, is echt de laatste keer, dat soort dingen. De onderbroek neemt ze wel mee in een tasje in haar schooltas en gooit ze onderweg wel ergens weg. Opgelucht hangt ze de badjas terug. Weer geregeld.
Ze kijkt op haar horloge. Al weer kwart voor 8! Snel doet ze haar haar en rent naar beneden. 'Gedoucht?' Vraagt haar moeder, die beneden aan een kopje koffie zit. 'Ehhh, ja, ik heb in mijn bed geplast. Vast teveel water enzovoort gedronken.' 'Zucht Noa, ik had gedacht dat ik geen bedden meer zou hoeven verschonen...' 'Sorry mam het zal nooit meer gebeuren!' 'Okee dan is het goed voor deze keer ;) '
Noa is opgelucht, maar veel tijd om opgelucht te zijn heeft ze niet want ze heeft nog maar 5 minuten! Snel pakt ze een banaan van de fruitschaal en zegt: 'Ik moet nu echt gaan doei mam!' Ze grijpt haar schooltas en vliegt de deur uit naar haar fiets. Ze fietst zo hard als ze kan en bij de eerste de beste prullenbak. Ze ritst haar tas open om de onderbroek weg te gooien.
Hij zit er niet in...

Wordt vervolgd...

Als dit heel slecht was graag ook vermelden dan kap ik met dit verhaal :p
 

dennisdl

Gewaardeerd Lid
Ik was al benieuwd wanneer je je eerste verhaal zou posten, gezien ik in 2 topics de vraag had gezien waar je nou je verhaal kon posten, haha ;) Maar erg leuk geschreven, een leuke stijl en ik ben benieuwd naar wat je nog meer in je pen hebt :)
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ik kan jouw stijl wel waarderen en dat hoofdstuk wat zo kort is is een prima intro.

Ik mis alleen wat basis gegevens betreffende naam van het hoofdpersoon en haar leeftijd.
Verder is het een prima verhaal en moet zeker vervolgd worden.
 

tommy

https://www.facebook.com/jongetje.luier
Jaaaa erg leuk verhaal ben erg benieuwd hoe het veder gaat leest ook erg lekker weg.
 

Bab Diap

Toplid
Tof verhaal. !1
Begint heel goed, belooft wat voor de vervolgen.
Ben er zeer benieuwd naar, ga zo door!!! :D
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Hoi allemaal, heel erg bedankt voor de leuke reacties! ;D
Ook nog bedankt voor de tip trouwens, dus die zal ik maar meteen even gebruiken: Het verhaal gaat over een meisje genaamd Noa, ze is 15 jaar. Haar hobby's zijn zingen, acteren (wat ze goed kan), gitaarspelen, kletsen en rondhangen met haar vrienden, Whatsappen, muziek luisteren, haar broertje irriteren en lachen. Ze woont in een huis met haar moeder, haar vader, haar irritante broertje en haar wijze oudere broer. Ze is verliefd op een jongen, Ruben. Haar vrienden zijn Jana, Michelle, Anna, Robin (in dit geval een jongen, met een geheim) en Bart. Klinkt heel normaal toch? Maar dat is niet helemaal zo, want ze heeft een groot geheim: ze heeft tienerbabygevoelens.

En dan nu verder met het verhaal ^-^
Hoofdstuk 3: Ontdekt

Hij zit er niet in... Ze raakt in paniek. 'Shitterdeshitshitshit! Waar heb ik hem gelaten?!' Ze denkt na: 'Ik liep uit de badkamer, en stopte de onderbroek in een tasje. Toen rende ik naar beneden, want ik was laat. Maar als ik hem niet in mijn schooltas heb gestopt, dan ligt hij dus... FACK!! IN MIJN KAMER!! EN MIJN MOEDER GAAT ZO MIJN BED VERSCHONEN!!' {Ohja, als je niet tegen scheldwoorden kunt heb je misschien een klein probleempje} Peinzend fietst ze verder: 'Ze hoeft het niet te zien, als ze er maar niet op let... Ja maar dan ruikt ze het toch het stinkt als de tering! Als ze nou net van de wc komt denkt ze dat het aan haar handen zit ofzo... Nee echt niet ze wast altijd meteen haar handen! Als ze niet weet waar het vandaan komt kan het toch... Nee natuurlijk niet dan gaat ze zoeken en misschien ook wel in het felgekleurde kleine plastic zakje wat op de grond staat!' Eerder dan gedacht kwam ze op school aan. Daar stonden Michelle en Jana te wachten. 'Noa! Waarom ben je zo laat?! De rest is maar alvast naar de klas gegaan hoor, die moesten eerder komen van meneer de Wit! Is er wat gebeurd onderweg ofzo?!' Riepen ze terwijl ze naar haar toe renden. 'Rustig Rustig! Ik heb me gewoon verslapen!' Loog ze, met een goede nepglimlach op haar gezicht. Haar vriendinnen geloofden haar direct en samen liepen ze naar het lokaal. Net toen ze binnenstapten, ging de bel. Gelukkig, nog net op tijd. Maar zij kon niet echt blij zijn, ze bleef maar denken aan de onderbroek, en aan wat er zou gebeuren als ze thuis zou komen. Zou het soms toch kunnen dat ze het niet...' Opeens voelt ze een stomp in haar zei. 'AU' riep ze keihard door de klas. Zacht gegrinnik hoor je van een aantal mensen in de klas. Ze kijkt rond. Ook Ruben lacht, ziet ze. Zijn perfect witte tanden zijn ontbloot en met een stralende lach ziet hij er weer perfect uit. Opeens kijkt hij haar recht aan, en meteen draait ze blozend weer om, naar meneer de Wit. 'Wat was de vraag?
De rest van de dag verliep normaal, tenminste, zo normaal als dat kan als je constant aan het denken bent. De laatste bel gaat en ze zijn uit. Ze vraagt of er misschien nog iemand samen huiswerk kan maken, maar nee, niemand heeft tijd. Ze fietst naar huis. Als ze binnenkomt staat haar moeder al te wachten. Noa, kan ik even met je praten?

Ik schrijf trouwens niet elke dag maar wel sowieso elke week tenzij ik anders aangeef. Ik heb het zelf namelijk behoorlijk druk met mijn eigen huiswerk, met nu al 3 so's in het vooruitzicht en soms wel 6 vakken huiswerk per dag :'(
Ik schrijf ook niet echt lange stukken omdat niemand van mijn tb en dl gevoelens weet en dit dus niet te lang kan duren en niet kan als er mensen achter me langslopen en soms kijken wat ik doe :p

x tbdlA14 ^-^
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Prima vervolg en wat fatsoenlijk leesvoer.
Zet mijn 6 om in een 7. De eerste gedachte die ik had na hoofdstuk 2 was oh shit hoe gaat ze zich hier uitwerken.
 

dennisdl

Gewaardeerd Lid
Het voordeel van dit soort korte hoofdstukken is dat je elke dag benieuwd bent naar wat er gaat gebeuren! Hou dit dus vol :)
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Zeer mooi verhaal, lees het met veel plezier!
Ben nieuwsgierig naar de rest.
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Ik denk niet dat er een rest komt. Ik heb gebrek aan tijd, inspiratie, geduld en talent, dus ik denk dat dit verhaal hier eindigt.

xxx tbdlA14
 

Adotiln

Beginneling
Jammer tbdlA14, misschien dat je op een later tijdstip nog zin krijgt om het verhaal een vervolg te geven.
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Nou, aan zin ontbreekt het niet, ik heb heeeeel veel tijd nodig voor school en heb dus geen tijd
 

Adotiln

Beginneling
Ook dat moet gebeuren ;) Hopelijk behaal je mooie cijfers waarna je met een gerust hart kan verder schrijven!
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Tot nu toe een heel leuk verhaal met zeer goeie cliffhangers.
Ik wacht nog heel even met het geven van een definitief cijfer, maar als het zo doorgaat, zeker een 8 of een 9 waard!
 

tbdlA14

Als je hard genoeg werkt, kan je alles bereiken!
Adotiln zei:
Ook dat moet gebeuren ;) Hopelijk behaal je mooie cijfers waarna je met een gerust hart kan verder schrijven!
Ach, misschien in de herfstvakantie, als ik tijd heb :p

Willempie82 zei:
Tot nu toe een heel leuk verhaal met zeer goeie cliffhangers.
Ik wacht nog heel even met het geven van een definitief cijfer, maar als het zo doorgaat, zeker een 8 of een 9 waard!
Bedankt voor het compliment, maar weet dus niet zeker of ik nog wel verder ga, en als dat zo is, dan pas in de herfstvakantie
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
diaper-lover2 vragen, dromen & nog meer vragen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Haags_eigenwijsje Dromen / fantasie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
V Dromen over kind zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
P Dromen komen uit! D 7
luieluieraar dromen zijn wel leuk om te beleven maar.... D 2
yoyo Dromen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M dromen over luiers Pub 25
Absorin Waar zijn toch de "dicke Windelhosen" gebleven van Saveexpress? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 48
chrispie Al lang lid, maar nu toch even voorstellen Voorstellen 13
Limbonees Wat worden luiers toch duur :p Product & Winkel Testverslagen 6
S Al even lid maar toch even voorstellen Voorstellen 15
R Toch maar voorstellen Voorstellen 25
Wieltje Het kan toch echt ook gewoon in de broek Broekplassers en Poepers 3
Little_Mikey er mist toch wat Contact advertenties 3
Bedplasser91 Dat lees ik toch anders! Pub 0
Kleine_Lottie Soms vraag je je het toch af AB/DL Filmpjes 3
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
K Toch maar voorstellen Voorstellen 21
Luiertje08 Hallo iedereen! Nieuw lid... of toch niet? Voorstellen 17
K Talkpoeder toch kankerverwekkend? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Mister_b Van af oude platform al lid nu dan toch maar eens voorstellen Voorstellen 5
Little Endy Toch een speelparadijs voor volwassenen? Pub 6
J na 10 jaar me toch eens voorstellen Voorstellen 13
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
DaddyZ Ik ga het toch proberen… Contact advertenties 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
X Nu toch maar eens voorstellen Voorstellen 33
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
slaaf.johannes ik probeer het toch Contact advertenties 1
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
K Plastic broek en toch doorlekken?! Broekplassers en Poepers 5
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
Leonardo72 Nieuw maar toch niet helemaal Voorstellen 14
LittleD Toch maar eens voorstellen Voorstellen 28
Little Simba Toch maar een keer voorstellen. Voorstellen 18
A Hey! Toch maar de stap genomen... Voorstellen 21
M Toch maar eens voorstellen hier Voorstellen 16
D Nieuw maar toch niet nieuw Voorstellen 14
madness361 Toch maar eens voorstellen. Voorstellen 14
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
R Toch ook maar eens een intro... Voorstellen 15
L Toch ook maar “even voorstellen” Voorstellen 24
BananaMan95 Toch nog even voorstellen Voorstellen 13
cutebutpsycho Toch een voorstelrondje Voorstellen 36
K Te kleine luiers toch gebruiken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
DLY85 Wie is toch DLY85? Voorstellen 19
P Toch maar eens voorstellen, Voorstellen 14
Similar threads


















































Bovenaan