Droom jij wel eens over luiers?

Rubenluier

Nieuw lid
Hoii, de laatste tijd droom ik best wel vaak over het dragen van luiers. Vaak word ik in deze dromen verschoond door andere en draag ik luiers in het openbaar.
Ik vroeg mij eigenlijk af of nog meer mensen dromen over luiers? Zo ja, wat gebeurd er dan in jullie dromen? Of hebben jullie nog andere leuke verhalen over dit onderwerp.

DLY85

Toplid
Dromen kunnen veel zeggen over je gevoelens. Voor ik m'n luier gevoelens kon uiten, droomde ik vaak dat ik pakken tena's uit de winkel meenam. Zodat ik ze stiekem aan kon trekken, of ermee ging spelen. De dromen hadden vaak een ondeugend, speels karakter. Als ik er nu soms over droom, is het niet alleen ondeugend, maar ook warm; als een kindje die vertroetelend wordt aangesproken door een vrouwenstem.

Een droom kan ook iets spiritueel zijn qua betekenis. Een gevoel van rust overvalt me in zulke dromen namelijk wel; Alsof het rust geeft om met je kindse zelf in contact te komen. Nu weet ik wel, dat sinds ik bewuster met deze gevoelens bezig ben, ik me completer lijk te voelen dan voorheen. Is dit bij jou / anderen wellicht ook?

Rubenluier

Nieuw lid
Dromen kunnen veel zeggen over je gevoelens. Voor ik m'n luier gevoelens kon uiten, droomde ik vaak dat ik pakken tena's uit de winkel meenam. Zodat ik ze stiekem aan kon trekken, of ermee ging spelen. De dromen hadden vaak een ondeugend, speels karakter. Als ik er nu soms over droom, is het niet alleen ondeugend, maar ook warm; als een kindje die vertroetelend wordt aangesproken door een vrouwenstem.

Een droom kan ook iets spiritueel zijn qua betekenis. Een gevoel van rust overvalt me in zulke dromen namelijk wel; Alsof het rust geeft om met je kindse zelf in contact te komen. Nu weet ik wel, dat sinds ik bewuster met deze gevoelens bezig ben, ik me completer lijk te voelen dan voorheen. Is dit bij jou / anderen wellicht ook?
Het is al den tijdje geleden voor mij dat ik luiers heb gedragen. Ik denk dat ik deze dromen krijg doordat ik best wel vaak naar verlang. Een luier dragen voor mij gaat alleen erg lastig omdat ik nog bij mijn ouders thuis woon...

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Jazeker, ik droom er al best lang over en zeker sinds mijn 15e toen ik ook nog geen luiers droeg wegens dezelfde thuissituatie! Nu bijna 20 en al 15 maanden op appartement en droom er nog best vaak over, of ik ze nu ook fysiek draag of niet, en in die dromen pas ik zelfs nog de grootste maat babyluiers die ik in het echt niet eens meer goed pas XD

Julia

Trotse Transvrouw, PDS, Inco
ik droom ook wel vaak over "luiers" en alles er om heen,

dromen over gemis van verzorging, en dromen het "zelfzorgen" uit handen te geven,

vooral dromen over ultieme acceptatie in breedste zin, net als ondergoed, de ene heeft een boxer een ander een andere slip,
dus de ene heeft een printluier, en de ander katoen...

dromen over een enorme inhaalslag wat faciliteiten betreft,
inhaalslag wat producten betreft, Fabrikanten moeten echt maar zelf eens minimaal 10 jaar hun eigen producten proberen
dan komen ze er achter dat dik plastic met goede plakkers een MUST zijn, evenal de beroemde Tena Tape-landingzone
ik heb nog geen ervaring met ABDL luiers... vandaar mijn Tena voorbeeld

alle bijbehorende producten in inco land terug in de verzekering, pvc broekjes, onderleggers, beddengoed, verzorgings producten

zulke dromen zijn dus vaak mooie dromen...

als ik naar mezelf kijk, helaas behept met chronische verstopping, dat is heel erg pijnlijk, hopelijk klinkt het niet idioot nu, maar ik heb liever 10 volle luiers per dag dan een uur vreselijke pijn...

nappie

Lekker in een luier gaan slapen :)
Ik droom regelmatig over luiers tegenwoordig. Veel meer dan een tijdje terug.
Vaak heb ik dan zelf een luier aan in het openbaar en ben ik er bang voor dat mensen erachter komen.
Het zijn dus vaak dromen waarbij ik een afwisselend gevoel heb tussen yes, ik kan dragen en oh nee ik wil niet dat mensen erachter komen :S

Twanmann

Houdt van een dik luiertje op z'n tijd
Ik droom ook wel eens over luiers. Kan zo snel even niet bij me halen hoe die dromen precies gingen, maar het zijn er inmiddels al best wel een aantal

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Wel eens een paar keer over gedroomd. Vaak dezelfde droom. In de meeste dromen erover heb ik verschillende soorten luiers gewoon in de kast liggen en niet verstopt het is ook gewoon meer geaccepteerd dan in de "echte" wereld. Ook mijn ouders doen er niet moeilijk over(in de droom).

puk

Klein is fijn, ik wil niet ouder worden...
Ik droom over heel veel (bizarre) dingen, maar nooit over luiers. Wel over broek-/bedplassen en ik ben altijd heel blij dat ik op tijd wakker wordt om gewoon naar de wc te gaan.

DLGuido

Toplid
Ja ik droom weleens over luiers, of iets dat er mee te maken heeft.
Meestal droom ik dat ik dan bijvoorbeeld wordt verschoond door iemand die totaal niets met luiers heeft.

Binnenkort ga ik bijvoorbeeld naar een vriend die voor 3 jaar woont op Curacao.
En pas geleden droomde ik dat ik daar op het strand lag met enkel alleen een luier om.

Er gaan overigens ook luiers mee als ik naar Curacao ga, maar of ik net als in mijn droom op het strand ga liggen met alleen een luier om?
Laat ik dat maar niet doen :)

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Sommige dromen hebben ook met luier dragen te maken en of een vriendje die luiers draagt.

Pamperplassertje

Vul graag pampertjes
ik droom ook wel vaak over "luiers" en alles er om heen,

dromen over gemis van verzorging, en dromen het "zelfzorgen" uit handen te geven,

vooral dromen over ultieme acceptatie in breedste zin, net als ondergoed, de ene heeft een boxer een ander een andere slip,
dus de ene heeft een printluier, en de ander katoen...

dromen over een enorme inhaalslag wat faciliteiten betreft,
inhaalslag wat producten betreft, Fabrikanten moeten echt maar zelf eens minimaal 10 jaar hun eigen producten proberen
dan komen ze er achter dat dik plastic met goede plakkers een MUST zijn, evenal de beroemde Tena Tape-landingzone
ik heb nog geen ervaring met ABDL luiers... vandaar mijn Tena voorbeeld

alle bijbehorende producten in inco land terug in de verzekering, pvc broekjes, onderleggers, beddengoed, verzorgings producten

zulke dromen zijn dus vaak mooie dromen...

als ik naar mezelf kijk, helaas behept met chronische verstopping, dat is heel erg pijnlijk, hopelijk klinkt het niet idioot nu, maar ik heb liever 10 volle luiers per dag dan een uur vreselijke pijn...
Ik denk dat dit de mooiste droom is die je 'over' luiers kan hebben.
Enkel jammer dat dit een droom moet zijn...
In plaats van werkelijkheid.

Skyfal

Kik en Skype aanwezig, via een pb te verkrijgen
Dromen is goed, alleen sommige dromen moeten fantasie blijven en vooral geen werkelijkheid worden.

Wetboy86

Nieuw lid
Soms droom ik weleens dat ik moet plassen.
Meestal droom ik dat ik op de wc zitven soms ook dat ik een luier om heb. Word dan meestal net op tijd wakker voor een plas. Maar soms ben ik te laat voor de wc. Daarom draag ik snachts ook meestal luiers. Vooral na alcohol en of veel drinken gebeurt dit meestal.

Berth

Men wil wel uniek zijn, maar niet apart
Niet speciaal over luiers alleen.
Wel dat ik ergens ben / kom dat daar " nieuwe" en of
"oude" vrienden luiers dragen... Ik dan uiteindelijk ook
een om krijg, voor ik dat door heb ben ik weer wakker.

Bovenaan