Verhaal Klaar Echt gebeurt

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 5 38,5%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 2 15,4%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 15,4%
  • 9

    Stemmen: 1 7,7%
  • 10

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal stemmers
    13

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Willy


Echt gebeurt


ik ben willy nu 18 jaar

dit is waargebeurt met kerst 2006 ik was 15 jaar



ik plas al een hele tijd in me bed
me moeder verschoont iedere dag me bed maargoed dat is ze n keer zat
toen ik op een dag thuis kwam en er op me burau een pak tena slip extra small stond
die avond ging ik naar boven en me moeder kwam me achterna en zei ik zal je even helpen met je luier
eigelijk had ik er helemaal geen moeite mee en liet me een luier omdoen
die de volgende ochtend ook nat was
een paar maanden en paar pakken luiers veder werd ik op een zondag wakker en me moeder sliep nog
k moest een grote boodschap doen maar mocht de luier niet zelf uittrekken toen ik het echt niet meer kon houden verspreide het in me luier
voelde me eigen echt vies maar ben maar weer gaan liggen en viel in slaap
om half 11 werd ik wakker gemaakt en voelde een hand bij me luier
kreeg een beste klap voor me kont waarbij k bijna niks voelde maargoed gaat om het idee
me moeder was boos dat ik in me luier heb gepoept en trok me uit bed en moest alleen in een luier en te kort t-shirt naar beneden om te gaan ontbijten
er werd weinig gezegd tijdens het ontbijt na het eten zei ik dat ik me ging douche mama deed me luier af en zei me goed te douche en dat dit de laatste keer was dat ik in me luier heb gepoept.
toen ik schoon was en aangekleed was ging ik naar beneden een dvd kijken en mama ging douche maar ik moest heel nodig plassen
we hebben de wc in de douche en die zat opslot omdat me moeder aan het douche was
ik dacht hou het wel even op totdat ik het bijna niet meer kon houden en aan de deur klopte of ze al bijna klaar was omdat ik nodig moest
ze zei bijna en waag het niet om het in je broek te doen toen ze dat zei gebeurden het een warme straal in me broek liep naar beneden
toen ging de deur in een keer open en daar stondt mama heel boos naar me te kijken en zei weet je wat jij ben een kleine baby en kreeg een tik op me kont
ze zei me dat ik me moest uitkleden en boven moest wachten toen ze was aangekleed kwam ze met een luier me kamer op
liggen zei ze ik wou niet maar werdt op bed geduwt en de luier werd me omgedaan en een t-shirt waar de luier onderuit stak werdt over me hoofd getrokken
zo ging ik weer naar beneden terug naar de televisie mama kwam erbij zitten en zei nou wat vindt je van je kleding voor de komende 2 weken overdag (snachts had ik altijd een luier aan) ik zei dat ik dit niet wilde maar kon zeggen wat ik wou
was blij dat ik die 2 weken kerstvakantie had.
die dag verliep rustig en ben 2 keer verschoont

volgende ochten werd ik wakker en voelde aan me luier die nat was
moest ook weer poepen en liep naar mama toe en zei me maar lekker in me luier te poepen omdat alle baby's dat doen
zo stond ik voor me moeder in me luier te poepen
vandaag gingen we winkelen ik protesteerde want wou niet mee in me luier maarjah weinig keus
ze stopte in haar tas 2 luiers en ik ging douche toen ik me kamer weer opliep lag er al weer een dikke luier op me te wachten ik ging eropliggen en mama deed hem strak dicht
kreeg weer een t-shirt aan en een broek die amper over de luier heen kwam
we stapten even later de auto in en zei me leuke nieuwe dingen voor mij te gaan kopen
we gingen naar een speciaalzaak en hingen allemaal grote babydingen
me moeder pakte van alles een romper,pyama uit 1 stuk,grote speen,flesje,slabber,2 pakken luiers en 2 pakken inlegluiers
zo gingen we de winkel uit naar de auto om alles in de auto te leggen en we gingen weer veder de stad door na wat gedronken en gegeten te hebben bij de hema moest ik nodig plassen en me moeder had dat in de gaten en zei me eerst een schone luier om te doen omdat we nog een stuk moesten lopen na een paar uur lopen kwamen we bij de auto en gingen richting huis onderweg bij de mc donalds nog gegeten doordat me t-shirt iets te kort was en de luier er een stukje bovenuit kwam hoorde ik achter me iemand zeggen die jongen draagt nog luiers ik werd rood
eenmaal thuisgekomen werd ik verschoont en kreeg een schone luier met inlegger daarna werd de romper aangedaan en zo ging ik naar beneden
toen werd er aangebelt de buren kwamen koffie drinken ik schaamde me maar ze zeiden er niks van om 9 uur moest ik gaan slapen en zei iedereen weltruste
toen ik me moeder een kus wilde geven voelde ze aan me luier die vrij nat was en zei me een schone luier te pakken en me nieuwe pyama te pakken
zo kwam ik weer beneden en moest van mama op de grond liggen deed de vieze luier af en maakte me schoon toen de schone weer aan en mocht staan
toen de pyama die met een rits op de rug dicht ging kreeg nog n flesje met limonade en ging naar boven
volgende ochtend was ik vroeg wakker en keek tv me luier zat al goed vol toen moeder naar beneden kwam ging ze het ontbijt klaar maken toen we zaten te eten moest ik poepen en deed dat dan ook me moeder rook niks (verkouden) ik vroeg een schone luier maar zei me deze nog even aan te houden ze ging het huis schoonmaken en ik was in slaap gevallen op de bank toen ze bij me kwam vroeg ze waarom ik niet had gezegd dat ik moest poepen en kreeg een pak voor me billen na een schone luier en schone romper ging ik veder met tv kijken en zo gingen nog een paar dagen door

ik ben nu 18 en zit met een volgeplaste luier achter de computer dit verhaal te typen
overdag hoef ik de luier niet meer om maar als ik savonds uit me werk kom en me gedoucht te hebben staat mama in me kamer met een luier
dit was mijn waargebeurde verhaal

hoop dat jullie het leuk vonden groetjes willy
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
uhm smurfke. ik wil niet bot doen, maar er zijn vreemdere dingen in de wereld gebeurd:p
het klinkt onwaarschijlijk, maar zo ongeveer alles is mogelijk:)
 

luiertje75

Beginneling
Als dit echt gebeurd is klopt in ieder geval je leeftijd niet.
Bij je geboortejaar staat 1983.(1983-2009=26 jaar)
In het verhaal staat dat je nu 18 bent en in 2006 15 jaar dit is geboortejaar 1991
dus wat is nu je leeftijd?
 

qawsedrf

Toplid
luiertje75 zei:
Als dit echt gebeurd is klopt in ieder geval je leeftijd niet.
Bij je geboortejaar staat 1983.(1983-2009=26 jaar)
In het verhaal staat dat je nu 18 bent en in 2006 15 jaar dit is geboortejaar 1991
dus wat is nu je leeftijd?
dat komt omdat DL_Michèl dat verhaal er opnieuw heeft geplaatst.
als je goed leest zie je bovenaan staan dat hij geschreven is door Willy
als je hem vervolgens opzoekt via de zoek zie je dat hij 19 jaar is op het moment.

groeten,

qawsedrf
 

slaaf.johannes

Superlid
qawsedrf zei:
luiertje75 zei:
Als dit echt gebeurd is klopt in ieder geval je leeftijd niet.
Bij je geboortejaar staat 1983.(1983-2009=26 jaar)
In het verhaal staat dat je nu 18 bent en in 2006 15 jaar dit is geboortejaar 1991
dus wat is nu je leeftijd?
dat komt omdat DL_Michèl dat verhaal er opnieuw heeft geplaatst.
als je goed leest zie je bovenaan staan dat hij geschreven is door Willy
als je hem vervolgens opzoekt via de zoek zie je dat hij 19 jaar is op het moment.

groeten,

qawsedrf
dus even vederkijken dan je neusjes lang is dl michel is alle verhaalen van de verhaalen site hier aan het plaatzen (is ie al een paar maanden mee bezig)

dus alle verhaalen zijn niet van dl_michel.

sorry dat ik het zo typ maar ik moed hier dl_michel toch in verdedigen
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
mjam, ik weet dat er vreemde dingen gebeuren in de wereld, ik ben een psychiatrisch verpleegkundige (dan zie je wel wat hoor!), maar ik hierbij toch zeer zterk mijn twijfels, moet ik zeggen
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Er zijn idd grenzen:p
maar laten we het erbij houden dat het een goed ''verhaal'' is:D
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Even voor de duidelijkheid.
Ik heb idd dit verhaal geplaatst namens Willy.
Verder of het verhaal ook echt gebeurd is maakt toch niet uit.
Het is en blijft een verhaal.
Laat fantasie gewoon de vrije loop en maak ervan wat je wilt.

@tijger122
Ik heb alle verhalen al lang hier staan hoor dus ben daar niet meer mee bezig.
 

slaaf.johannes

Superlid
DL_Michèl zei:
Even voor de duidelijkheid.
Ik heb idd dit verhaal geplaatst namens Willy.
Verder of het verhaal ook echt gebeurd is maakt toch niet uit.
Het is en blijft een verhaal.
Laat fantasie gewoon de vrije loop en maak ervan wat je wilt.

@tijger122
Ik heb alle verhalen al lang hier staan hoor dus ben daar niet meer mee bezig.

oké heb je snelgedaan dan
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Ik heb hulp gehad van Diaperfan dus dat scheelt wel.
Ben er 2 weken druk mee bezig geweest of zo.
Alleen die verhalenlijst wou maar niet lukken zoals ik het wou en die heb ik nu half erop staan.
Heb er eerlijk gezegd geen zin meer in.
Daar gaat iets te veel tijd in zitten naar mijn mening.
Ik zie nog wel of ik die ooit nog af maak.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JdV AB'tje in restaurant in het echt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Wieltje Het kan toch echt ook gewoon in de broek Broekplassers en Poepers 3
Bam-Bi Hoe kom jij echt tot rust? Pub 51
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
B Hema maakt 1 april grap over rompers voor volwassenen, maar veel mensen willen ze echt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 33
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
DiaperLuw De nieuwe rearz mermaid tales zijn echt fantastisch, maar... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
P Net echt: Fun met een kitgun! (Of, hoe ik in het in mijn broek doe zonder de geur) Broekplassers en Poepers 25
TransBabyPrinsesje 21 jarig Trans baby meisje zoekt een Papa voor in het echt.. Contact advertenties 10
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Dressuur ruiter 97 Eindelijk dan echt een keer voorstellen Voorstellen 22
L Echt super fijn Product & Winkel Testverslagen 1
BabyJake Welke films zijn echt tof? Pub 16
Baby suusje Nu echt.. Voorstellen 16
K Wat is een echt goede plastic luier? Broekplassers en Poepers 5
Melonie Melonie stelt zich nu echt voor ;) Voorstellen 36
kageboshi eindelijk een gevoel dat ik echt kan afvallen Pub 26
melissa03 Echt infantilisme Aanbevolen 16
luierfan_boy Worden we nou echt als 'ziek' bestempeld? Pub 25
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
Baby14 Ooit iemand van ab dl tb in echt ontmoet? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
diaper ed echt waar ?! Pub 6
Jonas Korte, echt gebeurde, luierverhaaltjes Tiener Baby's / Luierliefhebbers 28
Sardonyx Vond ik vandaag op hyves... psychische hulplijn, echt geniaal XD Pub 5
J mag ik jullie echt gebeurde natte en vieze verhalen horen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
J Zakenman ? Echt niet ! (18+ JL VL WL DR NL PL GL BD AT VN) 16+ Verhalen 16
L nu echt voor stellen Voorstellen 6
S gevoel,gebeurt en gevolg 16+ Board 8
V Wat is er met het "vraag en aanbod-forum" gebeurt? VVV 8
K Fantasie die je hebt maar niet wil dat het gebeurt 16+ Board 16
DL_Michel Sebas terug in de luiers waar gebeurt S 0
Similar threads































Bovenaan