Verhaal Klaar EEFJE IN ACTIE

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 7,7%
  • 8

    Stemmen: 4 30,8%
  • 9

    Stemmen: 4 30,8%
  • 10

    Stemmen: 4 30,8%

  • Totaal stemmers
    13

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Jari


Ik keerde mij nog eens om op mijn ligstoel om ook mijn voorkant te laten bruinen. Natuurlijk droeg ik een behaatje. Alleen op het strand zonde ik meestal topless, maar hier in de tuin van mijn ouderlijk huis nooit. Dat zou de buurjongens maar in verwarring brengen. Ik grinnikte bij het idee dat mijn drie buurjongens van 16, 17 en 18 jaar alledrie gezamelijk naar mijn borstjes zouden staan te loeren. Misschien zouden ze zelfs wel elkaars pikjes....

Foei, Eefje, zulke gedachten mag je niet hebben! Ik zuchtte in de warme juli-zon. De warmte maakte dat je zulke broeierige gedachten kreeg, maar voor een meisje van 17 jaar kwam dat natuurlijk niet te pas. Ik deed even mijn ogen open en... verbeeldde ik me dat nou of zag ik werkelijk een verrekijker door de gordijnen van de slaapkamer steken bij de buren?

Nieuwsgierig bleef ik stil liggen en keek door de spleetjes van mijn ogen. Ja, het was een verrekijker die op mij gericht was. Wie zou zich daar staan op te geilen aan mijn lichaam? Bas, Johan of Pieter? Ik hield het op Bas, de jongste van het stel.

De verrekijker bewoog trouwens heen en weer, zag ik nu, met kleine schokkerige bewegingen en plotseling was hij verdwenen. Zou de gluurder zijn klaargekomen? Ik vond het wel een vleiende gedachte dat iemand zich op mijn meisjeslichaam had afgetrokken. Ik werd er zelfs een beetje opgewonden van. Ik hoopte dat het Pieter was geweest, maar Bas was degene die het meeste aandacht aan mij besteedde en altijd allerlei toespelingen maakte. Natuurlijk was hij veel te jong voor mij, zeker in geestelijk opzicht. Het zou mij niet verbazen als hij nog in zijn bed plaste. Zijn moeder had wel eens op zoiets gezinspeeld.

Ik hoorde hoe de keukendeur bij de buren openging en er iemand de tuin inliep.

"Ben jij dat, Pieter?" Riep ik over de heg.

"Nee, ik ben het, Bas!" Riep een hese stem. "Pieter en Johan zijn er niet". Ik glimlachte. Dat maakte veel duidelijk!

"Ben je maar alleen thuis dan?" Vroeg ik.

"Ja, pa en ma zijn er ook niet". Daarom had hij het natuurlijk aangedurfd mij te bespieden. "Ik kom even naar je toe als het mag" riep Bas.

"Oke" riep ik, hoewel ik niet zoveel behoefte had aan zijn gezelschap. Maar het feit dat hij zojuist op me was klaargekomen maakte mij wat toeschietelijker. Bas kwam de tuin binnenlopen. Ondanks het warme weer had hij een lange broek aan, wat mij verbaasde. Hij was meestal nogal trots op zijn gespierde benen en liet dan ook geen gelegenheid voorbij gaan om in korte broek te lopen.

We knoopten een praatje aan en ik haalde wat te drinken voor hem. Af en toe deed ik alsof ik iets zocht naast mijn ligstoel. Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe hij dan meteen naar mijn blote lichaam begon te loeren. Ik vond het wel iets grappigs hebben om met zijn puberhormonen te spelen. Maar na een tijdje kreeg ik er genoeg van. Ik rekte me uit en zei dat ik ging douchen. Dan had hij nog wat om in zijn fantasie mee te spelen!

Bas nam afscheid en liep de tuin uit. Ik keek hem na en vond dat hij een beetje raar liep. Alsof er iets tussen zijn benen knelde. Zou hij alweer een stijve hebben? Jongens waren ook allemaal hetzelfde. Ik haalde mijn schouders op en wilde naar binnen gaan.

"Eefje" riep Bas over de heg.

"Ja?"

"Pieter en Johan komen pas vanavond laat terug. Zullen we samen eten straks?" Ik dacht even na. Ik was het hele weekend alleen thuis en zou dus ook in mijn eentje moeten eten. Misschien was wat gezelschap wel leuk. Bovendien intrigeerde mij zijn lange broek en dat rare loopje. Er knaagde iets aan mijn hersens maar ik wist niet wat. Daar kon ik dan misschien achterkomen tijdens het eten.

"Dat is goed" riep ik dan ook, "tot straks, zes uur".

"Oke" riep hij.

Stipt om zes uur melde Bas zich bij de achterdeur. Ofschoon het een warme, zwoele zomeravond dreigde te worden droeg hij nog steeds een lange broek. Ik maakte er een opmerking over maar hij reageerde er niet echt op. We lieten een pizza komen en doodden de wachttijd met het lezen van strips.

Ach, hij viel toch wel mee die Bas. Hij had eigenlijk best een leuk koppie. Hij zat nu eenmaal in een moeilijke leeftijd. Ik besloot mij van mijn beste kant te tonen vanavond. Ik vroeg dus hoe het met hem ging, op school, thuis enzovoorts. Bas praatte honderduit over school, leraren, medeleerlingen, huiswerk, maar over thuis was hij erg terughoudend.

Toen er gebeld werd vroeg ik hem de pizza aan te nemen. Terwijl hij naar de deur liep viel me weer zijn rare loopje op. Bovendien had hij een dikkere kont gekregen, leek het wel.

We aten met smaak onze pizza's. We wasten gezamelijk ons bestek af en na het afwassen begon ik Bas wat uit te dagen, want ik wilde er het mijne van weten. Er ontstond een stoeipartijtje waarbij ik de kans aangreep om ongemerkt aan zijn kont te voelen. Ik was zo verbaasd door wat ik meende te voelen dat ik ophield met stoeien en Bas de kans kreeg om mij op mijn rug op de grond te leggen en bovenop mij te gaan zitten.

Dat was, hoewel hij groter en sterker was dan ik, niet zo vanzelfsprekend, want ik had jarenlang op judo gezeten en stond meestal mijn mannetje. Bas wilde dat ik mij overgaf voor hij mij zou vrijlaten. Ik legde mijn handen op zijn sterke dijen. Ik wilde namelijk een bevestiging zien te krijgen van wat ik daarnet meende gevoeld te hebben.

Ik kroop met mijn handen naar boven over zijn benen. Eerst had Bas niets in de gaten maar toen ik steeds hoger kwam met mijn handen, zag ik dat hij opmerkzaam werd. Hij werd stil en kreeg een blos op zijn wangen. Hij vond het blijkbaar opwindend. Dat was niet mijn bedoeling, dus snel ging ik met mijn handen omhoog tot waar normaal gesproken de onderste rand van zijn onderbroek zou moeten zitten. Ik voelde echter een veel dikkere rand dan bij een normale slip.

"Je hebt een luier aan!" zei ik verbaasd. Ik voelde zijn spieren verstrakken. Razendsnel stond hij op. Zijn hoofd was vuurrood geworden en hij wilde weglopen de tuin in.

"Nee, wacht Bas" riep ik. Ik stond op en hield hem tegen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en plotseling draaide de arme Bas zich naar mij om en begon te snikken tegen mijn schouder. Na hem een tijdje getroost te hebben, vroeg ik hem te vertellen wat er aan de hand was. Ik nam hem mee de kamer in en samen gingen we op de bank zitten.

Bas begon zijn verhaal. "Vorige week ...."

Het verhaal van Bas

Met een ruk werd de deken van mij afgetrokken.

"Opstaan, luie donder. Anders lig je toch maar te rukken onder de dekens" hoorde ik mijn broer Pieter roepen. Ik opende mijn ogen tegen het felle zonlicht. Langzaam werd ik wakker. Meteen voelde ik ook dat er iets mis was. Ik zag Pieter naar mijn pyamabroek kijken. O nee, zou ik soms weer....?

Ik voelde een natte koude plek in mijn kruis. Ik had weer eens in mijn bed geplast. Tot mijn veertiende had ik daar regelmatig last van gehad. Tot voor enkele maanden terug dacht ik er definitief van verlost te zijn, maar om de een of andere reden was het weer begonnen.

Tot nu toe had ik het verborgen weten te houden door altijd met een pyamabroek aan te slapen en die zelf te wassen. Maar nu was Pieter getuige van mijn schande. Ik keek angstig naar mijn oudere broer. Die had een gevaarlijke glimlach op zijn gezicht. Er klonken voetstappen op de gang.

"Johan" riep Pieter, "kom eens kijken naar ons kleine broertje". Johan kwam binnen en zag meteen wat er aan de hand was.

"Hij is inderdaad ons kleine broertje" zei hij op pesterige toon, "hij is eigenlijk nog een babietje dat in zijn bedje plast".

"Kom, we trekken hem zijn broek uit" zei Pieter. Ik protesteerde heftig, maar mijn broers pakten ieder een pijp van mijn pyama en trokken hem zo naar beneden. Ik hield snel mijn handen voor mijn blote piemel.

"Zijn jullie gek geworden" riep ik, "ga mijn kamer uit, stelletje homoos!" Mijn broers lachten vals en waren duidelijk van plan misbruik te maken van de situatie.

"Ga jij mama even roepen en bereidt haar voor op de schok dat ze er een babietje bij heeft gekregen" zei Pieter tegen Johan. Die maakte aanstalten om de slaapkamer uit te lopen.

"Nee, stop. Vertel het niet aan mama", smeekte ik. "Ik zal alles doen wat jullie vragen, maar vertel het alsjeblieft niet verder."

"Alles?" vroeg Pieter met opgetrokken wenkbrauwen? Ik slikte. Dat kon natuurlijk heel vervelend worden, want mijn broers zouden duchtig misbruik maken van deze toezegging. Snel overwoog ik de konsekwenties. Maar alles was beter dan dat pa en ma het zouden weten, en ik hoopte dat de situatie niet te lang zou duren.

"Alles" zei ik zachtjes.

"Zweer het" zei Johan. Ik stak mijn hand omhoog en zwoer een dure eed. Pieter en Johan keken met een smerige blik naar mijn plakkerige geslacht dat nu zichtbaar was geworden. Pieter zei:

"ga je nu eerst maar eens schoonmaken, kleine viezerik, je stinkt een beetje. Meld je daarna op de kamer van Johan voor verdere opdrachten."

Ik was van die dag af hun slaaf en ze lieten me allerlei vervelende klussen opknappen. Als het daarbij gebleven was, was dat nog wel om uit te houden geweest. Maar eergisteren zijn mijn ouders vertrokken voor een weekje vakantie. Die avond moest ik mij melden bij Pieter op zijn kamer.

Toen ik de kamer binnenkwam waren Johan en Pieter daar al. Meteen vielen mij een aantal vreemde spullen op die ik nooit eerder in zijn kamer had gezien. Uitdagend keek ik mijn broers aan en besloot mijn huid duur te verkopen. Ik had genoeg van het slaaf spelen.

"Kijk ons baby-broertje eens brutaal kijken" zei Pieter. Het woord 'baby' deed me even ineenkrimpen.

"Hoe is het nu met je? Bevuil je nog steeds je eigen bed? Je weet dat pa en ma weg zijn en wij willen geen last van je hebben." Dit werd allemaal op sarcastische toon door Pieter uitgesproken.

"Je zult van mij geen last hebben," zei ik. "Ik plas niet meer in bed."

"Helaas kunnen we je niet op je woord geloven," zei Johan, "wat vond ik vanmorgen in de wasmand?" en hij haalde een pyamabroek tevoorschijn die ik vanmorgen snel in de wasmand had gestopt omdat ik geen tijd had gehad om hem zelf uit te wassen. Inderdaad had ik mij die nacht weer bevuild. Ik voelde de grond onder mij wegzinken. Johan liep op me af en duwde de broek precies met de vieze plek in het kruis in mijn gezicht. De tranen sprongen in mijn ogen.

"Jullie zijn gemeen," riep ik met verstikte stem.

"Integendeel", zei Pieter "we hebben het beste met je voor. We gaan je helpen met je probleem". Mijn broers barsten in lachen uit, wat niet veel goeds voorspelde.

"Dat hoeft echt niet" zei ik tegen beter weten in.

"Jawel, dat moet" zei Johan. "Kleed je eerst maar eens uit, dan zullen we eens kijken of je probleem misschien een lichamelijke oorzaak heeft." Mij uitkleden voor de ogen van mijn twee broers: daar had ik natuurlijk helemaal geen zin in. Maar ik begreep ook wel dat als ik het niet zelf deed, zij mij onder dwang zouden uitkleden en dat was een nog veel onprettiger vooruitzicht.

Ik begon mij dus langzaam uit te kleden. Mijn broers zaten glimlachend toe te kijken hoe ik mij van mijn bovenkleding ontdeed. Spoedig stond ik alleen gekleed in mijn onderbroek voor hen. Ik stopte.

"Net nu het leuk begint te worden hou je ermee op" zei Pieter,

"komop, je schaamt je toch niet voor je eigen broers?" Dat was nu precies wat ik wel deed en dat wist hij ook. Maar ik begreep dat ik de hele weg moest afleggen, dus ik stroopte langzaam mijn slipje naar beneden en stapte eruit. Ik zag de ogen van mijn broers op mijn kruis gericht en ik hield snel mijn handen voor mijn piemel en ballen.

Pieter knikte naar Johan en voor ik het wist sprongen ze op mij af, grepen mij beet en dwongen mij op mijn rug op bed. Ik worstelde wat ik kon, maar Johan was sterker dan ik en hield mij in een ijzeren greep. Tenslotte legde ik mij neer bij de situatie en stopte mijn pogingen om los te geraken.

"Laat mij los, stelletje flikkers" schreeuwde ik woedend, "ik vertel alles aan papa".

"Dan kunnen wij papa ook nog wel iets vertellen, he Johan?" sprak Pieter. Ik zweeg.

"En je hoeft niet te gaan schelden, Bas, we hebben echt het beste met je voor" ging Pieter verder. "Laat ik nou eerst eens vaststellen of er soms iets aan je pikje mankeert waardoor je je plas niet kunt ophouden." Tot mijn schande en vernedering begon hij omstandig mijn kruis te bekijken. Ik probeerde mij van hem weg te draaien maar Johan had me goed vast.

"Vuile homo" zei ik zwakjes.

"Je hebt wel een beetje een klein piemeltje" ging Pieter onverstoorbaar verder. Tot mijn schrik pakte hij mijn plasser beet en begon erin te knijpen en hem te masseren. De warmte van zijn hand deelde zich mee aan mijn plasser. De situatie begon iets vaags opwindends te krijgen. Ik voelde de druk toenemen in mijn onderbuik. Ik schaamde mij dood maar ik merkte dat mijn pik langzaam stijf werd onder de manipulaties van Pieter.

"Wil je ons nooit meer voor flikkers uitmaken," zei Pieter, "kijk eens hoe lekker je het zelf vindt." En hij lachte gemeen naar Johan. Hij bleef spelen met mijn stijve pik en hoewel ik mijn uiterste best deed om het niet te laten gebeuren, kon ik het op een gegeven moment niet meer tegenhouden. Ik kreunde en spoot mijn pik leeg in de hand van Pieter. Ik begon te huilen van schaamte, maar dat had geen effect op mijn twee kwelgeesten.

"Nou, dat functioneert allemaal opperbest" zei Pieter, terwijl hij opstond en naar de wasbak liep. Hij waste zijn handen schoon.

"Wat betekent dat, Johan?" sprak hij met zijn rug naar ons toe.

"Wat wij al van het begin af aan dachten" zei Johan, "Bas is gewoon een kleine baby die nog niet zindelijk is. Hij kan er eigenlijk niets aan doen." Ik snikte nog wat na. Ik voelde het zaad op mijn buik koud opdrogen en rilde.

"Laat me gaan" smeekte ik.

"We zullen je helpen" sprak Pieter en kwam weer naar het bed gelopen. Hij keek op mijn blote lichaam neer dat bedekt was met resten zaad.

"Eerst gaan we je schoonmaken en wassen en dan zullen we je als een kleine baby aankleden" sprak hij. Johan liet me eindelijk los uit zijn greep. Ik stond op van het bed en wilde mijn kleren pakken.

"Nee, die heb je voorlopig niet nodig", zei Pieter. Ze pakten mij ieder bij een arm en voerden me naar de badkamer toe. Daar mocht ik me wassen. Toen ik klaar was werd ik tot mijn schaamte afgedroogd door Johan.

"Dat hoort zo bij babies" zei hij, "die kunnen dat niet zelf."

"Rot op met je baby" zei ik maar liet hem maar begaan. Hopelijk was alles nu snel achter de rug. We gingen terug naar Pieter's kamer. Opnieuw wilde ik mijn kleren pakken maar opnieuw werd mij dat verboden. Ik moest weer op bed gaan liggen. Met tegenzin gehoorzaamde ik. Pieter rommelde wat tussen de vreemde spullen die mij al eerder waren opgevallen. Plots kwam hij overeind met in zijn handen.....een grote pamper!

"O nee...dat nooit!" riep ik en sprong van het bed af en wilde naar de deur rennen. Johan hield mij echter in de gaten en ving me op. Ik werd al tegenstribbelend weer op het bed gedwongen.

"Als je nu lief deze luier draagt, kleine baby-broer, dan kunnen jij en wijzelf rustig slapen vannacht zonder ons zorgen te hoeven maken over je kleine plas probleempje" zei Pieter poeslief. Ik wrong mij in alle bochten maar ik had geen schijn van kans tegen de verenigde krachten van mijn twee broers.

Johan hield mij vast en Pieter deed mij de pamper om. Nadat hij het laatste klittebandje had aangebracht sloeg hij met zijn vlakke hand tegen de voorkant van de luier. Ik kromp onwillekeurig ineen, maar de luier ving bijna de hele slag op.

"Zo, nu moet je eens goed luisteren." zei Pieter, terwijl hij naast mij kwam zitten. Ik kon mij nog steeds niet verroeren in de greep van Johan.

"Jij gaat deze luier dragen, vannacht, morgen overdag, morgennacht en net zo lang tot pa en ma terugzijn. Als je deze luier afdoet, zelfs als wij er niet zijn, vertellen wij alles van jouw plasproblemen aan pa en ma. Ik weet toevallig dat ze de vorige keer op het punt gestaan hebben om je op een internaat te doen. Net op tijd is je probleem toen gestopt. Maar nu zullen ze dat ongetwijfeld weer overwegen. Dus de keus is aan jou, kleine baby-broer." Hij gaf me een harde stomp tegen mijn ribben en wenkte Johan dat hij mij los mocht laten. Die kneep me ook nog even pijnlijk in mijn arm en stond op.

Moeizaam krabbelde ik overeind en van het bed af. De luier hinderde mij bij mijn bewegingen. Pieter pakte me bij mijn arm en zette me voor de manshoge spiegel in zijn kamer. Ik keek naar mezelf: een zestienjarige puber, alleen gekleed in een luier. De tranen sprongen me van schaamte in mijn ogen.

"Als jullie dit ooit aan iemand vertellen" zei ik.

"Als jij lief en gehoorzaam bent hoeft niemand hier iets van te weten, baby-broertje" zei Johan.

"Kom, we zullen je naar bed brengen." Ik liep naar mijn slaapkamer met mijn twee broers achter me aan. Het was best fris zo zonder bloes of broek aan, maar het gevoel rond mijn kruis was vreemd genoeg niet onprettig. Warm en veilig, alsof er voortdurend een grote zachte hand om je kruis zat. Toen ik mijn kamerdeur opende bleef ik verbaasd op de drempel staan. Hoe hadden ze dat nu weer geflikt. Mijn normale bed was weg en op die plaats stond nu... een wieg. Maar dan een wieg in een volwassen maat.

"Als jullie denken dat ik daarin ga slapen..." begon ik, maar Johan en Pieter duwden me naar binnen en legden me zonder veel omwegen in de wieg. Ik werd vastgesnoerd onder de dekens en tot slot duwden ze me nog een speen in de mond.

"Slaap lekker, lief baby-broertje" zeiden ze. Ze deden het licht uit en vertrokken.

Het eerste wat ik deed was de speen uit mijn mond spugen. Ik overdacht mijn situatie. Die zag er slecht uit. Het dreigement van het internaat van Pieter klonk me nog na in de oren. Ik vreesde dat hij gelijk had wat betreft mijn ouders. Dus was er aan het dragen van de luier waarschijnlijk niet veel te doen. Nou ja, als er maar niemand van mijn vrienden of vriendinnen achter zou komen. Alleen met die twee gekken in huis, dat kwam ik nog wel door.

Onrustbarender vond ik het feit dat mijn broer erin was geslaagd mij te laten klaarkomen met zijn hand. Ik was toch geen homo? Ik ging bij mezelf te rade. Ik vond meisjes de geilste en opwindenste wezens die er waren. Als ik met mijzelf speelde was dat altijd met een of ander grietje voor ogen (hier aangekomen in zijn verhaal keek Bas even schuin naar mij). Hoe ik dan toch zo opgewonden was geraakt van mijn broer bleef me een raadsel. Ik besloot het ver weg te stoppen en te vergeten.

Na een poosje viel ik in slaap.

De volgende dag werd ik gewekt door Pieter die de deken van mijn wieg wegsloeg.

"En is babietje fijn droog gebleven vannacht?" zei hij op een toon die gebruikelijk is bij kleine kinderen. Tot mijn ontsteltenis voelde hij met zijn hand van voren aan mijn luier. Helaas had ik die nacht weer een klein ongelukje gehad.

"Het is maar goed dat je een luier hebt aangehad vannacht." zei Pieter en vreemd genoeg moest ik hem gelijk geven. Ik moest toegeven dat ik fijn geslapen had, zonder angst voor het verliezen van mijn plas. Hmmm, ik had nu al toegegeven dat een luier fijn was om te dragen, maar als ik nu ook nog moest toegeven dat het een goed hulpmiddel was voor mijn bedproblemen, wilde ik misschien wel voor altijd een luier gaan dragen? Ik schudde deze gedachte van me af en klom uit de wieg.

Ik liep naar de badkamer in mijn luier. Tot mijn verbazing liep Pieter achter me aan. Ik wilde snel de badkamer ingaan en de deur achter me sluiten, maar Johan bleek me daar al op te wachten.

Ik zuchtte diep. Het spel moest blijkbaar doorgaan. Pieter stelde Johan ervan op de hoogte dat ik het niet droog had gehouden 's nachts en ik werd naar de commode geloodst die daar nog stond van toen wij echt klein waren. Ik moest als een baby op de commode gaan liggen en Johan maakte mijn luier los.

Als een echte baby tilde hij me bij de enkels omhoog en verwijderde mijn vieze pamper. Ik werd gewassen, gedroogd en gepoederd. Bah, ik ging ervan ruiken als een echte baby. Tenslotte kreeg ik een schone nieuwe pamper aan met daaroverheen een plastic babybroekje, maar dan in reuze formaat.

Terug naar Eefje

Bas beeindigde zijn relaas. Hij was de rest van de tijd door zijn broers als een echte baby behandeld. Hij moest ook een tijd lang in een box doorbrengen, omringd door baby speelgoed. En altijd moest hij een luier dragen. Ook nu zijn broers er niet waren durfde hij zijn luier niet af te doen.

Ik vroeg me af hoe hij daarstraks met zijn pik had gespeeld toen hij mij met de verrekijker had beloerd. Door zijn luier heen of had hij hem even naar beneden gedaan? Ik had wel medelijden gekregen met de arme Bas en vond Pieter lang zo leuk niet meer. Bah, zijn kleine broertje zo te behandelen. Aan de andere kant was ik wel nieuwsgierig geworden hoe Bas eruit zag in zijn luier.

"Ik vind het heel gemeen wat Pieter en Johan met je hebben uitgespookt" zei ik tegen Bas. Hij knikte. Het was hem zwaar gevallen om het hele relaas op te biechten, maar aan de andere kant was het ook een opluchting voor hem om zijn geheim te kunnen delen met iemand. Ik besloot de stoute schoenen aan te trekken.

"Ik zou graag je luier eens zien, Bas. Mag dat?" Verschrikt keek hij op.

"Nee, nooit!" zei hij. "Dat mag niemand ooit te weten komen, laat staan dat ik het aan iemand laat zien."

"Maar ik weet er nu toch alles van" zei ik, "dan maakt het toch niet meer uit? Toe, laat eens kijken." Ik strekte een hand naar zijn broeksband uit maar hij schoof zo ver mogelijk weg van me op de bank.

"Nee" zei hij. "niet doen. Ik laat het aan niemand zien. Ik schaam me gewoon rot." Ik besloot een troef uit te spelen.

"Tja, dan zal ik misschien toch aan Pieter moeten vertellen dat iemand mij vanmiddag heeft staan bespieden met een verrekijker. En die iemand was zich daarbij duidelijk aan het aftrekken. Wie anders kan dat geweest zijn dan jij, Bas? Daarbij heb je, denk ik, je luier toch even afgedaan." Bas verbleekte. Ik wist dat ik raak gegokt had.

"Heb je dat gezien?" vroeg hij zwakjes, "sorry, maar je ziet er ook zo geil uit in je bikini." Ik kreeg een idee.

"Ik weet het goed gemaakt, Bas. Ik trek mijn bikini weer aan voor je en jij laat je luier aan me zien." Bas overwoog dit voorstel even dat zowel zijn goede als zijn mindere kanten had. Tenslotte overwonnen zijn puberale lusten het van zijn schaamte.

"Oke" zei hij. Ik rende naar boven en trok mijn bikini aan. Toen ik weer beneden kwam stond Bas, enkel gekleed in een luier, midden in de kamer. Hoewel ik wist wat ik kon verwachten schokte de aanblik van die grote puber in een luier me toch.

Na enkele ogenblikken van aarzeling stak ik mijn hand naar hem uit en trok hem mee naar de bank. Ik ging in een hoek zitten en trok hem half over me heen. Hij wist niet goed wat er nu van hem verwacht werd, dus trok ik mijn bovenstukje uit, pakte zijn hand en legde die op een blote borst.

Terwijl Bas zich overgaf aan zijn wellust, legde ik mijn rechterhand voor op zijn luier. Ik voelde een grote paal kloppen, diep weggepakt in de luier. Bas kreunde even, maar ging door met het zuigen aan mijn linkertepel. Ik raakte nu zelf ook behoorlijk opgewonden en begon met mijn hand heen en weer te gaan over zijn luier.

Zoals het meestal gaat met jonge jongens had Bas niet veel stimulansen nodig om klaar te komen, dus al snel voelde ik zijn stijve paal onder mijn hand schokken en ik voelde een warme vloeistof in de luier stromen. Ik zat zelf tegen de rand van klaarkomen aan, maar Bas had helaas te weinig ervaring om dat te onderkennen. Hij hield nogal abrupt op met het verwennen van mijn borsten. Samen puften we uit in elkaars armen.

Ik zag mijn kans schoon om wat meer te weten te komen van Bas. Ik vroeg hoe hij het vond om een luier te dragen. Tot mijn verrassing antwoordde hij dat hij dat eigenlijk niet eens zo vervelend vond. Als je eenmaal aan het idee gewend was, was het zelfs wel prettig zei hij. Het dragen ervan gaf een fijn gevoel en 's nachts hoefde hij niet meer bang te zijn om het in bed te doen. Het enige nadeel was dat het zichtbaar was voor anderen.

Hij had me wel een beetje nieuwsgierig gemaakt. Ik kon me er wel, iets bij voorstellen dat bij jongens zo'n luier, die strak om je geslacht zat, een prettig gevoel kon geven. Maar zou dat bij meisjes ook zo zijn? Hmmmm, dat wilde ik eigenlijk wel eens uitproberen.

"Moet je je niet verschonen nu?" vroeg ik.

"Ja, ik zal maar weer eens naar huis gaan" zei Bas met duidelijke tegenzin. Ik bood aan om met hem mee te lopen. Dat monterde hem zichtbaar op. Ik trok snel een bloes aan. Vanwege de warmte vond ik het niet nodig meer kleren aan te trekken.

Toen we bij hem thuis waren wilde Bas naar boven lopen. Ik maakte aanstalten hem te volgen. "He, wat doe je?" vroeg hij, "ik moet alleen maar even mijn luier verschonen, dus blijf hier maar wachten."

"Ik zal je wel even helpen," zei ik en rende voor hem uit de trap op. Bas kwam me langzaam achterna. In de badkamer aangekomen keek hij me weifelend aan.

"Ik doe het liever alleen," zei hij verlegen.

"Ach kom, ik heb je luier toch al gezien. Ga maar liggen." Aarzelend liep Bas naar de commode. Hij trok zijn kleren uit tot hij weer alleen zijn luier aanhad. Een duwtje van mij in zijn rug was voldoende om hem op de commode te doen klimmen.

Ik maakte de pamper los en sloeg hem open. Bas keek verlegen opzij nu zijn kruis open en bloot voor mij te zien lag. Het was een beetje een plakkerige bende vanwege zijn zaadlozing daarstraks, dus ik zocht een washand, maakte die nat en begon Bas van onderen te wassen.

Toen ik voorzichtig zijn balletjes behandelde zag ik dat er leven kwam in zijn pikje. En toen ik zijn pikje zelf vastpakte en begon te wassen, werd zijn piemel snel stijf. Ik ging onverstoorbaar verder met het schoonmaken van zijn plasser, maar toen hij zacht begon te kreunen vond ik dat ik hem genoeg verwend had.

Ik pakte een handdoek en begon hem te drogen. Bas lag nog steeds duidelijk te genieten van de behandeling. Zijn stijve pik wipte af en toe op en neer van plezier. Ik besloot dat het mooi genoeg was geweest.

"Zo, waar liggen de luiers?" vroeg ik. Bas keek wat beteuterd dat de fijne behandeling zo abrupt gestopt werd, maar wees me toch de luiers aan. Ik legde een nieuwe luier onder zijn billen en pakte zijn kruis met erectie en al in.

"Zo," zei ik, "en nu heb ik een verrassing voor je." Bas kwam een beetje moeilijk van de commode af.

"Wat dan?" sprak hij nieuwsgierig.

"Nu mag je mij ook een luier omdoen". Hij keek me met grote ogen aan.

"Waarom?" stamelde hij. Ik legde hem uit dat ik gewoon nieuwsgierig was naar het gevoel een luier om te hebben. Hij leek het maar een gek idee te vinden, maar werd natuurlijk gefascineerd door het idee de luier bij mij te mogen omdoen.

Ik kroop op de commode en ging op mijn rug liggen. Bas aarzelde even maar pakte toch mijn bikinislip beet en stroopte deze langzaam naar beneden. Nu was het mijn beurt om mij wat verlegen te voelen met mijn blote kutje tentoongesteld voor deze zestienjarige puber, van wie ik bovendien wist dat hij op me geilde.

"Nou, komt er nog wat van", spoorde ik hem aan toen hij wat te lang naar mijn kruis bleef staren. Hij schrok op uit een ongetwijfeld geile overpeinzing en pakte een luier. Ik voelde zijn ruwe jongenshanden voorzichtig onder mijn billen schuiven en deze een beetje optillen. Hij liet me voorzichtig weer zakken op de luier. Hij deed dat toch wel voorzichtig en zacht, dus ik begon een beetje te genieten van de behandeling.

Plotseling drukte hij een kus boven op mijn kutje. Ik aaide hem even over zijn krullebol. Hij sloot snel de luier en maakte hem vast.

"Wil je ook nog een plastic broekje aan?" vroeg hij. Ik knikte en hij pakte er een uit de kast. Hij hielp me van de commode af. De pamper voelde inderdaad aan als een hand die zich met een zachte druk om mijn onderlichaam sloot. Ik kon me nu al voorstellen dat je aan dat gevoel verslaafd zou kunnen raken. Ik leunde op de schouder van Bas terwijl hij mij in de plastic babybroek liet stappen. Ik liep naar de spiegel en keek naar mezelf: een zeventienjarig meisje met een luier en plastic broekje aan. Op een vreemde manier vond ik het opwindend.

Bas kwam achter me staan en keek over mijn schouder mee in de spiegel. Ik voelde zijn handen over mijn rug naar de sluiting van mijn bikini gaan. Hij maakte mijn topje los en omsloot mijn borstjes met zijn beide handen. Ik liet hem even begaan, maakte me toen van hem los en liet hem naast me komen staan. Zo zag het er nog vreemder uit: twee pubers met luiers aan. We moesten alletwee lachen.

Plotseling ging de deur van de badkamer open. Op de drempel verscheen Johan. Wij waren zo druk met ons zelf bezig geweest dat wij hem helemaal niet hadden horen binnenkomen.

"Wat moet dit voorstellen", zei Johan verbaasd. Het moet voor hem een vreemd gezicht zijn geweest. Daar stonden zijn broertje en het buurmeisje voor de spiegel, beide met een luier om en verder helemaal naakt. Ik zag hem naar mijn borsten kijken en bedekte ze snel met mijn handen.

Bas en ik keken elkaar aan en zonder dat we dit hadden afgesproken wisten we meteen wat we moesten doen. We wierpen ons op Johan en samen kregen we hem eronder. Ik hield hem in een houdgreep (waarbij mijn judo ervaring goed van pas kwam) en Bas pakte een waslijn die daar hing om hem te binden.

Ik trok mijn topje weer aan en samen sleepten we de verbouwereerde Johan naar de woonkamer en bonden hem daar vast aan een verwarmingsbuis.

"Waar is Pieter?" was onze eerste vraag aan hem.

"Die komt over een uurtje" zei Johan nog steeds verbaasd over wat hem overkomen was. "Waarom hebben jullie mij vastgebonden?" vroeg hij vervolgens. Bas en ik antwoordden niet maar gingen even beraadslagen in een hoek van de kamer wat we moesten doen.

Al snel waren we het eens en liepen op Johan af. Zonder veel omwegen trokken we al zijn kleren uit. Hij keek een beetje bang naar ons op; vooral van Bas verwachtte hij natuurlijk wraak. Ik liep naar boven en haalde een schone luier.

Snel deden we Johan de luier aan. Hij was te verbouwereerd om te protesteren. Dat zou hem toch niet geholpen hebben want hij was stevig gebonden. Het wachten was op de terugkomst van Pieter.

Toen deze na een korte tijd thuiskwam en de woonkamer binnenliep, stonden Bas en ik ieder aan een kant van de deur hem op te wachten. We overvielen hem bij totale verrassing en hij onderging hetzelfde lot als Johan. Spoedig lag ook hij gebonden en enkel met een luier aan naast zijn broer.

Bas en ik luisterden een tijdje naar hun verwensingen en dreigementen. Toen ze begrepen dat dat geen effect sorteerde werden ze stil. Toen begon ik hen uit te leggen dat ik volstrekt afkeurde wat ze met hun jongste broertje hadden gedaan en dat ik dat aan hun ouders zou vertellen ook.

Pieter en Johan luisterden met bleke gezichten. Ze begrepen nu ook wel dat ze te ver waren gegaan. Voor straf zouden zij eigenlijk de rest van de week in een luier moeten rondlopen, maar wij wilden genade voor recht laten gelden. Om het goed te maken moesten zij de rest van de week de slaaf zijn van Bas en aan al zijn wensen tegemoet komen.

Met tegenzin gingen ze tenslotte akkoord. Maar ikzelf had ook nog een straf voor ze in petto.

"Wat is dat dan?" vroeg Pieter arwanend.

"Ach, meisjes hebben ook zo hun fantasieen en verlangens," zei ik op onschuldige toon. "Ik heb een heel simpele wens. Morgenmiddag ga ik weer liggen zonnen in de tuin en dan zou ik het leuk vinden als jullie met z'n drieën.....".

En nu is het de volgende middag. Het is opnieuw prachtig weer en ik lig in de tuin te zonnen. Ik draai mij op mijn rug om mijn voorkant te laten bruinen. In tegenstelling tot gisteren draag ik nu geen beha en zijn mijn borstjes bloot. Ik zie het gordijn bij de buren bewegen en ik weet wat zich daar afspeelt.

Ach, jullie weten toch hoe verdorven mijn fantasie is? En mijn lieve buurjongens zijn nu eenmaal niet in de positie om niet te gehoorzamen aan mijn wensen. Ik hoop dat ze er plezier aan beleven. Ik zal het straks wel van Bas horen.

Ik zucht vergenoegd. Zo dadelijk ga ik weer fijn mijn luier aandoen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Eefje 16+ Verhalen 19
Similar threads

Bovenaan