een avond om niet te vergeten

mijn4

Gewaardeerd Lid
De Laatste dag voor een nieuw schooljaar begint. Voor velen de laatste dag van de vakantie. Voor mij de laatste dag van rekken vullen of klanten bedienen in de supermarkt. Vrijheid, zo lijkt het me. Gelukkig valt het al bij al mee en heb ik toffe collega’s en om mijn laatste dag te vieren had ik zelfs een taart mee voor iedereen.

Na nog een laatste shift aan de kassa begeef ik me naar de kleedkamers, en kleed ik me om. Nog even langs de cantine, nog enkele dingen uit de koelkast halen en ik kan vertrekken, denk ik bij mezelf. Ik doe mijn vuile werkkledij van de winkel in de wasmand en doe mijn eigen trui aan. Het was toch een frisse dag vandaag.
In de cantine zitten nog enkele collega’s van wie ik nog een laatste maal afscheid neem. Nuja, afscheid, ik zal ze nog vaak genoeg zien aangezien dit de winkel is waar ik normaal mijn boodschappen doe.

Op de gang naar buiten kom ik Lotte nog tegen. Ze is beeldschoon, en ook nog jobstudente. Ik heb al sinds ik haar heb leren kennen een oogje op haar. Iets in me zegt dat dit de laatste kans is om ze mee uit te vragen.

‘Hey Lotte, ook klaar?’ vraag ik.
‘Jep, mijn laatste dag zit er op. Morgen terug naar de studiebanken.’
‘Haha, veel succes!’ zeg ik, ‘Zeg Lotte, heb jij vanavond iets te doen? Zin om met mij iets te gaan doen?’
‘Goh, plannen, nu wel. Al weet ik niet echt wat,’ Lacht ze.
Ik kijk een beetje beteuterd, ‘oh’.
‘Zotteke, Ik bedoel dat ik nu een date met jouw heb’, knipoogt ze naar me.
‘Ow, wow, dat ik dat niet door had’, lach ik.
‘Hoe laat en waar zullen we afspreken?’ vraagt ze
‘Zullen we zeggen 6u bij mij thuis? Dan zal ik iets koken.’
‘Is goed, tot straks.’

Iets na 6 ging de bel. ‘Hoi, Kom binnen,’ verwelkomde ik haar. Ze had een rugzakje bij, maar ik had er niet echt een oog op. We gaven een knuffel en ze kwam binnen.
‘Wil je al een aperitiefje terwijl het eten in de oven staat?’ vroeg ik haar.
‘Ik ben je voor,’ en ze haalde een fles martini uit haar rugzak.
‘Super!’
Het was een gezellige avond, we dronken enkele cocktails, aten zelfgemaakte lasagna en nadien nog een dame blanche. We maakten samen de chocolade saus en het werd een gezellige plakboel.
En dan keken we nog een film, zo’n romcom. Eigenlijk werd er niet veel film gekeken, want we waren meer met elkaar bezig dan met de film.
Al snel waren we aan het zoenen. Het is enorm fijn om iemand te leren kennen die dezelfde gevoelens heeft over jouw als jij over haar.

Maar aan al de leuke dingen komt een eind, zo ook de film. Het was ondertussen 11u en best laat, en we waren allebei lichtjes aangeschoten van de drank.
‘Ik denk dat ik eens moet gaan,’ begon Lotte.
‘je mag ook blijven, je hebt gedronken en het is helemaal donker.’
‘Wel, weet ik, maar...’ stamelde ze.
‘Je mag blijven, maar op ik ga je niet helemaal alleen laten fietsen. Het is zeker 5km. Dan fiets ik wel mee.’
‘Tom, ik mag je echt. Anders zat ik hier niet. Maar... Wel...’ Ze raakte niet echt uit haar woorden en ik nam ze vast.
‘wat het ook is, ik zal niet anders om je denken’.
‘Wel, Sam, het zit zo, Ik heb al sinds mijn 14 jaar last van bedplassen. Over de jaren is het soms meer, soms minder. Maar de laatste weken heb ik er meer last van. Ik denk dat het te maken heeft met de stres van het werken.’
‘Das toch niets om je voor te schamen, dat kan iedereen gebeuren,’ antwoord ik haar.
‘Tja, maar hoeveel 19-jarigen dragen s’nachts nog een luier hiervoor?’ vroeg ze.
‘Daar heb je wel een punt.’ Zei ik, ‘maar eerlijk gezegd is dat toch zo erg niet?’
‘Nouw, neen....’, antwoorde ze, ‘en ik ben er ook op voorzien om te blijven, ik heb een luier voor vannacht mee. Maar ik weet niet of ik wil dat je me er mee ziet.’
‘Dat begrijp ik wel.’ Antwoorde ik, ‘zou je je comfortabeler voelen mocht ik er ook een aandoen?’
Ze keek me vragend aan. En ik had het onmiddelijk door.
‘Ik draag ook soms luiers, maar omdat ik dat best leuk vind.’ Hier schrok ze van. Ik legde uit dat ik geïnteresseerd ben in ABDL En dat ik af en toe ook luiers draag.
Ze vond het raar, maar stemde in om te blijven.
We gingen naar mijn kamer en ik nam een van mijn luiers uit.
‘Doe ik jouw een aan en jij mij een?’ vroeg ik.
‘is goed’ antwoorde ze.
‘ga maar liggen op mijn bed.’ En ze nam plaats op mijn bed.
Ik deed haar broek uit en zag haar rode onderbroek. Ik nam de luier die ze mee had en vouwde deze open. Ik deed rustig haar onderbroekje uit en deed haar de luier om.
Als ik klaar was gaf ik haar een kus wist ze dat het haar beurt was. Ik gaf haar mijn luier.
‘wacht, er bestaan ook luiers met een leuk motief op?’ vroeg ze verbaasd.
‘jep,’ zei ik terwijl ik haar de mijne gaf.
‘Dan doe je mij de volgende keer er zo ook maar eentje aan!’ zei ze plagend.

Ze deed me de luier behendig om en zo zaten we samen geluierd op mijn bed. Al snel waren we elkaar weer aan het kussen. Maar het duurde niet lang of ik voelde de drankjes van de avond op mijn blaas werken. Ze had dit al snel door en nam mijn hand en legde die op haar luier en zei legde de hare op mijn luier. Ik voelde hoe ze in haar luier plaste en even later deed ik hetzelfde.


To be... Or not to be continued.
 

mijn4

Gewaardeerd Lid
De volgende ochten werd ik wakker van het zonlicht dat tussen de gordijnen viel. Ik was gelukkig, Lotte, het mooiste meisje dat ik ken, ligt naast me.
In een luier dan nog! Ik heb er zelf ook eentje aan, goed nat precies. Ik neem haar vast en ze rolt zich naar me toe.
‘goeiemorgen, knapperd,’ zegt ze.
‘goeiemorgen lekker ding,’ antwoord ik, ‘lekker geslapen?’
‘ja hoor! Al is m’n luier best nat nu,’ antwoord ze.
‘wil je een schone, of liever je slipje aandoen?’
‘zullen we dat na het ontbijten beslissen?’ vraagt ze.
Zo gezegd zo gedaan, we gaan eerst ontbijten.

Ze staat eerst op, haar luier ziet er inderdaad best nat uit. Wat een ding, denk ik bij mezelf, terwijl ze zich naar me toe draait in enkel een t-shirt en luier.
Ik sta ook op in een vergelijkbare outfit. We gaan naar beneden en ik neem ontbijtgranen en melk uit voor ons ontbijt.
Ze kijkt en lacht, ‘wat een schattig ontbijt.’
Ik was natuurlijk vergeten een echt ontbijt te voorzien, want in alle eerlijkheid had ik om te beginnen niet gedacht dat ze de nacht zou blijven.
Al bij al is het een lekker en gezellig ontbijt. Ze help nadien met afruimen en terwijl ik de vuile afwas in het afwasmachien zet, voel ik plots een tik op mn luierkont. Ik kijk om en Lotte staat achter me.
‘oeps, was per ongeluk,’ grijnst ze.
‘Per ongeluk,’ antwoord ik, met een zeker sarcasme in mijn stem.
‘ja hoor,’ zegt ze bijna verontwaardigd,’kijk, ik kwam langs en plots lag mijn hand op je kont... Je sexy kont. Ik kon er helemaal niets aan doen.’
‘Je hand heeft heeft helemaal zelf, zonder dat jij er iets mee te maken had op mijn hand geslagen?’
‘Jep!’ zegt ze helemaal blij.
’t is goed voor één keer,’ zeg ik,’Kom zullen we ons omkleden?’
Ik laat haar voor gaan naar mijn kamer. Op de trap kan ik het niet laten ook eens een tikje op haar kont te geven.

‘EEEH! Wat doe je nu?’, roept ze.
‘Wel, ik zag zo’n sexy luierkont en mijn hand kon er niet af blijven.’
‘Oh, leer je handen eens controleren!’ zegt ze half boos, half haar lach niet kunnen inhouden.
ze gaat verder naar boven, en ik ook. Ik neem haar vast en duw haar op mijn bed. En kus haar. Ik voel haar voelen aan mijn luier.
‘oeh, die vindt dit ook leuk,’ tewijl ze een beetje knijpt.
‘Oh ja, ik wist niet dat jij dit ook zo leuk vind,’ zeg ik terwijl ook ik over haar luier begin te wrijven. Ze begint lichtjes te kreunen.
ik bleef even doorgaan, totdat ze bijna op haar hoogtepunt leek te komen. Ik stopte even en zocht de vibrator die ik nog had liggen voor mezelf.
Ik zette deze aan en op haar luier en in geen tijd kwam ze klaar.
Nu nam zij het voortouw, deed haar t-shirt uit, legde mijn hand op haar borst en kwam boven mij zitten.Ze schoof haar luier aan de kant en nam mijn penis uit de mijne.
Even later kwam ook ik klaar. En we lagen nog even op mijn bed te knuffelen.

Ik stelde voor om te douchen, en zo gezegd zo gedaan.
Na het douchen vroeg ik of ze een luier wilde of een slipje. Ik zag haar even twijfelen.
‘als jij een luier draagt, ik ook.’
Het duurde niet lang of we hadden allebei een luier aan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN Eerste keer onder de mensen een leuke avond 16+ Board 2
I Ons nichtje een avond in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 76
brabojulio De ochtend na een avond stappen AB/DL Fotos 13
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Similar threads


















































Bovenaan