Een geweldige luier ervaring

Thunder2016

DL en PPL
Hallo allemaal,

Graag wilde ik met jullie mijn luier-ervaring delen want ja, dat kan dus alleen hier. :)
Het is geen gefantaseerd verhaal, maar een echte ervaring.
Misschien voor velen hier een doodnormale ervaring die je al heel lang doet, maar voor mij de eerste keer dus ik ben er enthousiast over en wil het graag vertellen.

Vorige week aan het einde van de middag heb ik voor het eerst de boodschappen gedaan met een luier om. Ik durfde dat nooit omdat ik bang was dat iemand dat zou zien. Als je een dunne aan hebt volgens mij niet, maar ik heb zelf altijd het idee dat het wel zo is.
Het was geen dikke luier dus je zag echt niets. Ik controleerde dat eerst goed door een spiegeltje naast me te houden en dan door dat spiegeltje naar een passpiegel aan de muur te kijken zodat je je achterkant kan zien. Ik had een strakke spijkerbroek aan en zag echt niets. Wat een zalig gevoel was dat. Het was heerlijk om zo de boodschappen te kunnen doen. Als ik savonds nog even een vuilniszak naar de container wil brengen heb ik mijn luier nog om die, wel wat natter is dan vanmiddag, maar nog lang niet vol. Ik dacht, joh het is donker en nu hoef ik me ook niet druk te maken dat iemand het ziet. Het gevoel dat niemand het nu kon was echt wel fijn. Ik bedacht nadat ik de zak had weggebracht, dat het eigenlijk heerlijk moest zijn om in een lekker dikke en helemaal vol-geplaste luier over straat te kunnen lopen en dat niemand dat ziet. Ik ging daarom meteen weer naar boven en deed een schone en dikke luier om. Natuurlijk plas je die niet in een keer helemaal vol dus liet ik met een bekertje de luier aan de voor en achterkant vol lopen met lekker warm water tot tegen het lekken aan. Ik weet uit ervaring inmiddels wel hoeveel de luier kan hebben dus net niet laten lekken. Maar wat dan nog, niemand zou het zien. Ik deed dat niet omdat het geen zomer meer is en de avonden al best frisjes zijn.
Plastic broekje er over en klaar. Ik deed een zwarte joggingbroek aan, een lekkere warme jas en hop naar buiten voor een wandeling en weer een nieuwe ervaring.
Oh my GOD, wat was dat heerlijk. Ik raad het echt iedereen aan om dat eens te doen. Zo lekker dat ik ruim een half uur heb gelopen.
Ik zou het leuk vinden dat als je al zo'n ervaring hebt gehad, om dan eens te reageren. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring op het gebied van geluierd buiten lopen op welke manier dan ook.
Ik kijk uit naar jullie reacties.
 

Willem

Gewaardeerd Lid
Wat een leuk enthousiast verhaal.
Grappig dat je toch iets spannends op zoekt door met een luiers om boodschappen te gaan doen, maar wel de veiligheid wil dat niemand het kan zien.
Maar dat is wel een leuke ervaring.
:D
 

Thunder2016

DL en PPL
Dank voor je reactie Willem. !1

Ben net terug van een (korte) wandeling omdat het weer ging regenen.
Dus ging ik even kijken of er al een reactie was.
Ben nu een stapje verder gegaan en een dikke luier omgedaan met nog twee inleggers er in.
Ik heb er een heleboel bekers warm water in gedaan en hij werd echt flink zwaar.
Zo zwaar dat je er er wel iets over aan moest trekken anders zou hij niet blijven zitten.
Dus een stevige plastic broek er over aangetrokken en verder een lekker losse zwarte joggingbroek.
Deze joggingbroek is normaal lekker ruim, maar zat nu bijna strak. Zo dik en zwaar was de luier.
Het was jammer dat het weer begon te regenen want het was echt geweldig lekker.
Ik hou hem aan tot ik naar bed ga want nu ik op mijn bureaustoel zit (met bescherming uiteraard) lekt hij nog steeds niet. dance
Nogmaals dank voor je reactie. ;)
 

Reppie

Little op zoek naar een mama
dat is zeker herkenbaar ook al paar keer lekker met luier boodschappen gedaan, maar ook een paar keer pvc kleding onder mn kleding tijdens t boodschappen gedaan, allebei geeft t een spannend tikje
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Ja ik doe dat ook regelmatig, en vind het nog steeds spannend. Wat ik ook wel eens doe is naar een verlaten speeltuintje wandelen en dan daar gewoon ff schommelen of van de glijbaan af. Met een boordevolle luier is dat een sensatie die echt hele oude herinneringen / gevoelens oproept.
 

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Ik hoor van niemand op straat of in de winkel mensen een opmerking maken over mijn luier.

Er zijn ook mensen die wel weten dat ik luiers draagt maar die kennen mijn persoonlijk.
Maar ik draag ook dag en nacht luiers
 

Thunder2016

DL en PPL
incoluier zei:
Ik hoor van niemand op straat of in de winkel mensen een opmerking maken over mijn luier.
Dat zal ook niet gebeuren denk ik. Als ik iemand zou zien waarvan duidelijk zichtbaar is dat hij of zij een luier draagt, zou ik ook niets zeggen, zoiets doe je gewoon niet.
 

Thunder2016

DL en PPL
Reppie zei:
dat is zeker herkenbaar ook al paar keer lekker met luier boodschappen gedaan, maar ook een paar keer pvc kleding onder mn kleding tijdens t boodschappen gedaan, allebei geeft t een spannend tikje
Dat heb ik nog nooit gedaan, wel alleen een plastic broek onder mijn spijkerbroek. Maar pvc kleding lijkt me ook wel een heerlijke ervaring. Je brengt me wel op een idee. ;-)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
K geweldige site! en direct even een vraag over eerste echte luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
Similar threads


















































Bovenaan