een Gewone Dag

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 20,0%
  • 3

    Stemmen: 1 20,0%
  • 4

    Stemmen: 2 40,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
vertaald door: Mike


Het was blijkbaar een meer chaotische dag dan anders, want niets liep zoals het hoorde, terwijl het een gewone werkdag hoorde te zijn.

Ik had mezelf die ochtend een lichte plasticbroek aangetrokken over een katoenen luier. Het weerbericht had een vochtige en koude dag voorspeld maar in plaats daarvan was het benauwd warm. En toen ik dacht alles gehad te hebben viel er ook nog een collega uit en had ik voor de middag geen aflossing. Dit betekende dat ik niet naar het toilet kon gaan om mijzelf een schone luier om te doen.

Door het toenemende vochtigheid in de luier rolde deze helemaal samen. Op een rustig moment van de dag deed ik mijn luier af en haalde deze uit de plasticbroek. Ik stopte de natte luier in een plastic tas die in m'n handtas verdween.

Ik moest nog drie uur werken tot ik vrij was. Wat thuis altijd een heerlijke belevenis was werd nu een probleem, namelijk een natte plasticbroek op de naakte huid. Het elastiek van het plasticbroekje was doordrenkt met vocht waardoor het niet meer bij de benen goed afsloot. Het plasticbroekje kleefde aan mijn bezweette en natte billen waardoor het elastiek omhoog werd getrokken en het vocht langs mijn benen kon lopen.

Op het moment dat ik mijn werk verliet vertelde een collega me snel nog even dat ze samen met een andere collega vanavond langs zouden komen.

Uiteindelijk klaarde ik het toch om goed thuis te komen en de natte plasticbroek uit te trekken waarna ik onder de douche ging. Hierna was ik weer schoon verpakt in een luier en plasticbroek zodat ik nog wat in het huis kon doen.

Het viel me op een gegeven moment op dat het beter was om de luiers en plasticbroekje die aan het rek hingen er vanaf te halen en in de badkamer te leggen. Mijn collega's zijn namelijk netjes en deftig opgevoed maar zijn wel altijd heel erg nieuwsgierig.

Toen de deurbel ging trok ik snel een spijkerbroek over de luier en plasticbroek. Maar dat spreekt toch vanzelf omdat er wel eens dingen zijn die men niet als buitenstaander hoeft te weten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Thunder2016 TESSA, een gewone werkdag die normaal begon 16+ Verhalen 52
william824 p&p: het liefst in een luier of gewone kleding? Polls 17
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan