Een grote verandering

Sparrow

Jack Sparrow
INLEIDING
Het is heel normaal dat je luiers draagt vanaf je geboorte. Het is ook heel gewoon dat je tot je 4e of 5e jaar nog luiers draagt omdat je nog niet volledig zindelijk bent. Het komt dan wel eens voor dat je luiers draagt omdat je bedplasser bent en vaak is dat wel over tot je 12e leeftijd. En als laatste heb je ook nog een handje vol pubers die hun plasser niet kunnen houden en vaak is dat tot de 16e leeftijd. Lang leve Drynites. Het is te mooi om waar te zijn maar helaas geldt dit niet voor mij. Ik ben Anton, 19 jaar en draag nog steeds luiers voordat ik ga slapen.

Op dit moment woon ik nog steeds thuis, in huis bij mijn ouders. Huizen zijn tegenwoordig erg duur, zowel koop als huur. Tevens voel ik me erg thuis als ik bij mijn ouders woon en daar schaam me absoluut niet voor. Ze zorgen erg goed voor mij. Geven mij onderdak, eten en doen nog dingen voor het slapen gaan. En je raadt het al, een luier check. Nog steeds controleren ze of ik wel mijn luier om heb en anders helpen ze een handje mee.

HOE HET BEGON
Het begon allemaal vanaf mijn twaalfde jaar. Ik droeg toen Drynites maar helaas had ik al enkele dagen natte bedden verzorgd. Mijn moeder was er niet blij mee, want die moest regelmatig mijn bed verschonen. Op een avond toen ik naar bed moest heb ik Drynites getrokken en ging ik onder de dekens. Mijn ma zei toen “Lekker droog blijven schat, anders komen we met een andere oplossing” maar ik begreep toen nog niet precies wat ze daarmee bedoelde. Die volgende ochtend had de Drynites het werk weer niet goed gedaan en wederom was mijn bed weer nat. Moeders was er niet blij mee maar kon niet boos worden omdat ik naar school moest.

Eenmaal thuis aangekomen leek het alsof er niets aan de hand was. In de middag lekker buitenspelen met mijn vriendjes en na het eten TV kijken waarna vervolgens de avond procedure weer ging beginnen. Maar deze keer liep het iets anders dan normaal. Mijn moeder had in plaats van Drynites echte Tena Maxi luiers gehaald. Deze zagen uit als echte luiers. Dit vond ik absoluut niet leuk maar ik had geen keus. Ik moest in bed liggen en mijn moeder deed de Tena Maxi luier om. Ze zei tegen mij “Deze luier zou je plasje wel moeten houden” maar ik wilde de luier niet om hebben. Ik leek wel een baby.

EN HOE VERDER
De Tena Maxi luiers heb ik tot mijn 19e gedragen en altijd al maat M. Tot ongeveer mijn 14e jaar deed mijn moeder mij een luier omdoen maar later deed ik het zelf. In sommige gevallen doet ze dat nog wel maar niet vaak meer. De Tena Maxi luiers hebben het erg lang volgehouden tot ongeveer paar maanden geleden. Toen ik net 19 werd begon ik het toch wel ergens fijn te vinden om een luier te dragen. Daarom heb ik regelmatig eerder mijn luier omgedaan voordat ik naar bed ging. Mijn ouders vonden dat niet erg maar het voordeel van een Tena Maxi is dat het niet snel opvalt. Het zit lekker, voelt lekker en valt niet op. Ook als er visite was, werd niet gemerkt dat ik een luier droeg. Dit hebben mijn ouders ook altijd gerespecteerd.

Op een avond had ik gezellig paar drankjes gedronken met mijn pa en ging vervolgens naar bed. Een luier had ik al omgedaan en hoefde daar geen rekening mee te houden. Toen ik naar bed ging moest ik nodig poepen maar door de drank had ik echt geen zin om eerst luier af te doen, vervolgens naar WC te gaan en daarna weer luier omdoen. Ik ging toen lekker slapen en heb mijn behoefte in de luier gedaan. Ging wel erg gemakkelijk en snel maar vervolgens viel ik snel in slaap. Die volgende ochtend werd ik wakker met de schrik van mijn leven. Mijn bed was nat van de plas en vies van de poep. De Tena Maxi heeft mijn ontlasting en mijn plas niet kunnen houden. Mijn moeder was toen ontzettend boos en zei: “Je hebt toch geen ontlasting problemen” en ik zei “nee hoor”.

Een paar dagen later kwam mijn moeder aan met ander soort luiers. Namelijk de Abena Abri-Form en dit is toch een iets dikkere luier dan de Tena Maxi. Het is dikker, duidelijker en kan meer inhoud hebben. Moeders was zo boos van de vorige keer dat ze deze luiers heeft gekocht. Ze zei: “Als je gaat poepen dan doe je dat maar hier in” en vond het belachelijk dat ze het zei. Maar heel toevallig moest ik naar de WC maar mijn moeder heeft dat verboden. Ik moest en zou mijn behoefte in de luier doen en dat heb ik ook gedaan. Dit is de grote keerpunt geweest, want naast dat ik helaas nog in bed plas mag ik er ook in poepen.

EN NU
Nu ben ik 19 jaar en bijna weer 20 jaar en draag nog steeds Abena Abri-Form. Het is wel fijn om luiers te dragen maar moet de laatste tijd steeds bewuste zijn om te gaan plassen in bed. Het lijkt er op dat mijn bedplassen over is. Maar het is fijn om een luier te dragen en zolang ik thuis woon en mijn ouders van niets weten, is er niets aan de hand. Ik blijf lekker lang wonen bij mijn ouders.
 

pamperjong

ik vindt het fijn om lekker aan het luieren te zij
Nou dat zou ik ook doen als ik jou was.
Net als een baby, nog lekker in je pampertje plassen gaan.
Ik vind eigenlijk ook dat jij nog gewoon in je pampertje moet poepen gaan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
D Een open oproep - (meerdere contact vragen, van online tot real life.) Contact advertenties 5
DaddyZ Is dit maar een fase? 16+ Board 14
Plasbibs Een keer naar de wc-pot geweest. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Ik zoek een moeder of vader Contact advertenties 7
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
Similar threads


















































Bovenaan