Een hondje geworden

ikke 1

Superlid
Okeee,NAAR boven!!, zei ze toen ik binnenkwam,en boven aangekomen zag ik iets "harigs "op bed liggen.
Zo,ging ze verder. We hebben al een paar keer gespeeld dat je een hondje bent,maar nu gaat het ook echt eens gebeuren.
Dus, kleed je maar uit in de badkamer en trek die hele dikke luier en plastic broek maar aan en kom dan maar terug.
Terug in de slaapkamer gekomen,gekleed in de luier en plastic broek stond ze al klaar met wat leek op een soort harige catsuit.
Ja vertelde ze ik heb dit op maat laten maken zodat je nu echt mijn hondje kan worden, dus ik zal je wel eens helpen met aantrekken.
Zogezegd zo gedaan, ik eerst met de benen en toen de armen, en wat me opviel was dat er aan het handgedeelte geen vingers zaten maar een soort wantjes. Na wat gewurm voelde ik op mijn rug een rits dichtgaan en zat ik erin.
Ze ging voor me staan, keek eens en deed een soort riempjes rond mijn polsen vast zodat het echt pootjes waren. nog een drukker om mijn hals,wwardoor ik iets vreemds voelde.
Nou dat ziet er in ieder geval al goed uit,past precies zei ze,MAAR we zijn er nog niet hoor, er komen nog een paar dingen zodat je je erop voor kan bereiden.
Kijk,hier heb je het masker,met daarin een mondstuk met een pijpje naar buiten zodat je kan ademen en met een zuigende beweging wat kan drinken, en dat maak ik direct aan je pakje vast.
Ennnn.. ietwat lachend, een mooie staart die aan deze butplug zit,en ik hief je natuurlijk niet te vertellen waar die ingaat.
Intussen was ik best wel opgewonden en ook zenuwachtig over het hoe en wat dus ik was wat verstomd.
Nou zei ze, wat ben je stil. Dit wilde je toch graag?? Oke ik ook dus laat het aar over je komen hoor Komt goed,en gaf me een aai over mijn hoofd.
Ze pakte het masker en hield het voor me. Mond open!! en ze duwde het mondstuk in mijn mond en trok vrijwel gelijk het masker over mijn hoofd heen zodat het "vast in mijn mond zat.
Ik voelde iets over mijn haren en voelde dat het strak over mijn hoofd getrokken werd. na wat getrek hoorde en voelde ik dat het masker aan mijn halsdeel van het pak geritst werd zodat ik geheel opgesloten zat.
Wat me verbaasde was dat ik gewoon goed kon kijken,maar praten ging echt niet lukken.
Prachtig!!! zei ze en ze keek me indringend aan. Nou probeer eens te blaffen of zoiets? Na wat gebrabbel kon ik een soort blafje maken,maar meer zat er echt niet in. Perfect zei ze. Nu nog een halsband met riem, en dan ga je op je pootjes en doe ik de staart erin, en ben je lekker vandaag mijn hondje!!
Zo gezegd zo gedaan, ik voelde iets om mijn hals en een klik en ging wat onwenning op mijn "pootjes "zitten. Benen wat wijder! Toen voelde ik denk ik een vinger en ik hoorde dat er een sneetje in de luier gemaakt werd en ik voelde dat er wat glibberigs tegen mijn anus gedrukt werd. Na wat gedrukk voelde ik er iets ingaan en na een pijnscheutwaardoor ik een soort van grom liet zat er naar mijn gevoel een flinke butplug in.en voelde ik de pijn wegtrekken
KLAAR!!!! riep ze. Wat ben je zo een mooie Border Collie.
Hup mee, en ik zag ze de riem pakken en voelde getrek aan mijn nek dus ik kroop mee. Brave hond zei,ze ,ga nu maar lekker voor de bank liggen zodat ik mijn tv serie kan gaan kijken.Oja enne moet je een plasje,je weet het er zit een dikke luier onder dus .....
Na wat onwennig gelegen te hebben ben ik in slaap gesukkeld, en dacht aan hoe vaak dit nog zou gaan gebeuren.
 

daiperke1

Superlid
Is niet zo mijn ding van verhalen maar iedereen kan niet hetzelfde hebben of denken hé , wel leuk om eens te lezen
 

Ares

Stuur mij gerust een privébericht
Topic is verplaatst naar de verhalensectie onder 'H' !1
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel een Lief hondje L 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 8
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan