Een kast met vreemde dingen

luiergebruiker

Gewaardeerd Lid
De hoofdpersonen zijn Willem ik dus en mijn vriendin rosa

We hadden een week geleden gehoord dat het bod op ons huis aangenomen was.
We kwamen bij het huis aan daar kregen de sleutel. Rosa opende deur en kregen een rondleiding. Een paar dagen later was ik alleeen thuis, omdat Rosa moest werken. Ik keek in de kast die de vorige bewoners hadden laten staan.
Daarin lagen grote luiers, plastic luierbroekjes, wanten, rompers, slaapzakken, spenen, bandjes en nog wat vreemds. Ik dacht zal ik een luier aandoen maar dan moet ik ook een plasticbroek en wanten aan. De broek en de onderbroek de luier ging aan daaroverheen kwam het plasticbroekje, omdat die vrij los zat om de heupen gebruikte ik een tailleband met slotje dat er gelijk opsprong. Ik trok de wanten ook aan met allebei een polsbandje met slotje dat er ook gelijk opsprong. Speen verdween in mijn mond.
Zo stond ik nog een tijdje voor de spiegel.

Even later kwam Rosa binnen, ik probeerde vlug de wanten uit te doen maar ik kreeg de polsbandjes niet los. Rosa zag mij dus met een speen in mijn mond, Een luier om, plasticbroekje aan en met wantjes om me handen. In plaats mij te gaan helpen pakte ze de speen uit mijn mond, klikte die aan een koord en stopte hem terug in mijn mond en deed het koord achter me hoofd vast. Ze klikte een haak tussen de twee wantjes. Ze legde me op de grond, ze pakte het vreemde ding uit de kast en hing het om mijn lichaam waardoor mijn benen uit elkaar geduwd werden. Ik probeerde op te staan maar dat ging niet ik kon nu alleen nog maar kruipen, zitten of liggen. Ze pakte een slaapzak en trok me die aan. En legde me op mijn bed.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 12
P Herkennen van een ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
MyraPamper Wat vind jij het mooiste aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
nina150000 Nog niet klaar De goeie band van een tweeling G 7
TransBabyPrinsesje Klein trans meisje opzoek naar een mommy of daddy. Graag alleen reageren als je serieus bent. Contact advertenties 16
M Wie vanavond zin in een luierdate Contact advertenties 0
Bedplasser91 Verhaal Klaar De Bedplasser. Een bijna helemaal waar gebeurd verhaaltje. D 2
Cyril Archambault Nog niet klaar Op reis in een luier 16+ Verhalen 1
Bam-Bi Wat is nu een typische Mommy outfit ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bobbroes1 hey allemaal weet er iemand of er een site is voor abdl luier waarbij je ook met ideal kan betallen Winkels 15
B Ik zoek een luier vriend in de omgeving van Alkmaar Contact advertenties 0
Bjarki Misschien een DL uit Duitsland aanwezig? Contact advertenties 2
Kleine_Lottie Fijne kerstdagen en een gelukkig geluierd 2025 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
liever in de luiers Aangeboden: oppas voor een dag / avond regio Amsterdam Contact advertenties 3
Plasbibs Broekplassen tijdens een wandeling Broekplassers en Poepers 4
A Ik zoek een luiervriend Voorstellen 9
Gaymer79 Hai ik zoek een Luiermaatje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Ik wil een ball gag proberen 16+ Board 5
T Hoe verschoon je een poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
J OMG ik ben zo blij dat er een NLs forum is! Voorstellen 17
E ik heb een vraag Ideeën Bus 2
K Wie zit er momenteel ook in een volgeplaste luier? 16+ Board 106
Baby Rotterdam Wanneer is er een meeting? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Opzoek naar een mana in Twente Contact advertenties 0
slaaf.johannes een poging wagen Contact advertenties 3
Pamperbarr Op zoek naar een zorgzame maar strenge “mommy” Contact advertenties 2
J Heeft er iemand ervaring met een langdurige klink opnamen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Space Little Kitten Kleintje zoekt een speelmaatje en mommy of daddy Voorstellen 10
Daandinges Wat heb ik nou toch met een fopspeen W 9
Luierliefhebber Brent Ik heb een glijmidel gekocht, enkel om te gruiken tijdens het masturberen 16+ Board 11
0_little_angel_0 Sporten met een luier om 16+ Verhalen 2
S Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 3
M Verhaal Klaar Coen is een held. En wordt wordt beloond met een luierervaring. C 36
BabyJake Wat een schattigheid! Pub 0
goed gevoel Kun je plasticbroekjes gewoon in een winkel kopen, en waar? Plastic broekjes liefhebbers 17
Bam-Bi Bam-bi zoekt een Daddy Contact advertenties 9
L Een brabander of limburg die kan ontvangen Contact advertenties 3
0 Heb ik nu een kameraad betrapt ? Pub 34
slushpuppy Daddy of speelmaatje (voor een leuke, openminded little) Contact advertenties 4
B Zwemmen met een zwemluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Bedplasser91 Waarom staat er bij mijn verhaal ineens een poll? Polls 9
D Stiekem verschonen tijdens een boswandeling? Contact advertenties 2
Litlelotte Ben incontinent en heb nog maar een luier me bestelling van zorgverzekering komt pas iver 4dagen door vekeerd verwerkt Algemeen 26
E Hoe kom ik het snelst aan een luier? Product & Winkel Testverslagen 22
D Verhaal Klaar Een Nieuw Begin met Pampers N 11
vincp40 Een Australische atlete die het bijna nooit droog houdt... Broekplassers en Poepers 19
broekie Wel of niet een gebruikt luier van iemand anders dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 44
D He ik ben nieuw hier en op zoek naar een luier maatje Voorstellen 13
MxMax Opzoek naar een mommy Contact advertenties 2
SwirlyPopsicle Knuffies! Heb je een favoriet? AB/DL Fotos 24