Een kerstverhaal in luiers

Het verhaal Ik wil luiers, heb ik geschreven als waarschuwing voor de mensen die denken dat ze graag incontinent willen worden. Het verhaal was bedoeld om de mogelijke gevolgen van zo'n daad duidelijk te maken. Natuurlijk was het niet mijn bedoeling om iemand tot zelfmoord aan te zetten. Als iemand door het lezen van dit verhaal in psychische probleem is gekomen dan bied ik daar mijn welgemeende excuus voor aan.
Ik kan mij voorstellen dat de forum leiding op geen enkele manier mensen tot zelfmoord wilt aanzetten. De vraag is echter of het verbieden van een zelfmoord scene in een verhaal de mensen die met gedachten over zelfmoord rond lopen daadwerkelijk helpt. Waarschijnlijk had de forum leiding deze mensen beter geholpen met een verzoek om bij het verhaal een verwijzing naar 0900 0113 113 Zelfmoordpreventie te laten opnemen.
Het dreigen met het verwijderen van het verhaal als de scene niet verwijderd wordt is regelrechte censuur, hier is niemand mee geholpen.
Aangezien ik als creatief schrijver absoluut tegen iedere vorm van censuur ben heb ik besloten per direct het hele verhaal te verwijderen. Tevens heb ik ook mijn andere verhaal (een kerst verhaal in luiers) te verwijderen. Ook in dit verhaal komt een zelfmoord scene voor en moet dus natuurlijk ook gecensureerd worden.
Verder zal ik geen bijdragen op welke manier meer aan deze website geven, aangezien ik van mening ben dat censuur een zeer slechte zaak is, die we met zijn alle moeten tegengaan!
 

Paddy

Superlid
Ik denk dat je vergeet wie aansprakelijk is op het moment er wat gebeurt. Stel en ik zeg stel iemand doet het na aanleiding van je verhaal, dan kan het forum en dus de eigenaar hier van aansprakelijk worden gesteld. Is snap dus wel dat men dit wil voorkomen. Op het moment dat zo iets gebeurt heb jij geen probleem en zitten zij met de gebakken peren. Probeer het eens vanuit dat standpunt te zien.
Snap je frustratie, maar door het overal weer aan te halen schiet het denk ik niet op.

Denk dat iedereen wel snapt dat jij dat niet als intentie hebt. Maar als het puur om schuldvraag gaat komt het forum er niet zo makkelijk van af als jij.

Ik denk dat alleen de uitleg en woordkeuze naar jou toe beter had gekund ;)
 
Probleem is dat er geen uitleg is geweest. Dat de forum leiding alleen een dreigement (veranderen of wij verwijderen je verhaal) in het openbaar heeft geplaatst.
Er zijn heel veel verhalen en boeken waarin zelfmoord voorkomt en beschreven wordt. Geen van deze verhalen en boeken zijn aanleiding geweest om de schrijver of uitgever te veroordelen omdat iemand zelfmoord gepleegd heeft na het lezen.
Het enige dat zelfmoord kan helpen voorkomen is er open over te kunnen praten, de forum leiding maakt dat onmogelijk, door verhalen te verbieden.
De mening van de forum gebruikers is voor de forum leiding absoluut niet interessant, gezien de volgende opmerking van een van hen:
maakt me weinig uit wat mensen denken eerlijk gezegd.
 

AB / DL25

Ik ben mama's kleine kruimel maar ik kruimel niet
Forumleiding
@nattebroekje Ik weet serieus niet wat jou probleem is, ik heb het net verwoord en je gevraagd het aan te passen omdat dit ivm met depressie en zelfmoord net iets te ver ging, heb je ook aangeboden het op te slaan als ik het zou verwijderen zodat je het alsnog zelf kan aanpassen.
Dus nu zielig en gefrustreerd doen kan ik helemaal niet zo goed tegen, het stond er zeer netjes en duidelijk dus als je je nu zo wil aanstellen prima, maar daar heb ik geen zin in en de leden op het forum ook niet.

DL25
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 37
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 11
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan