een Lief hondje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 25,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Pieter


Ze irriteerde me mateloos en af en toe vroeg ik me af of ze me nu expres treiterde. Ik had haar een half uur geleden naar bed gestuurd en ging even kijken of ze inderdaad al op bed lag. Verveeld stond ik op. Ik had vandaag een drukke dag gehad en had helemaal geen zin in het gevecht om mijn nichtje onder de duim te houden. Ik liep naar haar slaapkamer en deed de deur open. Tot mijn grote verbazing lag ze inderdaad al in bed. Dit had ik niet verwacht, maar misschien had ze me aan horen komen en was ze net nog met kleren en al in bed gesprongen. Twee quasi onschuldige oogjes keken me van onder het dekbed vandaan toe.

Ik liep op het bed af en trok het dekbed van haar af. Blijkbaar werd ze bang, want de onschuld verdween uit haar ogen en ze trok het dekbed weer snel terug. Ik trok nog een keer het dekbed van haar af en ditmaal trok ik harder. Haar greep op het dekbed werd minder en al snel lag het dekbed helemaal over het voeteneind. Ze had haar kleren toch al uitgetrokken en haar pyjama aangetrokken, maar haar pyjamabroek hing op haar knieen. Ook haar slipje zat op haar knieen en haar twee handen trokken het pyjamajasje zo ver mogelijk tot over haar buik. Ik vond het zo wel een komisch gezicht tot ik iets zag, waar ik verbijsterd naar bleef kijken.

Mijn hart sloeg drie slagen over en mijn gezicht zal onwaarschijnlijk vuurrood geworden zijn. In het midden van haar bed, onder haar billen zat een grote donkere plek in het bed. Ik duwde haar van de natte plek af en voelde meteen dat de plek nog warm was. Ze had, verdomme, gewoon in bed geplast en het was net gebeurd. Dit moest met opzet zijn gebeurd en ik keek haar woedend aan. Ze haalde, voor de zoveelste keer die avond, het bloed weer onder mijn nagels vandaan, maar dit liet ik niet op me zitten.

Ze keek nu angstig naar me terug en probeerde door onschuldig te kijken en te zeggen dat ze er niets aan kon doen mijn straf te ontlopen. Dit keer liet ik echter niet over me lopen. Ik pakte het pyjamajasje beet en trok het haar ruw uit. Het jasje scheurde bij de hals helemaal uit. Ze riep om genade. Ik trok haar overeind en pakte daarna het pyjama broekje beet en trok het ook uit. Haar slipje nam ik in een keer mee. Ze stond nu naakt voor me en ik gooide haar weer ruw terug op het bed. Ze viel op haar zij en draaide zich snel op haar rug, ze voelde de kou op haar lichaam. Ze huilde en met haar handen probeerde ze zich te beschermen tegen mijn ogen.

Het was best een leuk meisje om te zien. Ze was zeventien jaar oud en alles zat er op en er aan. Alleen was het jammer dat ze zo onhandelbaar was. Ik trok de riem uit mijn broek en de angst in de ogen van Miranda werd steeds groter. Ze wist nu dat ze er flink van langs zou krijgen. Ik was helemaal over de rooie en zou hier morgen spijt van hebben, maar dat hinderde me nu helemaal niet. Ik sloeg de riem twee keer om mijn hand heen, zodat ik de riem goed vast had en de riem wat meer op de juiste lengte was. Ik haalde mijn hand met de riem naar achteren en haalde ongenadig uit. Ze gilde het uit nog voordat de riem met een harde pets het blote lichaam raakte. Nogmaals haalde ik uit, en nogmaals. Ik bleef maar slaan en ze kronkelde zich helemaal naakt in allerlei standen om maar mijn slagen te ontwijken. Tevergeefs, mijn slagen bleven de tere huid raken en lieten overal een fel rode striemen achter.

Ze was totaal machteloos en helemaal in mijn macht. Het was een geweldig gevoel. Ik bleef maar slaan en op een gegeven moment raakte ik haar met de punt van mijn riem precies op haar billen. Ze gilde en kroop helemaal in elkaar zo ver mogelijk bij me vandaan, dicht tegen de muur en ze wilde wel tussen het bed en de muur wegzakken. Ik realiseerde me dat ik te ver ging en hield op met slaan.

"Ga staan!" riep ik, en meteen sprong ze overeind om me maar zo goed mogelijk te gehoorzamen. Ze haatte me verschrikkelijk op dit moment, maar toch gebood ik haar om tegen mij aan te komen staan. Heel voorzichtig, maar toch zo snel mogelijk duwde ze zich met haar voorkant tegen me aan en sloeg ze haar armen om me heen. Ze smeekte me weer om vergiffenis en met haar hoofd in haar nek probeerde ze me aan te kijken. Maar ik kende nog steeds geen genade met haar. Ik kuste haar wel op het hoofd en daarna liet ik mijn hand kussen door haar en de zweep helemaal aflikken. Ik duwde haar, door zweet en urine, natte lichaam van me af en liep daarna de kamer uit.

"Volg!" Meer hoefde ik niet te zeggen. Ze volgde me door de hal naar de kelder, waar een flinke garage gemaakt was. Uit een la haalde ik een stevige ketting die voorheen bedoeld was als hondenriem. Aan beide uiteinden zat een ring en aan een ring zat een stevige leren riem vast. Ik pakte het midden van de ketting beet en duwde hen door de ring waar de riem aan vast zat. Op deze manier kreeg je een wurgketting. De ketting hing normaal gesproken los om de hals, maar hoe harder je aan de riem trok hoe strakker de riem om de hals kwam te zitten. Ik hield de lus in de ketting beet en meteen deinsde ze achteruit. Ik stapte naar haar toe, greep haar bij haar arm en trok haar naar me toe.

Met een klein beetje geweld duwde lus over haar hoofd rond haar nek. Ik pakte het eind van de riem vast en trok de riem strak, zodat ze de ketting niet gemakkelijk los kon krijgen. Ik trok haar beduusd en geheel naakt de garage uit, terug naar de hal. Verwoed rukte ze aan de ketting. Met haar vingers tussen de ketting en haar hals probeerde ze de lus groter te trekken om de ketting weer over haar hoofd te halen. Ik gaf een ruk aan de riem en de ketting trok strak om haar hals. Even slot de ketting haar luchtpijp af. Ik vierde de riem en ze hijgde met een rood aangelopen gezicht.

Ik trok nog eens hard aan de riem en ze struikelde meteen over de laatste trede van de trap en viel hard op de tegels. Ze gaf een kreet, maar ik trok haar verder, half slepend over de grond, omdat ze de tijd niet kreeg om op te staan. Ik stopte bij de voordeur om mijn jas aan te trekken. Moeizaam kreeg ik mijn jas aan, want met een hand moest ik haar blijven vasthouden. Ze begon nu vreselijk te jammeren, maar dat had weinig zin. Er was verder niemand thuis en de dichtstbijzijnde buren woonden minstens een kilometer verder. Ik was echter toch nog wat vergeten en pakte eerst een paraplu uit de paraplubak en daarna trok ik haar wild spartelend weer mee terug naar de kelder. Ze hield zich stijf vast aan de trapleuning en smeekte om genade. Met een flinke trap tegen haar lichaam had ik haar weer los en sleurde haar mee door de garage, terug naar de la. Ik rommelde wat in de la, terwijl ze stil bleef staan en luid begon te huilen. Ze liet de ketting om haar hals nu met rust. Ik had geen genade. Nu ik eenmaal zover was gekomen, wilde ik het afmaken ook. Ik zocht naar de ruwe hondenborstel, die hier nog wel ergens moest liggen. In vond hem achterin een la en stak hem in mijn jaszak. Ik trok een andere la open en zag eindelijk wat ik nodig had. Er lag een, ongeveer een meter lange, rijzweep en die had ik nodig. Plompverloren stond ze naast me, met haar armen om zichzelf heen geslagen. Het was koud in de kelder en de kou sloeg neer op haar naakte, onbeschermde lichaam.

Ik duwde de laden weer dicht en trok haar mee naar de buitendeur. Ze begon weer harder te schreeuwen en bleef steeds anderhalve meter achter me, precies de lengte van de riem om haar nek. Ik trok de deur open en zag dat het zachtjes was begonnen te regenen. Schitterend.

Het was behoorlijk donker buiten, maar de lantaarns naast de oprit en in de grote tuin rond het huis gaven genoeg licht. Met nog een laatste poging probeerde ze haar rillende lichaam aan de deur vast te klampen, maar ik was toch sterker. Met een enorme ruk trok ik haar uit de garage en ze viel hard op de natte grindtegels. Ze gaf een schreeuw, maar die werd afgebroken doordat ik de ketting weer strak trok en ze geen adem meer kon halen. Ik trapte haar in haar zij en de ketting kreeg weer wat ruimte. Hijgend keek ze me aan

"Op handen en voeten, hond!" schreeuwde ik en liet haar niet al te hard de zweep op haar rug voelen. Ze was doodsbang en wist niet hoe ze het had. Meteen liet ze zich op handen en knieen zakken. Ik liep verder en trok haar mee. Ze zorgde er wel voor bij me te blijven, zodat de ketting niet strak trok. Gillend en schreeuwend deed ze haar eerste voorzichtige stapjes op haar handen en knieen over de tegels. De regen viel op haar blote rug en ze bibberde van de kou. Toen ik boven aan de helling naar de garage was hield de regen langzaam op, maar het had lang genoeg geregend om de grond lekker nat te maken. Waarschijnlijk realiseerde ze zich nu pas goed wat er gebeurde. Ineens had ze blijkbaar geen zin meer om voor hondje te spelen, ze stond op en gaf een harde ruk aan de riem. De riem glipte me nog maar net niet uit mijn handen en kwaad draaide ik me naar haar om.

Ineengedoken, maar met nieuwe moed, keek ze me aan. Haar blik straalde een verschrikkelijke woede en angst tegelijk uit. Ik haalde de rijzweep omhoog en sloeg ermee haar richting uit. Ze dook weg, de verkeerde kant op en kreeg de zweep recht in haar gezicht. Ze schrok geweldig en gaf een verschrikkelijke gil. Met haar handen voor haar gezicht viel ze weer op haar knieen en huilde luid van de pijn. Zelf schrok ik ook. Het was niet de bedoeling dat ik haar zo hard zou raken, en zeker niet in haar gezicht. Met enige angst keek ik naar wat ze ging doen. Had ze erg veel pijn?

Ik probeerde niet te laten merken dat ik spijt had van die zweepslag. Ik zag dat ze haar handen voor haar gezicht wegtrok. Haar gezicht was helemaal nat, tranen liepen over haar wangen en ze keek me met angstige ogen aan. Aan haar uitdrukking zag ik dat ik nu weer de baas was. Terloops probeerde ik te zien of er geen bloed over haar gezicht liep, maar het was te donker. Toch wat onzeker ging ik verder met haar straf en gaf weer een flinke ruk aan de riem. Ze zat op haar hurken en wankelde voorover. Met moeite wist ze zich overeind te houden.

"Lopen!" commandeerde ik en op handen en knieen kroop ze snel naar me toe. Ik leidde haar het natte gras op, waar ze minder pijnlijk kon kruipen. De grindtegels hadden in korte tijd haar knieen open geschuurd. Ik trok haar vooruit en stevig huilend volgde ze me. Ze kreeg het verschrikkelijk koud en zeker haar onderbenen die naakt door het natte gras sleepten bevroren zowat. Ze wilde gaan klagen, maar ik keek haar streng aan bij haar eerste woorden, zodat ze de rest maar inslikte. Ik haalde de riem los, maar liet de ketting om haar nek. De riem hing ik over mijn schouder. Een windvlaag waaide door de boom en een hoos van druppels viel naar beneden. Ze rilde weer en begon zelfs te hoestten. Ze zou hier flink ziek van worden, maar dat hinderde me niet. Ik gaf met de zweep een tikje op haar billen.

"Kom op, hond, rennen!" commandeerde ik weer. Ze begon langzaam te kruipen door het gras, maar na de volgende tik op haar billen versnelde ze. De vernedering moest verschrikkelijk zijn. Ze was gedwongen naakt als een hond door de kou en het natte gras buiten door de tuin te kruipen. Ik was nog niet klaar en de vernedering was nog niet compleet.

Ik liep naast haar en op een gegeven moment duwde ik haar om. Ze viel op haar rug in het gras en met haar armen gespreid keek ze me weer aan. Ik zette een voet, ter hoogte van haar knieen, tussen haar benen en daarna plaatste ik mijn andere voet daarnaast. Heel langzaam schoof ik mijn voeten uit elkaar en haar benen spreiden zich noodgedwongen steeds verder. Ze werkte me maar heel weinig tegen. Toen haar knieen ver genoeg uit elkaar waren knielde ik tussen haar benen neer. Ik had zo een mooi uitzicht over haar lichaam. Er lagen dikke regendruppels op haar lichaam en aan haar huid plakten grassprieten. Ik haalde de grove borstel uit mijn zak en boog me een beetje voorover. Gespannen lag ze te wachten en ze voelde de kou uit de grond in haar lichaam dringen. Met de borstel in mijn rechterhand duwde ik mijn hand tot net onder haar borsten. De ruwe, dikke haren schuurden haar huid. Met langzame bewegingen gleed de borstel langzaam naar haar onderlichaam.

Ze kronkelde onder mijn hand en probeerde langzaam weg te komen. Met mijn vrije hand pakte ik haar rechter bovenbeen vast en hield haar op haar plaats. Heel langzaam kwam ik op de plaats waar ik naar toe wilde. Ze begreep mijn bedoelingen en legde meteen haar armen over haar buik en met haar handen beschermde ze haar schaamhaar. Ze schreeuwde naar me. Afwisselend vlogen scheldwoorden en smeekbeden me om mijn oren, maar ik ging door. Ik had plezier en hoe meer ze zich verzette, hoe leuker ik het vond. Ik duwde de armen weg, maar meteen kwamen ze weer terug. Met een hand pakte ik haar smalle polsen beet en trok ze weg. Meteen duwde ik de borstel op haar schaamhaar. Ze gilde weer, nadat ze even rustig was geweest en begon te spartelen onder me. Drie keer duwde ik de borstel hard door haar schaamhaar heen en liet haar toen los. Meteen sprong ze op en liep drie meter bij me vandaan.

"Alsjeblieft, hou op," smeekte ze en viel op haar knieen," ik word doodziek zo." Huilend keek ze me aan. Ik schudde resoluut mijn hoofd.

"Terug op je handen en knieen. Schiet op!" riep ik streng en om het bevel kracht bij te zetten hief ik de zweep weer omhoog. Ze had de aanmoediging niet nodig, want ze boog meteen voorover en zette haar handen weer op de grond.

"Alsjeblieft, hoe lang nog." huilde ze. Ik liep weer op haar af en koppelde de riem weer aan de ketting. Ik trok haar weer vooruit richting de rand van het grasveld naar een stel bomen. Toen ik haar bij een boom had geleid hield ik op met trekken en draaide ik me naar haar toe en keek haar strak aan. Ze keek me vragend, nog steeds op handen en voeten, omhoog aan. Ik zette mijn handen in mijn zij alsof ik op haar wachtte en bleef haar strak aan kijken. Ze begreep het niet, maar bleef stil naast de boom staan. Ik keek op haar neer. Haar naakte lichaam was doornat. De druppels regen en het gras kleefden over haar hele lichaam.

Ze rilde. Ze bleef me aankijken en wist niet wat ze moest doen. Ze voelde zich ontzettend koud en angst van nog meer slaag tolde door haar hoofd. Ze was vernederd tot op haar bot en wist zeker dat ze de eerste maanden als ze hem zag niets, maar dan ook niets verkeerd durfde te doen. Haar wang deed nog steeds zeer, maar ook haar knieen waren kapot door het kruipen over de grindtegels. En haar handen en benen deden pijn van de kou. En ze bleef hem maar vragend aankijken, wat wilde hij nu? Was ze niet al genoeg gestraft? Wat wilde hij nog meer? Nooit zou ze meer bij hem in bed plassen. Wat had ze zich verschrikkelijk vergist. Het leek haar zo'n verschrikkelijk zachtmoedige jongen en was van plan hem die paar dagen flink te grazen te nemen. Dit was de eerste avond en van haar plannen waren weinig meer over. Ze had nu niet eens meer de moed om op te staan. Ze bleef maar bij de boom op handen en voeten staan en keek voorzichtig weer naar boven. Ze huilde en wist dat het haar eigen schuld was, ze had niet verwacht zo erg gestraft te worden en de laatste paar minuten waren als in een droom voorbij gegaan. Het waren de ergste minuten uit haar leven, en het ging maar door. Zou hij ooit ophouden? Nooit wilde ze hem meer zien en morgen zou ze hem niet eens meer aan durven kijken. Ik was verschrikkelijk gemeen en sadistisch en in feite was ik ook een beetje een sadist en dit was een unieke kans op mijn lusten bot te vieren. Natuurlijk zou ze dit aan niemand mogen vertellen en zeker niet aan haar ouders. Ze wilde het niet eens door vertellen, de vernedering was te groot. Waarschijnlijk moest ze over een week of zo weer een weekend hierheen omdat haar ouders er weer vandoor waren gingen. Die zaten nu waarschijnlijk in het duurste restaurant van de stad lekker te vreten. Wat zouden ze gedaan hebben als ze wisten dat zij hier nu tegen een boom stond, helemaal naakt, en vernederd door haar neef. Waarschijnlijk niets. Ze konden het niet schelen. Ze gaven weinig om haar.

Weer keek ze hem even aan en terwijl haar ogen de zijne vonden wist ze ineens wat ze moest doen. Ze wende meteen haar hoofd af en jammerde weer. Haar gezicht werd vuurrood en heel langzaam schoof ze haar knieen uit elkaar. Ze durfde me niet meer aan te kijken, maar voelde dat ik nu glimlachte. Ze zat dus goed en zette door. Ze schoof haar knieen verder uit elkaar en bracht daarna haar bovenlichaam naar voren zodat haar onderlichaam naar de grond kwam. Ze voelde lange grassprieten tussen haar eigen natte schaamharen kriebelen. Haar gezicht werd nog roder van schaamte en zachtjes begon ze weer te snikken. Ik bleef op haar neer kijken en moest lachen. Dit was de laatste, ultieme, straf. Er verscheen een grotere sadistische lach op mijn gezicht. Langzaam voelde ze haar behoefte opkomen. Door de kou hoefde ze niet lang te wachten. In een uiterste vernedering begon ze te plassen. Terwijl ze plaste keek ze toch naar hem op en bleef hem aankijken, waarom wist ze ook niet. Ze hoorde de straal urine op de grond kletteren. Haar lichaam trilde van vernedering en ze voelde een paar warme druppels urine langs haar benen naar beneden glijden. Ze perste en in een laatste kramp kwam de laatste urine uit haar lichaam. Hete damp van de urine voelde ze op haar onderlichaam. De vernedering was compleet en ze voelde zich verschrikkelijk vies.

Ze liet zich van vermoeidheid zakken op de grond en bleef in haar eigen urine liggen. Het kon haar op dat moment niets meer schelen. Instinctief wist ze dat de straf voorbij was. Luidkeels begon ze te huilen en probeerde haar gezicht zo ver mogelijk in de grond te duwen. Ze voelde de warme urine nog op de grond tegen haar koude onderlichaam aan. Nog nooit was zo erg vernederd geweest en ze vroeg zich af of het nog erger kon. Ze rilde van de kou en voelde ineens twee sterke armen onder zich glijden. Ze werd opgetild en het maakte haar op dit moment niet meer uit wie haar zo had vernederd. Nu was ze blij dat hij er was, twee sterke handen hadden haar stevig beet. Nu was het belangrijkste dat ze naar binnen werd gedragen. Ze drukte haar gezicht tegen de natte jas en voelde de warmte binnen de jas. Ik droeg haar naar de badkamer en legde haar in een warm bad. Daarna liet ik haar alleen. Ik verschoonde haar bed en legde over haar matras een andere droge plastic beschermhoes. Ik legde voor haar alleen een warm pyjamapak klaar op haar bed. Nog geen ondergoed.

Een uur later keek ik nog even op haar slaapkamer en zag dat ze in bed lag. Het pyjamapak was van het bed verdwenen en helemaal verstopt onder het dekbed lag een klein, ineengevouwen meisje. Twee angstige ogen kwamen onder het dekbed vandaan en keken me aan. Nog steeds voelde ze zich koud. Ze had een half uur in een heet bad gelegen en was weer wat bijgekomen. De woede was ook langzaam weer bovengekomen en terwijl haar lichaam warmer werd, werd het vuur in haar ogen ook groter. Haar angst voor mij bleef echter veel groter en ze deinsde alweer achteruit toen ik dichterbij haar bed kwam. Ze had zich helemaal ingevouwen in het dekbed, zodat ze zich niet goed kon bewegen.

Ik trok het dekbed van haar af. Ze bleef stil liggen, bang voor nog meer straf. Daarna trok ik haar pyjamabroek naar beneden en lag ze weer naakt voor me. Ik bekeek de wondjes op haar knieen. Die vielen gelukkig mee. Er waren wat kleine schaafwondjes te zien, er kwam al geen bloed meer uit.

Toen pakte ik de luier die ik had meegenomen en vouwde die open. Ik zag hoe ze me geschrokken aankeek. Ik lette echter niet op haar en deed haar snel de luier om. Ze werkte niet tegen en al snel had ik haar pyjamabroek alweer omhoog getrokken. Ik liet haar verder maar met rust.

Ik legde een hand op haar voorhoofd, schoof haar, nog een beetje natte, haar opzij en drukte een dikke zoen op haar voorhoofd. Verbaasd keek ze me aan. Eigenlijk vond ik haar best een leuk meisje. Ze had alleen de pech hier te zijn en mij kwaad te maken. Ik liep de kamer uit en sloot zachtjes de deur achter me.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
Vivas Lief dreumesje zoekt een daddy/mommy. Contact advertenties 1
jippie midelbare leeftijd met innerlijk een ontzettend lief jogetje zoekt ..... Contact advertenties 4
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje Contact advertenties 11
little baby boy Ik zoek een lief man of vrouw Contact advertenties 0
Little-Nancy Ik vandaag als een lief ballarina babytje AB/DL Fotos 12
alex-dl Krijgen meer mensen dit soort berichtjes van een lief klein adult baby meisje Pub 2
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 84
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan