een luier liefde

Luiertje 22

Beginneling
*nieuw deel*

Naomi en bas stonden op het vliegveld om weer naar huis te gaan. Bij het boorden moest Naomi heel er poepen en liet het maar lopen, maar de luier was al behoorlijk vol. Bas rook het dat Naomi heeft gepoept en vroeg aan Naomi. “Naomi heb je gepoept? Naomie antwoorden erop “sorry kon het niet meer ophouden, ruik je het heel erg? Ik ben volgens mij door gelekt. Kijk eens?” Bas keek naar de witte broek van Naomi en ja hoor ze was doorgelekt. “Naomi niet schrikken maar je bent inderdaad doorgelekt. Je ziet een klein poepvlekje. Maar ik denk niet dat iemand daar op let.” “Waarom niet” zei Naomi. “Nou omdat je door het heele vliegtuig ziet dat je een luier om hebt” hoe dat dan?!?! “Omdat je een natte broek hebt en als wit nat word schijnt dat door” reageerde bas. De moeder van naomie kwam terug van de kofers weg brengen, en ziet dat naomie door haar luier was gelekt. Ze zei “kon ke dat niet ophouden?” “Mama ik voelde de poep wel maar de plas echt niet, de heele vakantie al niet. Kan het zijn dat ik incontinent word.” “Dat zou best kunnen schat, en jij bas voel jij het nog?” Bas reageerde een beetje geschroken “ nee ik voel het ook al niet meer” nou oke dan moeten we maar aan de nieuwe school zeggen dat jullie incontinent zijn.

Jongens achter Naomi zaten Naomi uit te lachen. Naomie draaide zig om en vroeg
“Wat valt er te lachen?” “Nou je hebt een luier om en je lekt nog poep en plas, dan ben je echt nog een baby. “Ik en mijn vriend zijn incontinent ja” waarop de jongen antwoorden
“Nou sorry hoor dat wist ik niet. Waar wonen julie ergens. Middelburg zei Naomi. Oh wij komen van Goes. “Daar gaan na de zomer naar school. “Nou pas maar op dat je niet word gepest daar.” hoezo vroeg bas. “De laatste persoon die in bed plaste, hebben pesters zijn luier broekje afgedaan en over zijn hoofd getrokken.” “Maak je me bamg of ben je serieus?” Vroeg bas. Waarop de jongen antwoordde “ik ben bloed serieus.” “Maar als ik het zie gebeuren dan help ik jullie wel. Maar zijn julie voor poepen ook incontinent?” “Nee” zeiden bas en Naomi in koor. “Maar hoezo poepte jij dan net in je luier?” “Nou ik dacht dat het maar een zacht scheetje was.” “Dus niet haha. Je bent volgens mij helemaal incontinent. Is helemaal niet erg. Ik heet joep trouwens en dit is mijn beste vriendin Cloe.” “Hoi ik ben Cloe ik heb veel respect voor julie heel eerlijk” “dankje wel Cloe en Joep ik ben Naomi en dit is Bas.” “Hoi ik ben Bas”
“Hoe zijn jullie eigenlijk incontinent geworden” vroeg Cloe. “Nou we hielden er eerst heel erg van om in luiers te zitten en toen we ze eenmaal 24/7 droegen gong het gevoel gewoon weg.” Cloe antwoordde “Daar heb ik inderdaad iets over gelezen joep, dat ab/dl gedoe.” Joep zei inderdaad ja. “NAOMI, BAS kom nu het vliegtuig is er” “misschien spreken we eens af.” Zei Cloe waarop bas en Naomi antwoorden ja lijkt me leuk. Dit is ons nummer” doei.

in het vliegtuig spraken ze veel over Cloe en Joep. Ze vonden het leuk dat ze toch het begrijpen. “Misschien kunnen we zo eens vader en moedertje spelen.” Zei Naomie “ja leuk”

en de 2 vlogen naar huis



word vervolgd
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 90
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 7
M een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
cat375L Wie in Friesland gebruikt er wel eens een chastity kooitje? in combinatie met een luier 16+ Board 7
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Tim80 Wie draagt er een onderbroek in zijn luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
A Na Disneyland parijs in een Luier tips gevraagd? Polls 12
I Welke strakke slip dragen jullie over een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
E Iemand ideeën om een badpak te dragen over je luier? 16+ Board 36
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Wakker worden met een volle bruine luier Plastic broekjes liefhebbers 0
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
Luierliefhebber Brent wat vind jij zo opwindend en fijn aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Zie mij, ik draag een luier∆ Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
broekie Ik zoek een naaipatroon voor het zelf maken van wasbare luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Plekken om (stiekem) een luier te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
U Heb je een luier om of aan? Polls 27
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
P Wie heeft een luier en romper Contact advertenties 2
Thunder2016 Een natte of een droge luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Tim80 Kun je zwemmen met een luier aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
Pamperslove Zoek een luier vriendje uit Friesland Contact advertenties 8
Inco-plastic-24/7 Nog niet klaar mijn eerste jaren in een luier. 16+ Verhalen 3
Pamperslove zoek een luier vriendje Contact advertenties 40
A ben je wel eens in de efteling geweest met een luier om? Polls 285
harry6707 Rustig plekje om een luier te laten verschonen in de buurt apeldoon twello Contact advertenties 21
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
Ikin4dikkeluiers Een gezellig luier weekend Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan