een luier liefde

Luiertje 22

Beginneling
ik heb dislexie dus er kunnen spelfouten in zitten

ik werd vorige week wakker in een natte luier en ik dacht eindelijk plas ik in bed. want ik houw heel graag van luiers en niemand wet het tot vandaag.ik heb nachts altijd een luier om omdat ik dat fijn vind. en bleef altijd droog en dat vond ik best jammer.tot vandaag ik werd wakker in een natte luier.ik gooide hem voorzichtig weg voordat mijn moeder me zag. ik ging naar school en er was nicks aan de hand.tot ik thuis kwam daar stond mijn moeder en zij. waarom heb jij een 1 voor je engels.
ik was opgelucht dat ze het niet over die luier had ik zij sorry.en ging voor straf naar mijn kamer, eigelijk geen straf want ik kon weer een luier om. ik ging gamen en dan slapen hopend dat ik weer nat wakker werd.BAS!!!!!! OPSTAAN riep mijn moeder. ik keek naar de tijd. 8:25 nee. ik stond op deed meteen mijn kleeren aan. zonder dat ik het door had. was ik mijn luier vergeten.ik pakte mijn ingepakte tas en ging naar school. ik zij sorry verslapen ik was 10 minuten te laat. ooh ga maar snel zitten bas en pak je boek ik ging kijken wat voor lessen ik had. 1Nederlands 2Engels 3,4 GYM 5 duits 6 rekenen 7 wiskunde.kinderen keeken mij aan. ik dacht er is vast Nicks. ik kreeg een briefje van iemand het was loek ik dacht waarom geeft hij mij een briefje ik maakte het open en er stond. ey baby moet je mama niet komen. ik begreep er nicks van tot ik keek waar toen strax iedereen keek en ik had nog mijn luier om en ik dacht schit. ik zocht naar oplossingen ik kon niet ziek naar huis want mijn moeder weet dat ik niet ziek ben, en gym kan ik ook niet skippen want ik heb geen briefje wat nu.
tring daar ging de bel en loek zij in de gang tegen mij ik kan je heus wel een schone geven. van mijn broertje. ik moest bijna huilen tot dat ik dacht ik kan doen alsof het me wijnig scheelt oke dat doe ik. de engels les ging voorbij. de pauze was begonen. ik wilde mijn gym kleren paken maar nee. die liggen nog thuis. ik was mijn gym kleren vergeten. en mijn leeraar zegt altijd áls je je kleren niet hebt moet je in je onderbroek gymen' ik mag wel mijn t schirt aan huden ik ging naar de kleedkamer en ging zitten. en loek zag dat ik geen kleren mee had en zij 'kijk eens onze grote baby gaat in een luier gymen ik moest huilen. en dacht als naomi dit maar niet ziet. naomi is de knapste van de klas bijna iedere jongen is verlieft op haar. de gym leraar schreeude bas je komt nu of ik kom je halen. ik kwam iedereen zag het ook naomi. maar ze was ook de enige die niet lagte. de hele gym les gingen kinderen mij vragen of ik niet verschoont moest worden.en tegen het einde kwam naomi en vroeg of ik na de les effe in de fiete staling wilde praten. ik zij natuurlijk ja. en toen schreeuwde loek kun jeje pamper niet zelf verchonen ik ging de le seerder uit.en wilde naar huis maar ik wilde er wel voor naomi zijn dus ging naar de fietse staling. daar kwam naomi sorry dat ik zo laat ben zij ze. ik vroeg 'waar wil je het over hebben naomi' naomi vroeg waarom ik een luier om had. ik gaf eerlijk antwoord want zij lagte mij niet uit tijdens de gym en wist dat ze er begrib voor had. ik zij nou ik hou van luiers en slaap er elke dag mee. oke zij naomi ze zij:
luister goed bas ik heb dit nog nooit verteld maar ik ben ook een DL(diaper lover) weet je wat dat is bas ja zij bas natuurlijk maar ben ik nu de eerste die dit weet ja zij naomi. maar wil je misschien na school effe naar mij komen ik wil je wat vragen ik zij ja is goed en ik ging naar binnen oo ja bas ja zij ik ik heb misschien nog een schone voor je ik heb er noormaal een het laatste uur om maar je mag de mijne wel gebruiken. hoe weet je dat de mijne vol is vroeg bas. omdat ik zag dat je er net in plaste hij werd dikker, en voor dat loek weer gaat pesten geef ik je deze. ik zij dankje wel naomi dankje wel. ik verschoonde mijn luier en ging naar duits en rekenen loek heeft die 2 lessen heelemaal nicks gezegt. tijdens wiskunde moest ik nodig naar de wc en vroeg of ik moest gaan de docent zij nee ik zij astublieft meneer de docent zij weer nee loek stak zijn vinger op en zij 'zou bas je kunt tog ook gewoon in je luier plassen. naomi stond op ging naar loek toe en gaf hem een klap de docent zij NAOMI!!! DE GANG OP. na de les rende ik naar de wc maar haalde het niet ik ging naar naomi toe en zij.ík ga liever tog naar huis'noami zij nee bas jij gaat met mij mee niemand is thuis bij mij kom nou maar je weet dat dat insident nicks uitmaakt voor mij ik vind het zelfs leuk. oke zij bas en ging mee ze kwamen bij naomi thuis aan en ze zij dit'broek uit ik geef je een schone luier ik zij nee hoeft niet ik draag liever geen meisjes luier naomi zij nee bas die was voor mij. ik heb nog een pak jongens luiers ook dry nights dus dezelfde als jij 2keer had vandaag. bas vroeg maar waarom heb je dan jongens luier. naomi ging zitten en zij. nou ik droom ervan om met een jongen te hebben die ook DL is en samen een luier te dragen overdag en snachts gewoon een weekend ik zij oke ik doe een schone aan na het verschonen gooide ik de luier weg. en zij tegen naomi. ik heb een idee mijn moeder is altijd het hele weekend werken en mijn vader is op reis tot de 28ste en het is de 5de dus we kunnen bij mij. naomi zij dat is een goed idee waneer gaat je moeder werken strax zij ik om 18:00 dus over een uur oke zij naomi zullen we dan tot zondag blijven slapen oke zij ik ik bel mijn moeder op oke dan doe ik dat ook zij naomi. na het telefoon gesprek mogen de 2 slapen blijven naomi pakt haar luiers in en bas help naomi naomi zij ik doe me nog even een luier aan. ze gingen naar bas huis. naomi vroeg of ze zo wilde lopen dat ze de luiers van mekaar voelde dus mekaar aan de kont zitten vroeg bas. vind je dat dan niet erg vroeg bas hoezo zei noami. nou een meisje wil liever niet aan de kont gevoelt woorden behalve als ze zeg maar verlieft zijn. nou wij zijn heelegoede vrienden dus loop nou maar zo het maakt me niet uit ze kwamen bij bas thuis naomi zij. sorry ik moet me even verschonen ze ging naar de badkamer en ging in zich zelf praten 'hoe moet ik bas nou vragen ik hou van hem maar ik weet niet of hij me wel leuk vind. bas had het gehoord en dacht dit is mijn kans hij ging naar zijn kamer deed zijn kleeren uit behalve de luier hij ging op bed liggen naomi kwam naar binen en zij vind je dat niet erg in het bij zijn van mij nee zij bas ga jij ook eens zitten met je broek uit naomi ging ziten bas voelde aan naomis luier naomi werd rood bas vroeg lieve naomi je bent echt het knapste meisje van de klas wil je verkering met me. naomi zij keihard jaaaaaaa dat wil ik. ze gngen zoenen en ze wilde naar bed naomi zij ik heb aleen mijn nacht bh bas zij dat maakt niet uit dan ga ik ook zonder pjama dan gaan we met de luiers tegen elkaar aan liggen naomi vroeg aan bas als zij morgen nat was of hij haar dan wilde verschonen bas zzij ja natuurlijk en jij mij dan dat doe ik schat ze gaven me aar een kus en gingen slapen bas werd wakker en ging kijken of hij droog was hij was droog en naomi dan hij ging kijken nee zij was best nat hij dagt ik ga ook snel efe nat worden dus hij plaste in zijn luier ondertussen werd naomi wakker en keek en zij nou dan gaan we maar eens verschone he schat ja zij bas dus ze gingen de badkamer naomi was eerst en daarna bas naomi ging snel toen naomi de luier van bas open deed zag ze dat die niet aleen nat was en zij nou dat waas een nare droom maar ik help je wel ze verschoonde bas en ze gingen tv kijken ze bleven de heledag in aleen een luier rondlopen bas zij zullen we morgen gaan zwemmen ja zij naomi maar aleen als we morgen zoals vandaag de hele dag me kaar verschonen ja natuurlijk zij bas dus ze gingen weer slapen ze werde wakker naomi was droog gebleven en bas ook dus ze stonden op en gingen de tas in pakken naomi vroeg enne genoeg luiers me ja zij bas maar waar is je bekini schit zij naomi en nu zou ik in een luier zwemmen vroeg ze bas zij als jij het doet doe ik het ook nou dan kom op ze gingen naar het zwembad en deeden een luier aan bas vroeg dadelijk mekaar verschonen naomi zij maar natuurlijk na het zwemmen was bas heelemaal niet schoon en naomi ook niet dus ze zijden mekaar nou de glijbaan was ons tog iets te heftig maar naomi zij ik ben nog niet moe zullen we naar de bios bas zij ja oke naomi zij weetje bas als ik naar de bios ga ga ik altijd in een luier bedoel je zij bas ja die keer toen je naast me kwam zitten hadden we alebij een luier om en ik dacht ja dit is mijn waare jongen. de film was afgelopen en de luiers van de 2 waaren behoorlijk nat dat kon je zelfs van 20 meter bas zette naomi thuis af morgen weer gym naomi vroeg moet ik morgen in een luier naar school? om het goed te maken ik zij nee schat dat hoefd niet. maar het laatste uur doen we er wel alebij eentje om. WORD vervolgd
 

Martinus

Toplid
Leuk concept en ik snap dat je schrijven moeilijk vind maae je internet browser heeft ook een spellingscontrole gebruik die want het is bijna niet te lezen. Gebruik ook alinias dat werkt ook. En ik bedoel dit niet als kritiek maar aks tip
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
martinus zei:
Leuk concept en ik snap dat je schrijven moeilijk vind maae je internet browser heeft ook een spellingscontrole gebruik die want het is bijna niet te lezen. Gebruik ook alinias dat werkt ook. En ik bedoel dit niet als kritiek maar aks tip
Het heeft er alle schijn van dat je je eigen tip niet ter harte hebt genomen bij het schrijven van dit stukje.
 

Luiertje 22

Beginneling
Re: een luier liefde deel 2

het was 8 uur dus Bas stond op en ging naar school met 1 luier in zijn tas, voor het 7 uur.
Toen hij op school kwam, ging hij naar Naomi en zei hoi schat.
Naomi zei Bas ik heb toch een luier aan gedaan.
Bas zei waarom ik zei toch nee want dadelijk gaat Loek weer kut doen.
Naomi zei daarop dat maakt mij Nicks uit want wij zijn bij mekaar, en als wij mekaar helpen dan komt dat goed.
oké zei Bas ik doe mij er ook een aan.
tot zo ik ga effen naar de wc een luier om doen.

BAS kwam uit de wc geluierd en Naomi en Bas gingen geluierd de klas in.
Toen ze binnen kwamen begon de pret al, Loek ging naar Bas toe en zei och kleine baby moet ik je verschonen.
Naomi zei tegen Loek nee want ik help mijn lieve schat daarmee.
Loek werd root want hij hield al 4 jaar van Naomi en ging zitten, en zei tegen zijn vriend: Naomi is bezet door onze baby.
Naomi fluisterde tegen Bas:schat ik heb geplast.
Bas zei och schat ga je dan verschonen, Maar ik mag niet naar de WC van de juf, en dadelijk ruikt de klas het.
Bas zei dan plas ik voor jou ook wel maar dan moet je me wel een schone geven.
Naomi zei oke bas plaste in de luier.
De klas rook Nicks tot de pauze en de 2 gingen zich verschonen.
en na het verschonen zag Bas dat Naomi haar gym kleren niet mee had dus hij zei dat.
Naomi moest bijna huilen maar bas zei ik geef je mijne wel die weten toch al dat ik een luier aan heb.

Dus bas deed dat en ging naar de gym alweer in een luier.
toen hij uit de kleedkamer kwam ging iedereen weer lagen maar Naomi kwam naar hem toe en ging hem knuffelen en gaf hem een dikke kus.
iedereen was meteen stil en ze begonnen met de les
tijdens het voetballen moest bas een scheet laten en deed hij dus maar het was geen scheet het was poep en hij werd root
De poep geur verspreid heel snel en de Leeraar zei WELKE BABY HEEFT IN ZIJN BROEK GEPOEPT.
Loek stond op ja onze klasse baby Bas natuurlijk, Bas moest huilen en rende weg.
Naomi rende hem achter na, moet je een schone aan.
nee zei bas vandaag doe ik effen geen luier meer aan.
oke zei Naomi is goed kom je wel vandaag na school naar mij.
Ja zei Bas



beste lezer dit is deel 2.
kunnen julie zeggen of dit beter te lezen is dankje welvoor hel lezen en veel luier plezier
 

tiny1

Beginneling
Gaat steeds beter! Probeer iets minder te beginnen nog met naomie zei, bas zei etc. Oefening baart kunst!
 

Luiertje 22

Beginneling
Re: een luier liefde deel 3

Naomi was namelijk iets leuks van plan om echte luiers te kopen bijbde apotheek en niet meer in dry nites te hoevn zitten. Dus ze vertelde het bas toen ze thuis waren en bas deed naomi meteen knuffelen terwijl hij door zijn drynite lekt in een plastic broekje en zegt ops ongelukje kan gebeuren. En naomi zei ik geef je straks van de echte luiers wel een schone. Oke zei vas en ze gingen onderweg. Een maal aangekomen bij de apotheek vroeg de mevrouw of we alle bij incontinent waren maar bas kwam op en zei nee alleen ik mevrouw in de hoop dat die vrouw niet zn moeder kent ze hadden toen heel veel mee genomen want ze waren ook echt iets groot van plan. Ze hadden 2 pakken tena maxi slip maat M en een pak tena tena pants maxi. En toen ze dat gekocht hadden vroeg bas. Naomi waar gaan we dit nou weer neerleggen waarop zei antwoord nou mijn moeder vertelde me vandaag dat we niet meer op vakantie gaan met de caravan die in de tuin staat en ik vroeg mag ik er met bas in spelen en zei vond het een leuk iedee. En er zit een keuke koelkast en een slaap kamer in. Ja en een wc maar die is dan wel weer onodig. Ze lopen langs een droogisterij en daar gaat naomi naar binnen en pakt daar 2 flesjes 2 speentjes 2 verschoningsmatjes om tegen elkaar aan te duwen want 1 is te klein talkpoeder doekjes een luier emmer en dat ging alemaal in het koffer van die 2 naomi zei gaat het een beetje met je luier. En bas zei nou kom maar snel verschonen en naomi zei mij meteen ook he. Ze kwamen aan bij de caravan en bas vroeg heeft je moeder geen sleutel en naomi zei nee joh gek we zein altijd alleen dat vomd bas wel fijn en liet zig verschonen en daarna verschoonde hij naomi en ze gingen het koffer uitpakken. En bas zei zou ik hier mogen slapen denk je. Naomi keek hem aan en zei jaaah vraag dat de hele avond lekker luieren leterlijk luier-en bas belde op en de moeder zei je hebt geluk want ik moet toch overwerken eigenlijk deze hele week en dus blijf dan daar maar ook slapen en naomi zei de hele week nou dan kom maar naar de apotheek want met dat hebben we niet genoeg ze komen terug en hebben nu in de kast 6 pakken tena slip maxi en 1 pak pants. Ze liggen op het bed (met tv) met alleen hun luier en naomi met haar B-h en naomi zei Bas dit zou ik mijn heele leven doen met jou een luier dragen en bas zei ja indd ik ook met jou en ze gingen slapen. Basje wakker woorden bas werd wakker en zag de luier van naomi lekker vol zitten en van hem ook. Naomi zei verschonen en we gaan dat deden ze en ze namen een paar luiers reserve mee vandaag was er gym en naomi had haar gym kleren maar bas ook. Dus er was niks aan de hand totdat ze op school kwamen en loek tegen kwamen en loek kwam en zei. Och naomi wat moet je met zn baby die nog in zn pamper poept en plast en huilt wss laat die zn moeder zig verschonen waarom naomi zei. Nou loek het is dan wel mijn lieve baby en ik verschoon hem trouwens maar wat jij doet he loek dat is echt zielig en kijk bas is knap maar jij nog raar dat je moeder nog naar je kan kijken. Loek werd boos en ging naomi bijna slaan totdat bas hem tegen hield het was 3 van loeks vrienden tegen alleen bas bas werd in elkaar geslagen het ging door tot er een leraar aan kwam bas heeft van angst een beetje in zn luier geplast en naomi trooste hem en gingen lekker naast elkaar zitten met alebij een volle luier. Loek was er nog niet achter dat naomi een luier droeg en hij dagt miss kan ik bij haar opvallen als ik een luier draag tot in de pauze sluipte hij naar huis en pakte een luier van zn broertje en ging terug naar school en in de volgende les stond hij voorin en zei kijk ik heb ook een luier net als bas. En naomi zegt ooh je suport hem eindelijk dat is heel aardig. Het hielp dus niet hij toen in die les moest hij heel nodig naar de wc hij stond op knape dus de leraar zei kom naar voren dat deed hij ze zegt wat draag je onder je broek en hij zei een luier en ze zei wat kun je daar mee hij zegt in plasen en de luier vangt het op maar ik moet poepen juf ze zei ja dat kan ook in een luier als jij bas pest krijg je dit terug dus loek hield het echt niet meer en rende naar de deur maar toen hij langs de eerste tafels was ging het mis die luier zat overvol. Noami en bas gingen mekaar verschonen voor dat de gym begint. En de dag verliep heerlijk voor de twee en ze gimgen gelijk terug naar de caravan
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
Super geweldig verhaal gwn weer ik hoop dat er snel weer een vervolg is en dat ik niet meer zolang hoef te wachten de volgende keer
 

Luiertje 22

Beginneling
Deel 4

Toen ze in de caravan waren gingen ze meteen verchonen bas werd bijna 16 en naomi ook het scheelde 3 dagen dus ze konden biet wachten en gaven mekaar al alerlij cadeus ze hadden alebij wat rompers gekocht en bas kocht 2 pakken zwemluiersen zij zullen we gaan zwemmen en naomi vomd het een goed iedee dus ze gingen
toen ze bij het zwembad waren keek de badmeesters ze een beetje raar aan en naomi ging naar hem toe en zei wrm kijk je ons zo raar aan en hij zij nee gwn dat julie je niet schamen met een luier en zei zeiden nee hoor ze hoorde wel vaak dat kinderen over hun luier rodelde maar wat ze niet wisten is dat loek in het zwembad was en loem kwam naar bas toe trok zn zwembroek af en zei tegen zn vrienden nou de glijbaan is toch niet zo eng de vrienden vonden het grappig maar naomi niet en ze zei nou loek ik vond het wel kijk maat ik heb ook een luier om maar niet voor mij voor mijn liefje bas en loek werd geheel rood
En zei maar maar hzo draag jij een luier vind je dat echt niet voor babys nee zei naomi hoe stoer moet je zijn om gwn een luier om te hebben zonder je te schamen loek wist het zelf niet maar vas en naomi gingen verder zwemmen toen ze klaar waaren deden ze mekaar een schone luier om in de kleedkamer
Ze hadden alebij gepoept en deden mekaar een luier om lekker droog maar toen belde de moeder van naomi op en ze vroeg wat we wilde eten naomi zei pizza dus ze gingen naar huis en aten pizza daarna gingen ze terug baar de caravanen daar lagen ze met een luier een romper en speen als een kleine baby en toen zei naomi we gaan morgen een speleyje spelen op school wie de volste luier heeft heeft gewonen oke zei bas.
De vilgende ochtend gingen ze naar school en loek moest het eerste uur al plassen en hij domk super veel bijna elk uur moest hij plassen maar het laatste uur had hij flink gepoept gelukkig op de laatste 3 min en bij naomi nou wat zei had gedaan elk uur ook geplast en ook gepoept dus ze gingen terug naar de caravan maar toen de broek van bas afging lekte hij helemaal niet door en toen de broek van naomi afging toen viel de luier afomdat hij zo vol was en vas vroeg heb jij ook gepoept ???

Word vervolgt
 

Luiertje 22

Beginneling
na lang gewacht komt hier ook deel 5

naomi zei ooh sorry bas dat ik zoon volle luier heb bas zei neee is niet erg helemaal niet zelfs.
maar onze verjaardag is morgen he wat zullen we doen zei naomi.
bas moest even na denken maar hij wist niets maar hij veranderde snel van onderwerp.
en zei nu we 24/7 een luier om hebben he naomi. het was even stil maar naomi zei jaa bas.
bas zei ja ik ben een beetje incontinent ,dus ooh zei naomi maar dat is geen probleem ik heb hetzelfde.
opeens werd bas gebeld door een anoniem contact ,er werd verteld dat de vader door een boot zinking is overleden en dat daardoor bas zn moeder zelf moord heeft gepleegd. bas moest heel hard huilen en noami treurde mee voor hem. er werd ook gezecht dat bas nu ergens anders moest gaan woonen maar bas wilde eigenlijk alleen bij naomi blijven. naomis moeder kwam binnen en ze vroer waarom bas aan het huilen was dus naomi heeft het uitgelegt ook van de verhuizing. en de moeder zei bas ik heb heel veel begrip ervoor en ik weet niet ho ik het goed kan maken maar een ding kan ik je wel zeggen als je hier wilt woonen mag dat. dat was voor bas wel een heele opluchting en hij zei huilend dank u wel mevrouw. dat vind ik heel lief. de moeder zei ik snap het j bent nu nog verdrietig ik ga wel al contact op nemen met de wwonstichting dus naomi troost jij bas. naomi zei hoor je dat je mag voor altijd bij mij blijven bas zei huilend maaf met een glimlagend gezicht ja en ik hou heel veel van jou.

een uurtje later kwamen bas en naomi effe naar binnen en de moeder vertelde meteen het goede nieuws dat bas hier mocht woonen.
en ze vroeg zijn er dingen die ik moet weten over jou. zoals ziektes bedplassen of incontinentie. bas kreeg een rood hooft en keek een beetje naar onder.
naomi kreeg groote ogen en keek ook effe weg. bed plassen of incontinentie dus. bas zei ja ik plas soms in bed en ik gebruik daarvoor luiers. maar ik doe ze zelf om en hoef dus niet verschoond te worden maar de laatste tijd als ik in de caravan slaap houd ik hem soms om want ik weet dat ik me voor naomi niet schaam. en sins kort ben ik dus ook de controle over mijn blaas kwijt. oke zei de moeder van naomi begrip vol. en ze vroeg naomi hoe naomi er mee om ging dat haar 14 jaarige vriendje nog in bed plast (ik wilde eigenlijk liever dat de 2 13/14 zijn voor het verhaal leuker te maken) naomi zei mama ik hou van bas hoe hij is en hoe hij doet en ik ga er naar mijn gevoel goed mee om. en wat bedoel je daarmee vraagt die moeder. nou ik doe als bas bij mij slaapt ook een luier om voor hem en als hij hem om houd doe ik het ook. ooh ja dat vind ik wel heel lief van jou en als bas hier blijft woonen wil je dat dan nog steets doen? als het mag graag want er is iets wat ik je moet vertellen. ooh wat dan. ja ik plas ook nu opeens in bed. en sins waneer dat dan. nou sins dat ik met bas heb. ooh alebij een bedplasser dus. nou nou. en wat vinden julie van luiers ze kreegen alebij een rood hoofd . en zeiden ja ik vind ze wel erg fijn. hahahaha dus ik heb 2 babys nog. ze kreegen een rood hooft en zeiden beschamend ja. oke ik zorg wel voor genoeg luiers en voor jou ook overdag he bas.
bas zei ja. en naomi sprong in en zei maar mama bas voelt zig niet zo fijn om dat te draagen op school enz dus mijn vraag is mag ik ze ook voor overdag. de moeder van naomi zei dat is je eigen keuzen. oke zei noami dan doe ik dat.

na wat te eten te hebben gaan ze terug naar de caravan met een nog drooge luier. bas vroeg als eerste waar is je vader. naomi zei die is op zaken reis. ooh zei bas. vind je het erg dat je moeder het weet nee zei naomi ben eigenlijk wel blij, want zei koopt nu de luiers. ooh zei bas dat is fijn en je moeder is heel aardig. ze gingen slapen ze hebben die nacht flink geplast en ook gepoept. maar toen ze wakker werden waaren ze voledig droog met talk poeder ook nog. want die stond op het aanrecht van de caravan en ook baby doekjes. bas zei huh hoe kan dat???? naomi wist er niets van maar toen kwam die moeder binnen en zei ik heb onbijt voor ons. zullen we het in de caravan eten ? ja ze vonden het goed en de luier zat fijner dan normaal. dus naomi vroeg mama ? ja schat ? heb jij ons vanacht verschoond ?? ja zei die moeder ik kon het niet laten ik heb jou luier verschonen zo gemist en je plaste indd nog in bed, en je had ook wat poep los gelaten dus heb ik maar je pamper verschoond oh hahha ja. ja en ik kan die van mijn nieuwe zoontje ook niet vies laten he. en doe maar rustig ik heb al vaker een jongen verschoond mn neefje. oh zei bas en hij vroeg hoe vol zat de mijne dan? zo vol als die kleine naast je. en naomi en bas moesten wel een beetje laggen. maar vinden julie het erg als ik 1 keer per week julie luier verschoon nee zeggen ze dat mag je wel. bas voelde zig ook wel thuis

1 week later

de moeder van naomi heeft kleren klaar gelegd voor de begrafenis dus ze gingen naar de kerk en het kerhof.
toen ze terug waren bleef bas wel huilen en vroeg of hij zo een schoone luier kon krijgen en noami zei is geen probleem hoor.
in de auto vroeg naomi of papa het al wist maar de moeder zei van niet. ooh oke was de reactie van naomi.
een maal thuis aangekomen zei die moeder wacht effe met het verschonen van die luiers want ik heb leuk nieuws waar je van opwinding in je luier plast.
nou vertel eens zeiden de 2 nieuwschierig. we gaan op vakantie naar malorca. en ja hoor van opwinding plassen de 2 in hun luier en vraagen waneer ?
nou het was bijna vaknatie nog 1 week precies ja over 10 dagen 10 dagen lang. en hoe gaat het dan met de luiers ? zei naomi
ja die nemen we mee in een aparte koffer, met verschonings middelen en julie romper. ooh leuk zei naomi mag ik ook rokjes mee nemen.?
die moeder zei dan ziet iedereen wel die dikke luier dat boeit me niets zei noami dan is het niet erg zei de moeder.
10 dagen later vertrokken ze en die moeder zei alles mee ? luiers? en kleren?? jaa zeiden de 2 oke want we kunnen niet zonder luiers daar he hahahaha.
ja indd zei naomi.

de vakantie zelf word in deel 6 geschreven reacties altijd welkom
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
geweldig verhaal maar het was wel in een keer heel plots dat de ouders van bas overleden waren hier kun je de volgende keer mis wat beter op in spelen zoals dat je al verteld ergens van dat die pa op een boottocht gaat en dat die moeder depressief is of zo :p maakt het verhaal mis leuker :p
 

Luiertje 22

Beginneling
Nu nu het volgende deel

Op het vliegveld
Naomie en bas waren al geluierd voor ze in de auto naar het vliegveld zaten, het was 3 uur reiden en natuurlijk hadden die 2 een volle luier. dus ze gingen eerst even naar het toilet om hun te verschonen. er was een jongen die bas was aan het uitlagen en naomie gaf bas dus eerst een knuffel en een kus na de wc sprak die zelfde jongen naomie aan en zei aangenaam ik ben cristian. Waarop naomie aantwoorde ik ben naomie, die jongen vrieg hoe oud ben je ? Naomie zei 14 en die jongen keek verbaast 14 maar je lijkt wel 18. Naomie zei dankje en de jongen vroeg nog haar nummer maar naomie gaf dat niet aan hem. Ze waaren nu bij de gate om het vliegveld naar binnen te gaan. Ze waaren in het vliegthuig en de reis duurde nog 2 uur, dus naomie vroeg aan haar moeder of er ook een verschonings plaats was in het vliegthuig was maar die moeder zei nee helaas niet dus pas in malorca kan je je verschonen. Naomie vroeg ook of we zwem luiers mee hadden en die moeder zei ja natuurlijk. Naomie had al met bas besproken dat ze alleen met een luier zouden zwemmen en zei nog iets voor boven. Een maal in malorca had bas een as luier en naomie een poep luier. Maar de moeder zei ja we moeten eerst naar het hotel dus effe wachten. Ieder jongen en meisje keek naomie aan en vonden het raar dat ze een luier droeg. Maar dat zal naomie niks boeie want ze kent daar toch niemand. Een maal in het hotel gaan de kinderen al naar de kamer en de moeder naar het zwembad. Bas verschoont naomie en naomie verschoont bas. Maar voor dat ze een drooge luier om deden gimgen ze eerst zoenen en tongen, naomie vroeg waneer ze het eens gingen doen bas zei we zijn bijna 15 en dan vind ik dat pas een geschikte leeftijd voor de eerste keer. We gaan ze in malorca nog halen dat beloof ik maar ik doe je nu een luier om. Nou de 2 kinderen konde zwemmen met hun zwem luier maar iedereen keek hun aan maar dat zouden die 2 niks schelen. Na een lange dag zwemmen verschoonde de 2 kids hun weer en gingen nog even naar het winkeltje om condooms te kopen. De moeder wist van niets maar tijdens het eten begon ze er over. Jongen luister julie zijn verlieft dat snap ik ik kan julie zelfs al 15 noemen maar als julie seks willen hebben begrijp ik dat maar doe het wel veilig. Bas en naomie zeiden een beetje beschaamt oke. Bas en naomie hebben nu al bijna een maand 24/7 een luier om en dat vonden ze helemaal geweldig. Na 3 dagen ging het dan gebeuren ze sliepen op een aparte kamer en ze gingen het doen ze vonden het helemaal geweldig.

Word vervolgt
 

Luiertje 22

Beginneling
De eerste keer

het was 20:00 ze zouden het voor de eerste keer gaan doen, ze lagen op bed en naomie kleden zog uit bas kreeg een harde in zn luier. en was zenuwachtig naomie ook dus ze deed eerst een plas. noamie vroeg of ze de luiers aan lieten bas zei ja. bas maakte een plak strip los van hem om het iets makkelijker te maken, en het ging gebeuren de 2 vonden het helemaal geweldig. De volgende ochtend wilde naomie weer, maar bas zei dat hij pas in de avond wilde. Bij het zwembad gingen ze zonnen in hun slip luier, er kwamen 3 jongens en 2 meisjes naar hun toe. Het waaren nederlanders, en zeiden moet je deze babys eens zien, volgens mij moeten ze ook nog huilen als ze een volle luier hebben. Bas vroeg wat hun probleem was. Ze zeiden dat ze het een beetje raar vonden. Bas legde het verhaal uit, ze deden alsof ze het begrepen, en vroegen of ze mee wilde naar hun kamer. Bas zei oke dus de 2 gingen mee. Een maal aangekomen in de kamer deden de jongens de deur op slot en zeiden nu zijn julie mijn babies. Dus bas vroeg wat er ging gebeuren, nou julie blijven hier met ons spelen. tot het avond eten. Bas en naomie vonden het niet zo erg. Tegen een uur of 5 heeft bas al 2 keer moeten poepen en naomie ook. maar ze daarvoor kregen ze straf van de jongens billen koek en zeiden als julie maar niet door julie luiers heen lekken. Maar opeens moest naomie en bas weer poepen en plassen dus dat deede. Ze Het poep kwam uit de luier en ze lekte ook door. De 3 jongens waren boos en zeiden kleren aan we gaan eten. Ze gingen naar buiten ze rende snel naar hun moeder. Ze zei kom mee we gaan eten. Bij de tafel werd de moeder boos omdat poep vlekken te zien waaren op de broeken. En dat ze voor straf bij haar moesten slapen. Op de kamer gingen naomie en bas maar in bad om het beter schoon te krijgen. Ze vonden het toch wel leuk on gestraft te worden. In de avond pakte ze de kofer in om weer naar huis te gaan.

word vervolgd

iemand nog sugesties
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
T Wat irriteert je het meest aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 83
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 7
M een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
cat375L Wie in Friesland gebruikt er wel eens een chastity kooitje? in combinatie met een luier 16+ Board 7
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Tim80 Wie draagt er een onderbroek in zijn luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
A Na Disneyland parijs in een Luier tips gevraagd? Polls 12
I Welke strakke slip dragen jullie over een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
E Iemand ideeën om een badpak te dragen over je luier? 16+ Board 36
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
Luierliefhebber Brent een droom van een luier gevonden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Wakker worden met een volle bruine luier Plastic broekjes liefhebbers 0
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
Luierliefhebber Brent wat vind jij zo opwindend en fijn aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Zie mij, ik draag een luier∆ Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
broekie Ik zoek een naaipatroon voor het zelf maken van wasbare luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Roderick_15 Voor het eerst een luier dragen hoe is dat? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
G Plekken om (stiekem) een luier te dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
Berth Niet IC / Geen ABDL / Wel een luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
U Heb je een luier om of aan? Polls 27
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
P Wie heeft een luier en romper Contact advertenties 2
Thunder2016 Een natte of een droge luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Tim80 Kun je zwemmen met een luier aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
André Adult Baby Bij de tandarts in een luier. B 11
Pamperslove Zoek een luier vriendje uit Friesland Contact advertenties 8
Inco-plastic-24/7 Nog niet klaar mijn eerste jaren in een luier. 16+ Verhalen 3
Pamperslove zoek een luier vriendje Contact advertenties 40
A ben je wel eens in de efteling geweest met een luier om? Polls 285
harry6707 Rustig plekje om een luier te laten verschonen in de buurt apeldoon twello Contact advertenties 21
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
Ikin4dikkeluiers Een gezellig luier weekend Contact advertenties 4
Roberto1992 hoe lang houden jullie een luier aan? Pub 28
Similar threads


















































Bovenaan